تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار

تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار

خبر خوب این است که برای ظاهر شدن در صفحه نتایج گوگل نیازی به هزینه ندارید و شما می توانید به صورت رایگان از تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار بهره مند شوید.

نکات تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار

گوگل با 2.5 میلیون جستجو در هر ثانیه بر سهم بازار موتورهای جستجو تسلط دارد. استفاده از تبلیغات گوگل به برند ها این امکان را می دهد که در صفحه نتایج گوگل در بالاترین رتبه ظاهر شوند و تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار خود را داشته باشند و در نتیجه باعث افزایش شناخت و آگاهی و سرنخ و فروش شود.

در ادامه نکات تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار را بررسی می کنیم.

1. یک هدف روشن تعیین کنید

قبل از اینکه بتوانید اهداف تبدیل خود را مشخص کنید، باید به یک تصویر بزرگ فکر کنید. اهداف کلی کسب و کار شما چیست؟ اهداف تبلیغاتی شما چیست؟ هنگامی که در مورد آن چیزها وضوح پیدا کردید، می توانید برنامه اقدام تاکتیکی واقعی خود را محدود کنید.

برای مثال اگر شما برای نوزادها لباس میدوزید، هدف کلی کسب و کار شما ممکن است فروش 10000 واحد در سال جاری باشد. هدف تبلیغاتی شما، در این صورت، می‌تواند این باشد که تبلیغی را برای خانواده‌هایی که نوزاد دارند، انجام دهید.

در مناقصه هوشمند، می‌توانید دقیقاً کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید تا به شما کمک کند به مخاطبی که می‌خواهید برسید و اطمینان حاصل شود که هرگز از آن عبور نمی‌کنید.

چگونه اهداف تبلیغات را مشخص کنیم؟

  • 1.در انتظارات خود واقع بین باشید: ماهیت اهداف تبلیغاتی می تواند کمی مبهم باشد. می‌دانید که باید با تبلیغات خود به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید، اما واقع‌گرایی باید نقشی کلیدی در هنگام توسعه اهداف خود ایفا کند. از کوچک شروع کنید و سپس با موفقیت بیشتر اهداف بزرگتری ایجاد کنید.
  • 2.بازار خود را درک کنید: دانستن اینکه چگونه و کجا به بازار خود دست یابید هنگام توسعه اهداف تبلیغاتی ضروری است. اگر مخاطبان شما عمدتاً آنلاین هستند و هزاران دلار برای تبلیغات تلویزیونی خرج می کنید، پول خود را هدر خواهید داد. بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه می خواهند و کجا می توانند آنها را پیدا کنند.
  • 3.ابتدا آنچه را که می خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید: قبل از تعیین هدف تبلیغاتی، تصمیم بگیرید که می‌خواهید به چه تعداد مشتری جدید برسید. در حالی که این ممکن است معکوس به نظر برسد، تجسم نتیجه نهایی به شما کمک می کند تا هدف را برای رسیدن به آن نتیجه توسعه دهید.
  • 4.قبل از اینکه کاملاً متعهد شوید اهداف خود را آزمایش کنید: اجرای کمپین های آزمایشی کوچک می تواند عامل نهایی تصمیم گیری در مورد امکان پذیر بودن یا نبودن اهداف تبلیغاتی شما باشد.
تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار
تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار

2. یک سازه عالی بسازید

همه چیز را از ابتدا به طور کامل تنظیم کنید تا برای موفقیت در وضعیت بهتری باشید. این بدان معناست که برای مدیریت همه چیز، از کمپین‌ها گرفته تا کلمات کلیدی، گروه‌های تبلیغاتی و مکان‌های هدفمند، وقت بگذارید.

3. نمره با کیفیت بالا کسب کنید

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بهترین راه این است که مطمئن شوید تبلیغات شما درجه یک هستند.

کیفیت در اینجا کلید اصلی است. به معنای واقعی کلمه: گوگل کلمات کلیدی و صفحات فرود هر تبلیغ را ارزیابی می کند و امتیاز کیفیت را از یک تا 10 می دهد. هر چه امتیاز بالاتر باشد، رتبه شما بهتر است و شانس تبدیل بیشتر است.

به طور خلاصه، شما می خواهید تبلیغ خود را به گونه ای تنظیم کنید که در هر مرحله از راه، شفاف و برای جستجوگر مفید باشد.

4.مهم ترین نکته تبلیغات رایگان گوگل: کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید

کلمات کلیدی دم بلند فوق العاده خاص هستند و برای یک تجارت هدف قرار می گیرند.

5. مطمئن شوید صفحه فرود شما بهینه شده است

هدف کلی در اینجا این نیست که فقط تبلیغی ایجاد کنید که شخصی روی آن کلیک کند. شما باید تبلیغی را ایجاد کنید که اشخاصی روی آن کلیک کنند که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند و به مشتر ی تبدیل می شوند. اگر افراد بر روی تبلیغ شما کلیک کنند و محصولات و خدماتی را ببینند که به آن نیاز ندارند به سرعت از سایت خارج می شوند.

صفحه فرود خود را با ارائه پیشنهادات خاصی که می توانید آنها را دنبال کنید، برای تبدیل بهینه سازی کنید.

6. اجازه دهید اتوماسیون برای شما کار کند

با پیشنهاد هوشمند و تبلیغات جستجوی پاسخگو، تبدیل‌های خود را به حداکثر برسانید. ممکن است هوش مصنوعی نتواند یک استراتژی تبلیغاتی بزرگ برای شما ارائه دهد، اما یادگیری ماشینی می تواند به افزایش یا کاهش پیشنهادات از طرف شما کمک کند.

اتوماسیون همه چیز را از مرحله قیف گرفته تا ارتباط، کلمات کلیدی و رقبا را در نظر می گیرد.

سپس، مطمئن می شود که پیشنهاد شما زمانی افزایش می یابد که تبلیغ شما بهترین شانس را برای موفقیت داشته باشد یا زمانی که رقابت شما برنده می شود، پیشنهاد را کاهش می دهد تا زمان خود را هدر ندهید.

7.اصلی ترین نکته تبلیغات رایگان گوگل: پسوندها را در آغوش بگیرید

اگر می خواهید تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار داشته باشید می توانید از برگه برنامه‌های افزودنی در داشبورد Google Ads خود، برنامه‌های افزودنی را مستقیماً به آگهی خود اضافه کنید تا مکان، محصولات، ویژگی‌ها یا تبلیغات فروش خود را مشخص کنید.

8. منفی فکر کنید

Google Ads همچنین گزینه هایی را برای وارد کردن کلمات کلیدی منفی ارائه می دهد : کلماتی که نمی خواهید به آنها وابسته باشید.

برای کشف اینکه چگونه افراد به طور تصادفی شما را جستجو می کنند، به گزارش شرایط جستجوی خود مراجعه کنید. در اینجا، می‌توانید پرسش‌های نامربوطی را که افراد را به سمت شما سوق می‌دهند، بیابید و آنها را به فهرست کلمات کلیدی منفی خود اضافه کنید.

تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار
تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار

9.بهترین نکته تبلیغات رایگان گوگل: همه چیز را اندازه بگیرید

مردم چگونه سایت شما را پیدا می کنند؟ چه صفحاتی پرطرفدار هستند و چه جستجوهایی آنها را به آنجا می آورند؟ تجزیه و تحلیل شما دارای داده هایی است که برای اندازه گیری موفقیت و الگوها نیاز دارید و در خود گوگل ادز، معیارهایی را خواهید یافت که نشان می‌دهند چرا ممکن است برداشت‌ها، تعداد کلیک‌ها یا هزینه‌های شما تغییر کرده باشد.

این اطلاعات را بگیرید، تجزیه و تحلیل کنید و از آن برای الهام بخشیدن به آزمایش تبلیغاتی عالی بعدی خود استفاده کنید.

نحوه تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار

روش های مختلفی برای تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار وجود دارد.

اگر این اولین باری است که تبلیغ می‌کنید، فرآیند بسیار ساده‌ای را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند تبلیغات گوگل خود را به راحتی تنظیم کنید. ا

برای اینکه بتوانید در گوگل تبلیغ کنید، ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل برای برند یا کسب و کار خود داشته باشید.

هنگامی که حساب خود را راه اندازی کردید، آماده تبلیغات در گوگل هستید.

مرحله 1: یک هدف برنده تعریف کنید

ابتدا به صفحه اصلی Google Ads بروید. از آنجا روی دکمه Start Now در وسط صفحه یا گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

اگر به داشبورد خود فرستاده شده اید، روی + کمپین جدید کلیک کنید.

سپس باید هدف کمپین خود را انتخاب کنید. انتخاب این هدف به Google اجازه می‌دهد تا نوع مخاطبی را که می‌خواهید هدف قرار دهید را متوجه شود.

هدف تبلیغات کمپین جدید

اهداف مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، به ارائه نوع تبلیغ مناسب برای شما کمک می کند.

نکته: یک هدف محکم و کاملاً تعریف شده می تواند به معنای تفاوت بین ایجاد یک ماشین تولید سرنخ با کمپین تبلیغاتی گوگل شما و هدر رفتن زمان و پول شما باشد.

برای تعیین اهداف خوب، باید یاد بگیرید که چگونه اهداف SMART را تعیین کنید. اهداف SMART به کسب و کار شما کمک می کند تا سیستم هایی را برای دستیابی به اهداف Google Ads خود بسازد.

اهداف SMART چیست؟

اهداف بخشی از هر جنبه ای از کسب و کار و زندگی هستند و حس جهت گیری، انگیزه، تمرکز واضح و روشن کردن اهمیت را ارائه می دهند. با تعیین اهداف، هدفی را برای خود فراهم می کنید تا به آن هدف بپردازید. هدف SMART برای کمک به تنظیم هدف استفاده می شود. SMART مخفف S pecific، M easurable، A chievable، R realistic و T imely است. بنابراین، یک هدف SMART همه این معیارها را در بر می گیرد تا به تمرکز تلاش شما و افزایش شانس دستیابی به هدف کمک کند.

اهداف SMART عبارتند از:

  • S pecific: به خوبی تعریف شده، واضح و بدون ابهام است
  • M easurable: با معیارهای خاصی که میزان پیشرفت شما را در جهت دستیابی به هدف می سنجد
  • A chievable: : دست یافتنی و غیرممکن نیست
  • R realistic : در دسترس، واقع بینانه و مرتبط با هدف زندگی شما
  • T imely: با یک جدول زمانی مشخص، از جمله تاریخ شروع و تاریخ هدف. هدف ایجاد فوریت است.

مرحله 2: نام تجاری و کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید

پس از انتخاب اهداف خود، روی Next کلیک کنید. در صفحه بعد، باید نام کسب و کار را ارائه کنید.

پس از افزودن نام کسب و کار خود روی Next کلیک کنید. اکنون می توانید یک URL به جایی که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما می روند، اضافه کنید.

جایی که افراد پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به آنجا می روند.

در صفحه بعد می توانید مضامین کلمات کلیدی را انتخاب کنید که با تبلیغ و برند شما مطابقت دارند. برای این کار می توانید از ابزار Google Keyword Planner استفاده کنید.

بعد از اینکه کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید روی Next کلیک کنید.

تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار
تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار
چگونه از Google Keyword Planner برای تبلیغات خود استفاده کنید

برای اینکه تبلیغات رایگان گوگل تاثیرگذار داشته باشید باید در انتخاب کلمه کلیدی خود دقت کنید. Google Keyword Planner ابزار رایگان کلمات کلیدی گوگل است که به شما کمک می کند کلماتی را که کسب و کارتان باید هدف قرار دهد انتخاب کنید.

روش کار ساده است: کلمات و عبارات مرتبط با تجارت خود را در برنامه ریز کلمات کلیدی جستجو کنید. سپس بینش هایی را در مورد آن کلمات کلیدی ارائه می دهد، مانند تعداد دفعاتی که مردم آن را جستجو می کنند.

همچنین رقابتی بودن کلمات کلیدی خاص را به شما می دهد.

از آنجا، می توانید تصمیمات بهتری در مورد کمپین تبلیغاتی گوگل خود بگیرید.

شروع کار ساده است.

مرحله 1: به Keyword Planner بروید

به وب سایت Google Keyword Planner بروید و روی Go to Keyword Planner در مرکز کلیک کنید.

به Keyword Planner بروید

مرحله 2: حساب کاربری خود را تنظیم کنید

حساب Google Ads را تنظیم کنید

مطمئن شوید که به حساب گوگل خود وارد شده اید. هنگامی که این کار را انجام دادید، روی حساب جدید گوگل ادز در وسط صفحه کلیک کنید.

در صفحه بعد، با انتخاب کشور، منطقه زمانی و واحد پول خود، صحت اطلاعات کسب و کار خود را تأیید کنید. هنگامی که همه چیز خوب به نظر می رسد، روی ارسال کلیک کنید.

حساب Google Ads اطلاعات کسب و کار را تأیید می کند

وقتی این کار را انجام دادید، به یک صفحه تبریک فرستاده می شوید. بر روی Explore Your Campaign کلیک کنید.

Google Ads کمپین خود را کاوش کنید

مرحله 3: به Google Keyword Planner بروید

سپس به داشبورد کمپین Google Ads خود خواهید رسید. در منوی بالا بر روی Tools & Settings کلیک کنید. سپس بر روی Keyword Planner کلیک کنید.

سپس به Google Keyword Planner فرستاده می شوید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی جدید برای هدف، از ابزار Discover new keywords استفاده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنید و لیستی از ایده ها را برای کلمات کلیدی جدیدی که می توانید هدف قرار دهید ایجاد کنید.

مرحله 3: مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید

در صفحه بعد، می توانید انتخاب کنید که کجا تبلیغ خود را هدف قرار دهید.

مرحله 4: یک تبلیغ فوق العاده بسازید

اکنون زمان بخش سرگرم کننده است: ساخت خود تبلیغ واقعی.

در این بخش، می‌توانید عنوان آگهی و همچنین توضیحات را ایجاد کنید. همه اینها با جعبه پیش نمایش تبلیغات در سمت راست آسان تر می شود.

گوگل همچنین نکات مفید و نمونه تبلیغاتی را برای شما ارائه می دهد تا بتوانید تبلیغات خود را به سرعت شروع کنید.

مخاطبان خود را برای ایجاد کمپین تبلیغاتی موثر بشناسید

تنها یک چیز وجود دارد که باید در مورد نوشتن یک نسخه تبلیغاتی عالی بدانید: مخاطبان خود را بشناسید.

هیچ راز یا ترفند بزرگی برای نوشتن کپی جذاب وجود ندارد. هنگامی که بازار هدف خود را بشناسید و دقیقاً بدانید نقاط مشکل و نیاز آن چیست، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که خیلی سریع روی تبلیغ شما کلیک کنند.

چگونه تبلیغات گوگل خود را با گوگل آنالیتیکس ردیابی کنیم

اگر کمپین تبلیغاتی گوگل خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل نکنید، سود بسیار کمی از آن خواهید داشت.

با تجزیه و تحلیل داده‌های خود، تغییراتی را که باید در کمپین‌های آینده خود انجام دهید تا آنها را موفق‌تر کنید، یاد خواهید گرفت.

برای انجام این کار، می خواهید تبلیغات گوگل خود را با گوگل آنالیتیکس پیوند دهید.

هنگامی که Google Analytics را راه‌اندازی کردید، این مراحل را از گوگل برای پیوند دادن این دو سرویس دنبال کنید:

  • به حساب Google Ads خود بروید.
  • روی منوی Tools کلیک کنید.
  • در قسمت Setup روی حساب‌های پیوندی کلیک کنید.
  • در زیر Google Analytics روی جزئیات کلیک کنید.
  • اکنون می توانید وب سایت های Google Analytics را که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید مشاهده کنید. روی Set up link در وب سایتی که می خواهید به Google Ads پیوند دهید، کلیک کنید.
  • از اینجا می‌توانید نمای Google Analytics را به وب‌سایت خود پیوند دهید.
  • روی ذخیره کلیک کنید.

اکنون می‌توانید معیارهای حیاتی مانند داده‌های کلیک تبلیغات گوگل خود را در Analytics مشاهده کنید. این برای تعیین تنظیمات کمپین آتی و اندازه گیری موفقیت کمپین های فعلی شما بسیار مهم است.

از اینجا، شما می خواهید برچسب هایی را برای ردیابی تبدیل هایی که از تبلیغات خود به دست می آورید تنظیم کنید.

چگونه باید اهداف تبدیل را مشخص کنیم؟

قبل از اینکه بتوانید اهداف تبدیل خود را مشخص کنید، باید به یک تصویر بزرگ فکر کنید. اهداف کلی کسب و کار شما چیست؟ اهداف تبلیغاتی شما چیست؟ هنگامی که در مورد آن چیزها وضوح پیدا کردید، می توانید برنامه اقدام تاکتیکی واقعی خود را محدود کنید.برای مثال اگر شما برای نوزادها لباس میدوزید، هدف کلی کسب و کار شما ممکن است فروش 10000 واحد در سال جاری باشد. هدف تبلیغاتی شما، در این صورت، می‌تواند این باشد که تبلیغی را برای خانواده‌هایی که نوزاد دارند، انجام دهید.

اهداف SMART چیست؟

S pecific: به خوبی تعریف شده، واضح و بدون ابهام است
M easurable: با معیارهای خاصی که میزان پیشرفت شما را در جهت دستیابی به هدف می سنجد
A chievable: : دست یافتنی و غیرممکن نیست
R realistic : در دسترس، واقع بینانه و مرتبط با هدف زندگی شما
T imely: با یک جدول زمانی مشخص، از جمله تاریخ شروع و تاریخ هدف. هدف ایجاد فوریت است.

مراحل پیوند دادن گوگل و Google Analytics چیست؟

به حساب Google Ads خود بروید.
روی منوی Tools کلیک کنید.
در قسمت Setup روی حساب‌های پیوندی کلیک کنید.
در زیر Google Analytics روی جزئیات کلیک کنید.
اکنون می توانید وب سایت های Google Analytics را که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید مشاهده کنید. روی Set up link در وب سایتی که می خواهید به Google Ads پیوند دهید، کلیک کنید.
از اینجا می‌توانید نمای Google Analytics را به وب‌سایت خود پیوند دهید.
روی ذخیره کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *