بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار

بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار

در عصر دیجیتال، تبلیغات کسب و کار شما همیشه به بودجه زیادی نیاز ندارد. با استفاده از پلتفرم‌ها و استراتژی‌های آنلاین رایگان متعدد، می‌توانید محصولات یا خدمات خود را بدون صرف یک سکه به طور موثر تبلیغ کنید و بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار را داشته باشید.

روش های بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار

ممکن است این ضرب المثل را شنیده باشید که «هیچ چیز خوبی مجانی نمی شود» و در برخی موارد ممکن است این درست باشد. با این حال، وقتی صحبت از تبلیغ کسب و کار شما در اینترنت می شود، فرصت های زیادی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود بدون صرف هزینه وجود دارد. ما شما را از طریق روش‌ها و پلتفرم‌های مختلف راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید کسب و کار خود را به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنید و بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار را داشته باشید. از استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا بهینه‌سازی دید در موتورهای جستجو و استفاده از قدرت بازاریابی محتوا، ما طیف وسیعی از استراتژی‌ها را پوشش خواهیم داد که می‌توانند دید آنلاین کسب و کار شما را افزایش دهند.

1.اصلی ترین تبلیغات رایگان کسب و کار: گوگل برای کسب و کار من

آنها تبلیغات محلی رایگان ارائه می دهند و یکی از مکان های مهم برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین است. این یک لیست واقعی در نتایج جستجوی گوگل و حتی در نقشه های گوگل است. مزیت اصلی فهرست کردن در اینجا این است که شما می توانید با نزدیک به 8 میلیارد جستجو که هر روز انجام می شود، پیدا شوید.

بهترین بخش در مورد آن این است که می توانید شماره تلفن و موقعیت فیزیکی خود را در برنامه تلفن هوشمند ثبت کنید تا کاربران بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. Google My Business به افزایش سئوی شما کمک می کند، به مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما می دهد و نتایج جستجوی غنی ایجاد می کند.

بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار
بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار

2. توییتر

یکی از نکات مهمی که در مورد توییتر باید به خاطر بسپارید این است که همیشه به آنچه در این پلتفرم پست می کنید توجه داشته باشید. این تعداد زیادی جذابیت و کاربران بی شماری برای دسترسی دارد و برای ایجاد یک رهبر فکری عالی است. توییتر در چند سال اخیر رونق زیادی داشته است و شما نباید این پلتفرم را برای بازاریابی کسب و کار خود نادیده بگیرید.

بسیاری از دانشجویان، تجار، سیاستمداران و افراد مشهور در توییتر حضور دارند. بنابراین، اگر تبلیغ خود را در اینجا پست کنید و مردم تجارت شما را دوست داشته باشند، دوباره توییت، فالوور، اشتراک گذاری و شهرت دریافت خواهید کرد. بیش از 350 میلیون کاربر فعال در توییتر وجود دارد. بنابراین، شما مخاطبان زیادی دارید که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

3. پلتفرم Bing Places

این پلتفرم تبلیغاتی رایگان کسب و کار توسط پلتفرم مایکروسافت است و نسخه بینگ پیشنهاد تجاری محلی گوگل است. این به شما کمک می کند چندین مکان تجاری، عکس، فیلم و موارد دیگر را اضافه کنید.

ویژگی منحصر به فرد این پلتفرم این است که شما را به بخش دیگری از بازار مبتنی بر اینترنت می برد، به علاوه از آن به اندازه گوگل استفاده نمی شود، بنابراین برای کسب و کار شما راحت تر است که در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشد و برجسته شود. علاوه بر این، تنظیم یک پروفایل با آنها بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پروفایل خود را ایجاد کرده و شرکت خود را تأیید کنید. پس از انجام این کار، می توانید تبلیغات کسب و کار خود را شروع کنید.

4.محبوب ترین تبلیغات رایگان کسب و کار: یوتیوب

تبلیغات در یوتیوب یکی از روش های بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار شما در اینترنت است. شما به راحتی می توانید محتوای خود را در یوتیوب تبلیغ کنید و توجه زیادی را به خود جلب کنید، اما باید کمی فکر کنید تا آن را متفاوت انجام دهید. تقریباً نیمی از جستجوها در YouTube توسط “چگونه” انجام می شود، بنابراین می توانید ویدیوهایی را در مورد محصول و خدمات خود ایجاد کنید. لینک وب سایت یا آدرس ایمیل خود را در توضیحات اضافه کنید تا کاربران علاقه مند بتوانند با شما تماس بگیرند.

روزانه بیش از 1.3 میلیارد نفر از یوتیوب استفاده می کنند و روزانه حدود 5 میلیارد ویدیو تماشا می شود، بنابراین می توانید تصور کنید که این پلتفرم چه پتانسیلی دارد. بنابراین، این پلتفرم را برای تبلیغات کسب و کار خود نادیده نگیرید، زیرا می تواند مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار
بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار

5. لینکدین

واقعیت این است که تقریباً هر کسب‌ و کار حرفه‌ای و معتبر، پروفایل‌های خود را در لینکدین دارد. می‌توانید یک وبلاگ را در این پلتفرم میزبانی کنید زیرا به ساده‌سازی وبلاگ‌نویسی شما در حضور متمرکز B2B در لینکدین کمک می‌کند و بیش از 500 میلیون کاربر عضو دارد.

لینکدین به عنوان پلتفرمی عمل می کند که در آن افراد به دنبال کار، فروشندگان و شرکا می گردند. این می تواند یکی از بهترین راه های رایگان برای تبلیغ کسب و کار شما باشد، زیرا می تواند به شما کمک کند تا با همکاران و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید.

6. سایت Quora

یکی دیگر از روش های بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار، Quora است که حتماً بارها درباره آن شنیده اید. این یک سایت پرسش و پاسخ است. این یک پلت فرم به سبک انجمن است که می تواند توجه شما و کسب و کار شما را نیز جلب کند. شما باید برای ایجاد نام و شناخت برند خود وارد این مخاطبان گسترده و همه کاره شوید.

کاربران Quora ممکن است از تبلیغات مستقیم خودداری کنند. شما باید یک شبکه قوی و اعتبار ایجاد کنید زیرا می تواند راه بلندمدت تبلیغات انواع خاصی از مشاغل را ایجاد کند. هنگام تبلیغ محصول خود در Quora یک نکته را به خاطر داشته باشید که حذف لینک در مکالمه مجاز نیست و تأثیر بدی بر جای می گذارد.

7. فیس بوک

چه کسی از این پلتفرم اطلاعی ندارد؟ این یکی از بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ کسب و کار شما و دریافت پاسخ عالی است. شما می توانید این کار را به راحتی با قرار دادن پیشنهادات تبلیغاتی یا بنرهای خدمات جدید به عنوان عکس روی جلد فیس بوک یا عکس نمایه خود انجام دهید.

فیس بوک ابزارهای فراوانی را برای تبلیغ وب سایت ها و پست ها به کاربران خود ارائه می دهد. هنگامی که صفحه کسب و کار خود را در فیس بوک ایجاد می کنید، مطمئن شوید که دسته بندی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نیاز، به خصوص بخش “درباره” را پر کنید. این باعث می شود تا آموزنده و حرفه ای به نظر برسد. می‌توانید با نسخه رایگان شروع کنید و اگر پاسخ خوبی دریافت کردید، نسخه‌های پولی را انتخاب کنید.

8.جذاب ترین تبلیغات رایگان کسب و کار: اینستاگرام

یکی دیگر از پلتفرم های پرطرفدار برای داشتن بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار اینستاگرام است. شما نمی توانید تبلیغات را در اینجا از دست بدهید زیرا می توانید به میلیون ها مشتری و مشتری بالقوه متصل شوید. در اینستاگرام می‌توانید تصاویر، ویدیوها و موسیقی را به اشتراک بگذارید و برنامه آن در iOS، Windows و Android در دسترس است.

شما این شانس را دارید که از طریق اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد نفر ارتباط برقرار کنید و این پلتفرم عالی است تا به مردم بینشی نسبت به آنچه انجام می‌دهید و ارائه می‌دهید، ارائه دهید. ممکن است برای هر نوع کسب‌وکاری موفق نباشد، اما توصیه می‌شود در اینستاگرام حضور داشته باشید زیرا در سال‌های آینده بر بازار حاکم خواهد شد.

9. نقشه های اپل

این یک وب سایت عالی برای تبلیغات رایگان کسب و کار شما در اینترنت است. این شبیه به نقشه گوگل است و ممکن است رقیب بزرگی برای آن در سال های آینده باشد. Apple Maps از پیش روی همه دستگاه‌های iOS نصب شده است و طبق گزارش‌ها، بیش از 5 میلیارد درخواست در هفته دریافت می‌کند. این بدان معناست که اگر محصول خود را در اینجا تبلیغ نکنید، ترافیک بالقوه زیادی را از دست خواهید داد.

تبلیغ در اینجا به معنای به دست آوردن سهمی از بازار کاربران اپل است و شما می توانید استراتژی ای در مورد نحوه تبلیغ آن به روشی بهتر ایجاد کنید تا افراد بیشتری آگهی شما را ببینند و با شما تماس بگیرند. اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را در Apple Maps فهرست کنید، باید Apple ID رایگان داشته باشید.

بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار
بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار

10. ویکی پدیا

چه کسی از ویکی پدیا اطلاعی ندارد؟ تقریباً همه با این پلتفرم بزرگ آنلاین آشنا هستند. برای تبلیغ محصول خود در اینجا، توصیه می شود یک صفحه شرکت حرفه ای در اینجا ایجاد کنید تا پاسخ بهتری دریافت کنید. ویکی‌پدیا یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین منابع اطلاعاتی در اینترنت است، پس چرا در اینجا تبلیغ نکنید وقتی مردم به اطلاعات و محصولات ذکر شده در اینجا متکی هستند.

ایجاد یک صفحه در اینجا به کسب و کار شما کمک می کند تا کسب و کار شما را قانونی کند، ترافیک را افزایش دهد و فضایی ایجاد کند که مردم بتوانند اخبار مربوط به وب سایت شما را بخوانند. بنابراین، کسب و کار خود را در اینجا فهرست کنید و نتیجه و پاسخ عالی دریافت کنید.

11. پینترست

استفاده از پینترست محبوب ترین روش برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک در پینترست محصولات خود را تبلیغ می کنند. بنابراین پلتفرم برای زمینه‌هایی مانند مد، جواهرات، سرمایه‌گذاری‌های طراحی‌محور، دستور العمل‌ها، صنایع دستی و غیره مناسب‌ترین است.

این یک پلتفرم پرکاربرد است که در آن می‌توانید چندین تخته برای سنجاق کردن عکس‌های خود بسازید و کسب‌وکار خود را در آنجا تبلیغ کنید. بنابراین، این یک شبکه اجتماعی عالی برای تبلیغ هر کسب و کاری است، اما تلاش های بازاریابی شما باید بیشتر بر روی تولید گرافیک های جذاب برای همراهی با مقالات وبلاگ شما متمرکز شود.

پینترست مدت‌هاست که به دنبال این بوده است که خود را در میان مردم به عنوان یک ابزار انتخابی عملی برای سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی معتبر مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر قرار دهد. طی سال گذشته، پینترست به خوبی در مسیر دستیابی به این هدف قرار گرفته است.

از 2015 تا 2016،پینترست از 100 میلیون کاربر ماهانه به150 میلیون کاربر ماهانه رشد کرد. همه این کاربران اکنون جستجو می کنند، پین ها را ذخیره می کنند و با برندهای جدید آشنا می شوند.

12. وب سایت SlideShare

اگر در ساخت پاورپوینت ها نابغه هستید یا سازمان شما با ارائه ها یا موارد مرتبط با آن سروکار دارد، فهرست کردن وب سایت خود را در اینجا از دست ندهید. SlideShare یک وب سایت اجتماعی رایگان است که برای اهداف بازاریابی عالی است. بخش خوب در مورد آنها این است که ارائه های آنها عمومی و قابل جستجو هستند و هر کسی می تواند آنها را به اشتراک بگذارد.

ارائه های شما با SlideShare در همه پلتفرم های مشاهده سازگار می شوند. آنها بیش از 60 میلیون کاربر ماهانه دارند، به این معنی که شما مخاطبان زیادی در اینجا دارید تا محصول خود را تبلیغ کنید و آنها را به سرنخ تبدیل کنید.

مزایای استفاده از تبلیغات رایگان کسب و کار

بیایید به این موضوع بپردازیم تا بفهمیم تبلیغات بسته به صنعت شما دقیقا چگونه می تواند به یک کسب و کار کمک کند. اما در واقعیت، تبلیغات چه می کند؟ در اینجا چند مزیت تبلیغات کسب و کارهای کوچک آورده شده است:

افزایش ترافیک سایت

مهم ترین مزیت تبلیغات رایگان کسب و کار این است که می تواند افراد را به یک صفحه فرود جذب کند که در آن شما می توانید بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید.

تولید سرنخ

برای کسب‌وکارهای B2B، تبلیغات می‌تواند قیف فروش شما را افزایش دهد و به شما کمک کند سرنخ‌های بیشتری را برای پیگیری نیروی فروش خود به دست آورید.

برجسته کردن پیشرفت های محصول

اگر کسب و کار شما دارای یک محصول یا خدمات موجود است، تبلیغات می تواند مردم را از پیشرفت ها آگاه کند. آگاه کردن مردم از نوآوری شما می تواند باعث افزایش فروش شود.

بهبود آگاهی از برند

تبلیغات کسب و کار شما را در ذهن خود نگه می دارد تا مصرف کنندگان زمانی که به خدماتی نیاز دارند به آن فکر کنند. این به ویژه برای مشاغل خدماتی مانند HVAC یا کنترل آفات خوب است. اما تقریباً هر نوع کسب و کاری می تواند سودمند باشد.

فروش آنلاین فوری را افزایش دهید

برای مشاغل تجارت الکترونیک، تبلیغات می تواند فروش آنلاین را تقریباً بلافاصله به ارمغان بیاورد. تبلیغات می تواند خریدار را به محض مشاهده افزودن شما و کلیک روی آن وادار کند تا اقدام کند. این پاسخ مستقیم است!

تصویر برند را بالا ببرید

برای مشاغل در صنایعی که از درک منسوخ یا ضعیف رنج می برند، تبلیغات می تواند افکار عمومی را تغییر دهد و تصور مطلوب تری ایجاد کند. به عنوان مثال، تبلیغات می تواند مردم را از قابلیت ها یا پیشنهادات گسترده آگاه کند.

رهبری فکری یا نمایه صنعت را تقویت کنید

اگر مشاور هستید یا یک شرکت فناوری را اداره می کنید و می خواهید به دلیل تخصص خود شناخته شوید، تبلیغات می تواند به شما کمک کند. تبلیغات بومی می‌تواند محتوای شما را تبلیغ کند و تخصص شما را نشان دهد و شهرت شما را به عنوان یک رهبر فکری ایجاد کند. حمایت مالی از محتوایی که دارای تخصص باشد، نمایه شما را افزایش می دهد و به جذب شرکای صنعتی کمک می کند.

توسط جستجوگران محلی به صورت آنلاین و در تلفن دیده شوید

برای کسب و کارهای محلی، دیدن آن در جستجوی نقشه ها و جستجوی تلفن همراه بسیار مهم است. به این ترتیب کسانی را جذب می‌کنید که به دنبال رستوران، مغازه یا کسب‌وکار دیگری در منطقه شما هستند. با یک صفحه رایگان Google My Business و صفحه Bing Places for Business شروع کنید. اما در اینجا متوقف نشوید. با تبلیغ کسب و کار خود با تبلیغات Google یا Bing، دید بیشتری دریافت کنید.

فراتر از موتورهای جستجو، در فهرست های محلی فهرست شوید. از یک سرویس فهرست‌بندی مانند Yext  استفاده کنید تا مطمئن شوید آدرس، تلفن، ساعت کاری و سایر اطلاعات کسب‌وکار محلی شما به‌طور دقیق در سرتاسر وب در فهرست‌های بسیاری که ممکن است منتشر می‌شود.

از رقابت متمایز شوید

برای مشاغلی که در بازارهای شلوغ هستند، تبلیغات می تواند برند شما را متمایز کند.

نتیجه

اگر کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ نکنید، به احتمال زیاد در برابر رقبای جدیدی که در صنعت شما جمع می شوند شکست خواهید خورد. بنابراین، می‌توانید از این پلتفرم‌ها برای تبلیغ رایگان کسب‌ و کار خود در اینترنت استفاده کنید که به افزایش ترافیک و ایجاد سرنخ و فروش کمک می‌کند. پلت فرم مناسب را با توجه به جایگاه، نیاز تجاری و بودجه خود انتخاب کنید. همانطور که خروجی می گیرید، می توانید نسخه پریمیوم را انتخاب کنید و از مزایای بیشتری از آنها بهره مند شوید.

چرا باید از Google My Business استفاده کنیم؟

زیرا می توانید شماره تلفن و موقعیت فیزیکی خود را در برنامه تلفن هوشمند ثبت کنید تا کاربران بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. Google My Business به افزایش سئوی شما کمک می کند، به مشتریان بالقوه اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما می دهد و نتایج جستجوی غنی ایجاد می کند.

پینترست برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

استفاده از پینترست محبوب ترین روش برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان کسب و کار است. بسیاری از کسب و کارهای کوچک در پینترست محصولات خود را تبلیغ می کنند. بنابراین پلتفرم برای زمینه‌هایی مانند مد، جواهرات، سرمایه‌گذاری‌های طراحی‌محور، دستور العمل‌ها، صنایع دستی و غیره مناسب‌ترین است.

مهم ترین مزیت تبلیغات رایگان کسب و کار چیست؟

مهم ترین مزیت تبلیغات رایگان کسب و کار این است که می تواند افراد را به یک صفحه فرود جذب کند که در آن شما می توانید بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *