تکنیک های تم سایت تبلیغات

تکنیک های تم سایت تبلیغات

طراحی تبلیغات موفق به سمت مخاطب هدف با دقت انتخاب شده است و شامل عناصری است که به یاد ماندنی هستند و هویت برند شما را تقویت می کنند. نکات تکنیک های تم سایت تبلیغات و الگوهای طراحی تبلیغاتی این مقاله را مرور کنید تا بهترین کار را برای کمپین تبلیغاتی خود را پیدا کنید. اهدافی را تعیین کنید و نقطه فروش منحصر به فرد خود را با تمرکز بر ارائه راه حل برای مشکلات مشتری مشخص کنید

تکنیک های تم سایت تبلیغات برای طراحی

بسته به اهداف خود و جایی که می توانید به اکثر مشتریان خود دسترسی پیدا کنید، یک نوع تبلیغ را انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای از قالب‌های جادوگر طراحی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا ایده‌هایی را برای خلاقان تبلیغاتی شما ایجاد کنیم.

کارهای قبل از شروع طراحی تبلیغات

درست مانند سایر تلاش های بازاریابی شما، طراحی تبلیغات به مقدار مشخصی تحقیق و کار آماده سازی نیاز دارد. برای ایجاد یک تبلیغ موفق، شما و طراحانتان باید هویت برند، مشتریان و اهداف خود را مشخص کرده و با آن ها هماهنگ باشید.

1.هویت نام تجاری خود را که به وضوح تعریف شده است، بگنجانید

مهم است که هویت برند شما و پیام کلیدی که می خواهید به طور مداوم منتقل کنید برای تمام تلاش های بازاریابی شما مشخص شود. این به شما کمک می کند تا با کمپین های تبلیغاتی خود به یک برند منسجم و خاطره انگیز اضافه کنید.

مطمئن شوید که کمپین‌های شما بخشی از یک استراتژی بازاریابی کلی و مجموعه‌ای از اهداف تجاری است که در راستای دستورالعمل‌های برند شما ایجاد شده‌اند. از این راهنمایی که شامل داستان برند، لوگو، پالت رنگ، دستورالعمل های تصویر، تایپوگرافی و صدا و لحن شما می شود برای تصمیم گیری در مورد طراحی استفاده کنید.

2. بدانید که چه کسی را هدف قرار می دهید

در حالت ایده آل، شما باید تبلیغ خود را با در نظر گرفتن شخصیت مشتری طراحی کنید. این ها شخصیت های خاصی هستند که می توانید از داده های مربوط به مخاطبان هدف خود ایجاد کنید و می توانید از طریق تحقیقات بازار جمع آوری کنید. شخصیت مشتری نماینده اکثریتی است که محصولات شما را می خرند یا برای خدمات شما ثبت نام می کنند.

پروفایل شخصی مشتری نیازها و اولویت ها را مشخص می کند تا به شما ایده دهد که مخاطبان هدف شما از برند شما چه می خواهند و چه انتظاراتی دارند. از اطلاعات مربوط به آنچه می خرند، از چه کسی خرید می کنند و چه چیزی ممکن است واکنش احساسی را برای ایجاد طرح های تبلیغاتی خود ایجاد کند، استفاده کنید.

3.USP خود را پایین بیاورید و اهداف را تعیین کنید

به این فکر کنید که چگونه می توانید ارزش محصولات یا خدمات خود را از طریق طراحی خود منتقل کنید. مطمئن شوید که آن را به مزایایی که برای مشتریان خود ارائه می دهید گره بزنید. اگر انگیزه ها، نیازها و اینکه چگونه محصولات شما می توانند مشکلی را برای آن ها حل کنند، درک کنید، برقراری ارتباط شخصی تری با طراحی خود آسان تر است.

به آن چیزهایی را اضافه کنید که برند شما منحصر به فرد است و شما را از رقبا متمایز می کند. ویژگی های منحصر به فرد را در تبلیغات خود منتقل کنید اما تمرکز خود را روی راه حلی که ارائه می دهید حفظ کنید.

با وجود اینکه هدف کلی تبلیغ شما این است که مشتریان خود را به خرید وادار کنید، اما بیشتر به آن توجه کنید. تعیین کنید که چگونه می خواهید طراحی شما مخاطبان هدف شما را برای اقدام جذب کند.

برای طرح های تبلیغاتی خود یک هدف مشخص مشخص کنید، مانند اینکه مردم را برای ثبت نام در یک رویداد، بازخرید یک پیشنهاد یا کمک مالی بپذیرید. همه مولفه ها باید مخاطبان شما را به سمت این دعوت به اقدام یا CTA در طراحی شما هدایت کنند.

4. با تبلیغات نمایشی به مخاطبان گسترده ای برسید

تبلیغات نمایشی در قالب‌های بصری متفاوتی ارائه می‌شوند که می‌توانید در وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی پیدا کنید. آنها می توانند تصاویری با متن یا ویدیوهای کوتاه با یا بدون صدا باشند. آنها همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند زیرا در پلتفرم های مختلف آنلاین توزیع می شوند.

تکنیک های تم سایت تبلیغات
تکنیک های تم سایت تبلیغات
  • تبلیغات بنری: این تبلیغات در بالا یا کناره های وب سایت ها ظاهر می شوند.
  • تبلیغات بینابینی: این تبلیغات اکنون در دستگاه های تلفن همراه بسیار محبوب هستند. آگهی کل صفحه را پوشش می دهد و کاربران باید قبل از دسترسی به صفحه فرود آن را ببندند
  • تبلیغات رسانه ای غنی: این نوع تبلیغات نمایشی از ویژگی های تعاملی برای جذب مخاطبان شما به روش های مختلف استفاده می کند. آن ها معمولاً دارای ویدیوهای تعاملی، نظرسنجی یا دکمه هستند.

با توجه به محیط هیجان انگیز یک وب سایت، برنامه یا رسانه های اجتماعی، کاربران اغلب تبلیغات نمایشی را نادیده می گیرند یا نادیده می گیرند. ایجاد یک طرح فریبنده که علاقه آنها را جلب کند و از CTA شما پیروی کند بسیار مهم است.

با تبلیغات نمایشی، می توانید به دسترسی گسترده ای دست پیدا کنید و آگاهی از برند را ایجاد کنید. آنها مقرون به صرفه هستند و شما کنترل بیشتری روی مکان نمایش تبلیغات خود از طریق گزینه های هدف گذاری فراوان در ابزارهای تبلیغاتی دارید. با مجموعه کاملی از معیارها مانند کلیک‌ها، نمایش‌ها و تبدیل‌ها به راحتی می‌توانید نتایج قابل اندازه‌گیری دریافت کنید.

5. از یک پالت رنگ ثابت برای شناسایی برند استفاده کنید

با استفاده از عناصر منحصر به فرد برند خود مانند لوگوها، پالت های رنگی و نمادها، برند خود را متمایز کنید و خود را از رقبا متمایز کنید. برای ایجاد یک طراحی قابل تشخیص در تمام کمپین های تبلیغاتی خود ثابت بمانید.

طراحی و کپی خود را ساده نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما می‌دانند چه می‌خواهید انجام دهند. خلاقیت های تبلیغاتی خود را در اندازه های مختلف آماده کنید تا مطمئن شوید که پاسخگو هستند و بدون اینکه تار، دراز یا بریده به نظر برسند، در چندین کانال کار می کنند.

در قالب تبلیغاتی قابل دانلود خود، از رنگ‌های آبی و زرد برند استفاده کردیم. این  رنگ ها به خوبی با هم هماهنگ می شوند زیرا کنتراست چشم نوازی را ایجاد می کنند که ما برای رساندن پیام اصلی استفاده می کردیم. بینندگان را جذب می کند که به پیشنهاد آزمایشی رایگان و فراخوان اقدام برای ثبت نام نگاه کنند.

مهم ترین اطلاعات در سمت چپ با توجه به ترتیب خواندن از جمله لوگو که از رنگ های برند نیز استفاده می کند، قرار می گیرد. آیکون های سمت راست پالت رنگ برند و رنگ های مکمل را ادغام می کنند.

6. هویت برند خود را با یک طرح رنگ یکپارچه ثابت کنید

اگر از عکس ها در طراحی تبلیغات خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که طرح رنگ شما با بقیه طرح های شما مطابقت دارد تا ظاهری یکپارچه داشته باشید. فقط اطلاعات کاملاً ضروری و یک فراخوان برای اقدام را درج کنید تا مطمئن شوید که تبلیغ شما کیفیت بالای خود را حتی در صورت تغییر اندازه حفظ می کند.

تصویر جذابی را انتخاب کنید که با دستورالعمل های تصویر برند شما مطابقت داشته باشد. اگر منابعی برای تصاویر بسیار حرفه ای ندارید، از  تصاویر بدون حق امتیاز  برای طراحی تبلیغات خود استفاده کنید.

ما یک عکس با کیفیت بالا که نشان دهنده لذت و هیجان سفر است را برای طراحی قابل ویرایش خود انتخاب کردیم. تصویر بیننده را به داخل می‌کشاند و طرح‌بندی ساده و فونت خوانا در کابین استفاده شده به شما امکان می‌دهد به سرعت کپی کنید.

متن و بنر مشکی با لباس مدل در تصویر و لوگوی داخل بنر مطابقت دارد. آن ها همچنین از پس زمینه روشن تر دریا و آسمان متمایز هستند.

7. با تبلیغات ویدیویی خود داستان بگویید

با سرعت پهنای باند بهتر و افزایش رسانه های اجتماعی، فرمت ویدئو در دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. امروزه،  68 درصد از مصرف‌کنندگان تماشای ویدیوها را برای اطلاع از محصولات یا خدمات جدید ترجیح می‌دهند . همانطور که مخاطبان برای مصرف محتوا از تلویزیون به اینترنت رفتند، برندها فرصت های تبلیغاتی جدیدی را دیدند و با آن ها حرکت کردند.

تکنیک های تم سایت تبلیغات
تکنیک های تم سایت تبلیغات

تبلیغات ویدیویی اکنون در سراسر جهان آنلاین از وب سایت ها گرفته تا رسانه های اجتماعی و برنامه ها پخش شده است. تولید حرفه ای ویدیو سرمایه گذاری بزرگ تری نسبت به طراحی گرافیکی است، اما بازده آن اغلب بیشتر از تبلیغات تصویری است. اگر منابع شما محدود است، ویدئوهای سهام را  متناسب با کمپین خود  ویرایش کنید.

فیلم‌های به کار برده شده کوتاه هستند تا کاملاً با نیازهای توجه کوتاه در رسانه‌های اجتماعی مطابقت داشته باشند و به شما امکان می‌دهند پیام خود را به سرعت منتقل کنید. حتی اگر مدت زمان کوتاهی دارید، سعی کنید پیام خود را در یک داستان گنجانده باشید. گفتن یک داستان کمک می کند تا مخاطبان خود را مجذوب خود کنید و آنها را از ابتدا تا انتها تماشا کنند.

8. با یک تبلیغ ویدیویی کوتاه، آگاهی از برند را افزایش دهید

تبلیغات ویدیویی روشی چشم نواز برای تقویت کمپین آگاهی از برند شماست. چشمان ما به طور خودکار به سمت تصاویر متحرک کشیده می شوند. اگر تبلیغ ویدیویی شما مدام در فیدهای رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر مخاطبان هدف شما ظاهر شود، آنها شروع به شناسایی برند شما کرده و کنجکاو می شوند.

برای جلب توجه، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با کیفیت بالا و ظاهر حرفه ای است. برای آگاهی از برند، لوگو و آدرس وب سایت یا هر کانال دیگری را که می خواهید مخاطبانتان به آن بروند، درج کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، آن را یک فراخوان روشن برای اقدام کنید.

9. با یک انیمیشن چشم نواز در بین مخاطبان خود بچرخید

بسته به نوع برندی که برای آن تبلیغات ایجاد می‌کنید، یک انیمیشن ممکن است انتخاب بهتری نسبت به فیلم‌های لایو اکشن باشد. ساخت یک انیمیشن باعث می شود در صورت تبلیغ محصولات یا خدمات پیچیده، به این فکر کنید که چگونه پیام خود را ساده کنید.

برای ایجاد یکی، پیام کلیدی خود و نحوه عملکرد محصولتان را به یک توضیح ساده که در پانزده ثانیه و در حدود پانزده ثانیه می گنجد خلاصه کنید. از این برای طراحی یک انیمیشن جذاب بصری با کمک آیکون ها و متن استفاده کنید.

طرح قابل دانلود ما برای تبلیغات ویدیویی خانه هوشمند با باند پهن و هوشمند، موضوع مناسبی برای یک ویدیوی متحرک ارائه می دهد. این یک راه آسان برای نمایش اتصالات مختلف با دستگاه های خانگی در یک ویدیوی کوتاه و موثر است.

10. با تبلیغات رسانه های اجتماعی از هدف گذاری دانه ای بیشتر استفاده کنید

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی باید حتی بیشتر از سایر تبلیغات برجسته باشد، زیرا مخاطبان هدف شما در فید خود به دنبال آخرین به‌روزرسانی‌های دوستان، خانواده یا افراد مشهوری که دنبال می‌کنند می‌گردند. این بدان معنی است که تبلیغ شما باید حداقل به اندازه این به روز رسانی ها جالب باشد.

برای ایجاد تبلیغ چشم نواز خود در رسانه های اجتماعی، مطمئن شوید که به راحتی قابل درک است، در فید مخاطبان هدف شما احساس طبیعی می کند و توجه آنها را در کمتر از سه ثانیه جلب می کند. همیشه از تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود استفاده کنید. تصاویر با کیفیت پایین هرزنامه و غیرقابل اعتماد به نظر می رسند.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی معمولا CTA های از پیش تعریف شده ای را ارائه می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. CTA را انتخاب کنید که با کمپین شما مطابقت دارد و یک صفحه فرود مرتبط آماده داشته باشید که بتوانید به آن پیوند دهید. اطمینان حاصل کنید که شامل تمام اطلاعات مورد نیاز یک خریدار بالقوه است.

یکی از مفیدترین ابزارها هنگام اجرای تبلیغات رسانه های اجتماعی، توانایی انجام تست A/B است. یک یا دو عنصر را در تبلیغ خود انتخاب کنید که قرار است متفاوت باشند و دو تبلیغ متفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال، با تنظیم CTA و تصویر آزمایش کنید. نظارت کنید که کدام تبلیغ عملکرد بهتری دارد و تبلیغی را که به خوبی کار نمی کند رها کنید.

با افزودن و تنظیم جمعیت‌شناسی و علایق، می‌توانید با هدف‌یابی کاملاً دقیق باشید. گزینه‌های دیگر آپلود یک فایل مشتری با سرنخ‌ها و استفاده از تبلیغات هدف‌گیری مجدد برای یافتن مشتریانی است که قبلاً کسب‌وکار شما را بررسی کرده‌اند اما تبدیل نشده‌اند.

تکنیک های تم سایت تبلیغات
تکنیک های تم سایت تبلیغات

11. همکاری با محتوای اینفلوئنسر را ترویج دهید

همکاری با یک اینفلوئنسر یا ایجاد کننده محتوا، فرصت مناسبی برای محتوای تبلیغاتی حمایت شده است. همکاری روشی معتبرتر برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری با تبلیغات شماست، زیرا برند شرکت خود را با برند شخصی همکار خود ترکیب می کنید.

از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی معمولاً به عنوان یک فضای شخصی در نظر گرفته می‌شوند، تبلیغات را می‌توان به‌عنوان مزاحم تلقی کرد. همکاری با یک سازنده محتوای قابل اعتماد، اعتبار ایجاد می‌کند و باعث می‌شود که تبلیغات شما توسط مخاطبانی دیده شود که به احتمال زیاد به کسب و کار شما علاقه دارند.

به این موارد تأیید کارشناسانی را که در حوزه خود قرار دارند اضافه کنید که نظرات و نظرات آنها در مورد محصولات یا خدمات شما توسط دنبال کنندگان آنها ارزشمند است و شما کمپین بازاریابی تأثیرگذار موفق خود را ایجاد کرده اید.

در قالب قابل دانلود ما از یک تبلیغ همکاری، ویژگی برجسته تصویر اینفلوئنسر است. این باعث می شود که فوراً برای دنبال کنندگان قابل تشخیص باشد و علاقه به تبلیغ را برانگیزد.

برندهای مورد علاقه در تمام حروف روی پس‌زمینه قرمز، بلافاصله به بیننده می‌گویند که تبلیغ درباره چیست و این موضوع را با عنوان اضافی بیشتر توضیح می‌دهد. همچنین بهترین کار این است که با افزودن لوگوی برند مشخص کنید که این تبلیغ بخشی از یک همکاری است.

12. شراکت خود را با کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

به جای پنهان کردن مشارکت خود با سایر مشاغل، این نوع همکاری را کاملاً پذیرفته و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. درست مانند کمپین اینفلوئنسر، با تگ کردن شریک تجاری خود در همه پست ها، مخاطبان بیشتری به دست خواهید آورد.

در کنار یک کمپین تبلیغاتی، این فرصت‌های جدیدی را برای پست‌های ارگانیک باز می‌کند که داستان پشت صحنه مشارکت شما و مصاحبه‌های مربوط به همکاری شما را بیان می‌کند. تبلیغ شما باعث ایجاد علاقه می شود و افراد می توانند در صفحات کسب و کار یا وب سایت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در قالب آگهی دانلودی خود، دو طرح برند Holly Kelly و Social Gym را ادغام کردیم. این در دو فونت مختلف  Quicksand  برای Holly Kelly و  Anton  برای Social Gym بیشتر مشهود است. دسته های رسانه های اجتماعی اضافه شده، یافتن هر دو کسب و کار را برای مخاطبان هدف آسان می کند.

ما از رنگ های مکمل سبز و صورتی استفاده کردیم که می تواند رنگ های مرتبط با هر برند نیز باشد. این نماد توسط دمبل های مرتبط با ورزشگاه و ایجاد یک X که بر ارتباط بین این دو برند تأکید دارد، تشکیل شده است.

کپی اضافی اطلاعات بیشتر و یک هشتگ مارک را ارائه می دهد تا این کمپین تبلیغاتی بیشتر قابل تشخیص باشد. بازدیدکنندگان باشگاه می توانند از آن برای شرکت در گفتگو پیرامون این مشارکت جدید استفاده کنند.

13. فروش خود را با طراحی تبلیغات برای بازاریابی ایمیلی افزایش دهید

بازاریابی ایمیلی هنوز یک تکنیک فوق العاده موفق برای افزایش بازگشت سرمایه است، زیرا مطالعات نشان می دهد که به ازای هر 1 دلاری که خرج می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط ​​42 دلار بازده داشته باشید.

این تنها در صورتی کار می‌کند که ایمیل‌های شما حاوی کپی قانع‌کننده‌ای باشد که زیر آن یک پیام جذاب بصری خط کشیده شده باشد. برای متمایز شدن از بسیاری از ایمیل‌هایی که مشتریان روزانه دریافت می‌کنند، مطمئن شوید که طراحی شما چشم نواز و ساده با یک فراخوان برای اقدام واضح است.

یکی از دلایل موثر بودن بازاریابی ایمیلی این است که مشتریان شما برای دریافت ایمیل های شما شرکت می کنند، که نشان دهنده علاقه واقعی است و پایه خوبی برای فروش بالقوه ایجاد می کند.

تکنیک های تم سایت تبلیغات
تکنیک های تم سایت تبلیغات

بسته به اندازه لیست پستی خود، می توانید با کمک نرم افزار بازاریابی ایمیلی مانند  Moosend ، مخاطبان هدف خود را بر اساس علایق مختلف به گروه هایی تقسیم کنید. مشابه هدف‌گیری دقیق‌تری که با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید، تبلیغات شما فقط به افرادی نشان داده می‌شود که قبلاً ابراز علاقه کرده‌اند.

تکنیک های تم سایت تبلیغات برای طراحی را بنویسید؟

بسته به اهداف خود و جایی که می توانید به اکثر مشتریان خود دسترسی پیدا کنید، یک نوع تبلیغ را انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای از قالب‌های جادوگر طراحی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا ایده‌هایی را برای خلاقان تبلیغاتی شما ایجاد کنیم.

کارهای قبل از شروع طراحی تبلیغات را شرح دهید؟

درست مانند سایر تلاش های بازاریابی شما، طراحی تبلیغات به مقدار مشخصی تحقیق و کار آماده سازی نیاز دارد. برای ایجاد یک تبلیغ موفق، شما و طراحانتان باید هویت برند، مشتریان و اهداف خود را مشخص کرده و با آن ها هماهنگ باشید.

چگونه با تبلیغات نمایشی به مخاطبان گسترده ای برسیم؟

تبلیغات نمایشی در قالب‌های بصری متفاوتی ارائه می‌شوند که می‌توانید در وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی پیدا کنید. آنها می توانند تصاویری با متن یا ویدیوهای کوتاه با یا بدون صدا باشند. آنها همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند زیرا در پلتفرم های مختلف آنلاین توزیع می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *