تبلیغات رایگان گوگل پربازدید

تبلیغات رایگان گوگل پربازدید

تبلیغات رایگان گوگل پربازدید به تبلیغاتی گفته می شود که باعث جذب تعدداد زیادی بازدید کننده می شود. هدف این تبلیغات جذب بیشتر کاربران و افزایش سرنخ و فروش شما است. همچنین این تبلیغات باعث می شود ترافیک وب سایت شما افزایش یابد.

تکنیک های تبلیغات رایگان گوگل پربازدید

گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند است که با تبلیغات رایگان گوگل پربازدید می تواند به شما کمک کند سرنخ و فروش بیشتری داشته باشید. بسیاری از افراد حرفه‌ای از Google Ads برای رساندن پیام خود استفاده می‌کنند، اما همه نمی‌دانند دارند چه می‌کنند. اما چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟

  • گوگل پر استفاده ترین موتور جستجو است که روزانه میلیاردها جستجو توسط میلیون ها کاربر دریافت می کند. ناگفته نماند که پلتفرم گوگل ادز نزدیک به دو دهه است که وجود داشته است و به آن در تبلیغات برتری و قدرت می بخشد.
  • رقبای شما از تبلیغات گوگل استفاده می کنند. صدها هزار شرکت از تبلیغات گوگل برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، به این معنی که حتی اگر شما به صورت ارگانیک برای یک عبارت جستجو رتبه بندی کنید، نتایج شما به پایین صفحه پایین تر از رقبای شما منتقل می شود.

به احتمال زیاد، تبلیغات شما بی اثر خواهد بود مگر اینکه این چند تاکتیک پیشرفته برای تبلیغات گوگل را بدانید. در این مقاله به بررسی این تاکتیک ها می پردازیم تا بتوانید با تبلیغات خود درآمد بیشتری کسب کنید!

1- کپی آگهی و خوانایی

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید تبلیغ شما پیام درستی را منتقل می کند. اگر خواندن آن خیلی سخت باشد، مردم می روند و به تبلیغات شما نگاه نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که چیزی در متن شما وجود ندارد که بتواند حواس خوانندگان را از آنچه باید بخواند منحرف کند، مانند سبک فونت های پررنگ یا کج، تصاویر محصولات به جای کلمات و غیره. به طور کلی، تبلیغ کنندگان فقط از یک نسخه تبلیغاتی در هر تبلیغ در هر کمپین استفاده می کنند. استفاده از تبلیغات چندگانه برای کمپین تبلیغاتی گوگل ضروری است. بنابراین، اگر محصول یا خدمات جدیدی دارید، فقط یک آگهی را با هدف قرار دادن آن جمعیت‌شناسی پست نکنید، عبارات جستجوی زیادی وجود دارد که توسط افرادی که به دنبال این نوع اطلاعات هستند استفاده می‌شوند.

همچنین بسته به جمعیتی که می‌خواهید هدف قرار دهید، قرارگیری تبلیغات متفاوت خواهد بود بنابراین مکان نمایش این تبلیغات را بر اساس کلمات کلیدی که به نظر می‌رسند با آنها بیشتر طنین انداز می‌شوند، تغییر دهید! هنگام نوشتن تبلیغات برای گوگل ادز، هیچ چیز یکسانی وجود ندارد. هر کمپین تبلیغاتی باید با چندین نسخه از یک تبلیغ با استفاده از رنگ‌های مختلف، سبک‌های کپی‌نویسی، پیام‌های تبلیغاتی و غیره سفارشی شود، سپس در طول زمان (فرکانس‌های متفاوت) پخش شود تا ببینیم کدام یک بهترین عملکرد را دارد! بسیاری از مردم با تغییر لحنی که هنگام صحبت کردن استفاده می کنند، سعی می کنند صدای خود را جذاب تر یا معتبرتر کنند. با این حال، این ممکن است همیشه آنطور که می خواهید کار نکند زیرا برخی صداها به طور طبیعی به اندازه کافی قوی نیستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بیش از حد قوی باشند.

تبلیغات رایگان گوگل پربازدید
تبلیغات رایگان گوگل پربازدید

2.مهم ترین تکنیک تبلیغات رایگان گوگل پربازدید: امتیاز کیفیت

این امتیازی است که گوگل یک کلمه کلیدی را بر اساس تعداد کلیک هایی که برای هر کلمه کلیدی توسط تبلیغات در آن گروه ایجاد شده است اختصاص می دهد. امتیاز مرتبط 30 روز پس از شروع کمپین محاسبه می شود و این امری ضروری است که تعیین می کند آیا تبلیغ شما اصلاً در جستجوهای مرتبط با آن کلمات کلیدی نمایش داده می شود یا خیر! نمره در مقیاس یک تا ده است که نمرات بالاتر بهتر است. امتیاز با کیفیت بالا به این معنی است که احتمال اینکه روی شما کلیک شود بیشتر است، بنابراین مطمئن شوید که نسخه تبلیغاتی شما با کاربرانی که در جستجوی این نوع چیزها هستند طنین انداز شود. برای هر کمپین فرمت های مختلفی را در نظر بگیرید در صورت امکان از صفحات فرود اختصاصی نیز استفاده کنید. مزایای نمرات با کیفیت بالا در تبلیغات گوگل دو برابر است. امتیاز بالاتر منجر به نرخ کلیک بهتر و افزایش درآمد برای کسب و کار شما می شود.

3. اصطلاحات جستجوی برند سفارشی

اینجاست که کلمات کلیدی خاصی را برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود انتخاب می کنید تا در معرض دید بیشتر مشتریان بالقوه قرار بگیرید! می‌خواهید عباراتی را پیدا کنید که حجم بالا اما رقابت کم را نشان می‌دهند تا مردم همچنان با دیدن آن روی آن کلیک کنند.

4. تطابق کلمات کلیدی

وقتی کلمات کلیدی را به کمپین خود اضافه می کنید، آنها را فقط به خود کلمات محدود نکنید! گوگل طیفی از انواع تطابق کلمات کلیدی منفی و مثبت را ارائه می دهد که به شما کمک می کند این موارد را اصلاح کنید. یک مثال می تواند “پیراهن قرمز” در مقابل “پیراهن + قرمز” باشد.

5. کلیدواژه های منفی

اهمیت کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل را نمی توان نادیده گرفت. هنگامی که این کلمات به تنظیمات هدف کمپین و گروه تبلیغاتی شما اضافه می شوند، مانع از نمایش شما در کنار نتایج جستجوی نامربوط می شوند که برای مشتریان بالقوه ای که برای آنچه ارائه می دهید بی فایده هستند!

کلمات کلیدی منفی نه تنها به شما این امکان را می دهند که جستجوهای کلمات کلیدی نامطلوب، نامربوط یا بی سود را از کمپین خود حذف کنید، بلکه از تبلیغات ناخواسته حاوی این کلمات نیز جلوگیری می کنند.

6.بهترین تکنیک تبلیغات رایگان گوگل پربازدید: افزونه های تبلیغاتی

اینها افزونه هایی هستند که در سمت راست صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) در گوگل ظاهر می شوند. هر تبلیغ‌کننده‌ای می‌تواند آن‌ها را به‌طور رایگان اضافه کند و شامل مکان‌یابی، شماره‌های پیگیری تماس، ساعات کاری و غیره باشد. برای استفاده از این ویژگی‌ها در Google Ads، کسب‌وکار شما باید واجد شرایط هر یک باشد و شرایط خاصی از جمله داشتن یک حساب AdWords فعال در وضعیت خوبی است.

  • با افزونه موقعیت مکانی: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اطلاعات مختلفی را بر اساس مکان جغرافیایی جستجوگرها نشان دهند.
  • افزونه تماس: برای کمک به ارتباط کسب‌وکارها با مشتریانی طراحی شده است که قبلاً با شماره تلفن خود از طریق تبلیغات تماس گرفته‌اند اما نمی‌توانند دوباره آنها را از طریق جستجوی موتور جستجو یا با کلیک کردن روی RLSA (لیست‌های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو) پیدا کنند.
  • پیوندهای سایت: به بازاریابان فرصت دیگری برای نمایش خدمات یا محصولات خود با پیوند به وب سایت می دهند. همچنین می‌توانید از افزونه Sitelink برای تبلیغ خود استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد حداکثر پنج پیوند را اضافه کنید که بینندگان را مستقیماً از یک صفحه در وب‌سایت خود و به مکان خاص دیگری هدایت می‌کند. آنها مفید هستند زیرا به مردم کمک می کنند تا در وب سایت های بزرگ پیمایش کنند و در عین حال اطلاعات بیشتری در مورد صفحات جزئیات مختلف ارائه می دهند. این امر به ویژه در صورتی مفید است که بازدیدکنندگان فقط با استفاده از نوار پیمایش اصلی در بالای پنجره مرورگر خود، آنچه را که نیاز دارند، پیدا کنند.
  • برنامه‌های افزودنی Callout: در Google Ads می‌توانند برای موارد مختلفی استفاده شوند، از نمایش شماره تلفن شما تا برجسته کردن یک پیشنهاد ویژه.

7. تبلیغات ریسپانسیو

ایده خوبی است که از نسخه‌های تبلیغاتی واکنش‌گرا استفاده کنید که به‌طور خودکار متناسب با دستگاهی که در آن مشاهده می‌شوند تغییر می‌کنند. به عنوان مثال، اگر جستجوگری در حال مشاهده آگهی شما در تلفن همراه خود است، می توانید پیام خود را تنظیم کنید و چیزی مناسب تر برای صفحه نمایش کوچکتر ارائه دهید (به عنوان مثال، “جدیدترین محصولات ما را بررسی کنید!” به جای “از فروشگاه ما دیدن کنید”). گوگل در بهینه سازی کپی های تبلیغاتی کار خارق العاده ای انجام می دهد و بسته به دستگاهی که کاربر از آن استفاده می کند و عملکرد یک ترکیب خاص، آنها را به کاربر ارائه می دهد.

تبلیغات رایگان گوگل پربازدید
تبلیغات رایگان گوگل پربازدید

8. نمادها

هنگامی که تعداد زیادی قطعات متحرک، از جمله تأثیرات خارجی که بر عملکرد یک حساب تأثیر می‌گذارند، زیاد است، نگهداری داده‌ها می‌تواند در Google Ads دشوار باشد. وقتی چندین نفر دارید که یک حساب را در طول عمر آن مدیریت می کنند، امتحان و تجزیه و تحلیل اعداد چالش برانگیز است. ثبت موفقیت ها و شکست های خود با Google Adwords می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه نوع تبلیغاتی برای موقعیت شما مناسب است.

9. هدف گذاری بر اساس نوع دستگاه

همانطور که شروع به اجرای Google Ads می کنید، خواهید دید که می توانید کمپین را طوری تنظیم کنید که افراد را با استفاده از دستگاه های خاص هدف قرار دهد. سپس گوگل بر اساس نوع دستگاهی که شخص دارد، مانند دسکتاپ، تلفن همراه یا تبلت، تبلیغات ارائه می‌کند. اگر تازه شروع می کنید، استفاده از هدف گذاری دستگاه توصیه نمی شود. این زمانی اعمال می شود که کمپین های خود را برای مدتی اجرا کرده باشید و داده هایی برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات خود در دستگاه های مختلف داشته باشید. بر اساس عملکرد خود، می توانید تبلیغات خود را در دستگاه هایی که عملکرد بهتری نسبت به سایرین دارند، اولویت بندی کنید.

10.اصلی ترین تکنیک تبلیغات رایگان گوگل پربازدید: تقسیم بندی مخاطبان

درک اهمیت تقسیم بندی مخاطبان در تبلیغات گوگل برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال دستیابی به بازار هدف خود هستند بسیار مهم است. شما می توانید از چندین راه استفاده کنید و دانش کمپین های خود را بر اساس جایگاه، تفاوت های جنسیتی، جغرافیایی، زبان صحبت یا هر چیز دیگری که برای استراتژی کسب و کارتان ضروری است تقسیم کنید، به شما این امکان را می دهد که در مقابل رقبا بدون همپوشانی زیاد بین مخاطبان، برتری داشته باشید. درک هر چه زودتر این مفهوم به تلاش های بازاریابی آینده کمک شایانی خواهد کرد. سه نوع مختلف از مخاطبان وجود دارد که می توانید آنها را هدف قرار دهید. مخاطبان وابستگی، مخاطبان درون بازار، و مخاطبان سفارشی.

  • مخاطبان وابسته: مخاطبان وابسته ممکن است گروهی باشند که در پلتفرم اجتماعی با شما علایق یا عقاید مشترک دارند. این می‌تواند شامل مدل‌های مو، مذاهب، و غیره باشد، اما هیچ ارتباطی با اینکه آنها به عنوان افراد چه کسانی هستند، ندارد. فقط اینکه ما می‌خواهیم آنها در مورد محصول/خدمات ما بر اساس آن ویژگی‌های مشترک فکر کنند. یک مخاطب خوب دارای ویژگی‌های مشترک خاصی مانند جنسیت، محدوده سنی، علایق و رفتارهایی است که می‌خواهید تبلیغ شما به آنها برسد.
  • مخاطبان درون بازار: در مورد جایی که تبلیغات خود را در گوگل قرار می دهید گزینه های زیادی دارید، اما اگر می خواهید بهترین شانس برای موفقیت داشته باشید، استفاده از مخاطبان درون بازار را توصیه می کنیم. این به این دلیل است که این جمعیت شناسی قبلاً به آنچه ما می فروشیم علاقه نشان داده است و فعالانه به دنبال جستجوی چیزهایی است که می تواند در زمینه های مشکل به آنها کمک کند. با وجود مخاطبان درون بازار، می توانید در مورد هدف گذاری خود دقیق تر باشید و از مقدار قابل توجهی از نقاط داده استفاده کنید که باعث می شود کمپین شما با دقت بیشتری نسبت به قبل به مردم دسترسی پیدا کند. Google AdWords همچنین فیلترهای اضافی مانند سطح درآمد یا زبان صحبت را در اختیار شما قرار می دهد که برای تبلیغ کنندگان مفید است.
  • مخاطبان سفارشی: مخاطبان سفارشی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند فهرست مخاطبان را ایجاد کرده و آن‌ها را در حساب Google Ads خود آپلود کنند. مخاطبان سفارشی با آپلود کردن فهرستی از یک یا چند آدرس ایمیل مشتری، شماره تلفن، شناسه/نام کاربر فیس بوک همراه با اطلاعات جمعیت شناختی مرتبط (مانند محدوده سنی)، یا هر اطلاعات تماس دیگری که در مورد مشتریان احتمالی خود دارید و در دسترس عموم نیست، ایجاد می شوند. این تبلیغات سفارشی تولید شده فقط به مشتریانی نشان داده می شود که با نمایه هدف هر تبلیغ کننده مطابقت داشته باشند. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر نحوه ارائه آگهی‌هایشان بدون تأثیرگذاری بر رفتار عمومی جامعه داشته باشند، که ممکن است خیلی دقیق نباشد زیرا همه ما متفاوت هستیم.
تبلیغات رایگان گوگل پربازدید
تبلیغات رایگان گوگل پربازدید

11. بازاریابی مجدد با لیست های سفارشی

بازاریابی مجدد ابزار قدرتمندی است که می تواند برای بازگرداندن افراد و تبدیل آنها استفاده شود. این یکی از ابزارهای کم استفاده در Google Ads است. یکی از بهترین چیزها در مورد بازاریابی مجدد این است که فرصتی برای نمایش مجدد تبلیغات شما فراهم می کند، حتی اگر شخصی قبلاً بازدید کرده باشد و بدون خرید چیزی یا ثبت نام برای به روز رسانی ایمیل، از آنجا بازدید کرده باشد. می‌توانید آن افراد را با نسخه تبلیغاتی خاص‌تری که فقط برای آنها طراحی شده است، هدف قرار دهید، که به شما کمک می‌کند یک بار دیگر قبل از رفتن برای همیشه (یا تا بازدید بعدی) جلوی چشمان آن‌ها قرار بگیرید.

نتیجه

وقت آن است که استراتژی تبلیغات رایگان گوگل پربازدید خود را جدی بگیرید. اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، به کار و تحقیق زیادی در مورد بهترین راه های استفاده از این پلت فرم برای حداکثر اثربخشی نیاز دارد.

خوانایی تبلیغات رایگان گوگل پربازدید چگونه باید باشد؟

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید تبلیغ شما پیام درستی را منتقل می کند. اگر خواندن آن خیلی سخت باشد، مردم می روند و به تبلیغات شما نگاه نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که چیزی در متن شما وجود ندارد که بتواند حواس خوانندگان را از آنچه باید بخواند منحرف کند، مانند سبک فونت های پررنگ یا کج، تصاویر محصولات به جای کلمات و غیره. به طور کلی، تبلیغ کنندگان فقط از یک نسخه تبلیغاتی در هر تبلیغ در هر کمپین استفاده می کنند. استفاده از تبلیغات چندگانه برای کمپین تبلیغاتی گوگل ضروری است. بنابراین، اگر محصول یا خدمات جدیدی دارید، فقط یک آگهی را با هدف قرار دادن آن جمعیت‌شناسی پست نکنید، عبارات جستجوی زیادی وجود دارد که توسط افرادی که به دنبال این نوع اطلاعات هستند استفاده می‌شوند.

بازاریابی مجدد چیست؟

بازاریابی مجدد ابزار قدرتمندی است که می تواند برای بازگرداندن افراد و تبدیل آنها استفاده شود. این یکی از ابزارهای کم استفاده در Google Ads است. یکی از بهترین چیزها در مورد بازاریابی مجدد این است که فرصتی برای نمایش مجدد تبلیغات شما فراهم می کند، حتی اگر شخصی قبلاً بازدید کرده باشد و بدون خرید چیزی یا ثبت نام برای به روز رسانی ایمیل، از آنجا بازدید کرده باشد. می‌توانید آن افراد را با نسخه تبلیغاتی خاص‌تری که فقط برای آنها طراحی شده است، هدف قرار دهید، که به شما کمک می‌کند یک بار دیگر قبل از رفتن برای همیشه (یا تا بازدید بعدی) جلوی چشمان آن‌ها قرار بگیرید.

مخاطبان درون بازار چیست؟

در مورد جایی که تبلیغات خود را در گوگل قرار می دهید گزینه های زیادی دارید، اما اگر می خواهید بهترین شانس برای موفقیت داشته باشید، استفاده از مخاطبان درون بازار را توصیه می کنیم. این به این دلیل است که این جمعیت شناسی قبلاً به آنچه ما می فروشیم علاقه نشان داده است و فعالانه به دنبال جستجوی چیزهایی است که می تواند در زمینه های مشکل به آنها کمک کند. با وجود مخاطبان درون بازار، می توانید در مورد هدف گذاری خود دقیق تر باشید و از مقدار قابل توجهی از نقاط داده استفاده کنید که باعث می شود کمپین شما با دقت بیشتری نسبت به قبل به مردم دسترسی پیدا کند. Google AdWords همچنین فیلترهای اضافی مانند سطح درآمد یا زبان صحبت را در اختیار شما قرار می دهد که برای تبلیغ کنندگان مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *