ایده تبلیغات رایگان کسب و کار

ایده تبلیغات رایگان کسب و کار

یکی از بهترین راه‌ها برای متمایز کردن کسب‌ و کار کوچک و جذب مشتریان بیشتر، سرمایه‌گذاری در انواع تبلیغات محلی است. البته برای موفقیت در تبلیغات محلی باید تبلیغات خلاقانه ای داشت. ایده تبلیغات رایگان کسب و کار عنصر مهمی است که باید در تمامی تبلیغات ها وجود داشته باشد.

بررسی ایده تبلیغات رایگان کسب و کار محلی

تعریف تبلیغات عبارت است از «تکنیک‌ها و شیوه‌هایی که برای ارائه محصولات، خدمات، نظرات یا دلایلی به‌کار می‌رود تا مردم را متقاعد کند که به شیوه‌ای خاص نسبت به آنچه تبلیغ می‌شود واکنش نشان دهند.» بر اساس این تعریف، ما ایده تبلیغات رایگان کسب و کار را به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید کسب‌ و کار محلی خود را تبلیغ کنید تا مورد توجه قرار بگیرید، مشتریان را جذب کنید و رشد کنید.

1. نمایه کسب و کار گوگل خود را ادعا و بهینه کنید

هر روز، میلیاردها نفر از گوگل برای جستجوی طیف گسترده ای از اطلاعات استفاده می کنند. نمایه کسب‌ و کار گوگل شما یک ابزار تبلیغات محلی رایگان است که می‌تواند شما را به چند روش در گوگل پیدا کند: نمایش کسب‌وکار شما در Google Maps، جستجوی گوگل و پنل دانش گوگل.

اما این تنها راهی نیست که فهرست کسب و کار گوگل شما می تواند به شما کمک کند مشتریان محلی را جلب کنید. برای برجسته کردن ویژگی‌های مهم و افزایش اعتماد مشتری، می‌توانید بخش پرسش و پاسخ نمایه کسب‌وکار گوگل خود را ببینید.

همچنین می توانید تبلیغات، رویدادها، عکس ها و محصولات را در نمایه خود پست کنید تا به مشتریان انگیزه بیشتری برای تجارت با شما بدهید.

این اطلاعات فوری که به جستجوگران ارائه می‌دهد می‌تواند آنها را وادار به انجام کاری کند (که می‌توانند مستقیماً از فهرست کسب‌وکار گوگل شما انجام دهند!)، که باعث می‌شود یک استراتژی تبلیغات محلی مؤثر برای تمرکز روی آن باشد.

موتور جستجو به راحتی جایگاه خود را به عنوان محبوب ترین موتور جستجو در جهان حفظ کرده است و بیش از 75 درصد از سهم بازار جستجو را در اختیار دارد و در حال افزایش است. در حقیقت، بسیاری از جستجوها توسط افرادی انجام می شود که به دنبال مکان هایی در مجاورت خود هستند.

ایده تبلیغات رایگان کسب و کار
ایده تبلیغات رایگان کسب و کار

شاید با این صحنه آشنا باشید که تقریباً وقت ناهار است و می‌خواهید فهرستی از رستوران‌های داخل منطقه را ببینید که می‌توانید غذا بخورید. شما معمولا چکار می کنید؟ آیا بیرون کشیدن تلفن و تایپ کلمات “نزدیک ترین رستوران اطراف من” در گوگل ساده ترین (و کاربردی ترین) گزینه نیست؟

مردم برای همه چیز به گوگل متکی هستند. به همین دلیل است که برای کسب و کارها مهم است که صفحات خود را برای جستجوی گوگل بهینه کنند. هرچه کسب و کار شما “قابل جستجو” تر باشد، شانس بیشتری برای هدایت مشتریان بالقوه به سمت شما خواهد بود.

خوشبختانه، این ویژگی محدود به مشاغل بزرگ نیست. در «گوگل برای کسب‌وکار من»، حتی استارت‌آپ‌ها نیز می‌توانند نمایه آنلاین خود را ایجاد کنند تا افراد بتوانند آن‌ها را پیدا کنند.

Google My Business چیست؟

برای خلاصه‌ای سریع برای کسانی که با این ایده تبلیغات رایگان کسب و کار و این سرویس آشنایی ندارند، Google My Business (یا GMB) یک سرویس رایگان مبتنی بر اینترنت است که برای کمک به ترویج کسب‌وکارهای محلی آنلاین طراحی شده است. این ابزاری است که به صاحبان کسب‌وکار امکان می‌دهد نحوه نمایش آنلاین خود را در گوگل مدیریت کنند و کسب‌وکار خود را متمایز کنند.

حال، چرا باید از Google My Business استفاده کنید؟ از آنجایی که درصد زیادی از مردم از گوگل استفاده می کنند، به این معنی است که مخاطبان زیادی می توانند نمایه شما را ببینند و به آن دسترسی داشته باشند. شما باید زمانی را صرف یادگیری بهینه سازی کسب و کار من در گوگل کنید! هرچه بیشتر در معرض دید باشید – یا هر چه بیشتر کسب و کار شما در نتایج جستجو نشان داده شود – شانس بیشتری برای جلب توجه مردم به شما وجود دارد. این یک جایگزین خلاقانه و کاربردی تر برای تبلیغات معمولی است.

2. نظرات را دریافت کنید

نمایه کسب و کار گوگل شما یک مزیت دیگر نیز دارد و آن این است که به شما امکان می‌دهد نظرات را جمع‌آوری کنید.

نظرات می توانند به عنوان تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما عمل کنند، زیرا به مشتریان راضی شما متکی هستند که کسب و کار شما را تبلیغ می کنند و دلایل اصلی را به اشتراک می گذارند که مردم باید شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند.

بعلاوه، مردم به نظرات متکی هستند. ما می دانیم که 93٪ از مردم قبل از خرید نظرات را می خوانند و 84٪ از مردم به همان اندازه که به توصیه های دوستان یا خانواده اعتماد دارند به نظرات آنلاین اعتماد دارند.

با تمرکز بر جمع‌آوری نظرات، می‌توانید شانس خود را برای حضور در جستجوهای حاوی «بهترین» در گوگل افزایش دهید (Google فهرست‌هایی را با ۴ ستاره یا بالاتر نشان می‌دهد) و به مشتریان راضی خود اجازه دهید تبلیغات را برای شما انجام دهند.

3.مهم ترین ایده تبلیغات رایگان کسب و کار: به نظرات پاسخ دهید

پس از دریافت نظرات برای کسب و کارتان، پاسخ به آنها نیز مهم است. در حالی که پاسخ به نظرات برای افزایش رضایت مشتری، رسیدگی به شکایات و ایجاد اعتماد با مشتریان احتمالی مهم است، اما می تواند به عنوان تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما نیز عمل کند.

در پاسخ‌های خود به نظرات مثبت، می‌توانید نکاتی را که مشتریانتان بیان کرده‌اند، برجسته کنید تا بیشتر از مزایای کسب‌وکارتان برای مشتریان احتمالی که نظرات شما را می‌خوانند، صحبت کنید.

همچنین، با پاسخ دادن به نظرات منفی، شما این فرصت را دارید که به مردم نشان دهید که برای مشتریان خود ارزش قائل هستید و برای تصحیح مسائل تلاش می کنید و در عین حال هر جنبه مثبتی را در مورد کسب و کار خود که ممکن است در بررسی منفی ذکر شده است، مطرح کنید.

4. لیست های کسب و کار محلی را ادعا، تأیید و ایجاد کنید

آیا می‌دانستید که 46 درصد از جستجوهای گوگل دارای هدف محلی هستند؟ در حالی که 46 درصد ممکن است درصد بسیار چشمگیری به نظر نرسد، وقتی در نظر بگیرید که گوگل به طور متوسط ​​40000 جستجو در هر ثانیه پردازش می کند، این به 18400 جستجوی محلی در هر ثانیه در روز تبدیل می شود.

بنابراین فهرست های کسب و کار محلی یک ایده عالی برای تبلیغات کسب و کار کوچک شما هستند. همانطور که در بالا می بینید، فهرست کسب و کار گوگل ضروری است. اما، سایت های لیست رایگان بیشتری وجود دارد که کسب و کار شما باید در آنها باشد.

اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در برترین سایت‌های فهرست‌بندی محلی حضور دارد و اطلاعات دقیق و به‌روز را در مورد همه آنها درج می‌کند. ممکن است این یک شاهکار بزرگ به نظر برسد، اما برای اطمینان از صحت اطلاعات شما ارزشش را دارد.

موتورهای جستجو نه تنها به اطلاعات ثابت در سراسر وب (از جمله نام، شماره تلفن و آدرس) پاداش می‌دهند، بلکه اطلاعات صحیح کسب‌وکار یک تجربه مثبت برای مشتری ایجاد می‌کند و این چیزی است که برای جلب مشتریان جدید بسیار مهم است.

بعلاوه، با افزودن اطلاعات قانع‌کننده درباره کسب‌وکارتان (مانند توضیحات کسب‌وکار عالی ) برای متقاعد کردن جستجوگران برای تماس با شما، می‌توانید مقداری فضای تبلیغاتی رایگان آنلاین را به خود اختصاص دهید.

برای یافتن سایت‌هایی که می‌خواهید زودتر به‌روزرسانی کنید، از درجه‌بندی رایگان فهرست‌های کسب‌وکار ما استفاده کنید و ببینید حضور آنلاین شما چگونه است.

5.عالی ترین ایده تبلیغات رایگان کسب و کار: برنامه وفاداری مشتری را اجرا کنید

برنامه وفاداری مشتری راهی عالی برای پاداش دادن به مشتریان فعلی شما و تشویق آنها به بازگشت مجدد است. برنامه وفاداری خود را با تعیین اینکه چه انگیزه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهید، هر چند وقت یک‌بار می‌توانند پاداش کسب کنند و چگونه همه آن را پیگیری می‌کنید، تنظیم کنید.

ایده تبلیغات رایگان کسب و کار
ایده تبلیغات رایگان کسب و کار

برنامه های وفاداری مشتری به عنوان تبلیغات محلی رایگان عمل می کنند زیرا کسب و کار شما را در ذهن نگه می دارند و به خریدهای تکراری پاداش می دهند. همه ما می دانیم که حفظ یک مشتری فعلی بسیار مقرون به صرفه تر از جذب مشتری جدید است.

6. برنده (و ترویج) جوایز کسب و کار محلی

آیا کسب و کار شما شایسته جایزه است؟ البته که هست! برنده شدن جوایز می تواند آگاهی از کسب و کار شما را افزایش دهد، مشتریان جدید را ترغیب کند تا شما را امتحان کنند و اعتماد بیشتری را نسبت به آنچه ارائه می دهید القا کند.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود جوایز کسب کنید (بسیاری از آنها رایگان!) تا تبلیغات محلی بیشتری دریافت کنید.

ابتدا، با خبرگزاری های محلی خود چک کنید تا ببینید آیا آنها جوایز “بهترین” را اجرا می کنند یا خیر. سپس، همچنین می توانید با مجلات یا وب سایت های انجمن بررسی کنید تا ببینید آیا آنها جوایز خواننده را جمع آوری می کنند یا خیر.

سپس می خواهید با درخواست از مشتریان راضی خود برای نامزدی یا رای دادن به شما، هیجان کسب و کار خود را پیرامون این جوایز ایجاد کنید. شما می توانید این را در شبکه های اجتماعی و همچنین در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

هنگامی که برنده شدید، می توانید جایزه کسب و کار خود را در وب سایت، سایت های اجتماعی، در تجارت خود با علائم و هر گونه مواد بازاریابی دیگر تبلیغ کنید. بسیاری از نشریات همچنین این جوایز را در سایت های خود و به صورت چاپی ارائه می کنند تا بتوانید در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.

7. کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص با محتوای برند قرار دهید

یکی دیگر از راه‌های جلب توجه مشتریانی که از نشریات خبری محلی خود بازدید می‌کنند، سرمایه‌گذاری بر روی محتوای برند است. محتوای مارک دار به شما امکان می دهد محتوای آموزشی، آموزنده یا سرگرم کننده را مستقیماً در یک نشریه خبری محلی ایجاد و تبلیغ کنید.

این کار کسب و کار شما را به عنوان یک متخصص قرار می دهد، آگاهی از کسب و کار شما را افزایش می دهد و می تواند مشتریان را به انجام تجارت با شما در رقابت ترغیب کند.

8.بهترین ایده تبلیغات رایگان کسب و کار: یک رویداد را میزبانی کنید

رویدادها یک ایده تبلیغاتی محلی عالی هستند زیرا بازدیدکنندگان از مکان شما را تبلیغ می کنند و به شما کمک می کند محصولات یا خدمات خود را بفروشید.

رویداد شما می تواند تقریباً هر چیزی باشد که شما می خواهید باشد. این می تواند یک مهمانی، دمو، جشنواره، کارگاه آموزشی، فروش سالگرد، رویداد خیریه یا وبینار باشد. گزینه ها بی پایان هستند.

شما می توانید رویدادهایی را در اطراف تعطیلات و مراسم رسانه های اجتماعی میزبانی کنید.

بنابراین اخبار را در مورد رویداد خود به طور گسترده منتشر کنید. از تابلوهای پررنگ برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کنید. در صورت امکان، رویداد خود را در فضای باز برگزار کنید تا بتوانید توجه بیشتری را در روز آن جلب کنید.

9. با یک تأثیرگذار محلی شریک شوید

اینفلوئنسر مارکتینگ دیگر فقط برای برندهای بزرگ نیست. کسب و کارهای در حال رشد نیز با مشارکت با اینفلوئنسرهای محلی و میکرو اینفلوئنسرها وارد عمل می شوند. این ایده تبلیغات محلی می تواند به شما کمک کند به مخاطب جدیدی که مکمل کسب و کار شما هستند دست یابید. فقط کمی برنامه ریزی و کمی توسعه نیاز دارد.

ایده تبلیغات رایگان کسب و کار
ایده تبلیغات رایگان کسب و کار

شما می‌خواهید یک میکرو اینفلوئنسر را شناسایی کنید (اینفلوئنسر است که پیروان کوچک‌تری دارد) که یا در بازار تخصصی شما است، درباره کسب‌وکارهای مرتبط با شما پست می‌گذارد، یا کسب‌وکارهای محلی را برجسته می‌کند. این به شما بیشترین شانس را برای دستیابی به مخاطب مناسب می دهد.

سپس می‌خواهید برای تعیین اینکه میکرو اینفلوئنسر چگونه می‌خواهد شریک شود، تماس بگیرید. آیا آنها برای پست ها نرخ دارند یا برای مبادله (محصول یا خدمات شما در ازای یک پست) آماده هستند؟ مطمئن شوید که نکات برجسته‌ای را که می‌خواهید در پست خود لحاظ کنند، مانند ویژگی‌های خاصی که می‌خواهید مشتریان درباره آن‌ها بدانند، ارائه کنید.

هنگامی که آنها پست خود را به اشتراک می گذارند، مطمئن شوید که برای افزایش تعامل و آگاهی در سایت های اجتماعی خود مجددا به اشتراک بگذارید.

10. اهداف مختلف تبلیغات اجتماعی را آزمایش کنید

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف زیادی کمک کند، مانند افزایش ترافیک وب‌سایت، افزایش تعامل و ایجاد سرنخ (مانند تبلیغات سرنخ فیس‌بوک ).

در حالی که اجرای یک کمپین تبلیغاتی اجتماعی موثر است، زمانی که چندین نوع تبلیغات را با هدف گذاری اهداف مختلف اجرا می کنید، می توانید نتایج بهتری را مشاهده کنید.

این می تواند به شما کمک کند زمان خود را در کانال های اجتماعی مختلف و انواع تبلیغات اجتماعی پخش کنید تا بتوانید ببینید چه چیزی بهترین عملکرد را دارد و کسب و کار خود را با مشتریان محلی به روش های مختلف رشد دهید.

11. مسابقه شبکه های اجتماعی را اجرا کنید

اگرچه از نظر فنی بخشی از تبلیغات رسانه های اجتماعی نیست، اما با این حال که اجرای یک مسابقه محبوب ترین ایده تبلیغات رایگان کسب و کار است اما به بودجه کمی در قالب جایزه نیاز دارد و شما حتی می توانید جایزه ی خود را به صورت کد تخفیف به مخاطبان خود بدهید. (به‌علاوه، همیشه می‌توانید برای قرار گرفتن در معرض بیشتر، پست مسابقه خود را تقویت کنید!)

مسابقات رسانه های اجتماعی مانند هدایای فیس بوک و اینستاگرام می تواند به شما کمک کند فالوورهای خود را افزایش دهید، با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و آگاهی از کسب و کار خود را افزایش دهید.

برای اجرای یک مسابقه رسانه‌های اجتماعی، به سادگی یک جایزه برای هدیه خود تعیین کنید (کارت‌های هدیه، سبدهای هدیه، یا محصولات/خدمات رایگان که همیشه پرفروش‌اند!)، تصمیم بگیرید که چگونه افراد در مسابقه شما شرکت می‌کنند، و یک پست برای تبلیغ مسابقه خود ایجاد کنید. برای ورود، می توانید افرادی را داشته باشید که پست شما را دوست دارند و شما را دنبال می کنند، دوستان خود را در نظرات تگ می کنند، یا یک عکس پست می کنند و کسب و کار خود را تگ می کنند.

نتیجه

تبلیغات محلی به شما این امکان را می‌دهد که وقتی مشتریان به دنبال کسب‌وکارهایی مانند شما هستند که مستقیماً در منطقه شما هستند، به آنها دسترسی پیدا کنید. به این فکر کنید که مشتریان شما چگونه برای کسب و کارها جستجو می کنند، چگونه دوست دارند با مشاغل احتمالی درگیر شوند، و در چه مکان هایی در حال گذراندن زمان هستند چه آنلاین و چه آفلاین. دانستن این نکات برای کمک به تعیین استراتژی تبلیغات محلی مناسب برای کسب و کار شما ضروری است.

تبلیغات چیست؟

تکنیک‌ها و شیوه‌هایی که برای ارائه محصولات، خدمات، نظرات یا دلایلی به‌کار می‌رود تا مردم را متقاعد کند که به شیوه‌ای خاص نسبت به آنچه تبلیغ می‌شود واکنش نشان دهند.

چرا باید از گوگل برای کسب و کار من استفاده کنید؟

از آنجایی که درصد زیادی از مردم از گوگل استفاده می کنند، به این معنی است که مخاطبان زیادی می توانند نمایه شما را ببینند و به آن دسترسی داشته باشند. شما باید زمانی را صرف یادگیری بهینه سازی کسب و کار من در گوگل کنید! هرچه بیشتر در معرض دید باشید – یا هر چه بیشتر کسب و کار شما در نتایج جستجو نشان داده شود – شانس بیشتری برای جلب توجه مردم به شما وجود دارد. این یک جایگزین خلاقانه و کاربردی تر برای تبلیغات معمولی است.

مهم ترین ایده تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

پس از دریافت نظرات برای کسب و کارتان، پاسخ به آنها نیز مهم است. در حالی که پاسخ به نظرات برای افزایش رضایت مشتری، رسیدگی به شکایات و ایجاد اعتماد با مشتریان احتمالی مهم است، اما می تواند به عنوان تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما نیز عمل کند.در پاسخ‌های خود به نظرات مثبت، می‌توانید نکاتی را که مشتریانتان بیان کرده‌اند، برجسته کنید تا بیشتر از مزایای کسب‌وکارتان برای مشتریان احتمالی که نظرات شما را می‌خوانند، صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *