روشهای سایت تبلیغات آگهی

روش های سایت تبلیغات آگهی

بسیاری از نوآوری های امروزی در تبلیغات به شکل دیجیتالی هستند. با این حال، رسانه‌های تبلیغاتی سنتی چاپ و پخش همچنان به یافتن راه‌های جدیدی برای افزایش آگاهی مصرف‌کننده از مارک‌ها و محصولاتی می‌پردازند که شرکت‌ها در هر اندازه از سراسر جهان ارائه می‌دهند. هفت نوع از انواع انواع روشهای سایت تبلیغات آگهی برجسته شده در این راهنما، پیچیدگی رو به رشد کمپین های تبلیغاتی را نشان می دهد که مزایای رویکردهای تبلیغات دیجیتال را با رویکردهای جدید در حالت آماده به کار قدیمی ترکیب می کند.

انواع روشهای سایت تبلیغات آگهی

تبلیغات چیست؟

تبلیغات شامل تمام اقداماتی است که یک سازمان انجام می دهد تا محصولات، نظرات یا دلایل خود را به اطلاع عموم یا مخاطبان خاص برساند. هدف از انواع روشهای سایت تبلیغات آگهی متقاعد کردن مردم برای پاسخگویی به روشی خاص است، خواه برای خرید محصول یا خدمات، یا فکر کردن یا عمل به روش خاصی، مانند اطلاعیه های خدمات عمومی که مردم را تشویق به ترک سیگار، رای دادن به یک نامزد خاص یا حمایت می کند.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک شکل محبوب از تبلیغات آنلاین است که تبلیغات را، معمولاً به صورت متنی، در بالا یا کنار نتایج موتورهای جستجو بر اساس پیشنهادهای تبلیغ کننده برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات آن قرار می دهد. به گفته HubSpot، اینها اجزای یک استراتژی تبلیغاتی PPC هستند:

هزینه به ازای هر کلیک (چیزی که تبلیغ کننده برای هر کلیک روی تبلیغ می پردازد)،

رتبه آگهی (جایی که تبلیغ در صفحه نتیجه موتور جستجو ظاهر می شود)،

امتیاز کیفیت (امتیاز آگهی بر اساس نرخ کلیک بر اساس موقعیت)،

حداکثر پیشنهاد (بیشترین مبلغی که تبلیغ کننده مایل است به ازای هر کلیک روی تبلیغ بپردازد)،

کلمات کلیدی (کلماتی که تبلیغ کننده می خواهد تبلیغ خود را در جستجوها با آنها مرتبط کند)،

و صفحه فرود (جایی که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ به آن هدایت می شوند)،

7 نوع رایج تبلیغات در انواع روشهای سایت تبلیغات آگهی

تقریباً از هر شکلی از ارتباطات انسانی برای انتقال تبلیغات در یک زمان یا زمان دیگر استفاده شده است. اکنون تبلیغات در پادکست‌ها، برنامه‌های تلفن همراه، و فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی به شکل قرارگیری محصول نمایش داده می‌شوند.

1. تبلیغات جستجوی پولی

تبلیغات جستجوی پولی یک رویکرد بازاریابی است که در آن تبلیغ‌کنندگان به موتورهای جستجو پول می‌دهند تا تبلیغات خود را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دهند.

هنگامی که شخصی یک عبارت جستجو را در Google یا موتور جستجوی دیگری وارد می کند، نتایجی که ظاهر می شوند ترکیبی از نتایج ارگانیک هستند که برگردانده می شوند زیرا مرتبط ترین آنها با عبارت جستجو و نتایج پولی هستند که معمولاً در کادری در بالا ظاهر می شوند. صفحه نتایج و به عنوان تبلیغات برچسب گذاری می شوند.

تبلیغات جستجوی پولی بر اساس ارتباط آنها با کلمات کلیدی وارد شده در کادر جستجو به افراد در نتایج جستجوهایشان در گوگل و سایر سایت های جستجو ارائه می شود. کسب‌وکارها براساس ارتباط کلمات کلیدی با محصولی که تبلیغ می‌شود و مخاطبان هدف آگهی، روی کلمات کلیدی در یک حراج پیشنهاد می‌دهند.

2. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

کسب‌وکارها و سازمان‌ها از تبلیغات ارائه‌شده از طریق فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای روشهای سایت تبلیغات آگهی در به هدف قرار دادن جمعیت‌شناسی خاص استفاده می‌کنند. تبلیغات رسانه‌های اجتماعی نوعی از تبلیغات دیجیتالی است که تلاش می‌کند از تعامل زیاد مردم در رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات فراوانی که تبلیغ‌کنندگان درباره افرادی که با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی خود هدف قرار می‌دهند، استفاده کند.

رسانه‌های اجتماعی بیشترین مخاطبان بالقوه را برای پیام‌هایشان به کسب‌وکارها ارائه می‌کنند، همراه با توانایی بی‌سابقه‌ای برای هدف قرار دادن افراد با ویژگی‌های خاص. هر یک از پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی مخاطب و هدف منحصر به فردی دارد، بنابراین شرکت ها باید بر رسانه های اجتماعی که مشتریانشان اغلب استفاده می کنند تمرکز کنند.

فیسبوک ماهانه حدود 2.9 میلیارد کاربر دارد. یک حساب تجاری فیس بوک شامل ابزارهای تبلیغاتی متعدد و عملکردهای تجزیه و تحلیل داده است. فیس بوک به کسب و کارها این فرصت را می دهد که مستقیماً با مشتریان درگیر شوند و در بازاریابی صرفه جویی کنند.

اینستاگرام در سال 2021 حدود 1.1 میلیارد کاربر فعال داشت و همچنان در حال رشد است. این سرویس در درجه اول برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها است و باعث محبوبیت آن در بین جوانان می شود. ابزارهای بازاریابی اینستاگرام برای کسب‌وکارها شامل لایو اینستاگرام و استوری‌های اینستاگرام است که به شرکت اجازه می‌دهد محصولات خود را برای مخاطبانی که قبلاً نمی‌توانست به آن دسترسی پیدا کند، تبلیغ کند.

توییتر در سال 2021 توسط حدود 211 میلیون نفر به طور فعال مورد استفاده قرار گرفت . این سرویس به مشاغل اجازه می دهد تصاویر، ویدیوها، پیوندها، نظرسنجی ها و پیام های متنی کوتاه (محدودیت 240 نویسه) را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. استفاده از حساب‌های تجاری توییتر مستلزم دانستن نحوه استفاده از هشتگ‌ها، ارسال تصاویر و نظرسنجی‌ها و استفاده از پیام‌های مستقیم برای رسیدگی به مشکلات است.

TikTok یک پلتفرم نسبتاً جدید است که مخصوصاً در بین افراد در سنین نوجوانی و 20 سالگی و گاهی تا 10 سالگی محبوب است. TikTok برای مشاغل به شرکت‌ها اجازه می‌دهد ویدیوهای کوتاه را به اشتراک بگذارند، اما برای عبور از آن، کلیپ‌ها باید با مخاطبان جوان و باهوش طنین‌انداز شوند. پنج نوع تبلیغات در این پلتفرم عبارتند از: محتوای بومی درون فید، TopViews، تصاحب برند، چالش های هشتگ مارک دار و جلوه های برند.

3. نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی شکلی از تبلیغات دیجیتالی و روشهای سایت تبلیغات آگهی است که از بنرها و سایر قالب‌های تبلیغات بصری در صفحات وب، رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌ها استفاده می‌کند. مهمترین شبکه های تبلیغات نمایشی گوگل، فیسبوک، توییتر و اینستاگرام هستند. زمانی که بازدیدکنندگان معیارهایی را که تبلیغ‌کننده تعیین می‌کند رعایت کنند، تبلیغات در سایت‌های خاصی ظاهر می‌شوند:

هدف قرار دادن تبلیغات نمایشی برای مخاطبان آنلاین خاص

قدرت تبلیغات نمایشی توانایی آن در نمایش تبلیغات تنها زمانی است که مخاطبان پذیرا به احتمال زیاد آنها را ببینند. مزایای تبلیغات نمایشی که برای گروه‌هایی که معیارهای از پیش تعیین شده را دارند هدف قرار می‌گیرند شامل ایجاد طیف وسیعی از تبلیغات سفارشی به سرعت و ارزان، دسترسی به تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه و اندازه‌گیری واضح اثربخشی تبلیغات خاص.

 روش های سایت تبلیغات آگهی
روش های سایت تبلیغات آگهی

4. تبلیغات بومی

تبلیغات بومی شکلی از تبلیغات دیجیتال است که در آن تبلیغات ظاهر و احساس محتوای سرمقاله در یک صفحه وب یا یک برنامه کاربردی را دارند. تبلیغات موثر هستند زیرا ” غیر مخرب ” هستند: آنها به طور یکپارچه با محتوای غیر تبلیغاتی که در سایت یا برنامه ظاهر می شود یکپارچه می شوند. در حالی که رسانه‌های چاپی مدت‌هاست تبلیغات را در قالب مقاله درج می‌کنند، اولین تبلیغات بومی در اوایل دهه ۲۰۱۰ در رسانه‌های دیجیتال ظاهر شد . در سال های اخیر، محبوبیت این نوع تبلیغات به شدت افزایش یافته است.

تبلیغات بومی با در دسترس قرار دادن محتوایی که در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه برای بینندگان آگهی می شود، به نفع آنهاست. همچنین بسیاری از شکل‌های تبلیغات دیجیتالی را حذف می‌کند، بنابراین تجربه کلی بهتری در سایت یا استفاده از برنامه دارند. علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگان از تبلیغات بومی با درک افزایش تعامل بیننده با تبلیغات و برندهای شرکت‌ها سود می‌برند.

تبلیغات بومی از مسدودکننده‌های تبلیغاتی که تقریباً 40 درصد از کاربران اینترنت در ایالات متحده استفاده می‌کنند، دوری می‌کنند.

آنها ظاهر سایت و اپلیکیشن برند یک شرکت را با اطمینان از اینکه همه محتوا ظاهری یکنواخت دارند، بهبود می بخشند.

هنگام میزبانی تبلیغات بر روی سرورهای خود یک شرکت، به جای اتکا به شبکه های تبلیغاتی شخص ثالث، تبلیغات از بدافزاری که گاهی اوقات می تواند شبکه های تبلیغاتی را آلوده کند، جلوگیری می کند. این همچنین حریم خصوصی کاربر را افزایش می دهد زیرا کوکی های شخص ثالث را از بین می برد.

با حذف تگ های تبلیغاتی، تبلیغات بومی سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهد و عملکرد برنامه را بهبود می بخشد.

بهترین پلت‌فرم‌های تبلیغات برای ناشران

  • Publift
  • Outbrain
  • Taboola
  • Yahoo Gemini
  • Nativo
  • TripleLift
  • Revcontent
  • MGID

5. تبلیغات چاپی روشهای سایت تبلیغات آگهی

جدیدترین شکل‌های تبلیغات دیجیتال در حال یافتن راه‌های نوآورانه برای تکمیل یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌های تبلیغاتی است: چاپ. در حالی که انتظار می‌رود هزینه کلی برای تبلیغات چاپی در سال‌های آینده به کاهش خود ادامه دهد،

مزایای تبلیغات چاپی نسبت به تبلیغات آنلاین در روشهای سایت تبلیغات آگهی

تبلیغات چاپی مانند همیشه موثر باقی می مانند و مزایایی را ارائه می دهند که تبلیغات دیجیتالی و پخشی نمی توانند مطابقت داشته باشند، مانند اعتماد بالاتری که مردم به تبلیغات چاپی دارند، یادآوری بهتر تبلیغات چاپی نسبت به تبلیغات دیجیتال، ماندگاری بیشتر در مقایسه با ماهیت اثیری. تبلیغات دیجیتال و تعامل بیشتر مردم با تبلیغات چاپی. محبوبیت پایدار رسانه‌های چاپی علیرغم افزایش منابع اطلاعات دیجیتال به دست می‌آید، همانطور که ارقام گردآوری شده توسط FinancesOnline نشان می‌دهد:

95 درصد افراد زیر 25 سال مجلات چاپی می خوانند.

82 درصد از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای خرید بیشتر به تبلیغات چاپی اعتماد دارند.

خوانندگان چاپ معمولاً 20 دقیقه یا بیشتر را صرف خواندن یک نشریه چاپی می کنند، در حالی که افراد در سایت های خبری دیجیتال معمولاً کمتر از 5 دقیقه آنجا هستند .نوآوری در تبلیغات چاپی اثربخشی آنها را افزایش می دهد

بهترین راه برای تبلیغ کنندگان برای به حداکثر رساندن اثربخشی تبلیغات چاپی و دیجیتال خود، ایجاد کمپین هایی است که هر دو رسانه را یکپارچه می کند. یک مطالعه توسط Top Media Advertising نشان داد که کمپین های آنلاین که تبلیغات چاپی و دیجیتال را ترکیب می کنند، 400٪ موثرتر هستند.

یکی از بزرگ‌ترین گرایش‌ها در تبلیغات چاپی، افزایش تمرکز بر داستان‌گویی است که تجربیات افراد روزمره را از محصولات شرکت برجسته می‌کند (مثلاً برخلاف تأیید افراد مشهور). کمپین تبلیغاتی « بازی جدید » نایک در سال 2021 به مردم نشان داد که ورزش جدیدی را امتحان می کنند، و اغلب شکست می خورند، تا نشان دهد که محصولات این شرکت فقط برای ورزشکاران نخبه نیست. این تبلیغات همچنین مردم را تشویق می کرد که دست (یا پای خود) را در یک ورزش جدید امتحان کنند.

تبلیغات چاپی از شخصی‌سازی که با استفاده از داده‌های اشتراک و سایر منابع اطلاعات شخصی ممکن شده است، بهره می‌برند. چیزی به سادگی افزودن نام مشترک به یک آگهی چاپی، تعامل فرد با برند و احتمال به خاطر سپردن آگهی را افزایش می دهد. راه های دیگر برای شخصی سازی تبلیغات چاپی عبارتند از ذکر یک تیم ورزشی مورد علاقه، استفاده از نام حیوان خانگی شخص، حمایت از خیریه های مورد علاقه فرد، و ارائه نسخه های محدود سفارشی و ردیف های وفاداری.

مجله استارتاپ : “4 مزیت بازاریابی چاپی شامل افزایش آگاهی از نام تجاری، ایجاد ارتباط عاطفی، ایجاد اعتماد و هدف گذاری موثرتر است.

6. پخش تبلیغات از انواع روشهای سایت تبلیغات آگهی

درآمد تبلیغاتی برای تلویزیون و رادیو سنتی همچنان تحت تأثیر تغییر مداوم مصرف کنندگان از تلویزیون و رادیو خطی از طریق هوا (OTA)، کابلی و ماهواره ای به پخش دیجیتال جریانی، که به عنوان بالاتر از آن   شناخته می شود، خواهد بود. OTT). با این حال، پخش تبلیغات از طریق تلویزیون و رادیو همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، البته با نرخ‌های پایین‌تر از همتایان استریم خود.فن آوری های جدید با تبلیغات پخش، تعامل مصرف کننده را افزایش می دهد

تبلیغات پخش با ورود نوآوری هایی مانند NextGen TV ، یک فناوری مبتنی بر پروتکل اینترنتی که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تعامل خود را با مخاطبان پخش افزایش دهند، دگرگون می شود. NextGen TV به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را بر اساس موقعیت مکانی، سبک زندگی، درآمد و سایر معیارهای جمعیتی برای بینندگان شخصی‌سازی کنند.

پخش‌های تلویزیون NextGen مانند تلویزیون‌های سنتی رایگان از طریق هوا می‌روند، اما به یک تیونر داخلی یا خارجی نیاز دارند . مشابه تبلیغاتی که فیس‌بوک، گوگل و سایر شبکه‌های آنلاین نمایش می‌دهند، NextGen TV اطلاعاتی را درباره بینندگان جمع‌آوری می‌کند و آن را برای پخش‌کنندگان و تبلیغ‌کنندگان ارسال می‌کند. این شامل عادات تماشا، سطح درآمد و قومیت در بسیاری از موارد است.

یکی دیگر از فناوری‌های تبلیغاتی که انتظار می‌رود مورد توجه پخش‌کنندگان و بینندگان قرار گیرد، ShoppableTV است که به بینندگان اجازه می‌دهد برخی از محصولاتی را که در یک برنامه تلویزیونی نمایش داده می‌شوند، با استفاده از دوربین گوشی خود برای اسکن یک کد QR روی صفحه خریداری کنند.

تبلیغات صوتی دیجیتال از رادیو پخش آنلاین به شکل پخش همزمان AM/FM، سرویس‌های پخش موسیقی، صدای درخواستی و جمع‌آوری‌کننده محتوای صوتی، رونق زیادی یافته است. پادکست ها نقطه روشن خاصی برای این بخش هستند:

شنوندگان پادکست هفتگی به طور متوسط ​​هر هفته هفت پادکست پخش می کنند.

تعداد پادکست های موجود در حال حاضر بیش از 700000 است. پادکست ها به 100 زبان مختلف ضبط می شوند.

بیش از نیمی از شنوندگان پادکست (55٪) گزارش می دهند که موردی را خریداری کرده اند که از یک پادکست یاد گرفته اند.

7. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

با افزایش عظیم شرکت‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و در اینترنت فروش می‌کنند، رقابت بین شرکت‌ها برای جذب بازدیدکنندگان به وب‌سایت‌هایشان افزایش چشمگیری پیدا کرده است. هنگام انجام تحقیقات، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو و اغلب فقط به دو یا سه صفحه اول نگاه می کنند.

اطمینان از اینکه سایت شما در نتایج جستجو قرار می گیرد برای موفقیت وب سایت شما مهم است. راه‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو وجود دارد و بهینه‌سازی موتور جستجو روشی برای انجام این کار است.

نکته: بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی بلند مدت است که مستلزم توجه مداوم است. (زمانی که وب سایت شما شروع به حرکت بالاتر در رتبه بندی می کند، آنهایی که جابجا می شوند سعی می کنند جایگاه خود را بازیابی کنند.)

دلیل ایجاد کمپین هایی که هر دو رسانه های چاپی و دیجیتالی را یکپارچه میکنند چیست؟

بهترین راه برای تبلیغ کنندگان برای به حداکثر رساندن اثربخشی تبلیغات چاپی و دیجیتال خود، ایجاد کمپین هایی است که هر دو رسانه را یکپارچه می کند.
مطالعه توسط Top Media Advertising نشان داد که کمپین های آنلاین که تبلیغات چاپی و دیجیتال را ترکیب می کنند، 400٪ موثرتر هستند.

در مورد تبلیغات جستجوی پولی به اختصار توضیح دهید؟

تبلیغات جستجوی پولی یک رویکرد بازاریابی است که در آن تبلیغ‌کنندگان به موتورهای جستجو پول می‌دهند تا تبلیغات خود را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دهند.

در مورد پلتفرم TikTok چه میدانید؟

TikTok یک پلتفرم نسبتاً جدید است که مخصوصاً در بین افراد در سنین نوجوانی و 20 سالگی و گاهی تا 10 سالگی محبوب است. TikTok برای مشاغل به شرکت‌ها اجازه می‌دهد ویدیوهای کوتاه را به اشتراک بگذارند، اما برای عبور از آن، کلیپ‌ها باید با مخاطبان جوان و باهوش طنین‌انداز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *