انواع سایت تبلیغات مدرن

انواع سایت تبلیغات مدرن

روش های مختلفی در انواع سایت تبلیغات مدرن برای تبلیغ برند و محصول شما وجود دارد. علیرغم مجموعه ای از انتخاب های موجود، همه انواع تبلیغات دو هدف مشترک دارند: تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان و تبدیل آنها به مشتری

ایجاد کمپین در انواع سایت تبلیغات مدرن

هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی تاثیرگذار، صرف نظر از پلتفرم، تبلیغ‌ کنندگان روشی برای جذب مخاطبان خود دارند که با تحقیق و استراتژی شروع می شود. این جنون می ‌تواند بسیار زیاد باشد، اما همچنین می ‌تواند با دسته‌ بندی انواع سایت تبلیغات مدرن که شما و شرکتتان در آن شرکت خواهید کرد، کاهش یابد. برای انجام این کار، درک گزینه‌هایتان مهم است.

رسانه تبلیغاتی چیست؟

رسانه های تبلیغاتی به انواع رسانه های جمعی یا کانال های رسانه های جایگزین اطلاق می شود که کسب و کارها می توانند محصولات، خدمات یا نام تجاری خود را تبلیغ کنند. از آنجایی که برای هر مشتری اطلاع از پیشنهادات هر برند غیرممکن است، دانستن اینکه کدام کانال های رسانه تبلیغاتی برای شرکت شما مفید هستند می تواند در پیشی گرفتن از رقبای شما بسیار مهم باشد.

نقش رسانه های تبلیغاتی چیست؟

با استفاده از انواع مناسب رسانه های تبلیغاتی، بازاریابان می توانند به روش های متفاوت با مخاطبان مختلف درگیر شوند. به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی مشتریان را تشویق می کنند تا گفتگو را آغاز کنند، در حالی که تلویزیون پیام ها را از طریق ارتباط یک طرفه توزیع می کند. در نتیجه، برنامه ریزان رسانه باید از نزدیک ارزیابی کنند که کدام کانال ها بیشترین سود را با کمترین هزینه نسبی ارائه می دهند. هر رسانه تبلیغاتی باید بر اساس اهداف کمپین (اعم از آگاهی از برند یا فروش مستقیم) و توانایی کانال برای دستیابی به مخاطب هدف انتخاب شود.

انواع تبلیغات در انواع سایت تبلیغات مدرن

نوع تبلیغاتی که شما و شرکتتان برای شرکت در آن انتخاب می‌کنید باید با مشخصات مشتری ایده‌آل شما مطابقت داشته باشد و برای تعامل با آن‌ها اغلب تلاش کنید. علاوه بر این، روشی که انتخاب می کنید باید مقرون به صرفه باشد و با محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنید منطقی باشد.

انواع مختلف تبلیغات در انواع سایت تبلیغات مدرن

  • تبلیغات جستجوی پولی
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات بومی
  • نمایش تبلیغات
  • تبلیغات چاپی
  • تبلیغات پخش
  • تبلیغات در فضای باز

قبل از شروع، مهم است که دو دسته بزرگتر تبلیغات را درک کنیم: دیجیتال و سنتی. تبلیغات دیجیتال می‌تواند با استفاده از اینترنت قدرتمند به طرق مختلف به مخاطبان گسترده‌ای دست یابد و همچنین می‌تواند برای محدود کردن مخاطب با توجه به جمعیت آن‌ها سفارشی شود.

تبلیغات سنتی تا حد زیادی بر آن چیزی تمرکز می کند که وقتی به تبلیغات «معمولی» فکر می کنید فکر می کنید: تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله، پست مستقیم و طرح های بیلبورد. این نوع تبلیغات مخاطبان زیادی را جذب می کند. این عالی است زیرا به این معنی است که افراد بیشتری تبلیغات شما را می بینند، اما تشخیص اینکه آیا  افراد مناسب  آنها را می بینند یا نه دشوار است.

انواع تبلیغات دیجیتال در انواع سایت تبلیغات مدرن

در فرهنگ مصرف کننده امروزی، سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال یک ضرورت است.

تبلیغات دیجیتال برای ارائه مطالب تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان بیشتر به اینترنت متکی است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند فوراً نتایجی را در مورد اینکه چه کسی با تبلیغات درگیر شده است، چگونه آن شخص درگیر شده است و اینکه آیا منجر به فروش شده است یا خیر، دریافت کنند.

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد که متخصصان می توانند از آنها برای قرار دادن تبلیغات و کمپین برای مخاطبان اینترنتی استفاده کنند.

1.تبلیغات جستجوی پولی

تبلیغات جستجوی پولی شامل مناقصه برای کلمات کلیدی است به طوری که تبلیغات مرتبط با کلمات کلیدی خاص در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار می گیرند. با جستجوی پولی، تبلیغ‌کنندگان فقط زمانی پرداخت می‌کنند که روی تبلیغاتشان کلیک شود، و پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را ارائه می‌دهد.

برای تمایز بین جستجوی پولی و ارگانیک، به دنبال یک برچسب کوچک در کنار پیوند باشید که نشان می دهد نتیجه یک تبلیغ است.

جستجوی پولی هدفمند، کارآمد، قابل اندازه گیری، ساده و مقرون به صرفه است. یک تبلیغ‌کننده چه چیزی بیشتر می‌تواند بخواهد؟

انواع سایت تبلیغات مدرن
انواع سایت تبلیغات مدرن

2. تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی به تبلیغات کمک می کند. تبلیغات در رسانه های اجتماعی به شما یک بازگشت سرمایه سریع می دهد زیرا همه چیز در شبکه های اجتماعی در زمان واقعی انجام می شود. با کدهای UTM ، می‌توانید دقیقاً وقتی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود را به این صورت برچسب‌گذاری می‌کنید، فروش خود را دقیقاً دنبال کنید.

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی کمی آزادی بیشتری را برای انتشار شخصیت یک برند فراهم می‌کند، زیرا رسانه‌های اجتماعی نسبت به تبلیغات جستجوی پولی یا تبلیغات تلویزیونی پلتفرمی راحت‌تر هستند.

هنگام تبلیغات در رسانه های اجتماعی، مهم است که پلتفرم های خود را عاقلانه انتخاب کنید و بدانید که همه مخاطبان شما از هر پلتفرمی استفاده نمی کنند. به عنوان مثال، مخاطبان شما در اینستاگرام احتمالا با مخاطبان شما در لینکدین متفاوت هستند. برای رسیدن به چه کسی تلاش می کنید؟

اگر مخاطبان شما وفادار و بزرگ باشند، می‌توان تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را به صورت ارگانیک و با موفقیت انجام داد، اما اگر تازه شروع کرده‌اید یا به‌دنبال دستیابی به یک فرد جدید هستید، پرداخت هزینه برای تبلیغات به شما کمک می‌کند تا به پتانسیل‌های خود برسید.

نکته – از نظرات در تبلیغات اجتماعی خود استفاده کنید: با درج نظرات مشتریان، بازگشت سرمایه تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید. مطالعات نشان می دهد نمایش نظرات می تواند نرخ تبدیل را تا 270٪ افزایش دهد. اگر یک برند B2B هستید، استراتژی بررسی خود را با ادعای مالکیت نمایه G2 رایگان خود شروع کنید.

با تبلیغات اجتماعی، یک امتیاز اضافی وجود دارد – اثربخشی در زمان واقعی اندازه گیری می شود. هر بخش از محتوای رسانه اجتماعی که یک تجارت پست می‌کند قابل ردیابی است، بنابراین تبلیغ‌کنندگان می‌توانند اطلاعاتی در مورد میزان ترافیک یک تبلیغ، تعداد تبدیل‌های ایجاد شده و حتی افرادی که با تبلیغات درگیر شده‌اند را جمع‌آوری کنند.

3. تبلیغات بومی

بنرها و تبلیغات پاپ آپ آشکار می سازند که آنها سعی دارند چیزی به شما بفروشند. تبلیغات بومی خود را استتار می کند. با ظاهر شدن به عنوان یک تطابق تقریباً کامل با محتوایی که در اطراف آن قرار دارد، تبلیغات بومی به شکل مقاله یا ویدیو در وب‌سایت‌هایی می‌آیند که قبلاً میزبان مطالب مشابه هستند.

تبلیغات بومی عالی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و جنبه تبلیغاتی را در درجه دوم پیامی قرار می دهد. از آنجایی که آنها با جریان طبیعی صفحه مطابقت دارند، تبلیغات بومی مزاحم نیستند و کاربران احساس نمی کنند که با یک تبلیغ درگیر هستند.

قرار دادن تبلیغات بومی باید استراتژیک باشد و همچنین باید از الگوها و علایق مخاطبان یک کسب و کار پیروی کند. تبلیغات بومی برای هشدار به خوانندگان از حمایت مالی بودن محتوا برچسب گذاری می شود، اما این برچسب به قدری محتاطانه است که باعث ایجاد تضاد بین تبلیغ کنندگان و خوانندگان می شود.

4. تبلیغات نمایشی

از نظر سبک و فرمت، تبلیغات نمایشی بدون تردید چیزی به شما می فروشند. ماهیت آشکار تبلیغات نمایشی یک عامل منحصر به فرد در حوزه تبلیغات دیجیتال است، زیرا تبلیغات معمولاً به صورت نامحسوس اجرا می شوند.

تبلیغات نمایشی را می توان به صورت متحرک یا راکد طراحی کرد و معمولاً در امتداد بالا یا کناره های صفحات وب یافت می شود. هدف تبلیغات نمایشی تبدیل سریع است و دسترسی بالقوه آنها بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو می توانند یک تبلیغ را با میلیون ها وب سایت بر اساس اولویت های کلیدواژه و هدف مطابقت دهند.

تبلیغات نمایشی به شدت آنلاین هستند که می تواند به اثربخشی آنها آسیب برساند. از آنجایی که آنها هیچ ارزشی به جز دعوت به اقدام برای مصرف کنندگان ندارند، کاربران یاد گرفته اند که تبلیغات نمایشی را نادیده بگیرند و نرخ کلیک را کاهش دهند.

در حالی که تبلیغات نمایشی مانند گذشته محبوب نیستند، کسب و کارها نباید در استراتژی کمپین تبلیغاتی خود به طور کامل آنها را نادیده بگیرند. وقتی تبلیغات نمایشی مستقیم و محرک بصری باشد، می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند.

انواع سایت تبلیغات مدرن
انواع سایت تبلیغات مدرن

انواع تبلیغات سنتی

در حالی که تبلیغات دیجیتال به طور فزاینده ای محبوب می شود، تبلیغات سنتی هیچ نشانه ای از توقف را نشان نمی دهد. با در نظر گرفتن بودجه و هدف مناسب، انواع سنتی تبلیغات می تواند به اندازه دیجیتال موثر باشد. تبلیغات سنتی به ارائه پیام های تبلیغاتی از طریق رسانه های جمعی اشاره دارد.

1.چاپی

در حالی که حوزه تبلیغات تکامل یافته است، اهداف یکسان باقی مانده است: تأثیرگذاری بر نظرات و تصمیمات خرید مصرف کنندگان. تبلیغات از طریق رسانه های چاپی زمانی شکل غالب تبلیغات بود. امروزه در میان میلیون ها تبلیغ دیجیتال وجود دارد و به همان اندازه مهم است.

اگر یک آگهی بر روی کاغذ چاپ شود، اعم از روزنامه، مجلات، خبرنامه، کتابچه، بروشور، پست مستقیم، یا هر چیز دیگری که به عنوان یک رسانه چاپی قابل حمل در نظر گرفته می شود، آنگاه تحت عنوان تبلیغات چاپی قرار می گیرد.

تبلیغات چاپی شامل تبلیغات در

  • روزنامه ها و مجلات
  • بروشورها
  • دایرکتوری ها
  • تراکت و پوستر
  • پست مستقیم (کارت پستال و نامه)

هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از تبلیغات چاپی، درک مخاطبان و کسب و کار شما بسیار مهم است. برای چه گروه سنی تبلیغ می کنید؟ آیا پیام چیزی است که همه ما می توانیم درک کنیم یا محلی است؟

2. تبلیغات پخش

تبلیغات پخش به اشتراک گذاری پیام های تبلیغاتی در مورد محصول یا خدمات شما از طریق تلویزیون یا رادیو است. این نوع تبلیغات با توجه به اینکه چقدر راحت کانال را رد کرده یا به طور کامل تغییر می دهیم، سرمایه گذاری پرریسکی است.

آگهی‌های تبلیغاتی، اسپات‌های شبکه، تبلیغات ملی، تبلیغات محلی و اطلاعیه‌های خدمات عمومی همگی از انواع تبلیغات پخش هستند. در حالی که پخش آن ابزار بازاریابی سابق نیست، اما هنوز به نقطه انقراض کامل نرسیده است.

برای شرکت هایی که بودجه بیشتری دارند، خرید یک نقطه پخش یک راه عالی برای ایجاد آگاهی از برند و انتقال ارزش آنها به مصرف کنندگان است. برای کسب‌وکارهایی که می‌توانند از پس هزینه‌های بالای تبلیغات پخش برآیند، توجه بالقوه‌ای که این برند به آن جلب می‌کند، سرمایه‌گذاری ارزشمندی است. با این حال، بدون یک مسیر مستقیم برای فروش، پخش یک ابزار برای آگاهی است، نه یک محرک فروش.

یک شکل ارتباطی در بازار انبوه از جمله تلویزیون و رادیو، تبلیغات پخشی، تا همین اواخر، غالب ترین راه برای دستیابی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان بوده است.

3. تبلیغات در فضای باز

تبلیغات در فضای باز، که در غیر این صورت به عنوان تبلیغات خارج از خانه (OOH) شناخته می شود، به سادگی هر تبلیغی است که در خارج از خانه برای مصرف کننده قابل مشاهده باشد. درست مانند تبلیغات پخش، تبلیغات در فضای باز به عنوان یک رسانه بازار انبوه در نظر گرفته می شود و برای حمایت از پیام رسانی گسترده و تلاش های برندسازی در نظر گرفته شده است.

این اصطلاح گسترده ای است که هر نوع تبلیغاتی را توصیف می کند که زمانی که مصرف کننده در خارج از خانه است به دست او می رسد.

پیاده سازی طراحی گرافیک در تبلیغات در فضای باز بسیار مهم است. به این فکر کنید که مردم چقدر سریع از کنار طرح بیلبورد عبور می کنند . در چند ثانیه ای که راننده باید آن را ببیند، پیام باید خوانده و درک شود.

تبلیغات در فضای باز یک راه عالی برای کسب و کارها برای دسترسی به جمعیت زیادی از مردم بدون هیچ هدف گذاری است. تبلیغات در فضای باز بیشتر از فروش از آگاهی از برند پشتیبانی می کند زیرا نمایش هر نوع پیام مرتبط با فروش روی تابلو دشوار است.

با این حال، بسیاری از تبلیغ کنندگان شروع به استفاده از تبلیغات در فضای باز به عنوان راهی برای ارتباط دنیای واقعی با دنیای دیجیتال کرده اند. چه از طریق یک کد QR یا برنامه‌هایی مانند اسنپ چت و اینستاگرام، کسب‌وکارها از فناوری استفاده می‌کنند تا عابران را درگیر کنند و آن‌ها را فوراً به سمت چیزی سوق دهند که امکان مکالمه بین مصرف‌کنندگان و یک برند را فراهم می‌کند.

انواع سایت تبلیغات مدرن
انواع سایت تبلیغات مدرن

بعدش چی؟

اکنون که انواع مختلف تبلیغات را درک کرده اید، آنچه لازم است برای تشکیل یک کمپین تبلیغاتی و اجرای آن در کانال های مناسب دارید. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، پس عاقلانه انتخاب کنید.

سایر راه های تبلیغات در انواع سایت تبلیغات مدرن

تبلیغات به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است که به معنای واقعی کلمه هزاران راه مختلف برای یک کسب و کار برای رساندن پیام به مصرف کننده دارد. می توان گفت که نقاشی های غار به نوعی نمایانگر اولین اشکال تبلیغاتی بود.

با این حال، امروزه تبلیغ‌کننده طیف وسیعی از انتخاب‌ها را دارد. اینترنت به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم می کند، با ظهور ویدیوهای وایرال شده، بنرها، آگهی های تبلیغاتی، وب سایت های حمایت شده، اتاق های گفتگو و موارد دیگر.

خوشبختانه، هر تاکتیکی که برای تبلیغ‌ کننده در دسترس است در یکی از سطل‌های زیر قرار می‌گیرد. اگرچه تعداد کمی از آنها در این زمینه نسبتاً جدید هستند، اما بیشتر آنها به ابتدای تبلیغات مدرن بازمی‌گردند.

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی (یا بازاریابی) که به عنوان رسانه محیطی نیز شناخته می شود، در 20 سال گذشته برجسته شده است. این اصطلاحی است که به طور گسترده برای هر چیزی غیر متعارف استفاده می شود و معمولاً مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل با آن قطعه دعوت می کند.

مکان و زمان بندی مهم است. نیروهای محرک پشت تبلیغات یا بازاریابی چریکی، ایده های خلاقانه و نوآوری هستند، نه بودجه زیادی. اغلب اوقات، شما با این کمپین ها به جای اجازه درخواست بخشش خواهید کرد و آنها از طریق دهان به دهان و رسانه های اجتماعی منتشر می شوند.

تبلیغات خدمات عمومی

برخلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات خدمات عمومی (PSA) در درجه اول برای اطلاع رسانی و آموزش طراحی شده اند تا فروش یک محصول یا خدمات.

تبلیغات قرار دادن محصول

به طور خلاصه، قرار دادن محصول به جای تبلیغ صریح، تبلیغ کالاها و خدمات برند در چارچوب یک نمایش یا فیلم است.

تبلیغات تلفن همراه و موبایل

یک شکل نسبتاً جدید تبلیغات، اما به سرعت در حال گسترش است، از تلفن‌های همراه ، آی‌پد، کیندل‌ها، نوک‌ها و سایر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل با اتصال به اینترنت استفاده می‌کند. روند فعلی در تبلیغات موبایلی شامل استفاده عمده از رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک است.

انواع سایت تبلیغات مدرن
انواع سایت تبلیغات مدرنانواع سایت تبلیغات مدرن

چگونه برنامه‌ ریزان رسانه‌ای می‌توانند تأثیر را در هر تبلیغات به حداکثر برسانند

برنامه ریزان رسانه باید فراتر از تبلیغات پایه تلویزیونی و بنری در محیط بازاریابی در حال تحول امروز فکر کنند. در عوض، آنها باید نگرش مصرف کننده نسبت به برند شما را تقویت کنند. تجربه برند باید محور برنامه رسانه باشد و یک پلت فرم تبلیغاتی باید از این تمرکز حمایت کند. به عنوان مثال، یک برنامه رسانه ای برای یک شرکت لوازم خانگی ممکن است شامل تبلیغات تلویزیونی باشد، اما تبلیغات باید با تقویت رابطه با مصرف کننده مرتبط باشد. رسانه‌های تبلیغاتی و کانال‌های مربوطه باید از استراتژی و پیام ‌رسانی فراگیر برند پشتیبانی کنند، بنابراین هر نوع رسانه باید به‌عنوان یک قطعه پازل عمل کند که تصویری از استراتژی برند شما را تکمیل کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که مصرف کنندگان هر روز در معرض بیش از 5000 آگهی قرار می گیرند. بنابراین برنامه ریزان رسانه باید تأثیر خود را در هر قرار گرفتن در معرض حداکثر قرار دهند. این به معنای ایجاد یک تیم اختصاصی است که می تواند مکان تبلیغات را بهینه کند، درباره بودجه مذاکره کند و محتوای خلاقانه ای طراحی کند که با مخاطب هدف طنین انداز شود.

رسانه تبلیغاتی چیست؟

رسانه های تبلیغاتی به انواع رسانه های جمعی یا کانال های رسانه های جایگزین اطلاق می شود که کسب و کارها می توانند محصولات، خدمات یا نام تجاری خود را تبلیغ کنند. از آنجایی که برای هر مشتری اطلاع از پیشنهادات هر برند غیرممکن است، دانستن اینکه کدام کانال های رسانه تبلیغاتی برای شرکت شما مفید هستند می تواند در پیشی گرفتن از رقبای شما بسیار مهم باشد.

نقش رسانه های تبلیغاتی چیست؟

استفاده از انواع مناسب رسانه های تبلیغاتی، بازاریابان می توانند به روش های متفاوت با مخاطبان مختلف درگیر شوند. به عنوان مثال، رسانه های اجتماعی مشتریان را تشویق می کنند تا گفتگو را آغاز کنند، در حالی که تلویزیون پیام ها را از طریق ارتباط یک طرفه توزیع می کند. در نتیجه، برنامه ریزان رسانه باید از نزدیک ارزیابی کنند که کدام کانال ها بیشترین سود را با کمترین هزینه نسبی ارائه می دهند. هر رسانه تبلیغاتی باید بر اساس اهداف کمپین (اعم از آگاهی از برند یا فروش مستقیم) و توانایی کانال برای دستیابی به مخاطب هدف انتخاب شود.

نحوه انتخاب تبلیغات در انواع سایت تبلیغات مدرن را شرح دهید؟

نوع تبلیغاتی که شما و شرکتتان برای شرکت در آن انتخاب می‌کنید باید با مشخصات مشتری ایده‌آل شما مطابقت داشته باشد و برای تعامل با آن‌ها اغلب تلاش کنید. علاوه بر این، روشی که انتخاب می کنید باید مقرون به صرفه باشد و با محصول یا خدماتی که تبلیغ می کنید منطقی باشد.

10 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات مدرن

  1. nazanin گفته:

    یکی از بهترین روش های تبلیغات روش تبلیغات بومی است زیرا میتواند به طور غیر مستقیم مقصود شمارا به مخاطبان ان موضوع نشان داده و انهارا به طور نا خوداگاه به سوی شما راهنمایی کند و بیشترین باز خورد را از مخاطبان همسو با شما برابی کسب و کارتان داشته باشد

  2. مهدی غلامحسینی گفته:

    روش های مختلفی در انواع سایت تبلیغات مدرن برای تبلیغ برند و محصول شما وجود دارد. علیرغم مجموعه ای از انتخاب های موجود، همه انواع تبلیغات دو هدف مشترک دارند: تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان و تبدیل آنها به مشتری

  3. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات قرار دادن یک محصول میتواند کمک زیادی به رشد شما کند زیرا به طور ناخواداگاه مخاطبان با مشاهده محصول شما ، به دنبال ان می ایند و اکثر منجر به خرید انها نیز میشود

  4. Parham گفته:

    تبلیغات رسانه‌های اجتماعی کمی آزادی بیشتری را برای انتشار شخصیت یک برند فراهم می‌کند، زیرا رسانه‌های اجتماعی نسبت به تبلیغات جستجوی پولی یا تبلیغات تلویزیونی پلتفرمی راحت‌تر هستند.

  5. مهدی غلامحسینی گفته:

    روش های مختلفی در انواع سایت تبلیغات مدرن برای تبلیغ برند و محصول شما وجود دارد. علیرغم مجموعه ای از انتخاب های موجود، همه انواع تبلیغات دو هدف مشترک دارند: تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان و تبدیل آنها به مشتری ممنون از روش های مدرن شما

  6. berlin گفته:

    تبلیغات دیجیتال برای ارائه مطالب تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان بیشتر به اینترنت متکی است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند فوراً نتایجی را در مورد اینکه چه کسی با تبلیغات درگیر شده است، چگونه آن شخص درگیر شده است و اینکه آیا منجر به فروش شده است یا خیر، دریافت کنند

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی تاثیرگذار، صرف نظر از پلتفرم، تبلیغ‌ کنندگان روشی برای جذب مخاطبان خود دارند که با تحقیق و استراتژی شروع می شود. این جنون می ‌تواند بسیار زیاد باشد، اما همچنین می ‌تواند با دسته‌ بندی انواع سایت تبلیغات مدرن که شما و شرکتتان در آن شرکت خواهید کرد، کاهش یابد. برای انجام این کار، درک گزینه‌هایتان مهم است

  8. متاورس آینده من گفته:

    روش های مختلفی در انواع سایت تبلیغات مدرن برای تبلیغ پر ارزش شما وجود دارد علیرغم انتخاب های که دارید، تبلیغات دو گونه هستند: تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان و تبدیل آنها به مشتری

  9. سعید زاجکانی گفته:

    تبلیغات دیجیتال برای ارائه مطالب تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان بیشتر به اینترنت متکی است. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند فوراً نتایجی را در مورد اینکه چه کسی با تبلیغات درگیر شده است، چگونه آن شخص درگیر شده است و اینکه آیا منجر به فروش شده است یا خیر، دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *