نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

از زمان ایجاد اینستاگرام، با بیش از 1.318 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، به پلتفرم نهایی برای اشتراک گذاری عکس ها تبدیل شده است. همچنین تعداد زیادی اینفلوئنسر در سایت با فالوورهای زیاد وجود دارد. با برنامه ریزی صحیح و رعایت نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام، می توانید به یک برند تأثیرگذار تبدیل شوید.

لیست نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای موفقیت در اینستاگرام، باید محتوای مناسبی را پست کنید تا با فالوورهای فعلی مرتبط بمانید و در عین حال فالوورهای جدید را وارد کنید. با این حال، دانستن اینکه کدام نوع پست برای افزایش مخاطبان شما بهتر عمل می کند، می تواند کار زیادی را بطلبد. با در نظر گرفتن این موضوع، من برخی از بهترین نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام را به شما آموزش می دهم تا به شما در پیشرفت آنلاین کمک کند.

بازاریابی اینستاگرام به فرآیندی اشاره دارد که برندها از قدرت اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدف خود برای ایجاد آگاهی از برند و به اشتراک گذاری محصولات استفاده می کنند. این پلتفرم به بازاریابان یا کسب‌وکارها چندین راه برای ارتباط با مخاطبان مورد نظرشان، از جمله گزینه‌های پولی و غیر پولی، ارائه می‌دهد.

اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر فعال، پلتفرم اصلی کسب‌وکارها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود است. با این حال، با وجود بسیاری از برندها که برای جلب توجه رقابت می‌کنند، برجسته شدن از میان جمعیت اغلب چالش برانگیز است.

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، ما در اینجا بهترین نکات برای بازاریابی در اینستاگرام را آورده ایم.

1. از ابزارهای رایگان بازاریابی اینستاگرام استفاده کنید

اولین گزینه از نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده از ابزارهای رایگان بازاریابی اینستاگرام است. پروفایل های تجاری در اینستاگرام با پروفایل های تجاری متا تفاوت چندانی ندارند.

از طریق Insights، می‌توانید آمارهایی مانند برداشت‌ها، داده‌های تعامل و موارد دیگر را مشاهده کنید. حتی می‌توانید اطلاعات جمعیتی فالوورهای خود، از جمله اطلاعات مربوط به سن، جنسیت، موقعیت مکانی و بیشترین ساعات فعالیت آنها را به‌دست آورید.

بینش ها نیز فقط تعمیم داده نمی شوند. برای مثال، می‌توانید بینش‌های خاصی در مورد پست‌های هفته دریافت کنید که به شما نشان می‌دهد در آن دوره چند بازدید کسب کرده‌اید و پست‌های برتر شما چه بوده‌اند.

این ابزارهای رایگان قیمتی ندارند زیرا می توانید از آنها برای درک نحوه تعامل کاربران با محتوای شما استفاده کنید. هرچه بیشتر بدانید که کاربران چگونه با پست های شما تعامل دارند، بهتر می توانید محتوای خود را برای افزایش تعامل تنظیم کنید.

2. ایجاد آگهی های حمایت شده

شما می توانید با تنظیم بودجه تبلیغاتی، میزان هزینه ای که می خواهید برای آنها هزینه کنید را کنترل کنید.

با ویژگی چرخ فلک می‌توانید فقط یک آگهی حمایت‌شده یا چند آگهی را به نمایش بگذارید.

این به برندها اجازه می دهد تا مخاطبان خود را به روشی کاملاً جدید هدف قرار دهند. قبل از پست‌های حمایت‌شده، فقط کاربرانی که حساب شما را دنبال می‌کنند می‌توانند به‌روزرسانی‌ها و عکس‌های شما را ببینند. اکنون، کسب و کار ها می‌توانند عکس‌ های خود را برای هر کسی که مخاطب هدفشان است تبلیغ کنند تا دسترسی خود را بیش از همیشه افزایش دهند.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام
نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای تبلیغات حمایت‌شده، از محتوای جذاب استفاده کنید تا جمعیت‌ هدفی را که می‌خواهید جذب کنید.

همچنین می توانید پست های موجود را به تبلیغات حمایت شده تبدیل کنید، بنابراین مراقب پست های برتر خود باشید. می‌توانید این پست‌های با عملکرد بالا را بعداً از طریق تبلیغات حمایت‌شده به مشتریان بالقوه ارسال کنید.

برای تعامل بیشتر، چندین پست را به طور همزمان برای مخاطبان مختلف اجرا کنید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از اشکال دیگر از تبلیغات حمایت شده وجود دارد که می توانید پست کنید، مانند :

  • عکس
  • ویدیو
  • حلقه ها
  • تبلیغات چرخ و فلک
  • داستان ها
  • بوم

استوری های اینستاگرام یا Reels چه حمایت مالی شوند یا نه، راه بسیار خوبی برای ارتباط با فالوورها هستند.

3. از استوری اینستاگرام استفاده کنید

اگر می‌خواهید سرنخ ایجاد کنید، استوری‌های اینستاگرام اینجا هستند تا به شما کمک کنند.

استوری های اینستاگرام به جای نمایش در فید خبری، در قسمت کوچکی بالای آن ظاهر می شوند. هنگامی که کاربر روی عکس شما در بالا کلیک می کند، پنجره ای باز می شود که می تواند استوری شما را مشاهده کند.

استوری های اینستاگرام با پست های معمولی متفاوت است زیرا در قالب نمایش اسلاید ارائه می شوند. آنها فقط 24 ساعت زنده هستند، اما می‌توانید در هر یک از دستگاه‌هایتان ذخیره کنید و بعداً دوباره از آن‌ها استفاده کنید.

مزایای استوری اینستاگرام برای برندها واقعا بی پایان است. برای شروع، Stories در بالای جدول زمانی فالوورها نمایش داده می شود، جایی که کاربران روزانه به آن نگاه می کنند.

این گزینه از نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام به برندها این امکان را می دهد که از استوری‌ها برای ثبت پست‌های خودی در پشت صحنه استفاده کنند که ممکن است به اندازه پست‌های معمولی «با کیفیت» نباشند. همچنین، لازم نیست نگران ارسال محتوایی باشید که با «زیبایی‌شناختی» برند یا صفحه اینستاگرام شما هماهنگ باشد.

اینستاگرام همچنین آزمایش انواع مختلف محتوا در ویژگی Stories را آسان می‌کند، مانند عکس‌ها، ویدیوهای کوتاه، ویدیوهای زنده، حلقه‌ها یا بومرنگ. علاوه بر این، می توانید از ابزارهایی مانند Canva و InVideo برای ایجاد تصاویر و ویدیوهای شگفت انگیز برای داستان های خود استفاده کنید.

حلقه‌های اینستاگرام ویدیوهای کوتاهی هستند که حداکثر 60 ثانیه طول می‌کشند. بر خلاف داستان ها، این ها بعد از 24 ساعت ناپدید نمی شوند. مانند TikTok، می‌توانید از مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش داخلی نیز برای بهبود ویدیو استفاده کنید.

همچنین می‌توانید حساب‌های دیگر را در استوری تگ کنید، که اگر با برند یا تأثیرگذار دیگری همکاری کنید عالی است.

فیلترهای چهره، متن یا استیکرها ویرایش تصاویر یا ایجاد تصاویری سرگرم کننده و چشم نواز را آسان می کنند. با این حال، بسیاری از برنامه های مفید با اینستاگرام ادغام می شوند تا پست های شما را بیشتر کنند.

هر عکس و ویدیویی که اضافه می‌کنید به همان ترتیبی پخش می‌شود که آن را اضافه کرده‌اید. تعداد پست‌هایی که می‌توانید در هر زمان به استوری‌ها اضافه کنید نامحدود است و این ویژگی برای همه مشاغل در سطح جهانی در دسترس است.

استوری ها از طریق رایانه شما و برنامه اینستاگرام قابل دسترسی هستند و می توانید بسته به تنظیمات حریم خصوصی صفحه ای که در حال مشاهده آن هستید، آنها را به صورت پیام مستقیم به اشتراک بگذارید.

اگر می خواهید در بازاریابی اینستاگرام خود تنوع داشته باشید، فرصت های زیادی وجود دارد، از جمله :

  • دوربین دوگانه (که امکان استفاده از دوربین جلو و عقب را به طور همزمان فراهم می کند)
  • ریمیکس عکس (به کاربران امکان می دهد ویدیوهای در دسترس عموم را دوباره میکس کنند)
  • استیکرهای تعاملی (گرافیک های قابل تنظیم که می توانید به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید و امکان تعامل بیننده را فراهم کنید)
  • پین کردن شبکه (به کاربران امکان می دهد سه تصویر را در صفحه نمایه خود به نمایش بگذارند)
  • صندوق ورودی مشارکت (جایی که برندها در مورد همکاری‌های بالقوه به تأثیرگذاران و کاربران نزدیک می‌شوند)
  • یافتن خلاقیت ها (به شما کمک می کند خلاقیت ها را در اینستاگرام کشف کنید)
  • شرح‌های خودکار برای حلقه‌ها و داستان‌ها (رونویسی متن گفتار)
  • ابزارهای تقویم و اشتراک ها
  • پاسخ‌های بصری از طریق Reels (به شما امکان می‌دهد نظرات کاربران را به ویدیو اضافه کنید)

می‌توانید از برخی از این ابزارها، مانند «صندوق ورودی مشارکت» و «یافتن خلاقیت ها» برای کمک به ایجاد روابط با تأثیرگذاران و ساختن بیشتر برند خود استفاده کنید.

4.بهترین گزینه نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام: برای دسترسی بیشتر با اینفلوئنسرها شریک شوید

اگر می‌خواهید در اینستاگرام به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید، سریع‌ترین راه از طریق اینفلوئنسرهایی است که قبلاً مخاطبانی با فالوورهای زیادی ایجاد کرده‌اند.

پیاده‌سازی اینفلوئنسر مارکتینگ در استراتژی شما احتمال موفقیت زیادی دارد و اینستاگرام محبوب‌ترین کانال برای کمپین‌های اینفلوئنسر است. اگر با اینفلوئنسر مناسب در صنعت شریک باشید، می توانید نام تجاری خود را در مقابل آن کاربران قرار دهید.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام
نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

اولین قدم شناسایی چند تأثیرگذار با مخاطبان مرتبط با محصول یا خدمات شما است. با استفاده از اینفلوئنسر می توانید بدون تلاش زیاد، برند خود را از طریق یک پست خود در مقابل هزاران مشتری بالقوه و دنبال کنندگان جدید قرار دهید.

اگر سود کوتاه مدت و فروش مستقیمی را که می توانید از یک کمپین اینفلوئنسر به دست آورید کنار بگذارید، مزایای بلندمدت بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

این روزها، اصالت برای برندها بسیار مهم است و بیشتر در بین مشتریان طنین انداز می شود. اگر با هر اینفلوئنسر رابطه برقرار کنید، با مخاطبان جدید، آگاهی پایداری از برند ایجاد خواهید کرد. علاوه بر این، اگر نکات تبلیغات را به درستی انجام دهید، حتی می‌توانید با یک اینفلوئنسر برتر برای به دست آوردن میلیون‌ها لایک کار کنید.

مشتریان فعلی شما ممکن است اینفلوئنسر نباشند، اما همچنان می‌توانید با جمع‌آوری عکس‌های ارسال‌شده توسط کاربران، از پست‌های آن‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن مردم برای خرید محصولاتتان استفاده کنید.

5. با یک هشتگ با نام تجاری تعاملی بیایید

اگر می خواهید تعامل فوری داشته باشید، هشتگ های تعاملی یک راه عالی برای دریافت آن هستند. سپس مشتریان می توانند از این برچسب برای ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنند.

همچنین به شما امکان می دهد تصاویری را که ممکن است بخواهید دوباره در صفحه خود ارسال کنید به راحتی جستجو کنید. ایجاد یک هشتگ برای شرکت شما و سایر کاربران که می توانند آن را جستجو کنند اساساً تبلیغات رایگان است.

هر زمان که شخصی با استفاده از برچسب عکسی را پست می کند، شرکت شما را در معرض دید فالوورهای خود قرار می دهد.

با این حال، مهم نیست که چه چیزی را پست می کنید، باید در زمان های مناسب پست کنید و از ارسال بیش از حد خودداری کنید.

6.مهم ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام: در زمان مناسب پست کنید و بیش از حد پست نکنید

ارسال بیش از حد در اینستاگرام راهی مطمئن برای از دست دادن فالوورهای فعلی شما است. اگر تمام چیزی که آنها می بینند برند شما در فید خبریشان است، احتمالاً در سریع ترین زمان ممکن شما را لغو فالو می کنند. با این حال، شما می خواهید به طور مداوم پست کنید تا به طور منظم در فید اخبار آنها بمانید.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار این است که فقط در روزهای اوج و ساعاتی که فالوورهای شما آنلاین هستند پست کنید.

به گزارش Later، بدترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام صبح های شنبه است.

این ساعات با زمانی که افراد برای کار یا رفت و آمد به شغل خود آماده می شوند و شبکه های اجتماعی را برای روز بررسی می کنند مرتبط است.

در نهایت، نیمه شب یا کمی بعد از آن، زمانی است که بیشتر افراد در زمانی که باید بخوابند، در اینستاگرام هستند، بنابراین این زمان به عنوان زمان محبوب برای پست کردن منطقی است.

می‌توانید در Insights اینستاگرام ببینید که فالوورهای شما چه زمانی بیشتر فعال هستند، بنابراین بهترین روزها و زمان‌های ارسال پست ممکن است بسته به مخاطب خاص شما متفاوت باشد.

با ابزاری مانند Hootsuite، Later یا Sprout Social، پست‌های خود را در این روزها و زمان‌ها برنامه‌ریزی کنید.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که شما باید بین یک تا دو بار در روز پست کنید، اما نه بیشتر یا کمتر. اگر وسوسه می‌شوید بیشتر پست کنید، از ویژگی آلبوم چرخ فلک اینستاگرام برای ارسال چندین تصویر یا تبلیغات در قالب نمایش اسلاید استفاده کنید.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام
نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

7. مطمئن شوید که معیارهای درست اینستاگرام را دنبال می کنید

در حالی که نظارت بر تعداد فالوورها مهم است، سایر معیارهای کلیدی می توانند درک جامع تری از مخاطبان و نحوه تعامل آنها با محتوای شما به شما ارائه دهند.

یکی از اساسی ترین نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام که می توانم به شما ارائه دهم، اندازه گیری معیارهای مناسب است. یعنی:

  • نرخ مشارکت: چند کاربر از طریق لایک، نظر، اشتراک گذاری، ذخیره یا پیام مستقیم با محتوای شما تعامل دارند؟ آیا نوع محتوایی وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد؟
  • نرخ رشد فالوور: معیاری برای سنجش سرعت رشد مخاطبان شما. این معیار می تواند نشانگر مهمی برای موفقیت در پلتفرم باشد، زیرا نشان می دهد که چقدر با محتوای خود جذب می کنید.
  • ترافیک وب سایت: چه تعداد از مشتریان شما از اینستاگرام و مستقیماً به وب سایت شما وارد شده اند؟ از تجزیه و تحلیل برای درک میزان تبدیل ترافیک اینستاگرام شما استفاده کنید.
  • کلیک لینک در هر پست: تعداد دفعاتی است که شخصی روی لینک پست اینستاگرام شما کلیک کرده است. هرچه تعداد کلیک‌های لینک در هر پست بیشتر باشد، بهتر نشان می‌دهد که مردم به آنچه شما پست کرده‌اید علاقه دارند و می‌خواهند بیشتر بیاموزند.
  • نرخ تعامل توسط فالوورها در اینستاگرام: به درصد فالوورهایی اطلاق می شود که از طریق لایک، کامنت، اشتراک گذاری یا ذخیره با پست های شما درگیر می شوند. نرخ تعامل بالا به این معنی است که محتوای شما با مخاطبان شما طنین انداز می شود و می تواند منجر به افزایش دید و رشد در پلت فرم شود.

8. محصولاتی در محتوای خود دارید؟ آنها را تگ کنید

با استفاده از این ویژگی، کاربران اینستاگرام می توانند از سایت رسانه های اجتماعی خرید کنند. هنگامی که کاربران روی برچسب اینستاگرام کلیک می کنند، اطلاعات بیشتری در مورد محصول دریافت می کنند و می توانند آن را از آنجا خریداری کنند.

مزایای برچسب گذاری محصولات اینستاگرام بسیار زیاد است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • یک تجربه خرید یکپارچه را برای مشتریانی که می خواهند محصولاتی را که در پلتفرم کشف کرده اند خریداری کنند، فراهم می کند.
  • با از بین بردن نیاز به جستجوهای دستی و کلیک های متعدد، در زمان برای مشتریان و کسب و کارها صرفه جویی می کند.
  • به برندها اجازه می دهد تا فروش را از حساب های اینستاگرام خود به طور موثرتری پیگیری کنند.
  • علاوه بر این، افزودن برچسب‌گذاری می‌تواند دید و تبدیل را افزایش دهد و در عین حال تجربه مشتری را بهبود بخشد.

9. یاد بگیرید چگونه حلقه های اینستاگرام را برای مخاطبان خود ایجاد کنید

حلقه ها یکی از محبوب ترین نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، حلقه های اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا فیلم های کوتاه بسازند. این می تواند تا 60 ثانیه طول بکشد و می توانید آنها را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. حلقه های اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای مشاغل و افراد فراهم می کند تا مخاطبان خود را درگیر کنند.

این سایت اکنون به کاربران اجازه می دهد تبلیغات را در حلقه های خود درج کنند.

اینستاگرام چند نکته بازاریابی دارد که به شما کمک می کند از حلقه های تقویت شده بیشتر بهره ببرید، از جمله:

  • حلقه ها باید کمتر از یک دقیقه باشند و نسبت تصویر 9:16 داشته باشند.
  • پس از اجرای یک تبلیغ، برگه “Insights” خود را بررسی کنید تا ببینید تبلیغات شما چگونه کار می کند.
  • سپس، به تقویت حلقه‌های خود ادامه دهید تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و سرنخ‌های بالقوه به دست آورید.

10.خلاقانه ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام: به روز رسانی ها و ویژگی های جدید را دنبال کنید

آیا یک راه ساده برای پیشی گرفتن از رقبا و به حداکثر رساندن بازاریابی خود می خواهید؟

این یکی از اساسی ترین نکات بازاریابی اینستاگرام است که می توانم به شما ارائه دهم؛ از ویژگی ها و به روز رسانی های اینستاگرام به روز باشید.

من تقریباً می توانم تضمین کنم که بسیاری از رقبای شما این کار را انجام نخواهند داد. آنها ممکن است:

  • وقت نداشته باشند
  • از جایگاهی که دارند راضی باشند
  • فکر کنند رویکرد فعلی آنها به خوبی برای آنها کار می کند

دلیل آنها هر چه باشد، مهم نیست. شما قرار است کارها را متفاوت انجام دهید و از ویژگی‌های اخیر و جدید مانند:

  • بازار خالق: جایی که نام تجاری شما می تواند با خلاقان ارتباط برقرار کند و پیشنهادات خود را ارسال کند.
  • اشتراک‌ها: که در آن محتوای انحصاری ایجاد می‌کنید و اگر می‌خواهید در اینستاگرام درآمد کسب کنید، از مشترکین برای دسترسی به آن هزینه دریافت می‌کنید.
  • پین کردن پست: که به شما امکان می‌دهد سه پست خود را در بالای شبکه اینستاگرام خود پین کنید.
بازریابی اینستاگرام چیست؟

بازاریابی اینستاگرام به فرآیندی اشاره دارد که برندها از قدرت اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدف خود برای ایجاد آگاهی از برند و به اشتراک گذاری محصولات استفاده می کنند. این پلتفرم به بازاریابان یا کسب‌وکارها چندین راه برای ارتباط با مخاطبان مورد نظرشان، از جمله گزینه‌های پولی و غیر پولی، ارائه می‌دهد.

معایب ارسال بیش از حد پست در اینستاگرام چیست؟

ارسال بیش از حد در اینستاگرام راهی مطمئن برای از دست دادن فالوورهای فعلی شما است. اگر تمام چیزی که آنها می بینند برند شما در فید خبریشان است، احتمالاً در سریع ترین زمان ممکن شما را لغو فالو می کنند. با این حال، شما می خواهید به طور مداوم پست کنید تا به طور منظم در فید اخبار آنها بمانید.

تفاوت استوری های اینستاگرام با پست های معمولی چیست؟

استوری های اینستاگرام با پست های معمولی متفاوت است زیرا در قالب نمایش اسلاید ارائه می شوند. آنها فقط 24 ساعت زنده هستند، اما می‌توانید در هر یک از دستگاه‌هایتان ذخیره کنید و بعداً دوباره از آن‌ها استفاده کنید.مزایای استوری اینستاگرام برای برندها واقعا بی پایان است. برای شروع، Stories در بالای جدول زمانی فالوورها نمایش داده می شود، جایی که کاربران روزانه به آن نگاه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *