انواع سایت تبلیغات تولیدی

انواع سایت تبلیغات تولیدی

چه به تازگی یک وب سایت برای یک کسب و کار جدید ایجاد کرده باشید یا بخواهید یک وب سایت موجود را تبلیغ کنید، انواع سایت تبلیغات تولیدی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. فرصت های زیادی برای دستیابی به مخاطبان جدید، افزایش فروش و دستیابی به آگاهی از برند از طریق انواع سنتی و دیجیتالی تبلیغات وجود دارد

قالب های انواع سایت تبلیغات تولیدی

برای کمک به شما در مرتب کردن همه روش‌های تبلیغاتی موجود، برجسته‌ترین قالب‌های تبلیغاتی را به 10 دسته تقسیم کرده‌ایم.

10 مورد از انواع سایت تبلیغات تولیدی

  • تبلیغات آنلاین
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی
  • ایمیل مستقیم
  • تبلیغات پخش، تصویری و تلویزیونی
  • تبلیغات خارج از خانه (OOH) در فضای باز
  • تبلیغات موبایلی

1.تبلیغات آنلاین

بزرگسالان آمریکایی به طور متوسط ​​3.5 ساعت از روز خود را آنلاین می گذرانند. این میزان بالای استفاده از اینترنت به توضیح اینکه چرا کسب و کارهای بیشتر و بیشتری به تبلیغات آنلاین روی می آورند کمک می کند. به هر حال، هدف تبلیغات مرتبط این است که در مقابل مخاطبان خود جایی قرار بگیرید که بیشتر وقت خود را سپری می کنند.

علاوه بر این، بازاریابان توانایی ردیابی دسترسی فوری و نتایج کمپین های آنلاین خود را ارزشمند می دانند. از آنجایی که بسیاری از ابزارها و تجزیه و تحلیل ها در تبلیغات دیجیتال ادغام شده اند، می توانید در زمان واقعی بدانید که فروش شما از کجا می آید و بهینه سازی های سریع را برای افزایش عملکرد انجام دهید.

با توجه به قوت این روش تبلیغاتی، انواع مختلفی از تبلیغات دیجیتال وجود دارد:

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک به شما این امکان را می دهد که در موتورهای جستجو به صورت غیر ناگهانی در مقابل مخاطبان خود ظاهر شوید. در کمپین های PPC، شما یک سری از کلمات کلیدی را برای پیشنهاد قیمت انتخاب می کنید تا تبلیغات شما در بالای نتایج جستجو برای کلماتی باشد که تجارت یا محصولات شما را توصیف می کنند.

شما حتی می توانید نام های تجاری رقیب را پیشنهاد دهید تا بتوانید به خود فرصت دهید که به عنوان گزینه دیگری در نظر گرفته شوید. به هر حال، 90 درصد از جستجوگران قبل از شروع جستجوی خود در مورد یک نام تجاری تصمیم خود را نگرفته اند.

این نوع تبلیغات در قالب متن نمایش داده می شوند، بنابراین مطمئن شوید که یک نسخه تبلیغاتی جذاب بنویسید زیرا نمی توانید برای جلب توجه کاربران به تصاویر تکیه کنید.

علاوه بر این، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، ترافیک آنلاین پرداختی خود را به صفحات فرود که منحصراً به تبلیغات اختصاص داده شده است ارسال می‌کنند تا تبدیل مشتری را افزایش دهند.

در نهایت، تبلیغات PPC به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فقط زمانی پرداخت می‌کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند، و می‌توانید انتخاب کنید که چقدر حاضرید برای آن هزینه به ازای هر کلیک (CPC) بپردازید. بنابراین، این یک روش تبلیغات آنلاین عالی برای کمپین هایی با اهداف فروش تعریف شده، معیارهای CPL و ROI است.

نمایش بنرها

آیا تا به حال مقاله ای را به صورت آنلاین خوانده اید و متوجه شده اید که یک تصویر مربع یا مستطیل در لبه های صفحه یا بین پاراگراف ها ظاهر می شود؟ این نوع تبلیغات به عنوان بنرهای نمایشی شناخته می شود و معمولاً از تصاویر یا ویدیوهای غنی تشکیل شده است که یک پیشنهاد تبلیغاتی را با متن لایه لایه و یک CTA به نمایش می گذارد.

تبلیغات بنری بر اساس CPM (هزینه به ازای هر هزار نمایش) یا CPC، بسته به پلتفرمی که در آن تبلیغات را اجرا می کنید، محاسبه می شود. از آنجایی که نرخ کلیک (CTR) در بنرهای نمایشی به اندازه تبلیغات PPC بالا نیست، از اولی اغلب برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می شود و به شما کمک می کند در ذهن مخاطبان خود بمانید.

انواع سایت تبلیغات تولیدی
انواع سایت تبلیغات تولیدی

تبلیغات بومی

چیزی که تبلیغات بومی را از سایر انواع روش های تبلیغاتی متمایز می کند این است که همانطور که از نام آنها پیداست، اغلب متوجه تبلیغات نمی شویم. این قطعات تبلیغاتی با تطبیق قالب و سبک محتوای ارگانیک در صفحه پنهان می شوند و تقریباً غیرقابل تشخیص هستند.

توانایی استتار آنها این قالب تبلیغاتی را بسیار محبوب کرده است. تبلیغات بومی تا پایان سال 2021 74 درصد از کل درآمد تبلیغات نمایشی ایالات متحده را به خود اختصاص خواهند داد. بازاریابان آنها را دوست دارند زیرا آنها روشی پنهانی برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان هدف شما به روشی نه چندان واضح هستند.

برای مثال، اگر به محتوایی که در پایین یا بین مقاله‌های سایت‌هایی که تبلیغات ارائه می‌دهند، دقت کنید، متوجه فونت کوچکی خواهید شد که «داستان‌های حمایت‌شده» یا «تبلیغ شده توسط» را می‌خواند.

از آنجایی که تبلیغات بومی اغلب در پلتفرم‌های انتشار محتوا یا کانال‌های مبتنی بر ویدیو مانند YouTube پخش می‌شوند، می‌توانند راهی عالی برای هدایت ترافیک به یک پست وبلاگ، یک ویدیوی آموزشی یا دیگر انواع محتوای آموزشی طولانی‌تر باشند.

2. تبلیغات رسانه های اجتماعی

بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی بر خلاف بسیاری از رسانه های تبلیغاتی هستند زیرا به شما امکان می دهد به روشی معتبر با مخاطبان خود درگیر شوید. نه تنها می‌توانید تبلیغات خود را متناسب با پارامترهای مخاطب هدف خود شخصی‌سازی کنید، بلکه با افرادی که در تبلیغات مشارکت داشته‌اند نیز تعامل برقرار کنید.

علاوه بر این، استفاده از رسانه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر، بسته به مخاطبان و اهداف شما، چندین پلتفرم پیشرو برای تبلیغات وجود دارد.

تبلیغات لینکدین

LinkedIn  که برای تبلیغات B2B شناخته شده است، به شما امکان می دهد از پایگاه داده حرفه ای بیش از 690 میلیون کاربر استفاده کنید و از طریق محتوای حمایت شده، پیام های حمایت شده، تبلیغات متنی و تبلیغات پویا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

نکته ویژه در مورد این کانال این است که مردم در حال حاضر در یک طرز فکر حرفه ای هستند، و این باعث می شود که آنها را برای تعامل با فرصت های جدیدی که می تواند به رشد کسب و کارشان کمک کند، بازتر کنند.

توجه داشته باشید که CPC لینکدین بالاتر از سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. با این حال، برای کسب‌وکارهای B2B که دارای برچسب قیمتی با ارزش در هر فروش هستند، همچنان می‌تواند هزینه تبلیغات آنها را با بازگشت سرمایه مثبت جبران کند.

تبلیغات فیسبوک

تبلیغات فیسبوک به 1.6 میلیارد نفر دسترسی دارد و به شما امکان می دهد کمپین های خود را بر اساس اهداف خاص و مخاطبان بی شمار شخصی سازی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که در فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر، شبکه مخاطبان یا در همه آنها تبلیغ کنید.

اکثر تبلیغات آنها بر روی یک مدل PPC با پیشنهادات نسبتاً کم است و هیچ حداقل هزینه ای که می تواند برای مشاغل کوچکتر مفید باشد وجود ندارد. راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد تبلیغات فیس بوک را بخوانید.

تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام به شما امکان می دهد به راحتی پست های موجود را به تبلیغات تبدیل کنید. می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را در داستان‌ها، حلقه‌ها و فید مخاطبان خود نشان دهید. نکته ای که هنگام تولید محتوا باید بدانید این است که آموزش نحوه انجام، محبوب ترین شکل محتوای ویدیویی اینستاگرام است.

سپس انتخاب کنید که می‌خواهید بازدیدکنندگان را به آن بفرستید خواه به فروشگاه آنلاین شما ، نمایه اینستاگرام یا هر جای دیگر. از آنجایی که فیس‌بوک مالک اینستاگرام است، می‌توانید تبلیغات خود را از داخل برنامه اینستاگرام یا از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک اجرا کنید.

تبلیغات توییتر

توییتر فرمت‌های تبلیغاتی زیادی ارائه می‌کند، که محبوب‌ترین آن‌ها، پست‌های استاندارد تبلیغاتی است که در فید خبری مخاطبان شما در میان توییت‌های ارگانیک نشان داده می‌شوند.

یکی دیگر از فرمت های رایج تبلیغات، تبلیغات فالوور است که می تواند به شما کمک کند تا دید خود را افزایش داده و حساب خود را ارتقا دهید. تبلیغات فالوور در توییتر می تواند این کار را با نشان دادن حساب توییتر کسب و کار شما در بخش Who To Follow به عنوان توصیه انجام دهد.

انواع سایت تبلیغات تولیدی
انواع سایت تبلیغات تولیدی

این به شما کمک می کند تا مورد توجه مخاطبان جدیدی قرار بگیرید که در غیر این صورت ممکن است نام شما را نشنیده باشند.

تبلیغات پینترست

تبلیغات Pinterest به شما امکان می دهد پین هایی ایجاد کنید که به فید مخاطبان شما ارائه می شود. هدف این است که آنها آنها را مرتبط پیدا کنند، روی آنها کلیک کرده و دوباره آنها را برای بعد پین کنند.

فرمت تبلیغات آنها بسیار بصری است که می تواند برای برندهای خرده فروشی سود زیادی داشته باشد. زیبایی این نوع تبلیغات در این است که اغلب متوجه تبلیغ پین ها نمی شوید که تجربه بسیار مطلوبی را برای کاربر نهایی ایجاد می کند.

علاوه بر این، 78 درصد از کاربران پینترست محتوای مارکدار را مفید می‌دانند ، بنابراین از نمایش در جستجوهای خود مطمئن باشید.

تبلیغات  TikToK

TikTok  فقط برای ویدیوهای رقص سرگرم کننده نیست، آنها همچنین با تبلیغات ویدیویی کوتاه خود برای مشاغل مناسب هستند. آخرین پلت فرم رسانه های اجتماعی نرخ تعامل بالایی را نشان می دهد و به شما امکان دسترسی به کاربران پرشور را می دهد. علاوه بر این، می توانید کاربران هدف خود را به عمودی تقسیم کنید تا به مرتبط ترین مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

به یاد داشته باشید، کلید تبلیغات TikTok این است که داستان برند خود را به روشی منحصر به فرد بیان کنید. سعی کنید از آهنگ ها و صداهای پرطرفدار استفاده کنید تا در تبلیغات ویدیویی خود بگنجانید تا متناسب با لحن و سبک این نوع تبلیغات باشد.

3. پست مستقیم

می دانیم که پست حلزون از نظر سرعت دارای کاستی هایی است. با این وجود، ما هرگز از بررسی نامه های خود دست نمی کشیم و گاهی اوقات از آن نیز لذت می بریم. در واقع، 55٪ از مردم مشتاقانه منتظر هستند تا بدانند چه نامه هایی دریافت کرده اند . در مقایسه با ایمیل مارکتینگ ، 80 درصد از ایمیل های سنتی باز می شوند در حالی که 80 درصد ایمیل ها نادیده گرفته می شوند.

بازاریابان از پست مستقیم برای ارسال کوپن ها، تبلیغات و اخبار کسب و کار خود به مشتریان استفاده می کنند. بسیاری از آنها وب سایت کسب و کار خود را نیز درج می کنند تا کاربران بتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پیشنهاد به صورت آنلاین مراجعه کنند. یک راه آسان برای آنلاین کردن خوانندگان، تولید یک کد QR است که پس از اسکن، کاربر را بلافاصله به مقصد تبلیغاتی هدایت می کند.

تعجب می کنید که از کجا شروع کنید؟ می‌توانید آدرس‌هایی را برای تبلیغات پستی مستقیم از پایگاه کاربر مشتریان فعلی خود که از CRM  خود بازیابی شده‌اند، پیدا کنید . علاوه بر این، می توانید به شرکت های پست مستقیم که این نوع اطلاعات را می فروشند، مراجعه کنید.

4. تبلیغات پخش، تصویری و تلویزیونی

نور، دوربین، حرکت. فیلمنامه ویدیویی خود را آماده کنید و فیلمبرداری را شروع کنید زیرا محتوای ویدیویی یک نوع تبلیغات بسیار مؤثر و جذاب است. در واقع، 61 درصد از بازاریابان قصد دارند در سال 2021 هزینه های ویدیویی خود را افزایش دهند زیرا این نوع تبلیغات جایی است که آینده در پیش است. ویدیوها می توانند کسب و کار شما را از طریق پخش، یک آگهی تجاری، یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی یا از طریق پلتفرم های پخش تبلیغ کنند.

از یک سو، تبلیغات تلویزیونی برای دستیابی به یک بازار بزرگتر و عمومی‌تر ایده‌آل است، زیرا می‌تواند هزاران، و نه میلیون‌ها نفر را به طور همزمان در اختیار بگیرد. از سوی دیگر، شناخت میزان دسترسی و بازگشت سرمایه مستقیم، و تأثیر فروش تبلیغات تلویزیونی دشوار است، زیرا ردیابی به اندازه تبلیغات آنلاین ساده نیست.

همچنین، تبلیغات تلویزیونی می تواند گران باشد زیرا در طول دوم فروخته می شود و بسته به زمان پخش، برنامه ای که در آن پخش می شود و حتی اگر یک کانال تلویزیونی محلی یا ملی باشد، می تواند بر اساس قیمت تغییر کند.

انواع سایت تبلیغات تولیدی
انواع سایت تبلیغات تولیدی

صرف نظر از اینکه کجا تبلیغات ویدیویی خود را تبلیغ می کنید، مطمئن شوید که کیفیت ویدیوی شما بالا است و جزئیاتی در مورد ارزش یا مشکلی که محصول شما حل می کند ارائه می دهید.

ساخت کمپین های ویدیویی آنلاین با ابزارهای بازاریابی مانند سازنده ویدیوی آنلاین رایگان واقعاً ساده شده است . پس از اتمام، می توانید ویدیوی ایجاد شده خود را برای چندین نوع مختلف تبلیغات، از جمله رسانه های اجتماعی، تغییر کاربری دهید.

5. تبلیغات بیرون از خانه

آیا تا به حال به میدان تایمز در شهر نیویورک رفته اید؟ در آنجا، می‌توانید یک نمای 360 درجه از تبلیغات در فضای باز در اطراف خود در قالب بیلبوردهای چشمک زن، اتوبوس‌هایی که در حال عبور با تبلیغات برای رستوران‌ها و نمایش‌های برادوی هستند و علائمی که توجه شما را به هر کجا که نگاه می‌کنید، جلب می‌کنند.

اما نیویورک تنها جایی نیست که تبلیغات در فضای باز به چنین موفقیتی دست یافته است. اکثر شهرها و شهرک‌ها در سراسر جهان از فضای باز به عنوان فضای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، به طوری که ۷۱ درصد از مصرف‌کنندگان اغلب به پیام‌های موجود در وسایل نقلیه و بیلبوردهای کنار جاده‌ای نگاه می‌کنند.

وقتی نوبت به هزینه‌ها می‌رسد، تبلیغات در فضای باز می‌تواند بسیار گران باشد، مخصوصاً در مناطق بسیار پربازدید.

بیلبوردها

بیلبوردها به کمپین شما این امکان را می‌دهند که روی تابلوهای پوستر بزرگ در مکان‌هایی مانند بزرگراه‌های فرعی یا استادیوم‌های ورزشی نمایش داده شوند. در نهایت، هر جایی که افراد زیادی از آنجا عبور می کنند، مکان بسیار خوبی برای این نوع تبلیغات است.

چیزی که این بیلبوردها را بسیار جذاب می کند این است که می توانند بسیار زیاد و چشم نواز باشند، به خصوص هنگام ادغام رسانه های دیجیتال در فضاهای بیرونی.

حمل و نقل

میلیون ها نفر هر روز با استفاده از روش های مختلف حمل و نقل رفت و آمد می کنند. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با نمایش تبلیغات در اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، دوچرخه‌ها، فرودگاه‌ها و صندلی‌های پرواز از این رفت و آمدها استفاده می‌کنند.

تبلیغات خیابانی

تبلیغات خیابانی در پیاده روها، معابر عابر پیاده یا در مکان هایی که مردم در آن راه می روند یا می نشینند انجام می شود. بازاریابی چریکی اغلب در تبلیغات خیابانی گنجانده می شود، که در آن از عناصر طبیعی محیط خیابان ما برای ترویج یک تجارت استفاده می شود.

به عنوان مثال، تبلیغی را در نظر بگیرید که در آن مک‌دونالدز یک خط عابر پیاده را به سیب زمینی سرخ کرده معروف خود تبدیل کرد. ایده های دیگر می تواند رنگ آمیزی نیمکت ها با رنگ های برند شما یا ترکیب محصول خود در فضا به روشی خلاقانه باشد. همانطور که می بینید، این تبلیغات بسیار تخیلی هستند، بنابراین سعی کنید با این نوع تبلیغات منحصر به فرد و خارج از چارچوب باشید.

انواع سایت تبلیغات تولیدی
انواع سایت تبلیغات تولیدی

6. تبلیغات موبایلی تلفن همراه

آیا می دانستید آمریکایی ها روزی 96 بار گوشی خود را چک می کنند که به طور متوسط ​​هر 10 دقیقه یک بار است ؟ این استفاده مداوم به توضیح اینکه چرا بازاریابان دوست دارند از تبلیغات موبایلی به عنوان یکی از رسانه های بازاریابی خود استفاده کنند، کمک می کند.

تبلیغات تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که تبلیغات اطلاع رسانی را از طریق پیامک به مشتریان هدف خود ارسال کنید. می‌توانید یک تبلیغ یا پیشنهاد ارسال کنید و معمولاً یک نشانی اینترنتی به یک صفحه فرود یا وب‌سایت برای انجام اقدام دارد.

این نوع تبلیغات نیز به دلیل هزینه کم و گستردگی گسترده محبوبیت دارد. میانگین نرخ باز شدن کمپین های بازاریابی پیامکی 98 درصد است.

تبلیغات بومی تبلیغات انواع سایت تبلیغات تولیدی به چه صورت عمل می کند؟

چیزی که تبلیغات بومی را از سایر انواع روش های تبلیغاتی متمایز می کند این است که همانطور که از نام آنها پیداست، اغلب متوجه تبلیغات نمی شویم. این قطعات تبلیغاتی با تطبیق قالب و سبک محتوای ارگانیک در صفحه پنهان می شوند و تقریباً غیرقابل تشخیص هستند.
توانایی استتار آنها این قالب تبلیغاتی را بسیار محبوب کرده است. تبلیغات بومی تا پایان سال 2021 74 درصد از کل درآمد تبلیغات نمایشی ایالات متحده را به خود اختصاص خواهند داد. بازاریابان آنها را دوست دارند زیرا آنها روشی پنهانی برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان هدف شما به روشی نه چندان واضح هستند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی در سایت تبلیغات تولیدی چگونه است؟

بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی بر خلاف بسیاری از رسانه های تبلیغاتی هستند زیرا به شما امکان می دهد به روشی معتبر با مخاطبان خود درگیر شوید. نه تنها می‌توانید تبلیغات خود را متناسب با پارامترهای مخاطب هدف خود شخصی‌سازی کنید، بلکه با افرادی که در تبلیغات مشارکت داشته‌اند نیز تعامل برقرار کنید.
علاوه بر این، استفاده از رسانه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر، بسته به مخاطبان و اهداف شما، چندین پلتفرم پیشرو برای تبلیغات وجود دارد.

در پینترست چگونه می توان انواع سایت تبلیغات تولیدی را تبلیغ کرد؟

تبلیغات Pinterest به شما امکان می دهد پین هایی ایجاد کنید که به فید مخاطبان شما ارائه می شود. هدف این است که آنها آنها را مرتبط پیدا کنند، روی آنها کلیک کرده و دوباره آنها را برای بعد پین کنند.
فرمت تبلیغات آنها بسیار بصری است که می تواند برای برندهای خرده فروشی سود زیادی داشته باشد. زیبایی این نوع تبلیغات در این است که اغلب متوجه تبلیغ پین ها نمی شوید که تجربه بسیار مطلوبی را برای کاربر نهایی ایجاد می کند.
علاوه بر این، 78 درصد از کاربران پینترست محتوای مارکدار را مفید می‌دانند ، بنابراین از نمایش در جستجوهای خود مطمئن باشید.

9 دیدگاه برای “انواع سایت تبلیغات تولیدی

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات تولیدی - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. Parham گفته:

    با پرسیدن سوال مخاطبانتان را درگیر کنید. شما باید بتوانید نقاط درد (Pain Point) مشتریان را بشناسید و با پرسش سوالاتی در این راستا، آنها را به سمت خود جذب کنید. مثلا بپرسید ” آیا به دنبال روش مطمئن تری برای خرید آنلاین هستید؟ “

    • متاورس آینده من گفته:

      شما امروزه حتما برای رونق گرفتن کسب و کار خود به سایت نیاز دارید که حتما ل ای راهنمایی بیشتر این مقاله را مطالعه بفرمایید

  3. متاورس آینده من گفته:

    شما امروزه حتما برای رونق گرفتن کسب و کار خود به سایت نیاز دارید که حتما ل ای راهنمایی بیشتر این مقاله را مطالعه بفرمایید

    پاسخ

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن یک تبلیغ‌کننده هر بار که روی پیوند تبلیغاتی «کلیک» می‌شود به ناشر پول پرداخت می‌کند. روش دیگر، PPC به عنوان مدل هزینه به ازای کلیک (CPC) شناخته می شود. مدل پرداخت به ازای کلیک عمدتاً توسط موتورهای جستجو (به عنوان مثال، گوگل) و شبکه های اجتماعی ارائه می شود.

  5. berlin گفته:

    تبلیغات درون شهری در پیاده روها، معابر عابر پیاده یا در مکان هایی که مردم در آن راه می روند یا محیط های بازی که در آن استراحت میکنند انجام می شود. بازاریابی چریکی اغلب در تبلیغات درون شهری جا می شود، که در آن از عناصر طبیعی محیط خیابان برای ترویج یک تجارت استفاده می شود

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    بنرهای تبلیغاتی در جایگاه های نمایش سایت در دسکتاپ دیده می‌شود. اگر در تبلیغات علاوه بر تصویر از متن هم استفاده کرده باشید؛ کوتاه شده و با استفاده از رنگ سازمانی شما در سایت‌ها به نمایش در خواهد آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *