سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

استفاده از سايت تبليغات فروشگاهي رايگان ممکن است روشی غیر متعارف برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما باشد، اما  تقریباً 50 درصد از کاربران اینترنت  در سال هاي گذشته از سایت های تبلیغات طبقه بندی شده استفاده می کردند. این تعداد از سال 2005 به طور پیوسته به ویژه در میان  تأثیرگذارترین نسل  مصرف کنندگان امروزی افزایش یافته است.

مزیت استفاده از سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

هزینه: بدیهی است که گزینه‌های رایگان می‌توانند بودجه بازاریابی را كاهش دهند و آن را فراتر ببرند.

خلاقیت: گزینه های رایگان به شما الهام می بخشد که خلاق باشید. آنها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی خسته با ایده های تازه عالی هستند.

دهان به دهان: بسیاری از راه‌حل‌های «بدون هزینه» شامل مشارکت جامعه است، که دیگران را تشویق می‌کند تا تبلیغات دهان به دهان مثبت را تقویت کنند. این نه تنها باعث فروش جدید می شود، بلکه می تواند به شدت با مسائل مدیریت شهرت مانند بررسی های بد مقابله کند.

البته معاوضه هایی هم وجود دارد. به عنوان مثال، گزینه های رایگان برای تبلیغ فروشگاه شما اغلب به سرمایه گذاری زمان بیشتری نیاز دارند.

بهترین سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

سايت تبليغات فروشگاهي رايگان طبقه‌بندی‌شده به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها فراتر از تلاش‌های بازاریابی مستقیم خود بفروشید، بلکه  ترافیک  را به وب‌سایت شرکت و مکان فیزیکی کسب‌وکارتان بازگردانید. به علاوه، سایت‌های تبلیغاتی مدرن دارایی‌های عالی برای صاحبان مشاغل با نیازهای مختلف هستند که به شما امکان می‌دهند، فهرست محصولات و خدمات،کارمندان، پیمانکاران و مشاغل آزاد را پیدا کنید و همچنين تجهیزات و موجودی قدیمی به فروش بگذاريد.

با این حال، اینترنت یک چشم‌انداز رقابتی است، به این معنی که برخی از سايت هاي تبليغات فروشگاهي رايگان شما را به مخاطبان بزرگ‌تر و درگیرتر از سایرین متصل می‌کنند.

1. Google My Business بهترين سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

« Google My Business» یک فهرست راهنمای آنلاین است که به شما امکان می‌دهد به صورت رایگان با مشتریان در جستجوی Google و Google Maps ارتباط برقرار کنید.

برای شروع به کار در سایت تبلیغاتی رایگان گوگل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL وب سایت حرفه ای خود و برخی جزئیات بیشتر در مورد کسب و کار خود را ارسال کنید.

به نوبه خود، « Google My Business» این اطلاعات را در فهرست‌های خود قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که سایت شما هنگام جستجوی دسته‌های محتوای مرتبط ظاهر می‌شود.

می‌توانید عکس‌ها و پیشنهادات را در نمایه خود پست کنید تا نشان دهید چه چیزی کسب‌وکارتان را منحصربه‌فرد می‌کند، و هر بار به مشتریان دلایلی بدهید که شما را انتخاب کنند.

« Google My Business» راه‌های بیشتری را برای دسترسی به شما در اختیار مشتریانتان از طریق تماس، پیام‌رسانی یا گذاشتن نظرات قرار می‌دهد. به‌علاوه، می‌توانید ببینید که مشتریان چگونه با نمایه کسب‌وکار شما تعامل دارند، خواه کلیک‌ها، تماس‌ها، رزروها، دنبال‌کردن‌ها و غیره باشد.

2. Craigslist

شاید شناخته شده ترین سايت تبليغات فروشگاهي رايگان طبقه بندی شده امروزی،  Craigslist باشد كه به طور چشمگیری در  بین 30 وب سایت برتر پربازدید در ایالات متحده رتبه بندی شده است. این دسته بندی ها به قدری متنوع هستند که از خدمات خودرویی و زیبایی گرفته تا قطعات کامپیوتری و مکان های پارکینگ را شامل می شود.

Craigslist در حال حاضر به کاربران این امکان را می دهد که هر 48 ساعت یک بار در هر منطقه جغرافیایی آگهی ارسال کنند. این امكانات تقریباً برای همه پست‌های محصولات کاملاً رایگان است، به استثنای تبلیغات وسایل نقلیه و مبلمان که ممکن است به هزینه اضافی چند دلاری نیاز داشته باشند. ارسال آگهی برای خدمات نیز مستلزم هزینه اندکی است.

یکی از مزایای منحصر به فرد Craigslist این است که شما می توانید تبلیغاتی را برای جستجوی موارد ارسال کنید. این بدان معناست که علاوه بر دریافت تبلیغات رایگان، می توانید تجهیزات و لوازم اداری را نیز بیابید که در آینده به کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

نقطه ضعف Craigslist این است که به دلیل داستان‌های پرمخاطب گذشته در مورد افرادی که از سایت برای فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند، شهرت زیادی دارد. با این حال، تا زمانی که تبلیغات شما هرزنامه ندهد، این فرصت را خواهید داشت که به تعداد زیادی از مشتریان نزدیک خود بفروشید و با آنها تعامل داشته باشید؛ شاید در این مسیر مشتریان وفاداری برای کسب و کار محلی خود به دست آورید.

سايت تبليغات فروشگاهي رايگان
سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

3. لوکانتو

Locanto  یکی دیگر از سایت های تبلیغاتی رایگان سنتی است که در آلمان مستقر است و در 60 کشور در سراسر جهان در دسترس است.

بسیار شبیه به Craigslist، می توانید از این سايت تبليغات فروشگاهي رايگان طبقه بندی برای ارتباط با جویندگان کار و فروش خدمات، اتومبیل، املاک و اقلام فیزیکی استفاده کنید. با این حال، Locanto به ویژه برای مشاغل با حضور گسترده در جامعه عالی است. این به این دلیل است که این پلتفرم دارای دسته‌های منحصربه‌فردی برای فروش بلیط رویداد، فعالیت‌های اوقات فراغت، کلاس‌ها و حتی خدمات مبتنی بر جامعه است که تلاش‌های بازاریابی محلی شما را تقویت می‌کند.

تعداد کمی از شهرها ممکن است برای ارسال تبلیغات به حساب های پریمیوم نیاز داشته باشند، اما Locanto یک وب سایت تبلیغاتی واقعاً رایگان برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران است. تبلیغ شما به مدت 60 روز در سایت باقی می ماند.

4. فیس بوک

فیس بوک از نظر فنی در دسته سایت های تبلیغاتی رایگان قرار نمی گیرد، اما از زمان ظهور فیس بوک و فروشگاه های صفحات تجاری، پلت فرم رسانه های اجتماعی عملکردهایی را ارائه کرده است که از بهترین سایت های تبلیغات فروشگاهي طبقه بندی شده است.

حدود  800 میلیون نفر  هر ماه از فیس بوک مارکت استفاده می کنند. این پلتفرم ثابت کرده است که ابزاری مؤثر برای فروش اتومبیل، املاک، مبلمان و محصولات خرده فروشی است. چه بخواهید جواهرات جدید بفروشید یا برای وسیله نقلیه قدیمی شرکت خود پول نقد دریافت کنید، فیس بوک می تواند به شما کمک کند از یکی از این دو روش درآمد کسب کنید:

فروش به‌عنوان کاربر:  می‌توانید با استفاده از حساب شخصی خود، فهرست‌های مستقیمی را در بازار فیس‌بوک برای محصولات مستعمل و جدید، با هدف افراد محلی در منطقه خود، ایجاد کنید. همانطور که شروع به فروش می کنید، می توانید نشان هایی برای پاسخگو بودن و دریافت نظرات عالی برای تراکنش های خود دریافت کنید.

فروش به عنوان یک کسب و کار:  اگر با محصولات فیزیکی جدید خود در  صفحه کسب و کار فیس بوک خود فروشگاهی راه اندازی کنید، موارد واجد شرایط می توانند در برگه «فروشگاه ها» در بازار فیس بوک ظاهر شوند. وقتی این مسیر را طی می‌کنید،  Podium Reviews می‌تواند به شما کمک کند نظرات مشتریان را برای صفحه فیس‌بوک متصل شرکتتان جمع‌آوری کنید تا شما را به یک فروشنده قابل اعتماد تبدیل کند.

5. ClassifiedAds.com

در حالی که روزنامه‌های چاپی دیگر آگهی‌های طبقه‌بندی شده با ارزش صفحات متعدد را منتشر نمی‌کنند، سايت تبليغات فروشگاهي رايگان طبقه‌بندی‌شده در فضای دیجیتال رشد كرده است. ClassifiedAds.com یکی از س سايت هاي تبليغات فروشگاهي رايگان است که دارای دسته بندی های کاملاً تعریف شده و عملکردهای جستجوی قوی است.

می‌توانید آگهی خود را پست کنید و بعداً جزئیات حساب خود را تکمیل کنید، بنابراین وقتتان را برای اطلاع رسانی تلف نمی‌کنید. این سایت همچنین به فهرست‌های زبان نشانه‌گذاری فرامتن (HTML) با بک لینک به سایت شما اجازه می‌دهد و یک فرم تماس ارائه می‌دهد.

6. اودل

Oodle  بزرگترین شبکه سایت‌های ارسال آگهی رایگان است که کاربران را به فهرست‌های محلی از جمله eBay، ForRent.com، روزنامه‌ها و موارد دیگر در یک پلتفرم متصل می‌کند. قبل از راه‌اندازی بازار امروز فیس‌بوک، Oodle در واقع ویژگی اصلی بازار پلت فرم رسانه‌های اجتماعی را تامین می‌کرد. این سایت تبلیغات طبقه بندی شده محلی در حال حاضر  15 میلیون کاربر ماهانه دارد.

برای استفاده از Oodle، باید حساب فیس بوک خود را متصل کنید تا از همه کاربران در برابر فعالیت های کلاهبرداری محافظت کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می‌توانید آگهی‌های کاملاً رایگان را در دسته‌های اصلی که شامل کالاها، وسایل نقلیه و اجاره‌ها می‌شوند ارسال کنید.

سايت تبليغات فروشگاهي رايگان
سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

7. Geebo

اگر داشتن امن ترین پلت فرم ممکن اولویت شماست،  Geebo با اتخاذ تدابیر احتیاطی برای ایمن نگه داشتن کاربران با Craigslist مقابله می کند. قبل از اینکه یک آگهی طبقه بندی شده در Geebo منتشر شود، این شرکت فهرست شما را بررسی می کند.

در حالی که این ممکن است زمان درج آگهی شما در سایت را افزایش دهد، فرآیند تبلیغاتی Geebo به طور طبیعی به شما کمک می کند تا بدون هیچ اقدامی از جانب شما اعتماد به برند خود را افزایش دهید. چه در حال فروش خدمات، تجهیزات ساخت و ساز و مزرعه، یا اتومبیل و قطعات خودرو باشید، مخاطبان جدیدی خواهید داشت که می دانند شما یک فروشنده تایید شده هستید.

Geebo همچنین یک وب سایت طبقه بندی شده عالی برای جستجوی مترجمان آزاد و کارمندان محلی است. بسیاری از کارگران ماهر به دنبال فرصت‌هایی از این سایت تبلیغاتی رایگان هستند زیرا فهرست‌های محلی را از چندین وب‌سایت آگهی کار جمع‌آوری می‌کند. بعلاوه، Geebo ابزار ارسال رزومه خود را توسعه داده است، که به متقاضیان این امکان را می دهد که علاقه خود را به یک فرصت نشان دهند.

یکی دیگر از بخش های مهم ارسال در Geebo این واقعیت است که لیست محصولات شما ممکن است در کانال های رسانه های اجتماعی Geebo به اشتراک گذاشته شود.

راه های منحصر به فردی که می توانم فروشگاه خود را به صورت رایگان تبلیغ کنم چیست؟

ارائه راه‌های منحصربه‌فرد برای کمک به راه‌اندازی رایگان کسب‌وکارتان می‌تواند زمان‌بر و دشوار باشد، اما اینها چند راه عالی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی هستند.

1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و پست های وبلاگ خود را در اینستاگرام، رسانه های اجتماعی، پینترست، لینکدین، توییتر و یوتیوب منتشر کنید.

2. انتشارات مطبوعاتی پیرامون اطلاعیه های مهم (موارد ارزشمند، نه فقط به روز رسانی های احمقانه) ایجاد کنید.

3. در یک جامعه آنلاین شرکت کنید و با دنبال کنندگان گروه به طور یکسان درگیر شوید تا در اطراف برند خود سر و صدا ایجاد کنید.

4. سئو امری ضروری است. این ترافیک ارگانیکی است که بر اساس نتایج موتورهای جستجو به سایت خود می آورید.

5. در رویدادهای شبکه و جلسات با افراد همفکر شرکت کنید. شما با صحبت کردن با آنها، در حالی که نام کسب و کار خود را نیز به گوش می‌رسانید، ایده‌های جدیدی بدست مي آوريد.

6. اینفوگرافیک! برای ایجاد اینفوگرافیک‌های مؤثر مطمئن شوید که اینفوگرافیک شما به هم ریخته نیست، به داده‌ها استناد کنید، دقیق باشید و مطمئن شوید که تصاویر به طور ذاتی با داده‌ها مرتبط هستند.

7. دوره های آزمایشی رایگان محصولات یا خدمات کسب و کار خود را به مشتریان واقعی ارائه دهید.

8. با یک فرد تأثیرگذار شریک شوید. در حالی که ممکن است شراکت با اینفلوئنسرها برای شما هزینه داشته باشد، میزان تبلیغاتی که یک اینفلوئنسر می تواند به کسب و کار شما بیاورد بسیار زیاد است.

9. محتوای تولید شده توسط کاربر را تاييد کنید. این به تنهایی می تواند به ایجاد اعتماد مصرف کننده کمک کند.

10. با انجام کارهای خیریه، حمایت از سازمان های جوانان، داوطلب شدن براي كمك به ديگران، یا اهدای غذا، از جامعه محلی خود حمایت کنید.

چگونه می توانم از سايت تبليغات فروشگاهي رايگان استفاده کنم؟

نکته 1: برای تاثیر بیشتر، تبليغات پولی را با تبليغات رایگان ترکیب کنید.

با تبلیغ محتوا، نتایج ارگانیک را در سایت های رسانه های اجتماعی بهبود بخشید. برخی از سایت‌ها دید طرفداران شما را کاهش می‌دهند. وقتی برای تقویت یک به‌روزرسانی یا ویدیو پول می‌دهید، بیشتر در فیدهای دیگران ظاهر می‌شود و پتانسیل تعامل (لایک، نظرات، اشتراک‌گذاری) را افزایش می‌دهد. با افزایش مشارکت، اغلب افزایش کلی در حضور ارگانیک (بدون پرداخت) خود در رسانه های اجتماعی را تجربه می کنید.

مثال: هر ماه برای افزایش به‌روزرسانی‌های فیسبوک بودجه بپردازید. از معیارهای پلت فرم استفاده کنید و از داده ها برای آزمایش بهترین نتایج استفاده کنید.

سايت تبليغات فروشگاهي رايگان
سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

نکته 2: سرعت کوتاه مدت را با تاثیر طولانی مدت متعادل کنید.

یکی از بهترین چیزها در مورد تبلیغات پولی، نتایج تقریباً فوری است. از سوی دیگر، گزینه های رایگان ممکن است ماه ها طول بکشد. اشتباهی که کسب‌وکارها مرتکب می‌شوند این است که تبلیغات پولی را برای تأثیرگذاری فوری خریداری می‌کنند، اما هرگز برای ایجاد یک استراتژی بلندمدت وقت نمي گذارند. این کسب‌وکارها از گزینه‌های رایگانی مانند رسانه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنند، زیرا «مدت زيادي طول می‌کشد».

مثال: اگر فوراً به مشتریان جدید نیاز دارید، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را در Google قرار دهید یا در سایت‌های تبلیغاتی دیگر خرید کنید. با این حال، به طور همزمان روی تبلیغات رایگان سرمایه گذاری کنید تا برای آینده خود كاري كرده باشيد و به تدریج هزینه تبلیغات پولی خود را کاهش دهید.

نکته 3: مبادله برای تبلیغات متقابل.

در جایی که تبلیغات متقابل منطقی است با سایر مشاغل شراکت ایجاد کنید. به دنبال شرکایی باشید که محصولات و خدمات مکمل را ارائه می دهند و مایلند با شما دیده شوند. هیچ پولی دست به دست نمی شود همه چیز مبادله ای است.

مثال: تصور کنید که یک متخصص سئو هستید. شما خدمات تحقیق کلمات کلیدی را به یک آژانس طراحی وب ارائه می دهید تا وب سایت را در نتایج جستجوی آنلاین بالاتر نشان دهید. در عوض، آژانس خدمات شما را به مشتریان خود توصیه می کند و به شما اعتبار می دهد. مثل یک تبلیغ بدون هیچ هزینه ای است.

نکته 4: هزینه ها را با ابزارهای بازاریابی سايت تبليغات فروشگاهي رايگان کاهش دهید.

خبر خوب این است که معمولاً استفاده از اتوماسیون بازاریابی یا یک ابزار بازاریابی به جای نیروی کار هزینه کمتری انجام مي شود.

مثال: محاسبه کنید که هر فعالیت بازاریابی چقدر هزینه دارد. برای مثال، چقدر طول می‌کشد تا کارمندان نمایه « Google My Business» و سایر فهرست‌های محلی شما را به‌روزرسانی کنند؟ ساعت ها را در نرخ متوسط ​​ساعتی که پرداخت می کنید ضرب کنید. سپس ابزاری را پیدا کنید که هزینه کمتری برای انجام فعالیت داشته باشد.

در نهایت، به یاد داشته باشید که سايت تبليغات فروشگاهي رايگان مد می شوند و از مد می افتند. برخي از سايت ها ممکن است از بین رفته باشد؛ برخی از سایت ها شروع به ارائه بازاریابی رایگان می کنند، سپس به پلتفرم های پولی تبدیل می شوند. همیشه منتظر فرصت های تبلیغاتی جدید برای امتحان باشید.

مزیت استفاده از سايت تبليغات فروشگاهي رايگان را بيان كنيد.

هزینه: بدیهی است که گزینه‌های رایگان می‌توانند بودجه بازاریابی را كاهش دهند و آن را فراتر ببرند.
خلاقیت: گزینه های رایگان به شما الهام می بخشد که خلاق باشید. آنها برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی خسته با ایده های تازه عالی هستند.

راه های منحصر به فردی که می توانم فروشگاه خود را به صورت رایگان تبلیغ کنيم چیست؟

1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و پست های وبلاگ خود را در اینستاگرام، رسانه های اجتماعی، پینترست، لینکدین، توییتر و یوتیوب منتشر کنید.
2. انتشارات مطبوعاتی پیرامون اطلاعیه های مهم (موارد ارزشمند، نه فقط به روز رسانی های احمقانه) ایجاد کنید.

چگونه می توانم از سايت تبليغات فروشگاهي رايگان استفاده کنم؟

برای تاثیر بیشتر، تبليغات پولی را با تبليغات رایگان ترکیب کنید.
سرعت کوتاه مدت را با تاثیر طولانی مدت متعادل کنید.
مبادله برای تبلیغات متقابل.
هزینه ها را با ابزارهای بازاریابی سايت تبليغات فروشگاهي رايگان کاهش دهید.

6 دیدگاه برای “سايت تبليغات فروشگاهي رايگان

  1. Nazanin heshmati گفته:

    هزینه تبلیغات میتواند بخش زیادی از سرمایه شما را درگیر کند و حتی نتیجه دلخواه شما را به همراه نداشته باشد ، شما میتوانید با استفاده از تبلیغات رایگان سایت ها که در بالا امده است ، از هزینه های خود بکاهید

  2. benjamin گفته:

    استفاده از سايت تبليغات فروشگاهي رايگان ممکن است روشی غیر کاربردی برای بازاریابی محصولات یا خدمات به نظر برسد اما  تقریباً ۵۰ درصد از کاربران اینترنت  در سال هاي گذشته از سایت های تبلیغات طبقه بندی شده استفاده کرده اند. این از سال ۲۰۰۵ تشدید شده است

  3. Parham گفته:

    همچنین یک وب سایت طبقه بندی شده عالی برای جستجوی مترجمان آزاد و کارمندان محلی است. بسیاری از کارگران ماهر به دنبال فرصت‌هایی از این سایت تبلیغاتی رایگان هستند زیرا فهرست‌های محلی را از چندین وب‌سایت آگهی کار جمع‌آوری می‌کند. مطالب بسیار جالب بود

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    سايت تبليغات فروشگاهي رايگان طبقه‌بندی‌شده به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها فراتر از تلاش‌های بازاریابی مستقیم خود بفروشید، بلکه  ترافیک  را به وب‌سایت شرکت و مکان فیزیکی کسب‌وکارتان بازگردانید. به علاوه، سایت‌های تبلیغاتی مدرن دارایی‌های عالی برای صاحبان مشاغل با نیازهای مختلف هستند که به شما امکان می‌دهند، فهرست محصولات و خدمات،کارمندان، پیمانکاران و مشاغل آزاد را پیدا کنید و همچنين تجهیزات و موجودی قدیمی به فروش بگذاريد.
    عالی وکارآمد

  5. مهدی غلامحسینی گفته:

    برای تاثیر بیشتر، تبليغات پولی را با تبليغات رایگان ترکیب کنید.
    سرعت کوتاه مدت را با تاثیر طولانی مدت متعادل کنید.
    مبادله برای تبلیغات متقابل.
    هزینه ها را با ابزارهای بازاریابی سايت تبليغات فروشگاهي رايگان کاهش دهید.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    ارائه راه‌های منحصربه‌فرد برای کمک به راه‌اندازی رایگان کسب‌وکارتان می‌تواند زمان‌بر و دشوار باشد، اما اینها چند راه عالی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *