ترویج تبلیغات رایگان گوگل

ترویج تبلیغات رایگان گوگل

داشتن یک کمپین جستجوی سودآور دارای اجزای زیادی است. در اینجا چند راه برای بهینه سازی کمپین ها و ترویج تبلیغات رایگان گوگل شما ارائه شده است.

روش های ترویج تبلیغات رایگان گوگل

یک کمپین تبلیغات رایگان گوگل که به خوبی اجرا می شود می تواند برای تبدیل و درآمد کلی یک تبلیغ کننده بسیار مهم باشد و هرچه این کمپین تبلیغات موفق تر باشد میزان تبدیل و درآمد نیز افزایش می باید؛ بنابراین شما باید راه های ترویج تبلیغات رایگان گوگل را بدانید تا بتوانید یک کمپین موفق داشته باشید.

مخاطبان هدف و پیام‌رسانی مختص کسب‌وکار شما هستند، اما برخی از تاکتیک‌های اساسی وجود دارد که بدون توجه به صنعت، در هر کمپینی باید اجرا شود.

در اینجا چند مورد از مهمترین عناصر (اما اغلب نادیده گرفته شده) هنگام بهینه سازی کمپین های تبلیغات شما آورده شده است.

برخی از این موارد پیشرفته‌تر از سایرین هستند، اما اگر این عناصر را در تلاش‌های تبلیغاتی خود پیاده‌سازی کنید، باید شاهد پیشرفت بزرگی باشید و کسب‌وکار خود را به درآمد بیشتری برسانید!

1. صفحه فرود خود را مرتبط کنید

این یکی از نادیده گرفته ترین جنبه های تبلیغات است. بعد از اینکه کاربر روی یک تبلیغ در آن پلتفرمی که شما روی آن تمرکز کرده اید کلیک می کند، اتفاق مهمی رخ می دهد، آنها به وب سایت شما می روند! هدف نهایی بازاریابی شما، افزایش تبدیل و فروش است.

یک تبلیغ موفق مخاطبان هدف را به یک صفحه فرود هدایت می کند، اما این تنها نیمه اول برنده شدن است. پس از آن وظیفه صفحه فرود است که آن مشتری بالقوه را به مشتری پولی تبدیل کند.

شما برای تبدیل باید صفحات فرود خود را با هماهنگ کردن پیام تبلیغات خود با پیام صفحه فرود خود بهینه کنید. حفظ سازگاری بین کلمات کلیدی، کپی تبلیغات و صفحات فرود باید هم نرخ کلیک و هم نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد. در حالت ایده آل، نتیجه این است که شما فروش و پول بیشتری به دست آورید.

ترویج تبلیغات رایگان گوگل
ترویج تبلیغات رایگان گوگل

نقاط کپی را در آگهی خود در صفحه فرود خود تکرار کنید. از آنجایی که می دانید مشتریان شما به پیشنهاد و پیام شما در تبلیغ شما علاقه مند هستند، می توانید با ارائه همان پیام و CTA در صفحه فرود خود، تبدیل ها را افزایش دهید.

با پیروی از این قانون اساسی، می‌توانید تبلیغات قانع‌کننده‌تری ایجاد کنید که به مشتریان شما کمک می‌کند ارزش شما را درک کنند و تبدیل‌های بیشتری را به همراه داشته باشند.

2. کلمات کلیدی منفی را بهینه کنید

یکی از قدرتمندترین روش های ترویج تبلیغات رایگان گوگل و ابزارهایی که برای اطمینان از یکپارچگی کمپین های تبلیغاتی گوگل و مایکروسافت ادز در اختیار دارید، استفاده از کلمات کلیدی منفی است. هر دو پلتفرم به شما امکان می‌دهند مشخص کنید چه کلمات کلیدی برای محصول یا خدمات شما مناسب نیستند. اگر به گوگل بگویید که محصول شما چیست، از نمایش تبلیغات خود در جستجوهای کلمات کلیدی که با مشتریان مورد نظر شما همسو نیستند جلوگیری می کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک شرکت مدیریت آپارتمان هستید که دارای چندین مجتمع آپارتمانی دانشجویی خارج از دانشگاه هستید. این آپارتمان ها برای دانشجویان ساخته شده اند نه خانواده های سنتی. برای اطمینان از اینکه آنها فقط ترافیک واجد شرایط دریافت می‌کنند، می‌توانید عباراتی مانند «خانواده» را و سایر معیارها حذف کنید تا ترافیک جستجوگرانی که در جمعیت شما نیستند را نفی کنید.

کلمات کلیدی منفی را می‌توان به سطح کمپین اضافه کرد، اما می‌توانید با افزودن کلمات کلیدی منحصر به فرد به گروه‌های تبلیغاتی خاص نیز به آن کمک کنید.

چگونه در گوگل ادز جستجوی کلمات کلیدی انجام دهیم؟

Keyword Planner ابزاری است که می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی برای بازاریابی جستجوی خود کمک کند. می توانید از این ابزار رایگان برای یافتن کلمات کلیدی جدید مرتبط با کسب و کار خود و مشاهده تخمین تعداد جستجوهایی که دریافت می کنند و هزینه هدف گذاری آنها استفاده کنید.

فواید:
  • کلمات کلیدی جدید را کشف کنید: پیشنهادهای کلمه کلیدی را برای محصولات، خدمات و وب سایت خود دریافت کنید.
  • مشاهده جستجوهای ماهانه: تخمینی از تعداد جستجوهای ماهانه برای یک کلمه کلیدی در دسترس است.
  • سازماندهی کلمات کلیدی: بررسی کنید که چگونه کلمات کلیدی شما در دسته بندی های مختلف مرتبط با برند قرار می گیرند.
  • ایجاد کمپین های جدید بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی: از طرح کلمات کلیدی خود برای ایجاد موارد جدید استفاده کنید.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید، در حالی که برنامه ریز کلمات کلیدی می تواند به شما در انتخاب کلمات کلیدی کمک کند، موفقیت کمپین شما توسط عوامل متعددی تعیین می شود. برای مثال، اثربخشی کمپین‌های شما می‌تواند تحت تأثیر پیشنهاد، محصول و رفتار مشتری در صنعت شما باشد.

3.مهم ترین روش ترویج تبلیغات رایگان گوگل: از کلمه کلیدی مناسب Match-Types استفاده کنید

تبلیغات گوگل یک کانال بازاریابی انتساب مستقیم است و Google Ads از طریق کلمات کلیدی به قصد کاربر متکی است.

هر زمان که شخصی یک عبارت جستجو را در گوگل تایپ می کند، سیستم گوگل میزان مرتبط بودن عبارت جستجو را در نظر می گیرد و آگهی را بر اساس آن نمایش می دهد.

کلمات کلیدی که استفاده می‌کنید و نوع اصلاح‌کننده‌هایی که برای آن کلمات در کمپین تبلیغات خود استفاده می‌کنید مهم است که درک کنید.

چهار نوع تطبیق کلمات کلیدی وجود دارد، به این معنی که از طریق چهار راه ممکن است که به Google و Bing بگویید تا کلمات کلیدی را که روی آن‌ها کار می کنید را مدیریت کنند.

  • گسترده : این گسترده‌ترین شبکه‌ای است که می‌توانید پخش کنید و جستجوها را با هر کلمه‌ای به هر ترتیبی (از جمله مترادف‌ها) که شامل کلمه کلیدی هدف می‌شود مطابقت می‌دهد.
  • مطابقت گسترده اصلاح شده : این نوع مسابقه دومین شبکه گسترده ای است که می توانید پخش کنید. برخلاف گسترده، که می‌تواند به تبلیغ شما اجازه دهد برای هر کلمه کلیدی در عبارتی که برای آن پیشنهاد می‌دهید نشان داده شود، این نوع به گوگل می‌گوید: «باید همه این عبارات را در عبارت جستجو، به هر ترتیب یا قرارگیری وجود داشته باشد».
  • تطابق عبارت : این اصلاح کننده فقط زمانی تبلیغ شما را نشان می دهد که جستجوگران دقیقاً از عبارتی که شما مشخص کرده اید استفاده کنند. پرس و جو باید تمام کلمات کلیدی را که یادداشت کرده اید، به ترتیب دقیقی که آنها را وارد کرده اید، داشته باشد.
  • تطابق دقیق : این اصلاح کننده کلمه کلیدی مشابه تطابق عبارت است. معمولاً تبلیغات شما فقط با عبارت جستجوی دقیقی که وارد می‌کنید نشان داده می‌شود، اما گوگل با نشان دادن آگهی شما برای مواردی مانند غلط املایی، نسخه‌های جمع یک کلمه یا استنباط کلمات کلیدی قابل تعویض با آنچه که مشخص کرده‌اید، این امر را تا حدودی کاهش داد.

هر نوع تطبیق، مبادله‌ای بین برداشت‌ها، ارتباط و هزینه است.

4. نوع مطابقت کلیدواژه را در طول زمان تغییر دهید

زمانی که یک کمپین تبلیغاتی جدید گوگل یا مایکروسافت را راه اندازی می کنیم، معمولا با چندین گروه تبلیغاتی شروع می کنیم که دارای مضامین قوی از کلمات کلیدی مشابه هستند.

بیشتر مردم اغلب با استفاده از انواع تطابق اصلاح شده گسترده شروع می کنند زیرا آنها سطح خوبی از کنترل را برای واجد شرایط بودن در هنگام نمایش تبلیغات ارائه می دهند، اما همچنین فرصت های کافی برای نمایش تبلیغات را ارائه می دهند تا بتوانند داده ها را جمع آوری کنند.

با گذشت زمان، وقتی داده ها شروع به نشان دادن آنچه در واقع تبدیل می کنند، تمرکز بیشتر به ترکیبی از کلمات گسترده اصلاح شده، عبارت و تطابق دقیق تبدیل می شود.

عبارت‌های جستجوی برنده را می‌توان به تطابق عبارت یا تطابق دقیق ارتقا داد.

ترویج تبلیغات رایگان گوگل
ترویج تبلیغات رایگان گوگل

5.بهترین روش ترویج تبلیغات رایگان گوگل: تمام محتوای تبلیغاتی موجود را پر کنید

تبلیغات متنی گسترده (ETAs) تأثیر قابل توجهی بر دنیای تبلیغات گوگل گذاشته است. ETAها با ارائه فضای اضافی برای محتوای مرتبط، راه بسیار خوبی برای گفتن داستانی در مورد یک محصول یا خدمات را در اختیار مدیران تبلیغات قرار می دهند.

اگر می خواهید تبلیغات شما عملکرد بهتری داشته باشد، مطمئن شوید که تمام فیلدهای اطلاعاتی موجود را پر کرده اید.

گوگل همچنین گزینه ای برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSA) اضافه کرده است. در RSA، شما اساساً فهرستی از گزینه‌های عنوان و فهرستی از گزینه‌های توضیحات را به گوگل می‌دهید و گوگل ترکیبی از آنها را با هم آزمایش می‌کند تا بهترین نتیجه را بیابد. شما می توانید حداکثر 15 عنوان و 4 توضیحات را فهرست کنید. در هر ترکیب تبلیغاتی، حداکثر 3 عنوان و 2 توضیح نشان داده می شود.

مهم است که توجه داشته باشید که آنها را می توان در هر ترکیبی کنار هم قرار داد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سرفصل ها و توضیحاتی که قرار داده اید می توانند به هر شکلی جمع شوند و همچنان منطقی باشند!

6. از هر افزونه تبلیغاتی مرتبط استفاده کنید

افزونه‌های تبلیغاتی بخش مهمی از تجربه مشتری هستند و می‌توانند عملکرد و ترویج تبلیغات رایگان گوگل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. افزونه‌های تبلیغاتی می‌توانند به بیان بهتر داستان برند شما کمک کنند و در عین حال اطلاعات ارزشمندی را به مشتریان شما ارائه دهند.

چندین افزونه تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد، اما در اینجا مواردی وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • افزونه‌های پیوندهای سایت : اینها پیوندهای اضافی هستند که ممکن است مشتریان شما ارزشمند بدانند و به صفحات فرود منحصر به فرد در وب سایت شما هدایت شوند.
  • قطعه های ساختاریافته : برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های ارائه شده، این موارد را اضافه کنید. اینها بر اساس دسته بندی های خاصی هستند، بنابراین هنگام ساخت افزونه های تبلیغاتی خود، حتما یک دسته بندی مرتبط را انتخاب کنید.
  • برنامه های افزودنی تماس : این به شما امکان می دهد شماره تلفن کسب و کار خود را مستقیماً در فهرست قرار دهید.
  • برنامه های افزودنی موقعیت مکانی: اگر شما یک کسب و کار محلی هستید، می توانید حساب Google My Business خود را به حساب Google Ads خود پیوند دهید. فعال کردن این برنامه افزودنی آدرس و شماره تلفن شما را به تبلیغات شما می کشاند تا مشتریان بالقوه به راحتی موقعیت مکانی شما را درک کنند.

بررسی دقیق تر افزونه های تبلیغاتی مهم

برنامه های افزودنی اطلاعات بیشتری را در اختیار آگهی شما قرار می دهند و به مشتریان دلایل بیشتری برای انتخاب شرکت شما می دهند. اینها می توانند نرخ کلیک یک تبلیغ را چندین درصد افزایش دهند. دکمه‌های تماس، اطلاعات موقعیت مکانی، پیوندها به بخش‌های خاصی از وب‌سایت شما، محتوای اضافی و فرم‌های بیشتر در قالب‌های برنامه افزودنی موجود هستند.

1. پسوندهای لینک سایت

در جستجو، افزونه‌های لینک سایت، پیوندهای اضافی را در زیر آگهی متنی اصلی ارائه می‌دهند. این پیوندها بازدیدکنندگان را به صفحات دیگری در وب سایت شما می برد که می خواهید آنها را بازدید کنند.

2. پسوند Callout

به عبارت دیگر، افزونه‌های Callout، تکه‌های متنی 25 کاراکتری هستند که هیجان‌انگیزترین و ارزشمندترین جنبه‌های شرکت، محصولات یا خدمات شما را توصیف می‌کنند.

اگر تحویل در فروشگاه، تحویل رایگان ارائه دهید یا به استفاده از کالاهایی که دارای منابع اخلاقی هستند افتخار کنید، برنامه‌های افزودنی Callout برای شما مناسب است.

3. پسوند قطعه ساختاریافته

مزیت کلیدی قطعات ساختاریافته این است که سرنخ های با کیفیت بیشتری تولید می کنند و موجب ترویج تبلیغات رایگان گوگل می شود. چرا؟ زیرا وقتی افراد قبل از کلیک کردن و ورود به سایت شما از اطلاعات دقیقی در مورد آنچه که می خواهید به آنها بدهید آگاه باشند، احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر است.

برای انتقال برخی امکانات، انواع یا دسته‌ها، و مقصدها یا مکان‌ها، از قطعات ساختاریافته استفاده کنید.

4. تمدید تماس

برای مشاغلی که می‌خواهند تماس‌های مشتریان را دریافت کنند، تمدید تماس یک راه نجات است. از آنجایی که می توانید شماره تلفن خود را مستقیماً در آگهی وارد کنید، عملاً هیچ اصطکاک بین سرنخ و شرکت شما وجود ندارد.

5. فرمت فرم سرنخ

شما مجبور نیستید یک خریدار بالقوه را به وب سایت خود هدایت کنید. آنها می توانند اطلاعات را مستقیماً در آگهی شما از طریق یک فرم سرنخ سفارشی وارد کنند و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن با آن سرنخ تماس بگیرید.

6. پسوند مکان

برای هر چیزی که نیاز به مراجعه مشتریان به شما دارد، یک برنامه افزودنی موقعیت مکانی ضروری است. بدیهی است که گسترش مکان برای مشاغل فقط آنلاین نیست. با این حال، اگر یک مکان فیزیکی دارید، این نوع افزونه می تواند به کاربران کمک کند شما را پیدا کنند، از شما بازدید کنند و فروش حضوری انجام دهند.

ترویج تبلیغات رایگان گوگل
ترویج تبلیغات رایگان گوگل
7. پسوند مکان وابسته

وابسته به فرد یا سازمانی گفته می شود که به طور رسمی با دیگری مرتبط است. در این شرایط، پسوندهای موقعیت مکانی وابسته برای اتصال مصرف کنندگان به مناطق دیگری که محصول شما مجاز به فروش است، استفاده می شود.

8. پسوند تصویر

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از پسوندهای تصویر برای افزودن گرافیک غنی و مرتبط به تبلیغات متنی موجود خود استفاده کنند. با گرافیک جذاب محصولات یا خدماتی که محتوای تبلیغات متنی آنها را بهبود می بخشد، پسوند تصویر می تواند به تبلیغ کنندگان در افزایش عملکرد کمک کند.

9. افزایش قیمت

مزیت کلیدی افزایش قیمت ایجاد انتظارات واضح به جای جلوگیری از فریب دادن مشتریان توسط پرسنل است. آنها مشتریان را در مورد قیمت گذاری از قبل آگاه می کنند و کاربر آگاه به احتمال زیاد زمانی که با فروشگاه یا وب سایت شما تماس می گیرد یا از شما بازدید می کند، قرار ملاقات یا خرید از شما رزرو می کند.

10. پسوند برنامه

پسوندهای برنامه دید برنامه شما را افزایش می دهد و به علاقه مندان اجازه می دهد آن را مستقیماً از تبلیغات متنی دانلود کنند. یکی دیگر از مزایای برنامه های افزودنی این است که آنها تنها گزینه ای برای ردیابی دانلود برنامه بر اساس کلمات کلیدی هستند.

11. تمدید ارتقاء

افزونه‌های تبلیغاتی می‌توانند ارزش تبلیغات متنی شبکه جستجوی شما را با تأکید بر تبلیغات ویژه و تبلیغات شما برای کسانی که به دنبال بهترین معاملات شرکت شما هستند، افزایش دهند.

7. مناقصه ها را برای هدف گذاری جغرافیایی تنظیم کنید

برای ترویج تبلیغات رایگان گوگل می توانید صرف نظر از بازار یا صنعت شما، با تمرکز تلاش های تبلیغاتی خود بر روی مکان های جغرافیایی خاص سود ببرید.

برای اولویت‌بندی هزینه‌های رسانه‌ای در آن زمینه‌ها، بررسی کنید که مشارکت شما از کجا می‌آید. صنایع محلی مانند آپارتمان‌ها، هتل‌ها و وکلا اغلب مشتریان ایده‌آل خود را با توجه به نزدیکی آنها به دفاتر فیزیکی خود واجد شرایط می‌دانند، اما عملکرد هدف‌گیری جغرافیایی به این محدود نمی‌شود.

حتی اگر محصولات و خدمات شما به موقعیت فیزیکی مشتریان شما بستگی نداشته باشد، همچنان می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را با پیشنهادات جغرافیایی هدفمند بر اساس فصلی بودن، آب و هوا و نیازهای کاربر بهینه کنید.

برای مثال، اگر کاپشن می‌فروشید، باید در مناطق گرم‌تر پیشنهاد منفی بدهید، زیرا مردم این مناطق احتمالاً به محصول شما نیاز نخواهند داشت.

با این حال، پیشنهادهای جغرافیایی هدفمند را برای شهرهایی که بارش برف افزایش یافته را افزایش خواهید داد.

بسیاری از مبتدیان Google Ads فراموش می کنند که نیازهای انواع مختلف مشتریان و سایر واجد شرایط را بر اساس موقعیت فیزیکی مخاطبان خود در نظر بگیرند.

شما می توانید با جلوگیری از نمایش تبلیغات در برخی مناطق و در عین حال افزایش احتمال تبدیل و افزایش تعدیل پیشنهاد در سایر موقعیت های جغرافیایی، به ترویج و رشد بیشتر تبلیغات خود کمک کنید.

چگونه بادی صفحه فرود خود را بهینه کنیم؟

شما برای تبدیل باید صفحات فرود خود را با هماهنگ کردن پیام تبلیغات خود با پیام صفحه فرود خود بهینه کنید. حفظ سازگاری بین کلمات کلیدی، کپی تبلیغات و صفحات فرود باید هم نرخ کلیک و هم نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد. در حالت ایده آل، نتیجه این است که شما فروش و پول بیشتری به دست آورید.

تطابق عبارت در کلمه کلیدی و جستجوی گوگل چیست؟

این اصلاح کننده فقط زمانی تبلیغ شما را نشان می دهد که جستجوگران دقیقاً از عبارتی که شما مشخص کرده اید استفاده کنند. پرس و جو باید تمام کلمات کلیدی را که یادداشت کرده اید، به ترتیب دقیقی که آنها را وارد کرده اید، داشته باشد.

در تبلیغات جستجوی واکنشگرا چند عنوان و چند توضیح نشان داده می شود؟

گوگل همچنین گزینه ای برای تبلیغات جستجوی واکنشگرا (RSA) اضافه کرده است. در RSA، شما اساساً فهرستی از گزینه‌های عنوان و فهرستی از گزینه‌های توضیحات را به گوگل می‌دهید و گوگل ترکیبی از آنها را با هم آزمایش می‌کند تا بهترین نتیجه را بیابد. شما می توانید حداکثر 15 عنوان و 4 توضیحات را فهرست کنید. در هر ترکیب تبلیغاتی، حداکثر 3 عنوان و 2 توضیح نشان داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *