لیست تبلیغات رایگان کسب و کار

لیست تبلیغات رایگان کسب و کار

برای تبلیغ کسب و کار خود ابتدا باید از اصول تبلیغات آنلاین آگاه باشید. پس از آن لیست تبلیغات رایگان کسب و کار را برای شما بررسی خواهیم کرد.

اهمیت لیست تبلیغات رایگان کسب و کار

مانند سایر اشکال تبلیغات، تبلیغات آنلاین روشی موثر برای کسب و کارها برای گسترش دامنه دسترسی، جذب مشتریان جدید و تنوع بخشیدن به جریان درآمدشان است. با بازاریابی آنلاین، کسب‌وکارها با طیف وسیعی از انتخاب‌ها مانند جستجوی پولی، تبلیغات اجتماعی پولی و تبلیغات رایگان رو به رو می‌شوند. اما قبل از شروع بازاریابی آنلاین، انتخاب یک راه بهینه برای تبلیغ محصول یا خدمات ضروری است و برای انتخاب درست ترین راه دانستن لیست تبلیغات رایگان کسب و کار مهم است.

تبلیغات پولی در مقایسه با جایگزین های رایگان نتایج بهتری به همراه دارد. با این حال، سایت های بازاریابی رایگان در صورت استفاده مناسب می توانند به همان اندازه سودآور باشند. با کمک سایت های تبلیغاتی طبقه بندی شده رایگان، ایجاد یک کسب و کار در مرحله اولیه بدون ریسک هزینه کردن پول زیاد آسان تر می شود.

بنابراین، انتخاب سایت های بازاریابی رایگان می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد.

مزایای سایت های تبلیغاتی رایگان

سایت های تبلیغاتی رایگان راهی کارآمد برای تبلیغ کسب و کار آنلاین و تسهیل گسترش کسب و کار هستند. این پلتفرم های تبلیغاتی رایگان دارای مزایای زیر هستند:

1. کاملا رایگان

وب‌سایت‌های تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار وجود دارند که در آن بستری برای بازاریابی محصولات و خدمات خود دریافت می‌کنید. این سایت‌ها ابزار نسبتاً ساده‌تر و ارزان‌تری برای تبلیغات کسب‌وکار شما هستند.

این بهترین جایگزین برای رسانه های گران قیمت تبلیغاتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه است و در نتیجه آن را مقرون به صرفه می کند.

لیست تبلیغات رایگان کسب و کار
لیست تبلیغات رایگان کسب و کار

2. به هدف قرار دادن مخاطب مناسب کمک می کند

هنگام بازاریابی، هدف قرار دادن مخاطب مناسب بسیار مهم است. تا زمانی که نتوانید تبلیغ خود را به دست شخص مناسب برسانید، بهترین اثرات کمپین های بازاریابی خود را نخواهید دید.

آنها گزینه ای از زیرمجموعه ها را ارائه می دهند و جستجوی خدمات و محصولات مرتبط را برای مشتریان با توجه به نیازهایشان آسان تر می کنند. شما به خوبی می توانید از میان این زیرمجموعه ها برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب انتخاب کنید و کارایی کمپین بازاریابی خود را افزایش دهید.

3. تصاویر جذاب

این سایت‌های بازاریابی آنلاین بدون پرداخت پول، بستر لازم را برای ترکیب تصویری جلب توجه برای برجسته کردن تبلیغات شما فراهم می‌کنند.

تصاویر بهترین شکل از ارتباط موثر و تکمیل کننده ارزش تبلیغات هستند.

4. آسان برای ایجاد

یکی از مهم ترین مزایای لیست تبلیغات رایگان کسب و کار این است که معمولاً به زمان زیادی برای ایجاد نیاز ندارند. با این حال، در چند مورد ممکن است کمی طول بکشد، که نیاز به خلاقیت بیشتری دارد.

ایجاد تبلیغات با ترکیبی از خلاقیت و اثربخشی بسیار خوب است.

در هنگام ایجاد تبلیغات، مردم اغلب با این مسئله مواجه می شوند که ایجاد تبلیغات زمان زیادی را از آنها می گیرد، اما در حالی که شما از این روش های تبلیغاتی استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد زمان ندارید زیرا آنها در یک بازه زمانی کوتاه انجام می شوند.

5. برتری نسبت به رقابت را فراهم می کند

با استفاده مناسب از این سایت های بازاریابی آنلاین بدون پرداخت هزینه، می توانید با ارسال تبلیغات کاملا رایگان از بقیه رقبای خود متمایز شوید.

بنابراین، با استفاده موثر از تبلیغات رایگان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود، کسب و کار خود را یک درجه بالاتر ببرید.

6. آسان برای پیگیری

در حین بازاریابی، پیگیری کمپین بازاریابی خود بسیار مهم است. شما هرگز نمی‌توانید نقص‌های کمپین خود را شناسایی کنید، مگر اینکه و تا زمانی که آنها را به طور کامل پیگیری کنید. اکثر سایت های بازاریابی رایگان کسب و کار به کاربران امکان می دهند عملکرد پست های خود را پیگیری کنند.

این امر به شما کمک می‌کند تا با کمک تبلیغات رایگان، برآورد جذب مشتری و تبدیل‌های خود را برای شما آسان کند.

در صورت وجود، می‌توانید نقص‌هایی را در کمپین خود بیابید و حذف آن‌ها برای شما آسان‌تر می‌شود و در کل کمپین بازاریابی خود را بی‌عیب و نقص کنید.

تعامل باورنکردنی: تعامل در طول یک کمپین بازاریابی یکی از مهم ترین مواردی است که باید روی آن تمرکز کنید زیرا تصمیم می گیرد که توجه کاربران را به خود جلب کنید یا خیر.

تا زمانی که نتوانید ترافیک وب سایت را افزایش دهید، کمپین بازاریابی شما به اندازه ای که می تواند موثر باشد نخواهد بود.

پس از قرار دادن موفقیت آمیز تبلیغات، نرخ تعامل معمولا عالی است و بسیاری از مشتریان بالقوه با تبلیغات شما درگیر می شوند.

این امر رشد تصاعدی کسب و کار شما را تضمین می کند، به همین دلیل است که انتخاب سایت های تبلیغات آنلاین بدون پرداخت عاقلانه است.

لیست تبلیغات رایگان کسب و کار مجازی

سایت های تبلیغاتی رایگان در بین تبلیغ کنندگان در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. تعدادی از این سایت های تبلیغات آنلاین رایگان در زیر فهرست شده اند:

لیست تبلیغات رایگان کسب و کار
لیست تبلیغات رایگان کسب و کار

1. سایت eBay

eBay یک شرکت بین المللی است که خدمات فروش را به مشاغل و مصرف کنندگان ارائه می دهد.

این پلتفرم آنلاین با تبلیغات خود که دسترسی جهانی را ثبت می کند، به خوبی شناخته شده است و آن را به یکی از محبوب ترین سایت های تبلیغات آنلاین رایگان در سراسر جهان تبدیل کرده است.

این سایت در بیش از 30 کشور جهان فعالیت می کند و آن را به یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان تبدیل می کند. این پلتفرم به دلیل دسترسی گسترده تر به مخاطبان در مناطق مختلف جذاب است.

تبلیغ محصولات و خدمات خود در eBay در سطح منطقه ای و بین المللی بسیار آسان است.

eBay همچنین دارای حضور عالی در رسانه های اجتماعی و دنبال کنندگان در سراسر جهان است. همچنین دارای یک رابط تعاملی است که انتشار تبلیغات رایگان را آسان تر می کند.

2. تبلیغات OLX

OLX یک شرکت شناخته شده است که میزبان تبلیغات رایگان تولید شده توسط کاربر است.

فضای اختصاصی در وب سایت خود برای تبلیغات از دسته های مختلف مانند اتومبیل، شغل، مسکن، حیوانات خانگی، تجارت آنلاین، رویدادها، لوازم جانبی و کالا فراهم می کند.

با کمک رابط کاربری آسان آن، کاربران می توانند تبلیغاتی حاوی فیلم و ویدیو ایجاد کنند.

علاوه بر این، با حضور گسترده خود در رسانه های اجتماعی، امکان تبلیغات جذاب را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز فراهم می کند.

اخیراً به عنوان یکی از بهترین وب سایت های تبلیغات آنلاین رایگان در نظر گرفته شده است.

3. سایت Craigslist

Craigslist یک پلتفرم تبلیغاتی قدرتمند است که دارای بخش اختصاصی از زیرمجموعه‌ها مانند مشاغل، مسکن، خدمات، رویدادها، جامعه و کالا است.

این امکان را به تبلیغات شما می‌دهد تا به طیف وسیع‌تری از مخاطبان با نرخ تعامل بسیار خوب دسترسی پیدا کند.

اگرچه ممکن است برخی از ویژگی های آن کمی قدیمی به نظر برسند، Craigslist هنوز در میان سایت های تبلیغاتی رایگان طبقه بندی شده کسب و کار پیشرو است.

آنها حضور اجتماعی خوبی دارند و در اکثر کشورها بسیار محبوب هستند.

4. سایت Backpage

Backpage یک پلت فرم از لیست تبلیغات رایگان کسب و کار با گستره جهانی است. فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرد و به آرامی در قاره های مختلف گسترش یافت.

آنها روشی مؤثر برای ارسال تبلیغات ارائه می دهند که به راحتی می توان آنها را در زیر شاخه های مختلف طبقه بندی کرد.

تبلیغات آنها طیف گسترده ای از دسته بندی ها مانند مکان های گردشگری، اجتماع، خرید یا فروش، تجارت آنلاین، خودرو و لوازم جانبی، آلات موسیقی، اجاره، املاک، مشاغل، دوستیابی آنلاین و چند خدمات دیگر را پوشش می دهد.

چنین مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، آن را به یکی از بهترین سایت‌های تبلیغاتی تجاری در دسترس برای تبلیغ کسب‌وکارتان از طریق تبلیغات قدرتمند تبدیل می‌کند.

5. سایت Classified Ads

تبلیغات طبقه بندی شده یکی دیگر از وب سایت های رایگان با رابط کاربری کاملاً تعریف شده و دسته بندی مؤثر است. این به عنوان یک ابزار مفید برای جستجوی محصولات و خدمات نزدیک عمل می کند.

موقعیت آگهی بسیار فعال است، که نشان دهنده دید زیاد برای تبلیغات ارسال شده توسط شما است.

اگر بتوانید تبلیغات خود را جلوتر از رقبای خود قرار دهید، تبلیغات طبقه بندی شده می تواند برای کسب و کار شما بسیار موثر باشد. این امر نرخ تعامل تبلیغات شما را افزایش می دهد و در نتیجه سرنخ های بیشتری ایجاد می کند.

6. سایت Gumtree

Gumtree شروع نسبتا کندی به عنوان یک وب سایت تبلیغاتی داشت و فقط بر انگلستان متمرکز بود. با این حال، در سایر نقاط جهان نیز به رسمیت شناخته شد.

این شبیه به Craigslist است که فرصت های تبلیغاتی رایگان و پولی را برای مشاغل و مصرف کنندگان ارائه می دهد.

این پلتفرم به همان اندازه در ایجاد فروش بیشتر از طریق تبلیغات فریبنده موثر است و آن را در میان برترین سایت‌های تبلیغات آنلاین رایگان قرار می‌دهد.

7. سایت LetGo

LetGo در سال 2006 تاسیس شد و به کاربران خود اجازه می دهد تا به راحتی در پلتفرم خود تبلیغ کنند.

این وب سایت به شما کمک می کند تا انواع تبلیغات حرفه ای و موثر ایجاد کنید. همچنین به شما امکان می دهد بخشی از جامعه آن باشید و خدماتی را در دسته های مختلف ارائه دهید.

ویژگی های این وب سایت شما را قادر می سازد تا تصاویر و فیلم ها را به تبلیغات خود اضافه کنید.

همچنین، به شما این امکان را می دهد که لیست ها و خدمات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، که باعث می شود جایگاه خود را در بهترین سایت های تبلیغات آنلاین رایگان ایمن کنید.

لیست تبلیغات رایگان کسب و کار
لیست تبلیغات رایگان کسب و کار

8. سایت Adpost

Adpost یکی دیگر از وب سایت های لیست تبلیغات رایگان کسب و کار است که مشابه Craigslist است. این گستره وسیع بین المللی و جذابیت وسیع تری دارد. این می تواند برای تبلیغات شما برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری بسیار مفید باشد.

این وب سایت به شما کمک می کند تا لیست های خود را افزایش دهید و یک شبکه جهانی ایجاد کنید.

این پلتفرم رابط کاربری خوبی دارد که استفاده از آن نسبتاً آسان است. صفحات وب دارای طرح بندی ساده ای هستند که سرعت وب سایت را افزایش می دهد و به راحتی قابل دسترسی است.

9. سایت Oodle

یکی از نکات مهم در مورد Oodle سازگاری آن با وب سایت های رسانه های اجتماعی است.

می توانید به راحتی حساب Oodle خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید تا هر زمان که تبلیغات جدیدی برای محصولات یا خدمات دارید فوراً لیست های خود را به روز کنید.

طرح وب سایت بسیار ساده و روان و منظم است. این باعث می شود Oodle به طرز فوق العاده ای آسان برای پیمایش و استفاده ساده باشد.

10. فیسبوک مارکت

فیس بوک همیشه در شبکه سازی پیشگام بوده است. اخیراً یک بازار آنلاین برای ارائه تبلیغات ایجاد کرده است که پتانسیل بالایی برای دستیابی به بازار هدف شما را تضمین می کند.

بازاریابی فیس بوک یک نیروی غالب در جذب مشتری بوده است و پلتفرم خود را برای مدت طولانی با تاکید زیادی بر خرید آنلاین ارتقا داده است.

استفاده از فیسبوک مارکت برای افزایش فروش خود باید تمرین خوبی باشد. این پلتفرم همچنین جعبه‌های چت کنترل‌شده توسط ماشین را فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تا به طور موثر با مشتریان مدیریت کنید.

11. پلت فرم Finder Master

Finder Master یک پلت فرم تبلیغاتی کارآمد برای فروشندگان به دلیل چشم انداز مد روز است.

با این حال، این یک وب سایت بسیار آسان برای پیمایش است و انتخابی برای ارسال اولین آگهی شما در زمانی که یک حساب جایگزین ثبت می کنید.

بسیاری از خدمات تبلیغاتی ارائه شده توسط Finder Master رایگان هستند، با انعطاف پذیری برای نمایش عکس ها و بسته های معاملاتی برای جذب مصرف کنندگان احتمالی.

12. پلت فرم Close5

Close5 یک پلت فرم تلفن همراه است که فروشندگان را قادر می سازد تا محصولات خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مدیریت کنند.

این پلت فرم از لیست تبلیغات رایگان کسب و کار، در پاسخ به استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه در میان خریدارانی که به دنبال خدمات و دریافت کالاهای آنلاین هستند، ایجاد شد.

به دلیل امکان استفاده از قابلیت‌های بیش از حد محلی برای فیلتر کردن معاملات فقط برای معاملات در فضای خریدار، تراکنش‌ها همراه با اوراق بهادار و گزینه‌های استاندارد، همراه با چت بیشتر، به‌روزرسانی و تکمیل خواهند شد.

13. سایت Hoobly

Hoobl برای اولین بار، این وب سایت به جای اینکه منتظر بماند تا قبل از انتشار یک پوستر، تأیید ایمیل را روشن کند، به ثبت نام از طریق ایمیل نیاز دارد.

این به جلوگیری از پیوستن حساب ها به آدرس های موقت کمک می کند و خطر هرزنامه یا کلاهبرداری احتمالی را کاهش می دهد.

ارسال پوستر را تبرئه می کند. Associate in Nursing Hoobly یک سبک غول پیکر از کلاس ها را برای مرور حتی قبل از ثبت نام برای یک حساب ارائه می دهد.

14. سایت Locanto

Locanto ممکن است یک پلت فرم تجاری آنلاین مرسوم، مد روز باشد که به شما امکان می دهد به صورت رایگان پست کنید. این گزینه های مختلفی را ارائه می دهد که دارای تبلیغات رایگان است که به مدت شصت روز فعال می ماند.

سپس می توانید به راحتی تبلیغات خود را با افزودن تصاویر، ویدیوها و کدهای زبان نشانه گذاری فرامتنی که به وب سایت شما پیوند می دهند، افزایش دهید. حتی دارای دکمه های مینی تجزیه و تحلیل و رسانه های اجتماعی برای افزایش و مدیریت ترافیک تبلیغات شما است.

15. سایت Sell.com

Sell.com به عنوان یک وب سایت خرید در سال 1999 شروع به کار کرد، اما از آن زمان به یک سایت تبلیغات روزنامه گسترده تر تبدیل شد.

آنها یک آزمایش 30 روزه رایگان برای همه برنامه های تجاری خود ارائه می دهند. با این حال، هزینه ای ماهیانه برای کمتر از 10 دلار وجود دارد، که برای ارسال سیصد لیست کافی است.

16. سایت Bookoo

این به معنای داشتن توانایی فروش اجناس خود به تنهایی در پلتفرم یا اعلام رویداد فروش در فضای خود است.

شما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و از شما خواسته می شود پروفایلی تشکیل دهید که کاربران مختلف آن را بخوانند. این به طور مشترک پشتیبانی چت زنده را ارائه می دهد، که در یک وب سایت تبلیغاتی تجاری به ندرت قابل دسترسی است.

17. سایت Geebo

Geebo به داشتن یک جامعه امن از آگهی‌ها در هر جایی که کاربران چیزی پست می‌کنند، افتخار می‌کند.

در حالی که Geebo به اندازه همتایان خود گسترده نیست، اما پیروان بسیار قوی ایجاد کرده است.

18. سایت AdLandPro

AdLandPro خدمات تبلیغاتی رایگان و پولی را از طریق روش ارسال آگهی آسان خود ارائه می‌کند و آن را به یکی از بهترین سایت‌های تبلیغات آنلاین رایگان تبدیل می‌کند.

ثبت نام مورد نیاز است، اما شامل ارسال آگهی رایگان نامحدود در میان مجموعه های گسترده از مجموعه هایی است که حیوانات خانگی قابل خرید، تعمیرات اتومبیل و حتی اجاره مسکن را در بر می گیرد.

نتیجه

این لیست بهترین سایت های تبلیغات آنلاین رایگان موجود در وب بود.

استفاده از این پلتفرم ها می تواند کسب و کار شما را تقویت کند و تعامل با مخاطبان هدف شما را افزایش دهد. با استفاده از این وب سایت های تبلیغاتی رایگان، می توانید تبلیغات جذابی برای ارتقای کسب و کار خود ایجاد کنید.

امیدوارم وب‌سایت‌های فهرست‌شده در این مقاله به شما کمک کنند تا تبلیغات عالی برای کسب‌وکار خود توسعه دهید!

اهمیت لیست تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

مانند سایر اشکال تبلیغات، تبلیغات آنلاین روشی موثر برای کسب و کارها برای گسترش دامنه دسترسی، جذب مشتریان جدید و تنوع بخشیدن به جریان درآمدشان است. با بازاریابی آنلاین، کسب‌وکارها با طیف وسیعی از انتخاب‌ها مانند جستجوی پولی، تبلیغات اجتماعی پولی و تبلیغات رایگان رو به رو می‌شوند. اما قبل از شروع بازاریابی آنلاین، انتخاب یک راه بهینه برای تبلیغ محصول یا خدمات ضروری است و برای انتخاب درست ترین راه دانستن لیست تبلیغات رایگان کسب و کار مهم است.

مهم ترین مزایای لیست تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

یکی از مهم ترین مزایای لیست تبلیغات رایگان کسب وکار این است که معمولاً به زمان زیادی برای ایجاد نیاز ندارند. با این حال، در چند مورد ممکن است کمی طول بکشد، که نیاز به خلاقیت بیشتری دارد.

پلت فرم Close5 چیست؟

Close5 یک پلت فرم تلفن همراه است که فروشندگان را قادر می سازد تا محصولات خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه مدیریت کنند.
این پلت فرم از لیست تبلیغات رایگان کسب و کار، در پاسخ به استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه در میان خریدارانی که به دنبال خدمات و دریافت کالاهای آنلاین هستند، ایجاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *