لیست قالب سایت تبلیغات

لیست قالب سایت تبلیغات

یک قالب وب سایت آژانس بازاریابی که به خوبی اجرا شده است می تواند مستقیماً بر نرخ تبدیل یک تجارت تأثیر بگذارد. با توجه به بسیاری از الگوهای وب سایت آژانس بازاریابی موفقی که دیده ایم، بدیهی است که راهی برای انجام درست آن وجود دارد. در این مقاله به بررسی لیست قالب سایت تبلیغات خواهیم پرداخت.

لیست قالب سایت تبلیغات پویا و فعال

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن تخصص و قابلیت های خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید باید از قالب های وب سایت آژانس بازاریابی استفاده کنید که پویا، تعاملی و اطلاعاتی باشند. یک وب سایت آژانس دیجیتال علاوه بر ظاهر بصری باید کاملاً در دسترس و سازگار با موبایل باشد. بیایید به بررسی لیست قالب سایت تبلیغات بپردازیم.

1.بهترین گزینه ی لیست قالب سایت تبلیغات: Split Theme

قیمت: شروع از 59 دلار

نوع: وردپرس

قالب وب سایت آژانس بازاریابی اسپلیت از پانل‌هایی استفاده می‌کنند که در جهت مخالف حرکت می‌کنند، در حالی که ویدیوهای پس‌زمینه را نیز پخش می‌کنند یا به سادگی لغزنده را نشان می‌دهند. کاربران می توانند یک فروشگاه یا نمونه کار راه اندازی کنند تا بهترین آثار خود را به نمایش بگذارند و بازدیدکنندگان را تشویق به اقدام کنند.

2. The SEO

قیمت: شروع از 69 دلار

نوع: وردپرس

با نام پررنگی مانند «سئو»، انتظار دارید که این قالب وب سایت آژانس بازاریابی آماده سئو باشد و همینطور است. این وب‌سایت با قابلیت کشف آسان، دارای یک سازنده کشیدن و رها کردن، افزونه‌های ممتاز به ارزش 213 دلار، بیش از 100 نسخه نمایشی مختلف برای انتخاب، آهنگساز بصری برای ایجاد آسان صفحه، رنگ‌های نامحدود و نوارهای کناری کاملاً قابل تغییر است.

سطح کنترل دقیق هر کاربر با SEO می تواند به هر وب سایت آژانس بازاریابی اجازه دهد تا محصول خود را به راحتی بفروشد.

3. Victim

قیمت: شروع از 39 دلار

نوع: وردپرس

مطمئناً این نام عجیب و غریب است، اما خود وب سایت برای استفاده توسط آژانس ها طراحی شده است. Victim رویکردی مینیمالیستی دارد و ترجیح می‌دهد به جای استفاده از فضای سفید بی‌عیب و نقص از پس‌زمینه‌های سیاه پررنگ و تایپوگرافی متضاد برای معرفی صفحه استفاده کند.

احساس کلی آن مدرنیته را فریاد می‌زند، با Elementor برای ساختمان‌های قدرتمند، WooCommerce برای فروشگاه، رنگ‌ها/ پوسته‌های نامحدود، طرح‌بندی‌های متعدد صفحه اصلی، و ده‌ها بهینه‌سازی و ویژگی دیگر.

لیست قالب سایت تبلیغات
لیست قالب سایت تبلیغات

4. زیباترین گزینه ی لیست قالب سایت تبلیغات: XEN

قیمت: شروع از 25 دلار

نوع: HTML5

XEN یک قالب آژانس بازاریابی منحصر به فرد است که با استفاده از HTML5 توسعه یافته است. استفاده از رنگ های جذاب پیامی را که کاربر ممکن است قصد ارسال آن را داشته باشد پنهان نمی کند، بلکه با فونت ها، سفارشی سازی، لغزنده ها و سایر ویژگی های ارائه شده برای ارائه نمونه کارها در تصاویر تمام صفحه کار می کند.

با انیمیشن‌های CSS3، کد HTML معتبر، انتقال صفحه و طراحی کاملاً واکنش‌گرا همراه است. یک وب سایت آژانس بازاریابی که به دنبال نمایش بهترین کار خود است، می تواند از این تأثیرات برای ارائه تأثیرگذار استفاده کند.

5. Ultima

قیمت: شروع از 69 دلار

نوع: وردپرس

شعار وب سایت Ultima اینگونه است: “جدید. تازه. عالی.” همه اینها ویژگی هایی هستند که تلاش می کند با کشیدن و رها کردن، رنگ های نامحدود، اسناد عالی، پشتیبانی، طراحی کاملاً واکنش گرا که برای چندین اندازه صفحه نمایش کار می کند و مجموعه ای از گزینه های اصلاح، تجسم یابد.

علاوه بر این، کاربران می توانند بین 24 صفحه اصلی و عناصر فروشگاه از پیش طراحی شده، طرح های متمایز برای صفحات نمونه کار و وبلاگ، به علاوه فایل های PHP، فایل های CSS و فایل های JS انتخاب کنند. این برای استفاده توسط تبلیغات، بازاریابی دیجیتال، سئو و آژانس های رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

6. آسان ترین گزینه ی لیست قالب سایت تبلیغات: Digixon

قیمت: شروع از 59 دلار

نوع: وردپرس

Digixon یک قالب نصب با 1 کلیک، با طرح‌بندی‌های شگفت‌انگیز، ویژوال کامپوزر، ووکامرس و طراحی کاملاً واکنش‌گرا است که مورد علاقه آژانس‌های بازاریابی است.

تاکید بر سریع بودن، تغییر رنگ ها به آسانی، امکان تغییرات در زمان واقعی و نیاز نداشتن کاربر به نوشتن کد جدید یا اضافی است.

این قالب برای چند زبان آماده است و یک امتیاز مثبت برای آژانس هایی است که به زبان های مختلف جمعیتی خدمات خود را با پشتیبانی عالی برای کمک به مشتریان خود ارائه می دهند. دارای ویژگی‌های اضافی مانند ساخت بر روی Zurb Foundation 6 است که مورد علاقه طراحان، تیم‌ها و توسعه‌دهندگان منتخب است.

7. قدرتمند ترین گزینه ی قالب لیست سایت تبلیغات: Metrics

قیمت: شروع از 49 دلار

نوع: وردپرس

Metrics یک قالب قدرتمند، پویا و حرفه‌ای است که هدف آن شرکت‌های سئو، انواع بازاریابان، تنظیمات شرکتی، مشاغل حسابداری و موارد دیگر است.

بیش از 27 دمو، ویژوال کامپوزر برای ساخت سایت قدرتمند بدون کد، بیش از 300 بلوک رابط کاربری با قابلیت ویرایش آسان، انواع هدرها و پلاگین ها (Slider Revolution، WooCommerce، WPML، و فرم تماس 7) را ارائه می دهد.

بدون شک، کاربران آن از صفحه نمایش آماده و کاملاً پاسخگو که به خوبی در اندازه های مختلف صفحه نمایش به خوبی نمایش داده می شود، قدردانی خواهند کرد.

8. گسترده ترین گزینه ی لیست قالب سایت تبلیغات: Borgholm

قیمت: شروع از 49 دلار

نوع: وردپرس

Borgholm با ارائه طرح‌بندی‌های مختلف که ظاهر بصری را بدون از دست دادن قدرت فروش به طور اساسی تغییر می‌دهد، به انواع آژانس‌های بازاریابی پاسخ می‌دهد. ادمین ها از رابط قدرتمند، با ساختمان ساده و بدون کد با استفاده از Elementor، لیست نمونه کارها، اسلایدر و طرح گالری توجیه پذیر لذت خواهند برد.

کدهای کوتاه زیادی برای توابع مختلف وجود دارد که تا حد امکان به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند. این الگو عملکرد منوی تمام صفحه، هدرهای متعدد و انواع سرصفحه را متناسب با طرح کلی انتخاب شده ارائه می دهد.

لیست قالب سایت تبلیغات
لیست قالب سایت تبلیغات

9. Linoor

قیمت: شروع از 19 دلار

نوع: HTML

Linoor در دسته قالب های وب سایت آژانس بازاریابی ساخته شده برای خدمات سئو، بازاریابی دیجیتال، خدمات اینترنتی و شرکت های توسعه وب قرار می گیرد.

با دارا بودن 12 نسخه خانگی و 40 صفحه داخلی، هیچ آژانسی برای نشان دادن نمونه کار خود با کمبود فضا مواجه نخواهد شد. این نسخه دارای یک نسخه تیره و یک نسخه باکس برای بهبود UX است.

این سایت از Owl Carousel Slider، CSS3 Animations و Advance Bootstrap 5 استفاده می کند. ارائه دهندگان آن را با فایل های HTML و مستندات مناسب می فروشند تا تا حد امکان مفید باشند.

10. Moko

قیمت: شروع از 29 دلار

نوع: وردپرس

Moko از دیگر قالب‌های وب‌سایت آژانس بازاریابی متمایز است زیرا دارای ویژگی‌های ضروری مانند وارد کردن نسخه نمایشی با یک کلیک، انقلاب کشویی (برای جلوه‌های خیره‌کننده)، پشتیبانی WPML و RTL، فرم تماس 7، Yoast برای SEO و یک تیم پشتیبانی اختصاصی برای پاسخ به تمام سوالات شما است.

همچنین شامل Elementor، قوی‌ترین سازنده صفحه بصری کشیدن و رها کردن و ویژگی‌های فوق‌العاده مانند بخش‌هایی برای تصاویر، ویدیوها و رنگ است. طراحی کاملا واکنش گرا در طیف وسیعی از مانیتورها، اندازه صفحه نمایش و وضوح تصویر عالی به نظر می رسد.

11. Laraway

قیمت: شروع از 59 دلار

نوع: وردپرس

Laraway که صراحتاً برای کمک به آژانس‌های بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به هدف خود ساخته شده است، با انواع صفحات از پیش ساخته شده، رنگ‌های روشن که بخش‌های مهم سایت را برجسته می‌کنند و Elementor برای ساخت محتوای جدید، سفارشی کردن سبک‌ها و اضافه کردن بیش از 50 ویجت اضافی ارائه می‌شود.

این شامل پلاگین های JET، نصب با یک کلیک و بسته تصاویر با کیفیت بالا است. دلیل اینکه برای این منظور کار می کند این است که سئو پسند، WPML آماده و به خوبی مستند است. با توجه به سطح بالای سفارشی سازی سایت، می تواند هر چیزی که کاربر بخواهد به نظر برسد.

12. Loptus

قیمت: شروع از 19 دلار

نوع: HTML

Loptus یک قالب آژانس دیجیتال است که قدرتمند، آسان برای استفاده و بسیار قابل تنظیم است. این قالب وب سایت HTML5 مدرن و جذاب، کاربر پسند و بصری است و بسیار پاسخگو است.

این قالب برای بازاریابی دیجیتال، سئو، بازاریابی، نرم افزار، صفحات فرود و استفاده چند منظوره مناسب است.

این یک طراحی هدفمند، یک طرح‌بندی واکنش‌گرا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند چهار صفحه اصلی مختلف، طرح‌بندی وبلاگ، پروژه، خدمات و صفحات مطالعه موردی را ارائه می‌دهد. از نظر بصری، آماده شبکیه است، با استفاده از Bootstrap 4 ساخته شده است و دارای Pixel Perfect برای تصاویر واضح است.

13. Median

قیمت: شروع از 49 دلار

نوع: HTML

برای شروع، این قالب دارای یک رابط چشم نواز و تمیز است. برای کسانی که اولین بار است از سایت بازدید می کنند، نوار لغزنده با عرض کامل اطلاعات سریعی را در مورد وب سایت آژانس بازاریابی ارائه می دهد. طرح بندی آن نیز بسیار دقیق و آموزنده است.

علاوه بر این، Median دارای ویژگی هایی است که بدون شک هنگام توسعه الگوهای وب سایت آژانس بازاریابی ارائه شده در سایت های کاربردی به شما کمک خواهد کرد.

این فرآیند توسط یک کیت UI غنی، آمادگی SEO، فونت‌ها و نقشه‌های Google، یک طرح‌بندی پاسخگو Bootstrap 4، و فرم‌های تماس کاربردی و خبرنامه کمک می‌کند.

14. سریع ترین گزینه ی لیست قالب سایت تبلیغات: SEOMarket

قیمت: شروع از 59 دلار

نوع: HTML

SEOMarket یکی از سریع ترین و مطمئن ترین قالب های وب سایت آژانس بازاریابی است که می توان از آن برای ایجاد وب سایت خود و سفارشی سازی آن برای ایجاد چیزی منحصر به فرد استفاده کرد.

یک کیت UI غنی برای کنترل کامل تغییرات، بیش از 35 صفحه آماده HTML5، یک مگا پاورقی، چندین سبک گالری، 4 طرح‌بندی وبلاگ، نقشه‌های گوگل، PSD و طرح‌بندی Bootstrap 3.3 پاسخگو ارائه شده است.

لیست قالب سایت تبلیغات
لیست قالب سایت تبلیغات

15. Insightis

قیمت: شروع از 59 دلار

نوع: وردپرس

Insightis به شدت بر رویکرد مینیمالیستی تکیه می‌کند که تا حدی به دلیل پس‌زمینه‌های تمام صفحه که تصاویر را به نمایش می‌گذارد، به کار خود پایان می‌دهد. با استفاده از سازنده قدرتمند Elemetor برای افزودن عناصر و ابزارک‌ها با یک کلیک، JetElements برای Elementor و طراحی کاملاً واکنش‌گرا، خود را به تجارت می‌رساند.

دارای کد تمیز، سئو بهینه شده، فونت های گوگل یکپارچه، مگا منو و افزونه های مفید است. JetTricks یک پلاگین جدید است که در Insightis گنجانده شده است و برای افزودن جلوه های بصری جذاب مانند انیمیشن و اختلاف منظر به وب سایت شما طراحی شده است.

نکاتی برای اطمینان از یک تبلیغ موفق

پس از بررسی لیست قالب سایت تبلیغات می خواهیم به نکاتی که باید در یک تبلیغات موفق رعایت کنیم بپردازیم.

به مخاطب خود فکر کنید

مخاطب شما باید هسته اصلی هر کاری باشد که انجام می دهید و همین امر را می توان در مورد ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی شما نیز گفت.

در نظر بگیرید که مخاطب شما چه کسی است، چه چیزی در مورد آنها می دانید، چه چیزی برای آنها مهم است و در نهایت چه چیزی طنین انداز خواهد شد. در نظر گرفتن این بینش و ترجمه آن در طراحی تبلیغات، شانس بیشتری برای جذب افرادی که برای برند شما مهم هستند، به شما می دهد.

قالب تبلیغ را در نظر بگیرید

همانطور که در لیست قالب سایت تبلیغات بالا گفته شد گزینه های متعددی برای پلتفرم تبلیغاتی وجود دارد. گزینه ای که انتخاب می‌کنید به شدت به مخاطب، اهداف و استراتژی شما بستگی دارد.

خواهید دید که هر پلتفرم احتمالاً انواع مختلفی از تبلیغات از ویدیو گرفته تا پست های حمایت شده، تبلیغات تک تصویری تا تبلیغات چرخ فلکی را ارائه می دهد. باز هم، اینکه کدام نوع تبلیغات برای کمپین شما مناسب‌تر است، تصمیمی است که باید بر اساس اهداف شما و اقداماتی که می‌خواهید مخاطبانتان انجام دهند، باشد. بنابراین، دارایی‌های خلاقانه‌ای که شما به آن نیاز خواهید داشت، از این طریق هدایت می‌شوند.

این مهم است که قبل از شروع به کار بر روی خلاقیت خود، دستورالعمل های خاصی را در مورد ابعاد، اندازه فایل و انواع فایل های پذیرفته شده پوشش دهید زیرا این امر بر آنچه ایجاد می کنید تأثیر می گذارد. برای بنرهای نمایشی کوچکتر، حتی ممکن است لازم باشد تعداد عناصر موجود در طراحی خود را کاهش دهید تا اطمینان حاصل شود که آگهی خوانا است.

تاثیر پیام رسانی

پیام شما مهم است هنگام طراحی خلاقیت های تبلیغاتی خود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که نکات کلیدی شما هر چه زودتر در کمپین به شیوه ای جذاب، به یاد ماندنی و با برند بارگذاری می شوند. حجم متن یک عنصر حیاتی است که باید در این مورد در نظر گرفت. توصیه می کنیم متن را کوتاه و سریع نگه دارید تا بتوانید پیام خود را به سرعت منتقل کنید. همچنین به نسبت متن به تصویر خود فکر کنید زیرا برخی از پلتفرم ها برای این کار نیز محدودیت هایی دارند. اگر در حال اجرای یک کمپین ویدیویی هستید، می‌خواهید پیام‌های کلیدی شما نیز در پنج ثانیه اول شروع آن ویدیو تحویل داده شود. خواه تبلیغ شما در یوتیوب، شبکه های شریک یوتیوب یا فیس بوک اجرا شود، مهم است که توجه مخاطبان خود را قبل از اینکه گزینه رد شدن از تبلیغ را داشته باشند، جلب کنید.

دعوت به اقدام خود را برجسته کنید

می خواهید کاربران شما پس از دیدن تبلیغ شما چه اقدامی انجام دهند؟ CTA شما باید قوی، قانع کننده و جرقه ای باشد. برای مثال، اگر محصولی را می‌فروشید، CTA شما باید «اکنون خرید کنید» یا «اکنون بخرید» به جای یک CTA نرم‌تر مانند «بیشتر بدانید».

کاربران روی CTA شما کلیک می کنند زیرا با عملی که می خواهند انجام دهند مطابقت دارد. به این ترتیب، CTA شما باید منعکس کننده کاری باشد که می خواهید کاربرانتان انجام دهند، در غیر این صورت در نهایت برای کلیک هایی که تبدیل نمی شوند، هزینه پرداخت می کنید.

مراقب زبانت باش

هدف تبلیغات شما این است که مردم را به تعامل وادار کنید، به این معنی که نسخه شما باید به اندازه طرح های شما موثر باشد. زبانی را که استفاده می‌کنید در نظر بگیرید آیا پاسخی ایجاد می‌کند؟ آیا برای مخاطبان شما مناسب است؟ آیا با لحن صدای برند شما مطابقت دارد؟ زبان شما باید به گونه ای ارائه شود که متناسب با نام تجاری شما، مناسب برای خوانندگان شما و شامل CTAهای موثر باشد.

بسیاری از برندها طنز را انتخاب می کنند زیرا طنین انداز می شود، درگیر می شود، سرگرم می کند و در نهایت می فروشد. البته مگر اینکه برند شما یک برند جدی تری باشد که در این صورت کمدی مناسب نخواهد بود.

چگونه می توانیم تخصص و قابلیت خود را به مشتریان نشان دهیم؟

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن تخصص و قابلیت های خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید باید از قالب های وب سایت آژانس بازاریابی استفاده کنید که پویا، تعاملی و اطلاعاتی باشند. یک وب سایت آژانس دیجیتال علاوه بر ظاهر بصری باید کاملاً در دسترس و سازگار با موبایل باشد.

چه قالبی برای استفاده از چند زبان مناسب است؟

Digixon برای چند زبان آماده است و یک امتیاز مثبت برای آژانس هایی است که به زبان های مختلف جمعیتی خدمات خود را با پشتیبانی عالی برای کمک به مشتریان خود ارائه می دهند. دارای ویژگی‌های اضافی مانند ساخت بر روی Zurb Foundation 6 است که مورد علاقه طراحان، تیم‌ها و توسعه‌دهندگان منتخب است.

چرا قالب Moko متمایز است؟

Moko از دیگر قالب‌های وب‌سایت آژانس بازاریابی متمایز است زیرا دارای ویژگی‌های ضروری مانند وارد کردن نسخه نمایشی با یک کلیک، انقلاب کشویی (برای جلوه‌های خیره‌کننده)، پشتیبانی WPML و RTL، فرم تماس 7، Yoast برای SEO و یک تیم پشتیبانی اختصاصی برای پاسخ به تمام سوالات شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *