نمایش سایت تبلیغات آموزشی

نمایش سایت تبلیغات آموزشی

هنگام توسعه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی، تبلیغات نمایشی Google ابزاری است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما بسیار مؤثر است. در حالی که برای برخی از سایت های تبلیغات آموزشی، تبلیغات نمایشی مستقیماً تبدیل‌ها را افزایش نمی‌دهند بلکه آگاهی را افزایش می‌دهند

استفاده موثر از نمایش سایت تبلیغات آموزشی

برای استفاده موثر و مقرون به صرفه از تبلیغات نمایشی، مهم است که بدانید چگونه تبلیغاتی را بسازید که به هدف خود کمک کند تا آگاهی، علاقه و در نهایت مشتری برای سایت تبلیغات آموزشی شما ایجاد کند.

در اینجا، ما تخصص خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم و مهم‌ترین مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برنده در Google Display  را بیان می‌کنیم.

تبلیغات نمایشی گوگل چیست و آیا برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی موثر است؟

برای افرادی که تازه وارد Google Display Network و Display Ads شده‌اند، مهم است که بفهمند این تبلیغات چیست، چه تفاوتی با تبلیغات جستجوی Google دارند و آیا گزینه مؤثری برای سایت تبلیغات آموزشی شما هستند یا خیر. بنابراین از اینجا شروع خواهیم کرد.

Google Display Network  یک شبکه بزرگ از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مستقل است که با Google قرارداد دارند و به این غول جستجو اجازه می ‌دهد تبلیغات را در فضای خود قرار دهد. شبکه نمایش Google می تواند به 90٪ از کاربران اینترنت در سراسر جهان دسترسی داشته باشد و شامل میلیون ها سایت ناشر است.

این شبکه برای کمک به شما در دستیابی به مخاطبان هدف خود در حین مرور وب سایت های مورد علاقه خود، استفاده از برنامه ها و تماشای ویدیوهای YouTube طراحی شده است.

به عنوان یک سایت تبلیغات آموزشی، می‌توانید با استفاده از گزینه‌های هدف‌یابی Google  برای قرار دادن استراتژیک تبلیغات خود در مکان‌هایی که مشتریان بالقوه در زمان‌هایی که در حال مرور هستند، از این شبکه بهره‌مند شوید و اساساً تبلیغ خود را در مکان مناسب و درست قرار دهید. در این صورت زمان مناسب در مقابل شخص مناسب قرار میگیرد.

تبلیغات نمایشی قادر به دستیابی به سه نتیجه متمایز هستند. اینها عبارتند از:

  • کمک به سایت تبلیغات آموزشی شما برای ایجاد آگاهی و شناخت برند
  • ارائه برنامه ها و دوره های خود به مخاطبان جدید
  • ایجاد مشتری از طریق پایگاه مخاطبان فعلی سایت تبلیغات آموزشی شما که علاقه نشان داده اند و احتمال بیشتری برای ثبت نام دارند

تفاوت تبلیغات نمایشی با تبلیغات کمپین جستجو در چیست؟

هر دو اهداف متفاوتی دارند و هر دو تبلیغات مؤثر Google برای سایت های تبلیغات آموزشی هستند. تفاوت اصلی بین این دو نوع تبلیغات این است که تبلیغات جستجو از رویکرد تبلیغات کششی و تبلیغات نمایشی از رویکرد فشار استفاده می کنند. این بدان معناست که مشتریان بالقوه‌ای که در تبلیغات جستجوی شما نشان داده می شوند، به طور فعال عبارات مربوط به سایت تبلیغات آموزشی یا برنامه پیشنهادی شما را جستجو می‌کنند، در حالی که مشتریان احتمالی که تبلیغات نمایشی شما را می بینند بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط سایت تبلیغات آموزشی شما، مانند گروه سنی، جنسیت، وب سایت ها هدف قرار گرفته اند.

تبلیغات جستجوی گوگل در مقابل مشتریان بالقوه ای ظاهر می شود که در جستجوی عبارات خاصی هستند. به همین دلیل، تبلیغات جستجو در مقایسه با تبلیغات نمایشی در تبدیل مشتریان بالقوه موثرتر هستند. به این دلیل است که تبلیغاتی که هنگام جستجوی آن عبارت بسیار خاص در مقابل مشتری قرار می گیرند، باید آنچه را که به دنبال آن هستند منعکس کنند و به تماس آنها پاسخ دهند.

مثال

تصویر زیر یک تبلیغ جستجو را نشان می دهد. در اینجا، می بینیم که کاربری عبارت بلیط هواپیما را در گوگل تایپ کرده است. در نتایج، می‌توانیم ببینیم که اولین موردی که ظاهر می‌شود، یک آگهی جستجو از Snapptrip  است که خدمات فروش بلیط خود را به‌عنوان پاسخی به جستجوی کاربر به دقت ارائه می‌کند.

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

از سوی دیگر، تبلیغات نمایشی در مقابل کاربرانی قرار می‌گیرند که لزوماً در زمان مشاهده آن آگهی یا پیشنهادات آن را جستجو نمی‌کنند، اما در عوض در حال مرور یک وب‌سایت یا استفاده از یک برنامه هستند. تبلیغات نمایشی در ایجاد شناخت برای برند شما بسیار موفق هستند. ممکن است کاربر در حین خواندن یک مقاله جالب با تبلیغ شما روبرو شود و در آن زمان زیاد به آن فکر نکند.

مثال

در اینجا، می‌توانیم ببینیم که کاربری در حال خواندن مقاله‌ای بود که در نشریه معروف بریتانیا، The Guardian نشان داده شده بود و یک تبلیغ نمایشی دانشکده مطالعات تکمیلی دانشگاه مک‌ گیل به او نشان داده شد که برنامه گواهینامه توسعه ‌دهنده وب کامل سایت تبلیغات آموزشی را تبلیغ می‌کند.

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

بررسی سریع پایگاه خوانندگان گاردین به ما می گوید که اکثر خوانندگان آنها بزرگسالان بالای 35 سال هستند و تعداد خوانندگان زن آنها بیشتر از خوانندگان مرد است.

مخاطبان دانشگاه مطالعات تکمیلی مک گیل 34 سال به بالا هستند، به احتمال زیاد زن هستند، و به طور کلی به دنبال تغییر شغل، سرعت بخشیدن به حرفه خود، یا شروع یک حرفه جدید در کانادا هستند.

این اطلاعات کمی به ما نشان می دهد که تبلیغ مک گیل برای ایجاد آگاهی و جذب مخاطب صحیح به برنامه SCS آنها به درستی قرار گرفته است.

امتیاز اثربخشی تبلیغات گوگل برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی

بسته به اهداف سایت تبلیغات آموزشی شما، تبلیغات نمایشی برای سایت تبلیغات آموزشی می تواند بسیار موثر باشد. به عنوان مثال، اگر در صنعت آموزش تازه وارد هستید و به دنبال راهی هستید که نام سایت تبلیغات آموزشی خود را در آنجا به اطلاع برسانید، یا اگر سایت تبلیغات آموزشی معروفی هستید اما سعی می کنید یک برنامه یا دوره جدید خود را به نمایش بگذارید، تبلیغات نمایشی به کمک شما می آید.

همانطور که از قبل می دانیم، اگر کاربران به طور خاص سایت تبلیغات آموزشی شما یا عبارت های مرتبط با پیشنهادات سایت تبلیغات آموزشی شما را جستجو کنند، تبلیغات جستجو به خوبی کار می کنند.

مگر اینکه سایت تبلیغات آموزشی شما نام آشنا در آموزش باشد، آنها احتمالاً اطلاعات کافی در مورد موسسه شما برای جستجوی خاص آن ندارند. تبلیغات نمایشی را وارد کنید. تبلیغات نمایشی گوگل به شما کمک می کند تا با مخاطبین هدف خود آشنا شوید. زمانی که پرسونای دانشجویی هدف خود را ایجاد کردید، در مورد افرادی که به احتمال زیاد به آنچه سایت تبلیغات آموزشی شما ارائه می دهد علاقه مند هستند، بیشتر می دانید و درک خواهید کرد.

به این ترتیب، می توانید از این اطلاعات برای قرار دادن تبلیغات نمایشی در مناطقی استفاده کنید که برند شما را در معرض آن مخاطبان قرار دهد، همانطور که مک گیل در مثال بالا انجام داد.

هنگامی که مشتریان بالقوه بیشتر و بیشتر با نام تجاری یا ارائه دوره جدید شما آشنا می شوند، به آن اعتماد می کنند و به طور بالقوه گام هایی را برای دانشجو شدن بر می دارند و تبلیغات نمایشی Google یک راه مقرون به صرفه برای رسیدن به این هدف است.

علاوه بر این، اگر بخواهید از هر دو نوع تبلیغات به طور همزمان استفاده کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که تبلیغات جستجوی شما شروع به تبدیل بیشتر خواهد کرد.

5 مرحله مقدماتی برای تنظیم تبلیغات نمایشی

بنابراین، تصمیم گرفتید تبلیغات نمایشی برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی را امتحان کنید؟ اجازه دهید شما را از طریق 5 مرحله مقدماتی مهم برای تنظیم آنها راهنمایی کنیم.

1. نوعی از تبلیغات نمایشی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای فعلی سایت تبلیغات آموزشی شما باشد

دو نوع تبلیغات نمایشی وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد استراتژی تبلیغاتی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این ها تبلیغات نمایشی بازاریابی مجدد و تبلیغات نمایش عمومی هستند.

نوع تبلیغ نمایشی که انتخاب می‌کنید به شدت به بودجه‌ای که سایت تبلیغات آموزشی شما برای نمایش تبلیغات اختصاص داده است بستگی دارد. به عنوان مثال، سایت های تبلیغات آموزشی با بودجه کمتر، بیشترین سود را از تبلیغات نمایشی بازاریابی مجدد خواهند داشت.

به عنوان مثال، تبلیغات نمایشی بازاریابی مجدد در مقابل مخاطبانی ظاهر می شود که قبلاً با مرور وب سایت شما قبلاً به سایت تبلیغات آموزشی یا برنامه های شما ابراز علاقه کرده اند.

این افراد بالقوه احتمالاً قبلاً به سایت تبلیغات آموزشی و برنامه های شما علاقه مند هستند و بازاریابی مجدد به تبلیغات شما امکان می دهد آنها را به صورت آنلاین دنبال کنند و علاقه ای را که قبلاً در سایت تبلیغات آموزشی شما نشان داده اند به آنها یادآوری می کند و احتمالاً آنها را به سمت تبدیل سوق می دهد.

از سوی دیگر، اگر بودجه بیشتری دارید، تبلیغات نمایشی عمومی می توانند در ایجاد آگاهی برای پیشنهادات سایت تبلیغات آموزشی و دوره شما معجزه کنند. با بودجه تبلیغاتی بیشتر، سایت تبلیغات آموزشی شما می تواند یک استراتژی با ترکیب چندین نوع تبلیغات ایجاد کند که باعث ایجاد آگاهی، جذب و تبدیل مخاطبان هدف شما می شود.

در واقع، کارشناسان ما توصیه می‌کنند که سایت های تبلیغات آموزشی ترکیبی از تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی عمومی و تبلیغات بازاریابی مجدد را در استراتژی‌های خود بگنجانند تا بهترین نتایج را به دست آورند.

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

نکته ای در مورد پیام رسانی

مهم است که به خاطر داشته باشید که محتوای تبلیغات بازاریابی مجدد در مقایسه با تبلیغات عمومی کاملاً متفاوت به نظر می رسد، زیرا هر دو اهداف متفاوتی دارند. تبلیغات بازاریابی مجدد باید حاوی پیام هایی باشد که به بیننده یادآوری می کند که قبلاً با بازدید از وب سایت شما و انجام نوعی اقدام، علاقه نشان داده است.

پیام‌رسانی در یک آگهی نمایش عمومی باید آموزنده ‌تر و قانع‌کننده‌تر باشد، به خاطر داشته باشید که احتمالاً اولین بار است که مشتری آگهی سایت تبلیغات آموزشی شما را می‌بیند، بنابراین شما می‌خواهید تأثیری به یاد ماندنی بگذارید.

2. مخاطبان مناسب برای سایت تبلیغات آموزشی خود را هدف قرار دهید

گوگل به شما اجازه می دهد تا هدف خود را بر روی گروه های خاصی از افراد متمرکز کنید، مانند افرادی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند یا از سایت های مشابه شما بازدید کرده اند و کسانی که احتمالاً برای برنامه یا دوره خاصی در بازار هستند.

شما همچنین می توانید برای جمعیت و علایق خاص هدف قرار دهید. این گزینه برای سایت تبلیغات آموزشی که به طور موثر پرسونای دانش آموزان خود را تنظیم کرده اند و اطلاعات پس زمینه مخاطبان خود را به خوبی درک می کنند عالی است.

سایت تبلیغات آموزشی شما همچنین ممکن است با تعیین کلمات کلیدی یا موضوعات مورد علاقه، پارامترهای هدف گیری را بر اساس لحظات یا زمینه های خاص تعیین کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات شما در انواع خاصی از محتوا، مانند محتوای تجاری یا مرتبط با فناوری یا در وب سایت های خاصی که مشتریان احتمالی در حال مرور هستند قرار میگیرد.

3. بودجه خود را تنظیم کنید (فراموش نکنید که آزمایش را در نظر بگیرید!)

ممکن است قبلاً با تبلیغات جستجوی سنتی آشنایی داشته باشید و در تخصیص بودجه به آن ها به خوبی مهارت داشته باشید. هنگامی که وارد دنیای تبلیغات نمایشی سایت تبلیغات آموزشی می شوید، به سرعت متوجه خواهید شد که کلیک‌ها معمولاً در مقایسه با تبلیغات جستجو ارزان‌تر هستند، اما تبدیل‌ها می‌توانند پرهزینه‌تر باشند. این به این دلیل است که تبلیغات نمایشی در ایجاد آگاهی موثرتر مانند تبلیغات سنتی در یک نشریه یا روی بیلبورد هستند.

نکته بسیار مهم

برای استفاده حداکثری از بودجه سایت تبلیغات آموزشی خود برای تبلیغات نمایشی، توصیه می شود با هدف قرار دادن مخاطبان خاصی که علایق آنها با برنامه یا دوره های پیشنهادی شما همسو هستند، کار کوچکی را شروع کنید. از آنجا، الگوریتم گوگل می تواند تصمیم بگیرد که چه تبلیغاتی نمایش داده شود و بر اساس بازدیدکنندگان از وب سایت آنها را نشان دهد.

به عنوان مثال، اگر کاربری برای برنامه‌های ارائه‌شده توسط سایت تبلیغات آموزشی شما در نظر گرفته شود، Google  تبلیغ شما را در مقابل کاربر مذکور در وب‌سایت‌هایی که به آنها مراجعه می‌کنند قرار می‌دهد. هنگامی که این مورد را آزمایش کردید، می توانید برای بازاریابی مجدد تبلیغات نمایشی که به بهترین شکل توسط مخاطبان شما دریافت شده اند، بودجه بپردازید.

اهمیت تست A/B را دست کم نگیرید

هنگام استفاده از تست A در مقابل B برای تعیین اثربخشی تبلیغات نمایشی خود، باید چند زمینه را در نظر بگیرید. اینها شامل آزمایش هدف گذاری شما و همچنین اجزای بصری تبلیغات شما می شود.

برای آزمایش اینکه آیا مخاطبان مناسبی را جذب می‌کنید یا اینکه مخاطبانی وجود دارد که ممکن است آنها را از دست بدهید، توصیه می‌شود گروه‌های تبلیغاتی جداگانه ایجاد کنید تا مجموعه‌های مختلف علایق، موضوعات و مکان‌ها را آزمایش کنید و بدانید کدام یک بهترین را ارائه می‌کنند.

برای تعیین اینکه کدام تبلیغات بر اساس مؤلفه‌های بصری و کپی‌شان بهترین عملکرد را دارند، می‌خواهید چندین آگهی با تفاوت‌های جزئی بین آنها ایجاد کنید، مانند استفاده از رنگ‌های مختلف، کپی و CTA، تا مشخص کنید کدام تغییرات بهترین عملکرد را دارند. به یاد داشته باشید: سعی کنید برای هر تست A/B که انجام می‌دهید، هر بار فقط یک قسمت از تبلیغ را تغییر دهید.

نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

4. برای سایت تبلیغات آموزشی خود تبلیغاتی ایجاد کنید که ساده و از نظر بصری جذاب باشند

با تبلیغات نمایشی، مهم است که تاثیر اولیه خوبی داشته باشید. به همین دلیل است که آنها باید همیشه طرح هایی را حفظ کنند که هم ساده هستند و هم تصاویر عالی دارند. در حالی که مهم است، به خصوص به عنوان یک سایت تبلیغات آموزشی، متن در تبلیغات نمایشی خود بگنجانید، مطمئناً باید مطمئن شوید که هر متنی که اضافه می کنید مختصر و خواندنی است. برخی از عناصر به شدت توصیه شده برای درج در تبلیغات نمایشی خود عبارتند از:

  • نام و نشان سایت تبلیغات آموزشی شما
  • تصویر یا تصویری با کیفیت بالا که دقیقاً پیشنهادات شما را نشان می دهد
  • یک تیتر و/یا متن واضح و قانع کننده
  • یک پیشنهاد
  • دکمه فراخوان برای اقدام
  • صفحه فرود مربوطه

تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا یا تبلیغات نمایشی استاتیک؟

هنگام تنظیم تبلیغات نمایشی خود، متوجه خواهید شد که می‌توانید بین تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا (RDA) یا تبلیغات نمایشی استاتیک یکی را انتخاب کنید. تبلیغات نمایشی ایستا فرمت قدیمی تری هستند که تنها یک تصویر در تبلیغ نمایشی شما ظاهر می شود. در حالی که تبلیغات واکنش‌گرا، اطلاعاتی را که به Google می‌دهید، گرد هم می‌آورند تا برای هر بیننده جدیدی که آگهی را می‌بیند، یک تصویر جدید کامل با متن ایجاد کند.

کارشناسان بازاریابی تمایل دارند RDA ها را به تبلیغات ثابت ترجیح دهند، زیرا گوگل در جفت کردن عناصر تبلیغات شما برای بیننده کار بسیار خوبی انجام می دهد. علاوه بر این، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که دیگر از تبلیغات ثابت پشتیبانی نمی‌کنند و تمایل دارند که تبلیغات واکنش‌گرا را نشان دهند.

اطمینان حاصل کنید که چندین قالب برای تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شما ایجاد شده است

شبکه نمایش گوگل می تواند تعدادی از اندازه ها و قالب های تبلیغاتی مختلف را در خود جای دهد. اگر از تبلیغات واکنش‌گرا استفاده می‌کنید (که توسط کارشناسان ما به شدت توصیه می‌شود)، Google  سایز آگهی شما را به یکی از اندازه‌های تبلیغاتی با عملکرد بالا تبدیل می‌کند:

  • تابلوی امتیازات (728 * 90)
  • مستطیل بزرگ (336 * 280)
  • مستطیل متوسط ​​(300 * 250)
  • بنر موبایلی (300 * 50)
  • بنر عریض (160 * 600)

با این حال، اگر می خواهید از تبلیغات ثابت برای سایت تبلیغات آموزشی خود استفاده کنید، مهم است که چندین نسخه از آگهی خود را در چند قالب از اندازه های ذکر شده در بالا ایجاد کنید.

5. از ابزارهای گزارش تبلیغات گوگل برای ردیابی نتایج کمپین خود استفاده کنید

پس از ایجاد، راه‌اندازی و آزمایش کمپین‌های تبلیغاتی برنده Google Display خود، باید نتایج آن‌ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که بودجه شما به‌طور مؤثر هزینه می‌شود و تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شما نتایج مورد نظر شما را ایجاد می‌کند. گوگل توصیه می کند حداقل یک ساعت در هفته را صرف تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات نمایشی خود کنید.

از طریق حساب Google Ads خود ، می توانید آمار دقیق مربوط به تبلیغات نمایشی سایت تبلیغات آموزشی خود را ببینید و تجزیه و تحلیل کنید. چند بینش اساسی که می‌خواهید به آنها توجه داشته باشید عبارتند از:

  • تأیید کنید که تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شما نمایش داده می شود
  • ببینید در کدام وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها ظاهر شده‌اند
  • بررسی کنید که آیا تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شما باعث ایجاد کلیک و بازدید می شود یا خیر
  • شناسایی روش های هدف گذاری که به خوبی عمل می کنند و به نتایج می رسند
  • مشخص کنید که تبلیغات سایت تبلیغات آموزشی شما به چه جمعیتی از مخاطبان می رسد
نمایش سایت تبلیغات آموزشی
نمایش سایت تبلیغات آموزشی

می توانید تبلیغات نمایشی سایت تبلیغات آموزشی خود را از طریق داشبوردهای Google خود نظارت کنید. داشبوردها ابزار موثری هستند که به شما امکان می‌دهند آمار عملکرد همه تبلیغات Google خود را در یک مکان مشاهده کنید.

معیارهای اصلی که باید تماشا کنید، تبدیل ها و هزینه به ازای هر تبدیل است، که به شما نشان می دهد کدام تبلیغات دانش آموزان را برای اقدام با درخواست اطلاعات، ثبت نام و غیره ترغیب می کند. به سایت تبلیغات آموزشی خود ایده ای از آگاهی تبلیغات نمایشی خود در بین مخاطبان خود بدهید.

برخی از نکات کلیدی برای سایت های تبلیغات آموزشی که باید هنگام ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های تبلیغات نمایشی خود در نظر بگیرند شامل انتظار دیدن تعداد زیادی کلیک برای بودجه شما، اما نرخ تبدیل کمتر است. به یاد داشته باشید که از تبلیغات نمایشی انتظار نداشته باشید که به اندازه تبلیغات جستجو، تبدیلمدر ایجاد کنند، زیرا هر کدام هدف متفاوتی دارند.

بلیغات نمایشی گوگل چیست و آیا برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی موثر است؟

برای افرادی که تازه وارد Google Display Network و Display Ads شده‌اند، مهم است که بفهمند این تبلیغات چیست، چه تفاوتی با تبلیغات جستجوی Google دارند و آیا گزینه مؤثری برای سایت تبلیغات آموزشی شما هستند یا خیر. بنابراین از اینجا شروع خواهیم کرد.
Google Display Network  یک شبکه بزرگ از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های مستقل است که با Google قرارداد دارند و به این غول جستجو اجازه می ‌دهد تبلیغات را در فضای خود قرار دهد. شبکه نمایش Google می تواند به 90٪ از کاربران اینترنت در سراسر جهان دسترسی داشته باشد و شامل میلیون ها سایت ناشر است.
این شبکه برای کمک به شما در دستیابی به مخاطبان هدف خود در حین مرور وب سایت های مورد علاقه خود، استفاده از برنامه ها و تماشای ویدیوهای YouTube طراحی شده است.
به عنوان یک سایت تبلیغات آموزشی، می‌توانید با استفاده از گزینه‌های هدف‌یابی Google  برای قرار دادن استراتژیک تبلیغات خود در مکان‌هایی که مشتریان بالقوه در زمان‌هایی که در حال مرور هستند، از این شبکه بهره‌مند شوید و اساساً تبلیغ خود را در مکان مناسب و درست قرار دهید. در این صورت زمان مناسب در مقابل شخص مناسب قرار میگیرد.

تفاوت تبلیغات نمایشی با تبلیغات کمپین جستجو در چیست؟

هر دو اهداف متفاوتی دارند و هر دو تبلیغات مؤثر Google برای سایت های تبلیغات آموزشی هستند. تفاوت اصلی بین این دو نوع تبلیغات این است که تبلیغات جستجو از رویکرد تبلیغات کششی و تبلیغات نمایشی از رویکرد فشار استفاده می کنند. این بدان معناست که مشتریان بالقوه‌ای که در تبلیغات جستجوی شما نشان داده می شوند، به طور فعال عبارات مربوط به سایت تبلیغات آموزشی یا برنامه پیشنهادی شما را جستجو می‌کنند، در حالی که مشتریان احتمالی که تبلیغات نمایشی شما را می بینند بر اساس پارامترهای تعیین شده توسط سایت تبلیغات آموزشی شما، مانند گروه سنی، جنسیت، وب سایت ها هدف قرار گرفته اند.
تبلیغات جستجوی گوگل در مقابل مشتریان بالقوه ای ظاهر می شود که در جستجوی عبارات خاصی هستند. به همین دلیل، تبلیغات جستجو در مقایسه با تبلیغات نمایشی در تبدیل مشتریان بالقوه موثرتر هستند. به این دلیل است که تبلیغاتی که هنگام جستجوی آن عبارت بسیار خاص در مقابل مشتری قرار می گیرند، باید آنچه را که به دنبال آن هستند منعکس کنند و به تماس آنها پاسخ دهند.

امتیاز اثربخشی تبلیغات گوگل برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی چگونه است؟

بسته به اهداف سایت تبلیغات آموزشی شما، تبلیغات نمایشی برای سایت تبلیغات آموزشی می تواند بسیار موثر باشد. به عنوان مثال، اگر در صنعت آموزش تازه وارد هستید و به دنبال راهی هستید که نام سایت تبلیغات آموزشی خود را در آنجا به اطلاع برسانید، یا اگر سایت تبلیغات آموزشی معروفی هستید اما سعی می کنید یک برنامه یا دوره جدید خود را به نمایش بگذارید، تبلیغات نمایشی به کمک شما می آید.
همانطور که از قبل می دانیم، اگر کاربران به طور خاص سایت تبلیغات آموزشی شما یا عبارت های مرتبط با پیشنهادات سایت تبلیغات آموزشی شما را جستجو کنند، تبلیغات جستجو به خوبی کار می کنند.
مگر اینکه سایت تبلیغات آموزشی شما نام آشنا در آموزش باشد، آنها احتمالاً اطلاعات کافی در مورد موسسه شما برای جستجوی خاص آن ندارند. تبلیغات نمایشی را وارد کنید. تبلیغات نمایشی گوگل به شما کمک می کند تا با مخاطبین هدف خود آشنا شوید. زمانی که پرسونای دانشجویی هدف خود را ایجاد کردید، در مورد افرادی که به احتمال زیاد به آنچه سایت تبلیغات آموزشی شما ارائه می دهد علاقه مند هستند، بیشتر می دانید و درک خواهید کرد.

8 دیدگاه برای “نمایش سایت تبلیغات آموزشی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات آموزشی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات شما قبل از هر نکته دیگری نیاز به دیده شدن به اندازه کافی دارد ، شما ممکن است بودجه زیادی صرف تبلیغات نادرست کنید اما فقط ۶۰ درصد دیده شوید و ۴۰ درصد منجر به جذب مخاطب شود ، اما با شناخت درست و نمایش درست میتوانید این نرخ را به ۸۰ درصد برسانید

  3. متاورس آینده من گفته:

    برای نمایش سایت تبلیغات آموزشی، تبلیغات نمایشی Google ابزاری است که کمتر در نظر گرفته می شوداما بسیار کاربردی است. در این مقاله در رابطه با این موارد توضیحات خوبی بیان شده است

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    چگونه مدارس می توانند نرخ ثبت نام را افزایش دهند و به دانش آموزان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنند؟

    هنگامی که وب سایت مدرسه خود را راه اندازی کردید، می خواهید ترافیک را به آنجا هدایت کنید. شما می‌توانید از بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید، اما ممکن است نتیجه آن زمان بر باشد. با Google Ads for Education – و برای هر محصول یا خدمات دیگری – می‌توانید فوراً انتخاب کنید که در کدام جستجوها نمایش داده شوند.

  5. مهدی غلامحسینی گفته:

    در این مقاله ، ما تخصص خود را باشما اشتراک می‌گذاریم و مهم‌ترین مراحله های مورد نیاز برای ساخت یک کمپین تبلیغاتی برنده در Google Display را بیان می‌کنیم

  6. Parham گفته:

    تبلیغات در بازاریابی از اصلی ترین قسمت هر نوع از کسب و کار است، و مشتریان و مخاطبان از این طریق، با محصولات و نوع خدمات آشنایی پیدا می کنند. و همین روش باعث می‌شود محصول و یا کالا و خدمات به افراد معرفی شده و برند سازی شود.

  7. Amin DehghanNejad گفته:

    همانطور که می دانید در حال حاضر بسیاری از افراد خدمات مورد نیاز خودشان را از طریق گوگل جستجوی می کنند. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان و …. در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. بنابراین، با ثبت تبلیغات در این وب سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی و تلیغ شما هدایت می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *