ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

اگر به دنبال بهترین راه بازاریابی هستید، سایت تبلیغات رپورتاژ را مطرح کنید. بدون شک، شما یک بحث داغ را شروع خواهید کرد. برخی خواهند گفت که این اتلاف وقت است. دیگران به آن سوگند یاد می کنند و آن را به عنوان بخشی ضروری از استراتژی بازاریابی خود می دانند. در این مقاله قصد بررسی ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ را داریم

 اهمیت ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

مثل همیشه، حقیقت جایی در میانه است: بله، می تواند باعث اتلاف وقت و منابع شود، اما اگر درست انجام شود، می تواند سوخت قدرتمندی برای رشد شما باشد. جدا از جنبه آگاهی از برند، رپورتاژ می تواند یک روش اخلاقی و پایدار برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا و بهبود عملکرد سئو شما باشد.

به همین دلیل می‌خواستم این راهنمای جامع را برای وبلاگ‌نویسی رپورتاژ ایجاد کنم که هر کسی، از هر صنعتی، می‌تواند فوراً از آن استفاده کند.

در اینجا مراحل ضروری برای ایجاد یک استراتژی موفق را خواهید آموخت:

  1. اهداف مشخص و قابل دستیابی را تعیین کنید.
  2. موضوعاتی را انتخاب کنید که به نفع اهداف تجاری شما باشد.
  3. سایت های رپورتاژ معتبر را پیدا کنید.
  4. ارتباط رپورتاژ را انجام دهید.
  5. پست رو بنویس
  6. نتایج پست های خود را در طول زمان پیگیری کنید.

اما قبل از اینکه به استراتژی بپردازیم، اجازه دهید ابتدا تعریف کنیم که رپورتاژ واقعا چیست.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یک تاکتیک بازاریابی محتوا است که شامل نوشتن و انتشار یک یا چند مقاله برای وب سایت های دیگر است.

این مقاله‌ها شامل خطوط جانبی شما هستند و اغلب اوقات توسط سردبیر آن وب‌سایت (یا نشریه) به‌عنوان «نویسنده رپورتاژ» یا «همکار» نوشته شده‌اند.

برخی از نشریات برای پست شما جوایز غیر پولی ارائه می‌کنند، مانند پیوندی که به وب‌سایت شخصی شما یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی باز می‌گردد.

مزایای رپورتاژ

در اینجا برخی از بزرگترین مزایایی که مردم از رپورتاژ دریافت می کنند آورده شده است:

  • یک نمایه به عنوان یک متخصص صنعت/رهبر فکری بسازید
  • برند شخصی خود را رشد دهید
  • افزایش مخاطب (فالوورهای اجتماعی، مشترکین و غیره)
  • بهبود عملکرد سئو
  • بک لینک های معتبر بسازید
  • ایجاد روابط و ایجاد شراکت های جدید به عنوان مثال مشارکت در بازاریابی مشترک، پیشنهادات شغلی
  • ترافیک ارجاع را هدایت کنید
  • آگاهی از برند یک شرکت را بهبود بخشید
  • سرنخ ها، کاربران و حتی مشتریان بیشتری دریافت کنید

اکنون که این موضوع را پوشش دادیم، اگر می‌خواهید یک وبلاگ نویس رپورتاژ موفق برای نشریات بزرگ شوید، اجازه دهید هر مرحله از فرآیند وبلاگ‌نویسی رپورتاژ را عمیقاً بررسی کنیم.

چگونه یک وبلاگ نویس رپورتاژ موفق شویم؟

مراحلی که برای رپورتاژ نویسی باید رعایت کنید

1.اهداف مشخص و قابل دستیابی را تعیین کنید

اولین قدم برای شروع یک فرآیند رپورتاژ موفق، تعیین اهداف قابل دستیابی و قابل اندازه گیری است.

این اهداف ممکن است به عملکرد کسب و کار شما (مانند جذب مشتریان یا مشتریان بیشتر) یا عملکرد وب سایت شما (مانند بهبود دید جستجو یا ترافیک ارجاع شما) مرتبط باشد.

هدف شما هر چه باشد، آن را هوشمند کنید. وقتی هدف مشخصی دارید، انتخاب موضوعاتی که در مورد آنها می نویسید، وبلاگ هایی که می خواهید در آن منتشر کنید، تعداد دفعات نوشتن و غیره بسیار آسان تر می شود.

مهمتر از همه، یک هدف SMART به شما می گوید که آیا این تاکتیک برای کسب و کار شما مناسب است و چقدر باید در آینده روی آن سرمایه گذاری کنید.

اگر تازه شروع کرده اید، در اینجا پنج نمونه از اهداف قابل اندازه گیری وجود دارد که می توانید تعیین کنید:

  • بازدیدهای ارجاعی را از رپورتاژ خود دریافت کنید یا ترافیک ارجاع را X٪ از رپورتاژ خود افزایش دهید
  • دریافت سرنخ از ترافیک ارجاع از رپورتاژ خود یا افزایش تعداد سرنخ ها از رپورتاژ
  • مشتری را از رپورتاژ خود دریافت کنید یا مشتریان را از رپورتاژ خود افزایش دهید
  • بهبود عملکرد SEO یا نمایان شدن SERP
  • تعداد بک لینک با کیفیت بالا به محتوای مرتبط را از رپورتاژ خود دریافت کنید
ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ
ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

ترجیح شخصی من این است که اهدافی را در مورد بازدیدهای ارجاع، ترافیک SEO و بک لینک ها تعیین کنم. تغییر در این معیارها را می توان تا حدودی به راحتی در رپورتاژ ردیابی کرد.

بدیهی است که مشتریان و سرنخ ها برای تجارت مهم تر هستند و می توانند تحت تأثیر رپورتاژ قرار گیرند، اما انتساب صحیح می تواند یک چالش باشد.

در ادامه اجازه دهید در مورد تحقیق کلمات کلیدی و چگونگی تقویت فرآیند تولید محتوا صحبت کنیم.

2. موضوعاتی را انتخاب کنید که به نفع اهداف تجاری شما باشد.

بسیاری از اوقات، وبلاگ نویسان رپورتاژ شکست می خورند زیرا آنها به جای محتوا بر روی انتشارات تمرکز می کنند. این یک استراتژی خوب برای اطمینان از انتشار است، اما به جای اهداف شما ، در خدمت اهداف ناشران است.

برای داشتن یک برنامه رپورتاژ موفق، موضوعاتی را انتخاب کنید که در خدمت هدف نهایی شما باشد – چه ترافیک ارجاع، عملکرد SEO، سرنخ ها یا مشتریان باشد.

چه یک وبلاگ نویس باتجربه باشید و چه به تازگی یاد می گیرید که چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید، باید با انتخاب موضوعاتی که در خدمت هدف نهایی شما هستند، یک برنامه رپورتاژ موفق بسازید، خواه ترافیک ارجاع، عملکرد سئو، سرنخ ها یا مشتریان باشد.

با تهیه لیست کوتاهی از صفحات وب سایت برتر خود که می خواهید تبلیغ کنید و در وبلاگ های رپورتاژ آینده خود قرار دهید، شروع کنید. برای هر صفحه، وضعیت فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید، مانند ترافیک ماهانه SEO خود، و هدفی را تعیین کنید که می خواهید در بازه زمانی مشخصی از رپورتاژ به آن برسید.

شما می توانید یک هدف کلی وب سایت و همچنین اهداف خاص صفحه داشته باشید.

نقشه برداری محتوا برای رپورتاژ

برای هر صفحه هدف، موضوعی را انتخاب کنید که با تخصص شما مرتبط باشد و برای خوانندگان مفید باشد. سپس می توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMRush و Ahrefs (فقط برای نام بردن چند نفر) برای تقویت ایده های بانکی خود برای رپورتاژ آینده استفاده کنید.

بیایید یک مثال متا را در نظر بگیریم و بگوییم که ما یک استراتژی رپورتاژ پیرامون موضوع کلی “رپورتاژ” ایجاد می کنیم. ما می‌توانیم انواع مختلفی از محتوا را زیر چتر این موضوع ایجاد کنیم: مقاله‌های چگونه، رهبری فکری، مطالعات موردی و راهنمای نهایی. برای هر نوع محتوا می‌توانیم ایده‌های مقاله مرتبط را با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی پیدا کنیم.

3. سایت های رپورتاژ معتبر را پیدا کنید.

اکنون که ایده‌های محتوایی خود را ترسیم کرده‌اید، زمان آن رسیده است که انتشارات مرتبط را پیدا کنید.

با جمع آوری لیستی از وب سایت های هدف، شروع کنید. در اینجا نحوه یافتن فرصت های رپورتاژ و پر کردن لیست خود آورده شده است:

  • از اپراتورهای جستجوی پیشرفته استفاده کنید – جایی که از اپراتورهای جستجوی پیشرفته مانند “intext:submit a guest post”  استفاده می کنید.
  • از جستجوی عکس معکوس Google استفاده کنید جایی که از یک وبلاگ نویس رپورتاژ محبوب عکس می گیرید و از آن برای پیدا کردن مکان هایی استفاده می کنید که آنها در گذشته در آنها منتشر کرده اند. آن نشریات به احتمال زیاد رپورتاژ را می پذیرند.
  • به دنبال لیستی از وب سایت های برتر باشید که رپورتاژ را می پذیرند.
  • بک لینک های رقبای خود را بررسی کنید .

در مرحله بعد، مطمئن شوید که فهرست خود را اولویت بندی کرده اید و فقط وبلاگ هایی را معرفی کنید که دارای موارد زیر هستند:

  • اعتبار دامنه 40 یا بالاتر (یا رتبه دامنه اگر از Ahrefs استفاده می کنید)
  • امتیاز هرزنامه 3٪ یا کمتر
  • فرآیند کامل ویرایش

4. ارتباط رپورتاژ را انجام دهید

در این مرحله، زمان آن فرا رسیده است که به نحوه ارائه ایده های رپورتاژ خود فکر کنید.

همانطور که در مرحله قبل اشاره کردم، انتشاراتی که می‌خواهید هدف قرار دهید دارای یک فرآیند ویرایشی کامل هستند . بنابراین ابتدا به دنبال دستورالعمل های رپورتاژ وب سایت بگردید، سپس ایده خود را آماده کنید.

ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ
ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

پیشنهاد من این است که به فرآیند توسعه وبلاگ نویس خود بسیار استراتژیک نزدیک شوید، از کلمات کلیدی که قبلاً پیدا کرده اید و انتشار مورد نظر خود شروع کنید. بررسی کنید که آیا وب سایت مورد نظر شما قبلاً برای موضوعی که انتخاب کرده اید رتبه دارد یا خیر.

سارا مک‌گوایر، رهبر بازاریابی محتوا در Venngage ، می‌گوید که ” قبل از ارائه یک ایده در یک سایت، ضروری است که تحقیق خود را انجام دهید. پست‌های آنها را مرور کنید و ببینید آیا موضوعی وجود دارد که پوشش داده نشده است یا زاویه‌ای وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید. برای تکمیل پست‌های موجود خود. سپس، پیشنهاد خود را با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های انتشار آنها بسازید”.

اولویت در رپورتاژ نویسی

“اول انجام کارهای اساسی به ویراستاران نشان می دهد که مایلید در کار برای تولید محتوای خوب برای آنها کار کنید و می خواهید ارزشی برای سایت آنها ایجاد کنید چیزی که اکثر ویراستاران آن را غیرقابل مقاومت می دانند”.

در حالی که تاکتیک های زیادی وجود دارد که می توانید برای دریافت پاسخ از آنها استفاده کنید، یک روش اکتشافی خوب برای دنبال کردن این است که از خود بپرسید: “آیا آهنگ من ارزش ارائه می دهد؟”

همکار من الکس بیرکت پستی در مورد قوانین ارتباط با ایمیل خود نوشت – یکی از آنها این است که “در اطراف بوش نزنید.” اگر تحقیقات خود را انجام داده‌اید، و به‌ویژه اگر قبلاً مجموعه‌ای از محتوای فوق‌العاده ایجاد کرده‌اید، پس یک طرح ساده باید این کار را انجام دهد.

بسیاری از بازاریابان هنوز از Google Sheets یا Excel برای ردیابی مخاطبین و پاسخ های خود استفاده می کنند. بد نیست، اما به این معنی است که ردیابی اطلاعات ارزشمند زیادی را از دست می دهید.

یک CRM قدرتمند می تواند به شما کمک کند تمام اطلاعات مرتبط مورد نیاز خود را ردیابی کنید – ایمیل ها، یادداشت های جلسه، پروژه ها. بعلاوه می توانید هر زمان که بخواهید به عقب برگردید و حافظه خود را تازه کنید.

اطلاع رسانی در رپورتاژ نویسی

برای بخش اطلاع رسانی، من همچنین پیشنهاد می کنم Respona را امتحان کنید . ابزارهای ارتباطی بسیار خوبی وجود دارد و من اکثر آنها را در پایان این مقاله فهرست کرده ام. من به طور خاص به Respona اشاره می کنم زیرا ابزاری است که به تازگی راه اندازی شده و دارای یک پیشنهاد منحصر به فرد است.

Respona  یک پلتفرم جستجو، توسعه و تعامل همه در یک است. با استفاده از هوش مصنوعی، به شما در تحقیقات محتوا و کلمات کلیدی کمک می‌کند، به شما امکان می‌دهد اطلاعات تماس انتشارات هدف خود را پیدا کنید، و به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های پویا ارسال کنید (بله، شامل قالب‌های ایمیل برای تقریباً هر نوع کمپین می‌شود.)

هنگامی که طرح شما توسط ویراستار تأیید شد (بسیار!) وقت آن است که ایده خود را بسط دهید و یک پیش نویس عالی بنویسید.

توجه: برخی از نشریات، نیاز به یک پیش نویس کامل دارند تا در طرح اولیه گنجانده شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه دستورالعمل های رپورتاژ در سایت را مطالعه می کنید تا مطمئن شوید که برنامه شما شامل تمام عناصر لازم است.

5. رپورتاژ را بنویسید

تا زمانی که موضوعی را انتخاب کرده باشید که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید، این مرحله باید آسان‌تر باشد. فقط باید زمان بگذارید و شروع به تایپ کنید.

اگر با نوشتن خود راحت نیستید، بسیار خوب است که یک ویرایشگر استخدام کنید تا پیش نویس شما را بررسی کند. من در واقع آن را به شدت توصیه می کنم، حتی برای نویسندگان با تجربه. همیشه خوب است که یک جفت چشم تازه، مقاله شما را جدا کرده و پیشنهاد دهید. بازخورد صبحانه قهرمانان است.

چه تازه شروع کرده باشید و چه یک نویسنده با تجربه، در اینجا ده توصیه ضروری برای نوشتن رپورتاژ (و هر نوع پستی، برای آن مهم) وجود دارد:

ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ
ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ
  1. محتوای طولانی و جذاب بنویسید (حداقل 1000 کلمه)
  2. متن را به پاراگراف های کوچک و قابل هضم تقسیم کنید
  3. برای سئو داخلی صفحه بهینه سازی کنید
  4. از تصاویر و نمودارهای اصلی برای ایجاد پیوند بیشتر محتوا استفاده کنید(Canva  یک ابزار عالی برای طراحان تازه کار است)
  5. نقل قول از دوستان و تأثیرگذاران را اضافه کنید
  6. به سایر رپورتاژ منتشر شده خود پیوند دهید
  7. به محتوای مرتبط خودتان پیوند دهید
  8. پیوند به انتشارات دیگر: مطالعات، داده ها، رهبری فکری و غیره
  9. پیوند داخلی، به مقالات دیگر از ناشر خود
  10. خط خود را اضافه کنید و توضیح دهید که چه چیزی شما را در آن موضوع متخصص می کند

هنگامی که پیش نویس نهایی خود را برای ویرایشگر ارسال می کنید، فراموش نکنید که جزئیات نویسنده خود را درج کنید: نام کامل، بیوگرافی کوتاه، پیوندهای رسانه های اجتماعی شما تا خوانندگان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، هد شات و وب سایت شما.

اکنون همه چیز آماده است که “ارسال” را بزنید و رپورتاژ خود را به ویرایشگر تحویل دهید.

قبل از اینکه این پروژه را انجام دهید فقط یک مرحله دیگر وجود دارد: اندازه گیری نتایج.

6. نتایج پست های خود را در طول زمان پیگیری کنید.

این آخرین اما مسلماً مهم‌ترین مرحله فرآیند است. باید اطمینان حاصل کنید که همیشه نتایج خود را با جایی که در ابتدای فرآیند بودید مقایسه کنید (در مرحله 1. تعیین هدف).

بسته به اهداف خود می توانید ابزارهای سئوی مختلفی برای ردیابی معیارهای مختلف داشته باشید. در زیر، فهرستی از بهترین ابزارهای رپورتاژ را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید ایجاد کرده ام.

می‌توانید از ابزاری مانند Ahrefs برای بررسی همه چیز از تغییرات تعداد بک لینک‌ها، دامنه‌های ارجاع‌دهنده، عملکرد ترافیک ارگانیک یا حتی تعداد کلمات کلیدی که وب‌سایت در گوگل رتبه‌بندی می‌کند، استفاده کنید.

تاثیر رپورتاژ بر SEO

از آنجایی که به نحوه اولویت بندی فرصت های خود بر اساس Domain Authority و Spam اشاره کردم، فکر می کنم بحث در مورد جنبه SEO رپورتاژ مهم است.

طبق یک مطالعه توسط SEMRush ، 53٪ از متخصصان بازاریابی دیجیتال می گویند که رپورتاژ (یا رپورتاژ) در واقع موثرترین راه برای ایجاد یک پروفایل بک لینک است.

یک مطالعه لینک سازی مشابه که توسط Aira در سال 2020 منتشر شد، نشان داد که رپورتاژ سومین راه موثر برای ایجاد بک لینک است که 51 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از آن استفاده می کنند.

رپورتاژ یک تاکتیک محبوب SEO است زیرا وب سایت هایی که رپورتاژ را می پذیرند معمولاً به نویسندگان این امکان را می دهند که به محتوا یا منابع خود پیوند دهند تا زمانی که برای خواننده منطقی باشد. پیوند معمولاً در متن مقاله یا در بیو نویسنده قرار می گیرد.

اغلب، ویراستاران وبلاگ یک برچسب بدون دنبال کردن روی پیوندهای نویسندگان رپورتاژ قرار می دهند. در گذشته، به عنوان یک بک لینک “کمتر” در نظر گرفته می شد زیرا هیچ اعتباری نداشت.

با به‌روزرسانی‌های نسبتاً اخیر، گوگل این موضوع را عمومی کرده است که حتی بک لینک‌های «بدون فالو» به‌عنوان سیگنال توسط الگوریتم رتبه‌بندی آن‌ها دیده می‌شوند.

مهم : سعی نکنید به خاطر ایجاد بک لینک در رپورتاژ زیاده روی کنید. اگر کیفیت محتوا و تجربه کاربری را نادیده بگیرید، به احتمال زیاد به عملکرد سئو و در نهایت به شهرت خود آسیب وارد خواهید کرد. برای آموزش و سرگرم کردن خوانندگان خود بنویسید و نتایج مثبتی خواهید دید.

ابزارهای برتر برای رپورتاژ

  • BuzzStream
  • Respona
  • JustReachOut
  • BuzzSumo
  • Clearscope
  • RocketReach
  • Ahrefs
  • SEMRush
  • SimilarWeb
  • HubSpot CRM

امیدوارم اکنون احساس آمادگی بهتری برای ایجاد استراتژی رپورتاژ خود داشته باشید.

ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ
ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

بهترین استراتژی برای کسب و کار و زمینه فعالیت شما همیشه همان استراتژی است که پس از آزمون و خطا ایجاد می کنید. بنابراین از شروع و یادگیری در طول مسیر نترسید.

 اهمیت ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

مثل همیشه، حقیقت جایی در میانه است: بله، می تواند باعث اتلاف وقت و منابع شود، اما اگر درست انجام شود، می تواند سوخت قدرتمندی برای رشد شما باشد. جدا از جنبه آگاهی از برند، رپورتاژ می تواند یک روش اخلاقی و پایدار برای ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا و بهبود عملکرد سئو شما باشد.
به همین دلیل می‌خواستم این راهنمای جامع را برای وبلاگ‌نویسی رپورتاژ ایجاد کنم که هر کسی، از هر صنعتی، می‌تواند فوراً از آن استفاده کند.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یک تاکتیک بازاریابی محتوا است که شامل نوشتن و انتشار یک یا چند مقاله برای وب سایت های دیگر است.
این مقاله‌ها شامل خطوط جانبی شما هستند و اغلب اوقات توسط سردبیر آن وب‌سایت (یا نشریه) به‌عنوان «نویسنده رپورتاژ» یا «همکار» نوشته شده‌اند.
برخی از نشریات برای پست شما جوایز غیر پولی ارائه می‌کنند، مانند پیوندی که به وب‌سایت شخصی شما یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی باز می‌گردد.

تاثیر رپورتاژ بر SEO را بنویسید؟

از آنجایی که به نحوه اولویت بندی فرصت های خود بر اساس Domain Authority و Spam اشاره کردم، فکر می کنم بحث در مورد جنبه SEO رپورتاژ مهم است.
طبق یک مطالعه توسط SEMRush ، 53٪ از متخصصان بازاریابی دیجیتال می گویند که رپورتاژ (یا رپورتاژ) در واقع موثرترین راه برای ایجاد یک پروفایل بک لینک است.
یک مطالعه لینک سازی مشابه که توسط Aira در سال 2020 منتشر شد، نشان داد که رپورتاژ سومین راه موثر برای ایجاد بک لینک است که 51 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از آن استفاده می کنند.
رپورتاژ یک تاکتیک محبوب SEO است زیرا وب سایت هایی که رپورتاژ را می پذیرند معمولاً به نویسندگان این امکان را می دهند که به محتوا یا منابع خود پیوند دهند تا زمانی که برای خواننده منطقی باشد. پیوند معمولاً در متن مقاله یا در بیو نویسنده قرار می گیرد.

8 دیدگاه برای “ویژگی های سایت تبلیغات رپورتاژ

    • مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

      از اپراتورهای جستجوی پیشرفته استفاده کنید – جایی که از اپراتورهای جستجوی پیشرفته مانند “intext:submit a guest post”  استفاده می کنید.از جستجوی عکس معکوس Google استفاده کنید جایی که از یک وبلاگ نویس رپورتاژ محبوب عکس می گیرید و از آن برای پیدا کردن مکان هایی استفاده می کنید که آنها در گذشته در آنها منتشر کرده اند. آن نشریات به احتمال زیاد رپورتاژ را می پذیرند.به دنبال لیستی از وب سایت های برتر باشید که رپورتاژ را می پذیرند.بک لینک های رقبای خود را بررسی کنید .

      در مرحله بعد، مطمئن شوید که فهرست خود را اولویت بندی کرده اید و فقط وبلاگ هایی را معرفی کنید که دارای موارد زیر هستند:

      اعتبار دامنه 40 یا بالاتر (یا رتبه دامنه اگر از Ahrefs استفاده می کنید)امتیاز هرزنامه ۳٪ یا کمترفرآیند کامل ویرایش

  1. Parham گفته:

    بسیاری از اوقات، وبلاگ نویسان رپورتاژ شکست می خورند زیرا آنها به جای محتوا بر روی انتشارات تمرکز می کنند. این یک استراتژی خوب برای اطمینان از انتشار است، اما به جای اهداف شما ، در خدمت اهداف ناشران است. بسیار جذاب بود

  2. سعید گفته:

    برای داشتن یک برنامه رپورتاژ موفق، موضوعاتی را انتخاب کنید که در خدمت هدف نهایی شما باشد – چه ترافیک ارجاع، عملکرد SEO، سرنخ ها یا مشتریان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *