انواع بهترین سایت تبلیغات

انواع بهترین سایت تبلیغات

اگر در حال کار بر روی ارتقای کیفیت کمپین های بازاریابی دیجیتال خود هستید، احتمالاً قبلاً ارزش استراتژی هایی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و طراحی وب در انواع بهترین سایت تبلیغات را آموخته اید

اهمیت تبلیغات سنتی و انواع بهترین سایت تبلیغات

به همان اندازه که روش‌های تبلیغاتی سنتی ارزشمند هستند، کاربرانی که بر روی یک تبلیغ پرداخت به ازای کلیک (PPC) کلیک می‌ کنند، نسبت به کسانی که از طریق محتوای ارگانیک از سایت شما بازدید می ‌کنند، 50 درصد بیشتر احتمال خرید دارند. به همین دلیل، نمی توانید تبلیغات PPC را از دست بدهید.

اما کدام پلتفرم PPC بهترین نتایج را برای کسب و کار شما خواهد داشت؟ حتی اگر همه چیز را در مورد نحوه عملکرد PPC بدانید، ممکن است ندانید از کجا شروع به استفاده از آن کنید. با این حال، خبر خوب این است که پلتفرم های تبلیغاتی پولی زیادی برای انتخاب وجود دارد.

در زیر لیستی از 18 شبکه تبلیغاتی برتر وجود دارد که می توانید برای کمپین PPC خود استفاده کنید.

لیست پلتفرم های تبلیغات آنلاین

برای شروع کار با PPC، باید پلتفرم های تبلیغاتی پولی را که می خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید. بسته به بودجه و اهداف خود، ممکن است از پلتفرم های تبلیغاتی متعدد برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری استفاده کنید. البته، احتمالاً نمی‌خواهید از تک تک موارد موجود در این لیست استفاده کنید که بسیار زیاد است.

با این حال، هنوز خوب است که قبل از انتخاب پلتفرم های تبلیغاتی پولی که می خواهید استفاده کنید، همه گزینه های خود را بدانید. با این حال، در حال حاضر، در اینجا 18 مورد از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی پولی وجود دارد.

1. تبلیغات گوگل

جای تعجب نیست که گوگل ادز اولین لیست ما است، زیرا اساساً پادشاه پلتفرم های تبلیغاتی پولی است. با گوگل ادز، می توانید تبلیغات PPC را در بالای نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید و با توجه به این که گوگل بزرگترین موتور جستجوی موجود است، می توانید از دسترسی گوگل برای به دست آوردن نتایج برای کسب و کار خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از شبکه نمایش Google برای تبلیغات در وب ‌سایت ‌های محبوب استفاده کنید، که Google Ads را به یک پلتفرم عالی برای تبلیغات جستجو و نمایش تبدیل می‌ کند.

2. تبلیغات بینگ

گوگل ممکن است بزرگترین موتور جستجوی اینترنت باشد، اما از تنها موتور جستجو فاصله زیادی دارد. بینگ سهم عادلانه خود را از ترافیک وب نیز می بیند، بنابراین ایده خوبی است که از پلتفرم PPC آن – تبلیغات بینگ – برای نمایش در نتایج جستجو نیز استفاده کنید.

3. تبلیغات فیس بوک

همه تبلیغات PPC محدود به وب سایت های شخص ثالث و موتورهای جستجو نیستند. رسانه‌های اجتماعی مکانی فوق‌العاده برای دستیابی به مخاطبان آنلاین گسترده هستند و تبلیغات فیس‌بوک به دلیل تعداد زیادی از افرادی که از غول رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای انجام این کار است. تبلیغات فیس بوک می تواند در قالب های مختلفی از جمله تبلیغات بنری و پست های حمایت شده باشد.

4. تبلیغات اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام متعلق به فیسبوک است، پلتفرم تبلیغاتی آن نیز اساساً به همین صورت عمل می کند. می توانید تبلیغات را در قالب های مختلف نمایش دهید. بهترین از همه این است که شما می توانید با تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، دموگرافیک کاربران بسیار خاصی را هدف قرار دهید.

5. تبلیغات توییتر

در کنار فیس بوک و اینستاگرام، توییتر یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. تبلیغات توییتر می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، اما یکی از بهترین انواع تبلیغات توییت‌های تبلیغاتی هستند که توییت‌های ارگانیک را از کسب‌وکار شما به بالای فیدهای کاربران ارتقا می‌دهند.

6. تبلیغات لینکدین

در حالی که اغلب به عنوان یک پلت فرم رسانه اجتماعی نادیده گرفته می شود، لینکدین یک منبع تبلیغاتی بسیار ارزشمند است – به خصوص اگر کسب و کار شما B2B باشد. این به ویژه برای تبلیغات محتوای اطلاعاتی خاص صنعت شما عالی است.

انواع بهترین سایت تبلیغات
انواع بهترین سایت تبلیغات

7. تبلیغات پینترست

به عنوان آخرین شبکه رسانه اجتماعی که در فهرست پلتفرم های تبلیغات آنلاین ما قرار گرفته است، اگر مخاطبان هدف شما با بزرگترین جمعیت شناسی زنان طبقه متوسط ​​به بالا مطابقت داشته باشد ، Pinterest یکی از ضروریات است. شما می توانید محصولات یا خدمات خود را با استفاده از پین های تبلیغاتی تبلیغ کنید .

8. تبلیغات آمازون

آخرین ورودی اولیه ما تبلیغات آمازون است که اگر به دنبال تبلیغ فروشگاه آمازون خود هستید ضروری است . تبلیغات در آمازون می تواند نه تنها به عنوان نتایج جستجوی حمایت شده در پلت فرم، بلکه به عنوان تبلیغات نمایشی در سایت های شخص ثالث نیز ظاهر شود.

پلتفرم های جایگزین PPC

Google Ads و Bing Ads احتمالاً می توانند اکثر نیازهای موتور جستجوی PPC و تبلیغات بنری شما را به تنهایی پوشش دهند و در صورت جفت شدن با پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، برای اکثر مشاغل کافی باشند.

اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید جایگزینی برای آن گزینه‌ها پیدا کنید، نگران نباشید هنوز چندین پلتفرم PPC دیگر در دسترس هستند. اینجا چند تا از بهترین ها است.

9. پلتفرم Bidvertiser

Bidvertiser  یک پلتفرم عالی برای ایجاد تبلیغات بنری است. سایت‌هایی که با Bidvertiser ثبت‌ نام می ‌کنند، می‌ توانند از هر گونه تبلیغاتی که در حاشیه صفحات وب‌ سایت خود نمایش می ‌دهد، از درآمد خود کاسته شود. همچنین هزینه متوسط ​​به ازای هر کلیک نسبتاً پایینی دارد.

10. شبکه AdRoll

AdRoll یکی از برترین شبکه های تبلیغاتی به دلیل ارزش هدف گذاری مجدد است. از بسیاری از پلتفرم‌های دیگر مانند گوگل و فیس‌بوک استفاده می‌کند تا تقریباً همه افرادی را که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند را ردیابی کند و سپس آنها را با تبلیغاتی که آنها را تشویق به بازگشت می‌کند هدف‌گذاری می‌کند.

11. یاهو جمینی

Yahoo Gemini به شما امکان دسترسی تبلیغاتی به بخش آنلاین دیگری از دارایی ها، از جمله HuffPost ، AOL و Tumblr را می دهد. تبلیغات را هم در نتایج جستجو و هم در حاشیه وب سایت برای سایت های قابل اجرا نشان می دهد.

12. پلتفرم BuySellAds

BuySellAds  یک پلتفرم عالی برای ارائه تبلیغات نمایشی به مخاطبان منتخب است. اگر مخاطبان شما در یک جایگاه بسیار خاص قرار دارند و نگران این هستید که دیگر شبکه های تبلیغاتی برتر شبکه بسیار گسترده ای ایجاد کنند، می توانید از BuySellAds برای قرار دادن تبلیغات خود در وب سایت های مناسب برای آن جایگاه استفاده کنید.

13. پلتفرم RevContent

RevContent  به جای محصولات بر محتوای تبلیغاتی تمرکز دارد. به یک معنا، تعادلی بین PPC سنتی و SEO برقرار می کند – از طریق تبلیغات بنری در سایت های خارجی عمل می کند، اما کاربرانی را که به دنبال محتوای اطلاعاتی هستند جذب می کند.

14. پلتفرم Airnow

Airnow  با ورودی های قبلی در لیست پلتفرم های تبلیغات آنلاین ما با تخصص در تبلیغات تلفن همراه متفاوت است. این به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به عنوان اعلان های فشاری، تبلیغات همپوشانی و سایر قالب ها در برنامه های مختلف تلفن همراه در اندروید و iOS نمایش دهید.

15. پلتفرم AdMob

AdMob  با اپلیکیشن موبایل خود یک پلتفرم عالی برای هر شرکتی است. اگر شما یکی از آن شرکت ها هستید، می توانید از AdMob  برای نمایش تبلیغات خود در برنامه خود استفاده کنید. این تبلیغات می تواند به شکل تبلیغات بنری و تبلیغات ویدیویی و سایر فرمت ها باشد.

16. پلتفرم موبایلی AdColony

AdColony یکی دیگر از پلتفرم های تبلیغات موبایلی است که در تبلیغات ویدیویی تخصص دارد. معمولاً توسط بازی‌های موبایلی استفاده می‌شود که تبلیغات ویدیویی را پس از تکمیل سطح مشخصی توسط کاربران نمایش می‌دهند، اما برنامه‌های کاربردی دیگری نیز دارد.

17. پلتفرم AdRecover

یکی از تهدیدات بالقوه برای تبلیغات PPC، استفاده گسترده از مسدودکننده های تبلیغاتی است که می توانند تبلیغات سنتی پولی را در بسیاری از سایت ها مسدود کنند. اگرچه AdRecover با نمایش تبلیغاتی که توسط  adblockerها شناسایی نمی شوند، از این موضوع جلوگیری می کند و آن را به یک ابزار مفید تبدیل می کند.

انواع بهترین سایت تبلیغات
انواع بهترین سایت تبلیغات

18. پلتفرم AdBlade

مانند RevContent، AdBlade در تبلیغات محتوا تخصص دارد و کاربران مشتاق کسب اطلاعات را جذب می کند. این با هزینه های نسبتاً پایین به ازای هر کلیک و مخاطبان فوق العاده زیاد بیش از 300 میلیون کاربر همراه است.

راهنمای سریع انواع بهترین سایت تبلیغات برای اهداف مختلف

این مقاله به بررسی انواع مختلف تبلیغات آنلاین می پردازد. کدام یک موثر هستند؟ کدام یک از آنها واقعاً به کسب و کارها کمک می کند تا به اهداف نهایی و تجاری خود برسند؟

در واقع، طی 10 سال گذشته، رسانه های دیجیتال به وسیله ای تبدیل شده اند که مصرف کنندگان با آن با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار می کنند، به ویژه هنگام تصمیم گیری برای خرید. این دلیل اصلی استقبال و سرمایه گذاری بازاریابان در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال است.

اما، در کنار این پیشرفت‌های خوشایند در رفتار و انتظارات مشتری، بازاریابان با چالش‌های فزاینده‌ای مواجه می‌شوند.

به ‌روز رسانی‌ های الگوریتم، تغییرات در ردیابی، و افزایش نویز در چشم‌انداز دیجیتال فقط سه مورد را نام می‌برند.

همانطور که آناتولی لابینسکی می گوید « تغییر در تبلیغات دیجیتال در سال 2022 در راه است»، و این موضوع را برای بازاریابان مهم تر از همیشه می کند تا با انواع مختلف تبلیغات موجود امروزی برخورد کنند. به همین دلیل است که ما برخی از انواع مختلف تبلیغات را فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان هدف شما بهترین است.

اگر به دنبال بهینه‌ سازی استراتژی بازاریابی، ادغام فعالیت‌های دیجیتالی خود هستید یا فقط برای اولویت ‌بندی مراحل بعدی خود به کمک نیاز دارید، چارچوب محبوب RACE ما برای شما مناسب است.

1. تبلیغات نمایشی ثابت

این یک تبلیغ در یک صفحه وب است که تغییر نمی کند. به طور کلی توافق بر این است که تبلیغات نمایشی ثابت سریعتر و ارزان تر طراحی می شوند. اکثر بنرهای ثابتی که امروزه می گوییم شامل یک قاب ثابت با یک عبارت جذاب هستند. اما فیلیپس توصیه می کند که ” همیشه باید از تصاویر و گرافیک های منحصر به فرد برای کمک به جلب توجه مخاطب استفاده کنید”.

تبلیغات متحرک به سرعت یک بنر ثابت به CTA نمی رسد. بنابراین، اگر پیامی ساده و کوتاه برای انتقال دارید، ممکن است یک بنر ثابت برای کمپین شما مناسب تر باشد. با این حال، استاتیک به تبلیغات بنری محدود نمی شود. آنها می توانند به اشکال دیگری مانند وبینارهای یک طرفه، صفحات وب سایت، کتاب های الکترونیکی، ایمیل ها و صفحات فرود باشند.

2. تبلیغات تعاملی

جان مک تیگ، کارشناس بازاریابی، مزایای محتوای تعاملی را توضیح داد. علاوه بر این واقعیت که راه اندازی آنها ارزان است، یک تبلیغ تعاملی وفاداری و شهرت برند را افزایش می دهد. این می تواند در قالب نظرات مشتریان، برنامه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی باشد.

این می تواند به صورت نظرات مشتریان، برنامه های تلفن همراه، به روز رسانی رسانه های اجتماعی، و اشتراک گذاری، و همچنین نظرات وبلاگ باشد. با این حال، با چند اشکال نیز همراه است. راه اندازی آن آسان است اما ارزان نیست زیرا شما باید کانال ها را همیشه نظارت کنید. شما باید محتوای تازه و مرتبط ارائه دهید تا مشتریان خود را درگیر خود نگه دارید. در واقع، برای خوب انجام دادن نیاز به نیروی انسانی، آموزش و استعداد دارد.

مثال دیگر بنرهای مشاور تعاملی است که نسخه‌های کوچک شده مشاوران SMARTASSISTANT هستند که در آن فقط اولین سوال نمایش داده می‌شود و پس از تعامل، کاربران را به یک صفحه فرود مخصوص کمپین هدایت می‌کند که در آن می‌توانند به سؤالات اضافی پاسخ دهند و فوراً دریافت کنند.

بنرهای مشاور تعاملی رویکردی جذاب برای کمک به ایجاد یک تجربه احساسی برای مصرف کنندگان، ایجاد آگاهی قدرتمند از برند و افزایش نرخ کلیک از طریق محتوای مرتبط هستند.

بنرهای مشاور تعاملی رویکردی جذاب برای کمک به ایجاد یک تجربه احساسی برای مصرف کنندگان، ایجاد آگاهی از برند قدرتمند و افزایش نرخ کلیک از طریق محتوای مرتبط هستند. مطالعات نشان داده است که مصرف کنندگان 2.5 برابر بیشتر از گزینه های تبلیغاتی معمولی با این نوع تبلیغات تعامل دارند.

انواع بهترین سایت تبلیغات
انواع بهترین سایت تبلیغات

3. تبلیغات متحرک

تبلیغات متحرک گیف یا فلش انواع تبلیغاتی هستند که ساخت آنها نسبت به متن یا تصویر استاندارد زمان بیشتری می برد، اما ارزش سرمایه گذاری را دارند. تبلیغات متحرک به مشتریان شما حداکثر 30 ثانیه فرصت می دهد تا پیام شما را به دیگران برسانند. انیمیشن همچنین می تواند به ساده سازی پیام شما کمک کند و داستان ها را می توان از طریق تصاویر متحرک به جای گفتن با متن ساده (که می تواند کمی خسته کننده باشد) بیان کرد.

4. تبلیغات بنری

اینها شبیه به تبلیغات ثابت هستند و معمولاً در بالا در سراسر صفحه کاربران نمایش داده می شوند.

قرار دادن آگهی

تبلیغات خود را برای رسیدن به مشتریان ایده آل خود با پیام مناسب، در مکان مناسب در زمان مناسب قرار دهید. اگر به سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر یا یوتیوب فکر می کنید، در حال حاضر ایده ای در مورد بهترین مکان ها برای قرار دادن تبلیغات خود دارید. در واقع، رسانه های اجتماعی یک تغییر دهنده بازی در دنیای تبلیغات دیجیتال هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به انواع مختلف تبلیغات آنلاین بیندازیم.

  • تبلیغات جستجو – می‌توانید با فعال کردن حساب Google Adwords یا پلتفرم‌های تبلیغاتی مشابه از آن استفاده کنید.
  • تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) – رضایت فوری را فراهم می کند زیرا می توانید انتظار افزایش ترافیک وب سایت خود را چند ساعت پس از راه اندازی کمپین داشته باشید. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند میزان هزینه‌های خود را با PPC و همچنین اینکه چه کلمات کلیدی باعث ترافیک وب‌سایت شده‌اند، نظارت کنند. برخی از بزرگترین مزایای تبلیغات PPC هزینه های تبلیغاتی کمتر، کنترل بیشتر بر کمپین های تبلیغاتی شما و هدف گیری دقیق تر مشتری است.
  • بینگ- اخیراً، تبلیغات بینگ از راه اندازی بازاریابی مجدد برای کمپین های جستجو و خرید خبر داد. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات را در نتایج جستجوی یاهو یا بینگ به کاربرانی که از سایت آنها بازدید کرده‌اند ارائه دهند.
  • فیس بوک- از طریق فیس بوک، شما این فرصت را خواهید داشت که دقیقاً به گروه هدف خود نزدیک شوید. قبل از شروع استراتژی بازاریابی فیس بوک، مطمئن شوید که در مورد طراحی و محتوای تبلیغات، تقسیم بندی، فرمت های تبلیغات و بودجه خود کاملاً آگاه هستید.
  • توییتر- این سایت سه نوع گزینه تبلیغاتی را ارائه می‌کند: توییت‌های تبلیغ‌شده، حساب‌های تبلیغاتی، و گرایش‌های تبلیغاتی. طبق گفته پنا پاورز، گرایش های تبلیغ شده روزانه حدود 200000 دلار برای شما هزینه دارد.
  • Google Display- گوگل گفت که شبکه نمایش (GDN) به بیش از 90 درصد از کاربران جهانی اینترنت دسترسی دارد که در دو میلیون سایت گسترش می یابند. تبلیغات نمایشی همان بنرها یا جعبه های کوچکی هستند که هنگام بازدید از سایت ها یا وبلاگ های مورد علاقه خود می بینید.
  • هدف‌گیری مجدد تبلیغات- AdRoll می‌گوید هدف‌گیری مجدد با ردیابی افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند و نمایش تبلیغات هدف‌گیری مجدد شما به آن‌ها هنگام بازدید از سایت‌های دیگر به صورت آنلاین کار می‌کند. به طور کلی، آنها به تبدیل خریداران ویترین به خریداران کمک می کنند.
  • تبلیغات موبایلی- سریعتر از سایر قالب های تبلیغات دیجیتال رشد می کند. امروزه بیش از نیمی از کل ترافیک وب به موبایل اختصاص دارد.

طراحی انواع تبلیغات

پس از اینکه تصمیم گرفتید از چه نوع تبلیغاتی استفاده کنید و در کجا قرار دهید، مهم است که طرح آنها را نیز در نظر بگیرید. اگر قصد دارید یک بنر تبلیغاتی قابل کلیک داشته باشید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه آن است. تا حد امکان از سایز استاندارد استفاده کنید. با آن، Google AdSense  اشاره کرد.

اگر می خواهید یک بنر تبلیغاتی قابل کلیک داشته باشید، باید سلسله مراتب را حفظ کنید. با در نظر گرفتن این موارد، شما باید همیشه سه جزء اساسی را در تبلیغ خود داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که توسط پلتفرم های تبلیغاتی پذیرفته می شوند و به تبدیل بهتر تبلیغ شما کمک می کنند – آرم شرکت، پیشنهاد ارزش و دعوت به اقدام.

انواع بهترین سایت تبلیغات
انواع بهترین سایت تبلیغات

نقش انواع مختلف تبلیغات در استراتژی بازاریابی شما

فراموش نکنید که نقش این انواع مختلف تبلیغات را در مراحل مختلف سفر مشتری در نظر بگیرید. به عنوان مثال، افزایش آگاهی، ایجاد سرنخ یا هدف گذاری مجدد می شود.

اهمیت تبلیغات سنتی و انواع بهترین سایت تبلیغات را شرح دهید؟

به همان اندازه که روش‌های تبلیغاتی سنتی ارزشمند هستند، کاربرانی که بر روی یک تبلیغ پرداخت به ازای کلیک (PPC) کلیک می‌ کنند، نسبت به کسانی که از طریق محتوای ارگانیک از سایت شما بازدید می ‌کنند، 50 درصد بیشتر احتمال خرید دارند. به همین دلیل، نمی توانید تبلیغات PPC را از دست بدهید.
اما کدام پلتفرم PPC بهترین نتایج را برای کسب و کار شما خواهد داشت؟ حتی اگر همه چیز را در مورد نحوه عملکرد PPC بدانید، ممکن است ندانید از کجا شروع به استفاده از آن کنید. با این حال، خبر خوب این است که پلتفرم های تبلیغاتی پولی زیادی برای انتخاب وجود دارد.

پلتفرم های تبلیغات آنلاین را به صورت مختصر توضیح دهید؟

برای شروع کار با PPC، باید پلتفرم های تبلیغاتی پولی را که می خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید. بسته به بودجه و اهداف خود، ممکن است از پلتفرم های تبلیغاتی متعدد برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری استفاده کنید. البته، احتمالاً نمی‌خواهید از تک تک موارد موجود در این لیست استفاده کنید که بسیار زیاد است.
با این حال، هنوز خوب است که قبل از انتخاب پلتفرم های تبلیغاتی پولی که می خواهید استفاده کنید، همه گزینه های خود را بدانید. با این حال، در حال حاضر، در این مقاله 18 مورد از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی پولی وجود دارد.

راهنمای سریع انواع بهترین سایت تبلیغات برای اهداف مختلف چیست؟

در واقع، طی 10 سال گذشته، رسانه های دیجیتال به وسیله ای تبدیل شده اند که مصرف کنندگان با آن با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار می کنند، به ویژه هنگام تصمیم گیری برای خرید. این دلیل اصلی استقبال و سرمایه گذاری بازاریابان در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال است.
اما، در کنار این پیشرفت‌های خوشایند در رفتار و انتظارات مشتری، بازاریابان با چالش‌های فزاینده‌ای مواجه می‌شوند.
به ‌روز رسانی‌ های الگوریتم، تغییرات در ردیابی، و افزایش نویز در چشم‌انداز دیجیتال فقط سه مورد را نام می‌برند.
همانطور که آناتولی لابینسکی می گوید « تغییر در تبلیغات دیجیتال در سال 2022 در راه است»، و این موضوع را برای بازاریابان مهم تر از همیشه می کند تا با انواع مختلف تبلیغات موجود امروزی برخورد کنند. به همین دلیل است که ما برخی از انواع مختلف تبلیغات را فهرست کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان هدف شما بهترین است.
اگر به دنبال بهینه‌ سازی استراتژی بازاریابی، ادغام فعالیت‌های دیجیتالی خود هستید یا فقط برای اولویت ‌بندی مراحل بعدی خود به کمک نیاز دارید، چارچوب محبوب RACE ما برای شما مناسب است.

7 دیدگاه برای “انواع بهترین سایت تبلیغات

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    ارتقا کیفیت محتوای تولید شده شما به عنوان تبلیغات میتواند نقش به سزایی در دیده شدن سایت و کسب و کار شما و حتی جذب مخاطب شما داشته باشد پس جدی گرفتن نکات تکمیلی تولید محتوا تبلیغات را فراموش نکنید

  3. Parham گفته:

    AdMob با اپلیکیشن موبایل خود یک پلتفرم عالی برای هر شرکتی است. اگر شما یکی از آن شرکت ها هستید، می توانید از AdMob برای نمایش تبلیغات خود در برنامه خود استفاده کنید. این تبلیغات می تواند به شکل تبلیغات بنری و تبلیغات ویدیویی و سایر فرمت ها باشد. مطالب بسیار کامل بود

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    برای شروع کار با PPC، باید پلتفرم های تبلیغاتی پولی را که می خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید. بسته به بودجه و اهداف خود، ممکن است از پلتفرم های تبلیغاتی متعدد برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری استفاده کنید. البته، احتمالاً نمی‌خواهید از تک تک موارد موجود در این لیست استفاده کنید که بسیار زیاد است

  5. berlin گفته:

    انواع بهترین سایت تبلیغات
    AdRoll یکی از برترین شبکه های تبلیغاتی به دلیل ارزش هدف گذاری مجدد است. از بسیاری از پلتفرم‌های دیگر مانند گوگل و فیس‌بوک استفاده می‌کند تا تقریباً همه افرادی را که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند را ردیابی کند و سپس آنها را با تبلیغاتی که آنها را تشویق به بازگشت می‌کند هدف‌گذاری می‌کند

  6. متاورس آینده من گفته:

    اگر در حال کار بر افرایش کیفیت کمپین های تبلیغاتی خود هستید، احتمالاً از ارزش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و طراحی وب در انواع بهترین سایت تبلیغات با خبر هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *