ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

تبلیغات یکی از رایج ترین روندهای بازاریابی است که اکثر ما آن را دوست نداریم. بسیاری از مخاطبان از تبلیغات در ویدیوهای YouTube صرف نظر می کنند یا مسدود کننده های تبلیغات را در مرورگرهای اینترنتی خود نصب می کنند. در اینجا رپورتاژ آمده است که به عنوان جایگزینی برای تبلیغات معمولاً تحریک کننده توسط ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ عمل می کند.

اهمیت ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

خوب، این یک مفهوم جدید نیست. شرکت های بزرگ مدتی است که آن را تمرین کرده اند. اگر از آن آگاه نبودید، باید شروع به استفاده از آن کنید.

از ارسال مطالعات موردی، ارسال رپورتاژ در وبلاگ‌های دیگر (رپورتاژ)، ساخت اینفوگرافیک، بررسی محصول، ویدئو و غیره.

در این پست، تمام پاسخ های مربوط به اکثر سوالات عمومی در رپورتاژ را دریافت خواهید کرد، یعنی:

  • پست های رپورتاژ چیست؟
  • چگونه پست های رپورتاژ را دریافت کنیم؟
  • Blogspot  رپورتاژ چیست؟
  • نحوه دریافت محتوای رپورتاژ در وبلاگ خود
  • چگونه از یک وبلاگ حمایت مالی کنیم؟

همچنین، شما می توانید استراتژی خود را ایجاد کنید و اینکه چقدر باید برای محتوای رپورتاژ بودجه اختصاص دهید تا بازگشت سرمایه (ROI) بهتری داشته باشید.

اگر می خواهید یک رپورتاژ که می تواند امروز برای مشتری با نرخ های معقول در startup.info منتشر شود.

پست های رپورتاژ چیست؟

پست‌های رپورتاژ سرمقاله یا محتوای پولی هستند. شرکت‌ها دوست دارند برای انتشار محتوای خود در برخی وب‌سایت‌های پر بازدید و معتبر دیگر هزینه بپردازند.

کاملاً با یک تبلیغ معمولی متفاوت است. جایی که تبلیغ‌کنندگان کلماتی مانند «اکنون بخر» یا «۵۰ درصد تخفیف» را به زبان می‌آورند. این کار آنقدر هوشمندانه انجام می شود که خواننده نمی تواند سرنخی از تبلیغات بودن آن پیدا کند.

این نوع محتوای رپورتاژ بیشتر مخاطب محور بوده و متناسب با علاقه آنها منتشر می شود. آنها مانند پست های سنتی نیستند، بلکه بیشتر شبیه به آموزش، مطالعات موردی و سرگرمی هستند.

حتی پرداخت پول به اینفلوئنسرها برای نوشتن محتوای شما می تواند وزن بیشتری به آن اضافه کند.

نمونه ای از رپورتاژ

شما یک تجارت الکترونیکی دارید که محصولات دکوراسیون منزل را می فروشد. از آنجایی که شما به تازگی فروش آن را به صورت آنلاین آغاز کرده اید، برای شما دشوار خواهد بود که به مردم چیزی در مورد کسب و کار شما بدانند.

اکنون، به وب‌سایتی مانند startup.info نزدیک می‌شوید و از آن‌ها می‌خواهید که یک رپورتاژ منتشر کنند تا رسماً افتتاح فروشگاه آنلاین خود را با ارسال رایگان محصولات تزئینی دست ساز منحصر به فرد زیر 20 دلار در سراسر جهان اعلام کنید.

هنگامی که یک اعلامیه مشابه به عنوان یک رپورتاژ در یک وب سایت پربازدید با مخاطبان خاص منتشر می شود، مطمئناً افرادی را در وب سایت خود جذب خواهید کرد که دوست دارند آنچه را که شما در روز راه اندازی ارائه می دهید بررسی کنند. این می تواند باعث فروش شود، بعلاوه شما به طور مداوم مخاطبان خاص را از وب سایت رپورتاژ معرفی خواهید کرد.

اضافه کردن رپورتاژ به برنامه بازاریابی شما مزایای دیگری نیز دارد. آنها را به ما اطلاع دهید.

چرا به ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ نیاز دارید؟

از دهه های اخیر، دیده شده است که دسترسی ارگانیک توسط بازارهای بزرگی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و غیره کاهش یافته و بیش از حد کنترل شده است. بیشتر شبیه این است که برای دستیابی به آن دسترسی ارگانیک باید به این بازارهای بزرگ پول پرداخت کنید.

زمانی که قصد دارید دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید یا اعتماد برند خود را بهبود ببخشید، باید مطمئن شوید که محتوای شما به مخاطبان مناسب می رسد.

ایجاد محتوا و پست کردن مداوم در زیرساخت دیجیتال شما روند هک رشد شما را بهبود نمی بخشد. در اینجا نقطه ای است که باید وب سایت های رپورتاژ را در برنامه های بازاریابی عملکرد خود در نظر بگیرید. مزایای آن چیست؟

  1. اعتماد برند شما را بهبود می بخشد.
  2. دریافت لینک رپورتاژ به وبلاگ یا وب سایت شما قدرت سئوی شما را بهبود می بخشد.
  3. شما یک ترافیک مخاطب خاص دریافت می کنید که به طور بالقوه می تواند تبدیل کند.
  4. در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، تعامل بیشتری را به همراه دارد.
ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ
ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

مهمتر از همه، فشار دادن بیش از حد پست های رپورتاژ به صورت استراتژیک، قدرت سئوی شما را افزایش می دهد، به طوری که کلمات کلیدی وب سایت شما رتبه بهتری در SERP خواهند دید که ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد.

به طور بالقوه، در آینده، با این طرح بازاریابی انتشار در وب سایت های  Guest Posts، وب سایت شما به عنوان یک مرجع بزرگ در جایگاه خود رشد خواهد کرد.

چگونه با پست های رپورتاژ شروع کنیم

برای شروع با پست های رپورتاژ، می توانید به سادگی به دنبال تأثیرگذاران یا وب سایت هایی باشید که پست های رپورتاژ را می پذیرند یا برای شما می نویسند. می‌توانید با جستجو در GOOGLE با کلمات کلیدی مانند «رپورتاژ»، «برای ما بنویسید» یا «پست‌های رپورتاژ» کار را بسیار آسان‌تر کنید”.

فهرست کاملی از وب‌سایت‌های پست  رپورتاژ، وب‌سایت‌های رپورتاژ و وبلاگ‌های رپورتاژ که پست‌های پولی را می‌پذیرند در SERP  ظاهر می‌شوند. می توانید هر وب سایتی را که بهترین مطابقت را برای شما در مورد جایگاه آنها، اعتبار دامنه، هزینه ها و غیره بررسی کنید.

برای اینفلوئنسرها یا نویسندگان مشهور، می‌توانید به سادگی یک ایمیل ارسال کنید و نیازها و بودجه خود را ذکر کنید.

برخی از وب سایت های معروف رپورتاژ که می توانید برای مرجع خود بررسی کنید:

  • Startup.info
  • Forbes.com
  • Entrepreneur.com
  • NYCtimes.com

فرمت های مختلف محتوا برای پست های رپورتاژ

در کمال تعجب، پست‌های رپورتاژ فقط به یک قالب محتوای خاص محدود یا محدود نمی‌شوند. این بدان معناست که شما به سادگی می توانید برای هر نوع محتوایی که دوست دارید برای هدف قرار دادن مخاطبان خود هزینه پرداخت کنید. چه برای یوتیوب، توییتر و غیره.

برخی از قالب های محتوای مختلف موجود برای رپورتاژ:

  • وبلاگ ها/مقالات
  • ویدیوهای یوتیوب یا هر ویدیو
  • توییت های رپورتاژ در توییتر
  • استوری های اینستاگرام و فیسبوک
  • اینفوگرافیک
  • پادکست و بسیاری دیگر.

از لیست بالا، می‌توانید ببینید که پست‌های رپورتاژ منطقه گسترده‌ای را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اشغال می‌کنند. این نشان می دهد که رسانه های اجتماعی منبع خوبی برای پست های رپورتاژ هستند. با این حال، وقتی در مورد سودآوری و عملکرد همیشه سبز صحبت می کنیم، یک پست رپورتاژ یک ایده بازاریابی ارزشمندتر است.

چقدر باید برای پست های رپورتاژ یا وب سایت های رپورتاژ هزینه کنید؟

بودجه ثابتی برای تعیین آن وجود ندارد. همه این ها به اعتبار وب سایت، اینفلوئنسرها، ترافیک دریافتی یک وب سایت خاص و غیره بستگی دارد. بسیاری از بازاریابان دوست دارند برای هر پست حدود 5 تا 1000 دلار بپردازند، یا حتی ممکن است بیشتر شود. همه چیز به بودجه شما بستگی دارد.

برای اینکه شروعی آسان برای شما داشته باشید، توصیه می‌کنم چنین تأثیرگذار را با مخاطبان هدف بالا انتخاب کنید. مهم نیست که محبوب باشند یا نه. تنها چیزی که مهم است رسیدن به مخاطب هدف است. 10000 ترافیک با فروش صفر در مقابل 100 ترافیک با 2 فروش بی ارزش است.

برای داشتن ROI بهتر با استراتژی پس از بازاریابی رپورتاژ، استراتژی توضیح داده شده در زیر را دنبال کنید:

  1. لیست 100 وب سایت برتر را که رپورتاژ را می پذیرند، شناسایی کنید.
  2. وب سایت ها را با توجه به ترافیک آنها فیلتر کنید.
  3. ارسال نامه‌ها به صورت دسته‌ای از ترافیک بالا به پایین‌تر.
  4. مبلغ پرداختی را بخواهید
  5. بودجه ماهانه خود را برای پست رپورتاژ مشخص کنید.
  6. با 10 وب سایت برتر شروع کنید و ROI را از محتوای رپورتاژ پس از 1 ماه محاسبه کنید.
  7. مرحله بالا را تکرار کنید و ROI را هر سه ماه یکبار محاسبه کنید.

این به شما ایده ای از مبلغ خالصی که باید برای حامیان مالی خرج کنید، می دهد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، رپورتاژ نوعی از تبلیغات پولی است که عموماً در وب سایت های Guest Post یا رسانه های اجتماعی منتشر می شود. تنها چیزی که آن را از یک تبلیغ متمایز می کند، زمینه یا قالب آن است.

ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ
ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

بازاریابان آن را بسیار مفید می دانند زیرا به شما امکان می دهد برای مخاطبان هدف خود تبلیغ کنید و به جذب مشتریان بالقوه کمک کنید. با این حال، شما همچنین باید درک کنید که برخی از معایب نیز دارد. از طریق رپورتاژ، یک شخص می تواند در مورد محصول و برند خود گمراه کند. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که همه عوامل را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

برخی از سوالات متداول در خصوص ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

اجازه دهید سوالات متداول در مورد پست های رپورتاژ را پیدا کنیم.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یا پست پولی یک محتوای تبلیغاتی پولی است که در هر پلتفرم دیجیتالی مانند رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها منتشر یا ارسال می شود. این معمولاً برای ایجاد آگاهی از برند و رسیدن به مخاطب هدف استفاده می شود.

چگونه می توانید پست های رپورتاژ را برای وبلاگ خود دریافت کنید؟

پست های رپورتاژ یکی از بهترین راه ها برای درآمدزایی در وبلاگ شماست. فرقی نمی‌کند که جایگاه شما کم رقابت باشد یا بالا. هنوز هم می‌توانید حامیانی را پیدا کنید که به Collab علاقه‌مند باشند.

برای ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ خود، باید از موارد زیر شروع کنید:

یک «صفحه نوشتن برای ما» در وبلاگ خود برای دعوت از پست‌ها و پیشنهادات رپورتاژ ایجاد کنید. به این ترتیب، درک اینکه شما پست های رپورتاژ را می پذیرید برای مردم آسان تر خواهد بود.

ذکر یک فرم تماس که در آن تمام اعتبارنامه های ضروری مانند:

  • نام
  • آدرس ایمیل
  • آدرس وب سایت
  • نقل قول شما
  1. محتوای باکیفیت در وبلاگ خود تولید کنید تا حامیان مالی جذب شود. تا زمانی که محتوای با کیفیت کافی در وبلاگ خود تولید کنید، مخاطبان و حامیان بیشتری را به دست خواهید آورد که دوست دارند از شما حمایت مالی کنند. هر چه بیشتر محبوب شوید، بیشتر به مخاطب می رسد و برندهای بیشتری جذب می شوند.
  2. شروع به معرفی برندهای مورد علاقه خود در مورد ایده های محتوایی کنید که می خواهند برای یک رپورتاژ در نظر بگیرند. بسیاری از شرکت ها اگر موضوع یا ایده جالبی پیدا کردند که واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند، دوست دارند پول بپردازند.
  3. از رقبای خود جاسوسی کنید و استراتژی آنها را بررسی کنید. کدام مارک ها را معرفی می کنند و برای چه کسانی رپورتاژ انجام می دهند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، این احتمال وجود دارد که برندها شما را نیز در نظر بگیرند.
  4. برای دریافت پست های حمایتی بیشتر در آینده نیز رابطه سالمی با حامیان مالی داشته باشید. این می تواند به شما در حفظ درآمد مکرر از همان برند گهگاه کمک کند.

چگونه می توانید پست های رپورتاژ را دریافت کنید؟

دریافت یک رپورتاژ نه تنها کسب درآمد بلکه محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت شما است. هرچه محتوای با کیفیت تر باشد، اعتبار دامنه شما بهتر خواهد بود و مخاطبان بیشتری نیز خواهند داشت.

از این رو به عنوان یک سود دو طرفه عمل می کند. با انجام کارهای زیر می توانید پست های رپورتاژ را دریافت کنید:

  1. یک صفحه رپورتاژ جداگانه ایجاد کنید یا برای صفحات ما بنویسید تا پیشنهادات را دریافت کنید.
  2. وب سایت یا وبلاگ خود را غنی از محتوای باکیفیت کنید.
  3. ایده‌های محتوا را به برندهایی با همان جایگاه ارائه دهید.
  4. تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید و مراقب باشید که آنها از چه استراتژی برای دریافت رپورتاژ پیروی می کنند.
  5. تعیین کنید که کدام وب سایت ها سعی در نمایش تبلیغات در وب سایت شما با استفاده از Google AdSense دارند. ایده های محتوایی خود را برای آنها مطرح کنید.
  6. برای بهره مندی از حمایت های مالی آینده، یک رابطه سالم با حامیان مالی حفظ کنید.
ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ
ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

پست رپورتاژ چیست؟

پست‌های رپورتاژ، پست‌های تبلیغاتی یا پولی هستند که یک شرکت از شما خواسته در ازای کسب درآمد، در وب‌سایت خود پست کنید. اکثر شرکت‌ها این کار را برای هدف قرار دادن بخش خاصی از مخاطبان به منظور تبلیغ محصول یا خدمات خود از طریق پست‌های وبلاگ انجام می‌دهند. مردم معمولا اعتماد دارند و دوست دارند وبلاگ های با کیفیت بالا را بخوانند. از این رو شرکت ها از این پلت فرم برای تبلیغات یا تبلیغات در قالب مقاله یا وبلاگ استفاده می کنند.

چگونه می توانید محتوای رپورتاژ را در وبلاگ خود دریافت کنید؟

هنگام راه اندازی یک وبلاگ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تا جایی که می توانید محتوای با کیفیت بالا تولید کنید و ثابت قدم باشید. این باعث جذب مخاطب و در نتیجه ترافیک می شود. با افزایش ترافیک، جستجوهای ارگانیک بهتری دریافت می کند و اکثر برندها نیز جذب آن می شوند.

پس از به دست آوردن ترافیک بالا و افزایش اعتبار دامنه خود، باید یک صفحه مجزا ایجاد کنید تا رپورتاژ از برندها دریافت کنید. در آن صفحه، فرمی بسازید که تمام اعتبارنامه ها مانند نام، آدرس وب سایت، ایده های محتوا و غیره را بپرسید.

همچنین می‌توانید برخی از مارک‌ها را در جایگاه خود ایمیل کنید و ایده‌های محتوایی را که می‌خواهند در وب‌سایت شما حمایت مالی کنند، برای آنها مطرح کنید.

وقتی شروع به دریافت درخواست‌های رپورتاژ در وبلاگ خود کردید، استانداردها و هزینه‌های محتوای خود را به آنها نقل قول کنید.

پس از به دست آوردن حامیان مالی، زمان حفظ آنها برای دراز مدت است.

چگونه از یک پست حمایت مالی کنیم؟

اگر به دنبال حمایت مالی از یک پست در رسانه های اجتماعی، مانند حلقه های اینستاگرام یا استوری های فیس بوک هستید، باید جایگاه و تعداد فالوورهای آن را جستجو کنید. سپس، از طریق ایمیل‌های تجاری آن‌ها با مدیران آن‌ها صحبت کنید و بر اساس بودجه و نیاز خود مذاکره کنید.

به طور مشابه، در وبلاگ‌هایی که پست‌های رپورتاژ را می‌پذیرند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک وب‌سایت یا وبلاگ با اعتبار دامنه بالا را با همان جایگاه و ترافیک بالا جستجو کنید. در مورد ایده های محتوای خود با آنها صحبت کنید.

گاهی اوقات برندها دوست دارند ایده های محتوایی خود را مطرح کنند تا شما در آن حامی مالی شوید. مهم نیست، محتوا باید غنی و ارزش خواندن داشته باشد. طبق هزینه ذکر شده آنها پرداخت کنید و کار شما تمام شد.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یا پست پولی یک محتوای تبلیغاتی پولی است که در هر پلتفرم دیجیتالی مانند رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها منتشر یا ارسال می شود. این معمولاً برای ایجاد آگاهی از برند و رسیدن به مخاطب هدف استفاده می شود.

چگونه می توانید پست های رپورتاژ را دریافت کنید؟

دریافت یک رپورتاژ نه تنها کسب درآمد بلکه محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت شما است. هرچه محتوای با کیفیت تر باشد، اعتبار دامنه شما بهتر خواهد بود و مخاطبان بیشتری نیز خواهند داشت.
از این رو به عنوان یک سود دو طرفه عمل می کند. با انجام کارهای زیر می توانید پست های رپورتاژ را دریافت کنید:
1. یک صفحه رپورتاژ جداگانه ایجاد کنید یا برای صفحات ما بنویسید تا پیشنهادات را دریافت کنید.
2. وب سایت یا وبلاگ خود را غنی از محتوای باکیفیت کنید.
3. ایده‌های محتوا را به برندهایی با همان جایگاه ارائه دهید.
4. تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید و مراقب باشید که آنها از چه استراتژی برای دریافت رپورتاژ پیروی می کنند.
5. تعیین کنید که کدام وب سایت ها سعی در نمایش تبلیغات در وب سایت شما با استفاده از Google AdSense دارند. ایده های محتوایی خود را برای آنها مطرح کنید.
6. برای بهره مندی از حمایت های مالی آینده، یک رابطه سالم با حامیان مالی حفظ کنید.

چگونه می توانید محتوای رپورتاژ را در وبلاگ خود دریافت کنید؟

هنگام راه اندازی یک وبلاگ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تا جایی که می توانید محتوای با کیفیت بالا تولید کنید و ثابت قدم باشید. این باعث جذب مخاطب و در نتیجه ترافیک می شود. با افزایش ترافیک، جستجوهای ارگانیک بهتری دریافت می کند و اکثر برندها نیز جذب آن می شوند.
پس از به دست آوردن ترافیک بالا و افزایش اعتبار دامنه خود، باید یک صفحه مجزا ایجاد کنید تا رپورتاژ از برندها دریافت کنید. در آن صفحه، فرمی بسازید که تمام اعتبارنامه ها مانند نام، آدرس وب سایت، ایده های محتوا و غیره را بپرسید.
همچنین می‌توانید برخی از مارک‌ها را در جایگاه خود ایمیل کنید و ایده‌های محتوایی را که می‌خواهند در وب‌سایت شما حمایت مالی کنند، برای آنها مطرح کنید.
وقتی شروع به دریافت درخواست‌های رپورتاژ در وبلاگ خود کردید، استانداردها و هزینه‌های محتوای خود را به آنها نقل قول کنید.
پس از به دست آوردن حامیان مالی، زمان حفظ آنها برای دراز مدت است.

10 دیدگاه برای “ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات رپورتاژ - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    در وهله اول برای ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ باید معنی رپورتاژ را بدانید پست پولی یک محتوای تبلیغاتی پولی است که در هر پلتفرم دیجیتالی مانند رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها منتشر یا ارسال می شود. این معمولاً برای ایجاد آگاهی از برند و رسیدن به مخاطب هدف استفاده می شود با داشتن دانش اولیه و کسب اطلاعات مفید از این سایت میتوانید پیشرفت چشم انگیزی داشته باشید

  3. Nazanin heshmati گفته:

    پست رپورتاژ به علت نداشتن محدودیت زمانی گزینه مناسبی برای تبلیغ است در واقع محتوا در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس هزاران مخاطب است که باعث می شود افراد مختلف با موقعیت مکانی و حتی سنین مختلف بتوانند محتوای مارا مشاهده کنند و برای در دسترس داشتن ان اقدام کنند ، این آپشن از بزرگترین نقطه قوت های رپورتاژ است .

  4. سعید گفته:

    ایجاد محتوا و پست کردن مداوم در زیرساخت دیجیتال شما روند هک رشد شما را بهبود نمی بخشد. در اینجا نقطه ای است که باید وب سایت های رپورتاژ را در برنامه های بازاریابی عملکرد خود در نظر بگیرید. مزایای آن چیست؟

  5. Parham گفته:

    زمانی که قصد دارید دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید یا اعتماد برند خود را بهبود ببخشید، باید مطمئن شوید که محتوای شما به مخاطبان مناسب می رسد.
    مطالب بسیار کامل بود

  6. متاورس آینده من گفته:

    ترویج سایت تبلیغات رپورتاژ
    می توانیم از یاین شیوه برای بهبود seo استفاده کنیم ممنون ازتوضیحات بسیار عالی تان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *