لیست سایت تبلیغات جدید

لیست سایت تبلیغات جدید

آیا شما یک صاحب کسب و کار جدید هستید که به دنبال لیست سایت تبلیغات جدید رایگان برای مشاغل کوچک هستید؟ در این مقاله تمام اطلاعات را در مورد نحوه تبلیغ کسب و کار شما آورده‌ایم

اهمیت لیست سایت تبلیغات جدید

هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اولین اولویت شما افزایش فروش است. اما مشکل زمانی به وجود می آید که کمبود بودجه وجود داشته باشد. بنابراین اکثر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین راه برای تبلیغ یک کسب و کار جدید هستند.

بنابراین، شما باید لیست سایت تبلیغات جدید رایگان را برای مشاغل کوچک بررسی کنید.

لیست سایت تبلیغات جدید رایگان

در زیر روش هایی برای تبلیغات بدون خرج کردن وجود دارد.

دایرکتوری های آنلاین برای مشاغل

در عصر کنونی، ساختن یک کسب و کار کوچک از ابتدا و تامین یک بازار خوب، یک تکه کیک نیست. اشباع بیش از حد در بازار اولین مانعی است که یک صاحب کسب و کار محلی باید بر آن غلبه کند، دومین مانع پیچیدگی های الگوریتم های موتورهای جستجو است.

اینجاست که استنادهای ساختمانی به کمک می آیند. این یک استراتژی بازاریابی است که در آن صفحه خود را در فهرست های آنلاین فهرست می کنید تا دیده شدن آن را در بازار افزایش دهید.

وبسایت Angie’s List

Angie’s List یک وب سایت است که بر اساس بررسی های اصلی مشاغل ثبت شده در آن است. این با اشتراک اجرا می شود و یک بازار آنلاین است. اعضای مشترک واجد شرایط بررسی و رتبه بندی محصولات در آن هستند.

رتبه بندی بر اساس مقیاس کارنامه از A تا F انجام می شود.

پلتفرم Apple Maps

Apple Maps یک راه منحصر به فرد برای استفاده به عنوان دایرکتوری برای تبلیغ مغازه ها یا مشاغل محلی شما است. می‌توانید آن را در نقشه‌ها فهرست کنید و افراد می‌توانند روی آن ها کلیک کنند تا نقشه‌های شماره، آدرس و اطلاعات محصول شما را بیابند.

سایت Better Business Bureau

Bbb.org  به مردم این امکان را می‌دهد که به دنبال امتیازدهی و سازمان‌های مختلف بگردند و توصیه کنند. اینها ممکن است شامل مشاغل محلی یا خیریه باشد. حق امتیاز Better Business Bureau خود بر اساس یک سیستم رتبه بندی است که توسط مصرف کنندگان انجام می شود. این به افراد کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای مختلف را با توجه به تجربه کاربر واقعی رتبه‌بندی کنند و از انجام کسب‌وکار توسط سازمان‌های غیراستاندارد جلوگیری می‌کند.

موتور Bing Places

بینگ محصولی است که توسط مایکروسافت معرفی شده است. بینگ خود یک موتور جستجوی اینترنتی است. محصول جانبی Bing، Bing Places برای کسب و کار است. Bing Places پورتالی است که از شبکه Bing استفاده می کند تا به کسب و کارهای کوچک اجازه دهد تا محصولات خود را از طریق شبکه Bing تبلیغ کنند.

وبسایت Brownbook.net

Brownbook  یک فهرست تجاری مبتنی بر ویکی است که از طریق اینترنت کار می کند. نکته منحصر به فرد در مورد آن این است که هر کسی می تواند آن را ویرایش کند. کاربران از آزادی افزودن و به روز رسانی لیست ها لذت می برند. همچنین به شما امکان می دهد بدون هیچ زحمتی بررسی های رایگان شرکت ها را انجام دهید.

فهرست کسب و کار eLocal

فهرست کسب و کار eLocal در سراسر کشور کار می کند. به دلیل واجد شرایط بودن در سراسر کشور، امکان کشف انواع زیادی از مشاغل محلی را فراهم می کند. وب سایت elocal.com به ارائه دهندگان خدمات مختلف اجازه می دهد تا با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند.

شرکت EZ Local

همانطور که از نام آن پیداست EZ local یک شرکت تبلیغاتی محلی است که به مشاغل محلی فرصت بازاریابی محصولات خود را ارائه می دهد. همچنین امکان مدیریت نظارت بر بررسی اجتماعی و چک کردن و غیره را فراهم می کند.

صفحات نمایه سازی آن در گوگل بیش از 2 میلیون است.

پلتفرم Google My Business

نکته خوب در مورد حق امتیاز Google Google my business این است که رایگان است و به افراد امکان می دهد تا حضور آنلاین خود را به راحتی مدیریت کنند.

لیست سایت تبلیغات جدید
لیست سایت تبلیغات جدید

پلتفرم Hotfrog

Hotfrog  یک پلتفرم بین المللی برای کسب و کارها است تا کسب و کار خود را تبلیغ کنند.Hotfrog  برای قرار گرفتن در معرض نام تجاری از طریق مواد تبلیغاتی رایگان عالی است، از این رو جذابیت آن را به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی افزایش می دهد.

پلتفرم Insider Pages

Insider Pages یک پلتفرم محلی است. این به مشاغل قابل اعتماد اجازه می دهد تا در صدر قرار گیرند و به مصرف کنندگان اجازه می دهد محصولات قابل اعتماد را دریافت کنند.

فهرست Local.com

Local.com  فهرستی از بیش از 16 میلیون نوع خدمات و فرصت های مختلف در ایالات متحده دارد. خوبی در مورد وب سایت این است که خدمات مختلف را با توجه به کدهای پستی مشخص می کند و از این رو یافتن آن ها را برای افراد در ایالت خود آسان تر می کند.

پلتفرم Manta

Manta با ارائه داده ها و اطلاعاتی که برای شبکه سازی نیاز دارند، مشاغل کوچک را تسهیل می کند. دایرکتوری آنلاین به مشتریان کمک می کند تا با کسب و کارها ارتباط برقرار کنند و به رشد و ایجاد بازار کمک کنند.

ابزار Merchant Circle

حلقه بازرگان ابزارهایی را برای شبکه‌سازی و رشد کسب‌وکار کاربران فراهم می‌کند. همچنین دارای مزیت اضافه شده نرم افزار مدیریت شهرت است که به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد تا تبلیغات خود را منتشر کرده و بازار خود را توسعه دهند.

شرکت Submit Epress

Submit Express به شرکت ها در مدیریت موتورهای جستجو از جمله عوامل مختلفی مانند بهینه سازی موتور جستجو کمک می‌کند. در سال 2009 توسط مجله وب سایت جایزه بهترین شرکت بهینه سازی جستجو را دریافت کرد.

سرویس Superpages

Superpages یک سرویس استناد و دایرکتوری ابتدایی تر است. این سایت علاوه بر دایرکتوری بودن، یک سایت معتبر نیز هست. این امکان به روز رسانی لیست های جدید در فهرست را فراهم می کند.

وبسایت Thumbtack

Thumbtack.com به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند و امکان بررسی و رتبه بندی خدمات ارائه شده را فراهم می کند.

پلتفرم Tupalo.com

Tupalo  به کاربران امکان می دهد تا نوع دقیق خدمات مورد نیاز خود را با سهولت و راحتی پیدا کنند.

وب سایت Yahoo Local

وب سایت پورتال شامل Yahoo! سرویس فهرست‌های محلی که از الگوهای سلسله مراتبی برای کمک به طبقه‌بندی مشاغل استفاده می‌کند.

فهرست کسب و کار Yellow Pages

فهرست کسب و کار بخشی از راه حل بازاریابی محلی YP است.YP  در سال 2012 راه اندازی شد. آن ها یک برنامه و همچنین وب سایت yp.com را ارائه می دهند.

 پلتفرم های رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی پلتفرمی دیگر است که به وب سایت ها و صاحبان مشاغل اجازه خدمات تبلیغاتی را می دهد.

پلتفرم یوتیوب

یوتیوب یک پلتفرم به اشتراک گذاری ویدیو است که از مجموعه وسیعی از محتوا تشکیل شده است. این تبلیغات برای وب سایت ها و مشاغل مختلف به عنوان پاپ آپ و سایر تبلیغات ارائه می دهد.

سایت Yelp

Yelp بررسی‌های جمع‌سپاری خدمات مختلف را ارائه می‌کند. اینها ممکن است از رستوران‌ها، کافه‌ها، خدمات نظافتی و هر نوع کسب‌وکار کوچک دیگری که به ذهنتان می‌آید متفاوت باشد.

پلتفرم توییتر

پلتفرم رسانه های اجتماعی میکروبلاگینگ امکان تبلیغات کسب و کارها را به طور مستقیم یا از طریق تماس با اینفلوئنسرهای آنلاین می دهد.

برنامه اسنپ ​​چت

این برنامه پیام‌رسانی چندرسانه‌ای نیز راهی بهینه برای استفاده از مشاغل محلی از طریق رسانه‌های اجتماعی است. یک امتیاز اضافی، خدمات مکان است که انجام تجارت را آسان تر می کند.

پلتفرم پینترست

تصور کنید یک فضای آنلاین برای تبلیغ کسب و کار محلی خود داشته باشید. این پلتفرم همه کاره است و بسیاری از آن استفاده می کنند. در اینجا می‌توانید از ویژگی‌های بصری آن برای ارتقای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

پلتفرم NextDoor

این پلتفرم شبکه هایپرشبکه مبتنی بر محله به شما امکان می دهد کسب و کار خود را در اطراف محله خود تبلیغ کنید و از این رو ارتباط مستقیم تری بین مشتریان و مالکان ایجاد می شود.

لیست سایت تبلیغات جدید
لیست سایت تبلیغات جدید

انجمن LinkedIn

لینکدین یک انجمن مبتنی بر اشتغال است و از گزینه های مختلفی برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده است.

رسانه اجتماعی اینستاگرام

منبع رسانه اجتماعی بهینه به صورت بصری شرکت شما را بدون پرداخت یک پنی بازاریابی و تبلیغ می کند

پلتفرم فیسبوک

فیسبوک یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که به کاربران فرصت و دسترسی بهینه را می دهد.

انجمن  Buzzfeed

انجمن Buzzfeed را به عنوان یک مرکز برای محتوا در نظر بگیرید و تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری برای آن است.

نشانک گذاری و سرپرستی اجتماعی

نشانک‌گذاری و مدیریت رسانه‌های اجتماعی از طریق سازماندهی و مدیریت بوکمارک‌های منابع اینترنتی انجام می‌شود. Curation نیز اساسا مشابه است زیرا شامل طبقه بندی داده ها نیز می شود.

بخش مهمی از کیوریتورینگ و نشانک‌گذاری اجتماعی، تولید محتوایی است که دارای استانداردهایی باشد.

آن ها در پدیده ای مشابه با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی عمل می کنند. آنها عملکرد دوگانه دارند، یکی ارائه محتوای سرگرم کننده و با کیفیت به کاربران است. دوم این است که به طور همزمان فرصت های تبلیغاتی را برای مشاغل محلی فراهم کنید.

در اینجا چند نمونه هستند:

  • Akonter
  • Digg
  • Foursquare
  • Juxtapost
  • Mix (formerly StumbleUpon)
  • Product Hunt
  • Quora
  • Reddit
  • Scoop.it
  • Tumblr
  • WikiHow

وب سایت های تبلیغاتی طبقه بندی شده

  • Oodle
  • OLX
  • Locanto
  • Hoobly
  • Gumtree
  • Geebo
  • Facebook Marketplace
  • Craigslist
  • Classified Ads
  • AdPost

تعدادی راه دیگر برای دریافت تبلیغات رایگان

چند راه دیگر برای کسانی که هنوز در تعجب هستند که چگونه به صورت رایگان تبلیغ کنند:

پلتفرم Amazon Handmade

همانطور که از نام آن پیداست Amazon Handmade پلتفرم آنلاینی است که با محصولات دست ساز به مصرف کنندگان خدمات ارائه می دهد. این فرصت شماره یک برای صنعتگران است تا محصولات دست ساز خود را بفروشند و تجارت آنلاین انجام دهند. مانند بسیاری از این وب سایت ها، پس از فروش محصول، آمازون 15 درصد کاهش می دهد. این هزینه ارجاع آمازون است.

سایت های شبکه B2B

وب‌سایت‌های B2B به هر سایتی گفته می‌شود که از یک کسب‌وکار به تجارت دیگر می‌فروشد. یک مثال قابل تراز است. این در ارجاعات بین اعضای کوچک مقیاس عمل می کند.

پلتفرم Behance

Behance  مانند یک نمونه کار شخصی برای انواع افراد با استعداد و خلاق عمل می کند. چه موسیقیدان، نویسنده، نقاش، عکاس، یا هر نوع استعداد دیگری که می توانید بفروشید. این وب سایت برای شماست. مالک جدید Behance Adobe است.

وب سایتBizSugar

وب سایت Bizsugar یک نوع وب سایت نشانه گذاری است و یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان برای مشاغل کوچک است. نوع محتوایی که به شما امکان می دهد به اشتراک بگذارید محتوای وبلاگ نویسی است. تخصص آن بخش محتوای مغز متفکر آن است.

پلتفرم Bullet Board and Pin-Up Cards

برای تابلوهای اعلانات، باید کمی جستجو کنید. ممکن است تابلوهای اعلانات را در سوپرمارکت ها یا مراکز اجتماعی بیابید که می‌توانید کارت ویزیت خود یا هر شکل دیگری از تبلیغات را در آن ضمیمه کنید. از ارتباطات و شبکه خود استفاده کنید تا بیشترین بهره را از تبلیغات ببرید.

پلتفرم confrences, Pocasts and Webinars

رفتن به پادکست‌ها و کنفرانس‌ها حداکثر نمایش را برای کسب‌وکار شما فراهم می‌کند و به شما بستر وسیعی برای بازاریابی خدماتتان می‌دهد. این می تواند بهترین جایگزین برای سایت های تبلیغاتی رایگان برای مشاغل کوچک باشد.

مراکز خدمات مصرف کننده

مراکز خدمات مصرف‌کننده مانند Nextdoor و لیست Angie، مکان‌های عالی برای ثبت نام در کسب و کار و دریافت سفارش هستند. ثبت نام اولیه بدون هزینه است اما ارتقاء نیاز به هزینه دارد.

پلتفرم Crunchbase

اگر شما یک شرکت فناوری با رشد بالا هستید که به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردید، CrunchBase پلتفرم پیشنهادی شما است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یک راه ساده و در عین حال بسیار موثر برای بازاریابی و تبلیغ مشاغل محلی است. برای بازاریابی از طریق این تاکتیک، ابتدا باید یک لیست ایمیل تهیه کنید. این لیست افرادی است که خبرنامه خود را برای آنها ارسال خواهید کرد.

این مخاطب مستقیم تبلیغ شماست. هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید طراحی کنید. به یاد داشته باشید که این تبلیغ واقعی شما خواهد بود و باید به اندازه کافی جذاب باشد.

همچنین می توانید از ابزارهای مختلفی برای تقویت تکنیک بازاریابی خود استفاده کنید.

لیست سایت تبلیغات جدید
لیست سایت تبلیغات جدید

ابزار Etsy

Etsy  بازار محصولات دست ساز است. محبوبیت فزاینده ای در لیگ پلتفرم های تجارت الکترونیکی خود دارد.

راه اندازی اولیه نیازی به یک پنی از جیب شما ندارد. این عامل جذابیت آن را افزایش می دهد.

اگرچه برای اقلامی که ثبت نام می کنید 20 سنت لازم است. هنگامی که یک محصول با موفقیت فروخته می شود، هزینه تراکنش اضافی نیز مورد نیاز است.

پلتفرم Fiverr

Fiver  بهترین پلت فرم تبلیغاتی برای صاحبان وب سایت های خراب است. این انجمن به مردم اجازه می دهد خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشند. از هنر دیجیتال تا نوشتن محتوا همه چیز را دارد.

روی یک نمایه رایگان که در ابتدا ایجاد می‌کنید کار می‌کند. هنگامی که شروع به کسب درآمد از طریق آن کردید Fiverr به شما امکان می دهد 80٪ از درآمد را حفظ کنید. 20٪ توسط Fiverr نگهداری می شود که در واقع با توجه به میزان کاری که ارائه می دهد معامله بسیار خوبی است.

تراکت

به غیر از سایت های تبلیغاتی رایگان برای مشاغل کوچک، آگهی ها نیز باید یک استراتژی خوب در نظر گرفته شوند. بروشورها راهی بسیار ارزان برای تبلیغ مشاغل یا خدمات محلی هستند.

شما به راحتی می توانید آگهی های خود را به صورت عمده چاپ کنید. اکثر کافه‌ها، مراکز اجتماعی و رستوران‌ها دارای فضای مشخصی برای ارسال آگهی‌ها و کارت‌های ویزیت هستند.

از این فرصت برای ارسال تبلیغات رایگان برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.

رپورتاژ نویسی

وبلاگ نویسی یک شکل گسترده و قابل دسترس از رسانه است. اطلاعات و توصیه هایی را در مورد طیف وسیعی از محصولات برای خوانندگان به ارمغان می آورد.

انتشار محتوای خود در یک وبلاگ، آن را به چشم مخاطبان تازه وارد می آورد و شانس شما را برای جلب توجه افزایش می دهد.

پلتفرم HARO

HARO  در اصل مخفف Help A Reporter Out است.HARO  اکنون شاخه ای از Cision است. این فرصتی را برای روزنامه نگاران فراهم می کند تا مستقیماً اطلاعات جمع آوری کرده و با متخصصان تجارت مصاحبه کنند. این به آنها کمک می کند تا اطلاعات عملی در مورد مشاغل محلی و روندهای جاری دریافت کنند. در حالی که می توانید کسب و کار کوچک خود را در یک پلتفرم بزرگتر تبلیغ کنید.

انتشارات Kindle

به اشتراک گذاری کتاب های الکترونیکی یک راه عالی برای تبلیغات از طریق کیندل در جایگاه های خاص است.

لیست های محلی و سایت های بررسی

سایت‌های نقد می‌توانند به صاحبان کافه‌ها یا متل‌های محلی کمک کنند تا با دریافت حداکثر نظرات مثبت در سایت‌ها، ارزش و تبلیغات خود را افزایش دهند.

پلتفرم Medium

از طریق کسب‌وکارهای متوسط، می‌توانند محتوای خود را پست کنند و به راحتی آن را عمومی کنند.

نمایش کالا

نمایش کالا یک تکنیک بازاریابی ساده است. آن‌ها زمانی کار می‌کنند که مالک کسب‌وکار، کالای خود را در تالارهای گفتگوی معروف ارائه می‌کند و آن را برای بازاریابی کسب‌وکار نمایش می‌دهد.

این می تواند به شکل تزئینات ارائه شده توسط یک تجارت، هنر دیوار توسط یک گالری هنری، یا لباس توسط یک خیاط باشد. سپس کالا در انجمن نمایش داده می شود و نام صاحب کسب و کار و برچسب قیمت به محصولات پیوست می شود.

به این ترتیب کافه یا انجمن دیگر از نمایش سود می برد و صاحب کسب و کار نیز تبلیغات دریافت می کند.

لیست سایت تبلیغات جدید
لیست سایت تبلیغات جدید

روزنامه ها و اخبار و تلویزیون

روزنامه محلی و اخبار تلویزیون باید منبع اصلی شما برای بازاریابی و تبلیغات باشد. در این پلتفرم‌ها، پوشش بهینه‌ای خواهید داشت و حتی ممکن است چند کلمه خوب به آن وارد شوید. این به دلیل داستان موفقیت کسب‌وکار کوچک شما است. پخش‌کننده‌های خبری محلی از «کسب و کار محلی آن را بزرگ می‌کند» می‌خورند. هر دو طرف از این نوع تبلیغات سود می برند.

اهمیت لیست سایت تبلیغات جدید را بنویسید؟

هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اولین اولویت شما افزایش فروش است. اما مشکل زمانی به وجود می آید که کمبود بودجه وجود داشته باشد. بنابراین اکثر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین راه برای تبلیغ یک کسب و کار جدید هستند.
بنابراین، شما باید لیست سایت تبلیغات جدید رایگان را برای مشاغل کوچک بررسی کنید.

دایرکتوری های آنلاین برای مشاغل را توضیح دهید؟

در عصر کنونی، ساختن یک کسب و کار کوچک از ابتدا و تامین یک بازار خوب، یک تکه کیک نیست. اشباع بیش از حد در بازار اولین مانعی است که یک صاحب کسب و کار محلی باید بر آن غلبه کند، دومین مانع پیچیدگی های الگوریتم های موتورهای جستجو است.
اینجاست که استنادهای ساختمانی به کمک می آیند. این یک استراتژی بازاریابی است که در آن صفحه خود را در فهرست های آنلاین فهرست می کنید تا دیده شدن آن را در بازار افزایش دهید.

بازاریابی ایمیلی به چه صورت است؟

بازاریابی ایمیلی یک راه ساده و در عین حال بسیار موثر برای بازاریابی و تبلیغ مشاغل محلی است. برای بازاریابی از طریق این تاکتیک، ابتدا باید یک لیست ایمیل تهیه کنید. این لیست افرادی است که خبرنامه خود را برای آنها ارسال خواهید کرد.
این مخاطب مستقیم تبلیغ شماست. هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید طراحی کنید. به یاد داشته باشید که این تبلیغ واقعی شما خواهد بود و باید به اندازه کافی جذاب باشد.

11 دیدگاه برای “لیست سایت تبلیغات جدید

  1. عباس گفته:

    یکی از لازمه های موفقیت هر کسب و کاهش دادن هزینه ها به کمترین مقدار ممکن است. استفاده از سایت تبلیغات رایگان معرفی شده در این مقاله کمک شایانی به کار میکند.

    • امیرحسین گفته:

      سایت های تیلیغات آنلاین یک بستر جدید و بهینه جهت رشد برای کسب و کار های جدید میباشند که استفاده از این سایت ها میتواند کمو بزرگ و بسیاری به آنها بکند. لیست سایت تبلیغات جدید به صورت لحظه ای در رتبه بندی گوگل اپدیت میشوند که میتوان از جدیدترین بهترین آنها استفاده نمود

  2. berlin گفته:

    نمایش کالا یک تکنیک بازاریابی ساده است. آن‌ها زمانی کار می‌کنند که مالک کسب‌وکار، کالای خود را در تالارهای گفتگوی معروف ارائه می‌کند و آن را برای بازاریابی کسب‌وکار نمایش می‌دهد من خودم شخصا از این روش استفاده میکنم

  3. Parham گفته:

    همانطور که از نام آن پیداست EZ local یک شرکت تبلیغاتی محلی است که به مشاغل محلی فرصت بازاریابی محصولات خود را ارائه می دهد. همچنین امکان مدیریت نظارت بر بررسی اجتماعی و چک کردن و غیره را فراهم می کند.
    بسیار کامل بود

  4. سعید گفته:

    در عصر کنونی، ساختن یک کسب و کار کوچک از ابتدا و تامین یک بازار خوب، یک تکه کیک نیست. اشباع بیش از حد در بازار اولین مانعی است که یک صاحب کسب و کار محلی باید بر آن غلبه کند، دومین مانع پیچیدگی های الگوریتم های موتورهای جستجو است.

  5. Nazanin heshmati گفته:

    تمامی بیزنس های امروزی به دنبال سیاست های کاهش هزینه ها به درستی و بالا بردن بهره وری خود با حفظ همان کیفیت سابق هستند که سایت های معرفی شده در خصوص تبلیغات رایگان این دانش را تا حد زیادی بالا برده اند .

  6. زاجکانی گفته:

    برنامه اسنپ چت پیام‌رسانی چندرسانه‌ای و نیز راهی بهینه برای استفاده از مشاغل محلی از طریق رسانه‌های اجتماعی است. یک امتیاز اضافی، خدمات مکان است که انجام تجارت را آسان تر می کند .کاملا موافقم

  7. متاورس آینده من گفته:

    به صاحب کسب و کار جدید لیست سایت تبلیغات جدید رایگان کمک شایانی می تواند کند در این مقاله تمام اطلاعات را در مورد نحوه تبلیغ کسب و کار شما به خوبی بیان شده است بسیار ممنون و سپاس گذارم

  8. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    آیا شما یک صاحب کسب و کار جدید هستید که به دنبال لیست سایت تبلیغات جدید رایگان برای مشاغل کوچک هستید؟ در این مقاله تمام اطلاعات را در مورد نحوه تبلیغ اورده شده لطفا با دقت مطالعه کنید که کمک بزرگی برای شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *