ایده انواع سایت تبلیغات

ایده انواع سایت تبلیغات

ایده انواع سایت تبلیغات، کسب و کار شما را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار می دهد و آن ها را برای خرید محصول یا خدماتی که شما تبلیغ می‌کنید تحت تاثیر قرار می دهد.

ایده انواع سایت تبلیغات در کسب و کار

در حالی که اکثر پلتفرم ها برای دستیابی به مخاطبان خود از کارآفرینان هزینه دریافت می کنند، امکان دریافت تبلیغات رایگان برای کسب و کار شما وجود دارد. تاکتیک‌هایی مانند کمپین‌های دهان به دهان، فهرست‌های آنلاین و خبرنامه‌های ایمیلی، دسترسی به مشتریان بالقوه را بدون صرف یک ریال ممکن می‌سازند.

مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این 10 سایت تبلیغاتی رایگان می توانند ایده انواع سایت تبلیغات در مورد کسب و کار شما را منتشر کنند تا به موفقیت دست پیدا کنید.

تبلیغات رایگان چیست؟

تبلیغات رایگان همان چیزی است که شما فکر می کنید، استراتژی برای کمک به کسب و کار کوچک شما در مقابل مخاطبان شما می‌باشد. شما می توانید با استفاده از دایرکتوری های آنلاین، وبلاگ نویسی مهمان و کمپین های دهان به دهان به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. همه این ها بدون صرف یک ریال برای تبلیغات انجام می شود.

استراتژی های تبلیغات آنلاین رایگان به کارآفرینان کمک می کند تا با افزایش هزینه های تبلیغات مبارزه کنند. مطالعات نشان می دهد که هزینه هر کلیک (CPC) برای تبلیغات جستجوی پولی تنها بین سه ماهه دوم و سوم سال 2021 15 درصد افزایش یافته است. کانال‌های جایگزین (رایگان) برای دستیابی به مشتریان، کسب‌وکار شما را مجبور به رقابت در یک مسابقه گران‌قیمت نمی‌کند.

10 سایت تبلیغاتی رایگان برای ایده انواع سایت تبلیغات

  • Craigslist
  • ClassifiedAds.com
  • لوکانتو
  • فیس بوک
  • اودل
  • yelp
  • OLX
  • Google business profile
  • Chambers of commerce
  • eBay

1.سایت Craiglist

Craigslist یک وب سایت تبلیغاتی طبقه بندی شده است که به افراد امکان می دهد محصولات و خدمات را به صورت رایگان لیست کنند. دسته بندی های محبوب شامل مبلمان، لباس و قطعات موتور سیکلت است.

به‌عنوان سریع‌ترین برنامه خرید و فروش بازار مصرف‌کننده به مصرف‌کننده، حدود 18 درصد از خریداران می‌گویند که این پلتفرم ترجیحی آن ها برای محصولات دست دوم است.

برای تبلیغ رایگان محصولات خود، دکمه «ایجاد پست» را بزنید. مکان جغرافیایی را که می‌خواهید در آن تبلیغ کنید، انتخاب کنید و دسته‌بندی را که در آن قرار می‌گیرد انتخاب کنید. اطلاعات اولیه درباره محصول یا خدمات، از جمله قیمت، عنوان و توضیحات آن را بارگذاری کنید. اطلاعات را مرور کنید و گزینه Submit را فشار دهید تا تبلیغ شما پخش شود. Craigslist  تبلیغات رایگان محصولات و خدمات را آسان می کند.

2. پلتفرم ClassifiedAds.com

ClassifiedAds.com  وب سایت دیگری است که کارآفرینان می توانند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به صورت رایگان از آن استفاده کنند. در ایالات متحده، هند و امارات متحده عربی  محبوب است و 580000 بازدید کننده در ماه جمع می کند.

برای لیست های رایگان کسب و کار در ClassifiedAds.com، چیزی را که می فروشید انتخاب کنید، یک زیرمجموعه انتخاب کنید و جزئیات اولیه مانند قیمت، مکان و عنوان آگهی را اضافه کنید. سپس، زمانی را انتخاب کنید که می‌خواهید فهرست منقضی شود.

3. وب سایت Locanto

Locanto  با داشتن 1.9 میلیون بازدید کننده ماهانه، یک وب سایت تبلیغاتی رایگان برای مشاغل کوچک است تا هر چیزی از هنر و صنایع دستی گرفته تا لوازم الکترونیکی را بفروشند. با ارسال یک آگهی طبقه بندی شده رایگان به مردم منطقه خود دسترسی پیدا کنید.

به سادگی نام محصول خود را وارد کنید، دسته بندی پیشنهادی را تأیید کنید و جزئیات را به لیست اضافه کنید.

4. فیسبوک

فیسبوک با بیش از 2.91 میلیارد کاربر فعال، محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان است. با این نوع دسترسی، امسال بیش از یک سوم کاربران قصد خرید مستقیم از طریق پلتفرم را دارند. حتی با گران شدن پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک، می توانید از مجموعه ابزارهای بازاریابی رایگان فیس بوک برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید:

  • صفحات تجاری فیس بوک
  • گروه های فیس بوک
  • بازار فیسبوک
  • فیس بوک مسنجر
  • فروشگاه های فیس بوک
ایده انواع سایت تبلیغات
ایده انواع سایت تبلیغات

5. پلتفرم Oodle

Oodle به کارآفرینان اجازه می دهد تا تبلیغات طبقه بندی شده رایگان را بارگذاری کنند. این وب سایت به سبک بازار که در سال 2004 تأسیس شد، ماهانه 1.7 میلیون بازدید کننده را جذب می کند که عمدتاً بین 45 تا 64 سال سن دارند.

یک حساب فعال فیس بوک به شما امکان می دهد یک حساب Oodle ایجاد کنید، یک مکان جغرافیایی را انتخاب کنید که می خواهید در آن تبلیغ کنید و جزئیات محصول خود را آپلود کنید. Oodle  دارای هزاران آگهی طبقه بندی شده رایگان در دسته “کالا” است.

6. پلتفرم Yelp

Yelp یک سایت رایگان نقد و بررسی کسب و کار محلی با منبع جمعیت است. این سایت پربازدیدترین سایت ثبت و فهرست عمومی در جهان است که هر ماه  205 میلیون بازدید کننده را جذب می کند.

ایجاد فهرست Yelp رایگان است و برای مشاغلی که دارای موقعیت فیزیکی هستند، مانند یک فروشگاه حضوری، باشگاه ورزشی یا رستوران مناسب است. روی دریافت نظرات مشتریان قبلی کار کنید و در دسترس باشید تا در 10 نتیجه برتر جستجوی Yelp بازار هدف خود ظاهر شوید. کسب‌وکارهایی با رتبه‌بندی بالا معمولاً در نتایج جستجوی محلی در Yelp برتر ظاهر می‌شوند.

7. پلتفرم OLX

OLX  دارای طیف وسیعی از بازارها در بیش از 30 کشور از جمله برزیل، هند، پرتغال و آفریقای جنوبی است. برای صاحبان مشاغل کوچک ایجاد یک لیست برای تبلیغ هر چیزی از اتومبیل گرفته تا آپارتمان رایگان است.

8. پلتفرم Google business profile

این پلتفرم که قبلاً به عنوان Google my business شناخته می‌شد، به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی Google  ظاهر شوند. جایی که 81٪ خریداران مشاغل محلی را ارزیابی می‌کنند (از 63٪ نسبت به سال قبل).

Google business profile  خود را مطالبه کنید و اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را بارگذاری کنید، از جمله ساعات کار، مکان‌ها و شماره تلفن آن. هنگامی که خریداران محلی مشاغلی مانند شما را جستجو می کنند، یک نمایه بهینه شده هم در صفحه نتایج موتور جستجو و هم در Google Maps ظاهر می شود.

9. اتاق های بازرگانی محلی

ایالت های سراسر ایالات متحده دارای اتاق های بازرگانی محلی هستند. این بزرگترین سازمان تجاری جهان است که به عنوان یک منبع ارجاع برای کارآفرینان عمل می کند.

یک اتاق بازرگانی عضویتی را ارائه می دهد که از 295 دلار در سال شروع می شود. بخشی از این عضویت ممکن است شامل تبلیغات رایگان، فرصت های شبکه و ارسال ایمیل ماهانه به بیش از 30000 مخاطب باشد.

10. سایت eBay

eBay  یکی از محبوب ترین بازارهای جهان است. حدود 124 میلیون خریدار تنها در سه ماهه اول سال 2022، 1.6 میلیارد لیست محصول را ارسال کردند که 11.9 میلیارد دلار درآمد داشت.

صاحبان مشاغل کوچک می توانند تا 250 مورد را در ماه به صورت رایگان در eBay فهرست کنند. فقط زمانی که محصول به فروش برسد، هزینه تبلیغات شما دریافت می شود. این هزینه ارزش حدود 12.55٪ در هر سفارش است، به این معنی که شما فقط در صورتی پرداخت می کنید که تبلیغ شما کار کند.

برای شروع تبلیغات رایگان در eBay ، یک فروشگاه eBay باز کنید و کانال Shopify را وصل کنید. هر موجودی جدیدی که به فروشگاه آنلاین شما اضافه شود به طور خودکار با eBay همگام می شود.

کدام ایده انواع سایت تبلیغات رایگانی را انتخاب می کنید؟

ایده‌های تبلیغاتی رایگان زیادی در بالا وجود دارد که به کسب و کار شما کمک می‌کند تا راه بیفتد. برخی ممکن است برای مدل کسب و کار یا صنعت شما بهتر عمل کنند. رقابت شدید و اشباع بیش از حد صنعت به این معنا نیست که کسب و کار کوچک شما برای دیده شدن تبلیغات باید هزینه پرداخت کند.

تعدادی از انواع روش تبلیغاتی و نحوه استفاده از آن ها

محصول شرکت شما به قدری خوب است که مطمئن هستید مشتریان در لحظه ای که از وجود آن مطلع شوند برای آن فریاد می زنند. چگونه می‌توانید از این همه سر و صدا و رقابت برای توجه آن‌ها برای گفتن این موضوع به آن‌ها جلوگیری کنید؟ در یک کلام تبلیغات.

ایده انواع سایت تبلیغات
ایده انواع سایت تبلیغات

تا زمانی که مشاغل وجود داشته اند، کسب و کارها تبلیغات کرده اند:

  • قدیمی‌ترین رکورد تبلیغاتی، تکه‌ای از پاپیروس مربوط به 3000 سال قبل از میلاد است که در آن یک مصری باستان به نام هاپو بافنده ادعا می‌کرد که «بهترین پارچه را ارائه می‌دهد که به خواسته‌های شما بافته شده است». زمین به درخواست بافنده برای بازگشت یک برده فراری اضافه شد.
  • دیوارهای شهر پمپئی روم باستان با هزاران آگهی “بیلبورد” پوشانده شده بود که گلادیاتورهای مختلف را تبلیغ می کردند ، اگرچه بیشتر آنها به شکل گرافیتی بودند.
  • اولین آگهی چاپی ثبت شده ، یک دستی بود که در سال 1472 در انگلستان منتشر شد و کتاب دعای جدیدی را اعلام کرد.

بسیاری از نوآوری های امروزی در تبلیغات به شکل دیجیتالی هستند. با این حال، رسانه‌های تبلیغاتی سنتی چاپ و پخش همچنان به یافتن راه‌های جدیدی برای افزایش آگاهی مصرف‌کننده از مارک‌ها و محصولاتی می‌پردازند که شرکت‌ها در هر اندازه از سراسر جهان ارائه می‌دهند.

انواع تبلیغات برجسته شده در این راهنما پیچیدگی رو به رشد کمپین های تبلیغاتی را نشان می دهد که مزایای رویکردهای تبلیغات دیجیتال را با رویکردهای جدید در حالت آماده به کار قدیمی ترکیب می کند.

آینده تبلیغات امروز شکل می‌گیرد زیرا تبلیغات در پلتفرم‌های سنتی و دیجیتال شخصی‌تر، آموزنده‌تر و دقیق‌تر مخاطبان خاص می‌شوند.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات شامل تمام اقداماتی است که یک سازمان انجام می دهد تا محصولات، نظرات یا دلایل خود را به اطلاع عموم یا مخاطبان خاص برساند.

هدف تبلیغات متقاعد کردن مردم برای پاسخگویی به روشی خاص است، خواه برای خرید محصول یا خدمات، یا فکر کردن یا عمل به روش خاصی، مانند اطلاعیه های خدمات عمومی که مردم را تشویق به ترک سیگار، رای دادن به یک نامزد خاص یا حمایت می‌کند.

صنعت تبلیغات امروزی در اواخر قرن نوزدهم و زمانی که اولین آژانس های تبلیغاتی تأسیس شدند، به وجود آمد. این شرکت‌ها فروش آگهی‌هایی را که در روزنامه‌ها ظاهر می‌شد، واسطه می‌کردند و در نهایت به ارائه نسخه‌های سرمقاله و آثار هنری برای تبلیغات گسترش می‌دادند.

در دهه 1920، این شرکت ها کمپین های تبلیغاتی کاملی را برای برندهای شرکتی مانند کوکاکولا و شرکت فورد موتور آماده می کردند.

فناوری‌های دیجیتالی که از طریق پلتفرم‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند به مردم دسترسی پیدا می‌کنند، تبلیغات مدرن را متحول می‌کنند. بر اساس گزارش دفتر تبلیغات اینترنتی (IAB) درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده در سال 2020 با 12.2 درصد افزایش به 139.8 میلیارد دلار رسید و پیش بینی می شود که درآمد تبلیغات اینترنتی تا سال 2025 به بیش از 200 میلیارد دلار در سال برسد.

پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک شکل محبوب تبلیغات آنلاین است که تبلیغات را معمولاً به صورت متنی، در بالا یا کنار نتایج موتورهای جستجو بر اساس پیشنهادهای تبلیغ کننده برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات آن قرار می دهد.

تبلیغات سنتی در مقابل تبلیغات غیر سنتی

روزنامه‌ها، مجلات و سایر رسانه‌های چاپی تا زمان ظهور رادیو و تلویزیون، رسانه‌های اصلی تبلیغات بودند. این منابع تبلیغاتی سنتی همچنان سالانه میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی ایجاد می کنند، اما پلتفرم های تبلیغات دیجیتال مانند گوگل، فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب آن ها را به چالش می کشند.

ایده انواع سایت تبلیغات
ایده انواع سایت تبلیغات

این ها از رایج ترین روش های تبلیغات سنتی هستند:

  • جزوه ها بروشورها یا بروشورهای چاپی هستند که یک محصول، یک تجارت، یک رویداد یا یک فروش را تبلیغ می کنند. آنها کسب و کار را به مردم معرفی می کنند و یکی از ساده ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند.
  • بیلبوردها در اندازه های مختلفی هستند و در مکان های پر رفت و آمد قرار می گیرند تا بیشترین مخاطبان ممکن بتوانند آن ها را مشاهده کنند. تصاویر و متن آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که توجه عموم را به خود جلب کرده و اطلاعات را سریع، ساده و واضح منتشر کنند.
  • پست مستقیم در قالب نامه یا کارت پستال برای مشتریان بالقوه ای که در یک منطقه خاص زندگی می کنند ارسال می شود. پیام ها به ایجاد آگاهی از یک کسب و کار و محصولات آن کمک می کنند.
  • تبلیغات چاپی که در روزنامه ها و مجلات ظاهر می شوند، پیام شرکت را به خوانندگان نشریه می آورند. هرچه تیراژ نشریه بیشتر باشد، مخاطبان بالقوه تبلیغ بیشتر می شود (و هزینه احتمالی تبلیغ بیشتر می شود).
  • بازاریابی رویدادی مطالب چاپی یا دیجیتالی را در مورد یک تجارت و محصولات آن در نمایشگاه‌های تجاری، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و سایر رویدادهای صنعت و مصرف‌کننده توزیع می‌کند. برای جلب توجه شرکت کنندگان در رویداد بر بنرها و علائم متکی است.
  • پخش از طریق تبلیغاتی که در رادیو و تلویزیون پخش می شود، کسب و کار محلی یا ملی را به رسمیت می شناسد. هدف از تبلیغات این است که شنوندگان و بینندگان را مجذوب خود کند تا آنها تلاش کنند تا در مورد محصول تبلیغ شده اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تبلیغات دیجیتال به طور قابل توجهی با همتایان چاپی و پخش خود متفاوت است، اما هدف آن ها افزایش آگاهی در مورد آنچه تبلیغ می شود و ایجاد انگیزه برای تغییر یا اقدام از سوی مخاطبان هدف است. نمونه هایی از تبلیغات دیجیتال به شرح زیر است:

  • تبلیغات نمایشی معمولاً به شکل تبلیغات بنری است که در وب سایت ها و در برخی از برنامه های تلفن هوشمند ظاهر می شود. آن ها می توانند شامل ویدئو، صدا و عناصر تعاملی علاوه بر گرافیک ایستا و متن باشند.
  • تبلیغات جستجوی پولی در نتایجی که گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو ارائه می دهند ظاهر می شود. این تبلیغات متنی شامل تیتر، توضیحات متنی کوتاه و پیوند به سایت تبلیغ کننده است.
  • تبلیغات ویدیویی اغلب قبل یا در حین پخش ویدیوهایی که در YouTube و سایت های مشابه ظاهر می شوند ظاهر می شود. رشد فوق العاده ای برای تبلیغات ویدیویی که روی تلفن های همراه اجرا می شوند انتظار می رود.
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت، لینکدین و سایر رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند. این تبلیغات از توانایی کاربران رسانه های اجتماعی برای اشتراک گذاری، نظر دادن و در غیر این صورت تعامل با تبلیغات سود می برند.
  • تبلیغات بومی محتوای آنلاینی است که با ظاهر و احساس سایت هایی که تبلیغات در آنها نمایش داده می شود مطابقت دارد. تبلیغات اغلب به صورت بررسی یا قرار دادن محصول است که به راحتی با سایر محتوای سایت ترکیب می شود.

کمپین های تبلیغاتی که رسانه های سنتی و غیرسنتی را با هم ترکیب می کنند

تمایز بین تبلیغات سنتی و غیر سنتی همچنان با محبوبیت بیشتر تبلیغات بین کانالی محو می شود. تبلیغات بین کانالی کمپین ها را در رسانه های دیجیتال و سنتی به گونه ای هماهنگ می کند که از نقاط قوت هر کانال استفاده کند و به وضوح با مخاطبان هدف طنین انداز شود. این چند نمونه از شرکت هایی است که جنبه های تبلیغات سنتی و دیجیتال را در کمپین های خود ادغام کرده اند:

ایده انواع سایت تبلیغات
ایده انواع سایت تبلیغات
  • کوکاکولا از کمپین تبلیغاتی سنتی خود با مضمون بابانوئل در سال 2021 با همکاری با اپلیکیشن اتصال طرفداران Cameo  استفاده کرد تا به مردم این فرصت را بدهد که یک تبریک ویدیویی سفارشی از خود مرد قرمزپوش دریافت کنند.
  • پپسی برای اینکه از این رقابت عقب نماند، از پدیده آشپزخانه ارواح با افتتاح یک رستوران مجازی به نام Pep’s Place استفاده کرد که هر نوشیدنی را که مهمانان انتخاب می کردند با یک غذای مناسب جفت می کرد.
تبلیغات رایگان چیست؟

تبلیغات رایگان همان چیزی است که شما فکر می کنید، استراتژی برای کمک به کسب و کار کوچک شما در مقابل مخاطبان شما می‌باشد. شما می توانید با استفاده از دایرکتوری های آنلاین، وبلاگ نویسی مهمان و کمپین های دهان به دهان به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. همه این ها بدون صرف یک ریال برای تبلیغات انجام می شود.
استراتژی های تبلیغات آنلاین رایگان به کارآفرینان کمک می کند تا با افزایش هزینه های تبلیغات مبارزه کنند. مطالعات نشان می دهد که هزینه هر کلیک (CPC) برای تبلیغات جستجوی پولی تنها بین سه ماهه دوم و سوم سال 2021 15 درصد افزایش یافته است. کانال‌های جایگزین (رایگان) برای دستیابی به مشتریان، کسب‌وکار شما را مجبور به رقابت در یک مسابقه گران‌قیمت نمی‌کند.

10 سایت تبلیغاتی رایگان برای ایده انواع سایت تبلیغات را نام ببرید؟

Craigslist
ClassifiedAds.com
لوکانتو
فیس بوک
اودل
yelp
OLX
Google business profile
Chambers of commerce
eBay

تبلیغات سنتی در مقابل تبلیغات غیر سنتی را شرح دهید؟

روزنامه‌ها، مجلات و سایر رسانه‌های چاپی تا زمان ظهور رادیو و تلویزیون، رسانه‌های اصلی تبلیغات بودند. این منابع تبلیغاتی سنتی همچنان سالانه میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی ایجاد می کنند، اما پلتفرم های تبلیغات دیجیتال مانند گوگل، فیس بوک، اینستاگرام و یوتیوب آن ها را به چالش می کشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *