انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

انواع سایت تبلیغات فروشگاهی برای تبلیغ فروشگاه خرده فروشی شما است. بازاریابی می تواند به معنای محتوای ارگانیک (به عنوان مثال، پست های وبلاگ)، محتوای پولی (به عنوان مثال، تبلیغات) یا ترکیبی از هر دو باشد

استراتژی های انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

بازاریابی شامل استراتژی‌های حضوری و دیجیتالی می‌شود، که می‌تواند شامل همه چیز باشد، از اجرای هدایا در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا داشتن تابلویی در خارج از فروشگاه شما که جزئیات یک تبلیغ ویژه را نشان می ‌دهد.

در بسیاری از موارد، کسب ‌و کارها از استفاده همزمان از استراتژی‌های بازاریابی خرده‌ فروشی (که گاهی به عنوان «آمیخته بازاریابی» نامیده می‌شود) برای دستیابی به افراد بیشتری سود می‌برند.

استراتژی های بازاریابی از طریق انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

هنگامی که در نظر دارید از کدام استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید، ایده خوبی است که به تعدادی از گزینه های مختلف نگاه کنید تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می کند.

دو نوع اصلی از استراتژی های بازاریابی خرده فروشی وجود دارد: بازاریابی آنلاین فروشگاه خرده فروشی و بازاریابی خرده فروشی در فروشگاه.

استراتژی های بازاریابی خرده فروشی آنلاین از طریق انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می دهد که دامنه خود را فراتر از جامعه محلی خود گسترش دهید. آنلاین بودن می تواند فروشگاه شما را توسط مشتریان بالقوه بیشتری کشف کند. برخی از محبوب ترین اشکال بازاریابی دیجیتال برای خرده فروشان عبارتند از:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • پینترست
  • Tik Tok
  • بازاریابی ایمیلی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ

1.فیس بوک

حتی با ظهور پلتفرم‌های جدیدتر مانند  TikTok، فیس‌بوک همچنان محبوب ‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان است. در فیس ‌بوک، می ‌توانید به‌ روزرسانی‌های مکرر را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید، محصولات خود را تبلیغ کنید، رویدادهای روی پلتفرم را به لطف عملکرد رویداد داخلی ایجاد کنید و از ویژگی‌هایی مانند پخش زنده برای ایجاد ارتباطات معنادار استفاده کنید.

همچنین می توانید لینک های مستقیم به وب سایت خود در پست های خود ارائه دهید یا صفحه فیس بوک خود را به یک کاتالوگ قابل خرید متصل کنید. به خاطر داشته باشید که برای مدیریت تبلیغات در اینستاگرام باید یک حساب کاربری فیس بوک ایجاد کنید، زیرا نرم افزار تبلیغات بین پلتفرم ها به اشتراک گذاشته می شود.

2. اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی امروزی است که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. چیزی که در اوایل دهه 2010 به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع شد، اکنون به یک مقصد عکس، ویدیو و خرید کامل برای مصرف کنندگان و مشاغل تبدیل شده است.

کسب‌ و کار شما می ‌تواند با اشتراک‌گذاری کلیپ‌های ویدئویی کوتاه در استوری‌های اینستاگرام، ارسال عکس‌های محصول یا داخل فروشگاه در فید، میزبانی رویدادهای زنده از طریق لایو اینستاگرام یا فرم‌های طولانی‌تر از طریق IGTV، با جامعه شما ارتباط برقرار کند. ایجاد فروشگاه اینستاگرام به مشتریان این امکان را می دهد که محصولات را مستقیماً از برنامه مشاهده و خریداری کنند.

3. پینترست

اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید، استفاده از Pinterest یک انتخاب هوشمندانه است. پینترست، مانند گوگل و یوتیوب، به عنوان یک موتور جستجو عمل می کند. بیش از 450 میلیون کاربر برای تحقیق در مورد تصمیمات خرید یا یافتن الهامات و راهنماهایی به این پلتفرم هجوم می‌آورند. اگر کسب‌ و کار شما بتواند پاسخی باشد که آن‌ها به دنبال آن هستند، احتمالاً به موفقیت خواهید رسید.

همچنین می توانید با آموزش هایی که نحوه استفاده از یک محصول را نشان می دهد، روی ایجاد پین های متمرکز بر محتوا کار کنید.

Pinterest همچنین قابلیت خرید دارد، بنابراین می توانید محصولات خود را در پین های خاصی تگ کنید تا مشتریان مستقیماً از پلتفرم خرید کنند. تبلیغات در پینترست یکی دیگر از گزینه های محبوب است. پین های تبلیغاتی می توانند به شما در ایجاد کمپین های هدفمند کمک کنند تا جمعیت ایده آل شما محتوای شما را ببیند.

انواع سایت تبلیغات فروشگاهی
انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

4. پلتفرم Tik Tok

TikTok  دنیای رسانه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به‌عنوان یکی از سریع ‌ترین برنامه‌های در حال رشد جهان، TikTok به اولین برنامه غیرفیس‌بوک تبدیل شد که به ۳ میلیارد نصب در سراسر جهان رسید.

فرمت ویدئوی فرم کوتاه همراه با الگوریتم مبتنی بر علاقه  TikTok، این پلتفرم را برای مشاغل کوچک بسیار مناسب می کند. اگر در مقابل دوربین راحت هستید یا فردی را در تیم خود دارید، تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند و نکات و ترفندهای ما برای دیده شدن کسب و کار شما توسط هزاران نفر است.

5. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی به شما کمک می کند تا مشتریان را بدون وابستگی به الگوریتم درگیر خود نگه دارید. با بازاریابی ایمیلی یا نرم‌افزار وفاداری ، می ‌توانید کمپین ‌های تقسیم ‌بندی ‌شده را بر اساس خریدهای گذشته و رفتارهای فعلی مشتریانتان، مانند چرخ دستی‌ های رها شده یا بازدید از یک صفحه محصول خاص، ارسال کنید.

این شکل از بازاریابی هدفمند قدرتمند است و راهی عالی برای یادآوری به مشتریان که در اطرافتان هستند دارد.

6. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ، اگر به خوبی انجام شود، می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به اهداف بازاریابی خود برسد. با اینفلوئنسرها، تعداد فالوورها همه چیز نیست. در واقع، نرخ تعامل معیار بهتری برای تعیین اینکه آیا یک اینفلوئنسر ارزش شراکت با آن را دارد یا خیر است. اینفلوئنسرهایی که تعداد فالوورهای نسبتاً کمی دارند (کمتر از 10000 فالوور) اغلب نرخ تعامل بسیار بالاتری نسبت به همتایان مگا یا کلان خود دارند. نرخ تعامل بالا به معنای اعتماد بالا است و بنابراین احتمال تبدیل برای کسب و کار شما بیشتر است.

اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که برای همان مخاطبان هدف کسب و کار شما محتوا تولید می کنند و ببینید آیا آنها علاقه مند به مشارکت با برند شما هستند یا خیر. می‌توانید این کار را با جستجو در عکس ‌های برچسب ‌گذاری شده، هشتگ‌های مرتبط یا حتی حساب‌های رقبای خود انجام دهید تا فهرست کوتاهی از افراد ایجاد کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنید. می‌توانید اینفلوئنسرها را استخدام کنید تا عکس‌ها یا ویدیوهایی را برای تبلیغ محصولات در فروشگاه یا رویداد خاص خود، مانند یک افتتاحیه بزرگ، ایجاد کنند.

بازاریابی خرده فروشی در فروشگاه

بازاریابی خرده فروشی در فروشگاه منحصراً بر استفاده از تجربه مشتری در فروشگاه برای ارتقاء آگاهی از برند و محصول تمرکز دارد. برخی از این استراتژی‌ها نیز ترافیک را به فروشگاه هدایت می ‌کنند.

اگر یک فروشگاه خرده ‌فروشی دارید، هفت استراتژی بازاریابی خرده ‌فروشی در فروشگاه وجود دارد که باید در مورد استفاده از آنها فکر کنید.

  • خرید و فروش در فروشگاه
  • پنجره نمایش داده می شود
  • نمایشگرهای کناری
  • آموزش کارکنان
  • مشارکت ها و همکاری ها
  • رویدادهای درون فروشگاهی یا مجازی
  • برنامه های ارجاع و وفاداری

1.خرید و فروش در فروشگاه

تجارت بصری در فروشگاه شامل همه چیز است، از نمایشگرهای ویترین و نمایش محصولات گرفته تا بسته بندی نقدی شما و سیستم POS  خرده فروشی. ایده این است که محصولات خود را به گونه ای نمایش دهید که توجه را به آنها جلب کند و مشتریان را تشویق به خرید کند.

این می تواند شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • علائمی که معاملات ویژه شما را تبلیغ می‌کنند، مانند پیشنهاد خرید
  • قرار دادن سریع ترین اقلام خود بر روی مانکن در مرکز فروشگاه
  • نمایشگرهای نزدیک به ثبت شما، کاربران را تشویق می‌کند تا «خرید های لحظه‌ ای» را اضافه کنند.

2. نمایشگرهای کناری

نمایشگرهای کناری شبیه به نمایشگرهای ویترینی هستند، زیرا هدف آنها این است که هنگام عبور مردم از کنار فروشگاه شما، ترافیک پیاده روی را به تصویر بکشند.

این مکان عالی برای ذکر هر گونه تبلیغات ویژه یا تبلیغات مداومی است که دارید. اینها معمولاً هزینه نسبتاً کمی دارند، به خصوص اگر گزینه های استاندارد همیشه سبز دارید یا از صفحه نمایش تخته سیاه استفاده می کنید که می تواند مرتباً تغییر کند.

انواع سایت تبلیغات فروشگاهی
انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

3. کارکنان

کارکنان شما باید همه در تکنیک های فروش پیشرفته آموزش دیده باشند و موجودی شما را به خوبی بشناسند. اگر این کار را انجام دهند، می‌توانند فروش را برای شما انجام دهند، مشتریان را به سمت محصولاتی که به دنبال آن هستند راهنمایی کنند و حتی به تعدادی که نبودند اشاره کنند.

کارکنانی که به خوبی آموزش دیده اند، به خصوص اگر به یک پلتفرم تجاری پیشرفته دسترسی داشته باشند که اطلاعات مشتریان را به وضوح نشان می دهد، می توانند خریدهای اضافی بالقوه را شناسایی کنند و از فروش متقابل و افزایش فروش برای افزایش ارزش خرید کلی استفاده کنند. آنها درباره برند و محصولات شما هیجان زده خواهند شد، بنابراین مشتریان شما نیز هیجان زده خواهند شد.

4. مشارکت ها و همکاری ها

ایجاد شراکت با سایر مشاغل محلی یک راه عالی برای گسترش دسترسی شما است و با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید.

یکی از راه های محبوب برای ایجاد مشارکت، عرضه محصولات خود برای فروش در مشاغل مکمل است. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه حیوانات خانگی هستید و خط تولید شامپوی مخصوص سگ خود را دارید، ممکن است بتوانید با یک اداره دامپزشکی محلی شریک شوید تا ببینید آیا آنها محصولات شما را ذخیره می کنند یا خیر.

فروش محصولات بومی راه عالی دیگری برای ایجاد روابط با دیگر کارآفرینان محلی است. می تواند فرصت های زیادی برای بازاریابی مشترک ایجاد کند. برای مثال، یک فروشگاه سلامت و تندرستی می ‌تواند با یک برند عسل محلی برای ایجاد یک هدیه تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی یا یک رویداد با حمایت مشترک همکاری کند.

5. رویدادهای داخل فروشگاه

رویدادهای درون فروشگاهی می توانند معجزه کنند وقتی صحبت از ورود ترافیک بیشتر به فروشگاه می شود. ایده های رویدادهای درون فروشگاهی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای مثال یک سالن بدنسازی استودیو می تواند یک کلاس آشپزی سالم داشته باشد و یک فروشگاه هنری می تواند میزبان یک کلاس نقاشی باشد.

برای ایمن نگه داشتن مشتریان و احترام به پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی، رویدادهای مجازی به روشی محبوب برای گرد هم آوردن افراد تبدیل شده است. شما می توانید رویدادها را از طریق نرم افزار کنفرانس ویدئویی میزبانی کنید و مردم را دعوت کنید تا آخرین محصولات شما را به راحتی در خانه خود ببینند.

رویدادها علاوه بر ایجاد ترافیک و در نتیجه فروش، راه بسیار خوبی برای ایجاد سر و صدا در رسانه های اجتماعی و تقویت روابط با شرکت کنندگان هستند.

می‌توانید با میزبانی یک رویداد خیریه که شامل کمک مالی است، نام تجاری خود را هم به جامعه و هم به یک هدف مرتبط کنید. این یک راه قدرتمند برای بازپرداخت است، در حالی که شهرت مثبت فروشگاه شما را نیز تقویت می کند. نشان دادن اینکه به انجام کارهای خوب اهمیت می دهید می تواند بر دید مشتریان شما و کسب و کارتان تأثیر بگذارد.

6. برنامه ارجاع

برنامه‌ های ارجاع یک استراتژی بازاریابی خرده‌ فروشی فوق ‌العاده مؤثر است که 92 درصد از مشتریان به توصیه‌ های افرادی که می‌ شناسند اعتماد دارند. ایجاد انگیزه برای مشتریان برای معرفی دوستان خود می تواند ترافیک با ارزشی ایجاد کند و خریدهای تکراری از هر دو را تشویق کند. یک راه محبوب برای انجام این کار، ارائه کوپن برای مشتریان و دوستان آن ها در صورت موفقیت آمیز بودن کسی است. شما می توانید برنامه های ارجاع و وفاداری خود را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه تبلیغ کنید.

7. برنامه وفاداری

برنامه های وفاداری یک ایده تبلیغاتی عالی برای فروشگاه های خرده فروشی است تا قدردانی خود را از مشتریان تکراری نشان دهند. بیرون کشیدن تاریخچه خرید و داده های مشتری از پلتفرم تجاری خود می تواند به شما در ایجاد تبلیغات شخصی تر کمک کند. 72 درصد از مشتریان می گویند که فقط با پیام های شخصی درگیر می شوند.

همچنین می ‌توانید برای برنامه‌ های وفاداری خود از پلتفرم ‌های مختلفی استفاده کنید، از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و پیام‌ های متنی. دادن انتخاب به مشتریان در مورد نحوه ارتباط با آنها نیز نشان می دهد که به ترجیحات آنها توجه می کنید.

انواع سایت تبلیغات فروشگاهی
انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

ترکیب بازاریابی مناسب برای فروشگاه خرده فروشی خود پیدا کنید

شروع با استراتژی های خرده فروشی مناسب برای کمپین های خود می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هنگامی که استراتژی بازاریابی خرده فروشی را انتخاب می کنید که برای برند شما منطقی باشد، می توانید بودجه خود را عاقلانه در تبلیغات درون فروشگاهی و آنلاین سرمایه گذاری کنید که برای شما مفید است.

همچنین به یاد داشته باشید که همه مشاغل می توانند از یک آمیخته بازاریابی قوی بهره مند شوند. وجود نقاط لمسی مختلف به شما این امکان را می دهد که بیشتر در دسترس مشتریان خود باشید.

همانطور که در حال برنامه ریزی استراتژی بازاریابی کلی خود هستید، فراموش نکنید که برنامه ریزی کارمندان خود را برای بهترین نتایج بهینه کنید. همه فروشگاه‌های خرده‌ فروشی دارای تعداد انگشت شماری از کارکنان فروش خواهند بود که دارای عملکرد برتر هستند. از ابزارهای زمان بندی و ذخیره داده ها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که همیشه حداقل یک نفر با تجربه و با عملکرد بالا در فروشگاه خود همیشه دارید.

چرا به بازاریابی در انواع سایت تبلیغات فروشگاهی نیاز دارید؟

برندهای کالاهای مصرفی و خرده فروشان به طور یکسان باید بر ارائه بهترین ها برای مشتریان خود تمرکز کنند، اما با توجه به انواع مختلف پیام های بازاریابی و تبلیغاتی که مشتریان را بمباران می کنند. چگونه برند شما در کانون توجه قرار می گیرد؟ با یک استراتژی بازاریابی در فروشگاه شگفت انگیز.

دلایل زیادی برای تلاش بیشتر برای استراتژی بازاریابی در فروشگاه وجود دارد. با ده‌ها نوع تاکتیک بازاریابی، بازاریابی در فروشگاه فراموش می‌شود یا به سادگی در لیست اولویت‌ها باقی می‌ماند. با این حال، شما به بازاریابی در فروشگاه نیاز دارید زیرا: 

1.شما در یک بازار به شدت رقابتی فعالیت می کنید

موضوع دیگری که امروزه وجود دارد این است که برندها و محصولات بسیار زیادی در دسترس مشتریان هستند. چگونه می توانند تصمیم بگیرند، به خصوص وقتی پا به داخل مغازه می گذارند و این همه تنوع را می بینند.

بیایید بگوییم که هنگام خرید آنلاین تلفن هوشمند، تصمیم گیری آگاهانه آسان تر است. شما یک محدوده قیمت و 5 گوشی هوشمند مختلف برای انتخاب دارید (در آن محدوده قیمت). شما راهنماهای مختلف، وب سایت هایی دارید که می توانند به شما در مقایسه ویژگی ها کمک کنند و ویدیوهایی که نحوه استفاده از محصول را به شما نشان می دهند.

هنگامی که صحبت از کالاهای مصرفی با حرکت سریع می شود، انتخاب دشوار است. به همین دلیل است که بازاریابی در فروشگاه ضروری است. به عنوان مثال، هنگامی که مشتری به قسمت اسپری بدن فروشگاه می رود، حداقل 10 مارک را می بیند، بدون ذکر عطر و برچسب. با اتخاذ یک کمپین تبلیغاتی خوب در فروشگاه می توانید خود را از رقبا متمایز کنید.

2. کم دیده شدن محصول

یکی دیگر از مسائلی که می‌ توان با بازاریابی درون فروشگاهی برطرف کرد، عدم دیده شدن آن است. می‌دانید که افزایش دید محصول زمانی که بسیاری از محصولات عالی دیگر بر سر توجه خریدار درگیر هستند، دشوار است. در اینجا زمانی است که بازاریابی درون فروشگاهی به شما کمک می کند.

برای افزایش دید محصول خود، باید محصول خود را جذاب کنید. برای این کار می توانید به طرح و رنگ بسته بندی تکیه کنید. اگر در ایالات متحده آمریکا قرار دارید ، بسته بندی صنعتی می تواند به شما کمک کند پروژه بسته بندی خود را برون سپاری کنید تا مطمئن شوید که محصولات شما توجه خریداران را به خود جلب می کند. همچنین، نمایشگرها و بنرهای دیجیتال می توانند به مشتریان کمک کنند ابتدا محصول شما را ببینند، که منجر به دید کلی بهتر برند می شود.

انواع سایت تبلیغات فروشگاهی
انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

3. فروش در حال کاهش

با در نظر گرفتن بحران  COVID19، مشتریان می‌خواهند حداقل را خریداری کنند، بنابراین روی محصولات ضروری تمرکز می‌کنند. اگر نام تجاری شما در بخش پرمیوم یا اوقات فراغت فروشگاه است، ممکن است فروش شما کاهش یابد.

بازاریابی در فروشگاه می تواند به شما در افزایش درآمد کمک کند. به عنوان مثال، تبلیغات درون فروشگاهی باعث می شود مردم قبل از رد شدن از فروش عالی دو بار فکر کنند. برای افزایش فروش و فروش متقابل می توانید از تبلیغات درون فروشگاهی بهره مند شوید.

چرا به بازاریابی در انواع سایت تبلیغات فروشگاهی نیاز دارید؟

برندهای کالاهای مصرفی و خرده فروشان به طور یکسان باید بر ارائه بهترین ها برای مشتریان خود تمرکز کنند، اما با توجه به انواع مختلف پیام های بازاریابی و تبلیغاتی که مشتریان را بمباران می کنند. چگونه برند شما در کانون توجه قرار می گیرد؟ با یک استراتژی بازاریابی در فروشگاه شگفت انگیز.
دلایل زیادی برای تلاش بیشتر برای استراتژی بازاریابی در فروشگاه وجود دارد. با ده‌ها نوع تاکتیک بازاریابی، بازاریابی در فروشگاه فراموش می‌شود یا به سادگی در لیست اولویت‌ها باقی می‌ماند.

استراتژی های انواع سایت تبلیغات فروشگاهی را شرح دهید؟

بازاریابی شامل استراتژی‌های حضوری و دیجیتالی می‌شود، که می‌تواند شامل همه چیز باشد، از اجرای هدایا در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا داشتن تابلویی در خارج از فروشگاه شما که جزئیات یک تبلیغ ویژه را نشان می ‌دهد.
در بسیاری از موارد، کسب ‌و کارها از استفاده همزمان از استراتژی‌های بازاریابی خرده‌ فروشی (که گاهی به عنوان «آمیخته بازاریابی» نامیده می‌شود) برای دستیابی به افراد بیشتری سود می‌برند.

بازاریابی خرده فروشی در فروشگاه به چه صورت انجام می شود؟

بازاریابی خرده فروشی در فروشگاه منحصراً بر استفاده از تجربه مشتری در فروشگاه برای ارتقاء آگاهی از برند و محصول تمرکز دارد. برخی از این استراتژی‌ها نیز ترافیک را به فروشگاه هدایت می ‌کنند.
اگر یک فروشگاه خرده ‌فروشی دارید، هفت استراتژی بازاریابی خرده ‌فروشی در فروشگاه وجود دارد که باید در مورد استفاده از آنها فکر کنید.

10 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات فروشگاهی

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. benjamin گفته:

    انواع سایت تبلیغات فروشگاهی برای تبلیغ فروشگاه های کوچک شما است. بازاریابی می تواند به معنای محتوای ارگانیک (به عنوان مثال، پست های وبلاگ)، محتوای پولی (به عنوان مثال، تبلیغات) یا ترکیبی از هر دو باشد در این مقاله به خوبی توضیح داده شده است

  3. مهدی غلامحسینی گفته:

    استراتژی های انواع سایت تبلیغات فروشگاهی
    بازاریابی شامل استراتژی‌های حضوری و دیجیتالی می‌شود، که می‌تواند شامل همه چیز باشد، از اجرای هدایا در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا داشتن تابلویی در خارج از فروشگاه شما که جزئیات یک تبلیغ ویژه را نشان می ‌دهد.

  4. زاجکانی گفته:

    بازاریابی می تواند به معنای محتوای ارگانیک (به عنوان مثال، پست های وبلاگ)، محتوای پولی (به عنوان مثال، تبلیغات) یا ترکیبی از هر دو باشد

  5. Nazanin heshmati گفته:

    شما با انجام تبلیغات و بازاریابی در شبکه های مردمی اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام و … میتوانید مخاطبان بومی را جذب کنید که باعث افزایش فروش فروشگاه شما میشود .

  6. Sahar گفته:

    بازاریابی در فروشگاه می تواند به شما در افزایش درآمد کمک کند. به عنوان مثال، تبلیغات درون فروشگاهی باعث می شود مردم قبل از رد شدن از فروش عالی دو بار فکر کنند.

  7. Parham گفته:

    همچنین می ‌توانید برای برنامه‌ های وفاداری خود از پلتفرم ‌های مختلفی استفاده کنید، از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و پیام‌ های متنی. دادن انتخاب به مشتریان در مورد نحوه ارتباط با آنها نیز نشان می دهد که به ترجیحات آنها توجه می کنید.

  8. berlin گفته:

    اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید، استفاده از Pinterest یک انتخاب هوشمندانه است. پینترست، مانند گوگل و یوتیوب، به عنوان یک موتور جستجو عمل می کند. بیش از 450 میلیون کاربر برای تحقیق در مورد تصمیمات خرید یا یافتن الهامات و راهنماهایی به این پلتفرم هجوم می‌آورند. اگر کسب‌ و کار شما بتواند پاسخی باشد که آن‌ها به دنبال آن هستند، احتمالاً به موفقیت خواهید رسید

  9. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می دهد که دامنه خود را فراتر از جامعه محلی خود گسترش دهید. آنلاین بودن می تواند فروشگاه شما را توسط مشتریان بالقوه بیشتری کشف کند. برخی از محبوب ترین اشکال بازاریابی دیجیتال برای خرده فروشان عبارتند از:

    فیس بوک
    اینستاگرام
    پینترست
    Tik Tok
    بازاریابی ایمیلی
    اینفلوئنسر مارکتینگ

  10. Amin DehghanNejad گفته:

    برای افزایش دید محصول خود، باید محصول خود را جذاب کنید.
    برای اینکار باید بسته بندی و طرح های جذاب با رنگ های جذاب انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *