محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه 1990 با راه اندازی تبلیغات “بنر” برای شرکت های مختلف مخابراتی آغاز شد. این تبلیغات در نقاط بینابینی در یک صفحه وب قرار می گیرند. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به صاحب وب‌سایت پول می‌دهد تا آگهی خود را در فضاهای در معرض دید که پیرامون محتوای خود وب‌سایت است قرار دهد. سايت تبلیغات شامل ویدئو، بازاریابی موتورهای جستجو، پست های رسانه های اجتماعی حمایت شده و موارد دیگر می شود. ما در اين مقاله محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي را براي شما شرح مي دهيم.

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي کسب و کار شما

زمانی که شروع به بررسی محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي برای تبلیغ کسب‌وکار خود به صورت آنلاین می‌کنید، ممکن است مانند یک جنگل به نظر برسد، اما ما اینجا هستیم تا شما را در این فضای شلوغ (و اغلب گیج‌کننده) راهنمایی کنیم. صرف نظر از اینکه بودجه شما چقدر است یا تصمیم به تقسیم آن دارید، اختصاص بخشی از هزینه تبلیغات خود به تبلیغات مبتنی بر وب یک حرکت هوشمندانه است.

1. گوگل، محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

گوگل ادوردز، که اکنون به طور رسمی با نام گوگل ادز شناخته می شود ، تا حد زیادی محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي برای شرکت هایی در هر شکل و اندازه است. بر اساس Emarketer.com، گوگل بیش از هر شرکت دیگری پول تبلیغات دیجیتالی را جذب می کند (تقریباً 37.2٪ در سال 2018، در مقایسه با 19.6٪ توسط نزدیکترین رقبای خود – فیس بوک و اینستاگرام).

گوگل دو شبکه تبلیغاتی را راه اندازی می کند: جستجو و نمایش. هر کدام را به نوبه خود بررسی می کنیم.

شبکه جستجوی گوگل

این پلت فرم تبلیغاتی را که در بالا یا پایین نتایج جستجوی خود می بینید، هنگامی که درخواستی را در Google.com وارد می کنید، ارائه می دهد. آنها با کلمه “تبلیغ” در یک کادر سبز کوچک مشخص شده اند.

شبکه نمایش گوگل

همانطور که احتمالاً می دانید، گوگل علاوه بر Google.com، وب سایت ها و ابزارهای زیادی مانند Gmail، Maps، YouTube و غیره را راه اندازی كرده است. شبکه نمایش مشابه با شبکه جستجو است. اما به جای رقابت برای قرار دادن تبلیغات در Google.com، برای فضای تبلیغات نوشتاری یا ویدیویی در سایت‌های متعلق به خود به غیر از Google.com یا در سایت‌های شخص ثالثی که از طریق سایر شرکت‌هایی که با آنها همکاری کرده است مانند AdSense یا DoubleClick رقابت می‌کنید.

2. بینگ

بینگ مایکروسافت از مدلی مشابه گوگل استفاده می‌کند که با پیشنهاد، کلمات کلیدی و شبکه جستجو و نمایش کامل می‌شود. تبلیغات در خود بینگ و همچنین در یاهو، AOL و دارایی‌های وابسته به آن‌ها ارائه می‌شود. البته دسترسی بینگ بسیار کمتر از گوگل است، اما قیمت ها متناسب است. رقابت کمتر برای کلمات کلیدی محبوب منجر به هزینه های کمتر می شود.

طبق گفته AdEspresso ، شما می توانید از طریق Bing به 66 میلیون کاربر دسترسی پیدا کنید که از طریق Google در دسترس نیستند و 2.5 برابر کمتر هزینه خواهید کرد. همچنین، برای رایانه‌های شخصی که با سیستم عامل ویندوز 10 از قبل نصب شده‌اند، Microsoft Edge مرورگر وب و Bing موتور جستجوی پیش‌فرض است. اگرچه کاربر می تواند این تنظیمات را تغییر دهد. بنابراین،به اين شكل می توانید بر روی مخاطبان سرمایه گذاری کنید.

با این حال، در نظر بگیرید که آیا Bing برای بازار هدف شما جذاب است یا خیر. AdEspresso نشان می‌دهد که بینگ سهم بازار بزرگی در ایالات متحده در میان افراد مرفه‌تر بین ۳۵ تا ۵۴ سال دارد.

مانند Google، Bing یک سرویس لیست رایگان برای مشاغل محلی به نام Bing Places ارائه می دهد.

3. فیس بوک

اگرچه فیس بوک ممکن است به طور کلی دسترسی گوگل یا حتی بینگ را نداشته باشد، اما وقتی صحبت از محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي به میان می آید، فيسبوك نامي است هميشه بر سر زبان ها است. اگر مخاطب خاصی در ذهن دارید، می‌توانید تبلیغات فیسبوک خود را با دقت بسیار زیاد انجام دهید..

فیس بوک مکان های مختلفی را برای تبلیغات شما ارائه می دهد: در سمت راست صفحه اصلی، در فید خبری روی دسکتاپ مصرف کننده یا روی دستگاه تلفن همراه مشتری از طریق ویدیوهای کوتاهی که در جلسات فیس بوک لایو یا در برنامه های Facebook Watch نمایش داده می شود، در استوری های فیس بوک، در بازار فیس بوک و در اپلیکیشن مسنجر فیسبوک.

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي
محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

همانند Google، می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را به صورت دستی یا خودکار تنظیم کنید. قيمت خودکار کمپین(های) شما را برای اهدافی که تعیین کرده اید بهینه می کند. قيمت دستی به شما امکان می دهد تنظیمات بیشتری را کنترل کنید، مانند اینکه آیا پیشنهادات فردی شما حداکثر قیمت معین در هر آگهی را دارد یا خیر، یا اینکه آیا مایل هستید به یک قیمت متوسط ​​در هر پیشنهاد رضایت دهد.

قیمت متوسط ​​در هر پیشنهاد می تواند یک مزیت جزئی ایجاد کند، زیرا به فیس بوک اجازه می دهد قیمت های شما را در حراج های خاص کمی افزایش دهد تا شما سود كنيد.

اگرچه ممکن است دامنه دسترسی فیس بوک به اندازه گوگل نباشد، اما فیسبوک هنوز به طور گسترده در بین گروه های جمعیتی و در بسیاری از کشورها استفاده می شود.

اگر مخاطبان خود را می شناسید، فیس بوک یک انتخاب عالی برای برنامه تبلیغاتی شما است.

4. اینستاگرام

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را خريد و از آن زمان تاکنون، عملکرد این دو پلتفرم به هم نزدیک شده است. تبلیغات در اینستاگرام می تواند در فید کاربر یا در استوری آنها ظاهر شود، اگرچه محتوای حمایت شده یا برند شده در اینستاگرام بسیار محبوب تر از هر پلتفرم دیگری است.

محتوای اسپانسر شده زمانی است که یک شرکت به یک اینفلوئنسر اینستاگرام پول می دهد تا محتوایی ارسال کند که با نام تجاری آنها مثبت صحبت کند. اینفلوئنسر کسی است که فالوورهای زیادی دارد که مشتریان شرکت احتمالا به او احترام می گذارند . چنین پست ها و استوری ها به قدری رایج شده اند که اینستاگرام یک ابزار محتوای مارک دار برای آنها ایجاد کرده است.

محتوای برند در اینستاگرام بسیار محبوب است زیرا اکثر کاربران اینستاگرام در دو رده سنی 18-24 و 25-34 قرار می گیرند. این دو گروه، به تبلیغات سنتی بی‌اعتماد هستند ، اما احتمالاً وقتی افراد مشهور مورد علاقه‌شان کالایی را تأیید می‌کنند، به آن گوش می‌دهند.

تبلیغات رسمی اینستاگرام از طریق همان Ad Manager مانند فیس بوک اجرا می شود و هزینه ها تقریباً معادل است. با این حال، قیمت پست های تأثیرگذار می تواند بسیار متفاوت باشد.

به عنوان یک کسب و کار کوچک، می توانید اینفلوئنسرهایي كه فالوورهای کمتری دارند را پيدا كنيد، اما همچنان در عرصه های خاصی تأثیرگذار هستند. اینفلوئنسرهای با فالوور كمتر ممکن است در ازای تبلييغ محصول، پولي دريافت نكند یا قیمتی بسیار کمتر از اینفلوئنسرهای مشهور، بگيرد.

اکنون که اینستاگرام دارای بیش از 1 میلیارد کاربر است، ارزش آن را دارد که مقداری پول براي تبلیغات در این پلتفرم سرمایه‌گذاری کنید، به خصوص اگر مخاطبان هدف شما جوان‌تر باشند.

5. لینکدین

اگر شرکت شما یک شرکت تجاری است، لینکدین (که اکنون متعلق به مایکروسافت است) بهترین و محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي برای شماست.

چرا شرکت تجاري خود را جایی که افراد مرفه، تحصیلکرده و حرفه ای سطح بالا ساعات کاری آنلاین خود را سپری می کنند، تبلیغ نمی کنید؟ محبوب‌ترین گزینه‌های تبلیغاتی لینکدین، پست‌ها یا ویدیوهای حمایت‌شده است که در کنار محتوای تولید شده توسط کاربر در فیدهای کاربر نشان داده می‌شوند، تبلیغات متنی با یک عکس کوچک که در سمت راست هر صفحه در پلتفرم ظاهر می‌شود، و ایمیل حمایت‌شده که شخصی‌سازی شده را ارسال می‌کند.

می‌توانید تبلیغات لینکدین را بر اساس اندازه شرکت، عنوان فرد، صنعتی که در آن کار می‌کند و موقعیت مکانی آن‌ها هدف قرار دهید. تبلیغات با حداکثر بودجه روزانه از پیش تعیین شده اجرا می‌شوند.

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي
محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

6. توییتر

توییتر فرزند خوانده دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی و دنیای دیجیتال مارکتینگ است. دلایل ارزشمندی برای در نظر گرفتن تبلیغات در توییتر وجود دارد. بیایید با جمعیت شناسی شروع کنیم.

مانند لینکدین، توییتر جایی است که تحصیلکرده ترین و مرفه ترین کاربران وقت خود را سپری می کنند. به نظر می رسد این افراد از LinkedIn برای حرفه خود و از توییتر برای هر چیز دیگری استفاده می کنند. اگر بازار هدف شما شامل کسانی است که دارای مدرک دانشگاهی هستند که درآمد بالايي دارند، توییتر مکانی عاقلانه برای صرف بخشی از بودجه تبلیغاتی شما است.

توییتر همچنین سود بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. آنها فقط زمانی برای تبلیغات، که شامل حساب‌های تبلیغاتی، توییت‌ها، هشتگ‌ها و گرایش‌ها می‌شود هزینه دریافت می‌کنند که به هدف تبدیل خود دست پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش فالوورهای خود است، فقط زمانی پرداخت می کنید که یک فالوور جدید دریافت کنید. لینکدین هیچ گزینه ای را ارائه نمی دهد که از راه دور قابل مقایسه باشد، بنابراین ممکن است با پول بسیار کمتری به مخاطبان مشابهی دست پیدا کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید تبلیغات خود را به سمت افرادی که اخیراً از یک کلمه یا هشتگ خاص در توییت‌های خود استفاده کرده‌اند، یا افرادی که با توییت‌های دیگری تعامل داشته‌اند، هدف قرار دهید. این کاملاً دقیق است و ممکن است منجر به دستیابی به مخاطب مورد نظر شما شود.

توییتر ادعا می کند که تعامل تبلیغاتی در سال 2018 50 درصد افزایش یافته است، در حالی که هزینه هر تعامل 14 درصد کاهش یافته است. این ارقام ما را شگفت‌زده نمی‌کند، زیرا معتقدیم که توییتر به طور کلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

مزایای محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

استفاده از محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي روشی کارآمد برای تبلیغ کسب و کار است و گسترش کسب و کار را آسان تر می کنند. این پلتفرم های تبلیغاتی دارای مزایای زیر هستند:

1. قيمت كمتر

وب‌سایت‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکار وجود دارند که در آن بستری برای بازاریابی محصولات و خدمات خود دریافت می‌کنید. این سایت‌ها ابزار نسبتاً ساده‌تر و ارزان‌تری برای تبلیغات کسب‌وکار شما هستند.

این بهترین جایگزین برای رسانه های گران قیمت تبلیغاتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامه است و در نتیجه آن را مقرون به صرفه می کند.

2. هدف قرار دادن مخاطب مناسب در محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

این یکی دیگر از مزایای قابل توجه محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي است.

در حین بازاریابی، هدف قرار دادن مخاطب مناسب بسیار مهم است. تا زمانی که نتوانید تبلیغات خود را به دست شخص مناسب برسانید، بهترین اثرات کمپین های بازاریابی خود را نخواهید دید.

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي گزینه ای از زیرمجموعه ها را ارائه می دهند که جستجوی خدمات و محصولات مرتبط با نیازهای مشتریان را برای شما آسان تر می کند. شما به خوبی می توانید از میان آن زیرمجموعه ها برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب يك گزينه را انتخاب کنید و از این رو کارایی کمپین بازاریابی خود را افزایش دهید.

3. محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي با تصاویر جذاب

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي بستر لازم را برای ترکیب تصویری جلب توجه برای برجسته کردن تبلیغات شما فراهم می‌کنند.

تصاویر بهترین كار براي ارتباط موثر و تکمیل کننده ارزش تبلیغات هستند.

4. تهيه آسان

ایجاد تبلیغات تجاری معمولاً به زمان زیادی نیاز ندارد. با این حال، در چند مورد که نیاز به خلاقیت بیشتری دارد، ممکن است مدتی طول بکشد.

ایجاد تبلیغات با ترکیبی از خلاقیت و همچنین اثربخشی بسیار، ترجیح داده می شود.

در حالی که افراد براي ایجاد تبلیغات اغلب با این مشکل مواجه می شوند که ایجاد تبلیغات زمان زیادی را از آنها می گیرد، اما در حالی که شما از این روش های تبلیغاتی استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در مورد زمان ندارید زیرا آنها در یک بازه زمانی کوتاه انجام می شوند.

5. برتری در رقابت

با استفاده مناسب از این محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي، امکان متمایز شدن از بقیه رقبای خود را با ارسال آگهی‌ خواهید داشت.

بنابراین بسیار ضروری است که با استفاده مؤثر از محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود، کسب و کار خود را یک پله بالاتر ببرید.

محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي
محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

6. پیگیری آسان

در حین بازاریابی، پیگیری کمپین بازاریابی خود بسیار مهم است. شما هرگز نمی‌توانید نقص‌های کمپین خود را شناسایی کنید، مگر اینکه یک ردیابی کامل از آنها داشته باشید.

اکثر سایت های تبلیغاتی کسب و کار، کاربران خود را قادر می سازند تا عملکرد پست های خود را پیگیری کنند.

این امر به شما کمک می‌کند تا با کمک تبلیغات، برآورد جذب مشتری و تبدیل‌های خود را آسان كنيد. در صورت وجود، می‌توانید نقص‌هایی را در کمپین خود بیابید و حذف آن‌ها برای شما آسان‌تر می‌شود و در کل کمپین بازاریابی، خود را بی‌عیب و نقص کنید.

تعامل در طول یک کمپین بازاریابی یکی از مهم ترین مواردی است که باید روی آن تمرکز کنید زیرا تصمیم می گیرد که توجه کاربران را به خود جلب کنید. مگر اینکه تا زمانی که نتوانید ترافیک را هدایت کنید، کمپین بازاریابی شما به اندازه ای که می تواند موثر نبوده باشد.

7. رشد كسب و كار

پس از قرار دادن موفقیت آمیز تبلیغات، نرخ تعامل معمولاً با تعداد زیادی از مشتریان که با تبلیغات شما درگیر می شوند، عالی است.

این امر رشد تصاعدی را برای کسب و کار شما تضمین می کند و به همین دلیل است که انتخاب محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي یک عمل محتاطانه است.

8. بهترين رنگ بندي

باید به خاطر داشته باشید که تصاویر برای بازاریابی آنلاین بسیار مهم هستند. شناخت برند با رنگ تقویت می شود. اگر قبلاً یک لوگو تهیه کرده اید و بازاریابی انجام داده اید، سعی کنید موضوع خود را هماهنگ کنید.

به یاد داشته باشید که تحقیقات نشان می دهد مشتریان رنگ های روشن تر را به تیره تر ترجیح می دهند. همچنین باید به داشتن یک تم ممتاز فکر کنید.

9. استفاده از Yoast در محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

هنگام ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک وردپرس، Yoast SEO یکی دیگر از ضروریات است. با تمام صحبت ها در مورد تحرک و تم های مناسب، نمی توانید محتوا را فراموش کنید. اطمینان از جذب ترافیک به وب سایت خود یک ضرورت بازاریابی است.

مزایای محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي را نام ببريد.

1. قيمت كمتر
2. هدف قرار دادن مخاطب مناسب
3. تصاویر جذاب
4. تهيه آسان
5. برتری در رقابت
6. پیگیری آسان
7. رشد كسب و كار
8. بهترين رنگ بندي
9. Yoast را دریافت کنید

چگونه می توانم ترافیک بیشتری را با محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي به وب سایت تجارت الکترونیک خود به دست بیاورم؟

کلید هدایت ترافیک به وب سایت شما سئو است. شما باید سایت خود را برای افرادی که با برند شما آشنا نیستند، اما به محصولات شما نیاز دارند، آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای وب سایت شما از بهترین شیوه های SEO پیروی می کند و تولید محتوای اضافی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا برای دستیابی به مشتریان جدید در نظر بگیرید.

چگونه می توانم اثربخشی محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي را اندازه گیری کنم؟

قبل از شروع كار با محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي، ابتدا باید بفهمید که هدف شما از کمپین چیست. در صورت موفقیت چه شاخص های کلیدی را به شما اطلاع می دهند؟ آیا هدف شما افزایش ترافیک است؟ هنگامی که یک هدف تعیین کرده اید، می توانید موفقیت کمپین بازاریابی خود را با آن هدف اندازه گیری کنید تا اثربخشی آن را تعیین کنید. مطمئن شوید که کمپین را به گونه ای ساختار داده اید که بتوانید انتساب را تعیین کنید.

8 دیدگاه برای “محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    زمانی که شروع به بررسی محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي برای تبلیغ کسب‌وکار خود به صورت آنلاین می‌کنید، ممکن است مانند یک جنگل به نظر برسد، اما ما اینجا هستیم تا شما را در این فضای شلوغ (و اغلب گیج‌کننده) راهنمایی کنیم. صرف نظر از اینکه بودجه شما چقدر است یا تصمیم به تقسیم آن دارید، اختصاص بخشی از هزینه تبلیغات خود به تبلیغات مبتنی بر وب یک حرکت هوشمندانه است

  2. Nazanin heshmati گفته:

    توییتر از جمله سایت های پر مخاطب جهانی است که شما میتوانید با تولید محتوا درست و اشتراک گذاری ان در توییتر جذب مخاطبان بسیار بالا و علاوه بر ان مخاطبان بومی داشته باشید

  3. Amin DehghanNejad گفته:

    استفاده مناسب از این محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي امکان متمایز شدن از بقیه رقبای خود را با ارسال آگهی‌ خواهید داشت.

  4. berlin گفته:

    بینگ مایکروسافت از مدلی مشابه گوگل استفاده می‌کند که با پیشنهاد، کلمات کلیدی و شبکه جستجو و نمایش کامل می‌شود. تبلیغات در خود بینگ و همچنین در یاهو، AOL و دارایی‌های وابسته به آن‌ها ارائه می‌شود. البته دسترسی بینگ بسیار کمتر از گوگل است، اما قیمت ها متناسب است. رقابت کمتر برای کلمات کلیدی محبوب منجر به هزینه های کمتر می شود

  5. Parham گفته:

    توییتر ادعا می کند که تعامل تبلیغاتی در سال ۲۰۱۸ ۵۰ درصد افزایش یافته است، در حالی که هزینه هر تعامل ۱۴ درصد کاهش یافته است. این ارقام ما را شگفت‌زده نمی‌کند، زیرا معتقدیم که توییتر به طور کلی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
    مطالب بسیار کامل بود

  6. مهدی غلامحسینی گفته:

    گوگل، محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي
    گوگل ادوردز، که اکنون به طور رسمی با نام گوگل ادز شناخته می شود ، تا حد زیادی محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي برای شرکت هایی در هر شکل و اندازه است. بر اساس Emarketer.com، گوگل بیش از هر شرکت دیگری پول تبلیغات دیجیتالی را جذب می کند (تقریباً ۳۷.۲٪ در سال ۲۰۱۸، در مقایسه با ۱۹.۶٪ توسط نزدیکترین رقبای خود – فیس بوک و اینستاگرام).

  7. benjamin گفته:

    تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه ۱۹۹۰ با راه اندازی تبلیغات “بنر” برای شرکت های مختلف مخابراتی آغاز شد. این تبلیغات در نقاط بینابینی در یک صفحه وب قرار می گیرند. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به صاحب وب‌سایت پول می‌دهد تا آگهی خود را در فضاهای در معرض دید که پیرامون محتوای خود وب‌سایت است قرار دهد. سايت تبلیغات شامل ویدئو، بازاریابی موتورهای جستجو، پست های رسانه های اجتماعی حمایت شده و موارد دیگر می شود. در این مقاله بهترین سایت ها بیان شده

  8. امیرحسین گفته:

    با استفاده مناسب از این محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي، امکان متمایز شدن از بقیه رقبای خود را با ارسال آگهی‌ خواهید داشت بنابراین بسیار ضروری است که با استفاده مؤثر از محبوبترين سايت تبليغات فروشگاهي به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود، کسب و کار خود را یک پله بالاتر ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *