طبقه بندی تم سایت تبلیغات

طبقه بندی تم سایت تبلیغات

آیا می خواهید یک وب سایت مانند Craigslist بسازید ، فقط زیباتر؟ البته، شما این کار را انجام می دهید، و اکنون می توانید آن را به سرعت (بدون تلاش) با هر یک از موضوعات زیر انجام دهید.

طبقه بندی تم سایت تبلیغات و معرفی 13 تم برتر

برای طبقه بندی تم سایت تبلیغات ما به سرعت بیش از 20 موضوع را حذف کردیم که عملکرد ضعیفی داشتند و 13 موضوع را با همه چیزهایی که نیاز دارید به ارمغان آوردیم.

اکنون زمان مناسبی است که فهرست آگهی های طبقه بندی شده خود را ایجاد کنید و همه چیز را به سطح بعدی ببرید. در ادامه‌ی مطلب به معرفی ویژگی ها و امکانات و طبقه بندی انواع تم سایت تبلیغات می پردازیم.

1. تم کلاسیما

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

اگر به دنبال تبلیغات همه جانبه و همه کاره طبقه بندی شده وردپرس و تم دایرکتوری هستید، Classima بهترین گزینه شماست.

وقتی می‌توانید از چیدمان‌ها، عناصر و مؤلفه‌های مختلفی که Classima روی میز آورده است لذت ببرید، نیازی به شروع کار از ابتدا ندارید.

کار کمی برای نتایج قاتل.

به لطف صفحه ساز کشیدن و رها کردن Elementor ، نیازی نیست بدانید که چگونه کدنویسی کنید و همچنان در ساخت یک صفحه با Classima موفق باشید .

سایر موارد Classima شامل جستجوی پیشرفته ، انواع تبلیغات متعدد، بررسی ها، رتبه بندی ها، فیلدهای سفارشی نامحدود و چندین گزینه پرداخت مختلف است.

چه بخواهید یک طاقچه یا یک پلت فرم دایرکتوری عمومی ایجاد کنید، می توانید هر دو را با استفاده از Classima انجام دهید.

2. تم سایت وردپرسی Classify

در طبقه بندی تم سایت تبلیغات، Classify یک تم مدرن وردپرس است که به صورت سفارشی برای وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده ساخته شده است. از چارچوب معروف Redux استفاده می کند که باعث می شود سفارشی سازی بازی کودکانه شود.

علاوه بر این، پانل گزینه های تم قابل درک آن به شما کنترل مطلق بر سفارشی سازی می دهد .

Classify دارای یک ارسال فهرست جلویی با کاربری آسان است و به شما امکان می دهد طرح های عضویت را در وب سایت تبلیغات طبقه بندی شده خود ایجاد کنید.

Classify همچنین شامل Google Maps و پشتیبانی از موقعیت جغرافیایی است تا به کاربران شما کمک کند تا آدرس یک کسب و کار فهرست شده را بیابند.

این تم از افزونه های کاربردی مانند WooCommerce، bbPress، WPML و غیره پشتیبانی می کند. همچنین با تمام مرورگرهای وب اصلی سازگار است و برای SEO بهینه شده است.

3.  تم سایت classiAds

طبقه بندی تم سایت تبلیغات

یکی از پرکاربردترین تم ها در طبقه بندی تم سایت تبلیغات Classiads می باشد. Classiads یک تم وردپرس برای تبلیغات طبقه بندی شده کامل است که نیازی به تجربه ندارد. می‌توانید با مجموعه‌ای از 20+ دمو و هزاران طرح‌بندی داخلی عملی، مانند یک قهرمان، روی پروژه خود کار کنید.

علاوه بر آن، شما همچنین می توانید کلاسیادها را با تکنیک کشیدن و رها کردن سفارشی کنید (با تشکر، Elementor!).

ویژگی های دیگر گزینه های کسب درآمد، درگاه های پرداخت مختلف، ورود به سیستم اجتماعی، Slider Revolution و پشتیبانی کامل از RTL است.

با ادغام نقشه های گوگل، می توانید نمای خیابان و شعاع و انواع دیگر نتایج/جستجوهای روی نقشه را نیز ارائه دهید.

امروز پلتفرم آگهی های خود را با Classiads ایجاد کنید.

4. تم سایت ListingPro

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

ListingPro یک دایرکتوری و قالب جستجوی وردپرس با طراحی قوی و در عین حال شیک است.

رنگ‌های نامحدود، قیمت‌های سفارشی و طرح‌بندی‌های شبکه‌ای را ارائه می‌دهد .

مکان های فیزیکی را با استفاده از ویژگی ادغام نقشه های گوگل به راحتی تعیین کنید. ListingPro به شما امکان می دهد از معاملات ویژه مانند ورودی های گواهینامه و تست کاربر 1 به 1 در زمان واقعی استفاده کنید.

حتی صفحات پرسش و پاسخ برای مشتریان در دسترس است!یکی از کاربردی ترین قالب ها در طبقه بندی تم سایت تبلیغات،  ListingPro مبتنی بر بوت استرپ است و دارای یک کد تمیز است که باعث می شود کارها به خوبی اجرا شوند.

دارای پیشرفته ترین سیستم جستجویی است که می توانید به آن فکر کنید، با فیلترها و جستجوگرهای هوشمند. حتی با بخش های بررسی و رتبه بندی برای ارائه بازخورد به مشتریان ارائه می شود.

ListingPro یک وب سایت جستجوی مدرن آنلاین است که جایگزین صفحات زرد می شود.

5. تم سایت Adifier

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

Adifier یک تم دایرکتوری طبقه بندی شده وردپرس با 14 نسخه نمایشی است که می توانید از آنها استفاده کنید.

انجام هر گونه ترفند سفارشی سازی با Adifier به لطف استفاده آسان آن ساده است. این به شما امکان می دهد یک پلتفرم خاص یا عمومی برای تبلیغات طبقه بندی شده سریع و قابل اعتماد با تمام عناصر و برنامه های افزودنی ایجاد کنید.

با Adifier، می توانید از کاربران برای ارسال تبلیغات هزینه کنید یا آن را کاملا رایگان کنید. علاوه بر این، می توانید بسته های مختلف ایجاد کنید و فیلدهای سفارشی را در هر دسته ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید از مکان‌های Google، پیام‌رسانی چت، نظرات و جستجوی پیشرفته استفاده کنید. گزینه‌ها با Adifier تقریباً نامحدود هستند، بنابراین مطمئن شوید که بیشترین بهره را از آن می‌برید.

6. تم سایت UrbanGo

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

راه اندازی پلت فرم دایرکتوری طبقه بندی شده شما در عصر حاضر آسان تر از همیشه است.

برای مثال، دایرکتوری وردپرس UrbanGo و تم لیست را در دست بگیرید، و در حال حاضر اکثر کارها برای شما انجام شده است. وقتی می توانید با یک موضوع در زمان زیادی صرفه جویی کنید، نیازی به شروع از صفر نیست.

با UrbanGo همراه می شوید، لمس شخصی خود را اضافه می کنید و می توانید زنده و آماده انتشار سریع این خبر باشید.

لیست های قابل تنظیم، داشبورد کاربر، جستجوی پیشرفته مفید، نقشه های گوگل، فرم های ورود و ثبت نام، و بسیاری موارد دیگر مواردی هستند که پس از ورود به دنیای UrbanGo به آنها دسترسی خواهید داشت.

با UrbanGo و مقیاس بالاتر و فراتر، همه چیز را تمیز، مدرن و حرفه ای نگه دارید.

7. فهرست DWT

DWT Listing یک تم قدرتمند طبقه بندی شده سایت در وردپرس با مجموعه ای از 20+ دموهای دیدنی است. می‌توانید یک فهرست عمومی بسازید یا به یک مکان خاص بروید ، مانند سالن زیبایی ، وسایل، حیوانات خانگی، آموزش و رویدادها .

علاوه بر این، اگر چیزی کاملاً متفاوت در ذهن دارید، می توانید آن را نیز انجام دهید! فهرست DWT برای استفاده آسان، همه کاره و قابل تنظیم برای ساختن پلتفرم دقیق است.

فهرست DWT یک راه حل همه کاره برای ایجاد هر فهرست تجاری است. جستجوی هوشمند، تبلیغات، فیلتر کردن تبلیغات بر اساس مکان، و نظرات و رتبه‌بندی‌ها را ارائه می‌دهد.

جریان خود را دنبال کنید، چیدمان را بهبود ببخشید و چیز جدیدی را به توده‌ها ارائه دهید که به نفع آنها باشد.

8. تم سایت Lisfinity

Lisfinity یک تم وردپرس طبقه بندی شده است که برای مبتدیان مناسب است اما برای حرفه ای ها نیز عالی است. این یک ابزار انعطاف پذیر و قابل گسترش است که برای پلتفرم های تبلیغاتی خاص و طبقه بندی شده عمومی کار می کند. در طبقه بندی تم سایت تبلیغات Lisfinity یک تم محبوب بحساب می آید.

فرآیند را با مواد آماده شروع کنید، اما فراموش نکنید که Lisfinity را مطابق خواسته های خود تغییر دهید. شما می توانید آن را بدون کار کد نویسی انجام دهید.

سازگاری WooCommerce، نمایه‌های برتر، درآمدهای خرد، تبلیغات، نمایش‌های چند مفهومی، شما نام ببرید، Lisfinity آن را ارائه می‌دهد.

با مراجعه به پیش‌نمایش دمو زنده آن، مطمئن شوید که Lisfinity را در عمل تجربه می‌کنید. به خاطر داشته باشید که حتی می‌توانید Google Ads را نیز اضافه کنید و جریان درآمد دیگری را اضافه کنید.

9. تم سایت وردپرسی Motodeal

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

Motodeal یک تم وردپرس انحصاری برای صنعت خودرو است که برای ساخت وب سایت های فروشنده و طبقه بندی شده ایده آل است. با مجموعه ای از بیش از 10 نسخه نمایشی خانگی، 30+ صفحه داخلی و 200+ بلوک، همه چیز را آماده کرده اید و آماده خروج از جعبه هستید.

علاوه بر این، با Elementor، Motodeal آزادی خلاقانه کامل را باز می کند.

بررسی، مقایسه، ماشین‌حساب مالی، سبک‌های منو ، توصیفات، سرصفحه‌ها و پاورقی‌ها ، Motodeal چیزی را از دست نمی‌دهد.

شما همه چیز لازم را برای شروع کار روی پروژه خود بدون ساختن چیزی از ابتدا پیدا خواهید کرد. با ابزار قدرتمندی که تفاوت فوری ایجاد می کند در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

10. تم وردپرس بریک

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

Brikk یک تم وردپرس برای فهرست ها و فهرست ها است. مهم نیست که دوست دارید در چه صنعتی غوطه ور شوید، با Brikk، می توانید آن را مانند یک قهرمان انجام دهید.

حتی اگر تجربه ای در ساخت وب سایت ندارید، Brikk اینجاست تا به شما در درک آن کمک کند. همچنین در صورت کمک اضافی، اسناد و پشتیبانی دریافت خواهید کرد.

Brikk همچنین با تمام دستگاه ها و پلتفرم های محبوب مانند سایر ابزارهای موجود در این لیست همخوانی دارد.

وب سایت شما یک تجربه درجه یک را به هر کاربر ارائه می دهد. برخی از تخصص‌ها عبارتند از اعلان‌ها ، چت ، فهرست‌های نزدیک، طرح‌های قیمت‌گذاری ، و اقدامات فهرست‌بندی قابل تنظیم.

11. تم وردپرس Listeo

ساختن یک وب سایت دایرکتوری با Listeo یک تکه کیک است. حتی اگر اولین بار هستید و همه اینها برای شما تازگی دارد، با Listeo شاهد اتفاقات جادویی خواهید بود.

Listeo یک تجربه بدون کد، کشیدن و رها کردن ارائه می دهد که شما را به حرکت در می آورد. اما ابتدا، تمام دموهای از پیش تعریف شده را مرور کنید و دمویی را انتخاب کنید که با پروژه شما هماهنگی بیشتری دارد.

می‌توانید از Listeo برای اجاره، خدمات و رویدادها استفاده کنید و یک تجربه رزرو آنلاین راحت ارائه دهید. سیستم تعبیه شده، اجرای سریع بدون انجام هیچ کاری را خودتان تضمین می کند.

Listeo با ارائه دهندگان نقشه های مختلف سازگار است، کاملاً قابل درآمدزایی است و مملو از غذاهای عالی است. این همه چیز را تکان می دهد، بنابراین نیازی نیست که به دنبال افزونه یا چیزهای دیگر باشید.

12. تم وردپرس Cityo

با مجموعه ای از 5 طرح خیره کننده صفحه اصلی، Cityo یک تم وردپرس فهرست و فهرست قابل توجه برای پلتفرم های آنلاین خاص و عمومی است. (شما آزادی خلاقانه را برای تنظیم دقیق Cityo با Elementor باز می کنید.)

شهرها، املاک و مستغلات ، اجاره خودرو، رویدادها، بله، می توانید از Cityo برای پروژه های مختلف استفاده کنید. در بیشتر موارد، می‌توانید از Cityo خارج از جعبه استفاده کنید، فقط آن را به آرامی ویرایش کنید و آن را با محتوا و جزئیات سفارشی خود پر کنید.

همچنین دارای جستجوی پیشرفته، انیمیشن های روان، سازنده هدر و پاورقی، Slider Revolution و پشتیبانی RTL است. طراحی برای سرعت و سئو نیز بهینه شده است.

13.تم وردپرس Jobify

طبقه بندی تم سایت تبلیغات
طبقه بندی تم سایت تبلیغات

جامعه ای از کارفرمایان و کارمندان بالقوه ایجاد کنید. ایجاد یک وب‌سایت فهرست مشاغل هرگز با Jobify آسان‌تر نبوده است – ساده‌ترین تم تابلوی کار که امروزه در بازار موجود است.

این موضوع دارای یک ارسال کاملاً کاربردی برای کارفرمایان برای ارسال مشاغل خالی خود است. همچنین، این موضوع درگاه های پرداخت امن را با گزینه های مختلف پرداخت برای کارت های اعتباری، پی پال و غیره یکپارچه کرده است.

علاوه بر این، اتوماسیون کامل کل فرآیند پرداخت و تأیید با این موضوع آسان است.

علاوه بر این، می توانید کیفیت وب سایت خود را با قرار دادن موارد ارسالی در حد اعتدال حفظ کنید. این به ویژه برای هیئت های کار رایگان مورد استقبال قرار می گیرد.

در نهایت، Jobify دارای گزینه های فیلترینگ پیشرفته بر اساس موقعیت شغلی، مهارت ها، حقوق و غیره است.

تم وردپرس آماده چیست؟

تم یا پوسته آماده وردپرس گروهی از فایل ها (گرافیک، الگوها، استایل ها و کد ها) است که ظاهر کلی وبلاگ یا وب سایت شما را تعیین می کند. پوسته ها یا تم ها می توانند چیزی به وسعت طرح سایت شما یا به اندازه رنگ های لینک های وبسایت شما را کنترل کنند. مجموعه ای از الگوها و استایل هاست که برای تعریف ظاهر و نمایش یک وب سایت وردپرسی استفاده می شود. این پوسته ها به صورت رایگان و غیر رایگان در دسترس کاربران هستند.

چه فروشگاهی برای خرید قالب وردپرس مناسب است؟

فروشگاه های زیادی برای عرضه تم های وردپرس وجود دارند اما بهترین فروشگاه برای دانلود و خرید پوسته وردپرس، فروشگاهی است که بهترین پشتیبانی، مناسب ترین قیمت و تضمین مرجوعی وجه در صورت عدم رضایت مشتری را به شما ارائه دهد. علاوه بر این تمام قالب های وردپرس مدنظرتان را در اختیارتان قراردهد. نوین وردپرس تمام این ویژگی ها را دارد.

بهترین منبع برای دانلود قالب فروشگاهی کجاست؟

بهترین منبع برای دانلود قالب فروشگاهی ، مخزن خود وردپرس است که شما می‌توانید آنها را دانلود و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *