بهترین تم سایت تبلیغات

بهترین تم سایت تبلیغات

اگر یک وب سایت برای یک آژانس بازاریابی ایجاد می کنید، یا می خواهید خدمات بازاریابی خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید، مجموعه ای از بهترین تم سایت تبلیغات متنوع از تم های وردپرس الهامات و گزینه های زیادی را ارائه می دهد

بهترین تم سایت تبلیغات چند منظوره

بسیاری از این قالب‌ها تم‌های چند منظوره هستند که شامل نسخه‌های آزمایشی متعددی هستند که طیف وسیعی از کاربردها را پوشش می‌دهند. این بدان معناست که نه تنها می توان از آن ها برای ایجاد یک وب سایت شرکت بازاریابی استفاده کرد، بلکه می توان از انواع مختلف سایت های دیگر نیز استفاده کرد.

بنابراین، اگر طراحی وب را به عنوان بخشی از لیست خدمات خود قرار می دهید، انتخاب موضوع مناسب در اینجا می تواند زمان و تلاش زیادی را برای شما صرفه جویی کند.

سایر ویژگی های محبوب موجود در برخی از تم های این مجموعه شامل صفحه سازهای کشیدن و رها کردن است که ایجاد طرح ها و طرح های سفارشی برای سایت شما را آسان می کند. ابزارهای سازنده نمایش اسلاید که به شما امکان می دهد اسلایدرهای متحرک را به محتوای خود اضافه کنید.

پشتیبانی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک که به شما امکان می دهد هزینه خدمات و محصولات خود را مستقیماً از وب سایت خود دریافت کنید و بسیاری از قالب های صفحه از پیش ساخته شده برای طیف گسترده ای از اهداف.

همچنین می‌توان فرض کرد که همه این تم‌ها کاملاً پاسخگوی تلفن همراه هستند تا به بازدیدکنندگان شما در حال حرکت پاسخ دهند و همچنین می‌توانند از آخرین نمایشگرهای دسکتاپ شبکیه چشم با وضوح بالا استفاده کنند.

خرید یک تم تجاری همچنین تضمین می‌کند که به سطح خوبی از پشتیبانی کاربر و مشتری دسترسی پیدا می‌کنید تا به شما کمک کند تا بهترین استفاده را از موضوع خود ببرید و همچنین در صورت بروز مشکل به شما کمک می‌کند.

همه این مضامین برای کمک به شما ایجاد شده‌اند که سرنخ‌ها و کسب وکار بیشتری را از وب‌سایت خود ایجاد کنید، بنابراین در واقع این موضوع به این بستگی دارد که کدام یک طراحی و ظاهری دارد که به بهترین وجه با برند یا تجارت شما مطابقت دارد:

1.تم سیدنی

سیدنی تعدادی دمو دارد که برای سایت های بازاریابی ایده آل هستند.

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت راه اندازی کنید تا خدمات بازاریابی خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید، تم های سیدنی چند گزینه خوب در اختیار شما قرار می‌دهند.

دموهای آژانس با استاندارد بالایی طراحی شده اند و به شما کمک می کنند تا یک حضور آنلاین حرفه ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید. چه به عنوان یک فریلنسر به صورت انفرادی کار کنید یا از طریق یک آژانس خدمات ارائه دهید، سیدنی به شما کمک می کند تا سایت جدید خود را آنلاین کنید.

سیدنی علاوه بر ارائه مجموعه کاملی از قالب‌های آماده برای وب‌سایت خود، با ابزار صفحه‌ساز Elementor نیز کار می‌کند تا شما را قادر سازد آن قالب‌ها را سفارشی کنید.

به لطف این، اضافه کردن برند و سایر اولویت های طراحی خود به سایت آسان است. سایر ویژگی‌ها، مانند پشتیبانی از سرصفحه‌های ویدیو، کد بارگذاری سریع و پشتیبانی  WooCommerce، کمک می‌کنند تا سیدنی به یک تم جذاب تبدیل شود.

2. تم SEO WP

SEO WP موضوعی است که برای هر کسی که یک وب سایت برای یک رسانه اجتماعی یا آژانس بازاریابی دیجیتال ایجاد می کند، ساخته شده است.

در حالی که این موضوع برای یک طاقچه خاص ایجاد شده است، هنوز یک ابزار بسیار انعطاف پذیر برای توسعه وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای است.

با  SEO WP، خارج از جعبه، به طیف گسترده ای از سبک ها و طرح بندی های هدر برای وب سایت خود دسترسی خواهید داشت. با این کار، ارائه اولین قسمت از وب سایت شما آسان می شود.

با حرکت به پایین صفحه، طرح‌بندی صفحه اصلی شما می‌تواند به همان اندازه سفارشی شود تا نیازهای شما را برآورده کند، قبل از اینکه طراحی خود را با پیکربندی پاورقی سفارشی به پایان برسانید.

اگر به دنبال یک موضوع مقرون‌به‌صرفه از بین بهترین تم سایت تبلیغات هستید، اما همچنان می‌خواهید شخصیت منحصربه‌فرد خود را در وب‌سایت خود ثبت کنید، SEO WP  و بسیاری از تنظیمات و گزینه‌های پیکربندی آن مورد توجه شما خواهد بود.

علاوه بر این، برای اینکه واقعاً به شما کمک کند طراحی اصلی سایت خود را داشته باشید، این قالب وردپرس بازاریابی شامل افزونه سازنده صفحه WPBakery ممتاز است.

این ابزار محبوب به شما اجازه می دهد تا فراتر از آنچه در حال حاضر با ویرایشگر پست وردپرس سنتی امکان پذیر است بروید. اکنون می توانید شروع به ساخت چند طرح بندی چشمگیر برای محتوای خود کنید – همه این ها از طریق یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن.

شایان ذکر است که این بسته تم مقرون به صرفه شامل کتابخانه‌ای از تصاویر و نمادهای حرفه‌ای نیز می‌شود که می‌توانید بدون هزینه اضافی در سراسر پست‌های خود از آنها استفاده کنید.

چه در جستجوی تمی باشید که در خارج از جعبه عالی به نظر برسد، یا تمی باشید که آماده بهینه سازی و سفارشی سازی کامل باشد، SEO WP  می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

3. تم Divi

Divi موضوع اصلی از Elegant Themes است و ابزاری است که می‌توان از آن برای ساخت هر نوع وب‌سایتی استفاده کرد.

اگر این موضوع را انتخاب کنید، به کتابخانه بزرگی از طرح‌بندی‌های صفحه از پیش ساخته شده دسترسی خواهید داشت که می‌توانند تنها با چند کلیک در سایت شما مستقر شوند.

این قالب‌ها صفحات ضروری برای هر وب‌سایتی را پوشش می‌دهند، مانند صفحه درباره، صفحه تماس و بسیاری موارد دیگر و همچنین بسیاری از موارد متمرکز بر بازاریابی، مانند قالب‌های صفحه فرود، طراحی‌های صفحه فروش و منتخبی از صفحه اصلی با تبدیل بالا است.

با این حال، همانطور که در بررسی دستی تم Divi به جزئیات پرداختیم ، شما به طرح‌بندی‌های از پیش ساخته شده محدود نمی‌شوید. ادغام ابزار طراحی صفحه چشمگیر Divi Builder به این معنی است که می توانید هر یک از قالب های ارائه شده را ویرایش کنید یا قالب خود را از ابتدا به راحتی ایجاد کنید.

Divi  یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس موجود است. با این حال، به لطف ابزار صفحه ساز آن، دادن ظاهر و احساس منحصر به فرد به وب سایت شما مشکلی ندارد.

شایان ذکر است که هنگام خرید  Divi، به تمام تم های دیگر از Elegant Themes نیز دسترسی خواهید داشت. با کمی هزینه بیشتر، می‌توانید به فرم انتخاب ایمیل و افزونه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را ارتقا دهید و به آن ها دسترسی پیدا کنید تا واقعاً به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند.

4. تم Affirm

Affirm  به عنوان یک سازنده وب سایت برای متخصصان بازاریابی توصیف می شود.

بر اساس ویژگی های  Affirm، این موضوع برای هر کسی که می خواهد نقش فعال تری در ساخت وب سایت بازاریابی خود داشته باشد ایده آل است. در حالی که دارای تعداد زیادی دموهای وب سایت متمرکز بر بازاریابی است که آماده وارد شدن به داشبورد وردپرس شما هستند، همچنین دارای بیش از 200 عنصر طراحی است که می توانید از آن ها برای ساخت صفحات و محتوای وب سایت خود استفاده کنید.

Affirm  همچنین دارای بیش از 400 بلوک محتوا است که اساساً بخش‌های صفحه هستند که می‌توانند برای ایجاد سریع صفحاتی که نیازهای شما را برآورده می‌کنند ترکیب شوند. بخش‌های دیگر وب‌سایت شما را می‌توان با استفاده از ویژگی تم‌ساز که در Affirm ادغام شده است، سفارشی کرد. از آنجایی که Affirm یک ابزار سازنده پاپ آپ نیز دارد، می توانید عناصر ثبت ایمیل سفارشی را به وب سایت خود اضافه کنید تا لیست سرنخ های بالقوه خود را افزایش دهید.

این تم شامل یک ابزار فرم ساز ممتاز نیز می باشد تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنید.

بهترین تم سایت تبلیغات
بهترین تم سایت تبلیغات

5. تم Deva

Deva یک قالب وردپرس بازاریابی با تعداد زیادی قالب صفحه فرود است.

این طرح زمینه برای کمک به افراد برای انتشار صفحات فرود برای اهداف مختلف طراحی شده است و انتخاب زیادی از الگوهای متمرکز بر تبدیل را ارائه می دهد. با  Deva، بیش از 30 دمو دریافت می‌کنید، از جمله تعدادی که به طور خاص برای آژانس‌های بازاریابی ساخته شده‌اند. همچنین بیش از 70 صفحه داخلی دریافت می کنید که ساخت وب سایت خود را آسان می کند.

به لطف سیستم طراحی منحصر به فرد آن، Deva  نیز به راحتی قابل سفارشی سازی است. علاوه بر تنظیمات تم استاندارد، می‌توانید از میان مجموعه‌ای از پوسته‌ها انتخاب کنید، سبک دکمه‌های جهانی را تغییر دهید و یک پالت رنگی را انتخاب کنید که در سرتاسر سایت شما اعمال می‌شود.

Deva  با پلاگین صفحه ساز Elementor کار می کند تا بتوانید سایت خود را به راحتی ویرایش کنید.

6. تم Optimize

Optimize مخصوص برای بازاریابی دیجیتال، سئو و آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی و فریلنسرها ایجاد شده است.

اگر می‌خواهید مشتریان با کیفیتی را که کسب‌وکارتان شایسته آن است جذب کنید، به یک وب‌سایت با کیفیت بالا نیاز دارید که با موضوعی مانند Optimize ساخته شده باشد.

برای کمک به داشتن ظاهر و احساس مناسب برای وب سایت بازاریابی خود، Optimize شامل 12 طراحی صفحه اصلی مجزا است. اگرچه همه این طراحی‌های صفحات اصلی برای ایجاد وب‌سایت‌های بازاریابی ساخته شده‌اند، اما هر کدام تمرکز متفاوتی دارند.

برای برخی از مشاغل، صفحه اصلی آژانس سئو ممکن است بهترین گزینه باشد، برای نوع دیگری از پروژه، صفحه اصلی متمرکز بر تجزیه و تحلیل می تواند همه کادرها را علامت بزند.

همانطور که از یک تم ساخته شده برای آژانس های بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو انتظار دارید، Optimize  شامل پشتیبانی کامل از بهترین افزونه های سئو وردپرس است. این می تواند به اطمینان حاصل شود که محتوای شما در موتورهای جستجو رتبه برجسته ای دارد. به همین دلیل، نه تنها سایت شما به راحتی توسط مخاطبان هدف شما پیدا می شود، بلکه نشان دهنده توانایی های سئوی شما خواهد بود.

برای کمک به تبدیل وب‌سایت شما به یک ماشین تولید سرنخ مؤثرOptimize  شامل مجموعه‌ای از قالب‌های صفحه است که به شما در انتشار مطالعات موردی و سایر محتواها کمک می‌کند. سپس می توان از این محتوا برای توضیح نحوه کار و کارهایی که می توانید برای مشتریان خود انجام دهید استفاده شود.

همچنین مجموعه ای مفید از عناصر اینفوگرافیک وجود دارد که می تواند به محتوای شما کمک کند تا در صفحه برجسته شود و مخاطبان شما را بهتر جذب کند.

Optimize دارای طراحی و لیست ویژگی های مناسبی است که به شما کمک می کند یک وب سایت حرفه ای و موثر برای آژانس خود ایجاد کنید.

7. تم SEO Crawler

SEO Crawler یک تم وردپرس برای آژانس های بازاریابی دیجیتال است که در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصص دارند.

سه طرح بندی صفحه اصلی SEO Crawler از پیش ساخته شده به شما فرصتی عالی برای انتخاب طرح مناسب برای وب سایت آژانس سئوی خود می دهد.

هر یک از این سه طرح ظاهری جسورانه و شیک دارند که بلافاصله به مشتریان و مشتریان بالقوه شما نشان می دهد که آژانس شما یک آژانس معتبر ارائه دهنده خدمات معتبر است.

با استفاده از نوار لغزنده صفحه اصلی، می توانید از قالب نمایش اسلاید محبوب برای نمایش اطلاعات کلیدی در مورد خدمات و آژانس خود استفاده کنید.

هنگامی که بازدیدکنندگان شما در صفحه اصلی وب سایت شما به سمت پایین حرکت می کنند، تمام عناصری را که انتظار دارید در قالب وردپرس بازاریابی پیدا کنید، مشاهده خواهند کرد.

بسته به اینکه کدام یک از سه نسخه نمایشی را انتخاب می‌کنید و نحوه پیکربندی آن، می‌تواند شامل شبکه‌ای باشد که مهم‌ترین خدمات یا ویژگی‌های شما را همراه با یک نماد جذاب فهرست می‌کند.

فرمی برای درخواست تماس رایگان، نقل قول یا گزارش؛ و به بهترین صفحات سایت شما لینک دهید. عناصر مفید بیشتری در صفحات اصلی دمو خزنده SEO وجود دارد که برای قدردانی از آنها واقعاً باید دیده شود.

بهترین تم سایت تبلیغات
بهترین تم سایت تبلیغات

SEO Crawler یک قالب وردپرس بازاریابی نیست که فقط به شما کمک کند یک صفحه اصلی قدرتمند برای وب سایت خود ایجاد کنید. قالب های محتوای صفحات داخلی سایت شما همگی با استاندارد بالایی طراحی شده اند. در این بسته، طرح هایی برای انتشار مطالعات موردی، جزئیات برنامه های خدمات خود، صفحات فرود برای ارتقای خدمات خود، نمایه های اعضای تیم و موارد دیگر را خواهید یافت.

SEO Crawler شامل تمام محتوای از پیش ساخته شده ای است که وب سایت بازاریابی شما به آن نیاز دارد، به علاوه یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای انجام کارهای سفارشی سازی است.

8. تم Reuss

Reuss  یک تم جذاب وردپرس برای ایجاد وب سایت برای ارائه دهندگان خدمات بازاریابی و آژانس ها در بین بهترین تم سایت تبلیغات است.

اگر به یک وب سایت با نوع طراحی نیاز دارید که به شما کمک کند خدمات بازاریابی خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید،Reuss دموهایی دارد که برای شما مفید خواهد بود. این بسته شامل چهار طرح بندی مختلف صفحه اصلی و همچنین یک الگوی صفحه فرود و یک گزینه به زودی است. با تشکر ازReuss  باید بیشتر سناریوهایی را که هنگام ساخت وب سایت خود با آن ها روبرو می شوید پوشش دهد.

از آنجایی که الگوهای Reuss شامل بسیاری از عناصر مختلف است، همه آن ها باید هم برای افرادی که خدمات بازاریابی ارائه می دهند و هم برای سازمان هایی مانند آژانس های بازاریابی که نیاز به حضور آنلاین با کیفیت بالا دارند، به خوبی کار کنند.

منصفانه باید بگوییم که قالب های Reuss گزینه های چند منظوره ای هستند که تمرکز زیادی بر ایجاد وب سایت های بازاریابی دارند.

هنگامی که مجموعه ای از الگوها را وارد کردید، می توانید اضافه کردن و حذف عناصر را شروع کنید تا آن ها را بیشتر به سمت اهداف خود هدف قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر شما یک بازاریاب آزاد هستید، ممکن است بخواهید بخش‌های پروفایل اعضای تیم را حذف کنید، در حالی که اگر یک آژانس بازاریابی دیجیتال را اداره می‌کنید، بخش نمایه شخصی ممکن است چندان مرتبط نباشد.

برای کمک به سفارشی‌سازی قالب‌ها به گونه‌ای که ظاهر درستی داشته باشند، پشتیبانی از ابزار صفحه‌ساز کشیدن و رها کردن Elementor  به شما این امکان را می‌دهد تا همه محتوای نسخه‌ی نمایشی را برای ویرایش باز کنید.

همانطور که می توانید کارهای زیادی را با این ابزار انجام دهید، کارهایی مانند جابجایی عناصر صفحه، تغییر رنگ ها و حتی طراحی محتوای سفارشی جدید از ابتدا همه در اختیار شما هستند.

اگر می‌خواهید به وب‌سایت بازاریابی خود چند شکوفایی بیشتری بدهید تا به آن کمک کنید تا از بقیه متمایز شود، ممکن است خوشحال شوید که بدانید هنگام استفاده از این موضوع می‌توانید به راحتی انیمیشن‌ها را در وب‌سایت خود فعال کنید.

برخی از نمونه‌های این افکت‌ها عبارتند از پیمایش اختلاف منظر، ذرات سفارشی، و انیمیشن‌های شی که با مشاهده عناصر صفحه فعال می‌شوند.

Reuss بیش از حد کافی محتوای از پیش ساخته شده دارد تا اطمینان حاصل کند که می توانید وب سایت بازاریابی خود را بدون نیاز به ابزار اضافی راه اندازی کنید.

9. تم Panda

Panda یک آژانس بازاریابی خلاق و تم وردپرس استودیویی است.

Panda که برای کمک به تبلیغ خدمات بازاریابی خود به صورت آنلاین ساخته شده است، صرف نظر از اینکه آژانس بزرگی را اداره می کنید یا به صورت انفرادی کار می کنید، انتخاب خوبی است.

انتخاب کوچک اما خوب طراحی شده از دموها به شروع پروژه وب سایت شما کمک می کند، در حالی که کتابخانه آموزش های ویدیویی در دسترس است تا شما را در کل فرآیند راهنمایی کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ظاهر وب سایت خود داشته باشید، فراتر از انتخاب ساده نسخه ی نمایشی، پاندا از طریق پشتیبانی از افزونه صفحه ساز Elementor کاملاً قابل تنظیم است.

بهترین تم سایت تبلیغات
بهترین تم سایت تبلیغات

به لطف این، تمام جنبه های وب سایت شما، از جمله هدر و پاورقی، از طریق یک رابط کاربر پسند قابل ویرایش هستند. برای اینکه وب سایت شما با قوانین مطابقت داشته باشد، پاندا یک پیام اطلاعات کوکی نیز دارد.

طرح‌های رنگی از پیش تعریف شده و ویرایشگر طرح رنگ به وب‌سایت شما کمک می‌کنند ظاهری ثابت داشته باشند.

بهترین تم سایت تبلیغات چند منظوره کدامند؟

بسیاری از این قالب‌ها تم‌های چند منظوره هستند که شامل نسخه‌های آزمایشی متعددی هستند که طیف وسیعی از کاربردها را پوشش می‌دهند. این بدان معناست که نه تنها می توان از آن ها برای ایجاد یک وب سایت شرکت بازاریابی استفاده کرد، بلکه می توان از انواع مختلف سایت های دیگر نیز استفاده کرد.
بنابراین، اگر طراحی وب را به عنوان بخشی از لیست خدمات خود قرار می دهید، انتخاب موضوع مناسب در اینجا می تواند زمان و تلاش زیادی را برای شما صرفه جویی کند.
سایر ویژگی های محبوب موجود در برخی از تم های این مجموعه شامل صفحه سازهای کشیدن و رها کردن است که ایجاد طرح ها و طرح های سفارشی برای سایت شما را آسان می کند. ابزارهای سازنده نمایش اسلاید که به شما امکان می دهد اسلایدرهای متحرک را به محتوای خود اضافه کنید.

موضوع اصلی تم Divi را بنویسید؟

Divi موضوع اصلی از Elegant Themes است و ابزاری است که می‌توان از آن برای ساخت هر نوع وب‌سایتی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *