نمایش سایت تبلیغات بک لینک

نمایش سایت تبلیغات بک لینک

لینک بیلدینگ شامل تشویق سایر وب سایت ها برای پیوند دادن به محتوای شما است و ابزارهای لینک سازی از قبیل نمایش سایت تبلیغات بک لینک می توانند به شما در تقویت اعتبار دامنه شما کمک کنند

اهمیت نمایش سایت تبلیغات بک لینک

یکی از مهم ترین سیگنال هایی که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات وب شما در SERP  خود در نظر می گیرند همین بک لینک ها هستند. اگر تعجب می کنید که چرا لینک سازی برای شما به عنوان یک ناشر اهمیت دارد، این واقعیت است و هر چه تعداد بک لینک های بیشتری داشته باشید، رتبه بالاتری خواهید داشت.

این منجر به ترافیک ارگانیک بیشتری می شود و از طریق قرار دادن تبلیغات یا سایر روش های کسب درآمد از وب سایت خود درآمد زیادی کسب خواهید کرد.

در حالی که صدها ابزار برای متخصصان سئو در دسترس است، موثرترین آنها به شما کمک می‌کنند فرآیند را ساده کنید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. ما به طور خاص به بررسی 11 ابزار برتر لینک سازی خواهیم پرداخت.

1.  جستجوگر لینک شکسته  Ahrefs

خزنده Ahrefs با بیش از 3 تریلیون بک لینک زنده در فهرست بک لینک خود، پس از خزنده گوگل، دومین فعال ترین خزنده است. این آن را به بهترین ابزار برای تحقیقات بک لینک برای هر لینک ساز جدی تبدیل می کند. با Ahrefs می‌توانید تحقیقات کلمات کلیدی، ردیابی رتبه، ایجاد بک لینک و موارد دیگر را انجام دهید.

با این حال، ما در این پست فقط به بررسی لینک شکسته آنها خواهیم پرداخت. استفاده از آن رایگان است و می تواند به شما در ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت خود کمک کند.

این ابزار چگونه کار می کند؟

با استفاده از جستجوگر بک لینک شکسته Ahrefs می توانید به سرعت لینک های ورودی شکسته را در وب سایت خود بررسی کنید. تمام پیوندهای شکسته یافت شده را برطرف کنید، تا بازدیدکنندگان در صفحه 404 قرار نگیرند.

جستجوگر بک لینک شکسته از Ahrefs فقط لینک های شکسته را در وب سایت شما پیدا نمی کند. همچنین می توانید به دنبال لینک های خروجی شکسته در وب سایت های مربوط به حوزه خود بگردید. یک URL در ابزار تایپ کنید و لیستی از لینک های شکسته را نمایش می دهد.

اگر وب سایتی به منبعی قدیمی اشاره می‌کند، می‌توانید چیزی مشابه ایجاد کنید و از آن‌ها بخواهید به جای آن، URL قدیمی را با صفحه شما جایگزین کنند.

برای کمک به استراتژی ایجاد لینک شکسته، جستجوگر پیوند شکسته Ahrefs به شما امکان می دهد خزیدن روزانه، هفتگی یا ماهانه را اجرا کنید. پس از آن، می توانید داده ها را به یک فایل CSV صادر کنید و برنامه ریزی یک کمپین فراگیر را شروع کنید.

قیمت گذاری  Ahrefs

تنها بخشی از بک لینک های شکسته در ابزار لینک سازی Ahrefs قابل مشاهده است. برای مشاهده همه داده‌های پیوند، باید در یکی از طرح‌های برتر آنها مشترک شوید. خبر خوب این است که شما به سایر منابع آنها دسترسی خواهید داشت.

2.ابزار Semrush

اجرای تجزیه و تحلیل شکاف بک لینک برای هر کمپین ایجاد لینک، یک راه عالی برای شناسایی فرصت ها بر اساس سایت هایی است که آشکارا به رقبا لینک می دهند. پروفایل پیوند خود را با رقبای خود با ابزار Backlink Gap Tool SEMrush مقایسه کنید تا فرصت‌های ایجاد لینک استفاده نشده را بیابید.

وقتی دامنه خود و حداکثر چهار رقیب را وارد می‌کنید و روی «پیدا کردن مشتریان بالقوه» کلیک می‌کنید، فرصت‌هایی را بر اساس دامنه‌هایی خواهید دید که به سایت‌های دیگر پیوند می‌خورند، اما متعلق به شما نیستند.

اگر نمایه‌های پیوند رقبای شما قوی‌تر از پروفایل شما است، یکی از مؤثرترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که با تغییر استراتژی خود به سمت به دست آوردن پیوندهایی که آنها ندارند، «شکاف» را کم کنید. با این حال، می توانید ببینید چه بک لینک هایی مشترک هستند تا بتوانید اهدافی را برای تمرکز بر روی آنها پیدا کنید.

نتایج برگه «بهترین»، که دامنه‌هایی هستند که به همه رقبای وارد شده اشاره می‌کنند اما به شما اشاره نمی‌کنند، به‌طور پیش‌فرض نمایش داده می‌شوند.

نمایش سایت تبلیغات بک لینک
نمایش سایت تبلیغات بک لینک

3. گوگل

گوگل بزرگ‌ترین منبع پیوند بالقوه در جهان است. بیشتر مردم گوگل را ابزاری برای ایجاد لینک نمی‌دانند، اما یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یافتن شرکای پیوند بالقوه است. دارای بزرگترین فهرست صفحات وب و بهترین الگوریتم جستجو در جهان است. اگر بدانید چگونه از آنها به طور موثر استفاده کنید، می توانید هزاران مشتری بالقوه لینک سازی مرتبط را به صورت رایگان پیدا کنید.

استفاده از اپراتورهای جستجو

عملگرهای جستجو دستوراتی هستند که به شما امکان می دهند نتایج یک موتور جستجو را پالایش و فیلتر کنید. برخی از آنها انحصاری Google هستند، اما نه همه آنها: می توانید از موارد مشابه یا مشابه در Bing یا Ahrefs Content Explorer استفاده کنید. به نظر می رسد حتی آنهایی که مختص گوگل نیستند نیز بسیار قدرتمند هستند.

در اینجا اقدام به معرفی چند نمونه از آن ها می کنیم

فرصت های پست مهمان را پیدا کنید:

عنوان یا URL صفحه را برای یک کلمه کلیدی یا پرس و جو جستجو کنید. در این مورد، ما به دنبال صفحاتی با عبارت Write for us  در تگ عنوان و URL هستیم. نتایج برگردانده شده صفحات وب مرتبط با کلمه کلیدی شما را نشان می دهد که حاوی یکی از این دو عنصر است.

یافتن فرصت های صفحه منبع:

مشابه مثال قبلی، ما به دنبال صفحاتی با “منبع” یا “منابع” در عنوان صفحه یا URL هستیم که مرتبط هستند. به کلمه کلیدی هدف ما در عمل به این صورت است. چیزی که در مورد گوگل خوب است این است که خدمات آن را به صورت رایگان دریافت می کنید.

4. پلتفرم Hunter.io

Hunter.io  یک ابزار فوق العاده برای یافتن آدرس ایمیل است. یکی از جنبه های ضروری لینک بیلدینگ و روابط عمومی، گسترش است. این روش مستلزم تماس با مدیران وب و درخواست پیوند ورودی به وب سایت شما است. با این حال، یکی از رایج‌ترین مشکلات کمپین ایمیلی، یافتن اطلاعات تماس صحیح است.

اگر به شخص مناسب نرسید ایمیل شما به احتمال زیاد خوانده نمی شود. شرکت هایی که همیشه آدرس ایمیل کارکنان خود را لیست نمی کنند، مسائل را پیچیده تر می کنند.

این پلتفرم چگونه کار می کند؟

Hunter.io  به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل هر وب سایتی را به سرعت پیدا کنید. برای شروع جستجو، آدرس شرکت را تایپ کنید.

برای مشاهده نتایج کامل و استفاده از سایر ویژگی‌ها مانند فیلترهای جستجو و دانلود  CSV، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

تأیید ایمیل یکی دیگر از ویژگی های مفید ارائه شده توسط Hunter.io است (همانطور که توسط تیک سبز رنگ در تصویر بالا مشاهده می شود). این نشان می دهد که یک ایمیل در حال حاضر فعال و در حال استفاده است.

هر ماه 50 جستجوی رایگان با یک حساب کاربری رایگان دریافت می‌کنید، اما همیشه می‌توانید با گسترش استراتژی توسعه خود به یک طرح برتر ارتقا دهید.

قیمت  Hunter.io

Hunter.io  دارای برنامه های متنوعی متناسب با نیازهای شما است. طرح رایگان برای کسانی ایده آل است که به تازگی با توسعه لینک سازی شروع کرده اند. در اینجا خلاصه ای از برنامه های مختلف Hunter.io با ابزار یاب ایمیل خود ارائه می دهد.

ثبت نام برای یک برنامه سالانه 30٪ برای شما صرفه جویی می کند.

5. سایت majestic-seo-homepage

Majestic SEO وب را می خزد و داده های بک لینک را در دو ایندکس ذخیره می کند:Fresh و Historic.

Fresh Index  صفحات و پیوندهایی را که در 120 روز گذشته کشف شده اند، پیگیری می کند. همچنین شامل هر پیوندی است که ممکن است در آن بازه زمانی از دست داده باشید.

این کمک می کند تا بفهمید کمپین های لینک سازی چگونه بر رتبه بندی فعلی شما تأثیر می گذارد. Historic Index یک پایگاه داده عظیم با تریلیون ها URL منحصربفرد است که در پنج سال گذشته باز می شود. این به شما امکان می دهد عملکرد بک لینک وب سایت خود را در طول زمان پیگیری کنید.

اگر برای یک طرح رایگان ثبت نام کنید، دسترسی محدودی به برخی از ویژگی ها خواهید داشت. اگرچه معیارهای مهمی مانند بک لینک های خارجی، دامنه های ارجاع دهنده و موارد دیگر هنوز در دسترس هستند.

نمایش سایت تبلیغات بک لینک
نمایش سایت تبلیغات بک لینک

در رابط کاربری، Citation Flow  تعداد پیوندهایی را نشان می دهد که به یک سایت اشاره می کنند، در حالی که Trust Flow کیفیت پیوندهایی را نشان می دهد که به یک URL اشاره می کنند. هر دوی این ویژگی ها در طرح رایگان گنجانده شده است.

قیمت گذاری در majestic-seo-homepage

اگر ویژگی‌ها و معیارهای بیشتری نسبت به آنچه در طرح رایگان موجود است می‌خواهید، می‌توانید به یک طرح پولی ارتقا دهید. هزینه طرح Lite 49.99 دلار در ماه است و طرح API 399.99 دلار هزینه دارد که برای توسعه دهندگان و آژانس ها ایده آل است. همچنین در صورت ثبت نام در یک برنامه سالانه می توانید پول خود را پس انداز کنید.

6. وبسایت  Sitechecker Backlinks Generator

Sitechecker’s Backlinks Generator  و Backlink Analysis ابزارهای مفیدی برای سئو هستند که تبلیغات خارجی وب سایت را تا حد زیادی ساده می کنند. آنها به شما کمک می کنند تعداد و کیفیت بک لینک ها را در وب سایت های پروژه و رقبا پیگیری کنید و لینک های صفحه فرود رایگان ایجاد کنید.

این وبسایت چگونه کار می کنند؟

Backlinks Generator  به شما کمک می کند تا لینک های رایگان به وب سایت خود داشته باشید. URL صفحه را در نوار جستجو وارد کنید: می توانید آدرس سایت یا رقیب خود را وارد کنید. سپس بر روی دکمه فلش کلیک کنید و شروع به تجزیه و تحلیل کنید.

پس از اتمام اسکن، گزارش مفصلی از بک لینک ها دریافت خواهید کرد که هم لینک های dofollow و هم nofollow و کل بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده را نشان می دهد. از این اطلاعات استفاده کنید و از شر بک لینک های بی کیفیت خلاص شوید.

تجزیه و تحلیل بک لینک به شما امکان می دهد در طول زمان به تمام بک لینک های خود نگاه کنید. همچنین شامل نگاهی به استراتژی‌های پیوند رقبای خود می‌شود تا ببینید چگونه می‌توانید استراتژی خود را بهبود ببخشید. این ابزار داده ها را از منابع مختلف جمع آوری می کند تا عینی ترین اطلاعات را در مورد پروفایل پیوندها ارائه دهد.

شما می توانید در حین مطالعه پویایی ترافیک و رشد لینک، مهم ترین URL های یک وب سایت را کشف کنید. همچنین می‌توانید دوره‌های مختلف، از یک تا دوازده ماه را تجزیه و تحلیل کنید تا با استفاده از داده‌های سال قبل، استراتژی ایجاد پیوند خود را ایجاد کنید.

قیمت گذاری سایت چکر

خط تولید Sitechecker که شامل تجزیه و تحلیل Backlink و Backlinks Generator است در سه طرح قیمتی موجود است. ابتدایی ترین ویژگی ها با قیمت 29 دلار در ماه در دسترس هستند و پیشرفته ترین ویژگی ها از 99 دلار در ماه شروع می شود.

یک دوره آزمایشی 7 روزه رایگان در دسترس است و تغییر به یک برنامه سالانه 20٪ از شما صرفه جویی می کند.

7. پلتفرم Whitespark

Whitespark  یک ابزار لینک سازی رایگان است که به شما کمک می کند نقل قول های محلی را پیدا کنید. این یک استناد یاب محلی ارائه می دهد که می توانید از آن برای پیگیری نقل قول های آنلاین خود و یافتن مکان های جدید برای ارسال سایت خود استفاده کنید.

این سایت چگونه کار می کند؟

برای رتبه بندی برای عبارت های جستجوی محلی، باید نقل قول ایجاد کنید. استناد وب از نام، آدرس و شماره تلفن شما به عنوان یک نقل قول محلی شناخته می شود. به عنوان مثال، نمایه وب سایت شما در یک فهرست تجاری مانند Yelp یا Foursquare است.

می‌توانید فهرست‌های محلی جدیدی را در وب بیابید تا سایت خود را با استفاده از استناد یاب محلی Whitespark ارسال کنید. برای استفاده از ابزار ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

یک کمپین جدید ایجاد کنید و جاهای خالی را با اطلاعات مربوط به شرکت خود پر کنید. این ابزار فهرستی از منابع استناد را بر اساس آنچه وارد کرده اید ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که NAP شما (نام، آدرس و شماره تلفن) در همه منابع سازگار است.

نمایش سایت تبلیغات بک لینک
نمایش سایت تبلیغات بک لینک

قیمت  Whitespark

نسخه رایگان چند اشکال دارد، از جمله گزینه ایجاد فقط یک کمپین و محدودیت سه جستجوی روزانه. بسیاری از منابع استنادی که جمع آوری می کند نیز در دسترس نیستند.

بسته به نیاز شما، Whitespark انواع طرح های برتر را ارائه می دهد. اینها ویژگی های اضافی مانند ردیابی نقل قول ها و نتایج جستجوی نامحدود را در اختیار شما قرار می دهند. تغییر به اشتراک سالانه همچنین باعث صرفه جویی در هزینه برنامه شما می شود.

8. سایت  Ubersuggest

Ubersuggest  یک ابزار تجزیه و تحلیل لینک و تحقیق کلمات کلیدی رایگان است که بسیاری از پیشنهادات کلمات کلیدی و معیارهای SEO مانند حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک و دشواری رتبه بندی را ارائه می دهد. جستجوگر بک لینک رایگان آن نشان می دهد که چه کسی به شما و رقبای شما پیوند می دهد.

این پلتفرم چگونه کار می کند؟

تجزیه و تحلیل سایت هایی که قبل از شروع لینک سازی در صفحه اول رتبه بندی می شوند به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی برای برتری از آن صفحات لازم است. بررسی کننده بک لینک در Ubersuggests به شما امکان می دهد بک لینک های سایت های رقیب را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آنها لینک های خود را از کجا دریافت می کنند.

به سادگی کلمه کلیدی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، جستجو کنید. به سایت هایی که در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شوند توجه داشته باشید و URL آنها را در ابزار backroom وارد کنید. شما می توانید با آن سایت ها تماس بگیرید و با استفاده از این اطلاعات درخواست لینک دهید.

قیمت پیشنهادی این سایت

در مقایسه با سایر ابزارهای لینک سازی، Ubersuggest  قیمت مناسبی دارد. هنگامی که به یک برنامه پولی ارتقا می دهید، به مواد آموزشی SEO و ابزارهای اضافی مانند کشف کلمات کلیدی، ردیابی رتبه روزانه، ممیزی سایت و موارد دیگر دسترسی پیدا می کنید.

همچنین می‌توانید با یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه شروع کنید تا ویژگی‌های پولی این ابزار را امتحان کنید.

9. وبسایت Google Alerts

Google Alerts  یک راه عالی برای ردیابی آنچه در صنعت شما می‌گذرد است. این یک ابزار رایگان لینک سازی است که به شما امکان می دهد اعلان ها را برای هر موضوعی تنظیم کنید. همچنین می توانید از این ابزار برای ساخت لینک استفاده کنید.

این وبسایت چگونه کار می کند؟

می‌توانید Google Alerts را تنظیم کنید تا هر زمان که نام تجاری یا محصولات شما در وب ذکر شد به شما اطلاع دهد. سپس می توانید با کلیک روی اعلان ها به محتوایی که نام تجاری شما را ذکر می کند نگاه کنید. در صورتی که محتوا به خوبی نوشته شده و معتبر است، یک ایمیل تبلیغاتی به هر نام تجاری بدون پیوند ارسال کنید و درخواست پیوند به سایت خود را بدهید. در نتیجه، شناسایی فرصت‌های ایجاد لینک به محض ظهور، بسیار آسان‌تر است.

قیمت گذاری  Google Alerts

برخلاف بسیاری از ابزارهای لینک سازی در این صفحه، Google Alerts  کاملا رایگان است و شما فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید.

10.  رتبه بندی SE

جستجوگر بک لینک SEO از رتبه بندی SE به شما یک نمای پرنده از نمایه بک لینک یک وب سایت می دهد و در عین حال جزئیات را نیز بررسی می کند. می توانید ببینید چه کسی به رقبای برتر شما لینک می دهد و ایده ای در مورد اینکه بک لینک ها در جایگاه شما از کجا می آیند را به دست آورید.

این سایت چگونه کار می کند؟

می توانید از رتبه بندی SE برای بررسی دامنه ها، زیر دامنه ها و URL های خاص استفاده کنید. به سادگی URL را در کادر جستجو قرار دهید و روی دکمه “یافتن بک لینک” کلیک کنید.

نمایش سایت تبلیغات بک لینک
نمایش سایت تبلیغات بک لینک

رتبه بندی مجدد

فوراً فهرستی از معیارهای URL کلیدی دامنه، از جمله Domain Trust و Page Trust، تعداد کل بک لینک ها و دامنه های ارجاع دهنده سایت، و تعداد دامنه های ارجاع دهنده از TLDs.edu و.gov  را مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید ببینید که چه تعداد از بک لینک های سایت دارای ویژگی dofollow و ویژگی nofollow هستند.

تمام این اطلاعات می تواند به شما در تعیین قدرت پروفایل بک لینک دامنه کمک کند. به عنوان مثال، می‌توانید با جستجوی سایت‌هایی که صفحات «برای ما بنویسید» به دنبال فرصت‌های پست مهمان در Google بگردید.

قبل از تماس با این وب‌سایت‌ها، برای ارزیابی ارزش پیوند بالقوه و تعیین اینکه آیا ارزش آن را دارد یا خیر، باید به زیر سرپوش نگاه کنید. بنابراین برای واجد شرایط بودن مشتریان بالقوه خود، می توانید از ابزار رتبه بندی SE استفاده کنید.

قیمت گذاری درSERanking

Backlink Checker  بخشی از یک پلت فرم سئوی همه کاره مبتنی بر هزینه ماهانه است. اما می توانید گزینه محدود را در این صفحه فرود انتخاب کنید.

هزینه اشتراک سالانه بسته Essential آنها 18.6 دلار در ماه است. با این طرح قیمت گذاری می توانید روزانه 20 دامنه را بررسی کنید. شما همچنین به یک جعبه ابزار جامع SEO، از جمله ابزارهای ردیابی رتبه بندی، کلمات کلیدی و تحقیقات رقابتی، ممیزی وب سایت، نظارت بر بک لینک و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

نتیجه گیری

گوگل بک لینک ها را یکی از مهم ترین سیگنال ها برای رتبه بندی صفحات وب می داند. اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید، لینک بیلدینگ باید اولویت اصلی باشد.

در حالی که می‌توانید به صورت دستی پیوند ایجاد کنید، در نهایت می‌خواهید روی ابزارهای لینک‌سازی ممتاز سرمایه‌گذاری کنید تا به شما در ساده‌سازی فرآیند و پیگیری پیشرفت خود کمک کنند.

و یک چیز دیگر: ما معتقدیم که سئو و کسب درآمد از سایت دست به دست هم می دهند. در حالی که ترافیک ارگانیک را افزایش می دهید، می توانید از بازدیدهای تبلیغاتی پول نقد کنید. با Adsterra، فرمت تبلیغاتی را پیدا می کنید که به بهترین وجه با صفحات وب شما مطابقت دارد.

اهمیت نمایش سایت تبلیغات بک لینک را بنویسید؟

یکی از مهم ترین سیگنال هایی که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات وب شما در SERP  خود در نظر می گیرند همین بک لینک ها هستند. اگر تعجب می کنید که چرا لینک سازی برای شما به عنوان یک ناشر اهمیت دارد، این واقعیت است و هر چه تعداد بک لینک های بیشتری داشته باشید، رتبه بالاتری خواهید داشت.
این منجر به ترافیک ارگانیک بیشتری می شود و از طریق قرار دادن تبلیغات یا سایر روش های کسب درآمد از وب سایت خود درآمد زیادی کسب خواهید کرد.
در حالی که صدها ابزار برای متخصصان سئو در دسترس است، موثرترین آنها به شما کمک می‌کنند فرآیند را ساده کنید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. ما به طور خاص به بررسی 11 ابزار برتر لینک سازی خواهیم پرداخت.

قیمت گذاری در  Ahrefs چگونه است؟

تنها بخشی از بک لینک های شکسته در ابزار لینک سازی Ahrefs قابل مشاهده است. برای مشاهده همه داده‌های پیوند، باید در یکی از طرح‌های برتر آنها مشترک شوید. خبر خوب این است که شما به سایر منابع آنها دسترسی خواهید داشت.

پلتفرم Hunter.io چگونه کار می کند؟

Hunter.io  به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل هر وب سایتی را به سرعت پیدا کنید. برای شروع جستجو، آدرس شرکت را تایپ کنید.
برای مشاهده نتایج کامل و استفاده از سایر ویژگی‌ها مانند فیلترهای جستجو و دانلود  CSV، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.
تأیید ایمیل یکی دیگر از ویژگی های مفید ارائه شده توسط Hunter.io است (همانطور که توسط تیک سبز رنگ در تصویر بالا مشاهده می شود). این نشان می دهد که یک ایمیل در حال حاضر فعال و در حال استفاده است.
هر ماه 50 جستجوی رایگان با یک حساب کاربری رایگان دریافت می‌کنید، اما همیشه می‌توانید با گسترش استراتژی توسعه خود به یک طرح برتر ارتقا دهید.

12 دیدگاه برای “نمایش سایت تبلیغات بک لینک

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات بک لینک - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    یکی از مهم ترین سیگنال هایی که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات وب شما در SERP  خود در نظر می گیرند همین بک لینک ها هستند. این منجر به ترافیک ارگانیک بیشتری می شود و از طریق قرار دادن تبلیغات یا سایر روش های کسب درآمد از وب سایت خود درآمد زیادی کسب خواهید کرد.
    موفق باشید….

    • Parham گفته:

      تجزیه و تحلیل سایت هایی که قبل از شروع لینک سازی در صفحه اول رتبه بندی می شوند به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی برای برتری از آن صفحات لازم است
      بسیار کامل بود

  3. زاجکانی گفته:

    یکی از مهم ترین سیگنال هایی که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات وب شما در SERP خود در نظر می گیرند همین بک لینک ها هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *