استراتژی تم سایت تبلیغات

استراتژی تم سایت تبلیغات

الگوی استراتژی تم سایت و بازاریابی یک نقشه راه است که برنامه تبلیغاتی شما را برای ذینفعان موجودیت شما توضیح می دهد. با یک قالب و اینفوگرافی مناسب، فعالیت های شما نقشه راه محکمی برای اجرا خواهد داشت. ساخت این طرح بازاریابی و الگوی استراتژی آسان است، اما بسیاری از افراد فاقد دانش فنی هستند.

استراتژی تم سایت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

استراتژی تم سایت تبلیغات و بازاریابی به کل برنامه ای که برای تبدیل مخاطبان هدف شما به مشتریان وجود دارد اشاره میکند.

ایجاد یک استراتژی بازاریابی معنادار نیاز به یک الگوی مناسب دارد. یک الگو باید تمرکز شما را بر روی آن استراتژی متمرکز کند.

به خاطر داشته باشید که استراتژی بازاریابی با برنامه بازاریابی متفاوت است.

معرفی تم سایت وردپرس با فضای تبلیغاتی بهینه

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

برای برخی از کاربران، راه اندازی سایت وردپرس بیش از یک سرگرمی است – این یک حرفه است.

برای پیوستن به این دسته از کاربران، باید از سایت وردپرسی خود کسب درآمد کنید . از آنجایی که تبلیغات نمایشی یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای انجام این کار است، شما به یک قالب وردپرس نیاز دارید که به شما امکان می‌دهد تبلیغات را در پست‌ها و صفحات خود درج کنید. در حالت ایده‌آل، این فضاهای تبلیغاتی وسوسه‌انگیز برای کلیک کردن بدون حواس‌پرتی از محتوای دیگر در صفحه خواهند بود.

در این پست برخی از بهترین و محبوب ترین تم ها را با فضای تبلیغاتی بررسی می کنیم تا بتوانید درآمد خود را در وردپرس شروع کنید.  

بهترین تم های وردپرس با فضای تبلیغاتی

مضامین زیر نه تنها به شما در ایجاد و سفارشی کردن یک وب سایت زیبا کمک می کند، بلکه نمایش تبلیغات و کسب درآمد در وردپرس را نیز آسان می کند. 

1.تم سایت Admania

ایده آل برای AdSense و علاقه مندان به شرکت های وابسته، Admania یک تم تمیز و مدرن با بیش از 20 طرح بندی با ویجت های تبلیغاتی در مکان های با تبدیل بالا است. 

با Admania، می‌توانید تبلیغات را تقریباً در هر نقطه از سایت خود نمایش دهید: در صفحه اصلی، در نوارهای کناری، در هدر و پاورقی. می توانید آنها را در سمت چپ یا راست محتوای وبلاگ خود، یا به صورت درون خطی یا در پایین پست ها نمایش دهید.

Admania همچنین دارای ویژگی های تبلیغاتی پیشرفته است، مانند آشکارساز بلوک تبلیغات و شمارنده نمایش تبلیغات

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

2.تم سایت SuperAds

SuperAds که برای Adsense و سایر خدمات بهینه شده است، یک تم ممتاز وردپرس است که برای نمایش محتوا و تبلیغات شما به روشی غیر متعارف و در عین حال زیبا طراحی شده است. با بارگذاری سریع و پاسخگو، این موضوع برای ایجاد وب سایت ها و وبلاگ های بررسی که محتوا و لینک های وابسته زیادی ایجاد می کنند ایده آل است. با استفاده از این موضوع می توانید به سرعت در سایت وردپرس خود درآمد کسب کنید.

3.تم JNews

JNews همه چیزهایی را که برای ایجاد یک مجله یا سایت وبلاگ نویسی نیاز دارید ارائه می دهد. علاوه بر 140+ دموهای از پیش ساخته شده و ویژگی های داخلی رسانه های اجتماعی از جمله دکمه لایک و 12 گزینه دکمه اشتراک گذاری، JNews دارای بیش از 30 فضای تبلیغاتی است. همچنین از تبلیغات پست درون خطی، تبلیغات موبایلی و پیوندهای بازاریابی/ارجاعی وابسته پشتیبانی می کند. 

آخرین نسخه JNews با سیستم paywall نیز همراه است. با استفاده از این سیستم، می توانید دسترسی به محتوا را فقط به مشترکین ماهانه محدود کنید، که می تواند منبع ارزشمندی برای درآمدهای مکرر باشد. 

4. تم مجله The Fox

The Fox یک تم مجله معاصر است که با 16 سایت دمو ارائه می شود. با هر یک از این نسخه‌های نمایشی، می‌توانید تبلیغات خود را قبل یا بعد از هدر، بعد از لوگو، قبل از هر بخش در صفحه اصلی، در نوار کناری اصلی، پاورقی، و قبل یا بعد از یک پست وبلاگ درج کنید. اگر از صفحه ساز Elementor استفاده کنید، فضای تبلیغاتی بیشتری خواهید داشت . همچنین یک ویجت سفارشی برای ایجاد یک بنر تبلیغاتی واکنش گرا برای دسکتاپ، تبلت و دستگاه های تلفن همراه وجود دارد.

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

5.  قالب مجله MH

مجله MH یکی از سریع ترین قالب های وردپرس برای وب سایت های خبری و مجلات آنلاین است. این تم واکنشگرا برای نمایش و سازماندهی بسیاری از محتواها از جمله تبلیغات و در عین حال عملکرد خوب ایده آل است. در صفحه اصلی، می توانید تبلیغات را در هدر، نوار کناری و قبل از پاورقی خود نمایش دهید. 

مجله MH همچنین از ادغام رسانه های اجتماعی از طریق ویجت ها و دکمه های اشتراک گذاری پشتیبانی می کند و با چندین ویجت سفارشی برای ایجاد سریع یک سایت وردپرس حرفه ای ارائه می شود.

6.  تم سایتVoice

Voice یکی از بهترین تم های مجله برای وردپرس است. با Voice، طرح‌بندی سرصفحه‌های متعدد، ترکیب‌های فهرست پست، گزینه‌های فیلتر و صفحه‌بندی، و ویژگی‌های بیشتری را دریافت می‌کنید که ایجاد و سازماندهی یک سایت غنی از محتوا را آسان می‌کند. 

علاوه بر بارگذاری سریع و واکنش گرا بودن، Voice چندین گزینه برای کسب درآمد از سایت وردپرس شما با تبلیغات ارائه می دهد. با استفاده از سیستم تبلیغات بنری داخلی Voice می توانید به راحتی تبلیغات بنری را در صفحه اصلی، صفحات آرشیو و پست های خود قرار دهید. همچنین می توانید از یک ویجت سفارشی برای درج اسکریپت AdSense یا هر سرویس تبلیغاتی مرتبط با جاوا اسکریپت در هر نقطه از سایت خود استفاده کنید. 

7. تم وردپرسWise Mag

Wise Mag یک قالب وردپرس ایده آل برای هر کسی است که به دنبال کسب درآمد از سایت خود با تبلیغات نمایشی یا بازاریابی وابسته است .

این یکی از گران ترین گزینه های موجود در این لیست است، و به همین دلیل، به گونه ای طراحی شده است که یک راه حل همه کاره برای تمام نیازهای وردپرس شما باشد.

این تم با ویژگی های غنی، بصری و بسیار قابل تنظیم، ویژگی های پیشرفته ای مانند سلب مسئولیت وابسته خودکار را ارائه می دهد. این به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار یک سلب مسئولیت به صفحات و پست های خود اضافه کنید تا بتوانید پیوندهای وابسته را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید. شما همچنین می توانید تبلیغات را در پست ها، صفحات، هدر، پاورقی و سایر قسمت های سایت خود درج کنید. 

8.تم سایتExtra 

Extra طراحی شگفت انگیز دیگری از فروشگاه ElegantThemes است که توسط Divi Theme Builder طراحی شده است. این یک قالب وردپرس به سبک مجله است که به شما امکان می دهد مطالب زیادی را مستقیماً در صفحه اصلی سایت خود نشان دهید.

طراحی تم بسیار جذاب است و از آنجایی که شما Divi Builder را با موضوع دارید، هرگز نگران ایجاد طرح‌بندی‌های جدید نخواهید بود. شما به سادگی می توانید از رابط کشیدن و رها کردن برای ایجاد طرح بندی های کاملا منحصر به فرد برای سایت خود استفاده کنید.

همانطور که ما در مورد بهترین تم ها برای تبلیغات صحبت می کنیم، این تم فضای تبلیغاتی زیادی را به شما ارائه می دهد که به صورت سفارشی برای به حداکثر رساندن نوردهی و افزایش درآمد شما ایجاد می شود.

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

9.تم سایتGrimag

Grimag یک تم زیبا است که کسب درآمد از سایت شما را بسیار آسان می کند. این موضوع مورد علاقه بسیاری از نویسندگان، سردبیران، کارشناسان سئو و به طور کلی وبلاگ نویسان بوده است.

توسعه دهندگان بسیار مراقب نحوه ادغام فضای تبلیغاتی در موضوع بوده اند. این با فضای تبلیغاتی فراوان طراحی شده است تا بتوانید بر تبلیغات خود تأکید کنید، ترافیک بیشتری جذب کنید و حداکثر سود را از محتوای خود به دست آورید.

بر اساس مضامین ایجاد شده توسط StrictThemes، اکنون این آزادی را دارید که Adsense پاسخگو را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. بهترین چیز در مورد این موضوع این است که تبلیغات شما هرگز مانند یک نامناسب یا وقفه ناگهانی در چیدمان سایت شما به نظر نمی رسد. این بسیار هوشمندانه ایجاد شده است و به خوبی با محتوای سایت شما ترکیب شده است.

10. تم سایت SeaShell

SeaShell یک تم وبلاگ نویسی بسیار قابل تنظیم برای وردپرس است. علاوه بر داشتن طراحی پاسخگو و یکپارچگی اشتراک گذاری اجتماعی، این تم ممتاز با ناوبری وب سایت عالی برای وبلاگ ارائه می شود: یک منوی نوار کناری چسبنده که به بازدیدکنندگان امکان می دهد تا به سرعت و به راحتی تمام محتوای سایت شما را مرور کنند. 

همچنین چندین زمینه وجود دارد که می توانید تبلیغات بزرگ و کوچک را برای کسب درآمد از وبلاگ خود نمایش دهید. 

11. تم سایت True Mag

True Mag یک تم زیبا است که به زیبایی به Google AdSense پاسخگو است. این برنامه با نسخه‌های نمایشی مختلف صفحه اصلی، سبک‌های اسلایدر متعدد، طرح‌بندی‌های جعبه‌دار و گسترده، پلاگین واکنش‌گرای تبلیغات ویدیویی و موارد دیگر ارائه می‌شود.

این به شما این امکان را می دهد که سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید تا فوراً شروع به فروش محصولات خود کنید. این به دنبال کنندگان شما اجازه می دهد تا آپلودهای ویدیوی شما را مشاهده کرده و به آنها امتیاز دهند.

True Mag آماده bbPress است تا بتوانید جامعه اجتماعی خود را ایجاد کنید. برای ارتباط با افراد در سراسر جوامع، می توانید سایت خود را به هر زبان دیگری که می خواهید ترجمه کنید. این همه آن چیزی نیست که شامل آن می شود، برای جزئیات بیشتر موضوع را بررسی کنید.

12. تم سایتGoliath

Goliath یک تم وردپرس کاملا واکنشگرا و بهینه سازی شده برای تبلیغات است که بدون توجه به اینکه در چه پلتفرمی آن را مشاهده می کنید، ظاهر شگفت انگیزی به سایت شما می بخشد. این موضوع برای ایجاد سایت های بررسی محصول عالی است. می توانید از سیستم رتبه بندی داخلی، ابزارهای خلاصه و غیره استفاده کنید.

کنترل پنل قوی و مفید آن باعث می شود تا با حداقل تلاش، سایت خود را بسیار آسان راه اندازی کنید. این تم از افزونه WooCommerce، WPML، bbPress و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

می‌توانید یک پس‌زمینه ویدیو تنظیم کنید یا یک پس‌زمینه اختلاف منظر اضافه کنید تا سایت خود را جذاب‌تر کنید. بسته به تعداد دفعات مشاهده، اشتراک گذاری و لایک کردن آن به طور خودکار محبوب ترین پست را به عنوان یک پست داغ علامت گذاری می کند.

13. تم سایت Classier

این یک تم وردپرس بسیار محبوب و جدیدترین آگهی های طبقه بندی شده حق بیمه است که از چارچوب Redux با Penal کاربر انعطاف پذیر استفاده می کند. Classiera با بیش از شش صفحه اصلی، یک پنل کاربری انحصاری جلویی، گزینه‌های رنگی نامحدود و موارد دیگر ارائه می‌شود. همچنین دارای پنج نسخه خانگی منحصر به فرد و کاملاً جدید است.

می‌توانید Classier را با Google Maps ادغام کنید و مدیر طرح‌بندی صفحه اصلی قوی آن به شما در ایجاد صفحات زیبا کمک می‌کند. این به مدیر این اختیار را می دهد که تعداد تبلیغات و تصاویری را که کاربر می تواند ارسال کند محدود کند.

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

14. True Pixel

درست همانطور که از نام آن پیداست، True Pixel تمی است که وضوح بالایی دارد، کاملاً پاسخگو، کاملاً انعطاف پذیر و بسیار مدرن است و تجربه فوق العاده ای را به کاربران شما می دهد. توسعه دهندگان که به زیبایی برای AdSense بهینه شده اند، از فضا برای نمایش تمام تبلیغاتی که می خواهید در سایت خود قرار دهید، هوشمندانه استفاده کرده اند.

این تم با ظاهری عالی همراه است که ترکیبی عالی از ظرافت و سبک است. چه در حال ایجاد یک وبلاگ شخصی، یا یک نمونه کار، یک سایت مجله یا هر چیز دیگری باشید، در هر ژانری که انتخاب می کنید مناسب است. این به شما امکان می دهد تا آن را سفارشی کنید و ظاهری که به دنبال آن هستید را به آن بدهید.

گزینه طرح بندی ویروسی آن باعث می شود محتوای شما در مدت زمان کمی ویروسی شود و بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز دیگر را نیز شامل می شود. اگر به دنبال تمی هستید که به شما امکان می دهد تبلیغات را به وبلاگ خود اضافه کنید، این تم گزینه بسیار خوبی است.

15. تم سایت وردپرسی WordX

WordX یک تم وردپرس بسیار شیک، کاملا واکنش‌گرا، بسیار قابل تنظیم، بهینه‌سازی AdSense و آماده ترجمه است که برای یک وبلاگ شخصی یا یک سایت مجله عالی است. آنقدر ویژگی‌های پیشرفته دارد که حتی یک تازه‌کار هم از ایجاد سایت با آن دریغ نمی‌کند. استفاده از آن فوق‌العاده آسان است، ویجت آماده است، و دارای یک منوی تلفن همراه است.

کدهای مختلف تمیز را با انیمیشن، 590 آیکون شگفت انگیز، پنل گزینه های قدرتمند، منوی Wp Mega، گزینه نمایه نویسنده و موارد دیگر دریافت می کنید. این در بین مرورگرها آزمایش شده است و با آخرین نسخه های وردپرس سازگار است.

16. تم کلاسیک The Voux

Voux یک تم کلاسیک است که باید درباره آن بدانید، یکی از آن تم های چشم نواز است که بازدیدکنندگان شما را وادار می کند بارها و بارها به سایت شما بازگردند. به لطف ظاهر مسحورکننده‌اش، می‌توانید از این تم برای ایجاد تم‌های مجلات شیک، سبک و حرفه‌ای استفاده کنید که سپس می‌توانید با سفارشی‌سازی خود تغییر دهید.

این نرم افزار دارای سبک های مختلف نمایشی از پیش ساخته شده و صفحات مقاله شیک است که می توان از آنها برای ایجاد یک سایت در لحظه استفاده کرد. شما این امکان را دارید که سایت خود را در پلتفرم های اجتماعی به اشتراک بگذارید و از دیگر افزونه های مدرن استفاده کنید. به طور کامل از آنها حمایت خواهد کرد. و بله، شما قطعاً آن فضای کمی را برای AdSense خود بهینه سازی کرده اید. پس برو و همین الان آن را دریافت کن!

17. تم سایت BloggingBox

BloggingBox یک قالب وردپرس بسیار قدرتمند و غنی برای وب سایت های وبلاگ و مجله خبری است. این موضوع را می توان برای سایت های محتوای ویروسی استفاده کرد زیرا به شما این امکان را می دهد که با طراحی جذاب خود، محتوای زیادی را مستقیماً در صفحه اصلی نشان دهید.

این تم گزینه های طراحی متعددی را به شما ارائه می دهد که همگی بسیار زیبا به نظر می رسند. می توانید به راحتی طرح آزمایشی را تنها با یک کلیک وارد کنید، با سایت خود شروع به کار کنید و گزینه ها را از پنل گزینه های تم پیشرفته مدیریت کنید.

دارای بخش لغزنده پست ویژه است که باعث می شود تم بسیار زیبا به نظر برسد. شما گزینه های طراحی قدرتمندی مانند گزینه های رنگ نامحدود، گزینه های پس زمینه، گزینه های نوار کناری نامحدود، فونت های گوگل، فونت های آیکون و غیره دارید.

این یک تم بسیار بهینه است که باعث می شود سایت شما به سرعت بارگذاری شود. این برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه شده است تا محتوای شما در نتایج برجسته شود و از آنجایی که سایت برای تبلیغات Google AdSense بهینه شده است که از همان روز اول از آن درآمد کسب می کند.

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

18. تم سایت Viral

همانطور که از نام آن پیداست، این تم به صورت سفارشی برای سایت های محتوای ویروسی ایجاد شده است. اگر می خواهید یک سایت جذاب ایجاد کنید که اشتراک گذاری اجتماعی زیادی داشته باشد، این می تواند یک گزینه طراحی عالی برای شما باشد. این یک تم ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است که دارای ویژگی‌هایی است.

زمان بارگذاری هر سایتی بسیار حیاتی است، اگر سایت شما به سرعت بارگذاری نشود، کاربران شما از آنجا دور می شوند. با این موضوع، هیچ شکایتی نخواهید داشت زیرا برای زمان بارگذاری بسیار سریع کاملاً بهینه شده است.

موضوع کاملاً برای موتور جستجو و همچنین تبلیغات Google AdSense بهینه شده است. شما می توانید وب سایت خود را به سرعت ایجاد کنید و با تبلیغات AdSense یا هر تبلیغ دیگری از آن کسب درآمد کنید تا به سرعت شروع به کسب درآمد کنید.

تا آنجا که به طراحی مربوط می شود، چند گزینه طراحی صفحه اصلی از پیش ساخته شده برای انتخاب دارید. این یک گزینه واردات نسخه ی نمایشی را با یک کلیک به شما ارائه می دهد تا بتوانید طرح مورد نظر خود را به سرعت وارد کنید و سایت خود را شروع کنید.

تعدادی گزینه طراحی دیگر مانند گزینه های رنگ نامحدود، پس زمینه و همچنین گزینه های نوار کناری را به شما ارائه می دهد. شما فهرست عظیمی از فونت‌های Google، نمادهای فونت عالی، ویژگی‌های پیمایش اختلاف منظر، منوی موبایل خارج از بوم و موارد دیگر را دریافت می‌کنید.

19.تم سایت Feminine

نه، برای استفاده از این موضوع لازم نیست که یک وبلاگ نویس زن باشید. اگرچه با ظاهر و احساس زنانه ایجاد شده است، اما می تواند یک موضوع وبلاگ نویسی عالی برای هر وبلاگ نویسی باشد.

این تم دارای چند گزینه طراحی نمایشی عالی به نظر می رسد که می توانید تنها با یک کلیک آنها را وارد کنید. شما می توانید هر یک از این تم ها را انتخاب کنید و با سفارشی سازی های خود آن را پیش ببرید.

شما به راحتی می توانید همه چیز را از پانل گزینه های تم پیشرفته مدیریت کنید. این یک طراحی بسیار سریع بارگیری و سئو دوستانه است، بنابراین شما در نتایج جستجوی Google نسبت به رقبای خود برتری دارید.

تا آنجا که به طراحی مربوط می شود، شما گزینه های رنگی نامحدودی برای استایل دادن به سایت خود، نوار کناری نامحدود و همچنین گزینه های پس زمینه، فونت های گوگل، فونت های نماد، چیدمان سازگار با موبایل، منوی موبایل خارج از بوم و موارد دیگر دارید.

20. تم سایت Magazinely

Magazinely یک تم رایگان وردپرس است که برای ایجاد وب سایت های خبری کلاسیک، مجلات سرمقاله آنلاین، وبلاگ های شخصی و سبک زندگی و بررسی وب سایت ها با پیوندهای وابسته ایده آل است. مجله علاوه بر اینکه بسیار قابل تنظیم است، فضای تبلیغاتی زیادی نیز دارد. می توانید از ویجت های هدر برای قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در بالای سایت خود استفاده کنید. ویجت‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید تبلیغات اضافی، از جمله تبلیغات تصویری و ویدیویی را در آن وارد کنید.

استراتژی تم سایت تبلیغات
استراتژی تم سایت تبلیغات

انتخاب قالب وردپرس بهینه شده برای تبلیغات

مضامین وردپرس بالا واکنش گرا، دارای ویژگی های غنی و بهینه شده برای تبلیغات هستند. شما می توانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و شروع به ایجاد سایت خود و کسب درآمد سریع کنید.

چگونه از قالب وردپرس در وب سایت خود استفاده کنم؟

برای این قسمت از نحوه استفاده از تم های وردپرس، کافیست 
به داشبورد وردپرس خود بروید و سپس از Appearance، Add New را انتخاب کنید. یا به دنبال موضوع در دایرکتوری بگردید یا فایل تم را از رایانه خود آپلود کنید . 
Voila، شما آن را نصب کرده اید. 
حالا شما فقط آن را فعال کنید.

آیا به قالب وردپرس نیاز دارم؟

هر سایت وردپرسی از نظر فنی نیاز به یک تم نصب و فعال سازی دارد، اما این لزوما به این معنی نیست که شما باید از طراحی پوسته خود استفاده کنید.

آیا طراحان وب از تم استفاده می کنند؟

طراحان وب حرفه ای معمولاً از قالب هایی برای پروژه های کوچک استفاده می کنند که نیازی به سفارشی سازی های سنگین ندارند . 
آنها همچنین از آن به عنوان یک مدل برای کمک به مشتریان برای درک بهتر ایده های پیچیده طراحی وب خود استفاده می کنند. 
بهتر از همه، قالب ها می توانند به طراحان وب کمک کنند تا با کارایی بیشتری کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *