روش های تبلیغات رایگان کسب و کار

روش های تبلیغات رایگان کسب و کار

در تبلیغات وظیفه شما این است که افراد را به سمت برند خود جذب کنید. همه ی کسب و کار ها نیاز دارند که برای مشتریان بالقوه خود فریاد بزنند که “من اینجا هستم”. بنابراین برای تبلیغات روش های زیادی وجود دارد و ما در این مقاله روش های تبلیغات رایگان کسب و کار را بررسی خواهیم کرد.

لیست روش های تبلیغات رایگان کسب و کار

برای اینکه محصول خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید، باید از بهترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار استفاده کنید. در این مقاله به روش های مختلف تبلیغات رایگان محصولات شما می پردازیم.

1. از Google My Business برای بهینه سازی جستجوی محلی استفاده کنید

نمایه کسب و کار خود را کاملاً رایگان در گوگل ایجاد کنید. می‌توانید کسب‌ و کار خود را از جستجوی Google و Maps مدیریت کنید تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

ایجاد این نمایه رایگان راهی عالی برای افزایش دید شما در سراسر سرویس های گوگل است. اطلاعات نمایه کسب و کار گوگلشما ممکن است در جستجوی Google ،Google Maps و Google Shopping ظاهر شود.

نمایه کسب‌وکار گوگل را می‌توان هم برای کسب‌وکارهای آنلاین و هم برای مشاغل آفلاین استفاده کرد.

روش های تبلیغات رایگان کسب و کار
روش های تبلیغات رایگان کسب و کار

2. در کمپین های پست مستقیم سرمایه گذاری کنید

کمپین های ایمیلی مستقیم ترین و مؤثرترین راه برای ارتباط با سرنخ های شما، پرورش آنها و تبدیل آنها به مشتری هستند و به طور مداوم بر سایر کانال های تبلیغاتی پیروز می شوند.

3. از Yext برای بهینه سازی کسب و کار خود استفاده کنید

Yext یک شریک نمایه کسب‌وکار گووگل است و با Yext، مارک‌ها می‌توانند حقایق کسب‌وکار خود را در نمایه کسب‌وکار گوگل مدیریت کنند؛ ابزاری که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند داده‌ها را به جستجوی Google، Google Maps، Waze و Google Home ارائه دهند.

این یک ابزار مدیریت داده است که برای پیگیری اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کسب و کار شما در چندین فهرست طراحی شده است.

Yext یک پلت فرم منحصر به فرد قابل اعتماد برای رسیدگی به مسائل مربوط به شماره تلفن های گم شده و آدرس های نادرست فراهم می کند. برای اطمینان از SEO محلی عالی، جزئیات لیست های شما در هر وب سایت و فهرست آنلاین باید صحیح باشد.

این پلتفرم راه حل عالی برای بهبود تعامل با برند و دستیابی به مشتریان محلی در زمان واقعی هنگام بازدید از مکان های فروشگاه ارائه می دهد.

4.اساسی ترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار: از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود استفاده کنید

رسانه های اجتماعی به کسب و کارها در ارائه خدمات به مشتریان خود با فعال کردن تعامل یک به یک، برقراری ارتباط مستقیم و حل و فصل سوالات کمک می کنند.

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ رایگان کسب و کار خود استفاده کنید

چگونه برند خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم؟

در ادامه به بررسی روش های تبلیغات رایگان کسب و کار در رسانه ای اجتماعی می پردازیم:

1. نمایه خود را به درستی پر کنید

 چه در حال راه‌اندازی یک صفحه کاملاً جدید در فیس بوک برای نام تجاری خود هستید، یا فقط می‌خواهید از صفحه موجود خود حداکثر استفاده را ببرید، باید نمایه خود را به درستی پر کنید.

فقط یک عکس تصادفی را در کادر نمایه و چند پست قرار ندهید و سپس بنشینید و انتظار داشته باشید که سرنخ ها و مشتریان وارد شوند. مطمئن نیستم که چنین چیزی برای شما به ارمغان بیاورد.

هر چیزی از لوگوی یک شرکت برای یک برند بزرگ گرفته تا تصویری از خودتان، برای عکس پروفایل عالی است. محتوای پست شما باید عمدی و هدفمند مخاطبان باشد، باید با خواسته های آنها همخوانی داشته باشد.

در برگه درباره، فضایی برای اضافه کردن پیوندها، از جمله پروفایل های دیگر شبکه های اجتماعی دارید. اینها را هم به درستی اضافه کنید.

2. هشتگ های برند خود را اضافه کنید

بهترین راه برای بازاریابی یک برند، استفاده از هشتگ است! کسب‌وکارها می‌توانند محبوبیت برند خود را افزایش دهند و هویت برند خود را با افزودن مداوم پست‌های جدید با هشتگ نام تجاری خود افزایش دهند.

ارسال با هشتگ به ساخت برند شما کمک می کند و شناخت برند را در بین مشتریان افزایش می دهد.

علاوه بر این، یک هشتگ به شما کمک می کند تا با افزایش تعداد فالوورهای پست، به کاربران بیشتری در بین مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

3. از نمادهای اجتماعی منحصر به فرد یا مارک دار در وب سایت خود استفاده کنید

این نمادها نقش مهمی در برندسازی رسانه های اجتماعی دارند، زیرا به هدایت مخاطبان هدف شما به سمت صفحات رسانه های اجتماعی برند شما کمک می کنند.

به عبارت دیگر، شما توجه را به رسانه های اجتماعی برند خود معطوف می کنید و فالوورهای جدیدی را جذب می کنید.

روش های تبلیغات رایگان کسب و کار
روش های تبلیغات رایگان کسب و کار
4. محصولات را در پست های خود برچسب گذاری کنید

با استفاده از برچسب های محصول می توانید اثربخشی کمپین های بازاریابی و بازاریابی در سایت خود را افزایش دهید.

این به این دلیل است که برچسب‌های محصول به مشتریان امکان می‌دهد آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، حتی اگر دقیقاً ندانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیان کنند، دیدن تصاویر برچسب‌گذاری شده در پست شما به آنها در این زمینه کمک می‌کند.

5.بهترین گزینه روش های تبلیغات رایگان کسب و کار: سایر موتورهای جستجو

سایر موتورهای جستجو به کسب و کارها در جستجوهای محلی دیده می شوند. به عنوان مثال، می توانید کسب و کار خود را در Apple Map، Yahoo، Baidu، AOL و Ask.com فهرست کنید.

مردم در حال حاضر بیشتر و بیشتر به موتورهای جستجو برای دریافت پاسخ سوالات روزمره خود وابسته می شوند و بازاریابان باید از این پلتفرم برای افزایش فروش و تبدیل استفاده کنند.

6.اصلی ترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار: سئو

SEO در مورد به دست آوردن، نظارت و تجزیه و تحلیل الگوهای ترافیک ارگانیک است. هیچ هزینه ای برای نتایج جستجوی ارگانیک وجود ندارد. با یک وب سایت بهبودیافته، موتورهای جستجو مانند گوگل بیشتر احتمال دارد کسب و کار شما را در نتایج جستجوی کاربران نشان دهند.

این بدان معناست که شرکت شما مجبور نیست برای مثال هزینه تبلیغات ماهانه تیم شما را در بودجه شما تنظیم کند. تنها چیزی که با جستجوی ارگانیک نیاز دارید زمان است.

شما باید صفحات وب سایت خود را بهینه کنید تا در جستجوها به طور برجسته پیدا شوند.

7. پینترست

Pinterest ترکیبی از ابزارهای تبلیغاتی رایگان و پولی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از Pinterest برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، مهم است که برای یک حساب تجاری ثبت نام کنید.

حساب‌های تجاری پینترست که رایگان هستند، به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های مرتبط با فروش مانند تجزیه و تحلیل را می‌دهند.

این برای کسب‌وکارهایی که محصولات بصری دارند یا کسانی که می‌توانند محتوایی ایجاد کنند که برای جمعیت‌شناسی اصلی Pinterest جذاب باشد بسیار سودمند است.

کسب و کار خود را با تبلیغات Pinterest توسعه دهید و به 400 میلیون نفر دسترسی پیدا کنید که هر ماه از Pinterest برای کشف و خرید محصولات شما استفاده می کنند.

8. TikTok را امتحان کنید

TikTok تنها در سال 2016 راه اندازی شد، اما در حال حاضر در کاربران فعال از توییتر، لینکدین، اسنپ چت و پینترست پیشی گرفته است. سهولت استفاده از آن در ایجاد ویدیوهای جذاب با جلوه های ویژه، آن را به یک پلتفرم بازاریابی ویدیویی عالی تبدیل می کند. می‌توانید مستقیماً به پلت‌فرم بروید تا ویدیوهای نحوه، آموزش یا پشت صحنه را ارائه دهید، اما ممکن است بخواهید کانال Tik Tok جدید خود را در شبکه‌های دیگر تبلیغ کنید.

9.عالی ترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار: به انجمن های آنلاین بپیوندید

به جوامع و گروه های مرتبط با کسب و کار یا صنعت خود در لینکدین، ردیت و فیس بوک بپیوندید و توصیه ها و پیشنهادات خوبی را در صورت داشتن مشکل یا سؤال به افراد ارائه دهید. (مطمئن شوید که اطلاعات نمایه شما به کسب و کار شما بازمی گردد.)

این یک راه عالی برای ایجاد شهرت واقعی و ایجاد ارتباطات محکم با افراد مرتبط با کار شما است. به یاد داشته باشید که در حالی که به یک نفر در پرس و جو کمک می کنید، توسط هزاران نفر دیگر نام شما و کاری که انجام می دهید را می بینند.

10. یک همکاری بازاریابی تأثیرگذار را امتحان کنید

کسب‌وکار شما می‌تواند بخشی از جوامعی باشد که هم مبتنی بر جغرافیا و هم متمرکز بر موقعیت‌های خاص هستند و اینفلوئنسرها افراد مشهوری در جایگاه شما هستند. اینفلوئنسرها رسانه های اجتماعی و/یا وبلاگ زیادی دارند، به این معنی که نام بردن یا معرفی شدن توسط یکی از این اینفلوئنسرها می تواند کسب و کار شما را به مخاطبان گسترده و مرتبط ارتقا دهد.

با این حال، اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی دقیق است. قبل از تماس با یک اینفلوئنسر، وقت بگذارید و با حساب‌های آنها در تمام شبکه‌ها آشنا شوید. در مورد آنها نظر دهید، لایک کنید و محتوای آنها را به اشتراک بگذارید و مطمئن شوید که با یک درخواست خاص و چیزی با ارزش برابر در عوض به آنها نزدیک شوید.

11. برای به دست آوردن مطبوعات محلی تلاش کنید

به دلایلی، ایده ارائه رویدادهای تجاری خود به مطبوعات محلی ترسناک به نظر می رسد، اما حقیقت این است که وبلاگ های محلی، روزنامه ها، نشریات آنلاین همیشه در جستجوی محتوای تازه هستند.

روش های تبلیغات رایگان کسب و کار
روش های تبلیغات رایگان کسب و کار

با منابع خبری محلی خود تماس بگیرید و ببینید آیا می‌توانید مقاله‌ای را ارائه دهید خواه یک مقاله رهبری فکری، فهرستی از منابع، یا یک به‌روزرسانی ارزشمند درباره کسب‌وکارتان باشد. اگر داستان کسب و کار شما به اندازه کافی قانع کننده است، حتی ممکن است بتوانید شخص دیگری را وادار کنید که یک نوشته برجسته منتشر کند.

همچنین می‌توانید بخواهید درباره رویدادی که در جامعه خود میزبانی می‌کنید بنویسید، یا در ازای خلاصه‌نویسی، از یک نویسنده محلی دعوت کنید تا در آن شرکت کند.

اگر کمی بودجه بیشتری دارید، حتی ممکن است یک شریک، شرکت یا اپلیکیشن روابط عمومی را در نظر بگیرید تا داستان های خود را در چندین منبع رسانه ای منتشر کنید. اگر بودجه شما کمی کمتر است، می توانید بیانیه های مطبوعاتی خود را از طریق شرکت هایی منتشر کنید. این بیانیه های مطبوعاتی ممکن است توسط برخی از رسانه ها مورد توجه قرار گیرند و همچنین می توانند با ارائه پیوندهایی به وب سایت شما به بهینه سازی موتور جستجوی شما کمک کنند.

12. مشارکت ایجاد کنید

شراکت با مشاغل غیررقابتی که به مشتریان مشابهی خدمات می دهند می تواند راه بسیار خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما در شبکه محلی شما باشد. هنگامی که رابطه برقرار کردید، می توانید خدمات یکدیگر را از طریق لیست های ایمیل و بروشورها یا کوپن های داخل فروشگاه یا با درگیر کردن آنها از طریق رسانه های اجتماعی به طور متقابل تبلیغ کنید. از خلاقیت برای به حداکثر رساندن ارزش تبلیغاتی مشارکت نترسید.

13. شبکه

شرکت در رویدادهای شبکه محلی یک راه عالی برای افزایش حضور شما در جامعه است. این برای برخی از انواع مشاغل بهتر از سایرین کار می کند. هر نوع شبکه ای کمک می کند، حتی اگر فقط برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و الهام گرفتن با دیگر صاحبان کسب و کار باشد.

چه آنلاین و چه آفلاین، تکنیک‌های بازاریابی ارزان‌قیمتی مانند این می‌تواند کسب‌وکار شما را با انرژی مشتریان و مشتریان جدید هجوم آورد.

14.مهم ترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار: در رویدادهای محلی شرکت کنید، میزبانی کنید یا از آنها حمایت کنید

حتی در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است، شرکت در رویدادها، میزبانی یا حمایت مالی از  رویدادها در جامعه شما  یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و در عین حال تقویت ارتباط شما با مشتریان محلی است.

15. پست مستقیم را امتحان کنید

علیرغم تسلط رسانه های دیجیتال امروزه، ارسال کارت پستال، بروشور، نامه یا انواع دیگر نامه ها همچنان می تواند راه بسیار موثری برای تبلیغ کسب و کار شما به مشتریان نزدیک باشد. یکی از بزرگترین چالش‌های این روش تبلیغاتی این است که نمی‌توانید ایمیل‌های خود را دقیقاً هدف قرار دهید، بنابراین برای دریافت پاسخ باید حجم بالایی از نامه را چاپ و ارسال کنید. مزیت این است که اگر آن را به درستی انجام دهید، تبلیغ کسب و کارتان از طریق پست می تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدیدی را با فرآیندی بسیار تکرارپذیر به دست آورید.

16. تبلیغات محلی و آفلاین

روزنامه ها، مجلات، رادیو و حتی تلویزیون برخی دیگر از مکان های سنتی برای پرداخت هزینه برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. اگر قصد دارید کسب و کار خود را از طریق تبلیغات چاپی یا هر یک از این استراتژی های آفلاین تبلیغ کنید، نکته کلیدی این است که مطمئن شوید همه چیز را دنبال می کنید تا بتوانید اثربخشی آن را بدانید.

17. در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید

اگر مخاطبان ملی را هدف قرار می دهید و می خواهید محصولات خود را به خرده فروشان بفروشید، رفتن به یک نمایشگاه بزرگ ممکن است منطقی باشد. اگر مطمئن نیستید که نمایشگاه تجاری چقدر برای شما مفید خواهد بود، و زمان کافی برای کشف آن دارید ممکن است قبل از سرمایه گذاری در غرفه خود به عنوان یک بازدید کننده شرکت کنید.

18.محبوب ترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار: کمپین های بازاریابی ایمیلی را اجرا کنید

بازاریابی ایمیلی برای سال‌ها وجود داشته است، اما این استراتژی به هیچ وجه در طول زمان کمتر کارآمد نشده است. در واقع، 77 درصد از مردم ترجیح می‌دهند پیام‌های تبلیغاتی مبتنی بر مجوز را از طریق ایمیل در مقابل سایر روش‌های ارتباطی دریافت کنند. ایمیل یک کانال محبوب برای مصرف کنندگان و مشاغل به طور یکسان است:

  • مردم دوست دارند مطلع بمانند.
  • مردم دائما ایمیل خود را چک می کنند.
  • ایمیل گزارش دقیق ارائه می دهد.
  • می توانید لیست های خود را برای ایمیل های هدفمند و شخصی سازی شده تقسیم بندی کنید.
  • بازاریابی ایمیلی 30 برابر  متوسط ​​بازگشت سرمایه ایجاد می کند.
  • پلتفرم های بازاریابی ایمیلی انعطاف پذیری، خلاقیت و از همه مهمتر سهولت استفاده را ارائه می دهند.

19. از کارمندان خود مدافع بسازید

رهبری خوب و رفتار مناسب با کارکنان شما به طور طبیعی آنها را به حامیان کسب و کار شما تبدیل می کند. جلسات طوفان فکری برگزار کنید، مشارکت‌های پست وبلاگ کارمندان را تشویق کنید، چت‌های کنار آتش را میزبانی کنید، آنها را در رویدادهای محلی مشارکت دهید، تبلیغات خانوادگی و دوستانه را اجرا کنید و برای آنها ارزش قائل شوید. سپس می‌توانید اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را تشویق کنید و آن‌ها را به اخبار و ابزارهایی مجهز کنید تا بی‌دردسر اخبار کسب‌وکارتان را منتشر کنند.

نتیجه

اکنون که کمی بیشتر در مورد بهترین روش های تبلیغات رایگان کسب و کار خود می دانید، در هزینه تبلیغات خود صرفه جویی کنید.

اگر علاقه مند به بهبود رتبه خود با کمپین بهینه سازی موتورهای جستجو و تلاش های کلی خود برای تبلیغات هستید، یک یا چند مورد از این استراتژی ها را در سفر تبلیغاتی خود اتخاذ کنید.

اجازه ندهید بودجه تبلیغاتی شما تعیین کند که کسب و کار شما به چند نفر می‌تواند دسترسی پیدا کند. از همین امروز به صورت رایگان برنامه تبلیغاتی خود را تنظیم کنید.

اصلی ترین روش تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

SEO در مورد به دست آوردن، نظارت و تجزیه و تحلیل الگوهای ترافیک ارگانیک است. هیچ هزینه ای برای نتایج جستجوی ارگانیک وجود ندارد. با یک وب سایت بهبودیافته، موتورهای جستجو مانند گوگل بیشتر احتمال دارد کسب و کار شما را در نتایج جستجوی کاربران نشان دهند.

عالی ترین روش تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

به جوامع و گروه های مرتبط با کسب و کار یا صنعت خود در لینکدین، ردیت و فیس بوک بپیوندید و توصیه ها و پیشنهادات خوبی را در صورت داشتن مشکل یا سؤال به افراد ارائه دهید. (مطمئن شوید که اطلاعات نمایه شما به کسب و کار شما بازمی گردد.)این یک راه عالی برای ایجاد شهرت واقعی و ایجاد ارتباطات محکم با افراد مرتبط با کار شما است. به یاد داشته باشید که در حالی که به یک نفر در پرس و جو کمک می کنید، توسط هزاران نفر دیگر نام شما و کاری که انجام می دهید را می بینند.

مهم ترین روش تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

حتی در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است، شرکت در رویدادها، میزبانی یا حمایت مالی از  رویدادها در جامعه شما  یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما و در عین حال تقویت ارتباط شما با مشتریان محلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *