ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی

ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی

زمانی که در یک کسب و کار کوچک کار می کنید، خرج کردن هزینه های زیادی برای تبلیغات پولی بسیار دشوار است، به خصوص اگر می خواهید تبلیغات تجاری برند خود را در هر بستر جریانی و رسانه های اجتماعی قرار دهید. با این حال تبلیغات های رایگان مجازی وجود دارند که در این مقاله به بررسی ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی می پردازیم.

بررسی ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی

در حال حاضر فرصت های کمتری برای تبلیغات آنلاین رایگان وجود دارد و ممکن است بخواهید به تبلیغات پولی روی بیاورید. با این حال، تبلیغات پولی زمانی که بودجه شما کم است، می تواند بسیار خسته کننده باشد. ممکن است باور نکنید، اما راه حل نهایی برای مسائل مربوط به بودجه شما این است که به دنبال راه هایی برای ترویج تجارت از طریق تبلیغات آنلاین رایگان باشید. ما قصد داریم در این مقاله ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی را بررسی کنیم.

چگونه می توانم بصورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنم؟

تبلیغات آنلاین برای تازه کارها کمی پیچیده است و ممکن است اکثر آنها این سوال را در ذهن خود داشته باشند که چگونه می توان به صورت رایگان آنلاین تبلیغ کرد؟ اما اگر موارد را به درستی دنبال کنند، می‌توان از نتایج آن لذت برد. می توان کارها را با ایجاد نمایه های تجاری خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدین و توییتر شروع کرد و سپس، گسترش به برخی از پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام یا پینترست، فرصت‌های بیشتری را برای کسب‌وکار فراهم می‌کند.

در تبلیغات رایگان، شما باید مطالبی (عکس یا ویدیو) در مورد محصول یا خدمات خود پست کنید تا در رسانه های اجتماعی دسترسی ارگانیک داشته باشید. خلاقیت، کلیدی است که مردم بیشتر از همه آن را تحسین می کنند و به همین دلیل است که می توانید استراتژی محتوای بصری بسیار جذابی را دنبال کنید.

علاوه بر این، با فعال کردن دسترسی به تصاویر رایگان محصولات و خدمات کسب و کار در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، می توان ویدیوهای زنده از محصولات و خدمات را به اشتراک گذاشت. همچنین می‌توانید از استوری‌ها به عنوان گزینه‌هایی برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای تبلیغاتی محصولات یا خدمات ارائه‌شده توسط کسب‌وکارتان استفاده کنید.

با انتشار مکرر محتوای خود در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، می توانید تعامل و آگاهی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. پس از مدتی، افراد علاقه مند را مشاهده خواهید کرد که در مورد پست های رسانه های اجتماعی شما اقدام می کنند که ممکن است به فروش تبدیل شود. همچنین، می‌توانید با لایک کردن نظرات و دادن پاسخ‌های واقعی، بینندگان را تشویق کنید تا اقدامات بیشتری انجام دهند.

مزایا و ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی

تبلیغات آنلاین رایگان مزایای زیادی دارد. اما برای درک واضح تر از اهمیت آن، در اینجا برخی از آنها را به شما نشان می دهیم:

1. دسترسی جهانی کسب و کار را افزایش می دهد

پلتفرم مبتنی بر وب به شما این پتانسیل را می دهد که کسب و کار خود را به سطح جهانی برساند. این به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد تا برند شما را بررسی کنند. با افزایش آگاهی فراتر از محدوده محلی محدود، در نهایت می توانید افراد بیشتری را هدف قرار دهید تا با تبلیغات آنلاین رایگان، برای کسب و کار خود تبدیل ایجاد کنید.

ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی
ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی

2. مفید برای جذب مشتریان هدف بالقوه

از طریق تبلیغات رایگان، می توانید افرادی را که از قبل به محصولات شما علاقه مند هستند، هدف قرار دهید. به این ترتیب، می توانید از کسب فرصت های فروش بیشتر اطمینان حاصل کنید.

3. افزایش تعامل برند از طریق تبلیغات آنلاین

این گزینه یکی از مهم ترین ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی است. این یک واقعیت است که بازاریابی آنلاین شما را با محدودیت های زمانی و مکانی محدود نمی کند. امروزه افراد به راحتی می توانند برند مورد علاقه خود را جستجو کنند و در هر کجا و هر زمان که بخواهند خرید کنند.

4. این روش مقرون به صرفه تری است و در زمان صرفه جویی می کند

میزبانی کمپین های بازاریابی گران قیمت برای شما هزینه بیشتری دارد و از نتایج آن مطمئن نیستید. با تبلیغات رایگان، حتی اگر شروع کندی داشته باشید، با زمان و تلاش بیشتری شروع به سرعت می‌کند.

تبلیغات رایگان مجازی، بدون هزینه است و معمولا هزینه ای برای ارسال تبلیغات دریافت نمی شود. وب‌سایت‌های تبلیغاتی رایگانی وجود دارند که در آن فرصتی برای تبلیغ کسب‌وکار خود به دست می‌آورید که آن را برای بودجه محدود شما مفید می‌کند. این امر نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای تبلیغات در تلویزیون، رادیو و روزنامه ها را از بین برده است و در نتیجه در پول شما صرفه جویی می شود.

5. سهولت در اندازه گیری بینش ها

پیگیری تبلیغات رایگان مجازی ساده است. تقریباً همه وب‌سایت‌های تبلیغات رایگان فرصتی را برای افراد فراهم می‌کنند تا عملکرد پست‌های خود را پیگیری کنند. این کار ارزیابی رابطه بین تعداد بازدید و خرید را برای شما آسان می کند. برای اندازه گیری عملکرد تبلیغات رایگان خود، می توانید از ابزارهای رایگان برای دریافت بینش استفاده کنید. این نه تنها به پیشرفت شما کمک می کند، بلکه می توانید استراتژی هایی را برای استفاده بیشتر از تبلیغات رایگان آنلاین اتخاذ کنید.

6. کسب و کار گوگل می تواند برای بهینه سازی جستجو بسیار موثر باشد

کسب و کار گوگل یکی از قدرتمندترین پلتفرم ها برای تبلیغات رایگان آنلاین با بهینه سازی جستجوهای کسب و کار من است. این به صاحبان مشاغل امکان می دهد تا حضور خود را در جستجوهای گوگل و نقشه های گوگل به طور موثر مدیریت کنند که به طور جدی رتبه یک کسب و کار را در نتایج جستجوی محلی آنها افزایش می دهد.

7. هدف قرار دادن بازار

این یکی از باورنکردنی ترین ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی پست تبلیغات رایگان است، آنها به طور کلی دسته بندی می شوند و همچنین زیر شاخه ها هستند که باعث می شود مشتریان به راحتی موارد خاصی را که به دنبال آن هستند با مشکل کمتری پیدا کنند. به عنوان مثال، یک دسته مانند خانه و باغ را می توان در بسیاری از زیر مجموعه های دیگر مانند کفش، لباس های مردانه و زنانه، ساعت و جواهرات، حیوانات خانگی و بسیاری دیگر سازماندهی کرد.

8. نوشتن آسان

آگهی های رایگان به زمان زیادی برای ایجاد نیاز ندارند. ممکن است حدود 20 دقیقه طول بکشد، اما آنچه مهم است این است که شما باید خلاق باشید و یک عنوان برجسته و همچنین بدنی جذاب تولید کنید.

ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی
ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی
چگونه یک نسخه تبلیغاتی عالی بنویسیم

در ادامه یاد میگیریم که چگونه می توانیم یک تبلیغات جذاب بنویسیم.

1. به بینندگان نشان دهید که چگونه مشکل آنها را حل می کنید

وقتی نوبت به نوشتن سرفصل های تبلیغاتی می رسد، بیشتر کسب و کارها شروع به وصل کردن کلمات کلیدی می کنند.

اگرچه استفاده از کلمات کلیدی که بر روی آنها مناقصه می‌دهید برای امتیاز کیفیت مهم است، اما وقتی همه (از جمله رقبای شما) از کلمات کلیدی مشابهی استفاده می‌کنند، واقعاً توجه زیادی را به خود جلب نمی‌کنید.

برای متمایز شدن، تیتر آگهی شما باید هدف نهایی بازدیدکننده را منعکس کند.

مردم روی یک تبلیغ کلیک می کنند زیرا به آنها کمک می کند تا مشکلشان را حل کنند، نه به این دلیل که فکر می کنند آگهی تمام جعبه های کلیدواژه مناسب را بررسی می کند.

قبل از ایجاد یک تبلیغ، به این فکر کنید که کاربر طرف مقابل می‌خواهد چه کاری انجام دهد و چگونه عنوان شما می‌تواند به رفع این نیاز کمک کند.

2. محرک های عاطفی را بگنجانید

در حالی که برخی از بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال سایتی با هدف نهایی در ذهن باشند، اغلب افراد به طور معمول در حال مرور هستند تا اطلاعاتی به دست آورند یا کشف کنند که چه راه حل ها و خدماتی برای یک مشکل بالقوه در دسترس است.

برای این نوع بازدیدکنندگان، باید آنها را به عمل تشویق کنید. یکی از راه های انجام این کار از طریق محرک های عاطفی است.

دلیل این امر ساده است؛ مردم تنها بر اساس منطق تصمیم نمی گیرند. در عوض، آنها توسط احساسات هدایت می شوند. اگر مردم چیزی را بخوانند و یک واکنش عاطفی قوی (مانند ترس، عصبانیت یا انزجار) را تجربه کنند، روی آن کلیک خواهند کرد.

3. روی مزایا تمرکز کنید نه ویژگی ها

وقتی نوبت به نوشتن متن آگهی شما می‌رسد، با بیان اینکه برند شما چقدر شگفت‌انگیز است، وقت خود را تلف نکنید. در عوض، بازدیدکنندگان را وادار کنید تا با گفتن اینکه چگونه برند یا محصول شما زندگی آنها را بهبود می بخشد، اقدامی انجام دهند.

تبلیغ شما باید شخصی باشد و باید بتواند نشان دهد که خدمات شما چگونه می تواند برای بازدیدکننده مفید باشد.

9. تصاویر

تصاویر یکی از جذاب ترین مزایا و ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی است. درج یک عکس چشم نواز هنگام ارسال یک آگهی آسان است. همانطور که گفته می شود یک تصویر ارزش هزار کلمه دارد، بنابراین ارسال تبلیغات رایگان با پیوست کردن یک تصویر موثرتر می شود.

شرکت ها اغلب برای تبلیغ محصولات خود به تبلیغات متکی هستند، اما تأثیر بر مصرف کنندگان معمولاً به تصاویر موجود در تبلیغات متکی است. استفاده از تکنیک های تبلیغات تصویری اغلب به کسب و کارها کمک می کند تا از واکنش های مثبت مصرف کنندگان بالقوه اطمینان حاصل کنند.

موتورهای جستجو محتوایی را با تصاویر ترجیح می دهند و ابتدا نتایجی را نشان می دهند که حاوی فایل های تصویری سنگین هستند. انتخاب عاقلانه تصویر به شما پاداش خواهد داد، زیرا کیفیت یک عکس به طور مثبت بر بینندگان تأثیر می گذارد و یک تصویر خوب می تواند محتوای متوسط ​​را جبران کند و قضاوت کلی آنها را نسبت به محصول مورد نظر بهبود بخشد.

همچنین هنگام انتخاب تصویری که باید با محتوای آنلاین خود جفت شود، مطمئن شوید که تصاویری که انتخاب می‌کنید حسی از احساسات را القا می‌کنند. یک منظره دراماتیک می تواند چشم نواز باشد، اما یک منظره دراماتیک با خانواده ای دوست داشتنی در آن می تواند احساسی باشد. مهم است که تصویر منعکس کننده پیامی باشد که می خواهید به آن منتقل کنید، اما همچنین باید به خوبی با زیبایی شناسی کلی وب سایت شما ترکیب شود. بینندگان شما عکسی را که نامناسب به نظر می رسد، دریافت نخواهند کرد.

10. رقابت

با ارسال تبلیغات رایگان عالی شانس بیشتری برای متمایز شدن از بقیه رقبای خود دارید. به یاد داشته باشید، بسیاری از رقبای جدی شما فکر می کنند که آگهی های آنلاین رایگان باعث اتلاف وقت می شوند، بنابراین، با استفاده از تبلیغات رایگان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کالاها و خدمات خود، کسب و کار خود را یک پله بالاتر ببرید.

ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی
ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی

معایب تبلیغات رایگان مجازی

پس از بررسی مزایا و ویژگی های تبلیغات رایگان مجازی، به بررسی معایب تبلیغات رایگان مجازی می پردازیم.

1. فضای محدود

بسیاری از وب‌سایت‌های تبلیغات رایگان فضای محدودی را نشان می‌دهند که از شما می‌خواهد خوانندگان خود را دقیقاً به جایی که می‌توانند اطلاعات اضافی درباره کالاها و خدمات شما بیابند هدایت کنید.

2. از دست دادن پست ها

در بیشتر موارد، آگهی طبقه بندی شده رایگان شما در نتیجه سایر تبلیغات رقیب با رقابت سختی مواجه می شود، بنابراین ناپدید شدن تبلیغات آسان می شود.

شروع تبلیغات رایگان آنلاین

برای کسب نتایج بهتر، می‌توان شروع به یادگیری نحوه تبلیغ رایگان آنلاین کرد.

محتوا را به درستی پیگیری کنید.

مهم است که عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را پیگیری کنید. به این ترتیب، می توانید از بهبود استراتژی های تبلیغاتی خود برای دستیابی به بازدیدها و ترافیک بیشتر اطمینان حاصل کنید.

شرکت در رویدادهای بیشتر باعث افزایش شبکه می شود.

شما همچنین باید در جمع مردم رسانه آفلاین شرکت کنید. این به این دلیل است که شما باید روی مشتریان بالقوه مورد نیاز خود در رسانه های آفلاین در رویدادهای مختلف سرمایه گذاری کنید تا بتوانید با آنها صحبت کنید و آشکارا درباره کسب و کار خود و مزایایی که می توانید با دسترسی به محصولات ارائه شده خود استفاده کنید، صحبت کنید.

علاوه بر این، مهم است که از روندهای صنعت در یک حوزه تجاری خاص آگاه باشید تا از فرصت های احتمالی که ممکن است فقط با انشعاب روند در اختیار داشته باشید، استفاده کنید.

تبلیغات آنلاین رایگان فیس بوک با هدف جغرافیایی شگفت انگیز است

این یک واقعیت در مورد فیس بوک است که می تواند افراد بیشتری را نسبت به هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری هدف قرار دهد. به همین دلیل است که فیس بوک کانال مناسبی برای تبلیغات آنلاین شما بر اساس علایق و اولویت های مشتریان در یک مکان جغرافیایی خاص است. ممکن است کمی بیشتر بر روی تبلیغات پولی فیس بوک نیز سرمایه گذاری کنید، اما نتایجی که به دست می آورید به طور کامل سرمایه گذاری ها را مورد مذاکره قرار می دهد.

این یک گزینه شگفت انگیز برای تبلیغات رایگان کسب و کار آنلاین به دلیل درگیری بالای مخاطبان خواهد بود و شما به راحتی می توانید با محتوای استراتژی و پست های ثابت خود بازار را به دست آورید.

نکات شگفت انگیز برای تبلیغات رایگان آنلاین

در اینجا برخی از نکات وجود دارد که می تواند برای کسانی که به دنبال پاسخی در مورد نحوه بهترین تبلیغات آنلاین رایگان هستند نیز مفید باشد. برخی از نکات درخشانی که در زیر به اشتراک گذاشته شده اند عبارتند از:

  • در نوشتن پست های مهمان برای سایر وبلاگ ها شرکت کنید.
  • محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید و آن را در لینکدین منتشر کنید
  • پیشنهاد انجام مصاحبه در پادکست را اغلب برای مشاغل دیگر ارائه دهید.
  • سعی کنید محتوای شگفت انگیزی برای ویدیوهای یوتیوب ایجاد کنید و آن را در آنجا منتشر کنید.
  • هدایا
  • برای تعامل موثر در پلتفرم رسانه های اجتماعی پست های ثابتی داشته باشید.
  • سعی کنید از شراکت خود سودی ببرید.

فرصت های تبلیغات رایگان مجازی

  • نمایه کسب‌وکار Google: با ارسال به‌روزرسانی‌ها در نمایه کسب‌وکارتان، کسب‌وکار خود را به بالای نتایج جستجو و نقشه Google برسانید.
  • Yelp : ادعای لیست آنلاین رایگان خود با Yelp می تواند به بیش از 171 میلیون بازدید کننده سایت در هر ماه کمک کند.
  • رسانه های اجتماعی: بسته به حوزه کاری شما، صفحه فیس بوک ، حساب اینستاگرام یا نمایه لینکدین شرکت شما می تواند به جمعیت هدف شما برسد تا سرنخ های جدید جذب کند.
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو: اگرچه ایجاد قدرت آنلاین با سئو زمان می‌برد اما تلاش‌های شما می‌تواند بازدهی عظیمی را در سرمایه‌گذاری شما ایجاد کند و ترافیک را به وب‌سایت شرکت شما هدایت کند.

گزینه های تبلیغات آنلاین پولی

  • تبلیغات رسانه های اجتماعی: دستیابی به مخاطبان مناسب با تبلیغات آنلاین بسیار مهم است و تبلیغات پولی در فیس بوک، توییتر و موارد دیگر می تواند پیام شما را متنوع کند و نتایج را با هدف گذاری مصرف کنندگان ارائه دهد.
  • تبلیغات گوگل: به عنوان یک تبلیغ کننده با پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات گوگل 36 درصد از هزینه های تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده و می تواند کسب و کار شما را گسترش دهد. به طور متوسط، کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که در تبلیغات گوگل خرج می کنند، 2 دلار درآمد کسب می کنند.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو: یافتن کلمات کلیدی مناسب برای برنده شدن در بازی سئو کار آسانی نیست و استخدام یک شرکت بازاریابی می تواند به کسب و کار شما برتری لازم برای دیده شدن آنلاین را بدهد.

تبلیغات آنلاین رایگان در مقابل تبلیغات پولی: کدام یک برای شما مناسب است؟

تبلیغات پولی به شما کنترل بیشتری بر اطلاعاتی که به دست مصرف کنندگان می رسد می دهد. هزینه‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما ممکن است ارزش پول را داشته باشد، زیرا به شما امکان می‌دهد تصویر خود را حول آنچه برای شما و برندتان مهم است بسازید.

تبلیغات آنلاین رایگان می تواند قدرت آنلاین شما را بدون برچسب قیمت بالا افزایش دهد. یک کمپین خوب در رسانه های اجتماعی می تواند با هزینه اندک و بدون هزینه تأثیر گسترده ای داشته باشد. به علاوه، اعتماد مصرف‌کننده می‌تواند افزایش یابد، زیرا پیام شما به‌جای یک پیشنهاد فروش، شبیه یک توصیه دوستانه است.

در نهایت، هر دو روش می توانند به تبدیل وب سایت شرکت شما به یک ماشین تولید سرنخ کمک کنند. تصمیم شما به بودجه شما و میزان نیاز شما در یافتن مشتریان جدید بستگی دارد.

نتیجه:

با توجه به نکات بالا به نظر می رسد تبلیغات رایگان آنلاین بسیار بهتر از تبلیغات پولی باشد. با این حال، در برخی از سطوح، اگر می خواهید بازاریابی موثرتری برای کسب و کار خود داشته باشید، باید تبلیغات پولی را نیز در بخشی از استراتژی های بازاریابی خود قرار دهید.

چرا تبلیغات رایگان مجازی مقرون به صرفه است؟

تبلیغات رایگان مجازی، بدون هزینه است و معمولا هزینه ای برای ارسال تبلیغات دریافت نمی شود. وب‌سایت‌های تبلیغاتی رایگانی وجود دارند که در آن فرصتی برای تبلیغ کسب‌وکار خود به دست می‌آورید که آن را برای بودجه محدود شما مفید می‌کند. این امر نیاز به پرداخت هزینه های بالا برای تبلیغات در تلویزیون، رادیو و روزنامه ها را از بین برده است و در نتیجه در پول شما صرفه جویی می شود.

نکات مهم تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

در نوشتن پست های مهمان برای سایر وبلاگ ها شرکت کنید.
محتوای شگفت انگیز ایجاد کنید و آن را در لینکدین منتشر کنید
پیشنهاد انجام مصاحبه در پادکست را اغلب برای مشاغل دیگر ارائه دهید.
سعی کنید محتوای شگفت انگیزی برای ویدیوهای یوتیوب ایجاد کنید و آن را در آنجا منتشر کنید.

نمونه های تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

نمایه کسب‌وکار Google
Yelp
رسانه های اجتماعی
بهینه‌سازی موتورهای جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *