بودجه سایت تبلیغات بک لینک

بودجه سایت تبلیغات بک لینک

اگر باور کنید یا نه، 91 درصد از محتواها از گوگل ترافیک دریافت می کنند. راه های مختلفی برای تقویت سئوی شما وجود دارد و بحث های زیادی در مورد اینکه کدام تاکتیک ها بهتر از بقیه هستند وجود دارد. با این حال، همه موافقند که لینک سازی بخش مهمی از فرآیند است که برای این کار باید بودجه سایت تبلیغات بک لینک را بررسی کنید

یادگیری بودجه سایت تبلیغات بک لینک

اگر سعی می کنید یاد بگیرید چگونه می توانید بک لینک سازی را با بودجه انجام دهید، به جای درستی آمده اید.

مبانی بک لینک

شاید زمانی که واژه نامه سئو یا فهرستی از اصطلاحات سئو را مطالعه می کردید، این کلمه را قبلا شنیده باشید، اما کاملاً از معنای آن مطمئن نیستید. قبل از اینکه از خودمان جلو بزنیم، بیایید نگاهی به اصول اولیه بیاندازیم.

بک لینک دقیقا چیست؟

آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. بک لینک فقط یک لینک از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. اگر لینک هایی به وب سایت شما در وب سایت های دیگر وجود دارد، آن ها بک لینک های شما هستند.

می پرسی چرا این مهم است؟

هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه رتبه های ارگانیک بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید بیشتر می شود. بک لینک ها ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند، اعتبار دامنه شما را افزایش می دهند و رتبه صفحه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

اساساً، هنگامی که یک سایت به سایت شما پیوند می دهد، این یک رای برای اعتبار و ارتباط محتوا و سایت شما در نظر گرفته می شود. این در الگوریتم های رتبه بندی جستجو در نظر گرفته می شود.

ایجاد بک لینک بر اساس بودجه

اکنون که متوجه شدیم چرا ایجاد پیوندها مهم است، بیایید نگاهی بیندازیم به این که چگونه می‌توانید لینک بیلدینگ را بدون صرف هزاران پول نقد انجام دهید. همه این تاکتیک‌ها را می‌توان به صورت ترکیبی برای تقویت سئو و ایجاد انقلابی در رتبه‌بندی و ترافیک سایت استفاده کرد.

1. محتوای سطح بالا ایجاد کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت بک لینک به سایت، داشتن محتوای شگفت‌انگیز است که همه نمی‌توانند از لینک دادن به آن جلوگیری کنند.

این بدان معنی است که محتوای شما باید ارزش واقعی را برای خواننده فراهم کند و فقط یک دسته از کرک های مزخرف نباشد. نوشتن قطعات با کیفیت بالا بر اقتدار شما در مورد موضوع تأکید می کند.

در نوشتن وبلاگ استفاده از لحن محاوره ای مهم است. وارد حالت فروشنده نشوید، بلکه مانند صحبت کردن با یک دوست بنویسید. یافتن و توسعه صدای نویسنده خود به عنوان یک وبلاگ نویس، بخش مهمی از جذب فالوور است.

ایجاد محتوای با کیفیت زمان می برد، اما ارزش تلاش را دارد. به محتوای رقابت خود نگاه کنید و سپس محتوای خود را به سطح بعدی ببرید. افراد به محتوایی که برجسته است، بک لینک می دهند.

2. پست های مهمان تولید کنید

ارسال مهمان در سایت های مرتبط یکی دیگر از راه های مطمئن برای ایجاد بک لینک است. پست مهمان زمانی است که محتوایی را می نویسید تا در سایت دیگری منتشر شود، که در آن می توانید به سایت خود لینک دهید.

انجام این کار باعث ایجاد ترافیک سایت و بک لینک می شود. اکنون زمانی برای بیرون ریختن محتوای کم انرژی نیست. بهترین چیزهای خود را قرار دهید و به وب سایتی که مقاله شما را میزبانی می کند، ارزش بیافزایید.

3. از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی می توانند برای هدایت ترافیک به سایت شما و افزایش در معرض دید برند شما استفاده شوند. با استفاده هوشمندانه از رسانه های اجتماعی، می توانید احتمال جذب بک لینک را افزایش دهید.

مطمئناً باید وب سایت خود را در تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود بگنجانید تا دنبال کنندگان بتوانند به راحتی وب سایت شما را در صورت تمایل بررسی کنند. هر زمان که مرتبط است، باید پیوندهای مقاله یا پیوندی به وب سایت خود را در نظرات پست های رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. فراموش نکنید که دکمه هایی را در وب سایت خود قرار دهید تا مردم بتوانند آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

بودجه سایت تبلیغات بک لینک
بودجه سایت تبلیغات بک لینک

هرچه افراد بیشتری مطالب شما را بخوانند، احتمال جذب بک لینک از سایت های دیگر بیشتر می شود. رسانه های اجتماعی آنقدر گستردگی و پتانسیل زیادی برای جلب توجه به برند شما دارند که اگر از آن استفاده نکنید دیوانه خواهید شد.

4. نظرات وبلاگ را بنویسید

در آن روزگار، یکی از تاکتیک‌های ساخت لینک، نوشتن نظرات وبلاگی بود که حاوی پیوندی به وب‌سایت شما بود. با این حال، این تکنیک مورد سوء استفاده قرار گرفت و بیش از حد مورد استفاده قرار گرفت و بنابراین دیگر در تعداد بک لینک های شما حساب نمی شود.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید نظرات خود را در وبلاگ های دیگر به طور کامل حذف کنید. این روش دیگری است که می توانید خوانندگان بیشتری به دست آورید، قدرت خود را در یک موضوع نشان دهید و ترافیک را به سایت خود هدایت کنید. هرچه افراد بیشتری با محتوا و سایت شما آشنا شوند، احتمال بیشتری برای دریافت بک لینک دارید.

5. در فهرست راهنمای کسب و کار آنلاین قرار بگیرید

این یک راه آسان و مطمئن برای ایجاد بک لینک است. دایرکتوری های مختلف کسب و کار آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید کسب و کار خود را در آنها فهرست کنید. هر بار که انجام می دهید، این یک بک لینک است.

حتی می توانید به دنبال دایرکتوری هایی بگردید که به جایگاه خاصی که کسب و کار شما در آن قرار دارد پاسخگو باشد. این یک معامله برد-برد است.

ساخت بک لینک

اگر زمان بیشتری نسبت به پول دارید، پیروی از این مراحل برای ایجاد بک لینک با بودجه می تواند رتبه وب سایت و ترافیک شما را به طور کامل تغییر دهد. همه ما بودجه های عظیمی برای صرف مدیریت سئو نداریم. همه این استراتژی ها حتی برای کوچکترین مشاغل یا سایت ها قابل دسترسی هستند.

ابزارهای لینک سازی

نرم افزار رایگانی وجود دارد که می تواند به شما در تلاش های ایجاد لینک کمک کند. برخی از آنها را می توان بر روی مرورگر وب خود نصب کرد، به این معنی که شما نیازی به دانلود نرم افزار اضافی روی رایانه شخصی خود ندارید و بسیاری از آنها با داده های فید ادغام می شوند که به شما در انجام تحقیقات بالقوه هدف در پرواز کمک می کند.

پیوند اکسپلورر

معیارهای پیوند کامل را برای هر وب سایتی، از جمله اعتبار صفحه و اعتبار دامنه، با Moz Link Explorer  دریافت کنید.

Moz  لینک اکسپلورر را راه اندازی کرد، یک نرم افزار قوی که مردم می توانند از آن برای مقایسه و تحقیق رایگان وب سایت ها استفاده کنند. در حال حاضر، می‌توانید از این ابزار برای کمک به شما در زمینه سئو استفاده کنید و در عین حال به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های مهمی مانند تصمیم‌گیری اینکه کدام سایت‌ها منابع عالی برای لینک‌های بالقوه هستند یا صرفاً انبارهای اسپم هستند، داشته باشید.

به غیر از این کاوشگر، می توانید از Mozbar نیز استفاده کنید که دانلود رایگان است. با استفاده از این ابزارها، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که آیا یک لینک خاص برای سایت شما مفید است یا مضر با استفاده از معیارهای نمایش داده شده با شامل همه چیز از امتیاز هرزنامه گرفته تا DR/DA کلی.

این مهم است زیرا شما نمی توانید صرفاً هر سایت مرتبط را جستجو کنید و به آنها و از آنها پیوند دهید. الگوریتم جستجوی گوگل این هرزنامه را در نظر می گیرد. پیوند دادن یکی از راه هایی است که گوگل برای درک ارتباط سایت شما و کیفیت محتوایی که به بازدیدکنندگان ارائه می دهد از آن استفاده می کند و شما نمی خواهید به دلیل داشتن لینک های نامرتبط در صفحه خود توسط گوگل جریمه شوید.

تعیین رتبه توسط Link Explorer

Link Explorer  به شما نشان می دهد که چه کلمات کلیدی را باید جستجو کنید، در نتایج موتورهای جستجو قرار دارید و چگونه می توانید سایت را برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید. می توانید از این برای تعیین رتبه خود استفاده کنید و برای دستیابی به کلمات کلیدی با سختی بالا تا متوسط ​​ضروری است.

بودجه سایت تبلیغات بک لینک
بودجه سایت تبلیغات بک لینک

من برای اولین بار به کاربران پیشنهاد می کنم لینک اکسپلورر را برای ساخت لینک سئو سازمان یافته و کارآمد دریافت کنند. شما می توانید معیارهای 6 سایت چندگانه را مقایسه کنید، لینک ها را بر اساس ارزش لینک فیلتر کنید، و به شما اجازه دهید پیوندها را به یک صفحه اکسل برای مرتب سازی آسان یا بررسی پیوندها صادر کنید.

استراتژی های بک لینک به نسبت بودجه سایت تبلیغات بک لینک

با تخمین بودجه سایت تبلیغات بک لینک خود به راحتی میتوانید بین این استراتژی ها انتخاب کنید.

1. ایجاد محتوا

قبلاً، اگر محتوای باکیفیت داشتید، بک لینک سریع و آسان از وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها در جایگاه خود دریافت می کردید.

با این حال، به لطف به روز رسانی های مختلف که گوگل هر بار ارائه می کند، اکنون لینک سازی به آسانی آن زمان نیست.

ایجاد و نوشتن محتوا به عنوان یک استراتژی ایجاد لینک سفید، تضمین می کند که محتوای با کیفیت بالا و جذاب بر اساس موضوعات پرطرفدار دریافت می کنید که ارزش افزوده ای برای سایت شما دارند. به این ترتیب، می توانید فرآیند ساخت لینک را در چندین سایت مرتبط بر اساس جایگاه و نیاز خود ساده کنید.

2. تجزیه و تحلیل رقبا

انجام یک تجزیه و تحلیل شدید رقبا یکی دیگر از استراتژی های آسان و موثر ایجاد برچسب سفید است. این فرآیند گام به گام استراتژیک چندین مرحله را انجام می دهد، از جمله یافتن رقبا، استفاده از ابزار کلمات کلیدی برای دیدن لینک های با کیفیت خود از کجا و درخواست بک لینک.

برای شروع، باید سه رقیب برتر خود را انتخاب کنید و سپس آنها را در یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی بارگذاری کنید تا پیوندها را بر اساس جایگاه فیلتر کنید. شما همچنین باید قدرت دامنه رقابت خود را در نظر بگیرید تا به شما جهت دهد.

هنگامی که تمام این جزئیات در مورد پیوندها، منابع و اعتبار دامنه منابع را در اختیار دارید، می توانید فهرستی از منابعی که می خواهید پیوندها را از آنجا دریافت کنید ایجاد کنید.

این فهرست باید شامل اطلاعاتی مانند نام مدیر وب‌سایت، آدرس ایمیل و سایر جزئیات باشد که به شما کمک می‌کند برای اهداف لینک‌سازی با آنها ارتباط برقرار کنید.

با در دست داشتن تمام اطلاعات، مرحله بعدی ارسال ایمیل های سفارشی شده است که خاص و دقیق هستند. اگر منابعی را با شانس بالا برای دادن بک لینک به شما تجزیه و تحلیل و انتخاب کرده اید، می توانید از طریق این استراتژی به سرعت لینک های بیشتری برای سایت های مشتریان خود ایجاد کنید.

3. ارسال مهمان

ارسال مهمان یکی دیگر از راه های سریع دریافت بک لینک های با کیفیت است. استراتژی ساخت لینک برچسب سفید شامل نوشتن محتوای با کیفیت برای سایر وبلاگ ها یا وب سایت های مرتبط با موقعیت خاص است، اما مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

برای شروع، باید وب سایت های بسیار مرتبط و معتبر را هدف قرار دهید. شما فقط مثل چند سال پیش در سایت های کم اعتبار یا نامربوط پست نمی گذارید و انتظار نتایج عالی را دارید.

برای هدایت موثر سئو به سایت های مشتریان خود و ایجاد محتوا فقط برای سایت هایی در جایگاه خود با DA بالای 40 باید هدفمند باشید.

هر چیزی را از 50 تا 100 وبلاگ مرتبط با طاقچه با یک DA قوی که پست های مهمان را می پذیرد شناسایی کنید، لیست خود را مرور کنید و محتوای استثنایی را با اطلاعات ارزشمند و غیر متعارف ارسال کنید.

شبکه سازی با ویراستاران تضمین می کند که می توانید حداقل 10 سایت داشته باشید که به شما پیوندهای منظم ارائه می دهند و در ازای آن محتوای باکیفیتی به آنها می دهید.

4. گسترش شبکه

این استراتژی ایجاد پیوند با برچسب سفید شامل شناسایی ارتباطات با وبلاگ ها یا وب سایت هایی است که می توانند یک هایپرلینک را میزبانی کنند تا یک حضور آنلاین معتبر و گسترده ایجاد کنند.

افرادی را بیابید که قبلاً به تجارت یا برند شما متصل هستند و به راحتی به حمایت از تلاش های شما کمک می کنند. مهر تأیید آنها نه تنها به شما بک لینک می دهد بلکه می تواند به بازگرداندن ترافیک ارجاع به شما کمک کند.

بودجه سایت تبلیغات بک لینک
بودجه سایت تبلیغات بک لینک

برای شناسایی وبلاگ‌ها یا سایت‌هایی که می‌توانند پیوند شما را میزبانی کنند، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید، اما همچنین از طریق سایت‌هایی مانند HARO یا MuckRack منبعی برای روزنامه‌نگاران باشید.

هنگامی که یک روزنامه نگار به کار شما ارجاع می دهد، یک بک لینک به عنوان زمینه اضافه می کند، که به نوبه خود یک لینک معتبر برای سایت شما ایجاد می کند.

5. ساختمان لینک شکسته

لینک های شکسته در سراسر اینترنت هستند و منبعی غنی از بک لینک های با کیفیت هستند. جایگزینی چنین پیوندهای شکسته ای با پیوندهای خود در سایت های دیگر می تواند به بهبود دسترسی ارگانیک و افزایش رتبه شما در صفحات نتایج جستجو کمک کند.

این استراتژی ساخت لینک با برچسب سفید شامل وارد کردن سایت رقیب شما به یک تحقیق کلمات کلیدی یا جستجوگر سایت و فیلتر کردن بک لینک های شکسته است.

هنگامی که برخی از آنها را پیدا کردید، محتوای مرتبطی ایجاد کنید که می تواند جایگزین بک لینک شود و با مدیر وب سایت تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که لینک خرابی دارند. مطمئن شوید که می‌پرسید آیا آنها مایلند پیوند را با پیوند شما جایگزین کنند یا خیر.

این تاکتیک زمانی بهترین نتیجه را دارد که صفحاتی را انتخاب کنید که مرتبط هستند و حجم ترافیک بالایی دارند. همچنین می‌توانید پیوندهای موجود با خطاهای 404 را بدون نیاز به تأیید برای جایگزینی پیوند شکسته در سایت رقیب خود بازیابی کنید.

6. از اینفوگرافیک استفاده کنید

اینفوگرافیک بخش مختصر اما مهمی از بازاریابی و برندسازی است. نه تنها این، بلکه تاکتیک بسیار خوبی هستند که در ایجاد پیوند با برچسب سفید استفاده می شود، زیرا با مخاطبان درگیر هستند و می توانند آنها را به سرنخ برای تجارت مشتریان شما تبدیل کنند.

به عنوان یک استراتژی ساخت لینک، اینفوگرافیک ها بر متن ساده پیروز می شوند، بنابراین می توانید به دنبال تأثیرگذارانی در جایگاه خود باشید که به طور مرتب اینفوگرافیک ها را در سایت ها یا پلتفرم های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و با آنها تماس بگیرید.

شما می توانید به جای درخواست مستقیم برای اشتراک گذاری یا لینک، بازخورد آنها را در مورد اینفوگرافیک خود دریافت کنید، و اگر آنها آن را چشمگیر بدانند، به راحتی می توانند به شما بک لینک بدهند که آن را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک می گذارند.

7. ویرایش طاقچه

ویرایش‌های طاقچه پیوندهایی هستند که به محتوای وب‌سایت یا وبلاگ موجود اضافه می‌کنید و به تلاش‌های گسترش وبلاگ‌نویس شما افزوده می‌شوند. آنها بر اساس اعتبار دامنه سایت نیستند، بلکه بر اساس یافتن فرصت های پیوند مرتبط هستند و به خوبی در سئوی ارگانیک و محلی قرار می گیرند.

8. عمل متقابل با رقبای ممتاز

Reciprocity  یکی از ساده‌ترین استراتژی‌های لینک‌سازی برچسب سفید است که شامل استفاده از لینک بیلدینگ متقابل با رقبایی است که مکمل کسب‌وکار یا برند شما هستند.

چنین رقبای شامل آژانس یا فرد دیگری در جایگاه شما هستند که به جای اینکه رقیب مستقیم باشند، خدمات تکمیلی ارائه می دهند.

به عنوان مثال، اگر آژانس شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصص دارد، می توانید با یک رقیب در بازاریابی ایمیلی در همان حوزه ارتباط برقرار کنید. آنها بسیار مرتبط هستند، اما رقبای مستقیم نیستند، که فرصتی عالی برای ایجاد بک لینک های متقابل ارائه می دهد.

9. در رسانه های اجتماعی فعال شوید

این استراتژی شامل فعال بودن با اشتراک گذاری تصاویر، پست ها و به روز رسانی های جدید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. انجام این کار نه تنها باعث افزایش تعامل می شود، بلکه می تواند URL و برند سایت شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهد که می توانند بهترین محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

همچنین در جهت تقویت دید و بهبود نمایه پیوند شما کار می کند.

10. ساخت پیوند تصویری

اگر سایت شما دارای بسیاری از تصاویر اصلی از خود شما است، ایجاد لینک روی آن تصاویر آسان است. می توانید از محصولات یا خدمات خود عکس بگیرید، آیکون ها، نمودارها یا سایر تصاویر را ایجاد کنید و مطمئن شوید که آنقدر منحصر به فرد هستند که هیچ کس دیگری نمی تواند ادعای مالکیت آنها را داشته باشد.

بودجه سایت تبلیغات بک لینک
بودجه سایت تبلیغات بک لینک

هنگام ایجاد طرح های خود، مطمئن شوید که مردم می توانند آنها را به صورت آنلاین جستجو کنند تا شانس شما برای دریافت بک لینک افزایش یابد.

وب‌سایت‌هایی را که از تصاویر شما از طریق جستجوی عکس معکوس در ابزارهایی مانند Image Raider یا Tineye استفاده می‌کنند، پیدا کنید و با وبلاگ‌ها یا سایت‌ها تماس بگیرید تا بک لینک به وب‌سایت خود را درخواست کنید.

جمع بندی

خدمات لینک سازی لیبل سفید به دلیل اهمیتی که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای لینک های با کیفیت بالا قائل شده اند در حال افزایش هستند.

این 10 استراتژی می تواند به شما کمک کند خدماتی را که مشتریانتان در آن ثبت نام کرده اند برای بهبود رتبه سایت و ترافیک خود ارائه دهید.

بک لینک دقیقا چیست؟

آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. بک لینک فقط یک لینک از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. اگر لینک هایی به وب سایت شما در وب سایت های دیگر وجود دارد، آن ها بک لینک های شما هستند.

ایجاد بک لینک بر اساس بودجه را شرح دهید؟

اکنون که متوجه شدیم چرا ایجاد پیوندها مهم است، بیایید نگاهی بیندازیم به این که چگونه می‌توانید لینک بیلدینگ را بدون صرف هزاران پول نقد انجام دهید. همه این تاکتیک‌ها را می‌توان به صورت ترکیبی برای تقویت سئو و ایجاد انقلابی در رتبه‌بندی و ترافیک سایت استفاده کرد.

ابزارهای لینک سازی را توضیح دهید؟

نرم افزار رایگانی وجود دارد که می تواند به شما در تلاش های ایجاد لینک کمک کند. برخی از آنها را می توان بر روی مرورگر وب خود نصب کرد، به این معنی که شما نیازی به دانلود نرم افزار اضافی روی رایانه شخصی خود ندارید و بسیاری از آنها با داده های فید ادغام می شوند که به شما در انجام تحقیقات بالقوه هدف در پرواز کمک می کند.

8 دیدگاه برای “بودجه سایت تبلیغات بک لینک

  1. Amin DehghanNejad گفته:

    اسکریمینگ فراگ یا قورباغه جیغ زن (!)  یکی از کاربردی ترین ابزارهای سئو برای بررسی مشکلات سایت است. screaming frog به راحتی بر روی کامپیوتر شما نصب می شود و دامنه سایتتان را بررسی می کند و لینک های شکسته را نمایش می دهد. این نرم افزار تا 500 لینک را برای دامنه شما بصورت رایگان چک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *