مشخصات انواع سایت تبلیغات

مشخصات انواع سایت تبلیغات

برای موفقیت به ‌عنوان یک تبلیغ‌ کننده دیجیتال، امروزه موارد زیادی مانند مشخصات انواع سایت تبلیغات وجود دارد که باید ردیابی کنید. باید مخاطبان هدف خود را درک کنید. چگونه و از کجا خرید می‌ کنند. شما باید روندها و تاکتیک های صنعت را بدانید

تبلیغات چیست؟

تبلیغات جزئی از استراتژی بازاریابی یک شرکت است. شرکت ها از تبلیغات برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود از طریق رسانه های مختلف استفاده می کنند. چشم انداز تبلیغات با تکنولوژی تغییر کرده است، به طوری که تبلیغات چاپی و پخش به عنوان قالب سنتی و تبلیغات دیجیتال به عنوان یک گزینه مدرن تر عمل می کند. با استفاده از فناوری، شرکت‌ها راه‌های جدیدی برای هدف قرار دادن مصرف ‌کنندگان و ردیابی اثربخشی کمپین‌ های تبلیغاتی خود به دست می‌آورند.

مدیریت تبلیغات از طریق مشخصات انواع سایت تبلیغات

مشخصات تبلیغات چیزهای بی شمار دیگری هستند که نباید آن ها را ردیابی کنید. خوشبختانه، در حال حاضر شما مجبور نیستید. زیرا جایی در امتداد خط، مشخصات تبلیغات، پلتفرم‌ها، انواع همه این ها برای یک نفر بسیار طاقت ‌فرسا شد که نمی‌ توان آن را مدیریت کرد.

مشخصات انواع سایت تبلیغات چیست؟

قبلا ساده بود چند کانال تبلیغات دیجیتال، تعداد انگشت شماری از انواع تبلیغات به‌عنوان یک تبلیغ ‌کننده، چیز زیادی وجود نداشت که نگران آن باشید هیچ نگرانی در مورد نمایش متقاطع صفحه، هیچ یک از این “تجربه مشتری یکپارچه” یا بازاریابی سفر مشتری وجود ندارد. نیازی به دانستن هیچ چیز خارج از مشخصات تبلیغات فیس بوک، توییتر یا مشخصات تبلیغات لینکدین وجود نداشت. سپس تغییرات بزرگی رخ داد.

ابتدا، موبایل در سال 2014 از دسکتاپ به عنوان منبع اصلی ترافیک وب پیشی گرفت. سپس، سال گذشته، موبایل به عنوان پلتفرم منتخب تبلیغ کنندگان از دسکتاپ پیشی گرفت. اکنون، پس از حدس و گمان های فراوان، این اتفاق دوباره رخ داد زیرا هزینه های تبلیغات دیجیتال در نهایت بر هزینه های تبلیغاتی در تلویزیون سایه انداخته است.

مشخصات هزینه انواع سایت تبلیغات جهانی

این تغییر یک شبه اتفاق نیفتاد، حتی اگر به نظر برسد که وقتی جلوی لپ تاپ خود می ‌نشینید و می پرسید «این همه نوع تبلیغات از کجا آمده‌اند؟»

مشخصات انواع سایت تبلیغات در گذشته و اکنون: جدول زمانی هزینه تبلیغات دیجیتال

تبلیغات اینترنتی از یک مد گذرا، به یک غول اقتصادی تبدیل شده است. رشد آن را در بیست سال گذشته دنبال کنید و متوجه خواهید شد که تنها در یک دهه چهار برابر شده است:

مشخصات انواع سایت تبلیغات دیجیتال

این رقم 5 میلیارد دلار در سال 2007 تا بیش از 20 میلیارد دلار در سال 2017 است. در نیمه اول سال جاری، درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده با 23 درصد افزایش نسبت به زمان مشابه در سال 2016 به رکورد 40.1 میلیارد دلار رسید.

 در ترکیب با نیمه دوم، Recode  گزارش می دهد که 41٪ از دلارهای تبلیغاتی در سراسر جهان است. 209 میلیارد دلار در مقایسه با 178 میلیارد دلار تلویزیون.

با 30 میلیارد دلار، کسب و کارها ترجیحات خود را تا حد متوسط ​​مشخص کرده اند. اما هنگامی که آنها بیشتر از بودجه خود را وارد وب کنند، به کجا ختم می شود؟

رشد سالانه کانال های تبلیغات دیجیتال

رشد در فضای تبلیغات دیجیتال به یک اندازه انجام نمی شود. در حالی که اعداد و ارقام نشان می‌ دهند که هزینه ‌ها در همه کانال ‌های تبلیغات دیجیتال رو به افزایش است، تفاوت زیادی در سرعت رشد آنها وجود دارد.

رشد هزینه مشخصات تبلیغات

در طول دوره رکورد شکنی 6 ماهه تبلیغات دیجیتال در اوایل سال جاری، تبلیغات جستجو و نمایش بیش ترین رشد را به همراه داشت. ویدئوی دیجیتال نیز بخش قابل توجهی را به همراه داشت.

وقتی از کانال ‌ها فراتر می ‌روید و پلتفرم ‌های خاصی را که تبلیغ ‌کنندگان به آن هجوم می ‌آورند نگاه کنید، به راحتی می ‌توانید ببینید که تمام پول جستجو و نمایش در کجا خرج می‌ شود.

تا پایان سال 2017، یک گزارش eMarketer پیش‌ بینی می‌ کند که فیس‌ بوک و گوگل 63 درصد از دلارهای تبلیغات دیجیتال را به دست خواهند آورد. بالاتر از آنچه در ابتدای سال انتظار می ‌رفت.

مشخصات تبلیغات درآمد تبلیغات دیجیتال

تا پایان سال 2017، فیس بوک و گوگل 63 درصد از دلارهای تبلیغات دیجیتال را به دست خواهند آورد.

مشخصات انواع سایت تبلیغات
مشخصات انواع سایت تبلیغات

به گفته مونیکا پیرت ، مدیر ارشد پیش بینی در eMarketer، در خصوص دلیل این هدف گذاری ها:

تبلیغ‌ کنندگان به ‌طور فزاینده‌ای خواستار جزئیات بیشتر در قابلیت ‌های هدف ‌گیری برای دستیابی به مشتریان هستند. گوگل و فیس بوک خود را در جلوی این منحنی تقاضا قرار داده اند، زیرا ناشران تبلیغاتی با برخی از بهترین توانایی های هدف گذاری در کلاس خود در بازار تبلیغات دیجیتال هستند. با توجه به اینکه فیس بوک می‌ تواند بر اساس علایق مصرف ‌کننده هدف ‌گذاری کند و گوگل از جایی که این مشتریان از طریق جست ‌و جو بوده‌اند سرمایه ‌گذاری می ‌کند، هر دو شرکت برتری خود را در بین ناشران تبلیغات دیجیتال تضمین می‌ کنند.

اما حتی زمانی که می‌دانید افراد حرفه‌ ای چگونه و کجا از بودجه خود استفاده می ‌کنند، باز هم پیمایش در دنیای پلتفرم‌ های تبلیغات آنلاین آسان نیست. بین مخاطبان، قابلیت‌ های هدف ‌گیری، انواع تبلیغات و مشخصات تبلیغاتی که تضمین می‌ کند در همه دستگاه ‌ها به خوبی نمایش داده می‌ شوند، کشف بهترین راه برای خرج کردن بودجه می‌ تواند سردردی باشد که به سرعت به یک مانع تبدیل می‌ شود.

به همین دلیل ما راهنمای همه کاره پلتفرم‌ ها و واحدهای تبلیغاتی دیجیتال را گردآوری کردیم. در داخل، نگاهی کوتاه به مخاطبان هر پلتفرم و قابلیت ‌های هدف ‌گیری، همراه با جزئیات نحوه عملکرد هر نوع تبلیغات (با مثال‌ها) و مشخصات دقیقی خواهید داشت که تجربه کاربری قانع‌ کننده را در هر دستگاهی تضمین می‌ کند.

امروزه شرکت ها به طیف گسترده ای از گزینه های تبلیغاتی دسترسی دارند. تبلیغات می توانند در مکان های مختلف به دست مشتریان برسند، از جمله هنگام تماشای تلویزیون، قدم زدن در شهر یا مرور اینترنت. برای تعیین اینکه کدام نوع تبلیغات به بهترین وجه با نیازهایش مطابقت دارد، یک شرکت ممکن است نیاز داشته باشد عوامل متعددی مانند بودجه یا مصرف کنندگانی را که می خواهد هدف قرار دهد، در نظر بگیرد. در این مقاله نمونه هایی از 14 نوع تبلیغات مختلف را ارائه می دهیم که شرکت ها می توانند برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود از آنها استفاده کنند.

14 نوع مختلف تبلیغات

شرکت ها می توانند از تبلیغات مختلف برای دستیابی به مصرف کنندگان هدف خود یا اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند. در اینجا 14 نوع از تبلیغات و نمونه هایی از آنها آورده شده است:

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی به تبلیغات چاپی اطلاق می شود که اغلب در روزنامه ها و مجلات دیده می شود. با این حال، این دسته همچنین شامل سایر مواد چاپی مانند راهنماها و بروشورها می شود. شرکت‌ها می ‌توانند آگهی هایی را در روزنامه‌های محلی چه در سرتاسر مقاله و چه در بخش طبقه‌بندی قرار دهند تا مشتریان را در یک مکان جغرافیایی هدف قرار دهند.

برای مخاطب هدفمند تر، شرکت ها ممکن است به دنبال فرصت های تبلیغاتی در مجلات باشند. مجلات تخصصی می توانند به یک شرکت کمک کنند تا به گروه یا نوع خاصی از افراد دسترسی پیدا کند. به عنوان مثال، شرکتی که تجهیزات گلف می فروشد، برای علاقه مندان به گلف تبلیغاتی را در مجلات قرار می دهد، زیرا آنها می دانند که مخاطبان احتمالاً از محصول آنها قدردانی می کنند.

تبلیغات مجلات همچنین می تواند تجربه بصری بهتری را برای مصرف کنندگان ارائه دهد، زیرا فرصت های تمام صفحه اجازه می دهد تا تصاویر رنگی و تولیدی بیشتری نسبت به تبلیغات روزنامه ها داشته باشید.

مشخصات انواع سایت تبلیغات
مشخصات انواع سایت تبلیغات

تبلیغات پستی مستقیم

پست مستقیم نوعی تبلیغات چاپی است که تبلیغات را از طریق پست برای مشتریان ارسال می کند. به عنوان مثال می توان به بروشورها، کاتالوگ ها، خبرنامه ها و بروشورها اشاره کرد. این رویکرد شرکت‌ها را قادر می ‌سازد تا بازار هدفمند تری را نسبت به سایر قالب‌های تبلیغات چاپی شناسایی کنند، زیرا تبلیغات را از طریق یک لیست پستی مستقیم توزیع می‌ کند. به عنوان مثال، شخصی که یک آرایشگاه باز می کند می تواند یک بروشور ایجاد کند که افتتاحیه بزرگ او را اعلام می کند.

سپس آنها می توانند آن بروشور را برای لیستی از ساکنان واقع در پنج مایلی سالن بفرستند. برای جذب مشتریان جدید، مالک می تواند یک کوپن تخفیف نیز همراه با پست کننده قرار دهد.

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی نوعی تبلیغات پخشی است که در آن شرکت ها محصولات یا خدمات خود را از طریق تبلیغات تلویزیونی ۲۰، ۳۰ یا ۶۰ ثانیه ای تبلیغ می کنند. ممکن است پرهزینه باشد اما شرکت ها را قادر می سازد تا تبلیغات خود را به طور منظم تکرار کنند. هزینه های پخش تبلیغات تلویزیونی به دلیل عوامل زیر می تواند متفاوت باشد:

  • طول تبلیغ
  • زمان روز
  • نمایش تلویزیونی
  • فرکانس تهویه
  • گستره جغرافیایی
  • تعداد شبکه ها

به عنوان مثال، پخش یک آگهی تبلیغاتی در طول یک رویداد پرتماشاگر مانند Super Bowl بسیار پرهزینه تر است. در حالی که مصرف کنندگان اکنون این توانایی را دارند که از تبلیغات در تلویزیون خود صرف نظر کنند، اما همچنان به عنوان یک روش موثر برای دستیابی به مخاطبان زیادی عمل می کند. تکرار تبلیغات به ایجاد شناخت و آگاهی از برند کمک می کند، و حتی اگر مصرف کنندگان تبلیغات را تماشا نمی کنند، ممکن است همچنان به آنها گوش دهند.

تبلیغات رادیویی

رادیو شکل دیگری از تبلیغات پخش است که تبلیغات را در زمان استراحت برنامه پخش می کند. مشتریان می توانند در حین انجام سایر فعالیت ها، مانند رانندگی یا انجام کارهای خانه، تبلیغات رادیویی را بشنوند. مانند تلویزیون، رادیو امکان تکرار تبلیغات را فراهم می ‌کند که می ‌تواند به شرکت‌ها شناخت بیشتری نزد مصرف‌ کنندگان بدهد.

شرکت ها می توانند تحقیق کنند که چه ایستگاه های رادیویی در بین مشتریان هدف خود محبوب هستند. آنها همچنین می توانند یاد بگیرند که این مشتریان در چه ساعاتی از روز بیشتر به رادیو گوش می دهند. به عنوان مثال، ممکن است سعی کنند در یک بازه زمانی صبح، زمانی که می دانند بسیاری از مشتریانشان با ماشین به محل کار خود خواهند رفت، تبلیغ کنند.

تبلیغات پادکست

در تبلیغات پادکست، شرکت ها می توانند از پادکست ها حمایت کنند یا تبلیغاتی برای محصولات یا خدمات خود در طول قسمت پخش کنند. به طور معمول، پادکست ها تبلیغات را در ابتدا، وسط و انتهای قسمت پخش می کنند. مشابه تبلیغات رادیویی، شرکت‌ها می‌توانند تحقیق کنند که کدام پادکست‌ها در بین مخاطبان هدفشان محبوب‌تر هستند.

برخی از میزبانان پادکست از روی اسکریپت ارائه شده توسط شرکت می خوانند یا متن خود را ایجاد می کنند، که می تواند راهی سرگرم کننده برای شنوندگان برای مصرف محتوای تبلیغاتی باشد. اغلب، شرکت‌ها کد تخفیفی را در اختیار شنوندگان پادکست قرار می‌دهند. علاوه بر جذب مشتریان جدید، این کد می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا میزان عملکرد این استراتژی تبلیغاتی را براساس استفاده از آن ارزیابی کنند.

تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایلی از طریق هر دستگاه تلفن همراه با اتصال به اینترنت، مانند تلفن همراه یا تبلت، به دست مصرف کنندگان می رسد. این تبلیغات ممکن است از طریق رسانه های اجتماعی، در صفحات وب یا داخل برنامه ها برای مصرف کنندگان ظاهر شوند. به عنوان مثال، مشتری در حال انجام یک بازی موبایلی ممکن است تبلیغات بازی های مشابه را در بین دورهای گیم پلی دریافت کند.

مزیت این است که این تبلیغات بدون توجه به جایی که مصرف کنندگان هستند می توانند به دست مصرف کنندگان برسند. اگر افراد تنظیمات مکان را فعال کنند، شرکت ها حتی ممکن است بتوانند آنها را از طریق موقعیت جغرافیایی هدف قرار دهند.

مشخصات انواع سایت تبلیغات
مشخصات انواع سایت تبلیغات

روش دیگری که شرکت‌ها تبلیغات موبایلی را انجام می‌دهند، ترکیب آن با تبلیغات چاپی با استفاده از کدهای QR است. وقتی مصرف کنندگان یک کد QR را در مجله می بینند، می توانند آن را با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنند. سپس می‌تواند آن‌ها را به وب‌سایت برند ببرد یا کوپنی به آن‌ها ارائه دهد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

شرکت ها از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در پلتفرم های مختلف استفاده می کنند. تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، مانند سایر تبلیغات دیجیتال، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار دهند. آنها ممکن است بر اساس موقعیت جغرافیایی، گروه سنی یا عادات خریدشان بر روی دستیابی به مشتریان تمرکز کنند. آنها می توانند برای تبلیغ تبلیغات خود هزینه پلتفرم ها را بپردازند یا می توانند از روش های ارگانیک تری استفاده کنند.

به عنوان مثال، یک کسب و کار کوچک می تواند از تبلیغات ارگانیک در رسانه های اجتماعی با درخواست از دنبال کنندگان خود برای لایک کردن و اشتراک گذاری مجدد یکی از پست های خود استفاده کند. سپس ممکن است به طور تصادفی یک شرکت کننده را برای دریافت تخفیف یا هدیه انتخاب کنند. کسب‌وکارهای امروزی همچنین از اینفلوئنسرهای آنلاین، وبلاگ‌ نویسان یا افراد مشهور برای ایجاد پست‌هایی برای تبلیغ برند یا محصولات خود استفاده می‌کنند.

به جای کمپین های تبلیغاتی کامل، این روش ها ممکن است به عنوان تکنیک های مقرون به صرفه تری عمل کنند که کسب و کار را قادر می سازد تا آگاهی از برند خود را گسترش دهد.

تبلیغات جستجوی پولی

جستجوی پولی نوعی از تبلیغات آنلاین است که گاهی اوقات به عنوان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) شناخته می شود. شرکت‌هایی که از تبلیغات PPC استفاده می ‌کنند تنها زمانی هزینه پرداخت می‌ کنند که کاربران روی تبلیغ آن‌ها کلیک کنند. آنها روی کلمات کلیدی خاصی که معمولاً مربوط به کسب و کارشان است، همراه با قرار دادن آگهی خود در موتور جستجو پیشنهاد می دهند.

برای مثال، شرکتی که دوچرخه‌های تاشو می ‌فروشد، کلمه کلیدی «دوچرخه ‌های تاشو» را در پیشنهاد خود گنجانده است. هنگامی که کاربران آن عبارت را جستجو می کنند، محصولات شرکت به عنوان یک تبلیغ معمولاً در بالای صفحه در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی نوعی تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات شبیه به بقیه محتوای صفحه است. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک می توانند به عنوان نوعی تبلیغات بومی عمل کنند زیرا محصول تبلیغ شده اغلب با نتایج دیگر ترکیب می شود. کسب و کارها از استفاده از این قالب لذت می برند زیرا برخلاف تبلیغات نمایشی، تجربه کاربر را مختل نمی کند.

به عنوان مثال، وب سایتی که مقالاتی در مورد پیشرفت حرفه ای منتشر می کند ممکن است شامل مقالات حمایت شده نیز باشد. این مقالات مشابه مقالات منتشر شده توسط نویسندگان و ویراستاران سایت هستند، اما از یک کسب و کار به دنبال تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند.

یک خواننده ممکن است مقاله ای در مورد نکات مدیریت زمان بیابد و بعداً متوجه شود که این یک پست حمایت شده از شرکتی است که نرم افزار ردیابی زمان می فروشد. در این سناریو، شرکت همچنین احتمالاً نرم افزار خود را در محتوای مقاله ذکر یا تبلیغ می کند.

نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات دیجیتالی است که از تبلیغات قابل شناسایی استفاده می کند. اینها ممکن است شامل تبلیغات بنری در بالا یا کناره های صفحات وب و تبلیغات پاپ آپ باشد. مثال دیگر تبلیغات ویدیویی است که قبل یا در حین پخش محتوای ویدیویی ظاهر می شود.

تبلیغات نمایشی کاربران را تشویق می کند تا روی آنها کلیک کنند تا به وب سایت شرکت منتقل شوند، اغلب برای خرید. این تبلیغات به صورت آنلاین بسیار رایج هستند، اگرچه گاهی اوقات نادیده گرفتن آنها برای مصرف کنندگان آسان است.

یکی از روش های مورد استفاده در تبلیغات نمایشی، بازاریابی مجدد یا هدف گذاری مجدد است. هنگامی که کاربران از وب سایت یک برند بازدید می کنند، اغلب کوکی های مرورگر را می پذیرند که به سایت اجازه می دهد سفر آنها را ردیابی کند.

اگر کاربر تصمیم بگیرد که چیزی در سایت خریداری نکند، برند ممکن است آن مشتری را مورد هدف قرار دهد و تبلیغات محصولات خود را در وب سایت های دیگر قرار دهد تا به آنها یادآوری کند که کالا را برگردانند و بخرند.

مشخصات انواع سایت تبلیغات
مشخصات انواع سایت تبلیغات

تبلیغات در فضای باز

تبلیغات در فضای باز به تبلیغاتی اطلاق می شود که مصرف کنندگان در خارج از خانه خود می بینند. در نتیجه گاهی اوقات به این نوع تبلیغات، تبلیغات خارج از منزل نیز گفته می شود. به عنوان مثال می ‌توان به بیلبوردها و تبلیغاتی که در مکان‌های عمومی یا وسایل نقلیه حمل‌ و نقل دیده می ‌شوند، مانند کناره‌های اتوبوس یا داخل واگن‌های مترو، اشاره کرد.

هدف تبلیغات در فضای باز جلب توجه جمعیت زیادی است. معمولاً این تبلیغات به کسب و کارها کمک می کند تا آگاهی از برند خود را در یک مکان جغرافیایی ایجاد کنند. فضای اختصاص داده شده به تبلیغات در فضای باز ممکن است محدود باشد، همچنین مدت زمانی که مصرف کننده برای مشاهده تبلیغات صرف می کند، ممکن است محدود باشد. به طور معمول، این تبلیغات از تصاویر پررنگ و کلمات کمتری استفاده می کنند تا محتوا به راحتی قابل درک باشد.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات جزئی از استراتژی بازاریابی یک شرکت است. شرکت ها از تبلیغات برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود از طریق رسانه های مختلف استفاده می کنند. چشم انداز تبلیغات با تکنولوژی تغییر کرده است، به طوری که تبلیغات چاپی و پخش به عنوان قالب سنتی و تبلیغات دیجیتال به عنوان یک گزینه مدرن تر عمل می کند. با استفاده از فناوری، شرکت‌ها راه‌های جدیدی برای هدف قرار دادن مصرف ‌کنندگان و ردیابی اثربخشی کمپین‌ های تبلیغاتی خود به دست می‌آورند.

مشخصات انواع سایت تبلیغات چیست؟

قبلا ساده بود چند کانال تبلیغات دیجیتال، تعداد انگشت شماری از انواع تبلیغات به‌عنوان یک تبلیغ ‌کننده، چیز زیادی وجود نداشت که نگران آن باشید هیچ نگرانی در مورد نمایش متقاطع صفحه، هیچ یک از این “تجربه مشتری یکپارچه” یا بازاریابی سفر مشتری وجود ندارد. نیازی به دانستن هیچ چیز خارج از مشخصات تبلیغات فیس بوک، توییتر یا مشخصات تبلیغات لینکدین وجود نداشت. سپس تغییرات بزرگی رخ داد.
ابتدا، موبایل در سال 2014 از دسکتاپ به عنوان منبع اصلی ترافیک وب پیشی گرفت. سپس، سال گذشته، موبایل به عنوان پلتفرم منتخب تبلیغ کنندگان از دسکتاپ پیشی گرفت. اکنون، پس از حدس و گمان های فراوان، این اتفاق دوباره رخ داد زیرا هزینه های تبلیغات دیجیتال در نهایت بر هزینه های تبلیغاتی در تلویزیون سایه انداخته است.

رشد سالانه کانال های تبلیغات دیجیتال به چه صورت است؟

شد در فضای تبلیغات دیجیتال به یک اندازه انجام نمی شود. در حالی که اعداد و ارقام نشان می‌ دهند که هزینه ‌ها در همه کانال ‌های تبلیغات دیجیتال رو به افزایش است، تفاوت زیادی در سرعت رشد آنها وجود دارد.

8 دیدگاه برای “مشخصات انواع سایت تبلیغات

  1. اشتراک‌ها: انواع سایت تبلیغات - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. berlin گفته:

    امروزه شرکت ها به طیف گسترده ای از گزینه های تبلیغاتی دسترسی دارند. تبلیغات می توانند در مکان های مختلف به دست مشتریان برسند، از جمله هنگام تماشای تلویزیون، قدم زدن در شهر یا مرور اینترنت. برای تعیین اینکه کدام نوع تبلیغات به بهترین وجه با نیازهایش مطابقت دارد، یک شرکت ممکن است نیاز داشته باشد عوامل متعددی مانند بودجه یا مصرف کنندگانی را که می خواهد هدف قرار دهد، در نظر بگیرد. در این مقاله نمونه هایی از ۱۴ نوع تبلیغات مختلف را ارائه می دهیم که شرکت ها می توانند برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود از آنها استفاده کنند

  3. Amin DehghanNejad گفته:

    تبلیغات نمایشی نوعی از تبلیغات دیجیتالی است که از تبلیغات قابل شناسایی استفاده می کند. اینها ممکن است شامل تبلیغات بنری در بالا یا کناره های صفحات وب و تبلیغات پاپ آپ باشد

  4. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات در پادکست ها میتواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شما بازخورد بالایی نیز داشته باشد زیرا تا مدت طولانی شما از طریق شنوندگان ساپورت خواهید شد

  5. Parham گفته:

    هدف ‌گیری، انواع تبلیغات و مشخصات تبلیغاتی که تضمین می‌ کند در همه دستگاه ‌ها به خوبی نمایش داده می‌ شوند، کشف بهترین راه برای خرج کردن بودجه می‌ تواند سردردی باشد که به سرعت به یک مانع تبدیل می‌ شود. مطالب بسیار کامل بود

  6. مهدی غلامحسینی گفته:

    مدیریت تبلیغات از طریق مشخصات انواع سایت تبلیغات
    مشخصات تبلیغات چیزهای بی شمار دیگری هستند که نباید آن ها را ردیابی کنید. خوشبختانه، در حال حاضر شما مجبور نیستید. زیرا جایی در امتداد خط، مشخصات تبلیغات، پلتفرم‌ها، انواع همه این ها برای یک نفر بسیار طاقت ‌فرسا شد که نمی‌ توان آن را مدیریت کرد.

  7. امیرحسین گفته:

    برای موفقیت به ‌عنوان یک تبلیغ‌ کننده دیجیتال، امروزه موارد زیادی مانند مشخصات انواع سایت تبلیغات وجود دارد که باید ردیابی کنید.

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    تبلیغات جزئی از استراتژی بازاریابی یک شرکت است. شرکت ها از تبلیغات برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود از طریق رسانه های مختلف استفاده می کنند. چشم انداز تبلیغات با تکنولوژی تغییر کرده است، به طوری که تبلیغات چاپی و پخش به عنوان قالب سنتی و تبلیغات دیجیتال به عنوان یک گزینه مدرن تر عمل می کند. با استفاده از فناوری، شرکت‌ها راه‌های جدیدی برای هدف قرار دادن مصرف ‌کنندگان و ردیابی اثربخشی کمپین‌ های تبلیغاتی خود به دست می‌آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *