سایت تبلیغات تولیدی مدرن

سایت تبلیغات تولیدی مدرن

ما در عصری زندگی می کنیم که کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری در حال رشد هستند. بخش‌های زیادی از نیازهای بشر صنعتی شده و توسط شرکت‌های زیادی پوشش داده شده است، بنابراین رقابت هر روز در حال افزایش است و نیاز به تمایز برای برندها را برمی‌انگیزد که سایت تبلیغات تولیدی مدرن تا حدودی این نیاز را برآورده می کند

روش های سایت تبلیغات تولیدی مدرن

ما می توانیم طیف بسیار پیچیده تری از روش های تبلیغاتی را ببینیم که تبلیغات را به چیزی زیباتر و پیچیده تر تبدیل کرده است.

پدیده‌ای که «رسانه‌های همگرا» نامیده می‌شود و در یک تعریف به شکلی از رسانه‌ها اطلاق می‌شود که در آن سرگرمی و تبلیغات به صورت هنرمندانه ترکیب شده‌اند.

این رویکردی است که تکنیک‌های سینمایی فیلم‌سازی را وارد تبلیغات کرده و فضایی برای نوآوری مداوم در ویدیوهای تبلیغاتی ایجاد کرده است و پس‌پرداکشن پیشرفته بخش مهمی از آن است.

تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه‌ای توسط بسیاری به عنوان «جعبه سیاه» بازاریابی آنلاین نامیده می‌شود که پر از اصطلاحات تخصصی است و رشد آن تقریباً نمایی است. پیچاندن سر در اطراف می تواند موضوعی دشوار باشد. برای کمک به ما گرایش‌هایی را که از نظر تبلیغات برنامه‌ای 2022 بدانیم جمع‌آوری کرده‌ایم ، پست اینجا را بخوانید.

پس تبلیغات برنامه ای چیست؟ در ساده‌ترین شکل، تبلیغات برنامه‌ای، تراکنش خودکار خرید و فروش تبلیغات آنلاین است. این فرآیند استفاده از پلتفرم های مختلف برای فروش موجودی در سایت های انتشاراتی و در سمت تبلیغات، خرید موجودی و قرار دادن تبلیغات در سایت ناشران است. این نیز گاهی اوقات به عنوان بازاریابی برنامه ای نامیده می شود.

این قبلاً یک فرآیند کاملاً دستی بود که شامل درخواست‌های پیشنهادی (RFPs)، مذاکرات انسانی و سفارش‌های درج دستی بود. اکنون کل تراکنش از ابتدا تا انتها در میلی ثانیه اتفاق می افتد و پلتفرم های مختلفی را شامل می شود.

تبلیغات برنامه ای چگونه کار می کند؟

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، به احتمال زیاد در مورد تبلیغات برنامه‌ای یا تبلیغات نمایشی برنامه‌ای شنیده‌اید. حتی ممکن است مقالاتی در مورد اینکه چگونه تبلیغات برنامه‌ای عملکرد تبلیغات را برای برند شما بهبود می‌بخشد خوانده باشید.

با این حال، اگر دقیقاً نحوه عملکرد فرآیند برنامه‌نویسی را درک نکنید، شما را سرزنش نمی‌کنیم.

بنابراین، در اینجا راهنمای گام به گام رایج‌ترین قالب برنامه‌نویسی، از ابتدا تا انتها، آمده است تا به شما در درک فرآیند کمک کند:

مرحله1:

هنگامی که یک بیننده وارد وب سایتی می شود که از تبلیغات برنامه ریزی شده استفاده می کند، مناقصه خودکار را برای ارائه یک تبلیغ به این بیننده خاص شروع می کند.

مرحله 2:

ناشر فضای تبلیغاتی را برای این بیننده در پلتفرم سمت عرضه (SSP) خود فهرست می کند. SSP به عنوان فروشنده برای ناشر عمل می کند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا ویژگی های سایت، کاربر و فضای تبلیغاتی را بدانند که به DSP ها اجازه می دهد پیشنهاد خود را ارائه دهند. در اصل، آنها محصول (فضای تبلیغات) را برای فروش تبلیغ می کنند.

مرحله 3:

هنگامی که SSP اطلاعات فضای تبلیغات را دریافت می کند، کوکی های کاربر را برای تعیین عواملی مانند جغرافیا، جمعیت، علایق و غیره تجزیه و تحلیل می کند.

مرحله 4:

سپس، پلتفرم سمت تقاضای مربوطه (DSP) اطلاعات کاربر ارائه شده توسط SSP را بررسی می کند. DSPها برای تبلیغ‌کنندگان عمل می‌کنند تا فضای تبلیغاتی را انتخاب کنند که با بودجه تبلیغ‌کننده و پارامترهای هدف همسو باشد. بر اساس وب‌سایت و ویژگی‌های کاربر، به آگهی‌ها یک ارزش اختصاص می‌دهد.

مرحله 5:

از طرف تبلیغ‌کننده، DSP پیشنهادی برای قرار دادن آگهی می‌دهد. همه اینها در زمان واقعی اتفاق می افتد و به همین دلیل تبلیغات برنامه ای اغلب می تواند به عنوان مناقصه زمان واقعی (RTB) نامیده شود.

مرحله 6:

هنگامی که SSP پیشنهادات را از DSP های مختلف دریافت کرد، SSP برنده را انتخاب می کند. استراتژی های پیشنهادی مختلفی برای SSP های مختلف وجود دارد. مناقصه آبشاری، مناقصه سمت مشتری، و مناقصه سربرگ با پیشنهاد هدر به طور گسترده کارآمدترین و منصفانه‌ترین موارد در نظر گرفته می‌شوند.

سایت تبلیغات تولیدی مدرن
سایت تبلیغات تولیدی مدرن

مرحله 7:

هنگامی که پیشنهاد برنده انتخاب شد، SSP آن تبلیغ را در سایت ناشر به کاربر نمایش می دهد. کل این فرآیند انتخاب یک تبلیغ نمایشی برنامه‌ریزی شده در چند میلی‌ثانیه اتفاق می‌افتد – همه در حالی که صفحه برای کاربر بارگذاری می‌شود.

پنج دلیل اصلی برای استفاده از تبلیغات برنامه ای

در اینجا 5 دلیل خوب وجود دارد که چرا باید تبلیغات خود را برنامه‌ریزی کنید.

1. بودجه تبلیغاتی خود را عاقلانه خرج کنید

تبلیغات نمایشی برنامه‌ای به شما این امکان را می‌دهد تا کاربران را در سطح ریز هدف قرار دهید. با دسترسی به مقادیر باورنکردنی داده در دسترس شما (البته مطابق با GDPR)، می توانید بینندگان را با پیام مناسب، در مکان مناسب و در زمان مناسب هدف قرار دهید. این بدان معناست که از بودجه تبلیغاتی خود هوشمندتر استفاده می کنید و اتلاف بینندگانی را که بعید به نظر می رسد به محصول شما علاقه مند باشند، حذف می کنید.

2. اندازه گیری و بهینه سازی بلادرنگ

با تبلیغات برنامه‌ای، عملکرد هر تبلیغ در زمان واقعی اندازه‌گیری می‌شود. اکنون، تبلیغ‌کنندگان نیازی ندارند هفته‌ها پس از انتشار تبلیغات منتظر یک برگه اکسل از آژانس رسانه‌ای خود باشند – برای بهینه‌سازی یک کمپین زنده خیلی دیر است.

برنامه‌نویسی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تبلیغات را در آنجا تنظیم و بهینه‌سازی کنند و سپس نتایج را آزمایش و بهبود بخشند و همچنین بر هزینه‌های تبلیغاتی خود نظارت روشنی داشته باشند.

3. روشی شفاف برای خرید رسانه

در روزهای قبل از تبلیغات برنامه‌ای، برندها مجبور بودند برای مدیریت هزینه‌های تبلیغاتی خود به آژانس‌ها و اشخاص ثالث اعتماد کنند. اکنون، برندها می توانند شفافیت کامل در مورد هزینه ها داشته باشند. به علاوه، دقیقاً کجا و چه مقدار از پول آنها صرف چه چیزی می شود.

4. همه چیز به داده ها نیست

البته، هدف گذاری از طریق تبلیغات برنامه ای نیازی به دانستن همه چیز در مورد یک کاربر ندارد. اینجاست که هدف‌گیری زمینه‌ای راهی یکپارچه – و کمتر مداخله‌گر – برای دستیابی به مخاطب مورد نظر شما را فراهم می‌کند. به این ترتیب، می توانید کاربران را بر اساس کلمات کلیدی و ارتباط متنی یک صفحه هدف قرار دهید.

5. دسترسی چند کاناله و فرمت

با افزایش تعداد نقاط لمس دیجیتال کاربر معمولی شما، تبلیغات شما باید ادامه داشته باشد. اینجاست که تبلیغات برنامه‌ریزی شده در راس کار است. این امکان را به شما می دهد که در دستگاه های مختلف به مخاطبان دسترسی پیدا کنید: در تلفن همراه، دسکتاپ، تبلت، درون برنامه، از طریق تلویزیون و حتی خارج از خانه. امکانات بی پایان هستند.

فرمت های مختلف تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه‌ای اکنون طیفی از قالب‌های تبلیغاتی مختلف را پوشش می‌دهد. یک دهه پیش عمدتاً فقط تبلیغات نمایشی بود، اما اکنون طیف وسیعی از گزینه های مختلف و در حال رشد وجود دارد.

نمایش دادن

قدیمی ترین قالب تبلیغات برنامه ای نمایش است. با این حال، تبلیغات به جای ثابت ماندن، پویا شده اند! پیشرفت‌های مداوم فناوری، بهینه‌سازی موبایل و استفاده بهتر از داده‌ها، فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده است. با ظهور فناوری جدید، بسیاری از بازاریابان استراتژی های خلاقانه برنامه ای را پذیرفته اند که بینندگان را با پیشنهاد مناسب و در زمان مناسب هدف قرار می دهند.

درباره استراتژی‌های پویا و شخصی‌شده برای تبلیغات نمایشی برنامه‌ای خود در اینجا بیشتر بخوانید .

ویدئو

خرید و ارائه ویدیوی دیجیتال به صورت برنامه‌ریزی شده – در سراسر کانال – اکنون یک استراتژی کلیدی برای بازاریابان است. در واقع، هزینه تبلیغات ویدئویی برنامه‌ریزی شده در سال 2019 13.4 میلیارد دلار پیش‌بینی می‌شود و 76.5 درصد از هزینه تمام ویدیوهای دیجیتال را شامل می‌شود.

دو نوع مجزا از ویدیوهای برنامه‌ریزی شده وجود دارد: درون جریانی و خارج از جریان (با ویدیوهای درون بنر که گاهی اوقات به عنوان یک نوع تبلیغات خارج از جریان طبقه‌بندی می‌شوند). در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ویدیوی دیجیتال بخوانید.

سایت تبلیغات تولیدی مدرن
سایت تبلیغات تولیدی مدرن

بومی و اجتماعی

اینها تبلیغات برنامه ای هستند که با محتوای یک وب سایت، شبکه اجتماعی یا برنامه های دیگر ترکیب می شوند. به عنوان مثال، می تواند برای محتوای حمایت شده باشد، بنابراین تنظیم هدف گذاری متنی و همچنین سفارشی کردن تبلیغات شما بسیار مهم است.

علاوه بر این، DSPها اکنون این فرصت را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کنند که به صورت برنامه‌ریزی شده در شبکه‌های تبلیغاتی اجتماعی عمده خرید کنند – با ویدیوهای اجتماعی که به‌ویژه محبوب هستند.

صدا

توسعه الکسای آمازون و ظهور برنامه های پخش جریانی مانند Spotify، شاهد ظهور (یا ظهور مجدد) فرمت دیگری بوده است: صدا . این فرمت منبعی غنی از هدف گذاری متنی و کاربر متمرکز را ارائه می دهد. همچنین به سرعت در حال رشد است، زیرا گوگل به تبلیغ‌کنندگان این شانس را می‌دهد که از طریق DSP خود، تبلیغات صوتی برنامه‌ریزی شده را خریداری کنند.

دیجیتال خارج از خانه (DOOH)

برنامه نویسی با پذیرش دیجیتال ساینیج در حال ورود به دنیای تبلیغات خارج از خانه است. روند تولید دست و پا گیر تبلیغ کننده، آژانس، فروشنده رسانه و چاپگر رو به انقراض است. در جای خود، ادغام در میان پلتفرم‌های برنامه‌ای موجود، امکان بهینه‌سازی و واکنش‌پذیری تبلیغات DOOH در زمان واقعی را ارائه می‌دهد .

تلویزیون

در حال حاضر، هزینه تبلیغات تلویزیونی برنامه‌ریزی شده زیاد نیست (در ایالات متحده فقط 2.5٪ از کل هزینه تبلیغات را تشکیل می‌دهد). با این حال، بسیاری از بازیگران بزرگ صنعت، مانند گوگل، اسکای و نتفلیکس، در حال ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای حمایت از حرکت به سمت تلویزیون برنامه ای هستند. با این حال، از بین فرمت های برنامه نویسی ذکر شده، قالب نیاز به توسعه بیشتری دارد.

چگونه برنامه ای خرید می کنید؟

قبل از شروع خرید برنامه‌ای، مهم است که سؤالات درست بپرسید و یک استراتژی واضح برای آنچه واقعاً می‌خواهید به دست آورید، در نظر بگیرید.

سه سوال اصلی که باید از خود بپرسید عبارتند از:

  1. آیا می تواند به ما در رسیدن به مخاطب هدف کمک کند؟
  2. آیا باید از برنامه نویسی برای آگاهی از برند استفاده کنیم یا برای ایجاد تبدیل؟
  3. تبلیغات برنامه‌ریزی چگونه نتیجه من را بهبود می‌بخشد؟

هنگامی که پاسخ این سؤالات را بدانید، تشخیص اینکه دقیقاً چه مواردی را باید در اولویت قرار دهید، آسان تر می شود.

البته، پس از تعیین استراتژی مناسب، باید DSP مناسب را برای برند خود انتخاب کنید. ارائه دهندگان زیادی در آنجا وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که سؤالات درست را از DSP خود نیز می پرسید.

فاکتورهای کلیدی که باید هنگام انتخاب DSP در نظر بگیرید

  • ابتدا، مخاطبی را که می‌خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، در نظر بگیرید. کدام DSP بیشترین دسترسی، تقسیم‌بندی و کانال‌های همسو با بازار هدف شما را ارائه می‌دهد؟ به یاد داشته باشید، SSP ها در برخی کشورها بهتر از سایرین هستند، بنابراین DSP را انتخاب کنید که بیشتر با بازار شما هماهنگ است. و مطمئن شوید که به ناشران DSP شما در هر بازار هدف توجه کنید.
  • چگونه DSP شما را شارژ می کند؟ آیا بر اساس هزینه به ازای هر هزار (CPM) یا هزینه به ازای هر کلیک (CPC) است؟ به طور معمول، DSP هایی که بر روی CPM شارژ می شوند، با حاشیه هزینه خود شفاف تر هستند.
  • DSP شما چه امکانات پشتیبانی ارائه می دهد؟ شما ممکن است یک DSP با راه‌اندازی سبک آژانس را ترجیح دهید، جایی که می‌توانید از پشتیبانی لازم برای راه‌اندازی و بهینه‌سازی کمپین‌های خود بهره ببرید.
  • بررسی کنید که آیا DSP شما می تواند یک استراتژی متقابل موثر را در صورت تمایل اجرا کند یا خیر.
  • در نظر بگیرید که چگونه یک DSP می تواند با پلتفرم مدیریت داده انتخابی (DMP) یا پلت فرم مدیریت خلاقانه (CMP) یکپارچه شود. DSP های کوچکتر به احتمال زیاد در یکپارچه سازی انعطاف پذیر هستند.

با استراتژی و فناوری مناسب شما، کمپین‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده شما به شیوه‌ای مشابه و بهترین روش برای هر کمپین بازاریابی دیجیتال دیگر عمل می‌کنند. مطمئن شوید که پیام‌ها و خلاقیت‌های مختلف را آزمایش کرده‌اید، شخصیت‌های مختلف را هدف قرار دهید، و مکان‌ها و استراتژی‌های پیشنهادی جدید را آزمایش کنید.

سایت تبلیغات تولیدی مدرن
سایت تبلیغات تولیدی مدرن

چگونه تبلیغات نمایشی برنامه ای ایجاد کنید؟

در اصل، دو راه متفاوت برای بازاریابان برای ایجاد تبلیغات نمایشی برنامه‌ای وجود دارد. می توان آن را به سرعت با یک پلتفرم مدیریت خلاق (CMP) یا بدون آن خلاصه کرد.

بدون CMP

این کاملاً امکان پذیر است که خودتان تبلیغات را به صورت دستی طراحی و سپس کدنویسی کنید. آموزش ها و الگوهای زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهد. با این حال، روند بسیار کند است. همچنین به این معنی است که شما به کارکنانی نیاز دارید که دانش HTML5 و CSS و همچنین مهارت های خلاقانه یک طراح را داشته باشند.

علاوه بر این، این فرآیند تکراری است، به راحتی نمی توان آن را مقیاس کرد، شامل وظایف دستی بیش از حد، ذینفعان بیش از حد است و بسیار وقت گیر است. واضح است که برای تبلیغات برنامه ای مدرن به سادگی قابل اجرا نیست.

با CMP

از طرف دیگر، می توانید از یک پلتفرم مدیریت خلاقانه استفاده کنید. CMP ها از هر کدنویسی مراقبت می کنند و تولید انبوه سریع تبلیغات نمایشی پویا را امکان پذیر می کنند.

CMP ها همچنین در زمان صرفه جویی می کنند، تبلیغات بهتری تولید می کنند، و مورد علاقه تیم های بازاریابی هستند که کمپین های نمایشی بزرگ و مبتنی بر داده را انجام می دهند که به طور خلاقانه جاه طلبانه هستند.

مزایای استفاده از CMP

واقعیت این است که یک پلتفرم مدیریت خلاق، زمان لازم برای ساخت، مقیاس و انتشار یک کمپین نمایش برنامه‌ای را کاهش می‌دهد. این امکان تست آسان A/B کمپین ها و همچنین بهینه سازی و کنترل بلادرنگ تبلیغات منتشر شده را فراهم می کند.

ناگفته نماند که CMP ها تمرکز تولید تبلیغات نمایشی را کاملاً بر روی طراحی قرار می دهند. به علاوه، یک CMP، مانند Bannerflow با تمام شبکه های برنامه نویسی اصلی یکپارچه شده است، به این معنی که انتشار در شبکه مورد علاقه شما ساده است.

آینده تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه ای چیز جدیدی نیست، اما در حال تغییر دائمی است. فن‌آوری‌های جدید، مقررات و بهترین روش‌ها این را به عنصری هیجان‌انگیز در بازاریابی دیجیتال تبدیل کرده است. با این حال، در آینده تبلیغات برنامه ای باید به دنبال چه چیزی باشید؟

نبرد بر سر حفظ حریم خصوصی ادامه دارد: داده های شخصی و نحوه استفاده تبلیغ کنندگان از آن

در سال 2018، صنعت بازاریابی اروپا با GDPR متحول شد، محدودیت‌هایی برای استفاده از داده‌های شخص ثالث و نحوه استفاده تبلیغ‌کنندگان از داده‌های شخصی برای استفاده هدفمند ایجاد کرد.

ePrivacy  قرار است سال 2020 و بعد از آن را شکل دهد. در واقع، گسترش پیشنهادی به مقررات GDPR احتمالاً دامنه و محدودیت‌های دولت‌ها در استفاده از کوکی‌ها را افزایش می‌دهد.

ردیابی بدون کوکی

به لطف افزایش مشکلات ردیابی که توسط مرورگرهای مختلف تحمیل می شود، کوکی ها برای هدف گیری کمتر و کمتر موثر می شوند.

تأثیر هوش مصنوعی بر خرید رسانه و خلاقیت برنامه‌ای

هوش مصنوعی در تبلیغات برنامه‌ای کاربردهای زیادی دارد. با ظهور بهینه سازی خلاقیت پویا (DCO ) در حال حاضر شاهد تأثیر قابل توجهی در شخصی سازی و بهینه سازی خلاقیت هستیم .

به علاوه، IBM Watson  ثابت کرده است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می تواند CPC را به شدت کاهش دهد.

سایت تبلیغات تولیدی مدرن
سایت تبلیغات تولیدی مدرن

تبلیغات برنامه ای داخلی

96 درصد از افراد مورد بررسی از گزارش اظهار داشتند که فناوری تبلیغات نیروی محرکه حرکت آنها در داخل خانه است.

در عصری که شفافیت در بازاریابی دیجیتال یک ملاحظات کلیدی است، کنترل برندها بر تولید و خرید تبلیغات برنامه‌ای خود جای تعجب ندارد.

تبلیغات برنامه‌ای دائماً در حال تغییر است و حفظ آخرین فناوری‌ها و استراتژی‌ها بخش مهمی از یک استراتژی برنامه‌ای مؤثر است.

تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه‌ای توسط بسیاری به عنوان «جعبه سیاه» بازاریابی آنلاین نامیده می‌شود که پر از اصطلاحات تخصصی است و رشد آن تقریباً نمایی است. پیچاندن سر در اطراف می تواند موضوعی دشوار باشد. برای کمک به ما گرایش‌هایی را که از نظر تبلیغات برنامه‌ای 2022 بدانیم جمع‌آوری کرده‌ایم ، پست اینجا را بخوانید.
پس تبلیغات برنامه ای چیست؟ در ساده‌ترین شکل، تبلیغات برنامه‌ای، تراکنش خودکار خرید و فروش تبلیغات آنلاین است. این فرآیند استفاده از پلتفرم های مختلف برای فروش موجودی در سایت های انتشاراتی و در سمت تبلیغات، خرید موجودی و قرار دادن تبلیغات در سایت ناشران است. این نیز گاهی اوقات به عنوان بازاریابی برنامه ای نامیده می شود.
این قبلاً یک فرآیند کاملاً دستی بود که شامل درخواست‌های پیشنهادی (RFPs)، مذاکرات انسانی و سفارش‌های درج دستی بود. اکنون کل تراکنش از ابتدا تا انتها در میلی ثانیه اتفاق می افتد و پلتفرم های مختلفی را شامل می شود.

تبلیغات برنامه ای در سایت تبلیغات تولیدی مدرن چگونه کار می کند؟

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، به احتمال زیاد در مورد تبلیغات برنامه‌ای یا تبلیغات نمایشی برنامه‌ای شنیده‌اید. حتی ممکن است مقالاتی در مورد اینکه چگونه تبلیغات برنامه‌ای عملکرد تبلیغات را برای برند شما بهبود می‌بخشد خوانده باشید.
با این حال، اگر دقیقاً نحوه عملکرد فرآیند برنامه‌نویسی را درک نکنید، شما را سرزنش نمی‌کنیم.

آینده تبلیغات برنامه ای چیست؟

تبلیغات برنامه ای چیز جدیدی نیست، اما در حال تغییر دائمی است. فن‌آوری‌های جدید، مقررات و بهترین روش‌ها این را به عنصری هیجان‌انگیز در بازاریابی دیجیتال تبدیل کرده است.

7 دیدگاه برای “سایت تبلیغات تولیدی مدرن

  1. Parham گفته:

    یک تبلیغات خوب مشتریان را درگیر می کند. چه تبلیغات آنلاین باشد و مشتری را وادار به کلیک کند و چه آفلاین و کاری کند که مشتری وارد مغازه شما شود، در هر دو صورت مطمئنا در تبلیغات از روش متفاوتی استفاده شده تا مصرف کنندگان را وادار به ایستادن و توجه نماید.

  2. Nazanin heshmati گفته:

    تبلیغات موثر و تاثیر گذار تبلیغاتی هستند که در ذهن مخاطب به خوبی با مشخصات دقیق ثبت میشوند ، برای این عمل شما نیازمند اطلاعات و آموزش های کافی هستید که در این متن میتوانید به این هدف برسید

  3. متاورس آینده من گفته:

    در دنیای امروز همه کسب و کار ها از تبلیغات استفاده می کنند و رقابت بسیار زیاد است وآن های که استراتژی های بهتری دارند و از سایت تبلیغات تولیدی مدرن استفاده می کنند موفقتر خواهند بود

  4. berlin گفته:

    شما با استفاده از یک برنامه مدیریت خلاق استفاده کنید. CMP ها از هر کدنویسی مراقبت می کنند و تولید زیاد سریع تبلیغات نمایشی پویا را امکان پذیر می کند

    CMP ها در زمان صرفه جویی می کند، تبلیغات بهتری تولید می کنند، و مورد پسند تیم های بازاریابی هستند که کمپین های نمایشی بزرگ و مبتنی بر داده را انجام می دهند که به طور خلاقانه جاه طلبانه هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *