تبلیغات رایگان اینستاگرام

تبلیغات رایگان اینستاگرام

تبلیغات رایگان اینستاگرام مکانیزمی برای ارسال محتوای حمایت شده در پلتفرم اجتماعی برای دسترسی به مخاطبان گسترده و هدفمندتر است. تبلیغات اینستاگرام اهداف مختلفی دارد و با توجه به هدف شما می توان از این نوع تبلیغات استفاده کرد.

تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

این یک راه موثر برای رشد و در معرض دید قرار گرفتن نام تجاری، افزایش آگاهی و دیده شدن برند، ایجاد سرنخ های جدید، افزایش ترافیک وب سایت و هل دادن سرنخ های فعلی به سمت پایین قیف بازاریابی برای تبدیل آنها به مشتریان است.

ظاهر تبلیغات شبیه به پست معمولی در پلت فرم است. آنها فقط حاوی یک برچسب “حامی مالی” هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند. تبلیغات اینستاگرام همچنین شامل ویژگی هایی مانند پیوندها، دکمه های CTA و کاتالوگ محصولات و غیره است.

تبلیغات اینستاگرام هشت هدف اصلی دارند: آگاهی از برند، دسترسی، ترافیک، نصب برنامه، تعامل، بازدید ویدیو، تولید سرنخ، تبدیل.

تبلیغات بر اساس پیشنهادات به مخاطبان هدف شما نشان داده می شود و ارتباط کاربر دنبال می شود. بسته به اهداف کسب و کار شما، برخی از تبلیغات ممکن است مفیدتر یا مرتبط تر از سایرین باشند.

تبلیغات اینستاگرام انواع و قالب های مختلفی دارند. هر تبلیغ به روش های مختلف کار می کند. بنابراین، قبل از شروع یک کمپین، درک کاملی از مفهوم اولیه تبلیغات اینستاگرام لازم است.

اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

ضرورت تبلیغات در اینستاگرام در رشد درآمد برند نهفته است. 87 درصد از کاربران ادعا می کنند که پس از دیدن یک تبلیغ در اینستاگرام، یک برند را دنبال کرده اند، از وب سایت آن برند بازدید کرده اند یا خرید آنلاین انجام داده اند.

با توجه به درک قدرت تبلیغات اینستاگرام، 38 درصد از بازاریابان از این پلت فرم منحصر به فرد برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند. چرا محبوبیت تبلیغات اینستاگرام در حال افزایش است؟ در ادامه پاسخ ها آمده است:

1. رشد مخاطب

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که سریع‌ترین رشد را دارد و هر ماه ۱.۲ میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند. بیش از 200 میلیون اینستاگرامر حداقل از یک پروفایل به طور مرتب بازدید می کنند. بنابراین با این رشد گسترده مخاطبان، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بهترین استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما برای گسترش کسب‌وکار شما باشد.

2. آگاهی از برند

کاربران در اینستاگرام به طور متوسط ​​30 دقیقه در روز را در این پلتفرم سپری می کنند. علاوه بر این، هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام روی پست های خرید ضربه می زنند و 81 درصد از مردم از این کانال اجتماعی برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند.

3. توانایی هدف گیری کارآمد

از آنجایی که اینستاگرام با استفاده از سیستم تبلیغاتی فیس بوک تبلیغات می کند، قوی ترین توانایی هدف گیری را تضمین می کند. کل مکانیسم تبلیغات به شما امکان می دهد مکان مخاطب هدف، جمعیت شناسی، علایق، همراه با رفتارهای خرید و خرید و موارد دیگر را مشخص کنید.

اطلاعات دموگرافیک نشان می دهد که 20 درصد از کاربران بالای 13 سال از طریق بازاریابی اینستاگرام قابل دسترسی هستند. این تعداد خیره کننده از مشتریان بالقوه در مقیاس جهانی است. همچنین اینستاگرام یک رسانه محبوب برای اینفلوئنسرها نیز هست. 70 درصد از همه اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی اینستاگرام را به عنوان پلتفرم خود برای ارتباط با مشتریان احتمالی خود انتخاب می کنند.

در ادامه می خواهیم تبلیغات رایگان اینستاگرام را به صورت کامل بررسی کنیم.

طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی از برند شما است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، مخاطبان زیادی را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند و قصد داریم در این مقاله به بررسی طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام بپردازیم.

اهمیت و طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

بسیاری از عناصر سهم خود را از بازاریابی در اینستاگرام انجام می دهند مانند اینفلوئنسرها، الگوریتم ها و تجزیه و تحلیل داده ها، پست های حمایت شده و تبلیغات استوری.  فرض کنید تبلیغات در گوگل یا سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی را امتحان کرده اید، اما هنوز در مورد تبلیغات اینستاگرام دو به شک هستید. در این صورت، این مقاله به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چرا نمی توانید خدمات تبلیغاتی اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام را نادیده بگیرید و طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. ما همچنین به شما نکاتی را در مورد چگونگی استفاده بهینه از آنها ارائه خواهیم کرد.

انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

در اینجا انواع و طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام وجود دارد که می توانید برای کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید:

1. تبلیغات ویدیویی

ویدیوهای اینستاگرام می توانند تا 60 ثانیه دوام داشته باشند و می توانند در فرمت مربع یا افقی گرفته شوند. در مقایسه با محدودیت 15 ثانیه ای قدیمی، نسخه جدید فضای بسیار بیشتری را برای معرفی و تبلیغ شرکت خود به شما می دهد.

برای مطالعه کامل در خصوص طبقه بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

انواع تبلیغات رایگان اینستاگرام

انواع تبلیغات رایگان اینستاگرام

در سال‌های اخیر، اینستاگرام به یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب تبدیل شده است. اکنون بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال دارد و کسب و کارها توجه ویژه ای به تبلیغات در اینستاگرام دارند. انواع تبلیغات رایگان اینستاگرام فرصتی بی نظیر برای کسب و کارها فراهم می کند تا با محتوای بصری به بازار هدف خود برسند.

فرمت ها و انواع تبلیغات رایگان اینستاگرام

انواع مختلفی از تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که کسب و کارها می توانند برای رسیدن به بازار هدف خود از انواع تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده کنند. این قالب‌های تبلیغاتی عبارتند از: تبلیغات تصویری، تبلیغات داستانی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات مجموعه، تبلیغات کاوش، تبلیغات خرید و تبلیغات Reels. هر فرمت مزایای منحصر به فرد خود را دارد بنابراین باید بدانید کدام فرمت برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند.

انواع مختلف تبلیغات رایگان اینستاگرام و مزایای آنها چیست؟

به راحتی می توان فرض کرد که فقط دو نوع تبلیغات اینستاگرام وجود دارد: تبلیغات تصویری و تبلیغات ویدیویی.

اینستاگرام یک ابزار بازاریابی قدرتمند است، اما دانستن اینکه تبلیغات خود را باید از کجا شروع کنید دشوار است. بنابراین قبل از اینکه وارد هر پروژه بازاریابی با اینستاگرام شوید، بهتر است ابتدا قالب‌های تبلیغات موجود در پلتفرم را بدانید.

فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام را می توان به دو نوع اصلی دسته بندی کرد: مبتنی بر قالب یا مبتنی بر بخش. مبتنی بر قالب به این معنی است که محتوای تبلیغات در قالب خاصی ارائه می شود، در حالی که مبتنی بر بخش به این معنی است که از طریق بخش های مختلف پلت فرم اینستاگرام به مخاطبان شما تحویل داده می شود.

برای مطالعه کامل در خصوص انواع تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه از بهترین گزینه های بازاریابی رسانه های اجتماعی است. بنابراین باید بدانیم برای پیشرفت کسب و کار فیزیکی یا مجازی خود از چه استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام باید استفاده کنیم.

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام نحوه استفاده از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند، مخاطبان، سرنخ ها و فروش شماست. اینستاگرام به عنوان پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه افراد 16 تا 34 ساله، یک پلتفرم بازاریابی بسیار موثر برای برندها، کارآفرینان و سازندگان است.

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام عبارتند از:

  • محتوای ارگانیک: پست‌های عکس، ویدیو یا چرخ فلک، حلقه‌ها، داستان‌ها
  • محتوای پولی: تبلیغات اینستاگرام، از جمله تبلیغات استوری، تبلیغات خرید و موارد دیگر
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • ابزار خرید: برچسب فروشگاه، برچسب ها و کاتالوگ محصولات، خرید زنده، پرداخت اینستاگرام، تبلیغات خرید

نکاتی برای استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام موفق

در ادامه به نقد و بررسی نکات استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام می پردازیم:

1. اهداف رسانه های اجتماعی را تعیین کنید

اهداف قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان است. می خواهید اکانت اینستاگرام شما برای کسب و کار شما چه کاری انجام دهد؟

چند مثال رایج عبارتند از:

  • تولید سرنخ
  • آگاهی از برند
  • استخدام

اما، اهداف شما به اندازه شرکت شما منحصر به فرد است.

شما باید بدانید که چگونه اهداف رسانه های اجتماعی موثری را تعیین کنید که مستقیماً به استراتژی بازاریابی شما مرتبط است.

برای مطالعه کامل در خصوص استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام

لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای اینکه تبلیغات ویدیویی شما در فید انتخاب شده در اینستاگرام برجسته شود، درک مشخصات و لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام برای تبلیغ شما برای ارائه حداکثر خروجی ممکن ضروری است.

لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام و انواع آن

اینستاگرام با محبوبیت و ماهیت بصری خود، فرصتی عالی برای برندها برای دستیابی به مخاطبان اجتماعی از طریق تبلیغات فراهم می کند. با این حال، پیگیری لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام می‌تواند با طیف گسترده‌ای از انواع تبلیغات موجود، که هر کدام با اندازه‌ها و مشخصات پیشنهادی متفاوتی، چالش‌برانگیز باشد.

محتوای جذاب بصری اینستاگرام آن را به یک پلت فرم اصلی برای تبلیغ کنندگان برای ارتباط با مخاطبان هدف خود تبدیل کرده است. با میلیون‌ها کاربر، تبلیغ‌کنندگان فرصت بسیار زیادی دارند تا از اینستاگرام برای ایجاد کمپین‌های مؤثر استفاده کنند.

برندهایی که به طور موثر از قابلیت های تبلیغاتی اینستاگرام استفاده می کنند، پتانسیل ایجاد فروش و درآمد قابل توجهی از کمپین های خود دارند. برای جلوگیری از رد آگهی به دلیل عدم تطابق الزامات طراحی، ما یک راهنمای جامع برای آشنایی با لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام و انواع آن ایجاد کرده‌ایم. چه در تبلیغات اینستاگرام تازه کار باشید و چه یک حرفه ای باتجربه، این راهنما بهترین لیست و انواع را برای بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام شما ارائه می دهد.

لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام و مشخصات آنها

در ادامه قصد داریم لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام به همراه مشخصات انها را به صورت کامل برررسی کنیم تا بتوانید با استفاده از آن بهترین تبلیغات اینستاگرام را ایجاد کنید.

برای مطالعه کامل در خصوص لیست تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

باور کنید یا نه، صرفه جویی در بودجه بازاریابی و رشد حساب خود تنها با استفاده از ابزارها و تکنیک های رایگان بازاریابی اینستاگرام کاملا امکان پذیر است! شما با استفاده از این تکنیک ها می توانید تبلیغات ایگان اینستاگرام مدرن خود را بسازید.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای نمایش محصولات، خدمات و کسب و کار شما است. اما کسب و کارهای کوچک اغلب مقدار زیادی از بودجه خود را صرف بازاریابی شبکه های اجتماعی می کنند که در واقع، باور کنید یا نه، صرفه جویی در بودجه بازاریابی و رشد حساب خود و ایجاد تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن تنها با استفاده از ابزارها و تکنیک های رایگان بازاریابی اینستاگرام کاملا امکان پذیر است!

برای کمک به شما در شروع کار، ما چند مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی رایگان، نکات بازاریابی اینستاگرام و تکنیک هایی را به اشتراک می گذاریم که می توانید امروز در استراتژی خود کار کنید!

1. فید خود را تنظیم کنید تا تعادلی بین عکس‌های محصول و سبک زندگی ایجاد کنید

به یاد داشته باشید که اینستاگرام ابتدا یک پلتفرم اجتماعی و در مرحله بعد یک رسانه تبلیغاتی است. بنابراین اگر می‌خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید و محصولات بیشتری بفروشید، باید تعادلی بین نمایش محصول خود و احترام به ریشه‌های اجتماعی اینستاگرام ایجاد کنید.

برای ادامه مطالعه در خصوص تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن بر روی لینک کلیک کنید.

ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرم

ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرام

کسب‌وکارها در سراسر جهان از این پلتفرم برای تبلیغات استفاده می‌کنند و نتایج جدی و بسیار خوبی هم می‌گیرند. از برندهای بزرگ گرفته تا فروشگاه‌های کوچک، هر کسی می‌تواند در اینستاگرام تبلیغ کند و از نظر ما باید تبلیغ کند، مخصوصاً وقتی تعداد کاربران آن را در نظر بگیرید. ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرام برای هر کسب و کاری ضروری است.

نحوه ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم قدرتمند در زمینه ایجاد آگاهی، افزایش مشتریان و به اشتراک گذاری داستان برند شما است. در مقاله زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد تبلیغات در اینستاگرام بدانید و اینکه چگونه برای طراحی تبلیغات اینستاگرام خود حداکثر نتیجه را کسب کنید و ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرام به شما خواهیم گفت.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام در فید اینستاگرام کاربر نمایش داده می شود. شخص یا برند تبلیغاتی برای ارسال پیام حمایت شده که به شکل یک تصویر ثابت یا ویدیو ظاهر می شود، هزینه می پردازد. هدف دستیابی به مخاطب خاصی از افراد است که به عنوان مخاطب هدف شناخته می شوند و این گروه توسط شما تعریف می شود.

جالب اینجاست که اینستاگرام در سال 2012 توسط فیسبوک خریداری شد و در نتیجه اینستاگرام از پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک برای راه اندازی و اجرای تبلیغات استفاده می کند، بنابراین برای شروع باید یک حساب کاربری در فیس بوک داشته باشید.

نحوه ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرام

هر کسی می تواند یک تبلیغ اینستاگرام ایجاد کند. در حالی که خدمات حرفه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، انجام آن توسط خودتان به این معنی است که کنترل آن را در دست دارید و درک درستی از نحوه عملکرد همه آن‌ها دارید.

برای ادامه مطالعه در خصوص ساخت تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند

تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند

ممکن است در حال حاضر محتوای درخشانی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود تولید کنید و احتمالاً با وجود ویژگی های جالب مانند برچسب ها خلاق می شوید. اما آیا با مخاطبان هدف اینستاگرام خود ارتباط برقرار می کنید؟آیا می توانید یک تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند ایجاد کنید؟

اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند

در حالی که خلاقیت برای موفقیت بازاریابی ضروری است اما اگر برای یک مخاطب هدف خاص بازاریابی نکنید، خیلی از شکست دور نخواهید شد. هر جنبه ای از استراتژی شما باید با نوع افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید همخوانی داشته باشد و باید یک تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند داشته باشید تا بتوانید به موفقیت بالا دست پیدا کنید. این تبلیغات شامل همه چیز می شود، از پیام هایی که ارسال می کنید تا تصاویری که ایجاد می کنید.

برای اینکه استراتژی اینستاگرام شما کار کند، باید آن را با نیازها و ارزش های مخاطبان هدف اینستاگرام خود هماهنگ کنید. در این راهنما، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه مخاطب هدف را در اینستاگرام پیدا کنید و تعامل بیشتری را افزایش دهید و بتوانید یک تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند تولید کنید.

منظور از مخاطب هدف اینستاگرام و تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند چیست؟

مخاطب هدف اینستاگرام به گروهی از افراد گفته می شود که می خواهید با تلاش های بازاریابی اینستاگرام خود به آنها دسترسی پیدا کنید. این گروه دارای ویژگی های مشترک خاصی است که آنها را به هم پیوند می دهد و آنها را به برند شما مرتبط می کند. این ویژگی می تواند هر چیزی از جمعیت شناسی گرفته تا علایق و ارزش ها باشد.

برای ادامه مطالعه در خصوص تبلیغات رایگان اینستاگرام هدفمند بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام

ما می‌دانیم که تبلیغات اینستاگرام راهی عالی خواهد بود. در حالی که تبلیغات اینستاگرام تقریباً مشابه تبلیغات فیس بوک شروع شد، اما تبلیغات اینستاگرام در سال گذشته به روز رسانی هایی را انجام داده است و باعث شده است که ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام بیشتر از ویژگی های تبلیغات فیسبوک باشد.

ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

ما اکنون ابزارها و ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام را داریم که در تبلیغات فیس بوک وجود ندارند. این ویژگی‌ها می‌توانند کسب نتایج بیشتر از تبلیغات اینستاگرام را آسان‌تر کنند، بنابراین ما قصد داریم به چند ویژگی منحصربه‌فرد تبلیغات اینستاگرام که ممکن است از آن‌ها اطلاعی نداشته باشید نگاهی بیاندازیم.

تبلیغات اینستاگرام شکلی از تبلیغات رسانه های اجتماعی است که کسب و کارها را قادر می سازد تا به مخاطبان هدف خود در یکی از محبوب ترین پلتفرم های اشتراک گذاری عکس آنلاین دست یابند. اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهد.

تبلیغات اینستاگرام به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا پست‌ها و تبلیغاتی را ایجاد کنند که در فید اینستاگرام، استوری‌ها، صفحه کاوش و سایر قسمت‌های برنامه ظاهر می‌شوند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از میان قالب‌های تبلیغاتی مختلف، از جمله عکس، ویدیو، چرخ فلک و داستان، انتخاب کنند و مخاطبان خود را بر اساس جمعیت‌شناسی، علایق، رفتارها و موارد دیگر هدف قرار دهند.

تبلیغات اینستاگرام همچنین معیارهای مختلفی را برای کسب‌وکارها برای ردیابی عملکرد و اندازه‌گیری بازگشت سرمایه (ROI) ارائه می‌کند. این معیارها شامل موارد نمایش، دسترسی، تعامل، تبدیل و موارد دیگر است.

برای ادامه مطالعه درخصوص ویژگی های تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

در این مقاله ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام را برای شما جمع اوری کرده ایم که این ابزارها به شما در تحقیق، ایجاد و برنامه‌ریزی محتوای باکیفیت کمک می‌کنند تا به موفقیت و جذب مخاطبان شما کمک کند.

اهمیت ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای همکاری بهتر، بهینه سازی و رشد اینستاگرام و کسب درآمد بیشتر، بینش قدرتمندی را از تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزازهای تبلیغات رایگان اینستاگرام به دست خواهید آورد. تقویم محتوای خود را برنامه ریزی کنید و نمایه خود را با مجموعه ابزارهای زمان بندی و تجزیه و تحلیل اینستاگرام معرفی شده در این مقاله گسترش دهید.

ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام برای برنامه ریزی و زمان بندی محتوای اینستاگرام

در اینستاگرام، موفقیت اغلب ناشی از انتشار مداوم محتوایی است که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند. این ابزارها به شما کمک می کنند تا نوع مناسبی از محتوا را ایجاد کنید و به طور مداوم برای نتایج بهتر منتشر کنید.

1. ابزار SparkToro

با SparkToro بینش مخاطبان را بیابید.

SparkToro یک ابزار تحقیق مخاطب است که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید مخاطبان شما با چه کسانی درگیر هستند و در مورد چه چیزی به صورت آنلاین صحبت می کنند.

با طرح رایگان آن، موضوعات مورد علاقه مخاطبان و زبان و هشتگ‌هایی را که مخاطبان هدف شما استفاده می‌کند، کشف خواهید کرد. به این ترتیب، می‌توانید ایده‌های محتوایی با کارایی بالا را بر اساس داده‌های واقعی تولید کنید.

برای ادامه مطالعه در خصوص ابزارهای تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

با بیش از 1.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان، می توانید اینستاگرام را در صدر لیست سایت های شبکه اجتماعی محبوب قرار دهید. اینستاگرام یک پلت فرم عالی برای کسب و کارهای کوچک است تا با ساتفاده از تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار بتوانید به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنند و تعامل با آنها را افزایش دهند.

استراتژی تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار

اکثر کاربران تقریباً 29 دقیقه در روز را در اینستاگرام می گذرانند، بنابراین اگر از پلتفرم به خوبی استفاده شود، به شما نوید دسترسی عالی را می دهد و می توانید با استفاده از این پلت فرم بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار را داشته باشید. با این حال، بسیاری از صاحبان کسب‌وکار در مورد روش‌های استفاده از اینستاگرام به شیوه‌ای که مفید واقع شود، مطمئن نیستند. شما نمی توانید به طور تصادفی شروع به ارسال پست کنید و منتظر نتایج شگفت انگیز باشید. با ایجاد استراتژی و برنامه ریزی خوب برای اجرای خود، حساب اینستاگرام خود را ارتقا دهید. 

اگر مطمئن نیستید که چگونه از اینستاگرام برای دستیابی به مشتریان استفاده کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار خود را ایجاد کنید.

دلایل استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار

دلایل استفاده از اینستاگرام باید گفته شود تا اهمیت استراتژیک اینستاگرام در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را کاملاً درک کنید. علاوه بر این، تا زمانی که دلایلی برای تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام ندانید، نمی توانید نکاتی را که بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد، به طور کامل اعمال کنید.

برای ادامه مطالعه در خصوص تبلیغات رایگان اینستاگرام تاثیرگذار بر روی لینک کلیک کنید.

روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام

روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام با صدها میلیون کاربر فعال روزانه یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای دستیابی به بازار هدف شما است و روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام زیادی برای تبلیغ در این پلتفرم وجود دارد.

استراتژی و روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام

ارسال منظم پست مهم است، اما باید بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای تبلیغ حساب اینستاگرام شما باشد. هرچه کاربران در این پلتفرم با برند شما آشنایی بیشتری داشته باشند، اعتماد بیشتری می توانید به دست آورید و بقیه تلاش های بازاریابی شما موثرتر خواهد بود. نکته جالب این است که راه های زیادی برای تبلیغ اکانت اینستاگرام شما وجود دارد. بنابراین در این پست قصد دارم شما را با روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام آشنا کنم.

دلایلی برای تبلیغ کسب و کار خود از طریق اینستاگرام

بیایید در مورد اینکه چرا تبلیغ پروفایل تجاری اینستاگرام شما ارزش وقت شما را دارد صحبت کنیم. در اینجا پیشرفت هایی گفته شده است که می توانید با ترویج اکانت اینستاگرام خود داشته باشید:

  • قرار گرفتن در معرض: اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است.
  • دسترسی: اینستاگرام با 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه و 500 میلیون کاربر فعال روزانه، سومین پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در جهان است.
  • با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید: اینستاگرام از نظر جنسیتی بی طرف ترین پلتفرم رسانه اجتماعی است که 50.9٪ زن و 49.1٪ مرد است، به این معنی که تبلیغات شما برای اتصال به هر دو بخش از مخاطبان هدف شما مفید است.

برای ادامه مطالعه در خصوص روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام

تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است. باورش سخت است که اپلیکیشنی که در ابتدا برای عکس‌های فوری ایجاد شده بود، بین مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها بسیار محبوب شده باشد. در این مقاله به بررسی تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام می پردازیم.

استراتژی و تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای متمایز شدن در تبلیغات اینستاگرام باید یک فید کاملاً تنظیم شده و از نظر بصری جذاب داشته باشید. بسیاری از برندها برای رشد اینستاگرام خود به عنوان بخشی از استراتژی اجتماعی خود تلاش می کنند و ما کاملاً دلیل آن را درک می کنیم. اگر می خواهید در اینستاگرام حضور خود را افزایش دهید و مشتریان را جذب کنید، به یک استراتژی دقیق و کاربردی در اینستاگرام نیاز دارید و برای موفقیت در تبلیغات باید تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام را بدانید.

ما یک راهنمای استراتژی و تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام را برای کمک به شما برای شروع کار در این پلتفرم و درک بهترین روش‌ها برای رشد شما تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.

بازاریابی اینستاگرام چیست؟

بازاریابی اینستاگرام یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی است که به استفاده از اینستاگرام و ویژگی های آن برای ایجاد یک جامعه و تبلیغ کسب و کار شما اشاره دارد. برندهایی که از بازاریابی اینستاگرام استفاده می کنند باید برای این پلتفرم محتوا ایجاد کنند، یک برنامه منسجم برای محتوای مذکور ایجاد کنند، با مخاطبان هدف خود درگیر شوند و موارد دیگر را مشاهده کنند.

برا یادامه مطالعه در خصوص تکنیک های تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فرآیند تبلیغات رایگان اینستاگرام

فرآیند تبلیغات رایگان اینستاگرام

فرآیند تبلیغات رایگان اینستاگرام به معنای ایجاد و پخش محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام است که بدون پرداخت هزینه ای برای رشد و توسعه ی کسب و کار صورت می گیرد. در این مقاله به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

فرآیند تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

تقویت یک پست موجود و ایجاد یک تبلیغ جدید در Meta Ads Manager دو روش برای شروع کمپین تبلیغات اینستاگرام و فرآیند تبلیغات رایگان اینستاگرام است. درست است که می‌توان آن را مستقیماً از برنامه اینستاگرام انجام داد و فقط به چند کلیک نیاز دارد، اما گزینه‌های شخصی‌سازی موجود در مدیر تبلیغات اینستاگرام را ارائه نمی‌دهد.

ما این 2 تکنیک را در زیر به شما نشان خواهیم داد.

روش 1: استفاده از Instagram Boost

تبلیغ یکی از محتوایی که قبلاً پست کرده اید، ساده ترین روش برای شروع تبلیغات در اینستاگرام است. این با ویژگی “Boost Post” در متا قابل مقایسه است.

تبلیغ یک پست در داخل برنامه یک راه سریع و ساده برای افزایش موفقیت آن است و در صورتی که از نظر تعامل عملکرد خوبی داشته باشد، برای فالوورهای جدید اینستاگرام قابل مشاهده است.

برای انجام این کار، به یک اکانت تجاری در اینستاگرام نیاز دارید. همچنین، باید اکانت اینستاگرام خود را به یک صفحه تجاری متا متصل کنید، در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

برای ادامه مطالعه در خصوص فرآیند تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

ایده تبلیغات رایگگان اینستاگرام

فرقی ندارد که کسب و کار شما جدید باشد یا قدیمی و بزرگ باشد یا کوچک، شما برای موفقیت در زمینه ی کسب و کار خود به تبلیغات در اینستاگرام نیاز دارید. امروزه تبلیغات در اینستاگرام رو به افزایش است و با توجه به بالا رفتن رقابت ها داشتن ایده تبلیغات رایگان اینستاگرا جزو ضروری ترین بخش های تبلیغات است.

لیست ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام

در دنیای امروز،تبلیغات رایگان در اینستاگرام یکی از راه های موثر برای جذب مخاطبان و افزایش فروش و شناخت برند است. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، یک پلتفرم قدرتمند برای تبلیغات و بازاریابی است. با این حال برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام باید از استراتژی و ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده کنیم. در ادامه به بررسی لیست ایده های خلاقانه و جاب میپردازیم.

مشارکت و اینفلوئنسر مارکتینگ

مشارکت و اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از ایده های جذاب تبلیغات رایگان اینستاگرام است.

1. با برندهای دیگر شریک شوید

یکی از بزرگترین گرایش های رسانه های اجتماعی این است که تعداد همکاری بین برندها را به شدت افزایش می دهد. این باعث می‌شود که برخی از جذاب‌ترین خلاقیت‌های بازاریابی اینستاگرام که تا به حال دیده‌ام باشد.

ابرای اجرای کمپین های بازاریابی مشترک با برندهای دیگری که محصولات آنها مکمل برند شما هستند، شریک شوید. برندی را انتخاب کنید که بازار هدف آن شباهت زیادی به برند شما داشته باشد و متوجه خواهید شد که با این رابطه متقابل می توانید تجارت زیادی را به پیش ببرید.

برا یادامه مطالعه در خصوص ایده تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

اگر شما یکی از ۱.۳۸۶ میلیارد کاربر فعال اینستاگرام هستید، می‌دانید که این شبکه اجتماعی به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چقدر قدرتمند است و با بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام می توان به مخاطبان زیادی دست پیدا کرد.

نکات بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام مکان عالی برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام و تبلیغ محصولات شما، ارتباط با مشتریان و دستیابی به افراد جدید در بازار هدف شما است. اکثر افراد تبلیغات در اینستاگرام را انجام می دهند، اما سوال اینجاست: آیا کسب و کار شما می تواند به موفقیت برسد؟ و چطور؟ شما باید برای موفقیت در اینستاگرام بهترین تبلیغات را داشته باشید. در این مقاله به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهم داد.

ما به چند ایده و نکته شگفت انگیز بازاریابی اینستاگرام که می توانید برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام استفاده کنید نگاهی خواهیم انداخت. ما با یک استراتژی شروع می کنیم که می توانم تضمین کنم که به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری داشته باشید، طرفداران خود را درگیر کنید و فروش را از طریق اینستاگرام افزایش دهید.

مسابقات اینستاگرام

 یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است.

چه به دنبال جذب فالوورهای بیشتر، جذب سرنخ یا فروش محصولات بیشتر باشید، برگزاری مسابقه بهترین راه برای رسیدن به هر سه مورد در بازاریابی اینستاگرام است.

اگر از کاربران مشتاق این پلتفرم هستید، می‌دانید که چه تعداد از برندها هدایا، مسابقه‌های عکس و قرعه‌کشی برگزار می‌کنند تا پایگاه طرفداران خود را ایجاد کنند، تعامل را افزایش دهند و به سادگی فروش بیشتری داشته باشند.

برای ادامه مطالعه در خصوص بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

مدیریت تبلیغات رایگان اینستاگرام

مدیریت تبلیغات رایگان اینستاگرام

آیا می خواهید نتایج بهتری از تبلیغات اینستاگرام خود داشته باشید؟ آیا نمی دانید چگونه می توان گزارش نتایج و مدیریت تبلیغات رایگان اینستاگرام را ساده کرد؟ در این مقاله، چند ترفند برای به دست آوردن سود بیشتر از تبلیغات اینستاگرام خود را کشف خواهید کرد تا بتوانید در زمان کمتر و با منابع کمتر به نتایج بهتری برسید.

نحوه مدیریت تبلیغات رایگان اینستاگرام

می توان از مدیریت تبلیغات رایگان اینستاگرام به عنوان موثرترین روش برای جذب مخاطب هدف و افزایش فروش نام برد. در ادامه نحوه مدیریت تبلیغات را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید به کمک آن به نتایج بهتری در تبلیغات خود دست پیدا کنید.

شماره 1: ستون های مدیر تبلیغات فیس بوک را برای یافتن سریع موارد مهم سفارشی کنید

با بیش از دوازده جدول از پیش ساخته شده و بیش از 100 معیار تبلیغات مختلف، مدیر تبلیغات فیس بوک مطمئناً تمام بینش هایی را که برای اجرای کمپین های اینستاگرامی موفق نیاز دارید، ارائه می دهد. اما دانستن اینکه به دنبال چه چیزی بگردید یا چگونه داده های مناسب را پیدا کنید، همیشه یک فرآیند سریع یا آسان نیست.

برای صرفه جویی زمان در تجزیه و تحلیل تبلیغات اینستاگرام، ایجاد جداول سفارشی بسیار مهم است. می توانید با باز کردن حساب مدیر تبلیغات خود و کلیک کردن روی دکمه ستون ها شروع به کار کنید. وقتی منوی کشویی باز شد، به پایین بروید و Customize Columns را انتخاب کنید.

نمایش معیار های ضروری

سپس، معیارهایی را انتخاب کنید که نمایش داده شوند و سپس بکشید و رها کنید تا آنها را در جدول سازماندهی کنید. ابتدا این معیارهای ضروری را اضافه کنید:

برای ادامه مطالعه در خصوص مدیریت تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

نمایش تبلیغات رایگان اینستاگرام

نمایش تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای اکثر بازاریابان، ارسال پست در اینستاگرام، جذب تاثیرگذاران و استفاده از استوری اینستاگرام برای کسب و کارشان تقریباً به اندازه پیمایش و ارسال در فید رسانه های اجتماعی خودشان رایج شده است. امروزه نمایش تبلیغات رایگان اینستاگرام یکی از دغدغه های بزرگ کسب کارها شده است.

چرا نمایش تبلیغات رایگان اینستاگرام مهم است؟

با تووجه ب تعداد کاربران زیاد اینستاگرام، نمایش تبلیغات رایگان اینستاگرام به نظر یک ایده عالی در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی است. برندها در تمایل خود به بازاریابی محصولات خود از طریق اکتشافات ارگانیک و خلاقیت، این واقعیت را نادیده گرفته اند که کاربران بیشتر از آنچه فکر می کنند به برندها و محصولات علاقه مند هستند.

محتوای فید معمولی عالی است، اما تعامل در پست‌های شما همیشه منجر به کلیک‌ها به سایت یا صفحه محصول شما نمی‌شود. این یکی از نقص‌های مهلک اینستاگرام در زمینه بازاریابی محتوای معمولی است؛ برندها نمی‌توانند لینک‌های قابل کلیک را به کپشن‌های خود اضافه کنند.

این بدان معنا نیست که اینستاگرام اصلاً برای هدایت ترافیک مفید نیست. از این گذشته، برندها تا کنون تنها با یک لینک ساده در بیو اینستاگرام خود (و با کمک ابزارهایی مانند linktree و linkin.bio ) به خوبی موفق شده اند.

با این حال، هنگامی که برندها می خواهند مخاطبان خاصی را برای یک محصول خاص هدف قرار دهند یا محصولات خود را به کاربرانی ارائه دهند که از قبل به دنبال موارد مشابه هستند، تبلیغات در اینستاگرام بسیار مفید است. بازاریابانی که با تبلیغات فیسبوک آشنا هستند خوشحال خواهند شد که بدانند می توانند از همان تعداد اهداف و مخاطبان متناسب در تبلیغات اینستاگرام استفاده کنند.

برای ادامه مطالعه در خصوص نمایش تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

از زمان ایجاد اینستاگرام، با بیش از 1.318 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، به پلتفرم نهایی برای اشتراک گذاری عکس ها تبدیل شده است. همچنین تعداد زیادی اینفلوئنسر در سایت با فالوورهای زیاد وجود دارد. با برنامه ریزی صحیح و رعایت نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام، می توانید به یک برند تأثیرگذار تبدیل شوید.

لیست نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام

برای موفقیت در اینستاگرام، باید محتوای مناسبی را پست کنید تا با فالوورهای فعلی مرتبط بمانید و در عین حال فالوورهای جدید را وارد کنید. با این حال، دانستن اینکه کدام نوع پست برای افزایش مخاطبان شما بهتر عمل می کند، می تواند کار زیادی را بطلبد. با در نظر گرفتن این موضوع، من برخی از بهترین نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام را به شما آموزش می دهم تا به شما در پیشرفت آنلاین کمک کند.

بازاریابی اینستاگرام به فرآیندی اشاره دارد که برندها از قدرت اینستاگرام برای دستیابی به مخاطبان هدف خود برای ایجاد آگاهی از برند و به اشتراک گذاری محصولات استفاده می کنند. این پلتفرم به بازاریابان یا کسب‌وکارها چندین راه برای ارتباط با مخاطبان مورد نظرشان، از جمله گزینه‌های پولی و غیر پولی، ارائه می‌دهد.

اینستاگرام با میلیون‌ها کاربر فعال، پلتفرم اصلی کسب‌وکارها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود است. با این حال، با وجود بسیاری از برندها که برای جلب توجه رقابت می‌کنند، برجسته شدن از میان جمعیت اغلب چالش برانگیز است.

اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، ما در اینجا بهترین نکات برای بازاریابی در اینستاگرام را آورده ایم.

برای ادامه مطالعه در خصوص نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

دسته بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

دسته بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

معمولاً وقتی صحبت از تبلیغات رسانه های اجتماعی به میان می آید، افراد اعتبار کمتری به تبلیغات اینستاگرام می دهند. تبلیغات فیس بوک در بین تبلیغ کنندگان محبوبیت بیشتری دارد. با این حال، عملکرد تبلیغات و دسته بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام و نتایج حاصل از آن در سال های اخیر واقعاً بهبود یافته است.

هدف دسته بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام

تنها هدف تبلیغات در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دستیابی به مخاطبان هدف به منظور به دست آوردن سرنخ برای محصولات یا خدمات شما است. امروزه برای به دست آوردن بهترین سرنخ ها و گسترش تبلیغات، مردم به این واقعیت اعتراف می کنند که تبلیغات اینستاگرام نتایج بهینه ای را در مقایسه با سایر پلتفرم ها به آنها ارائه می دهد. کاملاً پذیرفته شده است که دسته بندی تبلیغات رایگان اینستاگرام بهترین نتایج را حتی بهتر از فیس بوک، لینکدین و توییتر ایجاد می کند.

این امر باعث شده است که بسیاری از بازاریابان دیجیتال به دلیل توانایی استثنایی آن برای نمایش تصویر تبلیغاتی بهتر، ایجاد سرنخ و بهبود تعامل، به تبلیغات اینستاگرام بازگردند.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرامی تبلیغاتی هستند که به عنوان محتوای حمایت شده توسط صاحبان مشاغل یا کاربران حساب کاربری اینستاگرام نیز شناخته می شوند تا به کاربران هدف اینستاگرام دسترسی پیدا کنند تا تعامل، افزایش فروش محصولات یا خدمات را افزایش دهند.

برای ادامه مطالعه در خصوص دسته بندی تبلیغات رایگان ایسنتاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام

اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه یکی از پلتفرم های محبوب تبلیغاتی است. شما با استفاده از روش های تبلیغات رایگان اینستاگرام می توانید بدون هزینه های بالا به گروه بزرگی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید و برند خود را تبلیغ کنید. در ادامه اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، یک پلتفرم رسانه اجتماعی پیشرو است. اینستاگرام به یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود تبدیل شده است.   تبلیغات رایگان در اینستاگرام به شما امکان می دهد تا به صورت هوشمندانه و با استفاده از روش های مختلف محتوای خود را به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام این است که شما می توانید با استفاده از هشتگ های مناسب، پست های خود را به دسته بندی های مرتبط تعلق دهید تا به افرادی که علاقه مند به همین دسته هستند نمایش داده شوید. همچنین با بهینه سازی بیوگرافی خود و قرار دادن لینک های مرتبط، می توانید تبلیغ برند خود را در بیوگرافی خو ارائه دهید. 

اینستاگرام با نرخ تعامل 4.21% پادشاه رسانه های اجتماعی است. با توجه به اینکه فیس بوک و توییتر در مجموع به ندرت به نرخ تعامل 0.10 می رسند، این رقم بسیار بزرگی است.

برای ادامه مطالعه در خصوص اهمیت تبلیغات رایگان اینستاگرام بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات رایگان اینستاگرام پربازدید

تبلیغات رایگان اینستاگرام پربازدید

تبلیغات در اینستاگرام در حال حاضر یک موضوع بزرگ است. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم سعی می کنند یاد بگیرند که چگونه تبلیغات رایگان اینستاگرام پربازدید داشته باشند.

راهنمای ایجاد تبلیغات رایگان اینستاگرام پربازدید

اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد  کاربر فعال ماهانه، پیشروترین شبکه اجتماعی محتوای بصری است که فرصت فوق العاده ای را برای بازاریابان دیجیتال فراهم می کند تا از مخاطبان هدف خود استفاده کنند و بتوانند تبلیغات رایگان اینستاگرام پربازدید داشته باشند.

اگر قبلاً فرصت‌های بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام خود را به پایان رسانده‌اید یا می‌خواهید یک کانال بازاریابی جدید را امتحان کنید، اما واقعاً نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای تبلیغات در اینستاگرام آورده شده است.

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اکثر فروشگاه‌های آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران، به شدت به تصاویر محصولات با کیفیت بالا متکی هستند.

تبلیغات اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که کنترل کنید تبلیغات شما کجا نمایش داده شود و چه کسی آنها را ببیند. در مقایسه با مشارکت های پولی، تبلیغات شما از حساب شخصی شما منتشر می شود. شما فقط باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید، افرادی را که روی آنها کلیک می کنند به کجا بفرستید و به چه کسانی دسترسی داشته باشند.

برای ادامه مطالعه در خصوص تبلیغات رایگان اینستاگرام پربازدید بر روی لینک کلیک کنید.

اهداف تبلیغات اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اینستاگرام هشت هدف اصلی دارند: آگاهی از برند، دسترسی، ترافیک، نصب برنامه، تعامل، بازدید ویدیو، تولید سرنخ، تبدیل.

تبلیغات رایگان اینستاگرام چیست؟

این یک راه موثر برای رشد و در معرض دید قرار گرفتن نام تجاری، افزایش آگاهی و دیده شدن برند، ایجاد سرنخ های جدید، افزایش ترافیک وب سایت و هل دادن سرنخ های فعلی به سمت پایین قیف بازاریابی برای تبدیل آنها به مشتریان است.

چرا تبلیغات اینستاگرام توانایی بالایی در هدف گیری دارد؟

از آنجایی که اینستاگرام با استفاده از سیستم تبلیغاتی فیس بوک تبلیغات می کند، قوی ترین توانایی هدف گیری را تضمین می کند. کل مکانیسم تبلیغات به شما امکان می دهد مکان مخاطب هدف، جمعیت شناسی، علایق، همراه با رفتارهای خرید و خرید و موارد دیگر را مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *