ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

ما می‌دانیم که تبلیغات اینستاگرام راهی عالی خواهد بود. در حالی که تبلیغات اینستاگرام تقریباً مشابه تبلیغات فیس بوک شروع شد، اما تبلیغات اینستاگرام در سال گذشته به روز رسانی هایی را انجام داده است و باعث شده است که ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام بیشتر از ویژگی های تبلیغات فیسبوک باشد.

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

ما اکنون ابزارها و ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام را داریم که در تبلیغات فیس بوک وجود ندارند. این ویژگی‌ها می‌توانند کسب نتایج بیشتر از تبلیغات اینستاگرام را آسان‌تر کنند، بنابراین ما قصد داریم به چند ویژگی منحصربه‌فرد تبلیغات اینستاگرام که ممکن است از آن‌ها اطلاعی نداشته باشید نگاهی بیاندازیم.

تبلیغات اینستاگرام شکلی از تبلیغات رسانه های اجتماعی است که کسب و کارها را قادر می سازد تا به مخاطبان هدف خود در یکی از محبوب ترین پلتفرم های اشتراک گذاری عکس آنلاین دست یابند. اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد.

تبلیغات اینستاگرام به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا پست‌ها و تبلیغاتی را ایجاد کنند که در فید اینستاگرام، استوری‌ها، صفحه کاوش و سایر قسمت‌های برنامه ظاهر می‌شوند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از میان قالب‌های تبلیغاتی مختلف، از جمله عکس، ویدیو، چرخ فلک و داستان، انتخاب کنند و مخاطبان خود را بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق، رفتارها و موارد دیگر هدف قرار دهند.

تبلیغات اینستاگرام همچنین معیارهای مختلفی را برای کسب‌وکارها برای ردیابی عملکرد و اندازه‌گیری بازگشت سرمایه (ROI) ارائه می‌کند. این معیارها شامل موارد نمایش، دسترسی، تعامل، تبدیل و موارد دیگر است.

اکنون می خواهیم به بررسی ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام بپردازیم:

1.پست ها را مستقیماً از موبایل تبلیغ کنید

اگر پستی در اینستاگرام دارید که می‌خواهید آن را تقویت کنید (و یک حساب تجاری دارید)، می‌توانید این کار را مستقیماً از برنامه تلفن همراه انجام دهید. شما نیازی به ورود به مدیر تبلیغات فیس بوک و انتخاب هدف و مکان های تبلیغاتی ندارید. اگر می‌خواهید به سرعت یک پست را تبلیغ کنید اما نمی‌خواهید از ایجاد یک کمپین کامل در مدیر تبلیغات رنج ببرید، این یک راه‌حل فوق‌العاده است.

به راحتی پست ها را تنها با چند کلیک، همه را از طریق برنامه تلفن همراه، تبلیغ کنید.

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام
ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

این فرآیند به گونه ای طراحی شده است که آسان باشد. برای مثال، در حالی که می‌توانید مخاطبی را که می‌خواهید هدف قرار دهید سفارشی کنید، می‌توانید به اینستاگرام اجازه دهید مخاطبی را که فکر می‌کند به محتوای شما علاقه‌مند است، انتخاب و بهینه‌سازی کند.

می توانید به اینستاگرام اجازه دهید به صورت خودکار مخاطبی را برای شما انتخاب کند.

2.مهم ترین گزینه ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام: CTAهای پویا و پیشرفته

تبلیغات اینستاگرام مانند فیسبوک دارای گزینه‌های فراخوان برای اقدام (CTA) با گزینه‌هایی مانند «بیشتر بیاموزید»، «اکنون خرید کنید» و «نصب برنامه» است. ما می دانیم که این CTA های قابل کلیک حتی در فیس بوک چقدر موثر هستند و با CTA های پیشرفته و پویا اینستاگرام، این اثربخشی افزایش می یابد.

سال گذشته، اینستاگرام بی سر و صدا برخی به‌روزرسانی‌ها را در CTA خود منتشر کرد که باعث پویایی و جذاب‌تر شدن آن‌ها شد و بیشتر مردم حتی متوجه نشدند. این عمدتاً به این دلیل است که با به‌روزرسانی‌هایی که آن‌ها انجام داده‌اند دیگر تبلیغ‌کنندگان یا کسب‌وکارها نیازی به انجام کار اضافی برای دریافت مزایای جدید ندارند. آنها به طور خودکار رخ می دهند.

اینستاگرام CTAها را در تبلیغات خود به روز کرد تا پویاتر و جذاب تر باشد.

اکنون، به عنوان مثال، زمانی که موس را روی یک تبلیغ اینستاگرام به مدت چهار ثانیه یا بیشتر نگه دارید، CTA زیر تصویر با رنگ آبی برجسته می شود. این برای ترویج اقدامات بیشتر طراحی شده است و به کاربران انگیزه بیشتری برای کلیک کردن می دهد.

هنگامی که کاربر به مدت چهار ثانیه موس را روی تبلیغ شما نگه می دارد، CTA آبی می شود تا اقدامی سریع انجام شود.

اگر روی نظرات یک تبلیغ کلیک کنید، CTA را نیز در پایین مشاهده خواهید کرد. این تضمین می‌کند که تعامل کاربر با تبلیغ شما، شانس کلیک یا تبدیل آن‌ها را کاهش نمی‌دهد.

اگر اینستاگرام بتواند هر گونه اطلاعات اضافی درباره CTA شما را به صورت خودکار شناسایی کند، آن را در کنار CTA به اشتراک می گذارد. نمونه‌هایی از اطلاعاتی که می‌توانند به دست آورند عبارتند از URL مقصد، رتبه‌بندی فروشگاه برنامه یا قیمت محصول.

این CTAهای پیشرفته و پویا یکی از ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام است که اکثر کسب و کارها از آن آگاه نیستند. این امر انتخاب CTA مناسب را مهم تر می کند و انگیزه های بیشتری را برای استفاده از پلت فرم تبلیغات اینستاگرام ارائه می دهد.

 3. مجموعه نظرات Agorapulse

به طور سنتی، تعدیل و ارزیابی نظرات در مورد تبلیغاتی که اجرا می کنیم دشوار است. مدیر تبلیغات به جای اینکه نظرات واقعی را به شما نشان دهد، مشارکت عمومی را نشان می دهد. با این حال، Agorapulse در واقع تک تک نظرات تبلیغات اینستاگرام شما را جمع آوری می کند تا بتوانید آنها را ببینید، نظارت کنید و حتی به آنها پاسخ دهید.

این خیلی مهم است. نظارت بر نظرات روی آگهی شما به تنهایی ضروری است. یک نظر منفی می تواند مانند آتش سوزی گسترده شود، به خصوص زمانی که نظر دهنده متخلف شروع به تگ کردن دوستان خود برای هشدار دادن کند. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند به کمپین شما و اعتبار برند شما آسیب برساند، اگر می خواهید ترافیک سرد را هدف قرار دهید. اثبات اجتماعی بسیار مهم است.

همچنین می‌خواهید بتوانید مستقیماً به نظرات پاسخ دهید. در بسیاری از موارد، کاربران در یک نظر در مورد آگهی سؤالات خود را مطرح می کنند. اینکه آیا پاسخ می دهید یا نه می تواند تفاوت بین یک مشتری جدید مادام العمر و فروش از دست رفته باشد.

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام
ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

انواع تبلیغات اینستاگرام

پس از بررسی ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام به بررسی انواع تبلیغات اینستاگرام می پردازیم. چند نوع مختلف تبلیغات اینستاگرامی وجود دارد که مشاغل می توانند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از آنها استفاده کنند.

  • تبلیغات تصویری: اینها رایج ترین نوع تبلیغات اینستاگرام هستند که در آن تبلیغ کنندگان از یک تصویر برای نمایش محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، یک برند لباس می تواند از یک تبلیغ تصویری برای نمایش یک محصول جدید و فروش آن استفاده کند.
  • تبلیغات استوری: این تبلیغات به صورت تمام صفحه در بخش استوری اینستاگرام ظاهر می شوند و می توانند تصویر یا ویدیو باشند. به عنوان مثال، یک برند مواد غذایی می تواند از یک آگهی داستانی برای نمایش دستور پخت جدید یا نگاهی از پشت صحنه به آشپزخانه خود استفاده کند.
  • تبلیغات ویدیویی: این تبلیغات از ویدئو برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می کنند و می توانند تا 60 ثانیه طول بکشند. به عنوان مثال، یک شرکت نرم افزاری می تواند از یک تبلیغ ویدیویی برای نمایش نحوه عملکرد محصول خود استفاده کند.
  • تبلیغات چرخ فلکی: این تبلیغات به کاربران اجازه می دهد تا از طریق یک سری از تصاویر یا ویدیوها از تبلیغات چرخ فلکی استفاده کنند. به عنوان مثال، یک برند مسافرتی می تواند از تبلیغات چرخ و فلک برای نمایش مقاصد یا فعالیت های مختلف استفاده کند.
  • تبلیغات کاوش: این تبلیغات در تب کاوش تبلیغ می شوند، جایی که کاربران محتوا را بر اساس عادات استفاده از اینستاگرام خود پیدا می کنند. برای مثال، یک برند آرایشی می‌تواند از یک آگهی کاوش برای نمایش آخرین مجموعه آرایش خود استفاده کند.
  • تبلیغات IGTV: این تبلیغات، تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کاربر برای تماشای ویدیوی IGTV از فید خود پخش می شوند. به عنوان مثال، یک برند تناسب اندام می تواند از یک تبلیغ IGTV برای نمایش یک برنامه تمرینی استفاده کند.
  • تبلیغات خرید: این تبلیغات به کاربران اجازه می دهد بدون خروج از اپلیکیشن اینستاگرام خرید کنند. به عنوان مثال، یک فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند از تبلیغات خرید برای نمایش آخرین محصولات خود استفاده کند.
  • Reels ads: اینها تبلیغات تمام صفحه هستند که بین Reels، ویژگی ویدیوی کوتاه اینستاگرام نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، یک برند نوشیدنی می‌تواند از تبلیغ Reels برای نمایش یک دستور نوشیدنی جدید استفاده کند.
  • تبلیغات مجموعه: این تبلیغات مجموعه ای از تبلیغات خرید و چرخ فلک است که محصولات یا خدمات را مستقیماً از کاتالوگ نمایش می دهد. به عنوان مثال، یک برند دکوراسیون منزل می تواند از تبلیغات مجموعه برای نمایش آخرین مجموعه مبلمان و لوازم جانبی خود استفاده کند.

انتخاب بهترین نوع تبلیغ اینستاگرام برای کمپین خود

برای داشتن یک تبلیغات خوب و موثر لازم است پس از اینکه با ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام و انواع آن آشنا شدید، بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام را انتخاب کنید. هنگام برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام، سه سوال کلیدی وجود دارد که باید برای اطمینان از موثر بودن تبلیغات و دستیابی به مخاطبان مناسب به آنها توجه کنید:

هدف من چیست؟

اولین چیزی که در تبلیغات باید واضح باشد، هدف کمپین اینستاگرام شما است. آیا می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید، سرنخ ایجاد کنید یا فروش را افزایش دهید؟ اینستاگرام طیف وسیعی از اهداف تبلیغاتی را برای انتخاب ارائه می دهد، از جمله آگاهی از نام تجاری، دسترسی، ترافیک، تعامل، نصب برنامه، مشاهده ویدیو، تولید سرنخ، پیام ها، تبدیل، فروش کاتالوگ و ترافیک فروشگاه. درک هدف خود به شما کمک می کند قالب تبلیغاتی مناسب و گزینه های هدف را برای دستیابی به اهداف خود انتخاب کنید.

مخاطب هدف من کیست؟

قدم بعدی این است که مخاطب هدف خود را مشخص کنید. این به گروه خاصی از مصرف کنندگان اشاره دارد که به احتمال زیاد به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. مخاطبان شما را می توان بر اساس سن، جنسیت، مکان، علایق، درآمد و موارد دیگر دسته بندی کرد. تعیین مخاطبان هدف به شما کمک می کند تا تبلیغاتی را ایجاد کنید که با آنها طنین انداز شود و احتمال اقدام آنها در تبلیغات شما را افزایش دهد.

چه چیزی بر روی دنبال کنندگان ارگانیک شما بهترین عملکرد را داشته است؟

در نهایت، در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی با دنبال کنندگان ارگانیک شما عملکرد خوبی داشته است. تجزیه و تحلیل محتوای ارگانیک شما می تواند به شما ایده خوبی در مورد فرمت های پولی که ممکن است با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود به شما بدهد. به عنوان مثال، اگر محتوای ارگانیک شما در قالب نمایش محصول به خوبی عمل می کند، ممکن است بخواهید برای نمایش محصول خود به ایجاد تبلیغات ویدیویی فکر کنید. با استفاده از محتوای ارگانیک خود، می توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که به احتمال زیاد مخاطب هدف شما را جذب کند و به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود کمک کند.

ویژگی های تبلیغات رایگان ایستاگرام
ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

دو روش برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد:

تبلیغ یک پست

این ساده ترین راه برای تبلیغ در اینستاگرام است و مشابه گزینه Boost Post فیس بوک است. برای تبلیغ یک پست، ابتدا باید یک حساب تجاری یا سازنده ایجاد کنید. هنگامی که پستی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، روی دکمه «ارتقا» روی پست کلیک کنید. از آنجا، باید مخاطبان هدف، مقصد (محلی که کاربران روی تبلیغ شما کلیک می کنند)، بودجه و مدت زمان اجرای تبلیغ خود را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر در حال تبلیغ یک محصول جدید هستید، می توانید کاربرانی را که به دسته بندی محصول یا جمعیت شناسی شما علاقه نشان داده اند، هدف قرار دهید. سپس، مقصد خود را انتخاب کنید تا وب سایت یا صفحه محصول شما باشد. ،

تبلیغات با استفاده از Facebook Ads Manager

اولین قدم این است که هدف خود را برای کمپین انتخاب کنید، مانند افزایش آگاهی از برند یا ایجاد تبدیل. به عنوان مثال، اگر شما یک برند مد هستید که به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، می توانید هدف آگاهی از برند را انتخاب کنید.

مرحله دوم این است که بودجه و برنامه خود را انتخاب کنید. در اینجا، باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید هزینه کنید و کمپین شما چقدر طول می کشد. به عنوان مثال، شما می توانید یک بودجه 1000 دلاری را برای یک کمپین 10 روزه اختصاص دهید.

مرحله سوم شناسایی مخاطبان هدف است. می توانید مخاطب جدیدی ایجاد کنید یا از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید مخاطب جدیدی از کاربرانی ایجاد کنید که با صفحه اینستاگرام شما درگیر شده اند یا در گذشته از وب سایت شما بازدید کرده اند.

مرحله چهارم این است که مکان تبلیغات خود را انتخاب کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در کجا ظاهر شود، مانند فیدهای کاربران، داستان ها یا برگه کاوش.

مرحله آخر ایجاد آگهی واقعی است. در اینجا، باید جزئیات خلاقیت تبلیغ خود را پر کنید، مانند تصویر یا ویدیو، کپی آگهی و دعوت به اقدام.

نکات تبلیغات اینستاگرام

برای ایجاد تبلیغات موثر در اینستاگرام که توجه مخاطبان هدف خود را به خود جلب کند و برای استفاده از ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام نکات زیر را دنبال کنید:

  • پیام کلیدی خود را ارائه دهید و برند خود را در 3 ثانیه اول تبلیغ خود به نمایش بگذارید. این به این دلیل است که اگر کاربران به سرعت توجه آنها را جلب نکند، احتمال بیشتری دارد که تبلیغ شما را نادیده بگیرند.
  • به یاد داشته باشید که 40٪ از کاربران هنگام پیمایش در فید اینستاگرام خود صدای خود را خاموش می کنند، بنابراین مطمئن شوید که تبلیغ شما می تواند بر روی کاربرانی که گوش می دهند و کسانی که گوش نمی دهند تأثیر بگذارد.
  • از آنجایی که اکثر کاربران از طریق موبایل به اینستاگرام دسترسی دارند، تبلیغات خود را با به حداقل رساندن میزان متن و استفاده از انیمیشن های جذاب، سازگار با موبایل نگه دارید. اگر نیاز به اضافه کردن متن دارید، با افزایش اندازه فونت مطمئن شوید که خواندن آن آسان است.
  • از تصاویری با کیفیت بالا استفاده کنید که با برند و پیام شما همخوانی دارد.
  • ویدیوهای خود را کوتاه و دقیق نگه دارید. اینستاگرام مدت زمان ویدیوی 15 ثانیه یا کمتر را توصیه می کند.
  • قالب‌های تبلیغاتی مختلف را آزمایش کنید و کمپین‌های خود را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است.    

اهداف کمپین اینستاگرام

برای تبلیغات فید اینستاگرام، اهداف کمپین پشتیبانی شده عبارتند از: آگاهی از برند، دسترسی، ترافیک، بازدیدهای ویدیویی، نصب برنامه، تولید سرنخ، تعامل، پیام‌ها، تبدیل‌ها، فروش کاتالوگ و ترافیک فروشگاه.

به نوبه خود، برای استوری های اینستاگرام، اهداف کمپین موجود در این زمان عبارتند از: آگاهی از برند، دسترسی، ترافیک، بازدیدهای ویدیویی، نصب برنامه، تولید سرنخ و تبدیل.

اگر در تبلیغات فیس بوک و یا اینستاگرام تازه کار هستید، به این اهداف کمپین طوری نگاه کنید که انگار قیف شما هستند.

یک راه عالی برای جذب مخاطب به قیف خود این است که با یک کمپین آگاهی شروع کنید. این کمپین ها هزینه کمتری دارند و می توانند در گسترش دسترسی و دید شما عالی باشند.

نظرات نهایی در مورد ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

تقریباً به‌روزرسانی‌های ماهانه از اینستاگرام دیده‌ایم که بسیاری از آنها هم به نفع کاربران و هم برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند به آنها دسترسی پیدا کنند. به نظر می رسد که ما حتی هر چند ماه یک بار به روز رسانی تبلیغات اینستاگرام را دریافت می کنیم. ویژگی‌های جدید تبلیغات اینستاگرام که در بالا مورد بحث قرار گرفت همگی می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا نتایج کمپین‌های شما را افزایش دهد یا مدیریت آنها را آسان‌تر کند.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام شکلی از تبلیغات رسانه های اجتماعی است که کسب و کارها را قادر می سازد تا به مخاطبان هدف خود در یکی از محبوب ترین پلتفرم های اشتراک گذاری عکس آنلاین دست یابند. اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد.

ساده ترین راه برای تبلیغ در اینستاگرام چیست؟

این ساده ترین راه برای تبلیغ در اینستاگرام است و مشابه گزینه Boost Post فیس بوک است. برای تبلیغ یک پست، ابتدا باید یک حساب تجاری یا سازنده ایجاد کنید. هنگامی که پستی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، روی دکمه «ارتقا» روی پست کلیک کنید. از آنجا، باید مخاطبان هدف، مقصد (محلی که کاربران روی تبلیغ شما کلیک می کنند)، بودجه و مدت زمان اجرای تبلیغ خود را انتخاب کنید.

اهداف تبلیغات فید اینستاگرام چیست؟

برای تبلیغات فید اینستاگرام، اهداف کمپین پشتیبانی شده عبارتند از: آگاهی از برند، دسترسی، ترافیک، بازدیدهای ویدیویی، نصب برنامه، تولید سرنخ، تعامل، پیام‌ها، تبدیل‌ها، فروش کاتالوگ و ترافیک فروشگاه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *