سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار

سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار

تبلیغات آنلاین می تواند یک راز باشد. گاهی اوقات تبلیغات به طور غیرمنتظره ای عملکرد افتضاحی دارند، در حالی که برخی دیگر بدون قافیه یا دلیل شکوفا می شوند. با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید تبلیغات خود را متمایز کنید تا آن کلیک گریزان را به دست آورید و یک سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار داشته باشید.

بهترین روش های سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار

برای استفاده حداکثری از تبلیغات نمایشی و رشد کسب و کارتان، استفاده از آخرین بهترین شیوه ها بسیار مهم است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ایجاد سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار و اجرای استراتژی بازاریابی خود در نظر داشته باشید.

اولین مرحله ی ایجاد سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار: هدف گذاری خود را درست انجام دهید

هدف گذاری موفق شامل شناسایی شخصیت مشتری ایده آل شما و انجام تحقیقات برای درک بهتر مشتریان است. با هدف گذاری کلمات کلیدی ، تبلیغات شما در وب سایت هایی نمایش داده می شود که محتوای آنها با کلمات کلیدی انتخابی مطابقت دارد.

هدف گذاری مکان به شما امکان می دهد وب سایت های خاصی را انتخاب کنید که تبلیغات در آنها نمایش داده می شود، در حالی که هدف گیری جمعیتی بر مشخصات جمعیتی مخاطبان شما متمرکز است.

هدف گذاری نمایش به شما امکان می دهد تبلیغات را بر اساس آنچه کاربران در موتورهای جستجو وارد می کنند ارائه دهید و هدف گذاری موضوعی شامل انتخاب وب سایت هایی است که در یک موضوع خاص قرار می گیرند.

تبلیغاتی ایجاد کنید که برجسته باشند

شما نه تنها می خواهید سرنخ های عالی را جذب کنید، بلکه می خواهید آنها روی تبلیغ شما کلیک کرده و اقدامی انجام دهند. به همین دلیل است که محتوا و طراحی از عناصر مهم یک سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار هستند.

استفاده از تصاویر باکیفیت که پیامی قوی را منتقل می کند می تواند به برانگیختن واکنش احساسی از سوی مخاطب ایده آل شما کمک کند. همچنین می‌توانید از تبلیغات برنامه‌ای برای ارائه تکرارهای مختلف از یک نسخه به مخاطبان تقسیم‌بندی شده استفاده کنید.

رسانه های غنی را کاوش کنید

برخلاف تبلیغات نمایشی استاتیک سنتی، رسانه غنی عنصری از تعامل را دارد. این می تواند به صورت صوتی یا تصویری باشد.

استفاده از محبوبیت محتوای ویدیویی و اثربخشی این شکل از تبلیغات چند رسانه ای می تواند توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند و آنها را به آنچه ارائه می دهید علاقه مند نگه دارد.

اگرچه تعامل بیشتر هزینه ی بیشتری دارد، سرمایه‌گذاری در رسانه‌های غنی می‌تواند برای بازده بازگشت سرمایه (ROI) شما ارزشمند باشد، اگر به خوبی از آن استفاده کنید. 

در سال 2022 هنگام ایجاد تبلیغات ویدیویی به صدا توجه ویژه ای داشته باشید. در واقع، بیش از 66 درصد از کاربران وب آمریکایی، تبلیغات با صدای بلند را آزاردهنده می دانند. به همین دلیل است که برخی از کمپین های ویدیویی محبوبیت پیدا می کنند. آن‌ها ویدیو را در حالت بی‌صدا پخش می‌کنند، مگر اینکه بیننده آن را با یک ضربه باز کند.

هنگام طراحی رسانه برای تبلیغات نمایشی خود، مطمئن شوید که اطلاعات کافی (مانند زیرنویس‌ها یا کپی‌هایی که روی تصویر قرار گرفته‌اند) بدون نیاز به صدا ارائه می‌کند.

سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار
سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار

هدف اصلی سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار: صفحات فرود موثر ایجاد کنید

هدف اصلی هر سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار معمولاً افزایش تولید سرنخ و فروش است. علاوه بر یک نمایشگر مورد توجه که کاربران را وادار به اقدام می کند، مطمئن شوید صفحات فرودی که به آنها پیوند می دهید به همان اندازه فکر شده و بهینه شده باشند.

مؤثرترین صفحات فرود اغلب از چند دستورالعمل پیروی می کنند، از جمله:

  • فراخوانی جذاب برای اقدام (CTA)
  • طرحی که با آگهی مطابقت دارد
  • فرمی که به راحتی قابل تکمیل است
  • یک تجربه موبایل پسند

اطمینان حاصل کنید که تبلیغات برای موبایل مناسب هستند

اگر تبلیغات خود را برای موبایل مناسب قرار دهید، به شما امکان می دهد به مخاطبان آنلاین بیشتری دسترسی پیدا کنید. به هر حال، طبق تحقیقات Pew ، تقریباً از هر 5 بزرگسال ، 1 نفر از کاربران اینترنت «فقط تلفن هوشمند» هستند .

طراحی تبلیغات خود با در نظر گرفتن نمایشگرهای کوچکتر، تجربه کاربری عالی را برای افرادی که از طریق دستگاه های دستی به اینترنت دسترسی دارند، ارائه می دهد.

صفحات فرود شما نیز ممکن است نیاز به بهینه سازی داشته باشند تا با اندازه های مختلف صفحه تنظیم شوند. این فرآیند به بهبود سفر مشتری و افزایش نرخ تبدیل کمک زیادی خواهد کرد.

گزینه ی درحال تکامل سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار: از بازاریابی مجدد بهره ببرید

بازاریابی مجدد در حال تکامل است. با توجه به حذف مرحله‌ای از کوکی‌های شخص ثالث که برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است، عاقلانه است که روی جایگزین‌هایی برای هدف‌گیری مجدد مستقیم تمرکز کنید.

در حال حاضر، گوگل در حال کار بر روی جایگزینی برای تبلیغات بازاریابی مجدد است. آن را FLEDGE (اولین تصمیم محلی اجرا شده بر روی آزمایش گروهی) می نامند. این گزینه باید به شما امکان دهد تا بازدیدکنندگان قبلی وب سایت را بدون افشای سابقه مرور آنها هدف قرار دهید.

کروم FLEDGE را به‌عنوان پیشنهاد جعبه ایمنی حریم خصوصی برای ارائه بازاریابی مجدد و موارد استفاده سفارشی از مخاطبان توصیف می‌کند، که به گونه‌ای طراحی شده است که اشخاص ثالث نتوانند از آن برای ردیابی رفتار مرور کاربران در سایت‌ها استفاده کنند.

گزینه ی مهم سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار: به برند خود وفادار بمانید

برای اینکه تبلیغات شما یکپارچه و حرفه ای به نظر برسد، مهم است که ثبات برند را در اولویت قرار دهید. زمانی که ظاهر و احساس وب سایت و صفحات فرود شما را مناسب باشد، ارتباط آنها را با شرکت شما برای کاربران آسان می کند.

وقتی هر بار که کاربر با تبلیغات شما روبرو می شود، برند و محصولات شما به راحتی قابل تشخیص هستند، می توانید اعتماد ایجاد کنید، شناخت برند را ارتقا دهید و وفاداری را تقویت کنید.

تبلیغات خود را تست و اندازه گیری کنید

اهمیت اندازه گیری تبلیغات را نمی توان انکار کرد. تست A/B فرمت های مختلف تبلیغات به شما کمک می کند موثرترین تبلیغات را شناسایی، بهینه کنید و به مخاطبان هدف خود ارائه دهید.

می‌توانید مواردی مانند CTA، تصاویر و نسخه‌های تبلیغاتی را با A/B آزمایش کنید فقط مطمئن شوید که در هر آزمون A/B فقط یک عنصر را آزمایش کنید.

همانطور که کمپین خود را اجرا می کنید، زمانی را برای ارزیابی اینکه آیا تلاش های شما به ثمر می رسد اختصاص دهید. مطمئن شوید که ردیابی مناسب را در ابتدای کمپین های خود تنظیم کرده اید و KPI هایی را برای اندازه گیری تعیین کرده اید. این موارد شامل نمایش‌ها، دسترسی، نرخ کلیک و نرخ تبدیل است.

سپس می توانید از داده هایی که جمع آوری می کنید برای بهینه سازی منظم هدف گذاری و تبلیغات خود برای بهبود عملکرد کلی استفاده کنید.

نکته حرفه ای: کارشناسان پیشنهاد می کنند حدود یک ساعت در هفته را صرف تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات کنید. وقت ندارید؟ همکاری با یک آژانس ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار
سایت تبلیغات ایرانی تاثیرگذار

تبلیغات نمایشگر بازی موبایل را کاوش کنید

بازی‌های موبایلی همچنان رشد چشمگیری را تجربه می‌کنند. این روزها، گیمرهای فعال تقریباً در همه سنین، جنسیت ها و مشاغل هستند.

با بیش از 3 میلیارد گیمر در سراسر جهان ، کاوش در تبلیغات بازی می تواند به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را جذب کنید. قالب های تبلیغات درون بازی شبیه تبلیغات آنلاین معمولی است. آنها شامل تبلیغات استاتیک، ویدئویی، تصویری و صوتی هستند.

زیبایی شناسی را در نظر بگیرید

این ممکن است واضح ترین عنصری باشد که باید در نظر گرفته شود، اما داشتن یک تبلیغ خوب طراحی شده ضروری است. از قرار دادن کلمات یا تصاویر زیاد روی تبلیغات خودداری کنید و روی مهمترین اطلاعات تمرکز کنید.

آیا نام رویداد جلب توجه می کند؟ اگر چنین است، آن را به طور برجسته نشان دهید. آیا یک عکس تولیدی تکان دهنده یا قابل تشخیص وجود دارد که خودش صحبت کند؟ اگر بله، آن را به نمایش بگذارید.

مهمتر از همه، مهم نیست که تصویر، متن یا هر دو باشد، مطمئن شوید که خوانا باشد.

فراخوان‌های واضح برای اقدام به خرید

مشتریان دوست دارند بدانند به کجا می‌روند و مسیر کمترین مقاومت را در پیش بگیرند. اگر یک تصویر گرافیکی «خرید بلیط» را در آگهی خود قرار دهید که آنها را به یک صفحه اطلاعات می برد و آنها باید دوباره کلیک کنند تا به قسمتی که بلیط می خرند برسند، تعداد زیادی از آنها را از دست خواهید داد.

اطمینان حاصل کنید که دعوت به اقدامی که در تبلیغات خود استفاده می کنید با اقدام مطابقت دارد. اگر اطلاعات بیشتری به آنها می دهید، آنها را به صفحه فرود اطلاعاتی ارسال کنید. اگر از آنها برای خرید بلیط فراخوانی شد، آنها را مستقیماً به صفحه خرید ارسال کنید.

اگر یک معامله انحصاری مرتبط با آگهی وجود داشته باشد، امتیاز جایزه وجود دارد، زیرا اکثر مصرف کنندگان تخفیف ها را دوست دارند و اگر پیشنهاد ویژه ای در انتظار آنها باشد، بیشتر کلیک می کنند.

افزایش نمایش تبلیغات

تعادلی در اینجا وجود دارد که دستیابی به آن دشوار است. شما می خواهید تبلیغات شما نسبتاً اغلب ظاهر شود تا به مردم یادآوری کند که فکر کنند “اوه! من باید برای آن بلیط تهیه کنم!» اما شما نمی خواهید تبلیغات خود را به حدی زیاد کنید که مردم از آنها خسته شوند یا نسبت به پیام شما حساسیت نشان دهند.

از CPM های بالاتر نترسید

بسیاری از مشتریان CMP پایین تر و پوشش وسیع تر انتخاب می کنند. این یک فرصت خوب برای افرادی است که می‌خواهند چشم‌های بیشتری روی تبلیغ داشته باشند، اما اگر می‌خواهید کلیک‌های واقعی داشته باشید، قرار دادن آن اهمیت دارد.

تبلیغات بزرگتر مانند بیلبوردها و تبلیغات نیم صفحه، CPM بالاتری دارند، زیرا نتایج قابل توجهی بهتر دارند. آنها علاوه بر فراهم کردن فضای بیشتر برای طراحی اطلاعات، عملکرد خوبی دارند زیرا کاملاً برجسته در یک سایت قرار می گیرند و چشم ها به سمت آن جلب می شوند.

تبلیغات دائمی (مانند تبلیغات نیم صفحه) که با کاربر اسکرول می شوند نیز بسیار بیشتر از تصاویر ثابت و یکجا کلیک می شوند. بیلبوردهایی که در بالای صفحه قرار دارند نتایج بهتری دریافت می کنند زیرا اولین چیزی است که توسط بازدیدکنندگان سایت مشاهده می شود.

زمان بندی

هیچ قانون طلایی برای زمان بندی تبلیغات شما وجود ندارد، اما برخی ملاحظات جدید برای اینکه چه زمانی باید تبلیغات خود را شروع کنید وجود دارد. همه‌گیری نحوه خرید مردم برای رویدادهای زنده را تغییر داده است، به طوری که مشتریان بسیار بیشتری نسبت به قبل از کووید، نزدیک‌تر به تاریخ‌های نمایش خرید می‌کنند.

بنابراین، در حالی که می‌خواهید هیجان و علاقه را شروع کنید، انجام آن در ماه‌ها از زمان قبل از همه‌گیری اهمیت کمتری دارد، و مهم‌تر این است که به مردم یادآوری کنید که برنامه شما به زودی پخش می‌شود. تا زمانی که کووید واقعاً تحت کنترل نباشد، ما انتظار داریم که مصرف کنندگان قبل از گرفتن بلیط خود کمی صبر کنند.

زمان بندی تبلیغات چگونه است؟

هیچ قانون طلایی برای زمان بندی تبلیغات شما وجود ندارد، اما برخی ملاحظات جدید برای اینکه چه زمانی باید تبلیغات خود را شروع کنید وجود دارد. همه‌گیری نحوه خرید مردم برای رویدادهای زنده را تغییر داده است، به طوری که مشتریان بسیار بیشتری نسبت به قبل از کووید، نزدیک‌تر به تاریخ‌های نمایش خرید می‌کنند.

افزایش نمایش تبلیغات چیست؟

تعادلی در اینجا وجود دارد که دستیابی به آن دشوار است. شما می خواهید تبلیغات شما نسبتاً اغلب ظاهر شود تا به مردم یادآوری کند که فکر کنند “اوه! من باید برای آن بلیط تهیه کنم!» اما شما نمی خواهید تبلیغات خود را به حدی زیاد کنید که مردم از آنها خسته شوند یا نسبت به پیام شما حساسیت نشان دهند.

ویژگی های بهترین صفحات فرود چیست؟

فراخوانی جذاب برای اقدام (CTA)
طرحی که با آگهی مطابقت دارد
فرمی که به راحتی قابل تکمیل است
یک تجربه موبایل پسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *