ایده سایت تبلیغات ملی

ایده سایت تبلیغات ملی

کسب و کار آنلاین یا کسب و کار الکترونیکی به طور کلی به تمام فعالیت های اقتصادی مورد علاقه که ممکن است از طریق اینترنت و سایر شبکه های اجتماعی انجام شود اشاره دارد. راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار آنلاین می تواند یک چالش واقعا سخت باشد و تاحدودی باید گفت موفقیت آن، بدون استراتژی تبلیغات و ایده سایت تبلیغات ملی غیرممکن است.

استراتژی و ایده سایت تبلیغات ملی

رقابت به طور بالقوه بی پایان است و رسیدن به هدف یا تبدیل مخاطبین ساده به مشتریان با کیفیت، گاهی اوقات می تواند مانند صعود به اورست باشد. اما چیزی وجود دارد که در همه مشاغل آنلاین مشترک است (صرف نظر از اندازه یا کالا)، و آن یک استراتژی و ایده سایت تبلیغات ملی است که باید به کار گرفته شوند.

چیزی که تفاوت را ایجاد می کند می تواند جزئیات کوچکی باشد که پس از قرار گرفتن در این زمینه، نابرابری های بزرگی را برای تبلیغ کسب و کار الکترونیکی آنلاین از نظر نتایج ایجاد می کند.

آنچه ما به شما پیشنهاد می کنیم فهرست کوتاهی از چند ایده سایت تبلیغات ملی است که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شما مناسب است.

  • از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
  • فیلم و آموزش بسازید
  • از بازاریابی مجدد استفاده کنید
  • یک تأثیرگذار را برای کار انتخاب کنید
  • وبلاگ نویسی را شروع کنید
  • نظرات مثبت مشتریان را برجسته کنید
  • از تاکتیک “Re-post” استفاده کنید
  • مقیاس نتایج گوگل با سئو
  • از گوگل ادوردز استفاده کنید
  • از بازاریابی دهان به دهان استفاده کنید

1. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

بازاریابی ایمیلی برای یک کسب و کار آنلاین بسیار مهم است و برای انجام موثر آن باید لیست پستی از کاربرانی که برای کسب و کار شما هدف قرار گرفته اند داشته باشید.

هیچ ابزار بهتری برای برقراری تماس اولیه با افرادی که علاقه مند به آنچه می فروشید وجود ندارد، بنابراین باید یک لیست پستی ایجاد شود. بله اما چطور؟

اول از همه، مطمئن شوید که فرم های جمع آوری آدرس ایمیل را در سراسر سایت خود دارید: بازدیدکننده شما باید آنها را ببیند، نه اینکه مجبور شود به دنبال آنها بگردد.

یک صفحه فرود پیشنهاد ایجاد کنید که شامل ایمیل و سایر اشکال باشد که به صورت استراتژیک در محبوب ترین مکان های سایت شما قرار گرفته اند.

پس از انجام این کار، یک پاپ آپ قصد خروج را به سایت خود اضافه کنید که فقط زمانی ظاهر می شود که بازدیدکننده شما قصد دارد سایت را ترک کند، و اگر به خوبی طراحی شده باشد، قبل از اینکه آنها را از دست بدهید، ایمیل آنها را دریافت خواهید کرد.

هنگامی که آن را دریافت کردید، می توانید در هر زمان با بهترین پیشنهاد خود یا شاید پیشنهادی که مخصوصا برای او طراحی شده است، با او ارتباط برقرار کنید. ا

همچنین مهم است که بتوانید تبلیغات خود را با دقت انتخاب کنید، همانطور که فرکانس پیام‌ها را تعدیل کنید تا برای گیرنده مزاحم، نامناسب یا کم اهمیت نباشند، به عبارت دیگر، در معرض خطر اسپم قرار نگیرند.

بازاریابی ایمیلی به طور کلی به دو هدف متفاوت پاسخ می دهد.

هدف شرکت از یک طرف دستیابی به اهداف فروش (یعنی ایجاد تبدیل در مدت زمان کوتاه) و از سوی دیگر توسعه و حفظ روابط با مخاطبین خود در طول زمان، اعم از مشتریان، شرکا یا تامین کنندگان است.

ایده سایت تبلیغات ملی
ایده سایت تبلیغات ملی

2. عالی ترین ایده سایت تبلیغات ملی: فیلم و آموزش بسازید

بازاریابی بی شباهت به هر محیط آنلاین دیگری نیست، همچنین بازاریابی بیشتر و بیشتر به سمت ویدیو می رود: ویدیوها بیشتر از متن نوشته شده جذاب هستند و برای جذب مخاطبان پریشان عالی هستند.

به همین دلیل است که تعداد برندهایی که استراتژی‌ها و پیام‌های بازاریابی آنلاین آنها بر روی ویدیو متمرکز است، هر روز در حال افزایش است.

توصیه این است که خود را وقف ایجاد ویدیوهای خنده دار، دوستانه و مقرون به صرفه کنید و از آنها برای ارائه محصولات خود و به ویژه بهترین روش استفاده از آنها استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که ویدیوی ایده آل آن است که به بیننده/مشتری کمک کند تا مشکلی را حل کند.

فیلم ها را می توان برای:

  • آموزش: برای آموزش مخاطبان در مورد خدمات یا محتوای نزدیک به مخاطب هدف
  • ارتباط: برای برقراری ارتباط با کیفیت محصولات/خدمات ارائه شده یا افزایش آگاهی از برند
  • وفاداری: ویدیوهای جذاب و تعاملی بسازید تا رابطه با مخاطب را قوی نگه دارید
  • فروش: هدف گذاری برای فروش محصولات یا خدمات

3. از بازاریابی مجدد استفاده کنید

بازاریابی مجدد قابلیتی است که به شما امکان می دهد کمپین تبلیغات نمایشی خود را برای کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند سفارشی کنید و هنگام جستجو در وب یا استفاده از برنامه ها، پیشنهادات و تبلیغات (با بازاریابی مجدد پویا) را با این بازدیدکنندگان تطبیق دهید.

بنابراین، بازاریابی مجدد، هر گونه فعالیت بازاریابی مستقیم را نشان می دهد که از داده های جمع آوری شده مشتری برای به دست آوردن اطلاعات و جمع آوری بینشی استفاده می کند که می تواند ارتباطاتی با محتوای ارزشمند و پیشنهادهای مرتبط و شخصی ایجاد کند.

ابزارهایی مانند فیس‌بوک یا گوگل به شما امکان می‌دهند فعالیت‌های بازدیدکنندگان را در سایت خود ردیابی کنید تا به شما کمک کنند اقدامات بازاریابی خود را نسبت به آنها بهینه کنید. آنچه مانند یک رشته کد ساده به نظر می رسد در واقع یک معدن واقعی اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه شما است.

بازاریابی مجدد یک ایده سایت تبلیغات ملی عالی است که به شما این امکان را می دهد که توجه خود را در سایت خود و در نتیجه شرکت خود حفظ کنید و کسانی را که ترک کرده اند را جذب کنید.

این نوع اعلامیه باعث افزایش دید برند می شود و به شما امکان می دهد بهترین پیشنهادات خود را به افرادی که قبلاً محصولات و خدمات کسب و کار شما را می شناسند نشان دهید.

در نتیجه، نیازی به حضور مجدد نخواهید داشت و تشخیص تبدیل فوری کاربر به مشتری بالقوه با پر کردن فرم تماس برای شما آسان تر خواهد بود.

این دقیقاً همان کاری است که بازاریابی مجدد انجام می دهد: توجه شما را جلب می کند تا شما را به سایتی که قبلاً برای آن ابراز علاقه کرده اید بازگرداند و شما را به سمت خرید سوق دهد.

4. حساس ترین ایده سایت تبلیغات ملی: یک تأثیرگذار را برای کار انتخاب کنید

در دنیای اجتماعی، نادیده گرفتن دخالت تأثیرگذاران، موضوعاتی که به‌عنوان «متخصص» یا تعیین‌کننده روند یک بخش خاص شناخته می‌شوند و بنابراین می‌توانند تعداد زیادی از اولویت‌ها را تغییر دهند، دشوار است.

این موضوع در زمینه تجارت الکترونیک بیشتر صادق است، جایی که نظر مساعد یک تأثیرگذار می تواند اعتماد مشتری را تقویت کند، به خصوص اگر او هنوز شما را به برند شما نشناسد.

وبلاگ نویسان، اینستاگرامرها و سایر اشخاص منتخب مردم، می توانند متحدان ارزشمندی در راه اندازی یک محصول خاص باشند و باید به عنوان اهداف ممتاز برای قرار دادن محصول، بررسی ها، آزمایش ها در نظر گرفته شوند.

با این حال، باید در انتخاب اینفلوئنسر مراقب باشیم: مناسب‌ترین برای اهداف ما لزوماً آن‌هایی نیستند که بیشترین فالوور را داشته باشد، بلکه آن‌هایی است که بیشترین فالوور را مطابق با مخاطب اصلی ما دارند.

ایده سایت تبلیغات ملی
ایده سایت تبلیغات ملی

5. وبلاگ نویسی را شروع کنید

وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد ترافیک ایجاد کنید، یک جامعه بسازید و با مشتریان خود در سطح جدید و بالاتر ارتباط برقرار کنید.

ایجاد محتوای سرگرم کننده، مفید و جذاب به شما این امکان را می دهد که کنجکاوی و شک و تردیدهای مشتریان بالقوه خود را برطرف کنید و تقریباً بدون اینکه آنها متوجه شوند اولین “تور” را در برند شما انجام می دهند. پس از آن، همه چیز آسان تر خواهد شد.

به راهنماهایی را ایجاد کنید که کاربردهای محصولات شما را در یک زمینه دنیای واقعی نشان می دهد و مطمئن شوید که آنها برای تماشا و بررسی جذاب هستند.

به جای تعداد پست‌ها، روی محتوای با کیفیت تمرکز کنید: پستی که چندین بار دیده یا به اشتراک گذاشته شده است، ارزشی بیش از ده نگاه در میان صدها عکس در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی دیگر دارد.

6. نظرات مثبت مشتریان را برجسته کنید

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، نقد مثبت مشتری ارزش وزن آن را به طلا دارد. یک مشتری جدید بالقوه به طور غریزی تمایل دارد به مصرف کننده دیگری مانند او اعتماد کند تا فقط به یک برند که در نهایت هدفش فروش است.

خواندن یک نقد خوب به این معنی است که شخص دیگری با همان علاقه یا نیاز آن محصول را خریده و آن را برای او آزمایش کرده است و مشتری را به سمت اعتماد سوق می دهد.

این کلمه جادویی است: اعتماد. اغلب تفاوت بین یک سبد خرید پر شده و سپس رها شده «برای فکر کردن به آن» و فروش که در واقع به خوبی انجام شده است، ایجاد می کند.

بنابراین توصیه ما این است که نظرات مثبت مشتریان خود را در نقاط استراتژیک صفحه فرود یا پروفایل های اجتماعی خود قرار دهید تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید!

7. از تاکتیک “Re-post” استفاده کنید

هنگامی که مشتری شما عکسی یا ویدیویی با یکی از محصولات شما در رسانه های اجتماعی قرار می دهد که در آن چیزی که از شما خریده است ظاهر می شود، از او اجازه بخواهید که دوباره محتوا را در وب سایت یا وبلاگ و کانال های اجتماعی خود ارسال کند، به طوری که هر چه بیشتر مردم می توانند آن را ببینند.

نکته این است که اگر یکی از مشتریان شما آنقدر از خرید خود راضی باشد که او را قهرمان عکس ها، فیلم ها یا موارد دیگر کند، نقد او ارزش زیادی برای فروشگاه آنلاین شما دارد.

همه مایلند آن محصول را امتحان کنند و به طور غریزی به آن اعتماد کنند بدون اینکه ابهام زیادی داشته باشند.

فروش همیشه یک موضوع اعتماد است، مخصوصا زمانی که از راه دور اتفاق می افتد، مانند تجارت الکترونیک.

مشتریان بالقوه شما هرگز نام شما را نشنیده اند، و اکنون شخصی مانند آنها، عکسی را در شبکه های اجتماعی خود قرار می دهد که در آنجا به محصول شما نگاه می کنند، به شیوه ای رضایت بخش. آیا می توانید تبلیغات بهتر یا گواهی موثرتری را تصور کنید؟

8. مقیاس نتایج گوگل با سئو

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که مجموعه ای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک است. از آنجایی که جستجوی ارگانیک برجسته ترین راه برای افراد برای کشف و دسترسی به محتوای آنلاین است، یک استراتژی خوب SEO برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما ضروری است.

برای درک ارزش سئو، اجازه دهید تعریف خود را به سه بخش تقسیم کنیم:

نتایج جستجوی ارگانیک: فهرست‌های بدون پرداخت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) که موتور جستجو تعیین کرده است بیشترین ارتباط را با درخواست کاربر دارد. تبلیغات (در این زمینه، تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای کلیک ) بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهند. نتایج جستجوی ارگانیک از این جهت متمایز از این تبلیغات است که بر اساس الگوریتم‌های رتبه‌بندی ارگانیک موتور جستجو قرار می‌گیرند تا پیشنهادات تبلیغ‌کننده. شما نمی توانید برای رتبه بندی صفحه خود در نتایج جستجوی ارگانیک هزینه ای بپردازید.

کیفیت ترافیک ارگانیک: کاربر و درخواست جستجوی او چقدر با محتوایی که در وب سایت شما وجود دارد مرتبط است. شما می توانید همه بازدیدکنندگان جهان را جذب کنید، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید که شما منبعی برای رایانه های اپل هستید، در حالی که واقعاً یک کشاورز هستید که سیب می فروشید، آن بازدیدکنندگان احتمالاً سایت شما را بدون آن ترک می کنند. تکمیل هر گونه تبدیل ترافیک با کیفیت بالا فقط شامل بازدیدکنندگانی می شود که واقعاً به محصولات، اطلاعات یا سایر منابعی که سایت شما ارائه می دهد علاقه مند هستند. سئوی با کیفیت بالا بر تلاش موتور جستجو برای تطبیق هدف جستجوی کاربر با صفحات وب لیست شده در SERP سرمایه گذاری می کند.

مقدار ترافیک ارگانیک: تعداد کاربرانی که از طریق نتایج جستجوی ارگانیک به سایت شما می‌رسند. کاربران به احتمال زیاد روی نتایج جستجویی که نزدیک بالای SERP ظاهر می شوند کلیک می کنند، به همین دلیل مهم است که از استراتژی SEO خود برای رتبه بندی صفحات مرتبط تا آنجا که می توانید استفاده کنید. هر چه بازدیدکنندگان باکیفیت بیشتری را به سایت خود جذب کنید، احتمال افزایش تبدیل های ارزشمند بیشتر می شود.

ایده سایت تبلیغات ملی
ایده سایت تبلیغات ملی

9. از گوگل ادوردز استفاده کنید

علاوه بر بازاریابی مستقیم و تبلیغات رسانه های اجتماعی، یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی کم هزینه شامل استفاده از تبلیغات پولی در گوگل برای افزایش آگاهی از کسب و کار شما و رهگیری ترافیک بیشتر به سایت شما است.

این مکانیسم تبلیغاتی شامل دو مدل هزینه است:

CPM که مخفف «هزینه در هزار نمایش» است و شامل خرید فضا در صفحات وب با پرداخت تعداد معینی نمایش یا تعداد دفعاتی است که تبلیغ نمایش داده می شود.

CPC که مخفف « هزینه به ازای هر کلیک » است و به شما امکان می‌دهد فقط به تعداد دفعاتی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، پرداخت کنید، نه تعداد دفعاتی که مانند مورد قبلی نمایش داده می‌شود.

10.بهترین ایده سایت تبلیغات ملی: از بازاریابی دهان به دهان استفاده کنید

بازاریابی دهان به دهان شکلی از بازاریابی است که بر ترغیب مشتریان به صحبت و به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت خود در مورد یک محصول یا خدمات با افراد دیگر متمرکز است. این یکی از قدیمی ترین و مؤثرترین اشکال بازاریابی است و به ویژه در مورد تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید بسیار قدرتمند است.

نمونه های بازاریابی دهان به دهان چیست؟

  • برنامه های ارجاع: برنامه های ارجاع یکی از محبوب ترین اشکال بازاریابی دهان به دهان است. آنها شامل تشویق مشتریان برای ارجاع دوستان، خانواده و آشنایان خود به کسب و کار شما در ازای دریافت پاداش است.
  • رسانه‌های اجتماعی: پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند برای انتشار اطلاعات در مورد برند و محصولات شما استفاده شوند. تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات خود در این پلتفرم ها می تواند راهی قدرتمند برای ایجاد بازاریابی دهان به دهان باشد.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ: اینفلوئنسرها افرادی هستند که دنبال کنندگان زیادی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی دارند. شما می توانید با آنها کار کنید تا محصولات یا خدمات خود را برای دنبال کنندگان آنها تبلیغ کنید.
  • توصیه های مشتری: توصیفات مشتری یک راه عالی برای ایجاد بازاریابی دهان به دهان است. آنها معمولاً در وب سایت شما، صفحات رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های آنلاین به اشتراک گذاشته می شوند تا در مورد کسب و کار شما اطلاع رسانی کنند.
  • رویدادها و شبکه سازی: رویدادهایی مانند نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها و جلسات شبکه راهی عالی برای ملاقات با مشتریان بالقوه و انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما هستند.

نتیجه گیری

ما به پایان این مقاله در مورد ایده سایت تبلیغات ملی که کسب و کارهای آنلاین می توانند از آنها استفاده کنند، رسیده ایم. اینها همچنین می توانند ایده های تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک و در واقع راهی برای تقویت رشد آنها باشند.

همانطور که متوجه شدید، چندین ابزار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم آنهایی را که به بهترین وجه مناسب کسب و کار شما هستند را تست کنید و بهتر و بهتر شوید!

هدف بازاریابی ایمیلی چیست؟

هدف شرکت از یک طرف دستیابی به اهداف فروش (یعنی ایجاد تبدیل در مدت زمان کوتاه) و از سوی دیگر توسعه و حفظ روابط با مخاطبین خود در طول زمان، اعم از مشتریان، شرکا یا تامین کنندگان است.

بازاریابی مجدد چیست؟

بنابراین، بازاریابی مجدد، هر گونه فعالیت بازاریابی مستقیم را نشان می دهد که از داده های جمع آوری شده مشتری برای به دست آوردن اطلاعات و جمع آوری بینشی استفاده می کند که می تواند ارتباطاتی با محتوای ارزشمند و پیشنهادهای مرتبط و شخصی ایجاد کند.

هزینه ی تبلیغات گوگل به چه صورت است؟

CPM که مخفف «هزینه در هزار نمایش» است و شامل خرید فضا در صفحات وب با پرداخت تعداد معینی نمایش یا تعداد دفعاتی است که تبلیغ نمایش داده می شود.
CPC که مخفف « هزینه به ازای هر کلیک » است و به شما امکان می‌دهد فقط به تعداد دفعاتی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، پرداخت کنید، نه تعداد دفعاتی که مانند مورد قبلی نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *