سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی یکی از بهترین ابزارهایی هستند که می توانند در تبلیغات محصول شما بسیار مفید باشند و در اینجا به تعدادی از بهترین آنها اشاره می کنیم

بررسی سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

 تبلیغات اینترنتی روشی از تبلیغات است که در آن کلیه اطلاعات، کالاها و خدمات موسسات از طریق اینترنت به دست مخاطبان مورد نظر می رسد و اطلاع رسانی می شود. در این روش با استفاده از روش ها و استراتژی های هدفمند، انواع اقلام تبلیغاتی گرافیکی یا متنی در قسمت های مختلف اینترنت قرار می گیرد تا در اختیار مخاطبین هدف قرار گیرد.

امروزه تمامی کسب و کارها و برندها برای دیدن بهتر خود و خدماتشان به تبلیغات هدفمند نیاز دارند تا در کمترین زمان به مقصد برسند. تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین گزینه ها برای این اهداف است. اینترنت و وب سایت ها فرصت خوبی برای استفاده از موفقیت های تجاری خوب هستند. یکی از معیارهای انتخاب بهترین سایت های تبلیغات اینترنتی رتبه و میزان بازدید آنهاست.

پیشنهاد سامانه تبلیغات ملی برای انتخاب

ابتدا، بیایید به سه پیشنهاد مختلف تبلیغات آنلاین که برای شما داریم نگاهی بیندازیم:

تبلیغات بنری

شما هزینه این تبلیغات بنری را به صورت ماهانه پرداخت می کنید تا در مکان های خاصی در وب سایت ما نمایش داده شوند. بنرهای تبلیغاتی عمدتاً در 3 فاصله در بخش انگلیسی وب سایت ما ظاهر می شوند.

1. هدر

این بنری قابل مشاهده است که فوراً توجه بینندگان را به خود جلب می کند. بنرهای سرصفحه ما در همه صفحات ظاهر می شوند .

2. نوار کناری

این یک بنر ماندگار است که مهم نیست که چقدر صفحات را به سمت پایین اسکرول می کنند در مقابل دیدگان می ماند. بنرهای نوار کناری ما تقریباً در همه صفحات ظاهر می شوند، به جز صفحات فروش خدمات (فرد) که هیچ نوار کناری وجود ندارد.

3. صفحه تور

این یک بنر بسیار هدفمند در رقابتی ترین صفحه برای تورهای ورودی ایران است.

تبلیغات بک لینک

شما هزینه این آگهی را به صورت ماهانه پرداخت می کنید تا فقط در صفحه اصلی وب سایت ما نمایش داده شود. این یکی از پیشنهادات تبلیغات آنلاین مقصد ایران است که به تعداد محدود و در فضای محدود، فقط در صفحه اصلی بخش انگلیسی وب سایت ارائه می شود.

این شامل یک عبارت (به عنوان مثال، کلمه کلیدی، نام تجاری، و غیره) است که به صفحه اصلی تعیین شده شما پیوند داده شده است. در صورت نیاز می توانید یک تگ عنوان نیز به آن اضافه کنید. صفحه شما در یک تب جدید باز می شود.

پست های مهمان

در میان همه پیشنهادات تبلیغات آنلاین که در وب سایت ما پیدا می کنید، پست مهمان با لینک دائمی محبوب ترین شکل تبلیغات در مقصد ایران است. دلایل مختلفی برای چنین محبوبیتی وجود دارد. راز این تبلیغات در کلمه دائمی است.

شما می توانید محصولات یا خدمات خود را به صورت طولانی توضیح دهید. شما می توانید توجه خوانندگان خود را به نکات مختلف معطوف کنید. شما می توانید عناصر مختلفی را برای جلب توجه آنها بگنجانید. علاوه بر همه آن، می توانید پیوندهایی را در آن درج کنید که تا زمانی که وب سایت ما راه اندازی شده است، در آنجا باقی می مانند.

طرح های حمایتی

اگر قصد دارید کمپین بازاریابی آنلاین خود را به سطح بالاتری ببرید و بر جایگاه خود از نظر برندسازی، اعتبار و سئو تسلط داشته باشید ، این یک خبر خوب برای شماست.

در دنیایی که گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی زندگی ما را تهدید می کند، شخصیت برند شما از اهمیت نهایی برخوردار است. اگر می خواهید در میان جمعیت بایستید ، می توانید از گردشگری مسئولانه حمایت کنید. در مقابل، از آنجایی که ما برای چنین اقدامی بسیار اهمیت می‌دهیم، تخفیف‌های بزرگ تبلیغات آنلاین را به شما ارائه خواهیم کرد .

مقصد ایران پیشنهادات تبلیغات آنلاین را هم برای آژانس های مسافرتی و هم برای سایر مشاغلی که علاقه مند به طرح های اسپانسر هستند ارائه کرده است.

سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی
سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

بهترین سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

در زیر به معرفی و بررسی سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی میپردازیم. این بررسی برای کسانی که به دنبال تبلیغات در سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی هستند بسیار کاربردی خواهد بود.

1.سایت یکتا نت

یکتا نت یک سایت تبلیغاتی آنلاین با هدف ارائه بهترین نتایج برای تبلیغ کنندگان و کسب درآمد منصفانه برای رسانه ها می باشد. شعار این سایت صداقت، شفافیت، همدلی و نوآوری مستمر است. سایت یکتا نت سعی در بهبود عملکرد کمپین های تبلیغاتی دارد و خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

یکتانت با بهینه سازی مستمر الگوریتم های نمایش تبلیغات شما روز به روز شما را در دستیابی به بالاترین کیفیت تبلیغات آنلاین همراهی می کند. این سایت گزارش کسب درآمد خالص از موقعیت های تبلیغاتی شما را با شما به اشتراک می گذارد تا شما نیز در بهینه سازی درآمد رسانه ای خود قدرت بیشتری داشته باشید و بیشترین درآمد را در یک محیط منصفانه به دست آورید.

2. سایت شیپور

سایت تبلیغات اینترنتی شیپور با موضوع نیاز آنلاین راه اندازی شده است و هدف اصلی آن ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده می باشد. این سایت پربازدیدترین وب سایت در ایران است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

3. سایت صبا ویژن

سایت صبا ویژن یک سایت تبلیغات اینترنتی است و ماندگارترین گزینه در ذهن مخاطبان شماست. تبلیغات صبا ویژن به شما این امکان را می دهد که برند خود را از یک موقعیت ثابت در وب سایت تبلیغ کنید. در واقع، شما در پربازدیدترین وب سایت های کشور در معرض دید مشتریان خود قرار خواهید گرفت تا پیام تبلیغاتی خود را به صورت گسترده تر منتشر کنید. سایت صبا ویژن پل ارتباطی بین کسب و کارها و متقاضیان محصول است.

امروزه تمامی کسب و کارها و برندها برای دیدن بهتر خود و خدماتشان به تبلیغات هدفمند نیاز دارند تا در کمترین زمان به مقصد برسند.

4. سایت ایستگاه

سایت ایستگاه یک سایت تبلیغاتی برای تبلیغ خدمات و کالاهای مورد نیاز مصرف می باشد. در این سایت کالاها و خدماتی که ارائه می دهید در معرض دید شما قرار می گیرد. در سایت ایستگاه کاربران و مخاطبان به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند و هیچ واسطه ای بین آنها وجود ندارد.

سایت ایستگاه به کاربران خود این امکان را می دهد که تبلیغات خود را به صورت رایگان در سایت منتشر کنند و از ترافیک بالای این سایت برای تبلیغات خود استفاده کنند. از ویژگی های خوب این سایت امکان ثبت بک لینک در تبلیغات است. کسب و کارهایی که وب سایت مخصوص به خود دارند و می خواهند مشتریان پس از مشاهده آگهی آنها وارد سایت آنها شوند، می توانند از این قابلیت استفاده کنند.

5. سایت مدیا اد

اگر می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید، سایت مدیا اد به شما کمک می کند تا تبلیغات آنلاین موثری داشته باشید. با تبلیغات آنلاین در سایت مدیا اد می توانید مشتریان و کاربران خود را به محصول تجاری خود جذب کنید.

6. سایت Tapsel

سایت تپسل یک سایت تبلیغاتی برای مشاغل; سرویسی که تیزرهای ویدیویی شما را در محبوب ترین اپلیکیشن ها در معرض دید میلیون ها کاربر ایرانی قرار می دهد.

Tapsel تبلیغات خود را در تلفن همراه و از طریق برنامه هایی که هر روز با آنها سروکار داریم ارائه می دهد. اگر کاربری در سایت بخواهد کاری انجام دهد که نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارد، می تواند بخشی از هزینه را با شرکت در یک تبلیغ بپردازد.

در Tapsel می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید و کاربران و قیمت محصولات خود را مشخص کنید. Tapsel نیازهای تبلیغات اینترنتی بزرگترین برندها و موسسات را برآورده می کند.Tapsel  با ارائه هوشمندانه تبلیغات درون برنامه ای به کاربران، درآمد پایدار و قابل توجهی را برای صاحبان رسانه ها بدون به خطر انداختن تجربه کاربر فراهم می کند.

سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی
سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

7. سایت نت برگ

سایت نت برگ یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی است. نت برگ سایتی برای ارائه خدمات تبلیغاتی است که امکان ثبت آگهی و ارائه تخفیف در آن وجود دارد. به این صورت که تبلیغ کننده کالا خدمات خود را در این سایت تبلیغ می کند و علاوه بر آن تخفیفی نیز برای آن در نظر گرفته می شود. در این سایت امکان خرید و فروش کالا نیز وجود دارد.

8. سایت کلیک یاب

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلیک یاب برای وب سایت های تبلیغاتی محاسبه نرخ تبدیل است. هزینه تبلیغات در سایت کلیک یاب با کلیک محاسبه می شود و آگهی دهنده تنها هزینه بازدیدکنندگانی را که وارد وب سایت خود می شوند پرداخت می کند. کلیک یاب سعی می کند به هر قیمتی مخاطب مناسب با نرخ تبدیل بالاتر را پیدا کند. کلیک یاب یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در زمینه تبلیغات است.

9. سایت راهنمای همشهری

سایت راهنمای همشهری، سایتی معروف به نیازمندیها، یکی از قدیمی ترین سایت های ثبت آگهی در کشور است. جایی که کاربران به راحتی می توانند تبلیغات اینترنتی خود را با همه به اشتراک بگذارند. این اشتراک گذاری می تواند تبلیغات آنلاین شما را بدون صرف هیچ پولی برای هزاران نفر قابل مشاهده کند.

10. سایت نیاز روز

سایت نیاز روز به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت، تبلیغات آنلاین خود را به صورت رایگان منتشر کنند. البته اگر می خواهید چندین آگهی در سایت منتشر کنید، بهتر است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید تا بتوانید وضعیت آگهی را بررسی کنید و تبلیغات را برای خود مدیریت کنید. نیاز روز در دسته بندی های صنعت، خدمات، املاک، کار و اشتغال، کامپیوتر و موبایل، وسایل نقلیه و … فعالیت می کند و امکان درج آگهی با این موضوعات برای کاربران فراهم شده است.

11. سایت تبلیغاتی فروش

تبلیغات اینترنتی فرآیندی روشمند برای ارائه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب آنها به خرید کالا و خدمات است. با ثبت آگهی های خود در سایت آگهی فروش به زمان و مکان وابسته نیستید و در فضای اینترنتی مناسب و سریع آگهی های خود را ثبت می کنید. در یک سایت فروش، کاربر آگهی دهنده می تواند تمامی آگهی های ثبت شده خود را به صورت یک جا مشاهده و به راحتی به روز رسانی کند. سایت تبلیغات اینترنتی ایفروش با هدف ایجاد خدمات برای رونق کسب و کار و ایجاد فضای رقابتی برای پویایی اقتصادی ایجاد شده است.

ویژگی های یک سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی خوب

با بررسی این ویژگی ها، بهتر می توانید در انتخاب سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی تصمیم گیری کنید.

پرسنل عالی

آژانس تبلیغاتی متشکل از تیمی متخصص در زمینه های مختلف اما مرتبط است. این شرکت عمدتاً متشکل از متخصصان بازاریابی به همراه تعدادی از طراحان وب و گرافیک مجرب و همچنین متخصصان دیگر است. یک آژانس تبلیغاتی و ارتباطی موفق از این متخصصان برای ارائه انواع انتظارات مشتری از طراحی وب سایت واکنش گرا گرفته تا تبلیغات چاپی چشم نواز روی بیلبوردها استفاده می کند.

این افراد نیروی محرکه همه کمپین ها، فناوری ها و استراتژی های شما هستند. برای این منظور، همکاری با افراد پرشور، مشتاق و خلاق را توصیه می‌کنیم که واقعاً عاشق بازاریابی-تبلیغات هستند و از ریسک کردن و راه‌اندازی کمپین‌های جسورانه برای دستیابی به بیشترین تأثیر ممکن نمی‌ترسند.

این کارکنان عالی باید متشکل از متخصصان دیجیتال نیز باشند، زیرا امروزه یک آژانس بازاریابی بزرگ باید در چندین کانال بازاریابی دیجیتال بر اساس کاربرانی که زمان بیشتری را صرف دسترسی به محتوا، مرور و تحقیق درباره ایده‌ها در دستگاه‌ها، کانال‌ها و طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها می‌کنند، تخصص داشته باشد.

علاوه بر این، آژانس بازاریابی باید در خدمات زیر مسلط باشد: کمپین های بازاریابی ایمیلی; استراتژی های اجتماعی؛ توسعه وب سایت؛ تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) ؛ استراتژی و ایجاد محتوا؛ سئو؛ لینک بیلدینگ و غیره. برای این منظور، توصیه می کنیم یک آژانس تبلیغاتی و ارتباطی با سابقه اثبات شده برای تولید سرنخ و فروش در بازار هدف انتخاب کنید.

سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی
سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

حضور قوی آنلاین

در عصر اطلاعات، بیشتر مشاغل، به ویژه آنهایی که در زمینه های تبلیغاتی یا ارتباطی فعالیت می کنند، باید حضور آنلاین قوی داشته باشند. با این حال، آژانس های تبلیغاتی بزرگ معمولاً بیشتر از سایر مشاغل قابل مشاهده هستند، زیرا تجارت آنها درگیر بازاریابی است. تبلیغ‌کنندگان بزرگ مرتباً در موتورهای جستجو در رتبه‌های بالایی قرار می‌گیرند، حضور آنها در رسانه‌های اجتماعی بسیار چشمگیر است و سایت‌ها و مطالب چاپی خودشان باید همان چیزی باشد که شما دوست دارید برای کسب‌وکار خود ببینید.

از آنجایی که محتوا به عنوان یک اصل اصلی بازاریابی موثر باقی می ماند، آژانسی که با آن شریک هستید باید در این زمینه تخصص داشته باشد. علاوه بر این، بدانید که چگونه یک استراتژی محتوای ممتاز ایجاد کنید که مشتریان را جذب، تبدیل و حفظ کند، آنها همچنین باید بتوانند داستان شرکت شما را به گونه ای تعریف کنند که برای بازار شما جذاب باشد و به شما مزیتی در بازار بدهد. آژانس بازاریابی همچنین باید درک کند که چگونه محتوا باید در مراحل مختلف بازاریابی تا قیف فروش و همچنین برای کانال‌های مختلف متفاوت باشد. محتوای مرتبط کلید اصلی است.

شناخت مشتری شما

یک شرکت تبلیغاتی عالی باید در جذب، جذب و حفظ مشتریان نیز مهارت کافی داشته باشد. این کار با داشتن و به دست آوردن دانش از بینش و بازار مشتری خاص شما انجام می شود. پاسخگویی مستمر به نیازهای مخاطب و ارائه ارزش مستمر. آژانسی که با آن شریک می‌شوید باید نیازها و خواسته‌های مشتری شما را اولویت‌بندی کند و کمپین‌های بازاریابی حول آن‌ها ایجاد کند – زیرا این همان چیزی است که یک برند معتبر و موفق را تضمین می‌کند.

این دانش از داده‌ها، اندازه‌گیری‌ها و تحلیل‌ها به دست می‌آید که ارزش ابتکارات شما را ثابت می‌کند و تصمیم‌ گیری بهتر را ممکن می‌سازد. یک آژانس بازاریابی بزرگ از تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری نتایج تمام اقدامات خود استفاده می کند.

تغییرات اخیر در تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران در چند سال گذشته با تغییرات بزرگی روبرو بوده است. پلتفرم های تبلیغات دیجیتال اخیر در ایران اعلام کردند که هزینه تبلیغات دیجیتال در ایران بیش از 53 میلیون دلار تخمین زده می شود.

علیرغم محدودیت‌ها، ایرانیان یکی از سریع ‌ترین تطبیق ‌دهنده‌ ها نسبت به فناوری‌های جدید و خدمات پیشرفته هستند. در سال 1993 ایران در بین کشورهای خاورمیانه در رتبه دوم دسترسی به اینترنت قرار گرفت. از طریق پلتفرم های وبلاگ، بسیاری از وبلاگ نویسان ایرانی فرصتی برای خود ایجاد کردند و برخی شروع به کسب درآمد از وبلاگ خود کردند.

 زمانی بود که ایرانیان به مزیت های تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران پی بردند و در نهایت شروع به ساخت مفاهیم جدید کسب و کار کردند. در نتیجه، چندین کسب‌وکار ایرانی در طول سال‌ها شروع به شکل‌گیری کردند و از درآمدی که از تبلیغات و بازاریابی آنلاین به دست آوردند، شکوفا شدند.

با توجه به تجربه در مقوله های مختلف که شامل بازاریابی آنلاین و تبلیغات آنلاین در ایران می شود، تیم ما بالاترین تصور را از جدیدترین ابزارها و تاکتیک های موجود دارد. تبلیغات و بازاریابی آنلاین تنوع گسترده ای از خدمات دارند و به طور غیرقابل بحثی دشوار است که بدانید چه چیزی در عمل بهتر است، چه مقدار بودجه اختصاص دهید و چه برنامه ای را اجرا کنید.

 از آنجایی که آژانس های تبلیغاتی برتر در ایران باید بهینه ترین و کارآمدترین خدمات را ارائه دهند، سامانه تبلیغات ملی با ارتباطات خود می تواند پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد. تیم مشاوره آنلاین ما با برنامه ریزی و مشاوره به شما در افزایش سود کمک می کند.

سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی
سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

انواع تبلیغات در ایران

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران شامل بازاریابی ویدیویی ، بنرهای وب، اینستاگرام و سایر پلتفرم های تبلیغاتی، خرید رسانه های آنلاین در وب سایت ها و کانال های رسانه های اجتماعی با رتبه بالا و غیره است تا آگاهی کامل برای یک محصول یا یک برند ایجاد شود. علاوه بر این، تبلیغات آنلاین بازاریابی ایمیلی، SEM، SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی را ادغام می کند. مهم نیست که این تعامل، آگاهی یا تولید سرنخ باشد سامانه تبلیغات ملی با ارتباطات خود به عنوان یک آژانس تبلیغاتی مجرب در ایران شما را به سمت تجربه یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین موثر با اهدافی که در ذهن دارید هدایت می کند.

آخرین ضریب نفوذ اینترنت در ایران 52 درصد ناشی از پیشرفت های جدید شبکه های عامل موبایل است. مرکز آمار ایران با بررسی 13.5 میلیون خانوار (55.5 درصد) به اینترنت دسترسی دارند. حدود 40 میلیون گوشی هوشمند در ایران ثبت شده است که از این میان 28 میلیون کاربر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند که همگی می توانند فرصتی عالی برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران باشند.

نتیجه گیری

اکنون زمان آن فرا رسیده است که دیجیتالی عمل کرده و طرحی بهینه طراحی کنیم تا از فناوری جدید بیشترین بهره را ببریم و از مزایای تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران بهره مند شویم و لطفا در تماس با ما و درخواست پیشنهاد از تیم دیجیتال ما برای اطلاعات بیشتر و مرجع دریغ نکنید.

ویژگی های یک سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی خوب چیست؟

پرسنل عالی
حضور قوی آنلاین
شناخت مشتری شما

تغییرات اخیر در تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران را شرح دهید؟

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران در چند سال گذشته با تغییرات بزرگی روبرو بوده است. پلتفرم های تبلیغات دیجیتال اخیر در ایران اعلام کردند که هزینه تبلیغات دیجیتال در ایران بیش از 53 میلیون دلار تخمین زده می شود.
علیرغم محدودیت‌ها، ایرانیان یکی از سریع ‌ترین تطبیق ‌دهنده‌ ها نسبت به فناوری‌های جدید و خدمات پیشرفته هستند. در سال 1993 ایران در بین کشورهای خاورمیانه در رتبه دوم دسترسی به اینترنت قرار گرفت. از طریق پلتفرم های وبلاگ، بسیاری از وبلاگ نویسان ایرانی فرصتی برای خود ایجاد کردند و برخی شروع به کسب درآمد از وبلاگ خود کردند.
 زمانی بود که ایرانیان به مزیت های تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران پی بردند و در نهایت شروع به ساخت مفاهیم جدید کسب و کار کردند. در نتیجه، چندین کسب‌وکار ایرانی در طول سال‌ها شروع به شکل‌گیری کردند و از درآمدی که از تبلیغات و بازاریابی آنلاین به دست آوردند، شکوفا شدند.
با توجه به تجربه در مقوله های مختلف که شامل بازاریابی آنلاین و تبلیغات آنلاین در ایران می شود، تیم ما بالاترین تصور را از جدیدترین ابزارها و تاکتیک های موجود دارد. تبلیغات و بازاریابی آنلاین تنوع گسترده ای از خدمات دارند و به طور غیرقابل بحثی دشوار است که بدانید چه چیزی در عمل بهتر است، چه مقدار بودجه اختصاص دهید و چه برنامه ای را اجرا کنید.
 از آنجایی که آژانس های تبلیغاتی برتر در ایران باید بهینه ترین و کارآمدترین خدمات را ارائه دهند، سامانه تبلیغات ملی با ارتباطات خود می تواند پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد. تیم مشاوره آنلاین ما با برنامه ریزی و مشاوره به شما در افزایش سود کمک می کند.

انواع تبلیغات در ایران را نام ببرید؟

تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران شامل بازاریابی ویدیویی ، بنرهای وب، اینستاگرام و سایر پلتفرم های تبلیغاتی، خرید رسانه های آنلاین در وب سایت ها و کانال های رسانه های اجتماعی با رتبه بالا و غیره است تا آگاهی کامل برای یک محصول یا یک برند ایجاد شود. علاوه بر این، تبلیغات آنلاین بازاریابی ایمیلی، SEM، SEO و بازاریابی رسانه های اجتماعی را ادغام می کند. مهم نیست که این تعامل، آگاهی یا تولید سرنخ باشد سامانه تبلیغات ملی با ارتباطات خود به عنوان یک آژانس تبلیغاتی مجرب در ایران شما را به سمت تجربه یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین موثر با اهدافی که در ذهن دارید هدایت می کند.
آخرین ضریب نفوذ اینترنت در ایران 52 درصد ناشی از پیشرفت های جدید شبکه های عامل موبایل است. مرکز آمار ایران با بررسی 13.5 میلیون خانوار (55.5 درصد) به اینترنت دسترسی دارند. حدود 40 میلیون گوشی هوشمند در ایران ثبت شده است که از این میان 28 میلیون کاربر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند که همگی می توانند فرصتی عالی برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین در ایران باشند.

9 دیدگاه برای “سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات اینترنتی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Parham گفته:

    سایت تپسل یک سایت تبلیغاتی برای مشاغل; سرویسی که تیزرهای ویدیویی شما را در محبوب ترین اپلیکیشن ها در معرض دید میلیون ها کاربر ایرانی قرار می دهد.
    مطالب بسیار کامل بود

  3. berlin گفته:

    بهترین سایت تبلیغات ایرانی
    یکتا نت یک سایت تبلیغاتی آنلاین با هدف ارائه بهترین نتایج برای تبلیغ کنندگان و کسب درآمد منصفانه برای رسانه ها می باشد. شعار این سایت صداقت، شفافیت، همدلی و نوآوری مستمر است. سایت یکتا نت سعی در بهبود عملکرد کمپین های تبلیغاتی دارد و خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

  4. مهدی غلامحسینی گفته:

    سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی یکی از بهترین ابزارهایی هستند که می توانند در تبلیغات محصول شما بسیار مفید باشند

  5. benjamin گفته:

    سایت تبلیغات اینترنتی ایرانی یکی از بهترین هاست که می توانند در تبلیغات محصول شما بسیار مفید باشند و در اینجا به آن ها اشاره شده است

  6. Parham گفته:

    سایت تپسل یک سایت تبلیغاتی برای مشاغل; سرویسی که تیزرهای ویدیویی شما را در محبوب ترین اپلیکیشن ها در معرض دید میلیون ها کاربر ایرانی قرار می دهد.
    مطالب بسیار کامل بود .

  7. Nazanin heshmati گفته:

    اگر شما کسب و کاری دارید که در ان محصولی را تهیه و برای فروش ارائه میدهید میتوانید تبلیغات خود را به سایت مدیا اد بسپارید ، زیرا پلتفرم های حرفه ای ان میتواند شما را در راه رشد همراهی کند

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    شما هزینه این تبلیغات بنری را به صورت ماهانه پرداخت می کنید تا در مکان های خاصی در وب سایت ما نمایش داده شوند. بنرهای تبلیغاتی عمدتاً در ۳ فاصله در بخش انگلیسی وب سایت ما ظاهر می شوند.

    ۱. هدر

    این بنری قابل مشاهده است که فوراً توجه بینندگان را به خود جلب می کند. بنرهای سرصفحه ما در همه صفحات ظاهر می شوند .

    ۲. نوار کناری

    این یک بنر ماندگار است که مهم نیست که چقدر صفحات را به سمت پایین اسکرول می کنند در مقابل دیدگان می ماند. بنرهای نوار کناری ما تقریباً در همه صفحات ظاهر می شوند، به جز صفحات فروش خدمات (فرد) که هیچ نوار کناری وجود ندارد.

    ۳. صفحه تور

    این یک بنر بسیار هدفمند در رقابتی ترین صفحه برای تورهای ورودی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *