تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

باور کنید یا نه، صرفه جویی در بودجه بازاریابی و رشد حساب خود تنها با استفاده از ابزارها و تکنیک های رایگان بازاریابی اینستاگرام کاملا امکان پذیر است! شما با استفاده از این تکنیک ها می توانید تبلیغات ایگان اینستاگرام مدرن خود را بسازید.

نکات تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای نمایش محصولات، خدمات و کسب و کار شما است. اما کسب و کارهای کوچک اغلب مقدار زیادی از بودجه خود را صرف بازاریابی شبکه های اجتماعی می کنند که در واقع، باور کنید یا نه، صرفه جویی در بودجه بازاریابی و رشد حساب خود و ایجاد تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن تنها با استفاده از ابزارها و تکنیک های رایگان بازاریابی اینستاگرام کاملا امکان پذیر است!

برای کمک به شما در شروع کار، ما چند مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی رایگان، نکات بازاریابی اینستاگرام و تکنیک هایی را به اشتراک می گذاریم که می توانید امروز در استراتژی خود کار کنید!

1. فید خود را تنظیم کنید تا تعادلی بین عکس‌های محصول و سبک زندگی ایجاد کنید

به یاد داشته باشید که اینستاگرام ابتدا یک پلتفرم اجتماعی و در مرحله بعد یک رسانه تبلیغاتی است. بنابراین اگر می‌خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید و محصولات بیشتری بفروشید، باید تعادلی بین نمایش محصول خود و احترام به ریشه‌های اجتماعی اینستاگرام ایجاد کنید.

2. از استوری های اینستاگرام برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید

دنبال کنندگان شما باهوش و کنجکاو هستند و می خواهند درباره برند شما بیشتر بدانند!

بنابراین، این روزها صرفاً معرفی محصولات خود با عکس در فید شما کافی نیست؛ شما باید برای معرفی برند و تجارت خود نیز وقت بگذارید.

دنبال کنندگان شما کنجکاو هستند که بدانند چگونه محصولات شما ساخته می شوند، چه افرادی پشت کسب و کار هستند و برای آینده چه برنامه ای دارید؛ پس برای به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با آنها وقت بگذارید.

این نه تنها فرصت‌های خوبی را برای ایجاد محتوای جذابی که دنبال‌کنندگان شما دوست دارند باز می‌کند، بلکه راه دیگری برای معرفی محصولات و خدمات خود بدون کاهش بودجه بازاریابی در اختیار شما قرار می‌دهد یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن است.

تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن
تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

استوری‌های اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای این کار است؛ کلیپ‌های ویدیویی کوتاه این امکان را به شما می‌دهد تا بینش‌های سریع و آسانی را در مورد زندگی کاری روزمره شما داشته باشید.

دفعه بعد که می خواهید یک تقویم محتوا برنامه ریزی کنید، به ایجاد برخی از این استوری های اینستاگرام فکر کنید:

شماره 1: داستان برند خود را بگویید

از به اشتراک گذاشتن نحوه، زمان و دلیل ایجاد کسب و کار خود با فالوورهای خود نترسید. به آنها در مورد مبارزات خود به عنوان یک استارتاپ و برخی از افتخارآمیزترین لحظات خود تا به امروز اطلاع دهید.

داستان برند مجموعه‌ای از رویدادهایی را بازگو می‌کند که باعث شروع به کار شرکت شما شدند و بیان می‌کند که چگونه این روایت هنوز ماموریت شما را امروزه هدایت می‌کند. درست مانند شخصیت‌های کتاب و فیلم‌های مورد علاقه‌تان، اگر بتوانید یک داستان برند قانع‌کننده بسازید، مخاطب شما به یاد می‌آورد که چه کسی هستید، با شما همدلی می‌کند و در نهایت به شما اهمیت می‌دهد.

شماره 2: مخاطبان خود را به پشت صحنه ببرید

به این فکر کنید که دنبال کنندگان خود را به پشت صحنه خود بیاورید یا آنها را با تیم تولیدی یا جایی که مواد خود را از آنجا تهیه می کنید آشنا کنید.

اگر خدماتی را به جای یک محصول فیزیکی می‌فروشید، می‌توانید یک پست روزمرگی را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید که اجمالی از عملکرد درونی کسب‌وکار شما و افرادی که هر روز در اداره کسب‌وکار نقش دارند را نشان می‌دهد.

همچنین شما می توانید استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید! درست مانند پست های فید خود، اکنون می توانید استوری های اینستاگرام خود را برنامه ریزی، زمان بندی و منتشر کنید!

3.بهترین تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن: از هشتگ های انجمن مارک دار برای متمایز شدن استفاده کنید

اینستاگرام مکانی شلوغ است و برای کسب و کارهای کوچکی که در این پلتفرم شروع به کار می کنند، دیده شدن یا شنیدن آن بسیار سخت است.

اما بازاریابی دهان به دهان واقعا به ایجاد شهرت یک برند در اینستاگرام کمک می کند و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، ایجاد جامعه‌ای متشکل از فالوورهای متعهد و یک هشتگ برند برای انتشار این خبر است!

این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه مخاطبان و مشتریان شما از طرف برند شما صحبت کنند، است. اگر فالوورهای شما عشق خود را به محصولات شما به اشتراک بگذارند، به زودی شاهد تفاوت در تعداد فالوورها و فروش خود خواهید بود!

4. ویترین محصولات خود را با الگوهای استوری اینستاگرام ارتقا دهید

اگرچه ممکن است بودجه بازاریابی شما در حد استخدام یک طراح گرافیک یا ویرایشگر ویدیو نباشد، اما همچنان می توانید استوری های اینستاگرام خود را عالی جلوه دهید.

برخی از ابزارها و برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیوی شگفت‌انگیز وجود دارد که واقعاً می‌توانند ویترین محصولات شما را ارتقا دهند و کاملاً رایگان هستند! بنابراین وقتی استوری هایی را پست می کنید که محصولات خود را به نمایش می گذارند، تضمین می کنید که آنها از بین دیگر متمایز خواهند شد.

برای ویدیوهای استوری اینستاگرام برنامه Over را امتحان کنید! نسخه رایگان Over مملو از ابزارها و قالب های عالی است که به شما کمک می کند محتوای ویدیویی بهتری برای استوری اینستاگرام خود ایجاد کنید.

برای تصاویر، Canva (موجود بر روی دسکتاپ و موبایل) مملو از قالب‌های آماده استوری اینستاگرام است که کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها و عکس‌های محصول را به برند خود اضافه کنید!

تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن
تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

5. یک سری هفتگی منظم راه اندازی کنید

این فرصتی است برای پوشش موضوعاتی که معمولاً ممکن است در فید یا استوری های اینستاگرام خود که مخاطبان شما به آنها علاقه مند هستند، نتوانید آنها را پوشش دهید. و به طور بالقوه می توانید اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات خود به دست آورید!

شما می توانید هر هفته یک موضوع منظم را میزبانی کنید!

6.مهم ترین تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن: جلسات پرسش و پاسخ را با مخاطبان خود میزبانی کنید

هیچ راهی بهتر از گوش دادن به سوالاتی که در مورد برند، تجارت و محصولات شما دارند برای شناخت مخاطبان وجود ندارد.

و برای کمک به ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتریان خود، می توانید یک جلسه پرسش و پاسخ در اینستاگرام میزبانی کنید! استیکر سؤالات استوری اینستاگرام، جمع‌آوری سؤالات مهم مخاطبان را بسیار ساده می‌کند، یا می‌توانید یک لایو اینستاگرام میزبانی کنید تا فالوورهایتان بتوانند در حین چت کردن، سؤالات خود را بپرسند!

این نه تنها یک راه عالی برای تحقیق در مورد مخاطبان در حین تعامل با آنها است، بلکه دنبال کنندگان شما نیز می توانند سؤالات خاصی در مورد محصولات یا خدمات شما داشته باشند و شما در آنجا خواهید بود تا به آنها پاسخ دهید! این یک راه آسان برای معرفی زیرکانه به مخاطبان خود با برخی از محصولات کمتر شناخته شده در خط تولید خود، یا به نمایش گذاشتن محصولات جدیدتر در مجموعه خود بدون صرف یک سکه است.

7. یک پروژه همکاری با سایر برندها برنامه ریزی کنید

اگر به دنبال بازاریابی آسان و ارزان محصولات خود برای مخاطبان جدید هستید، همکاری های اینستاگرام ایده خوبی است.

در حالی که اینفلوئنسر مارکتینگ اغلب به بودجه و استراتژی های قوی برای موفقیت نیاز دارد، همکاری با یک کسب و کار همفکر و مکمل نیازی به خرج کردن بودجه ندارد.

اگر برندی را پیدا کردید که می‌خواهید با آن در اینستاگرام شریک شوید، می‌توانید یک جلسه استوری لایو اینستاگرام را با هم میزبانی کنید و در مورد موضوعی که مربوط به هر دو صنعت شما است بحث کنید.

یا می توانید برای ایجاد یک محصول برای مخاطبان خود با یکدیگر همکاری کنید، مانند پادکست، کتاب الکترونیکی یا یک خبرنامه هفتگی! هنگامی که شریک مناسب را پیدا کردید، مزایای متقابل برای هر دو طرف بی پایان است!

8. در حوزه کاری خود به یک رهبر صنعت تبدیل شوید

در حالی که اینستاگرام مکانی عالی برای بازاریابی محصولات شما است، اما مکانی عالی برای به اشتراک گذاری اطلاعات نیز می باشد.

با تبدیل کردن خود به یک پیشرو در صنعت در زمینه خود، در حال حاضر گام هایی جلوتر از رقبای خود خواهید بود، در حالی که پیروان و مشتریان بالقوه برای مشاوره و راهنمایی و همچنین خط تولید شما به شما مراجعه می کنند!

یکی از راه‌های انجام این کار این است که با اطلاعات و منابع خود سخاوتمند باشید می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی یا راهنماهای رایگان ایجاد کنید، پست‌های وبلاگ آگاهانه بنویسید و آن‌ها را در فید خود به اشتراک بگذارید، یا به طور منظم محتوایی را در اینستاگرام یا IGTV تولید کنید.

هدف این است که به یک نقطه مرجع برای فالوورهای خود تبدیل شوید تا بدانند وقتی استوری های شما را تنظیم می کنند یا از صفحه نمایه شما بازدید می کنند، همیشه محتوای مرتبط و مفید را به اشتراک می گذارید!

تا آنجا که ممکن است اطلاعات مرتبط را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا آنها بدانند که همیشه می توانند برای پاسخ به سؤالات خود به شما تکیه کنند!

مزایای تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

وقتی به کاربران فعال نگاه می کنیم، اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه، پس از فیس بوک در رتبه دوم قرار می گیرد. از آنجایی که کاربران بیشتری به شبکه می‌پیوندند، فرصت بسیار خوبی برای برندهای مختلف برای ورود به این فضا و یافتن راه‌هایی برای موفقیت وجود دارد. به هر حال، با تعداد افراد زیادی که در پلتفرم حضور دارند، قطعاً مخاطبان شما نیز در آن حضور دارند.

اگر آمار استفاده به خودی خود قانع کننده نیست و هنوز از خود می‌پرسید که آیا تبلیغات اینستاگرام می‌تواند برای شما مفید باشد، در ادامه با چند دلیل عالی برای شروع تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید.

پنج مزیت کلیدی تبلیغات اینستاگرام که آن را به کانالی سودآور برای بسیاری از مشاغل تبدیل می کند به شرح زیر است:

  • فرصت های روزافزون.
  • برای برند خود دنبال کننده بسازید.
  • به راحتی تبلیغات ایجاد کنید.
  • برند خود را از طریق Stories به نمایش بگذارید.
  • از نرخ های تعامل بالاتر استفاده کنید.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به هر یک بیندازیم تا بتوانید تشخیص دهید که آیا تبلیغات اینستاگرام چیزی است که کسب‌وکار شما باید آن را بررسی کند یا نه و اگر چنین است، یاد بگیرید که چگونه از همه چیز برای حداکثر موفقیت استفاده کنید.

تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن
تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن

1. فرصت های روزافزون

مطمئناً، همانطور که قبلاً ذکر شد، افراد زیادی در اینستاگرام وجود دارند، اما برای رشد واقعی چه انتظاری می‌توان داشت؟ بیایید ایالات متحده را به عنوان مثال در نظر بگیریم. از 140 میلیون کاربر در ایالات متحده، اینستاگرام شاهد افزایش 8 درصدی کاربران در یک سه ماهه از سه ماهه سوم 2020 تا پایان سال بود.

به جرات می توان گفت که برای تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن، راه هایی پیش از اشباع یا قدیمی شدن آن وجود دارد. هنوز فرصت های زیادی برای کسب و کارها باقی مانده است تا در مقابل مخاطبان هدف خود قرار گیرند، دید خود را گسترش دهند و به اهداف مختلف خود دست یابند.

2. برای برند خود دنبال کننده بسازید

در واقع، روزانه 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل از یک پروفایل تجاری بازدید می کنند. 81 درصد از کاربران اینستاگرام نیز از این پلتفرم برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات استفاده می کنند. علاوه بر این، اکنون که اینستاگرام اخیراً خرید در این پلتفرم را برجسته‌تر کرده است، ۱۳۰ میلیون کاربر هر ماه روی پست‌های خرید ضربه می‌زنند.

این نشانه برای شماست تا وارد عمل شوید و آنچه را که ارائه می دهید به شیوه ای جذاب و بصری نشان دهید. اگر به درستی انجام شود، برندها می توانند طرفداران قابل توجهی ایجاد کنند و کسب و کار را از پلتفرم هدایت کنند، بنابراین دریغ نکنید. یک استراتژی برای پلتفرم به تنهایی توسعه دهید، اما همچنین در نظر بگیرید که چگونه در استراتژی بازاریابی و تبلیغات جامع شما نقش خواهد داشت. محتوای جذاب بصری را توسعه دهید و از آن استفاده کنید و ببینید که اینستاگرام برای برند شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید چگونه کار می‌کند.

3. به راحتی تبلیغات ایجاد کنید

اگر از فیس بوک برای کسب و کار خود از طریق تبلیغات استفاده کرده اید، به راحتی می توانید دسترسی و تلاش های خود را به پلت فرم اینستاگرام گسترش دهید زیرا آنها از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک به یکدیگر متصل می شوند. با ادغام تبلیغات اینستاگرام با مدیر تبلیغات فیس بوک، می توانید از بیشتر اهداف کمپین، انتخاب های بهینه سازی و گزینه های هدف گیری بهره ببرید.

4. برند خود را از طریق Stories به نمایش بگذارید

در حالی که استوری اینستاگرام جدید نیست، برندهای بیشتری همچنان وارد این جایگاه محبوب می شوند و موفقیت بزرگی را می بینند. در حال حاضر، نیم میلیارد نفر هر روز استوری را تماشا می‌کنند، بنابراین تاکید بیشتری بر اهمیت اضافه کردن استوری به استراتژی تبلیغاتی ارگانیک و پولی و تبلیغات رایگان اینستاگرام مدرن شما دارد.

5. از نرخ تعامل بالاتر استفاده کنید

نرخ تعامل معمولاً بالاتر از سایر سیستم عامل های اجتماعی است. در حالی که اینطور است، مطمئن شوید که تصاویر و ویدیوهای محصول شما از نظر بصری جذاب هستند تا بتوانند به خرید بیشتر کمک کنند. یکی از تیم‌های رسانه‌های اجتماعی گزارش داد که نرخ تعامل برای پست‌های عکس بالاترین است، پس از آن چرخ فلک‌ها و سپس ویدیوها قرار می‌گیرند که البته بر اساس محتوای تبلیغ‌شده، صنعت شما و هدف‌گیری مخاطبان متفاوت است.

برای شروع با نرخ های تعامل قوی یا تقویت تلاش های موجود خود، از محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC استفاده کنید. اگر هنوز محتوای UGC ندارید، یک ترند هشتگ شروع کنید تا فالوورهای خود را تشویق کنید تا آن را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، در پست های خود سوالاتی بپرسید و سپس مقداری بودجه تبلیغاتی را پشت سر بگذارید تا دسترسی و دیده شدن آنها را به مخاطبان جدید گسترش دهید. با اینفلوئنسرهای کوچکتر تماس بگیرید و یک برنامه مشارکتی ایجاد کنید. هنگامی که محتوای UGC دارید، آن را در حساب خود مجدداً به اشتراک بگذارید.

برخی از روش‌های دیگر برای به دست آوردن تعامل بیشتر در تبلیغات اینستاگرام، ایجاد یک مسابقه برای جذب فالوور و تعامل بیشتر در پست‌های مسابقه است که می‌توانید به عنوان تبلیغات نیز آن را تقویت کنید. در حالی که امکانات بی‌پایان است، محصول یا خدمات خود را در حال استفاده به نمایش بگذارید تا مشتریان بالقوه و طرفداران مشتاق بتوانند بهتر انتظارات خود را مدیریت کنند و همچنین احتمال بیشتری برای تبدیل برای اولین بار یا دوباره داشته باشند.

تبلیغات اینستاگرام را بخشی از استراتژی اجتماعی خود قرار دهید

اینستاگرام اکنون یک دهه از عمرش می گذرد، اما هنوز هم یک بچه در بلوک است که به این زودی ها به جایی نمی رسد. مردم به پیوستن و استفاده از این پلتفرم به صورت روزانه ادامه می‌دهند و برای کسب‌وکارها، همچنان ویژگی‌های جدیدی را راه‌اندازی می‌کنند که مخاطبان هدف ما را درگیر نگه می‌دارد. اگر در تجارت الکترونیک کار می کنید، اینستاگرام می تواند کلیدی حیاتی برای موفقیت شما باشد، زیرا غیرقابل انکار است و در حال حاضر خرید محورترین پلتفرم تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

اینستاگرام را به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی خود در نظر بگیرید تا در سال جاری آن را گسترش دهید و ببینید آیا و چگونه می‌تواند بخشی از قیف شما باشد و به پیشرفت شما کمک کند.

داستان برند چیست؟

داستان برند مجموعه‌ای از رویدادهایی را بازگو می‌کند که باعث شروع به کار شرکت شما شدند و بیان می‌کند که چگونه این روایت هنوز ماموریت شما را امروزه هدایت می‌کند. درست مانند شخصیت‌های کتاب و فیلم‌های مورد علاقه‌تان، اگر بتوانید یک داستان برند قانع‌کننده بسازید، مخاطب شما به یاد می‌آورد که چه کسی هستید، با شما همدلی می‌کند و در نهایت به شما اهمیت می‌دهد.

بهترین راه برای ایجاد ارتباط با مشتریان چیست؟

برای کمک به ایجاد ارتباط عمیق تر با مشتریان خود، می توانید یک جلسه پرسش و پاسخ در اینستاگرام میزبانی کنید! استیکر سؤالات استوری اینستاگرام، جمع‌آوری سؤالات مهم مخاطبان را بسیار ساده می‌کند، یا می‌توانید یک لایو اینستاگرام میزبانی کنید تا فالوورهایتان بتوانند در حین چت کردن، سؤالات خود را بپرسند!

نرخ تعامل چه محتوایی در اینستاگرام بالا است؟

یکی از تیم‌های رسانه‌های اجتماعی گزارش داد که نرخ تعامل برای پست‌های عکس بالاترین است، پس از آن چرخ فلک‌ها و سپس ویدیوها قرار می‌گیرند که البته بر اساس محتوای تبلیغ‌شده، صنعت شما و هدف‌گیری مخاطبان متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *