سایت تبلیغات بک لینک

سایت تبلیغات بک لینک

وقتی نوبت به ایجاد بک لینک به وب سایت برند شما در سایت تبلیغات بک لینک می رسد، می تواند خسته کننده باشد، زیرا این فرآیندی است که به صبر، کار و تعهد نیاز دارد. دوران  بهینه سازی ساده برای موتورهای جستجو (SEO) سپری شده است، جایی که می توانستید هر پیوندی را به وب سایت خود در هر نقطه از وب وارد کنید

اهمیت سایت تبلیغات بک لینک

برای اینکه بک لینک ها واقعا موفق باشند، بازاریابان دیجیتال و کپی رایترها باید در مورد استراتژی تولید بک لینک خود آگاه باشند.

به عنوان یکی از تکنیک های سنتی سئو، بک لینک ها راه های آسانی را برای وب سایت ها برای افزایش ترافیک جستجو و رتبه بندی در موتورهای جستجوی مختلف ارائه می دهند. با این حال، تنها لینک های با کیفیت بالا در ایجاد بهترین نتایج سئو در کلاس و افزایش ترافیک وب سایت شما موثر هستند.

از زمانی که بک لینک ها راهی محبوب برای افزایش رتبه سئو سایت شدند ، گوگل نحوه طبقه بندی بک لینک ها و تاثیر آنها بر رتبه بندی سئو را تغییر داده است. این به این معنی است که برای ساخت بک لینک در حال حاضر، مهم است که صاحبان سایت، مدیران و ویراستاران سخت تلاش کنند تا بک لینک های خود را در طول زمان رشد دهند.

بک لینک چیست؟

به عبارت ساده، یک بک لینک، که به عنوان بک لینک خارجی نیز شناخته می شود  ، زمانی است که سایت دیگری به وب سایت شما در جایی از محتوای خود لینک می دهد. این می تواند در یک پست وبلاگ، یک صفحه خدمات، یا در هر صفحه دیگری در یک وب سایت باشد. بک لینک ها برای سئو مهم هستند زیرا تعداد بک لینک های معتبر و با ارزشی که دارید از کیفیت محتوای وب سایت شما پشتیبانی می کند.

بنابراین، چگونه می توانید برای وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید؟ اگرچه شناخت الگوریتم دقیقی که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای واجد شرایط بودن محتوای شما برای اهداف سئو استفاده می‌کنند تقریبا غیرممکن است، اما برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که صاحبان و مدیران سایت در کلاس خود از آنها برای افزایش رتبه سئو و تولید بک لینک‌های واقعی استفاده می‌کنند.

از نکات و ترفندهای زیر برای تولید بک لینک و رشد حضور آنلاین وب سایت خود استفاده کنید.

یکی از بهترین شیوه های سایت تبلیغات بک لینک این است که به دیگران اجازه دهید کار خود را برای شما اعتبار کنند.

از طراحان وب گرفته تا کپی رایترها و کارآفرینان، مردم همیشه به دنبال ایجاد نمونه کارها برای نمایش بهترین و جدیدترین کارهای خود هستند. اغلب، این نمونه کارها نوعی بک لینک به سایت شما دارند تا بینندگان بتوانند کار یک ارائه دهنده خدمات را بررسی کنند.

اجازه دادن به بک لینک از پورتفولیوها نه تنها به بهبود کسب و کار شخصی که به شما کمک کرده است کسب و کارتان را بهتر کنید، کمک می کند، بلکه به شما کمک می کند در  رتبه بندی جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شوید.

لینک و بک لینک چیست؟

اسناد منفرد در وب از طریق پیوندها به یکدیگر متصل می شوند. آنها برچسبی هستند که وب را به هم متصل می کند. پیوندهای داخلی پیوندهایی بین صفحات وب در یک دامنه هستند و اساساً برای کمک به افراد در جهت یابی وب سایت وجود دارند. پیوندهای خارجی به صفحات وب در دامنه های دیگر متصل می شوند و طیف وسیع تری از اهداف احتمالی دارند.

  • زمینه وسیع تری را در اختیار خواننده قرار دهید
  • از ادعایی که در نسخه ارائه شده می باشد، پشتیبانی کنید
  • ذکر یا ارائه منبع
  • چیزی را توصیه کنید
  • اصالت را اضافه کنید

در هر مورد، پیوند در صفحه است تا ارزش بیشتری را برای خواننده فراهم کند، بنابراین پیوند خروجی یک دارایی ارزشمند است. درک این نکته کلیدی است که پیوند دارای جهت است. هنگامی که در صفحه وب پیوند دهنده خروجی است، به صفحه هدف وارد می شود. بنابراین، این یک بک لینک به صفحه هدف است.

موتورهای جستجو تشخیص می دهند که بک لینک دارای ارزش است و به URL مورد نظر پاداش می دهد و لینک را کاملا عمدی تفسیر می کند. آنها فرض می کنند که سطحی از ارزیابی سرمقاله از صفحه وب مورد نظر وجود داشته است.

به همین دلیل است که بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند به موتورهای جستجو نشان می دهند که محتوای شما دارای ارزش است. در واقع بک لینک ها یکی از قوی ترین فاکتورهای رتبه بندی هستند. آنها نقش بزرگی در موفقیت یا شکست هر وب سایت در مورد ترافیک جستجوی ارگانیک دارند.

در سایت خود تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن ایجاد کنید

بک لینک ها مانند رأی هایی هستند که محبوبیت شما را در گوگل افزایش می دهند. زمانی که سایت های معتبر به سایت شما لینک می دهند، به گوگل نشان می دهد که افراد واقعی اطلاعات سایت شما را مرتبط و مفید می دانند. اگر سایتی که به شما پیوند می‌دهد سایتی خوش نام و نشان و معتبر باشد، ربات‌های موتور جستجو برای لینک‌های سایت‌های مورد اعتماد ارزش قائل هستند، زیرا مثل این است که آن سایت شما را ضمانت می‌کند.

 آنها اگر فکر نمی کردند که سایت شما حاوی اطلاعات ارزشمندی برای خوانندگان آنها باشد به بازدید کنندگان وب سایت خود این فرصت را نمی دادند که از سایت شما بازدید کنند. بنابراین، هر چه تعداد بک لینک‌های بیشتری از وب‌سایت‌های معتبر داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که گوگل در پاسخ به درخواست جستجوی کاربر، سایت شما را با قرار دادن آن در بالا در نتایج جستجو توصیه کند.

چرا داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو مهم است؟

واقعیت این است که در جایی که شما در نتایج جستجو برای جست و جوهای محلی رتبه بندی می شوید، مشتریان بالقوه تأثیر زیادی بر تعداد مشتریانی که می توانید ایجاد کنید دارد. رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو گامی کلیدی در رشد طولانی مدت و پایدار کسب و کار است. اولین نتیجه ارگانیک در SERP نزدیک به 30٪ کلیک ها را دریافت می کند و از آنجا به سرعت در حال سقوط است.

 نتیجه دهم تنها 2.5 درصد از کلیک ها را دریافت می کند و تنها 0.78 درصد از جستجوگران روی پیوندی در صفحه دوم نتایج کلیک می کنند. اگر ترافیک وب سایت دریافت نمی کنید، مشتریان بالقوه شما را نادیده می گیرند، آنها حتی نمی دانند شما وجود دارید. تعدادی از عوامل رتبه بندی موتورهای جستجو وجود دارد که از میزان بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبطی که جستجوگران در منطقه محلی شما استفاده می کنند تا تعداد بک لینک های با کیفیت بالا که جمع آوری کرده اید متغیر است.

بهترین شیوه ها برای ایجاد بک لینک

از نکات و ترفندهای زیر در سایت تبلیغات بک لینک برای تولید بک لینک و رشد آنلاین وب سایت خود استفاده کنید.

1.به دیگران اجازه دهید کار خود را برای شما اعتبار کنند

از طراحان وب گرفته تا کارآفرینان، مردم همیشه به دنبال ایجاد نمونه کارها برای نمایش بهترین و جدیدترین کارهای خود هستند. اغلب، این نمونه کارها نوعی بک لینک به سایت شما دارند تا بینندگان بتوانند کار یک ارائه دهنده خدمات را بررسی کنند.

اجازه دادن به بک لینک از پورتفولیوها نه تنها به شما کمک می کند کسب و کارتان را بهتر کنید، بلکه به شما کمک می کند در رتبه بندی جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شوید.

2. محتوای قابل اشتراک گذاری را توسعه دهید

محتوای  قابل اشتراک گذاری این فرصت را برای شما فراهم می کند که تخصص خود را در سراسر اینترنت تحت فشار قرار دهید و این امکان را فراهم می کند که وب سایت شما به چندین صفحه وب و پلتفرم پیوند داده شود. چه تصمیم به ایجاد یک پست وبلاگ با تحقیق خوب، کتاب الکترونیکی کاربردی یا اینفوگرافیک ارزشمند داشته باشید، هر محتوای به اشتراک گذاشته شده را می توان با یک فراخوان برای اقدام (CTA) توزیع کرد و از بینندگان محتوا درخواست کرد که محتوا را به دلخواه خود توزیع کنند.

Pinterest  یکی دیگر از راه های عالی برای تولید بک لینک است. مطمئن شوید که همه پست‌های وبلاگ، مطالعات موردی، اینفوگرافیک‌ها و محتوای قابل اشتراک ‌گذاری با ارزش بالا به صفحه Pinterest شما پیوند داده شده است. اگر فردی کار و بینش شما را ارزشمند بداند، این احتمال وجود دارد که هنگام ارسال محتوا در یک پست وبلاگ یا در یکی از صفحات وب خود، یک بک لینک ایجاد کند.

دسترسی اولیه را می توان از طریق رسانه های اجتماعی، با استفاده از هشتگ ها و سایر روش های توزیع هدفمند برای دسترسی به افراد در جایگاه شما انجام داد.

3. بک لینک از وب سایت خودتان

به‌عنوان شکل دیگری از محتوای قابل اشتراک ‌گذاری در سایت تبلیغات بک لینک، پست‌هایی ایجاد کنید که به خوبی تحقیق شده‌اند که به محتوای ارزشمند دیگر مرتبط با یک جایگاه خاص پیوند دارند. به عنوان مثال، ایجاد پست های شمارش معکوس برای ابزارهای CRM مورد علاقه خود یا وبلاگ های سفر به شما امکان می دهد به محتوای وب شناخته شده پیوند دهید و این فرصت را برای آن سایت محترم ایجاد می کند تا پست شما را به اشتراک بگذارد و به وب سایت شما پیوند دهد.

همه چیز در مورد این است که هنگام کار برای تولید بک لینک، بهترین کار را انجام دهید، پس چرا از محصولات، خدمات یا تولید کنندگان محتوا که به بهبود زندگی روزمره شما کمک می کنند، کمک نگیرید؟

علاوه بر این، می‌توانید یک جمع‌بندی ساده  محتوا را  برای جمع‌آوری نکات و ترفندهای مفید برای یک موضوع یا مفهوم خاص انتخاب کنید. در این صورت، می توانید با استفاده از  Feedly محتوای به موقع پیدا کنید. این پلتفرم به شما کمک می‌کند محتوای موجود را مرتب کنید تا مقاله‌ها و پست‌های وبلاگی را پیدا کنید که به موضوع یا جایگاه خاصی مربوط می‌شوند. سعی کنید یک بار در هفته یک گردآوری محتوا ایجاد کنید تا خوانندگان خود را در مورد موضوعات مورد علاقه خود به روز نگه دارید و مطمئن شوید که به همه وب سایت های ذکر شده پیوند داده شده است.

4. ریپورتاژ آگهی های بیشتری بنویسید

ریپورتاژ آگهی یکی از بهترین راه‌ها برای به نمایش گذاشتن تخصص در صنعت شما و در عین حال ایجاد بک لینک‌های با کیفیت است. اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها شامل یک بیوگرافی کوتاه نویسنده در ابتدا یا انتهای هر پست هستند که فضایی را برای بک لینک ها فراهم می کند.

نه تنها نوشتن پست های مهمان به شما امکان می دهد دانش خود را نشان دهید، بلکه همکاری با دیگران به شما کمک می کند تا یک رابطه حرفه ای ایجاد کنید و شخصیت برند خود را پرورش دهید. دسترسی به وب سایت هایی با فالوورهای زیاد می‌تواند ترسناک باشد، اما اگر پیشنهاد وبلاگ مهمان شما موفقیت‌آمیز باشد، ارزشش را دارد.

5. شبکه آنلاین

چه یک کارآفرین آنلاین باشید یا یک صاحب کسب و کار موفق، احتمالاً بیش از یک بار این توصیه به شما داده شده است که شبکه سازی کلید موفقیت کسب و کار است. در حال حاضر، شبکه با پلتفرم هایی مانند لینکدین و فیس بوک برای تجارت وارد عرصه دیجیتال شده است.

شبکه‌ سازی مزایای بیشتری را به همراه دارد، با فرصتی برای ارائه پست ‌های وبلاگ مهمان، اشتراک ‌گذاری محتوای ارزشمند و حتی موافقت با لینک دادن به وب‌ سایت‌ هایی که با آن‌ها رابطه حرفه‌ای نزدیکی در صنعت یا جایگاه خود دارید.

شبکه‌ سازی می ‌تواند برای همه کسانی که درگیر هستند ارزشمند باشد و به شما امکان می‌ دهد روی ارتباطات حرفه ‌ای خود و استراتژی ایجاد کسب ‌و کار آنلاین کار کنید.

6. خلاق باشید

اگر می خواهید روند توسعه بک لینک خود را تسریع کنید، زمان آن رسیده است که در استراتژی های خود خلاق باشید. محتوای قابل اشتراک گذاری یک تلاش با ارزش و با بازده بالا است، پس چرا از خلاقیت خود برای شروع یک پروژه جدید و تولید بک لینک استفاده نکنید؟

پیوند دادن به وب سایت خود در سایت تبلیغات بک لینک بسیار مفید است، اما مطمئن شوید که به جای پیوند دادن به سایت خود در هر پستی که ایجاد می کنید، از این به مقدار کم استفاده کنید. اگر شما یک متخصص صنعت هستید، چرا از تمام دانش خود برای به اشتراک گذاشتن کارهایی که انجام داده اید برای مشتریان دیگر استفاده نمی کنید؟ مطالعات موردی و گزارش‌های مربوط به کار قبلی مشتری یا تجربیات مشتری را می‌توان آزادانه در پلتفرم‌ های رسانه ‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در عین حال تخصص و ارزش خود را برای مشتریان بالقوه نشان داد.

همانطور که به طراحان و ارائه دهندگان خدمات دیجیتال خود اجازه می دهید کارهایی را که برای وب سایت شما انجام داده اند تبلیغ کنند، می توانید از مشتریان بخواهید که مطالعه موردی را که در پروژه خود ایجاد کرده اید در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. مطالعات موردی همچنین زمانی مفید است که در حال کار بر روی یک قرارداد ریپورتاژ آگهی با یک وب سایت در مقیاس بزرگ هستید، زیرا نشان می دهد که واقعاً به کار خود اهمیت می دهید و به اشتراک گذاری آن با دیگران افتخار می کنید.

7. در پروژه های خلاقانه همکاری کنید

تلاش‌های خلاقانه مشترک راهی عالی برای ایجاد بک لینک به وب‌ سایت شما و دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر در همان زمان است. پروژه‌هایی مانند پادکست‌ها به طور فزاینده‌ای بین خلاقان و صاحبان مشاغل محبوب شده‌اند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تخصص خود را به اشتراک بگذارند در حالی که در توضیحات هر قسمت به وب‌سایت خود پیوند می‌دهند.

8. وقت گذاشتن برای شناخت بیشتر

شبکه ‌سازی و تصمیم‌ گیری برای تبادل بک لینک می‌تواند برای همه طرف‌های درگیر مفید باشد، اما فقط زمانی که به درستی انجام شود. اطمینان حاصل کنید که برای شناخت حرفه ای ها، کسب و کارشان و این که چگونه محتوای شما می تواند به بهترین شکل ممکن در وب سایت آنها قرار بگیرد، وقت بگذارید.

جایگاه شما در هنگام ساخت بک لینک اهمیت دارد، بنابراین مطمئن شوید که تمرین به اشتراک گذاری لینک شما با جایگاه شما همسو باشد تا رکورد خوبی داشته باشید و رتبه سئوی خود را بهبود ببخشید.

9. مصاحبه انجام دهید

صرف نظر از صنعت، مصاحبه ها به طور منظم برای تولید محتوای قابل اشتراک گذاری برای سایت تبلیغات بک لینک و نشریات به طور یکسان انجام می شود. اگر سخنران عمومی خوبی هستید یا زمان دارید تا به لیستی از سوالات پیشنهادی مصاحبه پاسخی متفکرانه تایپ کنید، این تاکتیک ممکن است شرط خوبی برای افزایش تعداد بک لینک ها به وب سایت شما باشد.

مهمترین عامل در ایجاد بک لینک این است که اطمینان حاصل کنید که هر وب سایتی که از آن لینک شده اید به همان اندازه‌ی شما به محتوای با کیفیت اهمیت دهد. اگرچه ما معیارهای دقیقی را نمی دانیم که یک وب سایت را به عنوان کیفیت معیار مد نظر قرار دهیم ولی چند بک لینک با ارزش می تواند برای بهبود رتبه سئو شما بسیار مفید باشد.

طبقه‌بندی سایت تبلیغات بک لینک

طبقه‌بندی سایت تبلیغات بک لینک

میلیون ها دستور العمل برای بهینه سازی سایت ها برای رتبه بندی بهتر وجود دارد. بک لینک ها همچنان یکی از قوی ترین عوامل رتبه بندی برای موتورهای جستجو هستند. در این مقاله طبقه‌بندی سایت تبلیغات بک لینک را برای شما انجام میدهیم.

انواع مختلف طبقه‌بندی سایت تبلیغات بک لینک

با این حال، بک لینک ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. شرط می بندم حداقل یک بار در زندگی خود این بحث را داشته اید که بک لینک های خوب چیست یا ارزش بک لینک برای رتبه بندی این یا آن صفحه چیست. برای حل مسائل، ما این مرور مختصر از انواع مختلف بک لینک ها و نحوه استفاده از آنها به نفع سئوی وب سایت خود را ارائه کرده ایم.

طبقه بندی نوع بک لینک:

بک لینک چیست؟

  • انواع بک لینک مفید برای سئو
  • پیوندهای مفید برای آگاهی از برند
  • ذکرهای بدون لینک برای سئو
  • انواع خطرناک بک لینک

بک لینک چیست؟

لینک‌های برگشتی ورودی یا لینک‌های ورودی نیز نامیده می‌شوند، پیوندهایی به صفحات شما از سایر وب‌سایت‌ها هستند که به عنوان سیگنال ارتباط و کیفیت به Google خدمت می‌کنند. بک لینک ها یک فاکتور رتبه بندی برای گوگل هستند: هر چه یک صفحه بک لینک بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجو دارد.

برای مطالعه کامل در خصوص طبقه‌بندی سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

انواع سایت تبلیغات بک لینک

انواع سایت تبلیغات بک لینک

در طول ۲۳ سال گذشته، گوگل هزاران بار الگوریتم خود را به روز کرده است. اگرچه گوگل اهمیت بک لینک ها را تغییر نداده است، اما انواع مختلفی از بک لینک ها را معرفی کرده است که تعیین می کند موتور جستجو چگونه لینک های بین وب سایت ها را از طریق انواع سایت تبلیغات بک لینک مدیریت می کند

تفاوت بین انواع سایت تبلیغات بک لینک

وقتی به این موضوع دست پیدا کنید متوجه میشوید که تنها دو نوع بک لینک وجود داردdofollow  و nofollow. شخصی که یک صفحه وب را می خواند هرگز تفاوت بین بک لینک dofollow و nofollow را نخواهد دید. تفاوت در کد منبع است. یک برچسب خاص در کد منبع وجود دارد که تعیین می کند گوگل و سایر موتورهای جستجو چگونه بک لینک را مشاهده می کنند، که همچنین تاثیر آن بک لینک را بر نمایه سئوی شما تعیین می کند.

بک لینک های  dofollow

این نوع بک لینک ها رایج ترین و با ارزش ترین نوع بک لینک برای سئو هستند.

هنگامی که یک پیوند dofollow را در وب سایت خود قرار می دهید به Google می گویید که پیوند ارگانیک است. همانطور که وب سایت مورد نظر پیوند را نخریده است و شما صحت محتوا را در انتهای دیگر تضمین می کنید.

Dofollow  به سادگی به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گوید که محتوای طرف دیگر این پیوند مهم است و باید به آن توجه کرد.

برای مطالعه کامل در خصوص انواع سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

استراتژی سایت تبلیغات بک لینک

استراتژی سایت تبلیغات بک لینک

هر کسی که تا به حال بازاریابی محتوا ایجاد کرده است، می داند که شامل لینک های داخلی و خارجی نیز می شود. استراتژی سایت تبلیغات بک لینک، بهترین روش بازاریابی دیجیتال است زیرا محتوای شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو ارتقا می دهد

استراتژی سایت تبلیغات بک لینک چیست؟

یک بک لینک زمانی ایجاد می شود که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک دهد. در این سناریو، زمانی که وب‌سایت A به وب‌سایت B پیوند می‌دهد، وب‌سایت A یک پیوند خارجی به وب‌سایت B ایجاد می‌کند. وب‌سایت B اکنون یک بک لینک از وب‌سایت A دارد.

به گفته Moz ، بک لینک ها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما هستند، زیرا نشان دهنده یک «رای اعتماد» از یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند. بک لینک ها مانند کوپن های وب سایت های دیگر هستند. موتورهای جستجو مانند گوگل از این کوپن ها برای یافتن و رتبه بندی بهترین محتوا استفاده می کنند.

استنباط موتورهای جستجو از بک لینک‌ها

اگر سایت‌های زیادی به یک صفحه وب یا وب‌سایت لینک بدهند، موتورهای جستجو استنباط می‌کنند که محتوا ارزش پیوند دادن را دارد و بنابراین ارزش ظاهر شدن در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) را دارد. به دست آوردن این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی بر موقعیت رتبه بندی سایت یا دیده شدن جستجو داشته باشد.

برای مطالعه کامل در خصوص استراتژی سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

لیست سایت تبلیغات بک لینک

لیست سایت تبلیغات بک لینک

برای افراد ناآشنا، لیست سایت تبلیغات بک لینک ممکن است مانند اصطلاحات تخصصی به نظر برسد، اما آنها به سادگی لینک هایی هستند که در سراسر وب می بینید

نحوه عملکرد لیست سایت تبلیغات بک لینک

هایپرلینک ها یک صفحه وب را به صفحه دیگر پیوند می دهند و می توانند به صورت زیر باشند:

داخلی: پیوند دادن یک صفحه وب در همان وب سایت به صفحه وب دیگری در همان سایت

خارجی: پیوند دادن یک صفحه وب به صفحه وب دیگری در یک وب سایت دیگر

به عنوان مثال، اگر ما به پست وبلاگ خود در مورد ممنوعیت لینکدین لینک دهیم، یک نمونه از یک پیوند داخلی خواهد بود.

اگر وب سایت دیگری به وب سایت شما پیوند داده شود، این یک بک لینک dofollow است.

این بک لینک های dofollow نه تنها از نقطه نظر تجربه کاربر مفید هستند، بلکه پیامدهایی برای مشاهده آنلاین وب سایت ها نیز دارند.

این به این دلیل است که ربات‌های گوگل و خزنده‌های موتور جستجو از آن‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد مهم بودن یا نبودن اطلاعات وب‌سایت شما استفاده می‌کنند.

چرا بک لینک های dofollow مهم هستند؟

تمام هدف سئو بهبود رتبه وب سایت در گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با شرکت یا برند است. رتبه شما توسط الگوریتم گوگل تعیین می شود، اما گوگل چگونه تصمیم می گیرد که کدام وب سایت ها را برای یک عبارت جستجوی خاص در صفحه اول نتایج خود قرار دهد؟

برای مطالعه کامل در خصوص لیست سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

سایت تبلیغات بک لینک مدرن

سایت تبلیغات بک لینک مدرن

لینک بیلدینگ برای کسانی که نتوانستند خود را با قوانین در حال تغییر و افزایش الزامات مهارت‌ها، ابزارها از قبیل سایت تبلیغات بک لینک مدرن، جزئیات و پشتکار وفق دهند، به درد نمی خورد.

اهمیت سایت تبلیغات بک لینک مدرن در سئوی off page

صحبت های زیادی در مورد پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی شده است. بسیاری از سئوکاران تنها بر روی محتوا و سئوی درون صفحه تمرکز کرده‌اند و از لینک‌ها غفلت کرده‌اند و می‌گویند: «ما از قبل همه چیز را در مورد پیوندها می‌دانیم». اما آیا آن ها همه چیز را در مورد پیوندها می دانند؟

گوگل تایید کرده که لینک ها مهم هستند

به گفته گوگل استفاده از سایت تبلیغات بک لینک مدرن در کنار محتوای عالی، فاکتور رتبه بندی شماره ۱ هستند. رتبه بندی بدون لینک سخت است و چرا کسی در وهله اول سعی می کند بدون لینک رتبه بندی کند؟

گوگل بیش از هر چیزی به لینک ها اهمیت می دهد و شما هم همین طور.

الگوریتم پنگوئن گوگل روش استفاده از بک لینک ها در سئو را برای همیشه تغییر داد

قبل از آوریل ۲۰۱۲، می توان به راحتی با افزودن لینک های بیشتر و بیشتر، موقعیت رتبه بندی خود را خریداری کرد و می توانستید رتبه بندی را در اولین صفحه نتایج موتور جستجو مدیریت کنید. خب، آن زمان خیلی وقت است که گذشته است. فیلتر هرزنامه پنگوئن گوگل اکنون بخشی از الگوریتم اصلی گوگل است و در زمان واقعی کار می کند.

اکنون لینک ها می توانند دارای خطر باشند و شما باید این خطرات را بدانید.

برای مطالعه کامل در خصوص سایت تبلیغات بک لینک مدرن روی لینک کلیک کنید.

ساخت سایت تبلیغات بک لینک

ساخت سایت تبلیغات بک لینک

در این پست همه چیز را برای ایجاد بک لینک های با کیفیت امتحان کرده ایم. دایرکتوری های رایگان، لینک های نمایه، ارسال مقاله، ارسال هرزنامه نظرات و غیره. علیرغم تمام تلاش ها گزارش می شود که کسب و کارها نمی توانند از رقبای خود در SERP ها جهش کنند. بنابراین از دیگران درخواست می کنند تا رازهای خود را برای ساخت سایت تبلیغات بک لینک شگفت انگیز، خیره کننده و فوق العاده به اشتراک بگذارند

میانبرهای ساخت سایت تبلیغات بک لینک

هیچ میانبر جادویی، هیچ هک داخلی طبقه بندی شده ای برای دریافت لینک های با کیفیت برای وب سایت شما وجود ندارد. ساختن بک لینک های شگفت انگیز کار می خواهد. مشکل اینجاست که آن اسرار وجود ندارند.

اما این آخرین چیزی است که افراد انجمن می خواهند بشنوند. آنها یک راه حل سریع می خواهند و ایجاد چیزی با ارزش بسیار سخت تر از زدن امضای انجمن در یک پست موضوع بحث است. به طوری که این پیام اغلب در گوش های ناشنوا قرار می گیرد.

با این حال، اگر مایل به شکست دادن هستید، من روند خود را برای ایجاد بک لینک های شگفت انگیز به اشتراک می گذارم. کار آسانی نیست، در واقع این کار نیازمند خلاقیت، سرسختی، فداکاری و سخت کوشی است. اما بر خلاف ارسال هرزنامه لینک های کم ارزش، اگر این مراحل را دنبال کنید، می توانید بک لینک های شگفت انگیزی بسازید.

۵ مرحله برای ساخت سایت تبلیغات بک لینک

  • پیوندها را پیدا کنید
  • جستجوی پیوند
  • قابلیت پیوند محتوا
  • لینک طعمه
  • ارتباط فراگیر

برای مطالعه کامل در خصوص ساخت سایت تبلیغات بک لینک رو لینک کلیک کنید.

بودجه سایت تبلیغات بک لینک

بودجه سایت تبلیغات بک لینک

اگر باور کنید یا نه، ۹۱ درصد از محتواها از گوگل ترافیک دریافت می کنند. راه های مختلفی برای تقویت سئوی شما وجود دارد و بحث های زیادی در مورد اینکه کدام تاکتیک ها بهتر از بقیه هستند وجود دارد. با این حال، همه موافقند که لینک سازی بخش مهمی از فرآیند است که برای این کار باید بودجه سایت تبلیغات بک لینک را بررسی کنید.

یادگیری بودجه سایت تبلیغات بک لینک

اگر سعی می کنید یاد بگیرید چگونه می توانید بک لینک سازی را با بودجه انجام دهید، به جای درستی آمده اید.

مبانی بک لینک

شاید زمانی که واژه نامه سئو یا فهرستی از اصطلاحات سئو را مطالعه می کردید، این کلمه را قبلا شنیده باشید، اما کاملاً از معنای آن مطمئن نیستید. قبل از اینکه از خودمان جلو بزنیم، بیایید نگاهی به اصول اولیه بیاندازیم.

بک لینک دقیقا چیست؟

آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. بک لینک فقط یک لینک از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. اگر لینک هایی به وب سایت شما در وب سایت های دیگر وجود دارد، آن ها بک لینک های شما هستند.

می پرسی چرا این مهم است؟

هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه رتبه های ارگانیک بالایی در موتورهای جستجو داشته باشید بیشتر می شود. بک لینک ها ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند، اعتبار دامنه شما را افزایش می دهند و رتبه صفحه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهند.

اساساً، هنگامی که یک سایت به سایت شما پیوند می دهد، این یک رای برای اعتبار و ارتباط محتوا و سایت شما در نظر گرفته می شود. این در الگوریتم های رتبه بندی جستجو در نظر گرفته می شود.

برای مطالعه کامل در خصوص بودجه سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

سایت تبلیغات بک لینک هدفمند

سایت تبلیغات بک لینک هدفمند

بک لینک ها پیوندهایی از یک وب سایت به یک صفحه در وب سایت دیگر هستند که همچنین سایت تبلیغات بک لینک هدفمند به عنوان لینک های ورودی یا لینک های یک طرفه نیز شناخته می شوند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی اصلی، بک لینک ها را برای یک صفحه خاص در نظر می گیرند. صفحاتی که تعداد بک لینک بالایی دارند، معمولاً رتبه بالایی در موتورهای جستجو دارند

چرا سایت تبلیغات بک لینک هدفمند مهم است؟

بک لینک ها اساسا رای هایی هستند که از سایر وب سایت ها گرفته می شود. هر یک از این آرا به موتورهای جستجو می گوید: “این محتوا ارزشمند، معتبر و مفید است.”

بنابراین هر چه تعداد این «رای ها» بیشتر باشد، سایت شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

تعداد بک لینک ها

استفاده از لینک ها در الگوریتم موتورهای جستجو چیز جدیدی نیست. در واقع، بک لینک ها پایه و اساس الگوریتم اصلی گوگل (معروف به Page Rank) را تشکیل دادند.

استناد به رتبه صفحه

حتی اگر گوگل از آن زمان هزاران تغییر را در الگوریتم خود ایجاد کرده است، بک لینک ها سیگنال اصلی رتبه بندی هستند.

به عنوان مثال، یک مطالعه صنعتی که ما انجام دادیم نشان داد که پیوندها سیگنال اصلی رتبه بندی گوگل باقی می مانند.

مجموع بک لینک های خارجی

گوگل تایید کرده است که بک لینک ها یکی از سه عامل مهم رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

برای مطالعه کامل در خصوص سایت تبلیغات بک لینک هدفمند روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های سایت تبلیغات بک لینک

ویژگی های سایت تبلیغات بک لینک

پیوندهایی در وب سایت هایی غیر از سایت شما که به صفحه ای در وب سایت شما برمی گردد بک لینک میگویند. ویژگی های سایت تبلیغات بک لینک از قبیل کیفیت و کمیت بک لینک های شما می تواند به شما کمک کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ داشته باشید

اهمیت ویژگی های سایت تبلیغات بک لینک

به این دلیل مهم است که بک لینک های شما به عنوان شاخصی از محبوبیت وب سایت شما در بین کاربران در نظر گرفته می شود. پیاده سازی، مدیریت و تجزیه و تحلیل عملکرد بک لینک ها جنبه مهمی از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و استراتژی های سئو است. به بک لینک ها، لینک های ورودی نیز گفته می شود زیرا نشان دهنده ترافیک وب سایت دیگری است که به سایت شما وارد می شود.

بهینه سازی درون صفحه فرآیندی برای ایجاد محتوا است که به موتورهای جستجو (و کاربران) کمک می کند تا بفهمند وب سایت شما در مورد چیست.

بهینه سازی خارج از سایت در مورد نشان دادن این موضوع به موتورهای جستجو است که محتوای شما برای اشخاص ثالث ارزش ارائه می دهد. و مهمترین بیانیه ارزش یک بک لینک است.

تفاوت بین لینک و بک لینک چیست؟

اسناد منفرد در وب از طریق پیوندها به یکدیگر متصل می شوند. آنها چسبی هستند که وب را به هم متصل می کند. پیوندهای داخلی پیوندهایی بین صفحات وب در یک دامنه هستند و اساساً برای کمک به افراد در مسیریابی وب سایت وجود دارند.

برای مطالعه کامل در خصوص ویژگی های سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات بک لینک

ابزارهای سایت تبلیغات بک لینک

به دنبال راهی برای مراقبت از بک لینک های خود هستید؟ این شامل چیزی بیش از این است که بدانید چه کسی به سایت شما پیوند می دهد. همچنین این یک راه عالی برای یافتن عناصر منفی است که می تواند بر رتبه صفحه موتور جستجوی شما تأثیر بگذارد و استفاده از ابزارهای سایت تبلیغات بک لینک شما را جلوتر از رقبایتان نگه می دارد

نحوه کار با ابزارهای سایت تبلیغات بک لینک

آخرین چیزی که می خواهید موقعیت ضعیف در گوگل است زیرا سایت های اسپم زیادی به محتوای شما لینک می دهند. در واقع، بررسی این موارد باید به اندازه جلوگیری از لینک‌های داغ تصویر در اولویت باشد.

ابزارهای آنلاین همچنین می توانند با دادن ایده ای در مورد اینکه چه کسی به چه چیزی لینک می دهد، به ساخت بک لینک های با کیفیت کمک کند. و لینک های با کیفیت برتر برابر با رتبه جستجوی بالاتر است.

در این مقاله ۱۳ مورد از بهترین ابزارهای بک لینک موجود در اینترنت را معرفی می کنیم. اگرچه برخی از آنها نیاز به سرمایه گذاری دارند، اما اگر به سایت شما در نتایج جستجو کمک کند، ارزش پول را دارد.

برای مطالعه کامل در خصوص ابزارهای سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار

بک لینک هایی که اغلب به عنوان لینک های ورودی شناخته می شوند، پیوندهای خارجی از منابع دیگر هستند که به یک وب سایت اشاره می کنند. در سئو، کار دریافت بک لینک سئوی خارج از صفحه یا بازاریابی ورودی نامیده می شود که بر عهده سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار است و می تواند بسیار زمان بر باشد.

سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار و ۲۰ مورد از بهترین روش بازاریابی

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه به نظر می رسد متخصصان سئو همیشه  مقالات رتبه بندی عالی را دریافت می کنند. رمز موفقیت آنها تقریباً همیشه به یک استراتژی بک لینک عالی مربوط می شود. توسعه یک استراتژی بک لینک برای به دست آوردن لینک های جدید اغلب به عنوان بازاریابی ورودی شناخته می شود.

دو نوع بک لینک وجود دارد

  • Dofollow
  • nofollow

بک لینک Nofollow چیست؟

پیوند nofollow پیوندی است که آنچه را که به آن پیوند پیوند می‌گویند ارائه نمی‌کند، رتبه صفحه را افزایش نمی‌دهد و توانایی سایت را برای بالا رفتن در SERP بهبود نمی‌بخشند.

عنصر nofollow به موتورهای جستجو می گوید که این پیوند را به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر نگیرند.

آیا بک لینک های NOFOLLOW بی ارزش هستند؟

مطمئناً نه، حتی با وجود اینکه پاداش های رتبه بندی را ارائه نمی دهند، هیچ بک لینک فالو نمی تواند ترافیک ارجاعی زیادی را به وب سایت شما وارد کند.

به طور کلی بهترین بک لینک ها از یک فاکتور رتبه بندی از سایت هایی با اعتبار صفحه بالا و اعتبار دامنه بالا هستند که فالو هستند.

برای مطالعه کامل در خصوص سایت تبلیغات بک لینک تاثیرگذار روی لینک کلیک کنید.

ترویج سایت تبلیغات بک لینک

ترویج سایت تبلیغات بک لینک

اگر می خواهید ترافیک ارگانیک را با ترویج سایت تبلیغات بک لینک به وب سایت خود هدایت کنید، باید دو جنبه مهم استراتژی سئو را درک کنید: ۱. ارتباط ۲. قدرت

نکته ترویج سایت تبلیغات بک لینک

نکته کلیدی این است که بدانید مخاطبان شما چه چیزی را جستجو می کنند و بالاترین کیفیت و مرتبط ترین محتوا را ارائه دهید، بنابراین ارائه آن برای Google کار سختی نیست. اما این یک علم دقیق نیست.

شما می‌توانید بهترین محتوا را از دیدگاه خود ایجاد کنید، اما این یک چشم‌انداز رقابتی است و Google عوامل بی‌شمار دیگری را هنگام رتبه‌بندی صفحات در SERP در نظر می‌گیرد.

ممکن است فکر کنید که “اقتدار” ذهنی است، اما گوگل یک راه مهم برای اندازه گیری آن دارد: بک لینک.

بک لینک چیست؟

بک لینک (که لینک ورودی نیز نامیده می شود) پیوندی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما می آید. از نظر بصری، پیوند را می توان در یک متن، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار داد. تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد، همه این اتصالات به عنوان بک لینک محسوب می شوند. در سئو، بک لینک ها بسیار مهم هستند زیرا یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی اصلی هستند.

برای مطالعه کامل در خصوص ترویج سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

روش های سایت تبلیغات بک لینک

روش های سایت تبلیغات بک لینک

۸۰ درصد از متخصصان سئو موافق هستند که لینک سازی توسط روش های سایت تبلیغات بک لینک یک تاکتیک بسیار موثر برای گنجاندن در استراتژی بازاریابی شما است.

روش های سایت تبلیغات بک لینک با کیفیت

گفته می‌شود، اگر مطمئن نیستید که کدام روش های سایت تبلیغات بک لینک کار می‌کنند، جمع‌آوری بک لینک‌های با کیفیت بالا برای شما چالش برانگیز است.

خوشبختانه، شما می توانید از چندین استراتژی مختلف به صورت پشت سر هم استفاده کنید که بک لینک ها را خالص کرده و آگاهی برند را افزایش می دهد.

برای یادگیری موثرترین استراتژی های بک لینک و نحوه استفاده از آنها در سال ۲۰۲۱، ادامه مطلب را بخوانید.

چرا روش های سایت تبلیغات بک لینک حیاتی است؟

بک لینک ها زمانی ایجاد می شوند که شخص ثالثی به وب سایت شما لینک دهد. اغلب، وب‌سایت‌ها برای توضیح بیشتر چیزی یا تأیید سایتی که به آن پیوند می‌دهند، به منابع خارجی پیوند می‌دهند. این به گوگل نشان می‌دهد که سایت شما یک اعتبار است که شما را در رتبه‌های بالاتر سوق می‌دهد.

به همین دلیل، کمیت و کیفیت بک لینک‌هایی که دارید بر اعتبار دامنه شما تأثیر می‌گذارد، که بر رتبه‌بندی Google شما تأثیر می‌گذارد. اعتبار لینک بالاتر منجر به رتبه بالاتر گوگل می‌شود.

از آنجایی که 50٪ از کل ترافیک به بالاترین نقطه در Google می رود، شما می خواهید تا حد امکان به نتیجه جستجوی شماره یک نزدیک شوید تا تا آنجا که می توانید ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

تعداد بالای بک لینک ها به گوگل نشان می دهد که شما برای مخاطبان گسترده ای یک مرجع هستید. نتیجه برتر در گوگل به طور متوسط ​​۳۸۰٪ بیشتر از نتایج در موقعیت های ۲ تا ۱۰ بک لینک دارد.

برای مطالعه کامل در خصوص روش های سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

در گذشته تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک بر کمیت متمرکز بود نه کیفیت، اما امروزه لینک بیلدینگ بسیار متفاوت شده است. اگر در حال ساخت یک استراتژی ساخت لینک هستید، مهم است که بدانید آنی نخواهد بود. این یک فرآیند تدریجی است اگر آن را درست انجام دهید

وبلاگ نویسی در تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

برایان دین از Backlinko.com توانست ترافیک جستجو را تا 110 درصد از طریق استراتژی ساخت لینک معروف به “تکنیک آسمان خراش” افزایش دهد.

صفحاتی که در آنها لینک ایجاد می کنید، به ویژه کیفیت و اعتبار آن صفحات، نقش کلیدی در تعیین رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو دارند.

وبلاگ نویسی راهی واضح برای دریافت بک لینک به وب سایت شما است. با این حال، راه های اثبات شده زیادی برای ایجاد بهترین لینک ها و بالا بردن رتبه شما در SERP ها وجود دارد.

این پست وبلاگ به شما ۹ استراتژی ایجاد لینک بی‌هدف را نشان می‌دهد که می‌توانید امروز به کار ببندید. آنها به ویژه برای بازاریابان پرمشغله ای که چیزهای زیادی در ظرف خود دارند و می خواهند به جایگاه خود در موتورهای جستجو توجه داشته باشند مفید هستند.

استراتژی لینک سازی چیست؟

استراتژی‌های لینک‌سازی به تکنیک‌هایی اشاره دارد که بازاریابان و سئوکاران از آن برای وادار کردن سایر وب‌سایت‌ها به وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که لوازم کمپینگ می فروشد، می توانید یک پست وبلاگی در مورد اقدامات احتیاطی ایمنی کمپینگ بنویسید. وب‌سایت‌های دیگری که درباره مسائل ایمنی بحث می‌کنند ممکن است به پست وبلاگ شما پیوند بزنند تا کاربرانشان بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع پیدا کنند.

برای مطالعه کامل در خصوص تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

فرآیند سایت تبلیغات بک لینک

فرآیند سایت تبلیغات بک لینک

در فرآیند سایت تبلیغات بک لینک پیوندهایی از یک صفحه در یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند. اگر شخصی به سایت شما لینک داده باشد، شما یک بک لینک از او دارید. اگر به وب سایت دیگری لینک دهید، آنها یک بک لینک از شما دارند.

مثال برای فرآیند سایت تبلیغات بک لینک

به عنوان مثال، این کلمات به یوتیوب پیوند دارند، بنابراین آنها اکنون یک بک لینک از ما دارند.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت:

  • چرا بک لینک ها مهم هستند
  • چه چیزی باعث ایجاد یک بک لینک خوب می شود
  • نحوه بررسی بک لینک ها (به هر وب سایت)
  • چگونه لینک های پیوندی بیشتر بدست آوردید

نکته: اگر یک صفحه به صفحه دیگری در همان وب سایت پیوند داده شود، به عنوان بک لینک داخلی شناخته می شود.

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

بک لینک ها به سه چیز اصلی کمک می کنند:

۱. رتبه بندی

موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای اعتماد می بینند. به طور کلی، هرچه آرای صفحات وب شما بیشتر باشد، احتمال بیشتری برای رتبه بندی آنها برای جستجوهای مربوطه وجود دارد.

از کجا بدانیم؟ ما عوامل رتبه‌بندی مبتنی بر پیوند را در چند مورد مطالعه کرده‌ایم  و همیشه یک چیز را پیدا کرده‌ایم: تعداد بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های منحصربه‌فرد (دامنه‌های ارجاع‌کننده) به شدت با ترافیک جستجوی ارگانیک مرتبط است.

برای مطالعه کامل در خصوص فرآیند سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

ایده سایت تبلیغات بک لینک

ایده سایت تبلیغات بک لینک

ایده سایت تبلیغات بک لینک، که به آن لینک ورودی، لینک خارجی یا فقط یک لینک نیز گفته می شود، در اصل یک مرجع یا استناد از یک صفحه به صفحه دیگر است. هنگامی که روی آن کلیک می شود، یک بک لینک کاربر را از صفحه فعلی خود به منبع وب دیگری متصل می کند، که ممکن است صفحه وب، وب سایت، تصویر یا فهرست وب مرتبط دیگری باشد.

ایده سایت تبلیغات بک لینک در سئو

بک لینک ها در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای افزایش رتبه از طریق گسترش کلاه سفید استفاده می شوند. بک لینک به عنوان یک تکنیک خارج از صفحه برای افزایش رتبه وب سایت با توجه به نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود.

داشتن لینک به منابع دیگر نمونه ای از تکنیک های درون صفحه است. بک لینک ها می توانند به شکل URL وب سایت یا متن لنگر باشند و همچنین می توانند به یک تصویر اضافه شوند.

بک لینک ها چگونه کار می کنند؟

بک لینک هنگامی که صاحب وب سایت یا تولید کننده محتوا اطلاعاتی را در سایت شما پیدا می کند که آنها آن را مرتبط، مفید یا جذاب می دانند، پیوندی از سایت خود به سایت شما اضافه می کنند تا با ارائه اطلاعات اضافی، تجربه را برای خوانندگان خود افزایش دهند و از تخصص شما برای ارائه استفاده کنند.

شواهدی برای ادعای آنها تعداد لینک‌ها و کیفیت منابعی که لینک‌ها در آن یافت می‌شوند، بر الگوریتم‌های موتور جستجو در تعیین رتبه‌بندی یک صفحه تأثیر می‌گذارند. این به طور کلی به این معنی است که هرچه لینک های با کیفیت بیشتری از وب سایت های مرتبط داشته باشید، در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بالاتر ظاهر می شوید.

برای مطالعه کامل در خصوص ایده سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

بهترین سایت تبلیغات بک لینک

بهترین سایت تبلیغات بک لینک

حتی در حالی که الگوریتم های دائماً در حال تغییر گوگل، بازاریابان دیجیتال را در تلاش برای یافتن فرمول جادویی برای رتبه بندی بهتر آنلاین نگه می دارد، دو چیز از نظر رساندن وب سایت شما به بالای نتایج جستجوی ارگانیک ثابت مانده است که آن ها محتوای عالی و بک لینک های ارزشمند هستند که از طریق بهترین سایت تبلیغات بک لینک قابل اجرا هستند.

ابزارهای بهترین سایت تبلیغات بک لینک

شما محتوای عالی را تولید کرده اید، اما چه کسی وقت دارد اینترنت را جستجو کند تا ببیند آیا کسی از شما به صورت آنلاین نام برده است؟ نگران نباشید. در اینجا پنج مورد از بهترین چک‌کننده‌های بک لینک رایگان وجود دارد که همه کارها را برای شما انجام می‌دهند.

چک کننده بک لینک چیست و چه کاربردی در بهترین سایت تبلیغات بک لینک دارد؟

ساده است که جستجوگرهای بک لینک کارآگاهان اینترنت هستند و بررسی می کنند که چه کسی به یکی از صفحات وب سایت شما لینک داده است. ابزارهای رایگان بررسی کننده بک لینک روشی مقرون به صرفه برای بررسی وضعیت شما از نظر ایجاد محتوایی است که التماس به اشتراک گذاری دارد.

این برای گوگل بسیار مهم است. آنها به طور خاص به دنبال دو چیز در مورد بک لینک هستند:

  • کیفیت: آیا بک لینک های شما از یک دامنه قابل اعتماد می آیند؟
  • تعداد: چند بک لینک دارید؟

گوگل این اطلاعات را می گیرد و از آن به عنوان یکی از عوامل متعدد خود برای رتبه بندی وب سایت شما استفاده می کند. این روزها موتورهای جستجو به دنبال بک لینک های با کیفیت (بیش از کمیت) هستند. جدیدترین به‌روزرسانی ابزارهای گوگل برای رتبه‌بندی موتورهای جستجو، بسیاری از سایت‌ها را با هزاران بک لینک مشکوک یا هرزنامه حذف یا کاهش دادند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کیفیت مهم است.

برای مطالعه کامل در خصوص بهترین سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

مدیریت سایت تبلیغات بک لینک

مدیریت سایت تبلیغات بک لینک

با توجه به اهمیت بک لینک ها برای سئوی سایت شما، عاقلانه است که رویکردی برای مدیریت سایت تبلیغات بک لینک خود داشته باشید.

اهمیت مدیریت سایت تبلیغات بک لینک

همانطور که محتوای معتبر به شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بندی کنید، بک لینک ها نیز موتور جستجو را از اعتبار صفحه اطمینان می دهند. بنابراین جای تعجب نیست که برخی از SEO ها چقدر روی ساخت و مدیریت پورتفولیوهای لینک خارجی خود تمرکز می کنند.

در این مقاله، راه حلی برای مدیریت این بک لینک ها در چهار مرحله مختلف به شما نشان خواهم داد: محافظت، بررسی، رشد و تجزیه و تحلیل است. همچنین خواهید آموخت که چرا یک پلتفرم در سطح سازمانی بزرگترین فرصت را در این زمینه ها ارائه می دهد و چگونه از آن برای مدیریت بک لینک ها به نفع سایت خود استفاده کنید. شما در این مقاله می آموزید:

  • چرا باید در وهله اول بک لینک های خود را مدیریت کنید؟
  • انواع مختلف لینک
  • چرا از یک پلتفرم در سطح سازمانی برای مدیریت بک لینک ها استفاده کنید؟
  • معیارهایی که باید در نمایه پیوند خود ردیابی کنید
  • نحوه مدیریت بک لینک های خود با استفاده از یک پلتفرم سازمانی
  • برای مدیریت بک لینک ها به چه ابزارهای سئو نیاز دارید؟

برای مطالعه کامل در خصوص مدیریت سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

نمایش سایت تبلیغات بک لینک

نمایش سایت تبلیغات بک لینک

لینک بیلدینگ شامل تشویق سایر وب سایت ها برای پیوند دادن به محتوای شما است و ابزارهای لینک سازی از قبیل نمایش سایت تبلیغات بک لینک می توانند به شما در تقویت اعتبار دامنه شما کمک کنند.

اهمیت نمایش سایت تبلیغات بک لینک

یکی از مهم ترین سیگنال هایی که موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات وب شما در SERP  خود در نظر می گیرند همین بک لینک ها هستند. اگر تعجب می کنید که چرا لینک سازی برای شما به عنوان یک ناشر اهمیت دارد، این واقعیت است و هر چه تعداد بک لینک های بیشتری داشته باشید، رتبه بالاتری خواهید داشت.

این منجر به ترافیک ارگانیک بیشتری می شود و از طریق قرار دادن تبلیغات یا سایر روش های کسب درآمد از وب سایت خود درآمد زیادی کسب خواهید کرد.

در حالی که صدها ابزار برای متخصصان سئو در دسترس است، موثرترین آنها به شما کمک می‌کنند فرآیند را ساده کنید و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. ما به طور خاص به بررسی ۱۱ ابزار برتر لینک سازی خواهیم پرداخت.

1.  جستجوگر لینک شکسته  Ahrefs

خزنده Ahrefs با بیش از 3 تریلیون بک لینک زنده در فهرست بک لینک خود، پس از خزنده گوگل، دومین فعال ترین خزنده است. این آن را به بهترین ابزار برای تحقیقات بک لینک برای هر لینک ساز جدی تبدیل می کند. با Ahrefs می‌توانید تحقیقات کلمات کلیدی، ردیابی رتبه، ایجاد بک لینک و موارد دیگر را انجام دهید.

با این حال، ما در این پست فقط به بررسی لینک شکسته آنها خواهیم پرداخت. استفاده از آن رایگان است و می تواند به شما در ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت خود کمک کند.

برای مطالعه کامل در خصوص نمایش سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

نکات سایت تبلیغات بک لینک

نکات سایت تبلیغات بک لینک

اگر وب سایت خود را با محتوای با کیفیت خوب پر کرده اید، به افزودن کلمات کلیدی دقت کرده اید و URL و توضیحات متا خود را مرتب کرده اید، در مسیر ارتقای وب سایت خود در رتبه بندی جستجو قرار گرفته اید. اما یکی از مواردی است که نمی توانید نادیده بگیرید، اهمیت نکات سایت تبلیغات بک لینک است.

معرفی نکات سایت تبلیغات بک لینک

بک لینک ها یکی از ۳ فاکتور برتر رتبه بندی گوگل برای سئو هستند. استراتژی شما بدون آن ها دارای یک حفره خالی است که می تواند برای شما منجر به هزینه شود.

برای افراد کنجکاو، دو عامل دیگر محتوای با کیفیت و استفاده از کلمات کلیدی است، اما این راهنما در مورد بک لینک است.

ابتدا توضیح می دهیم که بک لینک چیست و چرا به آنها نیاز دارید. سپس هفت استراتژی برتر را که توسط متخصصان جستجو از همه گوشه های وب توسعه داده شده اند را بررسی می کنیم.

ما حتی یک تکنیک بک لینک کاملا جدید را معرفی خواهیم کرد

در اینجا چیزی است که در راه است:

  • رسانه های اجتماعی، دایرکتوری ها و صفحات منابع
  • آژانس های رسانه ای و وبلاگ های مهمان
  • صاحب یک موضوع خاص با محتوای اصلی باشید
  • تکنیک آسمان خراش
  • حرکت در قلمرو رقیب
  • راه حلی برای لینک های شکسته باشید
  • توصیفات را بنویسید
  • روش نشان افتخار

زمانی که مطالعه را تمام کردید، تمام نکات و الگوهایی را که برای افزایش سئوی خود نیاز دارید، خواهید داشت.

برای مطالعه کامل در خصوص نکات سایت تبلیغات بک لینک روی لینک کلیک کنید.

بک لینک چیست؟

به عبارت ساده، یک بک لینک، که به عنوان بک لینک خارجی نیز شناخته می شود  ، زمانی است که سایت دیگری به وب سایت شما در جایی از محتوای خود لینک می دهد. این می تواند در یک پست وبلاگ، یک صفحه خدمات، یا در هر صفحه دیگری در یک وب سایت باشد. بک لینک ها برای سئو مهم هستند زیرا تعداد بک لینک های معتبر و با ارزشی که دارید از کیفیت محتوای وب سایت شما پشتیبانی می کند.
بنابراین، چگونه می توانید برای وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید؟ اگرچه شناخت الگوریتم دقیقی که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای واجد شرایط بودن محتوای شما برای اهداف سئو استفاده می‌کنند تقریبا غیرممکن است، اما برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که صاحبان و مدیران سایت در کلاس خود از آنها برای افزایش رتبه سئو و تولید بک لینک‌های واقعی استفاده می‌کنند.

تفاوت بین انواع سایت تبلیغات بک لینک چیست؟

وقتی به این موضوع دست پیدا کنید متوجه میشوید که تنها دو نوع بک لینک وجود داردdofollow  و nofollow. شخصی که یک صفحه وب را می خواند هرگز تفاوت بین بک لینک dofollow و nofollow را نخواهد دید. تفاوت در کد منبع است. یک برچسب خاص در کد منبع وجود دارد که تعیین می کند گوگل و سایر موتورهای جستجو چگونه بک لینک را مشاهده می کنند، که همچنین تاثیر آن بک لینک را بر نمایه سئوی شما تعیین می کند.

استراتژی سایت تبلیغات بک لینک چیست؟

یک بک لینک زمانی ایجاد می شود که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک دهد. در این سناریو، زمانی که وب‌سایت A به وب‌سایت B پیوند می‌دهد، وب‌سایت A یک پیوند خارجی به وب‌سایت B ایجاد می‌کند. وب‌سایت B اکنون یک بک لینک از وب‌سایت A دارد.
به گفته Moz ، بک لینک ها بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما هستند، زیرا نشان دهنده یک «رای اعتماد» از یک وب سایت به وب سایت دیگر هستند. بک لینک ها مانند کوپن های وب سایت های دیگر هستند. موتورهای جستجو مانند گوگل از این کوپن ها برای یافتن و رتبه بندی بهترین محتوا استفاده می کنند.

13 دیدگاه برای “سایت تبلیغات بک لینک

  1. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    یکی از تکنیک های سنتی سئو، بک لینک ها راه های آسانی را برای وب سایت ها برای افزایش ترافیک جستجو و رتبه بندی در موتورهای جستجوی مختلف ارائه می دهند. با این حال، تنها لینک های با کیفیت بالا در ایجاد بهترین نتایج سئو در کلاس و افزایش ترافیک وب سایت شما موثر هستند

  2. امیرحسین گفته:

    معمولا سر و کله زدن با بک لینک ها کار بسیار کسل کنند و سخت میباشد چرا که دارای شرایط و قوانین سختی هستند اما سایت تبلیغات بک لینک میتواند این کار را با جزییات کامل و به طور دقیق برای کسب و کار ها انجام دهد

  3. abbas گفته:

    استفاده از بک لینک ها برای بهبود عملکرد سئو و همچین ارتقا رتبه در موتورهای جستجو برای سایت تبلیغات رایگان بسیار حائز اهمیت است.

  4. زاجکانی گفته:

    یکی از بهترین شیوه های سایت تبلیغات بک لینک این است که به دیگران اجازه دهید کار خود را برای شما اعتبار کنند

  5. مهدی غلامحسینی گفته:

    اهمیت سایت تبلیغات بک لینک
    برای اینکه بک لینک ها واقعا موفق باشند، بازاریابان دیجیتال و کپی رایترها باید در مورد استراتژی تولید بک لینک خود آگاه باشند.

  6. Nazanin heshmati گفته:

    بک لینک ها یکی از مهم ترین اجزا تبلیغات شما هستند زیرا مخاطب را مستقیما به وبسایت شما دعوت کرده و باعث بالارفتن بازدید از وبسایت شما میشوند . این عملکرد برای رشد وبسایت شما ضروریست

  7. Parham گفته:

    این به این دلیل است که ربات‌های گوگل و خزنده‌های موتور جستجو از آن‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد مهم بودن یا نبودن اطلاعات وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. مطالب بسیار کامل بود

  8. سعید گفته:

    بک لینک ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. شرط می بندم حداقل یک بار در زندگی خود این بحث را داشته اید که بک لینک های خوب چیست یا ارزش بک لینک برای رتبه بندی این یا آن صفحه چیست. برای حل مسائل، ما این مرور مختصر از انواع مختلف بک لینک ها و نحوه استفاده از آنها به نفع سئوی وب سایت خود را ارائه کرده ایم.

  9. benjamin گفته:

    سایت تبلیغات بک لینک دیگر یک چیز ساده نیست به سمت تخصص رفته وباید در آن حرفه ای باشی که در این مقاله به خوبی توضیح داده شده است با سپاس

  10. berlin گفته:

    سایت تبلیغات بک لینک
    به عنوان یکی از تکنیک های سنتی سئو، بک لینک ها راه های آسانی را برای وب سایت ها برای افزایش ترافیک جستجو و رتبه بندی در موتورهای جستجوی مختلف ارائه می دهند. با این حال، تنها لینک های با کیفیت بالا در ایجاد بهترین نتایج سئو در کلاس و افزایش ترافیک وب سایت شما موثر هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *