سايت تبليغاتي جديد آنلاين

سايت تبليغاتي جديد آنلاين

با انجام مراحل تست شده، کسب و کارها می توانند انتظار داشته باشند که در طول زمان شاهد افزایش ترافیک وب سایت باشند. در حالی که بسیاری از این تاکتیک ها می توانند رضایت آنی را فراهم کنند، سایر تاکتیک ها به زمان و صبر بیشتری نیاز دارند. با آزمودن روش های مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج به پیشروی سايت تبليغاتي جديد آنلاين خود ادامه دهید.

تبلیغات الکترونیکی در سايت تبليغاتي جديد آنلاين چیست؟

تبلیغات الکترونیکی تبلیغاتی است که از اینترنت و سایر اشکال رسانه های دیجیتال برای کمک به یک کسب و کار برای ترویج و فروش کالا و خدمات استفاده می کند.

روش اثبات شده برای افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين

بسیاری از کسب و کارها برای ارائه راه های جدید و خلاقانه برای افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين خود تلاش می کنند. اطلاعات غلط آنلاین زیادی در مورد نحوه جذب بازدیدکنندگان بیشتر وجود دارد که می تواند منجر به استفاده مکرر از استراتژی های خسته کننده و عدم مشاهده نتایج مثبت شود.

اگر به دنبال افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين با دو روش رايگان و پولی هستید، در اینجا بهترين روش ها که ثابت شده نتیجه می دهند آورده شده است.

1. تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

همیشه کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای خود بگنجانید . کلمات کلیدی باید به طور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند، نه اینکه آنقدر در محتوا گنجانده شوند که ایده اصلی را از بین ببرند یا توجه خواننده را پرت کنند. استفاده از کلمات کلیدی در سراسر محتوا، مانند توضیحات متا، عنوان صفحه، URL، سرصفحه ها و چند بار در سراسر متن مهم است.

برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهای مختلفي استفاده کنید. این سایت‌ها نشان می‌دهند که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، تعداد دفعاتی که مردم برای کلمات کلیدی جستجو می‌کنند، قیمت کلمه کلیدی برای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، کلمات کلیدی مرتبط و اطلاعات بسیار ارزشمندتر برای راهنمایی استراتژی کلمات کلیدی را نشان می‌دهند. استخدام یک آژانس سئو همیشه یک گزینه مناسب است، زیرا آنها می توانند بینش ارزشمندی را به سايت تبليغاتي جديد آنلاين ارائه دهند و برای شناسایی مسائلی که ممکن است مانع از نمایش سایت شما در موتورهای جستجو شوند، ممیزی انجام دهند.

2. محتوای به یاد ماندنی ایجاد کنید

فقط ارسال محتوا کافی نیست. شما باید محتوایی ایجاد کنید که به یاد ماندنی باشد و سر و صدا را کاهش دهد. در واقع محتوای مفید و خاطره انگیز یکی از راه های برتر برای افزایش بازدید از سايت تبليغاتي جديد آنلاين شما است.

مردم از گوگل برای یافتن پاسخ های خاص، کامل و دقیق برای سوالات خود استفاده می کنند و محتوای شما باید برای ارائه این پاسخ ها وجود داشته باشد. در واقع، وب‌سایت‌هایی که دارای محتوای وبلاگ هستند، 400 درصد بیشتر از وب‌سایت‌هایی که دارای محتوای وبلاگ نيستند، صفحات نمایه‌شده توسط موتورهای جستجو را تولید می‌کنند. علاوه بر این، سایت هایی که بیش از 16 پست در ماه منتشر می کنند، تقریبا 3.5 برابر بیشتر از سایت هایی که تعداد كمتري مقاله منتشر می کنند، ترافیک دریافت می کنند.

نکته اصلی این است که وقتی به محتوایی که تولید می‌کنید اهمیت می‌دهید، به طور منظم پست می‌کنید و درباره آنچه که مخاطبانتان می‌خواهند ببینند تحقیق کنید، ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين شما باید بهبود یابد.

3. ارسال پست ها براي وب سايت هاي ديگر

ارسال پست ها برای سایر وب سایت ها روشی موثر برای تولید بک لینک، افزایش ترافیک ارجاع و افزایش رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو است. شما همیشه باید وب سایت های مربوط به صنعت خود را به طور کامل بررسي کنید و سپس شروع به راه اندازی سايت تبليغاتي خود کنید.

ابتدا به محتوای یک وب سایت نگاه کنید و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید، اعتبار دامنه آن را بررسی کنید و دستورالعمل های ارسال را مطالعه کنید. همچنین، از انتشارات بپرسید که آیا پست را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند و آیا شما را تگ می کنند.

سايت تبليغاتي جديد آنلاين
سايت تبليغاتي جديد آنلاين

4. صفحات رسانه های اجتماعی را فعال نگه دارید

رسانه های اجتماعی برای جذب بازدیدکننده ها بسیار مهم هستند. در اینجا چند روش برای افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين وجود دارد:

  • محتوا (وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، مقالات سفید، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و غیره) را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.
  • با پاسخ دادن به آنها، ارسال مجدد مطالب و تگ کردن آنها با فالوورها تعامل داشته باشید.
  • از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
  • پیوند موجود در بیو خود را به روز کنید تا محتوای جدید را در زمان انتشار تبلیغ کنید.
  • برای تبلیغ محتوای جدید، عکس روی جلد را تغییر دهید.
  • تأثیرگذارانی که ممکن است به محتوا علاقه مند باشند را تگ کنید.

5. از تبلیغات برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنید

تبلیغات از طریق جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی می تواند راهی کارآمد برای افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين شما باشد. هر گزینه دارای جوانب مثبت و منفی خود است؛ برای مثال، کاربران می توانند تبلیغات نمایشی را مسدود کنند زيرا میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغات گوگل در شبکه جستجو بین 1 تا 2 دلار برای هر کلیک است. بنابراین تعیین بودجه و اهداف قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است.

به عنوان مثال، هنگام انجام تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بسیار مهم است که با یک کمپین و چند گروه تبلیغاتی مختلف شروع کنید که حاوی کلمات کلیدی هستند که می‌خواهید بیشترین هدف را داشته باشید. هنگامی که کمپین ها شروع می شوند، ببینید مخاطبان چگونه با کلمات کلیدی مختلف رفتار می کنند. شاید یک کلمه کلیدی فقط منجر به نمایش ها شود که ترافیک وب سایت را افزایش نمی دهد، در حالی که دیگری منجر به کلیک و تبدیل می شود.

6. ارسال ایمیل خبرنامه

تبلیغ محتوا از طریق خبرنامه های ایمیلی یک راه موثر برای افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين است. در اینجا چند روش برتر بازاریابی ایمیلی آورده شده است:

  • اطلاعات فریبنده از محتوا را در موضوع و در متن ایمیل قرار دهید.
  • پیوند یا دکمه ای را وارد کنید که مشترکین می توانند برای خواندن مطالب بیشتر روی آن کلیک کنند.
  • مطمئن شوید که ایمیل‌ها برای موبایل مناسب هستند. پیوندها باید به راحتی قابل مشاهده باشند، زیرا 46٪ از تمام ایمیل های باز شده در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
  • از تاکتیک های شخصی سازی با درج نام مشترک استفاده کنید.
  • با استفاده از قالب هایی که به خوبی طراحی شده اند، ایمیل را از نظر بصری جذاب کنید.

7. گسترش نفوذ

اینفلوئنسرها مشتاق به اشتراک گذاشتن محتوایی هستند که فالوورهایشان آن را دوست داشته باشند. کسب و کارها می توانند از چند طریق با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنند، از جمله:

  • اگر اینفلوئنسر به محتوا یا تحقیق او ارجاع دارد، در یک پست رسانه اجتماعی تگ کنید.
  • از اینفلوئنسر درخواست مصاحبه، پرسش و پاسخ کنید، سپس هنگام ارسال محتوا، اینفلوئنسر را تگ یا ایمیل کنید. آنها احتمالاً محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت.
  • با چند اینفلوئنسر جمع‌بندی کنید و هر یک از آنها را هنگام تبلیغ پست در رسانه‌های اجتماعی تگ کنید.
  • به اینفلوئنسرها پول پرداخت کنید تا پست های حمایت شده را در صفحات رسانه های اجتماعی خود اجرا کنند.
  • اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، سعی کنید از ابزارهای مناسب رای یافتن اینفلوئنسرها در صنعت خود استفاده کنید یا با یک آژانس بازاریابی دیجیتال تماس بگیرید که می تواند اینفلوئنسر را برای شما پيدا کند.

8. ابزار یا محتوای مفید صنعتی در سايت تبليغاتي جديد آنلاين

استفاده از مشتریان راهی عالی برای افزایش ترافیک است. به عنوان مثال، ما در آژانس بازاریابی محتوای خود یک الگوی تقویم سرمقاله ایجاد کردیم که دانلود آن برای همه رایگان بود. ما می‌خواستیم به بازاریابان ابزاری برای ایجاد و ارسال محتوا بصورت آسان‌تر بدهیم.

ابزارها و محتوای مختلفی را ایجاد کنید که به دیگران در صنعت شما کمک کند، سپس آنها را به صورت رایگان در وب سایت آنها ارائه دهید. با ارسال محتوا يا ابزارهای دروازه‌دار (ارائه محتوا و ابزار در ازای اطلاعات تماس کاربر)، می‌توانید بازدهی خود را به حداکثر برسانید و سرنخ‌های جدید پیدا کنید. یکی دیگر از راه‌های افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين، تبلیغ محتوا يا ابزارها در گروه‌ها یا انجمن‌های مرتبط است که در آن افراد تعامل دارند.

سايت تبليغاتي جديد آنلاين
سايت تبليغاتي جديد آنلاين

9. اعلامیه های مطبوعاتی را برای انتشارات تأثیرگذار ارسال کنید

هنگامی که سايت تبليغاتي جديد آنلاين برای تبلیغ خود یا مشتریان خود بیانیه های مطبوعاتی ایجاد می کند، نباید آنها را فقط در یک وب سایت مطبوعاتی قرار دهند و منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. آنها باید به طور فعال انتشار را تحت فشار قرار دهند و آن را به وب سایت ها و نشریات تأثیرگذار در صنایع خود ارسال کنند.

وقتی می‌خواهیم خبر خوب مشتری خود را اعلام کنیم، آن را به وبلاگ‌ها و نشریات صنعتی که مخاطبان آن‌ها می‌خوانند ارسال می‌کنیم. در نتیجه، می‌توانیم ده‌ها سرنخ جدید جمع‌آوری کنیم و ترافیک ارجاع را برای مشتری افزایش دهیم.

10. تبادل بک لینک

با توجه به تلاش بسیاری از مشاغل برای افزایش ترافیک وب سایت، فرصت های زیادی برای تبادل بک لینک وجود دارد. با سایت های مرتبط تماس بگیرید و محتوای خود را به عنوان منبع اضافی برای درج در یکی از پست های سایت ارائه دهید. برای افزودن انگیزه اضافی، می توانید یک تبادل بک لینک سودمند برای دو طرف ارائه دهید و پیشنهاد دهید یکی از پیوندهای آنها را نیز به پست خود اضافه کنید.

بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد آنلاين

برخلاف تبلیغات، هدف از بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد آنلاين ایجاد محتوایی است که برای مخاطبان هدف آنقدر ارزشمند باشد که آنها به دنبال آن باشند. اکثر مردم وقتی به دنبال محتوا هستند کجا می روند؟

اینترنت و به طور خاص یک موتور جستجو. به همین دلیل است که بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اغلب با هم ترکیب می شوند.

بازاریابی محتوا توسعه محتوای اصلی با کیفیت بالا است که مخاطبان هدف آن را مفید می دانند و بیش از حد تبلیغاتی نیستند. این شامل پست‌های وبلاگ، پادکست‌ها، ویدیوهای آموزشی، تحقیقات اصلی، اینفوگرافیک‌ها، کتاب‌های الکترونیکی، کاغذهای سفید، ابزارهای آنلاین رایگان و سایر تلاش‌های بازاریابی است.

سئو در مورد این است که این محتوا در موتورهای جستجو قابل کشف باشد كه در نتيجه این شانس را افزایش می دهد که مخاطبان هدف شما صفحات وب شما را هنگام جستجوی سؤالات و اطلاعاتی که نام تجاری شما از طریق محتوای دیجیتال به آنها پاسخ داده است، کشف کنند.

بازاریابی محتوا و سئو هر دو زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند، به همین دلیل است که ممکن است به طور غیردقیقی از آنها به عنوان بازاریابی آنلاین يا بازاریابی اینترنتی یاد مي شود.

مزیت اصلی بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد آنلاين این است که افراد را به وب سایت شما جذب می کند، جایی که می توانید آنها را بیشتر درگیر کنید.

اتوماسیون بازاریابی سايت تبليغاتي جديد آنلاين

اتوماسیون بازاریابی سايت تبليغاتي جديد آنلاين اساساً تمرین خودکارسازی برخی وظایف بازاریابی است. یک مثال ایمیل خودکاری است که ما برای کاربرانی که در خبرنامه ما ثبت نام می کنند ارسال می کنیم.

یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی می‌تواند با برنامه‌ریزی پیام‌های خاص برای ارسال به افراد خاص در زمان و روز خاص، بخش‌بندی را بهبود بخشد.

ایده این است که محتوای خاصی بر اساس عادات مصرف محتوا برای کاربران خاصی ارسال می شود یا برای آنها نمایش داده می شود. عادات گفته شده در ابزاری مانند Pardot یا Marketo ثبت می شوند. در حالت ایده‌آل، شما دقیقاً می‌دانید که مخاطب ایمیل چه پستی را در زمانی که برای اولین بار اطلاعات خود را در اختیار شما قرار ‌داده، می‌خواند.

اگر تمايل به راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی ایمیلی و بهبود دقت تعاملات خود با سرنخ‌ها را در حین ورود به قیف فروش دارید، به منابع اتوماسیون بازاریابی نیاز خواهید داشت.

سايت تبليغاتي جديد آنلاين
سايت تبليغاتي جديد آنلاين

انواع مختلف تبلیغات در سايت تبليغاتي جديد آنلاين چیست؟

تبلیغات بنری وب:

الف) تبلیغات کاغذ دیواری: این یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات است زیرا پس زمینه وب سایت را به تبلیغات انتخابی تغییر می دهد.

ب) تبلیغات پاپ آپ: هنگام کلیک بر روی یک وب سایت، صفحه جدیدی به خودی خود باز می شود که محصول را تبلیغ می کند.

ج) تبلیغات شناور: یک تبلیغ شناور در سراسر صفحه حرکت می کند و به کاربر این امکان را می دهد که روی آن کلیک کند.

تبلیغات Ad Sense:

تبلیغات Ad Sense به شرکت‌هایی اشاره دارد که به موتورهای جستجوی اصلی (مانند گوگل) پول پرداخت کرده‌اند تا کسب‌وکار خود را در سه پیوند اولی که هنگام وارد کردن جستجو ظاهر می‌شوند، تبلیغ کنند.

هدف از استفاده از سايت تبليغاتي جديد آنلاين چیست؟

هدف از استفاده از سايت تبليغاتي جديد آنلاين، دستیابی به طیف وسیع تری از مشتریان بالقوه از طریق ارتباط با آنها از طریق وب است. همچنین اين نوع تبليغات مقرون به صرفه تر است زیرا می توانید تبلیغات خود را در محدوده بودجه خود تأمین کنید. یکی از روش هاي مورد استفاده در سايت تبليغاتي جديد آنلاين “بازاریابی هدف” است. این بدان معنی است که شما می توانید گروه مشتریان مورد نظر خود را بر اساس طیف گسترده ای از معیارها مانند سن، مکان، جنسیت و مذهب هدف قرار دهید.

استفاده از سايت تبليغاتي جديد آنلاين چه تاثیری بر بازاریابی تجارت الکترونیکی دارد؟

یکی از اقدامات احتیاطی که باید در مورد بازاريابي تجارت الکترونیکی انجام شود این است که اگر به خوبی انجام نشود می تواند به شدت به وجهه شرکت آسیب برساند. هنگامی که چیزی در اینترنت منتشر می شود، حذف آن تقریبا غیرممکن است، بنابراین باید مراقبت بیشتری انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات به طور مداوم نظارت و کنترل می شوند.

هنگام استفاده از سايت تبليغاتي جديد آنلاين از چه اصطلاحات خاصی استفاده می شود؟

کوکی: یک کوکی فایلی در رایانه شخصی است که اطلاعات خاصی را از تاریخچه جستجوی آنها ثبت می کند تا به ارتقاء چرخش تبلیغات مرتبط کمک کند.
بنر وب: نوعی تبلیغات است که برای جذب مشتریان بالقوه از طریق تبلیغ وب سایت شرکت توسط یک سرور تبلیغاتی انجام می شود. معمولاً روی صفحه می چرخد ​​یا چشمک می زند.
پاپ آپ: نوعی از آگهی است که معمولاً در یک جعبه کوچک روی صفحه نمایش کاربر ظاهر می شود و تجارت یک شرکت را تبلیغ می کند.

6 دیدگاه برای “سايت تبليغاتي جديد آنلاين

  1. Nazanin heshmati گفته:

    شما با گسترش نفوذ بر محاطبان خود میتوانید اطلاعات زیادی از علایق انان بدست اورید که باعث میشود بتوانید دامنه تبلیغات خود و مشترکات بین علایق مخاطبان را مشخص کرده و از ان به نحو احسنت بهتره ببرید

  2. Parham گفته:

    ابتدا به محتوای یک وب سایت نگاه کنید و از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید، اعتبار دامنه آن را بررسی کنید و دستورالعمل های ارسال را مطالعه کنید. همچنین، از انتشارات بپرسید که آیا پست را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند و آیا شما را تگ می کنند.

  3. berlin گفته:

    تبلیغات از طریق جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی می تواند راهی کارآمد برای افزایش ترافیک سايت تبليغاتي جديد آنلاين شما باشد. هر گزینه دارای جوانب مثبت و منفی خود است؛ برای مثال، کاربران می توانند تبلیغات نمایشی را مسدود کنند زيرا میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغات گوگل در شبکه جستجو بین ۱ تا ۲ دلار برای هر کلیک است. بنابراین تعیین بودجه و اهداف قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    با انجام مراحل تست شده، کسب و کارها می توانند انتظار داشته باشند که در طول زمان شاهد افزایش ترافیک وب سایت باشند. در حالی که بسیاری از این تاکتیک ها می توانند رضایت آنی را فراهم کنند، سایر تاکتیک ها به زمان و صبر بیشتری نیاز دارند. با آزمودن روش های مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج به پیشروی سايت تبليغاتي جديد آنلاين خود ادامه دهید.

  5. Amin DehghanNejad گفته:

    مزیت اصلی بازاریابی محتوا در سايت تبليغاتي جديد آنلاين این است که افراد را به وب سایت شما جذب می کند، جایی که می توانید آنها را بیشتر درگیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *