فرآیند سایت تبلیغات ملی

فرآیند سایت تبلیغات ملی

رهبر برند، حیاتی ترین نقش را در فرآیند سایت تبلیغات ملی ایفا می کند. در حالی که آنها برای متخصص بودن طراحی نشده اند، اما برای تصمیم گیری در مورد تبلیغات باید اطلاعات کافی داشته باشند، اما هرگز برای انجام کار کافی نیستند.

فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه

رهبران برند باید بتوانند در طول فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه در چالش، سوال، هدایت و تصمیم گیری نقش داشته باشند. تبلیغات خلاق فرآیندی است که مراحل زیادی دارد و تسلط بر آن می تواند چالش برانگیز باشد.

هر مرحله چالش های خاص خود را دارد که اگر می خواهید پیام شما به مخاطبان هدف شما برسد، باید آنها را درک کنید. درک این مراحل برای یک تبلیغ کننده خلاق ضروری است.

در حالی که فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه در هر نمونه منحصر به فرد است، در اینجا چند مرحله اساسی که معمولا رخ می دهد آورده شده است:

مرحله اول:سخت ترین بخش فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه: جلسه طوفان فکری

ذهن های خلاق برای ایده پردازی برای مشتری گرد هم می آیند. هدف توسعه مفهومی است که مردم را وادار به صحبت و تفکر در مورد محصول یا خدمات کند. همچنین باید ایده‌ها به گونه‌ای ارائه شوند که از ایده‌های دیگر رقبا جدا شوند.

یک تبلیغ کننده خوب باید ایده ها و مفاهیم خلاقانه خوبی داشته باشد که بتواند در هزینه مشتری صرفه جویی کند. بنابراین به آنها پول بیشتری می دهید و در عین حال ارزش افزوده ای برای مخاطبان هدف خود ایجاد می کند. خلاقیت تبلیغات چیزی است که آن را از بازاریابی و روابط عمومی متمایز می کند.

این مرحله از فرآیند سایت تبلیغات ملی نیاز به اصالت دارد، چیزی که کمیت کردن یا تعریف آن دشوار است. اما، بدون شک، این سخت ترین بخش فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه است.

مرحله دوم: توضیحات خلاق اولیه

سپس تیم خلاق با مشتری خود برای ایجاد یک خلاصه اولیه برای تبلیغات یا بازرگانی همکاری می کند. این شامل جزئیاتی مانند بازار هدف، محصول یا خدمات، محل ارائه و نوع لحن است. مهمتر از آن، این مرحله بر توسعه یک استراتژی متمرکز است که پیام را با پاسخ مصرف کننده ترکیب می کند. اینجاست که تخیل می تواند آزاد شود.

این مرحله شامل آزمودن مفاهیم مختلف است تا زمانی که مفاهیمی را توسعه دهند که به خوبی در پروژه جا بیفتد و برای مخاطبان هدف آنها جذاب باشد. هنگامی که آنها چندین امکان را برای کمپین تبلیغاتی شما ایجاد کردند، سپس این گزینه ها را برای تأیید شما ارائه می دهند.

فرآیند سایت تبلیغات ملی
فرآیند سایت تبلیغات ملی

مرحله سوم: خلاصه مشتری

قبل از ارائه یک مفهوم جدید به مشتری خود، تیم خلاق تحقیقات بیشتری در مورد محصول یا خدمات، بسته بندی آن و مخاطبان هدف انجام می دهد. درک روشنی از اینکه شرکت چه کسی را هدف قرار داده است، به موفقیت کمپین تبلیغاتی کمک می‌کند.

این مرحله برابر است با “طوفان فکری بیشتر” تا زمانی که تبلیغی را ایجاد کنند که شما آن را تأیید کرده و آن را امضا کنید. پس از آن، آنها می توانند به تهیه پیش نویس نهایی و تعیین مسئولیت برای هر مرحله از تولید اقدام کنند (یعنی ویرایش ویدئو، طراحی گرافیک). بازه زمانی در نظر گرفته شده برای این فرآیند بستگی به مدت زمانی دارد که تمام ذهن های خلاق درگیر برای ایجاد مفهومی که بازگشت سرمایه برای مشتری ایجاد کند، طول می کشد.

مرحله چهارم: مذاکره درباره بودجه و قرارداد

هنگامی که پروژه را تأیید و امضا کردید، معمولاً باید یک پیش پرداخت پروژه از قبل پرداخت شود. با این حال، یک کمپین تبلیغاتی مؤثر می‌تواند تا پانزده ماه پس از اولین اجرایش دوام بیاورد. سپس باید مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد تا هرگونه تغییر در مخاطبین هدف یا ویژگی های محصول مورد بررسی قرار گیرد.

در این مرحله، شما به‌عنوان مشتری نقشی اساسی در اطمینان از اینکه برند/محصول/خدمات شما به‌طور مؤثر تبلیغ می‌شود، بازی می‌کنید. متأسفانه، این مرحله جایی است که اکثر شرکت ها شکست می خورند زیرا آنها به دنبال پایین ترین قیمت ممکن هستند. متأسفانه، تعیین کیفیت تبلیغات تا زمانی که کمپین مسیر خود را طی نکند دشوار است. با این حال، در آن زمان برای تجدید نظر بسیار دیر است.

مرحله پنجم: کارگردانی خلاق/تولید (هنر).

هنگامی که همه طرف ها در مورد جزئیات پروژه به توافق رسیدند و سازمان شما آن را تامین مالی کرد، فرآیند تولید می تواند آغاز شود. ابتدا، تیم خلاق تمام اطلاعات لازم را از تحقیقات خود جمع آوری می کند تا هرگونه ارتباط نادرست را روشن کند. و همچنین هرگونه عدم قطعیت در مورد پاسخ مخاطبان هدف و ویژگی های محصول.

خلاقان مختلف از بخش های مختلف ایده هایی را ارائه می دهند که به تبدیل یک مفهوم به یک پیش نویس نهایی کمک می کند. پس از این، تیم خلاق پس از آن اقدام به تهیه پیش نویس نهایی و تعیین مسئولیت برای هر مرحله تولید می کند.

مرحله ششم: حیاتی ترین بخش فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه: کارگردانی تولید (هنر).

در اینجا نیز، کمپین تبلیغاتی نقشی حیاتی در حصول اطمینان از اینکه نام تجاری/محصول/خدمت شما به طور موثر تبلیغ می شود، ایفا می کند. با استفاده از ابزارهای نوآورانه تبلیغات و نمایش رسانه ای.

یک کمپین چندرسانه ای واقعی شامل فیلم ها/تجاریات محصول، طراحی وب سایت و استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. در حالی که برخی از کمپین ها تولید خود را به خارج از کشور برون سپاری می کنند یا از قالب های ارائه شده توسط کمپین های بزرگتر استفاده می کنند. کمپین با کیفیت کمپینی است که از ابتدا در داخل کشور تولید می شود.

مرحله هفتم: ایجاد طرح بازاریابی و تبلیغات خلاقانه

هنگامی که کمپین تبلیغاتی شما تولید شد، گزینه های مختلفی برای نحوه بازاریابی آن وجود دارد. اگر می‌خواهید نسل جوان‌تری از مشتریان را جذب کنید، راه‌های تعاملی خوبی وجود دارد که می‌توانید محصول/خدمت خود را بازاریابی کنید. به عنوان مثال، استفاده از یک استراتژی بازاریابی آنلاین با هدف قرار دادن جمعیتی جوان تر. یا می‌توانید تبلیغات موتورهای جستجو، بازاریابی/تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، یا پیوندهای حمایت‌شده در سایر وب‌سایت‌ها را انتخاب کنید.

بسته به محدودیت های بودجه ای شما کمپین خلاق شما با شما همکاری خواهد کرد تا مشخص کند کدام یک از این گزینه ها برای کمپین تبلیغاتی شما مناسب تر است.

مرحله هشتم: ارزیابی (بررسی پس از کمپین)

پس از اجرای کمپین خود به مدت چند ماه، زمان آن فرا رسیده است که دوباره ارزیابی کنید که همه چیز چگونه پیش رفت و چقدر خوب از ابتدا تا انتها پیش رفت. اگر همه علائم نشان می دهد که تبلیغات طبق برنامه انجام شده است، نیازی به هیچ گونه به روز رسانی یا اصلاح برنامه های آینده نیست.

با این حال، فرض کنید نتایج کمتر از حد انتظار بود. در آن صورت، بررسی داده های جمع آوری شده برای تعیین اینکه آیا کمپین تبلیغاتی به درستی اجرا شده است و استفاده از آن تحلیل ها برای ایجاد ایده های جدید در مورد چگونگی افزایش کارایی کمپین ضروری است.

فرآیند سایت تبلیغات ملی
فرآیند سایت تبلیغات ملی

مرحله نهم: مهم ترین مرحله ی فرآیند سایت تبلیغات ملی: ارزیابی کمپین (پس از یک سال)

یک سال از اولین اجرای کمپین تبلیغاتی شما می گذرد. اکنون زمان ارزیابی اثربخشی آن و پرسیدن سوالاتی مانند:

  • آیا امروز به اندازه زمانی که آن را راه اندازی کردید مرتبط است؟
  • آیا محصول در این بازه زمانی برای بازار هدف خود جذابیت داشت؟
  • آیا فروش طبق انتظار افزایش یافته است؟
  • آیا سیگنال های اجتماعی آنلاین در مورد خدمات یا محصول شما وجود دارد؟

اگر چنین است، پس تبریک می گویم! نام تجاری و محصول شما اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و کمپین تبلیغاتی شما را می توان یک موفقیت در نظر گرفت. اکثر کمپین های موفق دو سال طول عمر دارند. بنابراین مهم است که به جذب مخاطبان خود ادامه دهید و علاقه را به محصول بازگردانید.

از سوی دیگر، اگر پس از اجرای این کمپین به مدت یک سال، فروش آن‌طور که انتظار می‌رود افزایش نیابد، ممکن است لازم باشد استراتژی تبلیغات خود را اصلاح یا تجدید نظر کنید تا کارها را به سطح دیگری ارتقا دهید.

مرحله دهم:آخرین و مهم ترین مرحله ی فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه: جهت گیری های استراتژیک جدید

اکنون که زمان کافی از راه اندازی اولیه آن گذشته است و کمپین تبلیغاتی اصلی شما اکنون در بازار هدف شما به خوبی تثبیت شده است؛ زمان آن رسیده است که استراتژی های بازاریابی مرسوم گذشته را با تبلیغات پیشرفته تر در نظر بگیرید.

هدف اصلی در اینجا یافتن راه هایی برای تعامل کامل با مصرف کنندگان معاصر از طریق ابزارهای دیجیتال مختلف است. مشتریان بالقوه امروزه به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به فناوری هستند. رسانه‌های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی روزمره آن‌ها را تشکیل می‌دهند و همین امر باعث می‌شود که تبلیغات آنلاین آسان‌تر از همیشه باشد.

بهتر است برای یک کمپین به روز محتوای جدید ایجاد کنید به جای اجرای همان تبلیغاتی که سال گذشته انجام دادید. کمپین شما می تواند به شما کمک کند تا با ایده های تازه ای که برند/محصول شما را در معرض دید خریداران جدید قرار می دهد، طوفان فکری کنید. از طریق تکنیک های جدیدتر بازاریابی رسانه های اجتماعی، مانند؛

  • تبلیغات در رسانه های اجتماعی / بازاریابی تأثیرگذار بازاریابی (سفیران برند)
  • بازاریابی وابسته
  • تبلیغات ویدیویی آنلاین
  • مکان های استفاده از موبایل
  • جستجوی پولی

اهمیت تبلیغات چیست؟

تبلیغات در عصر رقابت امروزی نقش بسیار مهمی دارد. تبلیغات چیزی است که در زندگی روزمره امروز برای همه، خواه تولید کننده، تاجر و یا مشتری، به یک ضرورت تبدیل شده است. تبلیغات بخش مهمی است. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه و کجا تبلیغات مهم است:

تبلیغات برای مشتریان مهم است

تبلیغات نقش بسیار مهمی در زندگی مشتریان دارد. مشتریان افرادی هستند که محصول را تنها پس از آگاهی از محصولات موجود در بازار خریداری می کنند.

اگر محصولی تبلیغ نشود، هیچ مشتری نمی‌داند چه محصولاتی موجود است و حتی اگر محصول به نفع او باشد، محصول را خریداری نخواهد کرد.

یک چیز دیگر این است که تبلیغات به مردم کمک می کند تا بهترین محصولات را برای خود، فرزندان و خانواده خود پیدا کنند. هنگامی که آنها از طیف محصولات مطلع می شوند، می توانند محصولات را با هم مقایسه کرده و خرید کنند تا پس از خرج کردن پول ارزشمند خود، به آنچه می خواهند برسند. بنابراین، تبلیغات برای مشتریان مهم است.

فرآیند سایت تبلیغات ملی
فرآیند سایت تبلیغات ملی

تبلیغات برای فروشنده و شرکت های تولید کننده محصولات مهم است

بله، تبلیغات نقش بسیار مهمی برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات دارد، زیرا

  • تبلیغات به افزایش فروش کمک می کند
  • تبلیغات به تولیدکنندگان یا شرکت ها کمک می کند تا رقبای خود را بشناسند و بر این اساس برای رسیدن به سطح رقابت برنامه ریزی کنند.
  • اگر هر شرکتی بخواهد محصول جدیدی را در بازار معرفی یا عرضه کند، تبلیغات زمینه ای را برای محصول ایجاد می کند. تبلیغات به آگاهی مردم از محصول جدید کمک می کند تا مصرف کنندگان بیایند و محصول را امتحان کنند.
  • تبلیغات به ایجاد حسن نیت برای شرکت کمک می کند و پس از رسیدن به مدت معینی وفاداری مشتری را به دست می آورد.
  • تقاضا برای محصول با کمک تبلیغات ادامه می یابد و تقاضا و عرضه به یک فرآیند بی پایان تبدیل می شود.

تبلیغات برای جامعه مهم است

تبلیغات به آموزش افراد کمک می کند. برخی از مسائل اجتماعی نیز وجود دارد که تبلیغات به آنها می پردازد مانند کار کودک، مصرف مشروبات الکلی، دخترکشی، سیگار کشیدن، آموزش تنظیم خانواده و غیره، بنابراین تبلیغات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد.

3 هدف فرآیند سایت تبلیغات ملی

احتمالاً تا به حال متوجه شده اید که تبلیغات باعث افزایش فروش می شود. در اینجا سه ​​هدف، به ویژه، تبلیغ موفقیت آمیز نام تجاری و کسب و کار خود برای مصرف کنندگان وجود دارد.

1. تبلیغات آموزنده

تبلیغات آموزنده به معنای آگاه کردن مصرف کنندگان از محصولات یا کسب و کار جدید شما است. شما می توانید این کار را برای گسترش آگاهی برند در یک حوزه جدید (یا ارتقاء آن در همان حوزه)، برجسته کردن ویژگی ها و مزایای جدید یا قابل توجه محصول خود و غیره انجام دهید.

هدف اصلی هر تبلیغی فروش یک محصول است. تنها تفاوت در انتخاب تکنیک هاست. هر یک از آنها فرصت های خاصی را برای رسیدن به یک هدف خاص فراهم می کند. علاوه بر این، برخی از تکنیک ها در صنایع مختلف عملکرد بهتری دارند.

هدف تبلیغات آموزنده متقاعد کردن کاربر برای تصمیم گیری با ارائه حقایق و آماری است که از ارزش و ارتباط یک محصول حمایت می کند. این حیاتی است که کاربران بتوانند هر عبارتی را بررسی کنند. در نتیجه، تبلیغات آموزنده باعث می شود مصرف کنندگان به یک شرکت اعتماد کنند و به برندها در ایجاد اقتدار کمک کنند.

2. تبلیغات متقاعد کننده

تبلیغات متقاعد کننده شامل فراخوان مستقیم بیشتری برای اقدام است. هدف این است که مستقیم‌تر فروش را هدایت کند و مصرف‌کنندگان را متقاعد کند که یک برند یا محصول بهتر است. آنها را وادار به خرید از شما، تغییر برند، امتحان یک پیشنهاد جدید یا ایجاد وفاداری مشتری کنید.

تبلیغات متقاعد کننده به سه دسته اصلی از احساسات نگاه می کند :

  • اخلاق : اخلاق، اعتبار، شخصیت
  • لوگوها : منطق و دلیل
  • پاتوس : احساسات و عواطف

بر اساس نوع تبلیغات متقاعدکننده ای که می خواهید ایجاد کنید، باید یک دسته از احساسات را انتخاب کنید و نقطه نظرات خود را حول ایده آل های آن دسته بسازید.

این به شما کمک می کند از پیام های گیج کننده جلوگیری کنید و به شما امکان می دهد تبلیغاتی ایجاد کنید که به دلایل درست برای مخاطبان خود جذاب باشد.

3. تبلیغات یادآوری

تبلیغات یادآور آگاهی مصرف کننده را حفظ می کند تا برند شما را در ذهن نگه دارد ، بنابراین آنها مزایای استفاده از محصولات یا خدمات شما را به یاد می آورند. از آنجایی که مخاطبان مورد نظر شما قبلاً از شما خرید کرده اند یا قبلاً در مورد شما شنیده اند، این امر در جبهه تبلیغات سنگین نیست. این نوع تبلیغات دقیقاً به منظور پرورش و یادآوری مشتریان شما در مورد شما و پرورش آنها به مشتریان مادام العمر است.

به عنوان مثال، از فرصت حمایت مالی از یک رویداد استفاده کنید تا نام برند خود را به مصرف کنندگان یادآوری کنید بدون اینکه به شدت به آنها اطلاع دهید که چه کسی هستید.

نکته کلیدی این است که رویدادی مرتبط با برند و صنعت خود پیدا کنید، بنابراین این مخاطبان هدف شما هستند که در آنجا حضور خواهند داشت و آنچه را که باید به آنها ارائه دهید یادآوری می شود.

سخت ترین مرحله ی فرآیند سایت تبلیغات ملی چیست؟

ذهن های خلاق برای ایده پردازی برای مشتری گرد هم می آیند. هدف توسعه مفهومی است که مردم را وادار به صحبت و تفکر در مورد محصول یا خدمات کند. همچنین باید ایده‌ها به گونه‌ای ارائه شوند که از ایده‌های دیگر رقبا جدا شوند.
یک تبلیغ کننده خوب باید ایده ها و مفاهیم خلاقانه خوبی داشته باشد که بتواند در هزینه مشتری صرفه جویی کند. بنابراین به آنها پول بیشتری می دهید و در عین حال ارزش افزوده ای برای مخاطبان هدف خود ایجاد می کند. خلاقیت تبلیغات چیزی است که آن را از بازاریابی و روابط عمومی متمایز می کند.
این مرحله از فرآیند سایت تبلیغات ملی نیاز به اصالت دارد، چیزی که کمیت کردن یا تعریف آن دشوار است. اما، بدون شک، این سخت ترین بخش فرآیند سایت تبلیغات ملی خلاقانه است.

هدف اصلی جهت گیری های استراتژیک جدید چیست؟

هدف اصلی در اینجا یافتن راه هایی برای تعامل کامل با مصرف کنندگان معاصر از طریق ابزارهای دیجیتال مختلف است. مشتریان بالقوه امروزه به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به فناوری هستند. رسانه‌های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی روزمره آن‌ها را تشکیل می‌دهند و همین امر باعث می‌شود که تبلیغات آنلاین آسان‌تر از همیشه باشد.

چرا تبلیغات برای تولیدکنندگان و فروشندگان مهم است؟

تبلیغات به افزایش فروش کمک می کند
تبلیغات به تولیدکنندگان یا شرکت ها کمک می کند تا رقبای خود را بشناسند و بر این اساس برای رسیدن به سطح رقابت برنامه ریزی کنند.
اگر هر شرکتی بخواهد محصول جدیدی را در بازار معرفی یا عرضه کند، تبلیغات زمینه ای را برای محصول ایجاد می کند. تبلیغات به آگاهی مردم از محصول جدید کمک می کند تا مصرف کنندگان بیایند و محصول را امتحان کنند.
تبلیغات به ایجاد حسن نیت برای شرکت کمک می کند و پس از رسیدن به مدت معینی وفاداری مشتری را به دست می آورد.
تقاضا برای محصول با کمک تبلیغات ادامه می یابد و تقاضا و عرضه به یک فرآیند بی پایان تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *