استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

اگر مانند بسیاری از بازاریابان هستید، دو مورد از بزرگترین نگرانی های شما هنگام ارزیابی گزینه های مقرون به صرفه بودن و نتایج است. به همین دلیل است که در این صفحه، چند مورد از بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد، هزینه‌های آن‌ها و مزایای آن‌ها برای کسب‌وکار شما را بررسی می‌کنیم.

بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

برخی از بهترین راه‌های تبلیغات آنلاین شامل این استراتژی‌های تبلیغاتی است:

1. استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد درطراحی وب

وب سایت شما یکی از ضروری ترین بخش های کسب و کار شما است. این خانه آنلاین شماست و بسیاری از مشتریان برای کسب اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما به آنجا مراجعه می کنند. در بسیاری از موارد، وب سایت شما اولین تاثیری است که کسب و کار شما بر اعضای مخاطب هدف شما می گذارد.

یک سایت خوب طراحی شده می‌تواند باعث شود بازدیدکنندگان بخواهند مدت بیشتری بمانند و سرمایه‌گذاری بیشتری را در آنچه شرکت شما ارائه می‌دهد بكنند. همچنین باعث ایجاد اعتماد به مشتریان می شود. در واقع، مطالعات نشان مي دهد که  94 درصد از پاسخ‌دهندگان  به یک وب‌سایت به دلیل برخی عناصر طراحی بی‌اعتماد هستند. بنابراین اگر مدتی است که سایت خود را به‌روزرسانی نکرده‌اید، احتمالاً مشتریان شما متوجه آن خواهند شد.

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

يكي از مناسب ترين استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد بهينه سازي موتور جستجو است كه می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد؛ اما تنها در صورتی که خريداران بتوانند آن را پیدا کنند.

بهترین راه برای تحقق این امر، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو است. با سرمایه گذاری در سئو، می توانید وب سایت خود را به گونه ای بهبود بخشید که به آن کمک کند رتبه خوبی در موتورهای جستجو مانند Google برای جستجوهای مرتبط با محصولات یا خدمات شما کسب کند.

سئو شامل ترکیب کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات شما در سایت شما است، به طوری که وقتی کاربران آن کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند، صفحات مرتبط در نتایج ظاهر می شوند.

شما می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای صفحات خود با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی شناسایی کنید تا ببینید مخاطبان هدف شما در جستجوی چه هستند و همچنین رقبای شما کدام کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند. شما می خواهید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که توسط مخاطبان هدف شما استفاده می شود و آنها را به سایت شما جذب می کند.

3. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

پرداخت به ازای کلیک ، یا PPC، یک مدل تبلیغات آنلاین است که به شما امکان می دهد برای کلمات کلیدی خاص تبلیغات را در نتایج موتورهای جستجو قرار دهید. در حالی که SEO بر کسب رتبه از طریق محتوا و بهینه سازی تمرکز دارد، PPC اساسا به شما امکان می دهد برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر خود هزینه پرداخت کنید.

یکی از بزرگترین مزایای PPC این است که (همانطور که از نام آن پیداست)، شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند. این بدان معناست که لازم نیست نگران هدر دادن بودجه خود برای افرادی باشید که به تجارت شما علاقه ای ندارند یا تبلیغات شما را نادیده می گیرند.

این ویژگی، PPC را به یکی از قوی ترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد برای شرکت ها تبدیل می کند.

PPC همچنین یک استراتژی تبلیغاتی موثر است، زیرا می تواند از همان لحظه ای که یک کمپین را راه اندازی می کنید، شروع به ایجاد نتایج کند. برخلاف سئو که زمان بر است، PPC می تواند بلافاصله فروش و تبدیل ایجاد کند.

به طور کلی، PPC یک کانال تبلیغاتی آنلاین موثر است که می تواند با هر بودجه ای کار کند و دید آنلاین شما را افزایش دهد. و اگر با یک  مدیر کمپین PPC با تجربه شریک شوید، می تواند دقیقا همان چیزی باشد که برای رشد کسب و کار و افزایش درآمد خود به آن نیاز دارید.

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد
استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام فرصت‌های بزرگی را برای دسترسی و ارتباط با مخاطبان هدف شما فراهم می‌کنند. به همین دلیل است که این سایت ها به سرعت تبدیل به یکی از بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد تبديل شدند.

رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای تبلیغات هستند زیرا مصرف کنندگان زیادی در این پلتفرم ها وجود دارند. در واقع،  هشتاد و یک درصد از افراد بزرگسال پروفایل رسانه های اجتماعی دارند؛ اين به این معنی است که احتمال اینکه حداقل بخشی از مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی فعال باشند، زیاد است.

پلتفرم‌های اجتماعی به شما این امکان را می‌دهند که مخاطبان خود را بر اساس اطلاعات جمعیتی استاندارد مانند سن، جنسیت و مکان و همچنین گزینه‌های پیشرفته مانند علایق و رفتار انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد تا به کاربرانی دسترسی داشته باشید که به احتمال زیاد بخشی از مخاطبان هدف شما هستند و نتایج خود را با هر کمپین به حداکثر برسانید.

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات، هزینه نسبتا پایین آن است.

5. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راهی عالی برای تبلیغ غیرمستقیم کسب و کار خود برای مصرف کنندگان با ارائه اطلاعات مفید یا جالب به آنها است. شما می توانید محتوا را در قالب وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک و تقریباً هر قالب آنلاین ديگر ایجاد کنید.

صرف نظر از صنعت شما، انتشار محتوای اصلی یک راه بسیار موثر برای ارتباط با مخاطبان هدف شما است. وقتی اطلاعاتی را به اشتراک می گذارید که مشتریان تان آن را جالب می دانند، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد.

بازاریابی محتوا همچنین می تواند شرکت شما را به عنوان یک مقام معتبر معرفی کند و شهرت آنلاین شما را ایجاد کند. هنگامی که مخاطبان هدف شما می بینند که به طور قابل اعتماد اطلاعات جدیدی را در صنعت خود منتشر می کنید، مطمئن می شوند که شما در زمینه کاری خود پیشرو هستید.

برای اینکه بتوانید در بازاریابی محتوا موفق باشید، باید از یک برنامه منظم انتشار پیروی کنید.

عناصر بصری می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند و وقتی با اطلاعات جالب ترکیب شوند، می توانند زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. به علاوه، اینفوگرافیک ها به راحتی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، به این معنی که شانس بازدیدکنندگان شما را برای به اشتراک گذاشتن لینک سایت شما با فالوورهای خود افزایش می دهند.

اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، ویدیوها یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب بازدیدکنندگان هستند. ایجاد محتوای ویدیویی اصلی  می تواند کمی بیشتر از نوشتن یک پست وبلاگ یا طراحی گرافیکی کار فشرده باشد، اما زمانی که به خوبی انجام شود، نتایج برای کسب و کار شما می تواند قابل توجه باشد.

6. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی  یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی دیجیتال است، اما همچنان یکی از موثرترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد و تکنیک های بازاریابی است. وقتی از ایمیل استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیماً در صندوق‌های ورودی آن‌ها به تک تک اعضای مخاطب هدف خود دسترسی پیدا کنید.

ایمیل ها راهی عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی شما هستند. شما می توانید خبرنامه، اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات جدید و معاملات متناسب با بخش های مختلف مخاطبان خود را ارسال کنید .

در نتیجه، ایمیل یک کانال بسیار مقرون به صرفه است (به همین دلیل است که یکی از بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد آنلاین است). در واقع، به ازای هر دلاری که در ایمیل خرج می‌کنید، این پتانسیل را دارید  که بازدهی بازگشت سرمایه ۴۴ دلاری کسب کنید.

البته، رسیدن به این پتانسیل بالا به معنای آزمایش و بهبود مستمر ایمیل‌هایتان در طول زمان است، اما یکی از راه‌های ردیابی سریع نتایج، ترکیب شخصی‌سازی است.

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد
استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

چگونه بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم

با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است.

در میان استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد آنلاین نمونه‌هایي که ارزش امتحان کردن را دارند، رسانه‌های اجتماعی، سئو، ایمیل و کمپین های بازاریابی است كه اگر کسب‌وکار کوچک‌تری با بودجه بازاریابی نسبتاً کم هستید، ممکن است بخواهید با اين گزینه‌های کم‌هزینه‌ تبليغات خود را انجام دهید.

با این حال، اگر انعطاف بیشتری دارید، توصیه می کنیم تا حد امکان از این استراتژی ها برای ایجاد یک استراتژی جامع استفاده کنید. وقتی از چندین رویکرد استفاده می‌کنید، می‌توانید نسبت به زمانی که فقط از یکی استفاده می‌کردید، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

به عنوان پایه، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای ایجاد تبدیل طراحی شده است.

شما می توانید پول زیادی را به سئو و PPC بریزید، اما اگر وب سایت شما حرفه ای و کاربرپسند نباشد، بعید به نظر می رسد به نتایجی که می خواهید برسید. کاربران باید سایت شما را پیدا کنند، اما زمانی که به آنجا رسیدند، همچنین باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای تبدیل شدن به مشتری پیدا کنند.

همانطور که استراتژی خود را توسعه می دهید، بزرگترین مزیت تبلیغات آنلاین این است که نظارت و بهبود کمپین های شما آسان است. با همه استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر در این صفحه، مشاهده بازگشت سرمایه‌تان و انجام تنظیمات برای بهبود بازده سرمایه‌گذاری در حرکت رو به جلو آسان است.

توسعه استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد   

بیانیه موقعیت یابی

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد مبتنی بر یک «بیانیه موقعیت‌یابی» است، یک اصطلاح فنی که معنای آن، به سادگی، این است که محصول یا خدمات شرکت چیست، چگونه از محصولات و خدمات رقیب متمایز می‌شود، و به دست مشتری می‌رسد.

به طور ضمنی در یک بیانیه، موقعیت یابی خوب آن چیزی است که صنعت آن را مفهوم محصول می نامد، یعنی مجموعه ای از ارزش ها که محصول یا خدمات نشان دهنده آن است و چارچوب های ارتباطی که در آن قرار مي گيرد. بیانیه موقعیت یابی همچنین باید به طور ضمنی شامل مشخصات مشتری هدف و دلایلی باشد که چرا او این محصول یا این خدمات را خریداری می کند، باشد.

مصرف کننده هدف

مصرف کننده هدف ترکیب پیچیده ای از افراد مختلف است. اول از همه، شامل شخصی می شود که در نهایت محصول را خریداری می کند. سپس شامل کسانی می شود که در شرایط خاص تصمیم می گیرند چه محصولی خریداری كنند (اما به صورت فیزیکی آن را نمی خرند). در نهایت، مصرف كننده هدف شامل کسانی می شود که بر خرید محصول تأثیر می گذارند (کودکان، همسر و دوستان).

رسانه های ارتباطی

هنگامی که محصول و محیط آن درک شد و مصرف کننده هدف مشخص شد، مسیرهای دسترسی به مصرف کننده باید ارزیابی شود. هر کدام از کانال های موجود مزایا، معایب و الگوهای هزینه اي خود را دارند.

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد براي رقابت با ديگران

سه راه برای رقابت وجود دارد: محصول، خدمات و قیمت. مطمئناً، انواع جزئیات دیگر نيز برای ایجاد استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد وجود دارد. تصمیمات مربوط به بازاریابی، توزیع، مدل های عملیاتی، مکان فیزیکی و مواردی از این دست، همه، ملاحظات ضروری هستند. اما انتخاب‌های انجام شده در آن حوزه‌ها فقط به اطلاع بیشتر از محصول، خدمات و استراتژی‌های قیمت‌گذاری شما کمک می‌کند. در واقع، این سه عنصر استراتژیک تنها اهرم هایی هستند که برای ایجاد یک کسب و کار موفق به آن نیاز دارید. بیایید بررسی کنیم که اين استراتژي ها چگونه کار می کنند.

1. استراتژی محصول

این اهرم در مورد چیزی است که به بازار تحویل داده می شود و توسط مشتری مصرف می شود. فرصت تمایز به ادراکات مربوط به کیفیت، ارزش، ویژگی ها و عملکردها مربوط می شود. شرکت‌های کالایی زمان کمی را صرف استراتژی محصول می‌کنند و بیشتر به خدمات و قیمت‌گذاری برای رقابت تکیه می‌کنند، در حالی که سایر کسب‌وکارها استراتژی محصول خود را با تغییر ترکیبی از کیفیت، ارزش، ویژگی‌ها و عملکردها برای برآورده کردن نیازهای درک شده در بازار خاص تنظیم می‌کنند.

2. استراتژی خدمات.

این اهرم در مورد تعریف نحوه ارائه پشتیبانی مشتری به بازار است. تمایز در کیفیت خدمات ارائه شده و تجربه مشتری اتفاق می افتد.

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد
استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

3. استراتژی قیمت گذاری.

این اهرم در مورد تعیین نرخی است که باید برای محصول یا خدمات ارائه شده دریافت شود. نحوه ارائه ترکیب خاص خود از محصول، خدمات و قیمت می تواند کسب و کار شما را در یک بازار همیشه متنوع و متین، منحصر به فرد و قانع کننده کند. بنابراین، اجازه ندهید که شركت هاي ديگر شما را بترسانند که فکر کنید استراتژی فقط برای افراد بزرگ است. همه می توانند یاد بگیرند که این سه اهرم را تنظیم کنند و با موفقیت رقابت کنند.

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد در طراحی وب سایت

اولین قدم در استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد در طراحی وب سایت این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به طور دقیق نشان دهنده کسب و کار شما باشد. این به طور مستقیم به جنبه بصری آن (یعنی ظاهر آن) مربوط نمی شود، بلکه به کیفیت اطلاعات ارائه شده مربوط می شود.

وب سایت شما همان ویترین فروشگاه شما است. باید از بیرون خوب به نظر برسد و وقتی مشتریان وارد مغازه شما می شوند، همه چیز باید مرتب و در جای خود باشد.

قبل از شروع هر کمپین، کمی زمان بگذارید و وب سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که:

یک ساختار سلسله مراتبی ساده دارد: یک ساختار سایت خوب به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

کاربرپسند و کاربردی است: وب سایت خود را با استفاده از اصول طراحی وب سئو ارزیابی کنید و سعی کنید عناصر طراحی را که به پیچیدگی می افزایند یا مورد نیاز نیستند حذف کنید.

اطلاعات دقیقی در مورد شرکت و محصولات شما دارد: مطمئن شوید که همه ي چیزهایی را که در مورد شرکت و محصولات شما باید بدانند در اختیار کاربران قرار می دهد. از عناصر بصری برای جلب توجه کاربران خود استفاده کنید.

سریع و سازگار با موبایل است: اکثر کاربران شما از دستگاه های تلفن همراه هستند، بنابراین وب سایت خود را در تلفن همراه آزمایش کنید و تجربه کاربر را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.

چگونه بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است.
در میان استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد آنلاین نمونه‌هایي که ارزش امتحان کردن را دارند، رسانه‌های اجتماعی، سئو، ایمیل و کمپین های بازاریابی است كه اگر کسب‌وکار کوچک‌تری با بودجه بازاریابی نسبتاً کم هستید، ممکن است بخواهید با اين گزینه‌های کم‌هزینه‌ تبليغات خود را انجام دهید.

چگونه مي توان استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد را توسعه داد؟ 

بیانیه موقعیت یابی
مصرف کننده هدف
رسانه های ارتباطی

استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد در طراحی وب سایت به چه شكل است؟

اولین قدم در استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد در طراحی وب سایت این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به طور دقیق نشان دهنده کسب و کار شما باشد. این به طور مستقیم به جنبه بصری آن (یعنی ظاهر آن) مربوط نمی شود، بلکه به کیفیت اطلاعات ارائه شده مربوط می شود.

5 دیدگاه برای “استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد

  1. Parham گفته:

    ایمیل ها راهی عالی برای ارتباط با مشتریان فعلی شما هستند. شما می توانید خبرنامه، اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات جدید و معاملات متناسب با بخش های مختلف مخاطبان خود را ارسال کنید .

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    چند مورد از بهترین استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد، هزینه‌های آن‌ها و مزایای آن‌ها برای کسب‌وکار شما را بررسی می‌شود

  3. berlin گفته:

    يكي از مناسب ترين استراتژي هاي سايت تبليغاتي جديد بهينه سازي موتور جستجو است كه می تواند یک ابزار بازاریابی عالی باشد؛ اما تنها در صورتی که خريداران بتوانند آن را پیدا کنند

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی موجود، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و بودجه شما مناسب‌تر هستند، دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *