جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی

جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی

وقتی در یک کسب و کار کوچک با بودجه محدود کار می کنید، واقعاً امکان ندارد که برای یک تبلیغ تلویزیونی یا برای کمپین بازاریابی ایمیلی مقدار زیادی هزینه کنید؛ بنابراین باید از ارزان ترین و جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی استفاده کنید.

جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

وقتی بودجه شما تعیین می کند که تبلیغات کسب و کار شما به چند نفر می رسد، می تواند خسته کننده باشد. در اینجا جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی برای تبلیغ کسب و کار محلی شما آورده شده است:

1.قدرتمند ترین گزینه جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی: از Google My Business برای بهینه سازی جستجوی محلی استفاده کنید.

یکی از قدرتمندترین راه‌های رایگان برای تبلیغ کسب‌وکارتان از طریق Google My Business است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد حضور خود را در جستجوی Google و Google Maps مدیریت کنند. این ابزار می تواند رتبه شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت کند.

رتبه‌بندی بالا در جستجوی محلی نشان می‌دهد که شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید و اگر شش ماه پیش تعطیل می‌شدید، رتبه اول را در Google برای کلمات کلیدی مرتبط نخواهید داشت. بعلاوه، اگر در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید، مشتریان بیشتری کسب و کار شما را نسبت به رقبا انتخاب خواهند کرد.

چگونه یک ورودی Google برای کسب و کار من ایجاد می شود؟

برای ایجاد یک ورودی Google برای کسب و کار من، یک حساب Google معتبر لازم است.

این روند ایجاد آن است:

وارد حساب گوگل خود شوید سپس به صفحه اصلی «Google برای کسب و کار من» بروید. روی دکمه “شروع کن” کلیک کنید

جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی
جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی

نام شرکت خود و همچنین آدرس با کد پستی و شهر را وارد کنید. شماره تلفن را نیز وارد کنید. یک دسته بندی اصلی را از بین پیشنهاداتی انتخاب کنید که به بهترین وجه برای شرکت شما مناسب است. همچنین می توانید از طریق یک فیلد انتخاب، یک حوضه برای خدمات یا پیشنهاد خود تعریف کنید.

سپس گوگل داده های خود را با اطلاعات شما مقایسه می کند. در برخی موارد اگر Google جزئیات شرکت قابل مشاهده برای عموم را در سیستم خود وارد کرده باشد، ممکن است یک ورودی ابتدایی وجود داشته باشد.

در مرحله بعد، دستورالعمل ها را دنبال کنید و ثبت نام و همچنین شرایط استفاده را تأیید کنید.

برای اینکه ورودی شما تایید شود و بتوانید آن را اصلاح کنید، همچنان باید شرکت خود را تایید کنید. برای این کار، گوگل یک کد تایید را از طریق پست به آدرس شرکت شما ارسال می کند. به طور کلی این نامه را ظرف چند روز کاری دریافت خواهید کرد.

پس از تایید با کد می توانید مشخصات شرکت خود را با جزئیات ویرایش کنید.

این اطلاعات شامل یک حساب Google برای کسب و کار من است:

  • جزئیات تماس: در کنار آدرس های ایمیل، می توانید شماره فکس و تلفن را نیز به حساب خود اضافه کنید. با استفاده از نمایه +Google خود می توانید گزینه های تماس را از طریق رسانه های اجتماعی نیز اضافه کنید.
  • جزئیات آدرس: آدرس شرکت شما بخش مرکزی اطلاعات ورودی شما است. همچنین می‌توانید مکان‌های متعددی را برای Google My Business وارد کنید.
  • عکس ها: این حساب به شما این امکان را می دهد که به طور گسترده شرکت خود را با تصاویر ارائه دهید. در نمایه شما می توان تصاویر را بر اساس خارج و داخل و همچنین بر اساس اعضای تیم مرتب کرد.
  • لوگوها: برای اینکه بتوانید شرکت خود را به وضوح به مردم نشان دهید، اضافه کردن لوگو امکان پذیر است. آنها همچنین در بازدیدهای جستجوی مربوطه نشان داده می شوند.
  • کلمات کلیدی (دسته): کلمات کلیدی ورودی Google برای کسب و کار من از دسته بندی های مربوطه تشکیل شده اند. فقط دسته های پیشنهادی توسط گوگل قابل استفاده هستند. با این حال، دسته بندی های انتخاب شده به تصمیم گیری در مورد نمایش شرکت شما در نتایج جستجو کمک می کند.

2. در رویدادهای شبکه شرکت کنید.

ارتباط با متخصصان دیگر در رویدادهای شبکه‌سازی صنعت، فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف‌کنندگان بالقوه در مکانی است که مشتاق بحث در مورد تجارت شما هستند. موضوعات مهم رویدادهای شبکه تضمین می کند که شما با سرنخ های واجد شرایط بالا ملاقات می کنید. برای مثال، رویداد «بهترین استارت‌آپ‌های فناوری» عمدتاً با شرکت‌کنندگانی که به فناوری و استارت‌آپ‌ها علاقه‌مند هستند پر می‌شود.

مخصوصاً برای کسب و کارهای کوچکی که به دنبال ایجاد اولین ارتباطات خود هستند، رویداد های شبکه فرصتی است تا نام خود را در آنجا مطرح کنید، با شرکای بالقوه ملاقات کنید و فرصت هایی برای رشد پیدا کنید. به علاوه، شما را در جریان روندهای صنعت خود قرار می دهد.

3. در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید.

مشابه با شبکه، صحبت کردن در یک رویداد در مورد موضوعی مرتبط با صنعت شما راه دیگری برای نشان دادن تخصص شماست. ارائه یک سخنرانی تامل برانگیز و قدرتمند توجه را به سمت شما و کسب و کارتان جلب می کند، که می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و ثابت کند که کسب و کار شما واجد شرایط مقابله با چالش های مصرف کننده است.

برای شروع، موضوعات مختلف را طوفان فکری کنید و در رویدادهای شبکه های آینده و کنوانسیون های انجمن تجاری داوطلب شوید.

جدیدترین تبلیغات رایگان  مجازی
جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی

4. بروشور قرار دهید.

قرار دادن بروشورها یا آگهی‌ها در کتابخانه‌های محلی، کافی‌شاپ‌ها و کسب‌وکارها راهی منحصر به فرد برای بازاریابی در مکان‌های آفلاین است که مردم بخش زیادی از وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

می توانید بروشورها را در پاورپوینت یا Canva ایجاد کنید . بسته به صنعت شما، حتی ممکن است به شما کمک کند به یک مشتری ایده آل برسید: برای مثال، اگر یک فیزیوتراپیست هستید، شاید می توانید بروشورهایی را به باشگاه های ورزشی محلی یا بیمارستان های اطراف بدهید.

5. تبلیغات فیس بوک با هدف جغرافیایی را اجرا کنید.

یکی دیگر از جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی، تبلیغات فیس بوک است.فیس بوک بیش از هر پلتفرم دیگری قابلیت تبلیغات هدفمند دارد. علاوه بر اینکه می‌توانید برای نوع خاصی از مصرف‌کننده بر اساس علایق یا شرح شغل تبلیغ کنید، می‌توانید افرادی را که با آن معیارها مطابقت دارند در یک مکان خاص هدف قرار دهید.

با قرار دادن چند دلار در روز پشت یک کمپین جغرافیایی فیس بوک، به مرور زمان فالوورهای محلی ایجاد خواهید کرد. حتماً به ارسال محتوای عالی نیز ادامه دهید تا این مخاطبان جدید را درگیر خود نگه دارید.

6. مهم ترین گزینه جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی: بهینه سازی جستجو را فراموش نکنید.

“بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به اقداماتی اشاره دارد که تضمین می کند محتوایی مانند وب سایت ها، فیلم ها و تصاویر در رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک در نتایج جستجوی بدون پرداخت (فهرست های طبیعی)، بالاتر ظاهر شوند.

اهداف بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

هدف اصلی بهینه سازی موتورهای جستجو، به بیان ساده، قرار گرفتن در رتبه های برتر در نتایج جستجوی ارگانیک، بالاتر از همه در نتایج جستجوی گوگل و همچنین در سایر موتورهای جستجوی مختلف است. بیایید به جزئیات بیشتری بپردازیم: بهینه سازی موفقیت آمیز برای موتورهای جستجو در درجه اول هدف قرار گرفتن در بالاترین رتبه در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ یا یاهو برای عبارات جستجوی مرتبط با کاربر با صفحات مربوطه را دنبال می کند.

باید مطمئن شوید که نمایش نتایج جستجو که در موتورهای جستجو ظاهر می شوند، کاربران را تشویق کند تا روی نتیجه شما، یعنی وب سایت شما کلیک کنند. هدف در اینجا برآورده کردن انتظارات کاربر از نظر سازگاری محتوا بین پرس و جو مربوطه (کلمات جستجو)، قطعه شما و محتوای وب سایت است، به طوری که کاربر در وب سایت شما باقی بماند و مستقیماً به SERP برنگردد.

بنابراین هدف کلی بهینه سازی موتورهای جستجو، آوردن بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت مربوطه از طریق جستجوی ارگانیک از Google است، یعنی طراحی نتایج در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) از طریق اقدامات مختلف به گونه ای که شما وب سایت خود در بالا قرار دارد و بهترین CTR (نرخ کلیک) را دارد. برای دستیابی به این هدف، ابتدا باید وضعیت موجود KPIها مشخص شود تا سپس با استفاده از اقدامات هدفمند سئو، آنها را بهبود بخشد.

حوزه های مختلف بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی سئو چند وجهی است، درست مانند همه رشته های بازاریابی آنلاین. به همین دلیل است که توضیح کلی کافی نیست، زیرا تصویر کلی را می توان به زیر حوزه های مختلف سئو تقسیم کرد. اگرچه این مناطق می توانند به تنهایی بایستند و می توانند بهینه شوند، اما در نهایت مهم است که همه مناطق را زیر نظر داشته باشیم تا بتوانیم اقدامات جامع را اجرا کنیم.

اگر خودتان یک سئوکار هستید یا اگر کمی بیشتر درگیر آن هستید، احتمالاً نام سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه را شنیده اید. اینها دو ناحیه بزرگتر هستند که همه بهینه سازی ها را می توان تابع آنها کرد. نام ها جای کمی برای تفسیر باقی می گذارند:

  • بهینه سازی در صفحه: تمام اقداماتی که بر روی خود صفحه تأثیر می گذارد، یعنی همه چیزهایی که در صفحه اتفاق می افتد
  • بهینه‌سازی خارج از صفحه: معیارهای خارج از صفحه که به محبوبیت یک وب‌سایت می‌پردازد

در حالی که سئوی خارج از صفحه از لینک بیلدینگ برای افزایش محبوبیت یک وب سایت، یعنی ساخت بک لینک های با کیفیت بالا (لینک های خارجی که به وب سایت اشاره می کنند) استفاده می کند، سئو داخلی یک زمینه بسیار گسترده است و می تواند از وجه های بیشتری بهینه شود.

از نظر محتوا، بهینه سازی موتورهای جستجو با محتوای خود صفحات عبارت است از: ساختار تیتر و بهینه سازی مبتنی بر متن و همچنین داده های متا (تگ عنوان و توضیحات متا)، معماری کلی صفحه، استفاده از رسانه هایی مانند تصاویر و ویدیوها (SEO تصویر)، پیوند داخلی و سئوی محلی برای شرکت هایی که می خواهند حضور آنلاین خود را برای مکان های خاص بهبود بخشند.

از نقطه نظر فنی، بهینه سازی موتورهای جستجو اغلب بر تجربه کاربر تمرکز دارد. بخش فنی به بهینه‌سازی سرعت بارگذاری (سرعت صفحه)، بهینه‌سازی برای دستگاه‌های تلفن همراه و خزیدن کارآمد و نمایه‌سازی صفحات شما توسط خزنده‌های موتور جستجو می‌پردازد، به طوری که هر چیزی که باید در آنجا به پایان برسد در فهرست قرار می‌گیرد.

بهینه‌سازی فنی موتورهای جستجو شامل موضوعاتی مانند علامت‌گذاری داده‌های ساختاریافته با schema.org و بین‌المللی‌سازی با استفاده از ویژگی hreflang است. بخشی از بهینه‌سازی‌های صفحه نیز بهینه‌سازی سئو در حوزه جستجوی صوتی (SEO جستجوی صوتی) است که بر جنبه‌های محتوا و فنی تأثیر می‌گذارد.

سپس بهینه‌سازی‌های مختلف فاکتورهای رتبه‌بندی مستقیم یا غیرمستقیم را نشان می‌دهند، یعنی به درجات مختلف به ارزیابی ارتباط یک صفحه توسط موتورهای جستجو مانند Google یا Bing سرازیر می‌شوند. هر دو زیر حوزه دست به دست هم می دهند و همیشه یک هدف مشترک را دنبال می کنند: رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP).

جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی
جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی

7.بهترین گزینه جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی: بازاریابی محتوا انجام دهید

بازاریابی محتوا یک جهت بازاریابی استراتژیک است که شامل ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار است. همه این با هدف جذب یک گروه هدف مشخص، حفظ آنها و در نهایت دریافت اقدامات سودآور از مشتریان انجام می شود.

  • جهت بازاریابی استراتژیک: بازاریابی محتوا فقط یک تاکتیک نیست. استراتژی مستلزم داشتن برنامه است. به عبارت دیگر، اهدافی را تدوین و تدابیری برای دستیابی به این اهداف تدوین کنید. عناصر استراتژی معمولی عبارتند از استراتژی محتوا، استراتژی رسانه اجتماعی، استراتژی تولید سرنخ و غیره.
  • ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و منسجم: برای دستیابی به این هدف، به یک فرآیند محتوا، یک تیم تحریریه، یک جلسه تحریریه، ویراستاران، یک ویرایشگر، متخصصان سئو و ابزارهای تحریریه نیاز دارید. قالب‌های محتوای معمولی، به عنوان مثال، مقالات وبلاگ، فیلم‌ها و مقالات سفید هستند.
  • جذب و حفظ یک گروه هدف کاملاً مشخص: این جایی است که بیشتر اشتباهات اتفاق می افتد. شما به یک استراتژیست محتوا با تجربه نیاز دارید. امروزه انواع مختلفی از ابزارهای هوشمند (AI) نیز وجود دارند که به یافتن محتوای مناسب کمک می کنند.
  • مشتریان سودآور اقداماتی را انجام می دهند: ما همه این کارها را برای کسب سود انجام می دهیم. در بیشتر موارد، این اقدامات سودآور مشتریانی هستند که خرید می کنند.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی است که در مورد پیام های تبلیغاتی نیست، بلکه محتوای مفیدی است که بسیاری از افراد به دنبال آن به صورت آنلاین هستند. شرکت‌هایی که محتوای مفیدی را در طول سفر خریدار ارائه می‌کنند، بیشتر دیده می‌شوند، اعتماد ایجاد می‌کنند و بنابراین می‌توانند مشتریان را جذب کنند.

امروزه سفر خریدار عمدتاً در پلتفرم های دیجیتال انجام می شود. با بازاریابی محتوا، شرکت ها می توانند در این سفر با مشتریان بالقوه ملاقات کنند، ارتباط برقرار کنند و مشتریان را به دست آورند. البته شرکت ها می توانند از تبلیغات در پلتفرم های دیجیتال نیز استفاده کنند. اما مزیت بازاریابی محتوا این است که با محتوای مفید می توان اعتماد را بهتر ایجاد کرد.

علاوه بر این، امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند از تبلیغات اجتناب کنند. آن‌ها از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند یا برای مثال، فقط در پلتفرم‌های بدون آگهی فیلم تماشا می‌کنند. مصرف کنندگان امروزی می خواهند قبل از خرید به صورت آنلاین تحقیقات خود را انجام دهند.

چرا باید بازاریابی محتوا انجام دهیم؟

چرا باید به بازاریابی محتوا تکیه کنید؟ در این مقاله، مروری بر دلایلی که به وضوح به نفع بازاریابی محتوا هستند را خواهید دید:

  • بازاریابی محتوا آگاهی شما را افزایش می دهد
  • بازاریابی محتوا باعث افزایش اعتماد به برند شما می شود
  • مردم می توانند تحقیق و مقایسه آنلاین انجام دهند
  • بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد درباره گروه های هدف خود اطلاعات بیشتری کسب کنید
  • بازاریابی محتوایی با کیفیت بالا تأثیر طولانی مدت دارد
  • بازاریابی محتوا به وفاداری مشتری کمک می کند
  • بازاریابی محتوا می تواند شما را به عنوان یک متخصص معرفی کند
  • بازاریابی محتوا مقرون به صرفه است
  • مردم اغلب به دنبال اطلاعات هستند، نه محصولات
  • سفر خریدار اغلب به صورت دیجیتالی انجام می شود
  • بازاریابی محتوا ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد
  • بازاریابی محتوا قابل اندازه گیری است

اهداف بازاریابی محتوا چیست؟

یکی از اولین کارهایی که هنگام شروع بازاریابی محتوای خود انجام می دهید، تعیین اهداف است. شما باید مطمئن شوید که اهداف شما SMART هستند، یعنی مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، واقع بینانه و محدود به زمان .

شاخص های کلیدی عملکرد زیر را می توان برای تعیین اهداف خود در بازاریابی محتوا استفاده کرد:

  • آگاهی از برند
  • افزایش ترافیک
  • تولید سرنخ
  • تبدیل مشتری
  • حفظ مشتری
  • افزایش فروش

8. موثر ترین گزینه جدیدترین تبلیغات رایگان مجازی: از داستان سرایی استفاده کنید

از آغاز، مردم برای یکدیگر داستان می گفتند. در این داستان ها، دانش منتقل می شد، تجربیات به اشتراک گذاشته می شد، حکمت منتقل می شد یا ارزش ها و هنجارها منتقل می شد.

داستان گویی هنر بیان یک داستان واقعا خوب است که شنونده و گیرنده را مجذوب خود می کند، احساسات را برمی انگیزد و اثری ماندگار بر جای می گذارد. برای این کار از ابزارهای زبانی مختلفی استفاده می شود تا بیشترین تأثیر را به دست آورد.

مزایای داستان سرایی چیست؟

مطالعات مختلف، به عنوان مثال از تحقیقات مغز، نشان می دهد که اگر چندین حواس درگیر باشند، اطلاعات به خوبی و به راحتی جذب می شوند. نه تنها شنیدن یا دیدن، بلکه قلب و در نتیجه سطح احساسی. زبان توصیفی، یک راوی پر جنب و جوش و پر از احساسات تاثیرگذار است که همه اینها باعث می شود تا آنچه را که می شنویم برای مدت طولانی به خاطر بسپاریم و معمولاً در مورد آن به دیگران نیز بگوییم.

قدرتمند ترین تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

یکی از قدرتمندترین راه‌های رایگان برای تبلیغ کسب‌وکارتان از طریق Google My Business است که شرکت‌ها را قادر می‌سازد حضور خود را در جستجوی Google و Google Maps مدیریت کنند. این ابزار می تواند رتبه شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت کند.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

“بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به اقداماتی اشاره دارد که تضمین می کند محتوایی مانند وب سایت ها، فیلم ها و تصاویر در رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک در نتایج جستجوی بدون پرداخت (فهرست های طبیعی)، بالاتر ظاهر شوند.

اهداف بازاریابی محتوا چیست؟

آگاهی از برند
افزایش ترافیک
تولید سرنخ
تبدیل مشتری
حفظ مشتری
افزایش فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *