انواع سایت تبلیغات ملی

انواع سایت تبلیغات ملی

تبلیغ کنندگان اغلب در انتخاب بهترین رسانه تبلیغاتی ممکن با مشکل مواجه می شوند. قطعا قابل درک است. انواع سایت تبلیغات ملی مختلف برای انواع مختلف محصولات، خدمات و برندها بهتر عمل می کنند.

انواع سایت تبلیغات ملی چیست؟

 همه چیز به این بستگی دارد که بدانید انواع سایت تبلیغات ملی دقیقاً چیست و از نظر بازاریابی در چه مواردی خوب هستند.

به عنوان مثال، کسب و کارهای کوچکتر ممکن است بخواهند به سرعت پایگاه مشتری خود را افزایش دهند و به سرعت درآمد خود را به دست آورند. این کسب‌وکارها باید بسته به نوع محصولی که می‌فروشند، حداقل در چند دسته روی تبلیغات دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند تا آزمایش کنند و ببینند کدام نوع تبلیغات بیشترین امتیاز را دارد. از سوی دیگر، یک کسب و کار بزرگتر ممکن است بخواهد در یکی از انواع سایت تبلیغات ملی که به نظر می رسد خوب کار می کند و بازدهی مناسبی را به همراه دارد، تقویت شود.

انواع سایت تبلیغات ملی در بستر تبلیغات دیجیتال

در حالی که انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد، چند دسته زیر تبلیغات دیجیتال را پوشش می دهند. همچنین همه آنها متقابلاً منحصر به فرد نیستند.

1.نمایش تبلیغات

با این استراتژی بازاریابی دیجیتال، شرکت ها تبلیغات پاپ آپ و بنرهای تبلیغاتی را در وب سایت ها ایجاد می کنند تا به مخاطبان جدید دست یابند. این تبلیغات دارای یک فراخوان برای اقدام هستند که کاربران را وادار می کند تا به وب سایت شما مراجعه کنند. پس از اینکه کاربر روی تبلیغ دیجیتال کلیک کرد، می‌توانید از تاکتیک‌های بازاریابی مجدد یا هدف‌گیری مجدد برای ادامه دستیابی به مشتری با تلاش‌های تبلیغاتی آتی استفاده کنید

تبلیغات نمایشی، که اغلب به عنوان تبلیغات بنری نیز شناخته می شود، نوعی تبلیغات است که از بیلبوردهای دیجیتالی کوچک یا بنرهایی تشکیل شده است که در اطراف پست های وبلاگ، صفحات جستجوی کلمات کلیدی، وب سایت ها و غیره قرار می گیرند. تبلیغات نمایشی تصاویر متحرک یا غیرمتحرک می تواند باشد. آنها معمولاً تمایل دارند شکل بنرهای افقی در بالای صفحه یا به صورت بنر عمودی در حاشیه های کناری صفحه به خود بگیرند.

تبلیغات نمایشی برای بیان یک داستان بصری سریع و در عین حال نشان دادن هویت برند عالی هستند. آنها معمولاً بسیار بصری با متن بسیار کم هستند.

2.محبوب ترین گزینه از انواع سایت تبلیغات ملی:تبلیغات ویدیویی

می‌توانید در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی یا پلتفرم‌های پخش جریانی با تبلیغات ویدیویی پویا و جذاب به مخاطبان دسترسی پیدا کنید. برخی از سایت‌ها از کاربران می‌خواهند که قبل از تماشا یا درگیر شدن با محتوای دیگر، تبلیغات ویدیویی پخش کنند و تعداد معینی بازدید در هر تبلیغ را تضمین می‌کنند.

تبلیغات ویدیویی انواع تبلیغات کاملاً محبوب در محیط دیجیتال مارکتینگ امروزی هستند و معلوم است که چرا. تبلیغات ویدیویی چشم نواز، سرگرم کننده و برای بیان داستان پیچیده ای هستند که یک تبلیغ نمایشی به سادگی قادر به انجام آن نیست. تبلیغات ویدئویی درون جریانی و تبلیغات ویدئویی خارج از جریان اصلی ترین راه هایی هستند که تبلیغ کنندگان از تبلیغات ویدئویی استفاده می کنند. ویدیوی درون جریانی شامل قرار دادن تبلیغات ویدیویی در میان، قبل یا پس از پخش در ویدیویی است که مصرف‌کننده در حال تماشای آن است. خود آگهی مربوط به محتوایی است که مصرف کننده در حال تماشای آن است. یک تبلیغ ویدیویی خارج از جریان یک تبلیغ ویدیویی است که در یک مقاله یا پست وبلاگ ادغام می شود.

انواع سایت تبلیغات ملی
انواع سایت تبلیغات ملی

3.تبلیغات موبایلی

هر دستگاه تلفن همراه با اتصال به اینترنت، مانند تلفن هوشمند یا تبلت، مجرای تبلیغات تلفن همراه است که به شما امکان می دهد از طریق روش های تبلیغات دیجیتال در برنامه ها به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات موبایلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار جدید است زیرا افراد بیشتری نسبت به قبل از محتوای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند. تبلیغات موبایلی تبلیغاتی است که برای مصرف موبایل بهینه شده است. این تبلیغات بسیار گسترده هستند و می توانند شامل ویدئو، اپلیکیشن، نمایش، جستجو یا تبلیغات اجتماعی باشند. برای اکثر برندها، تبلیغات موبایلی مبتنی بر ویدئو در رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع است.

ملاحظات خاص تبلیغات موبایلی

شرکت ها تبلیغات خود را بر اساس سلیقه مصرف کننده و یا تاریخچه مرور آنها تنظیم می کنند و بر اساس تاریخچه مرور وب، موقعیت جغرافیایی و سایر داده‌ها مانند عادت‌های خرید آنلاین یک فرد است.

اگرچه تبلیغات موبایلی به حفظ درآمد شرکت کمک می کند ، نگرانی هایی در مورد حفظ حریم خصوصی مصرف کننده وجود دارد. دلیل آن این است که شرکت ها از داده کاوی و روش های دیگر برای جمع آوری اطلاعات در مورد مصرف کنندگان در حین استفاده از دستگاه های خود استفاده می کنند. طرفداران استدلال می کنند که شرکت ها ممکن است داده هایی را که جمع آوری و استفاده می کنند با دیگران به اشتراک بگذارند یا حتی بفروشند.

تبلیغات موبایلی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این شامل:

  • اعلان‌های فشاری: این‌ها پنجره‌هایی هستند که در دستگاه تلفن همراه ظاهر می‌شوند. اینها در هر زمان به مصرف کنندگان تحویل داده می شوند. این بدان معناست که کاربران برای دریافت اعلان نیازی به حضور در یک برنامه ندارند.
  • متن تصویری و تبلیغات بنری: کاربرانی که روی تبلیغات خود کلیک می‌کنند با باز کردن صفحه تبلیغ‌کننده در مرورگر به صفحه تبلیغ‌کننده هدایت می‌شوند .
  • تبلیغات کلیکی برای دانلود: وقتی مصرف کننده روی این تبلیغات کلیک می کند، آنها را به Google App یا Apple App Store هدایت می کند. مقصد بستگی به سیستم عامل و دستگاه مصرف کننده دارد.
  • تبلیغات کلیک برای تماس: تبلیغ کنندگان به کاربران اجازه می دهند تا روی تبلیغات خود کلیک کنند تا مستقیماً با تلفن هوشمند خود با آنها تماس بگیرند.
  • تبلیغات کلیک به پیام: مصرف کننده ای که روی این نوع تبلیغات کلیک می کند، مستقیماً از طریق پیامک با تبلیغ کننده تماس می گیرد.

4.تبلیغات بومی

برای استفاده از این تکنیک تبلیغات دیجیتال، شرکت ها مقالات حمایت شده را ایجاد می کنند که شبیه سایر اشکال محتوا در یک وب سایت است. تبلیغات بومی در جریان محتوای معمولی یک سایت ظاهر می شود و ماهیت آن را به عنوان یک تبلیغ کم اهمیت جلوه می دهد. تبلیغ‌کنندگان و وب‌سایت‌هایی که تبلیغات بومی را میزبانی می‌کنند، این رویکرد را مؤثر می‌دانند، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه شهودی‌تری داشته باشند و از شکسته شدن جریان محتوا با تبلیغات نمایشی جلوگیری کنند.

این شکل از تبلیغات محتوای تبلیغاتی ساده ای است که در یک محتوا ادغام می شود. آنها تبلیغات “غیر مخرب” در نظر گرفته می شوند. این تبلیغات با سبک و جریان محتوایی که در آن ظاهر می‌شود مطابقت دارد، بدون اینکه مزاحم باشد. برای مثال، تبلیغات پاپ‌آپ و ویدیوهای پخش خودکار مخرب در نظر گرفته می‌شوند و اغلب می‌توانند تأثیر منفی بر پایگاه مشتریان بالقوه فرد داشته باشند. از سوی دیگر، تبلیغات بومی به گونه‌ای در محتوا «لغزش» می‌شوند که مخل نبوده و برای مصرف‌کنندگان جذاب‌تر باشد. آنها می توانند به صورت پست های وبلاگ، فیلم، عکس و غیره باشند.

5.تبلیغات جستجوی پولی

همچنین به عنوان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات PPC شناخته می شود، تبلیغات جستجوی پولی شکلی از تبلیغات دیجیتالی است که به شرکت ها اجازه می دهد برای کلمات کلیدی خاص مرتبط با کالاها و خدمات خود پیشنهاد بدهند. سپس موتورهای جستجو هر زمان که کاربران به دنبال این کلمات در موتورهای جستجو می گردند، به تبلیغات متصل می شوند. این تاکتیک پولی مکمل تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگانیک (SEO) است.

6. تبلیغات پادکست

پادکست ها یکی دیگر از بهترین انواع سایت تبلیغات ملی هستند که می توانند به شما کمک کنند نسبت به تبلیغات در ایستگاه های رادیویی به مخاطب هدفمندتری دست پیدا کنید. میزبانان پادکست معمولاً نسخه تبلیغاتی را می خوانند، که اغلب شامل تخفیف برای مشتریان بالقوه ای است که پادکست را می شنوند. 7 مزیت تبلیغات پادکست برای کسب و کار شما عبارت اند از:

1. به مخاطب جدیدی دست پیدا کنید

تبلیغات پادکست می تواند به شما کمک کند به مخاطب جدیدی دست پیدا کنید که ممکن است قبلاً نمی توانستید به آنها دسترسی پیدا کنید. هنگامی که مردم به پادکست گوش می دهند، معمولاً همزمان کار دیگری انجام می دهند، مانند رانندگی، ورزش یا انجام کارهای خانه. این بدان معنی است که آنها بیشتر از زمانی که در حال تماشای تلویزیون یا مرور اینترنت هستند به تبلیغ شما توجه می کنند.

2. ایجاد آگاهی از برند

تبلیغات پادکست می تواند به شما کمک کند تا آگاهی از برند خود را ایجاد کنید و نام خود را در آنجا به نمایش بگذارید. اگر مردم آگهی شما را در پادکستی که دوست دارند بشنوند، دفعه بعد که به محصول یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید نیاز دارند، به احتمال زیاد برند شما را به خاطر خواهند آورد.

3. افزایش فروش

تبلیغات پادکست می تواند مستقیماً فروش کسب و کار شما را افزایش دهد. اگر یک پیشنهاد یا تخفیف ویژه در تبلیغ خود داشته باشید، افراد بیشتر از آن بهره خواهند برد. همچنین می‌توانید یک فراخوان برای اقدام در آگهی خود بگنجانید، مانند اینکه به مردم بگویید به وب‌سایت شما بروند یا از فروشگاه شما بازدید کنند.

انواع سایت تبلیغات ملی
انواع سایت تبلیغات ملی

4. افزایش ترافیک وب سایت

اگر فراخوانی را در تبلیغ خود قرار دهید که به مردم می‌گوید از وب‌سایت شما بازدید کنند، می‌توانید انتظار افزایش ترافیک وب‌سایت را داشته باشید. این یک راه عالی برای افزایش سرنخ ها و مشتریان برای کسب و کار شما است.

5. از مشتریان بازخورد دریافت کنید

تبلیغات پادکست نیز می تواند راهی عالی برای دریافت بازخورد از مشتریان باشد. می توانید یک نظرسنجی را در آگهی خود بگنجانید و از مردم بخواهید که پس از گوش دادن به پادکست، در آن شرکت کنند. این بازخورد می تواند به شما کمک کند محصولات یا خدمات خود را بهبود بخشیده و کسب و کار خود را حتی بیشتر موفق کند.

6. با سایر مشاغل ارتباط برقرار کنید

تبلیغات پادکست می تواند به شما کمک کند تا با سایر مشاغل در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. اگر تبلیغی برای محصول یا خدماتی شنیدید که به آن علاقه دارید، می توانید با شرکت تماس بگیرید و شروع به ایجاد رابطه کنید. این روابط می تواند منجر به مشارکت های ارزشمندی در آینده شود.

7. پس انداز کنید

تبلیغات پادکست می تواند راه مقرون به صرفه تری برای بازاریابی کسب و کار شما نسبت به روش های سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی یا چاپی باشد. این به این دلیل است که معمولاً تولید یک تبلیغ پادکست نسبت به سایر انواع تبلیغات هزینه کمتری دارد. علاوه بر این، می توانید مخاطبان خاصی را با تبلیغات پادکست هدف قرار دهید، که به شما کمک می کند در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کنید.

همانطور که می بینید، تبلیغات پادکست مزایای زیادی برای مشاغل کوچک دارد. اگر به دنبال یک محصول جدید هستید

7.تبلیغات رسانه های اجتماعی:  

پلتفرم های رسانه های اجتماعی اطلاعات جمعیت شناختی را جمع آوری می کنند که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد مخاطبان خاصی را هدف قرار دهند و به شما امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی مقرون به صرفه ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از طریق تبلیغات اینفلوئنسر، روی دنبال‌کردن آنلاین افراد مشهور رسانه‌های اجتماعی ضربه بزنید.

5 مزیت تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به بازاریابان کمک می‌کند تا آگاهی از برند را افزایش دهند، مخاطبان خود را درگیر کنند و تبدیل به افراد شوند. یکی از بزرگترین مزیت های تبلیغات رسانه های اجتماعی، هدف گذاری دقیق مخاطبان است. در اینجا پنج مزیت دیگر تبلیغات رسانه های اجتماعی آورده شده است:

1.کنترل بیشتر بر تبلیغات خود

مشکل تبلیغات سنتی این است که شما نمی توانید نتیجه را پس از پخش شدن آگهی خود کنترل کنید. با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، کنترل کمپین را در سطح ریز در اختیار دارید. می‌توانید بودجه، هدف‌گذاری، خلاقیت‌ها و تحویل را در حال حرکت تغییر دهید. این به بازاریابان حس کنترل بالاتری می‌دهد و فرصت‌های متعددی را برای بهینه‌سازی کمپین در پرواز فراهم می‌کند.

2. فرمت های تبلیغاتی خلاقانه

چشم انداز تبلیغات رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر است. قابلیت های جدید هدف گذاری و قالب های تبلیغاتی اغلب معرفی می شوند. تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات نسل اول، تبلیغات بوم و غیره چند سال پیش وجود نداشتند، اما برندها اکنون تا حد زیادی به این قالب‌های تبلیغاتی متکی هستند. این نوآوری به بازاریابان امکان آزمایش و تکرار را می دهد.

همچنین فرمت های تبلیغاتی مختلف از اهداف متفاوتی پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال، تبلیغات چرخ و فلک در مرحله آگاهی از برند مفید هستند، در حالی که تبلیغات تولید سرنخ برای سنجش میزان پذیرش یک سرنخ موثر هستند.

3. دسترسی به مشتریان واجد شرایط

شما می دانید که خریداران شما چه کسانی هستند. برای برندهایی که با بودجه اندک کار می کنند، هزینه گزافی برای اجرای کمپین های پولی امکان پذیر نیست. اگرچه رسانه های اجتماعی دقیقاً همانطور که بسیاری ادعا می کنند مقرون به صرفه نیستند، اما مطمئناً به شما این امکان را می دهند که تبلیغات را برای بخش خاصی از مخاطبان خود اجرا کنید. با استفاده از ویژگی‌هایی مانند مخاطبان سفارشی یا بازاریابی مجدد، می‌توانید تبلیغاتی را اجرا کنید که منحصراً برای کاربرانی که از برند شما آگاه هستند قابل مشاهده است و فقط برای خرید از شما نیاز به تلنگر دارند. اغلب اوقات، تبلیغات در رسانه های اجتماعی همان تلنگر است.

4. افزایش نرخ تبدیل

هر کسب و کاری در تلاش است تا نرخ تبدیل خود را بهینه کند. آنها روش های مختلفی را برای انجام این کار اجرا می کنند. یک جایگزین مطمئن برای افزایش نرخ تبدیل، تبلیغات رسانه های اجتماعی است. ثابت شده است که طراحی تبلیغات رسانه های اجتماعی که به کاربران می گویند در صفحه فرود زیر چه انتظاری داشته باشند، نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

5. مکانیزم ردیابی پیچیده

تبلیغات رسانه های اجتماعی تک تک برداشت ها، کلیک ها و تبدیل ها را در تبلیغات شما ردیابی می کند. تبلیغات رسانه های اجتماعی بر اساس داده ها رشد می کند. بنابراین، تصمیم‌گیری‌ها بر اساس آنچه کار می‌کند هدایت می‌شوند و نه احساسات درونی شما.

چرا تبلیغات ویدیویی محبوب ترین گزینه از انواع سایت تبلیغات ملی هستند؟

تبلیغات ویدیویی انواع تبلیغات کاملاً محبوب در محیط دیجیتال مارکتینگ امروزی هستند و معلوم است که چرا. تبلیغات ویدیویی چشم نواز، سرگرم کننده و برای بیان داستان پیچیده ای هستند که یک تبلیغ نمایشی به سادگی قادر به انجام آن نیست. تبلیغات ویدئویی درون جریانی و تبلیغات ویدئویی خارج از جریان اصلی ترین راه هایی هستند که تبلیغ کنندگان از تبلیغات ویدئویی استفاده می کنند. ویدیوی درون جریانی شامل قرار دادن تبلیغات ویدیویی در میان، قبل یا پس از پخش در ویدیویی است که مصرف‌کننده در حال تماشای آن است. خود آگهی مربوط به محتوایی است که مصرف کننده در حال تماشای آن است. یک تبلیغ ویدیویی خارج از جریان یک تبلیغ ویدیویی است که در یک مقاله یا پست وبلاگ ادغام می شود.

عالی ترین روش برای افزایش سرنخ ها و مشتریان چیست؟

اگر فراخوانی را در تبلیغات پادکست خود قرار دهید که به مردم می‌گوید از وب‌سایت شما بازدید کنند، می‌توانید انتظار افزایش ترافیک وب‌سایت را داشته باشید. این یک راه عالی برای افزایش سرنخ ها و مشتریان برای کسب و کار شما است.

بزرگترین مزیت تبلیغات رسانه های اجتماعی چیست؟

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی به بازاریابان کمک می‌کند تا آگاهی از برند را افزایش دهند، مخاطبان خود را درگیر کنند و تبدیل به افراد شوند. یکی از بزرگترین مزیت های تبلیغات رسانه های اجتماعی، هدف گذاری دقیق مخاطبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *