لیست سایت تبلیغات ملی

لیست سایت تبلیغات ملی

افزودن محصولات و خدمات خود به سایت های تبلیغاتی راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کار شما برای به دست آوردن نمایش است. این امر به ویژه برای مشاغل محلی صادق است؛ به همین دلیل در این مقاله لیست سایت تبلیغات ملی را برای شما جمع آوری کرده ایم.

بررسی لیست سایت تبلیغات ملی

خریداران از اینترنت برای تصمیم گیری در مورد خرید و یافتن شرکت های بیشتری که به آنها علاقه مند هستند استفاده می کنند. بنابراین، سایت شما اولین مکانی است که مشتریان هدف در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. با استفاده از قالب‌های وب‌سایت برای کسب‌وکار ، می‌توانید آن‌ها را به مکانی باورنکردنی برای شفاف‌سازی هر جزئیات درباره شرکت تبدیل کنید. هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اولین اولویت شما افزایش فروش است. اما مشکل زمانی به وجود می آید که کمبود بودجه وجود داشته باشد. بنابراین اکثر صاحبان مشاغل به دنبال بهترین راه برای تبلیغ یک کسب و کار جدید هستند. بنابراین، شما باید این لیست سایت تبلیغات ملی را برای مشاغل کوچک را بررسی کنید .

1.بررسی لیست سایت تبلیغات ملی: دیوار (وب سایت)

دیوار یک برنامه تبلیغاتی و تجارت الکترونیک ایرانی و یک پلتفرم آنلاین برای کاربران در ایران است که در سال 2012 در ایران تأسیس شد و بخش‌هایی به املاک، وسایل نقلیه، کالاها، خدمات اجتماعی، تجهیزات صنعتی و مشاغل اختصاص داده شده است. به طور متوسط، کاربران دیوار بیش از 139.7 میلیون آگهی جدید ارسال می کنند و بیش از 53.1 میلیون کاربر سالانه برنامه را بر اساس آخرین گزارش منتشر شده سالانه باز می کنند. سرمایه گذاران خارجی نیز در دیوار سهیم هستند و یک شرکت هلندی 47 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده است.

چگونه در سایت دیوار می توان تبلیغات ثبت کرد؟

برای استفاده از این اپلیکیشن، کاربران باید ثبت نام کنند، شناسه ملی ایرانی معتبر داشته باشند و برای درج بیش از 3 آگهی هزینه پرداخت کنند.

کنترل و سانسور در دیوار به چه صورت است؟

این وب سایت به صورت دوره ای قیمت خودروها، اجاره خانه و املاک را سانسور می کند. این برنامه 3500 کلمه را در لیست سیاه خود قرار داده است که در صورت استفاده کاربر از این کلمات چت یا پست کاربر مسدود می شود. تبلیغات ماساژ/ماساژ سانسور و حذف می شوند.

دیوار دارای چه ویژگی هایی است؟

  • حالت شب
  • از صفحه خوان پشتیبانی می کند
  • قابلیت دسترسی

خدمات دیوار چیست؟

این اپلیکیشن تبلیغات را بر اساس شهرها، مناطق و دسته‌های ایرانی مرتب می‌کند. خدمات سایت دیوار عبارت اند از:

  • مشاور املاک
  • وسايل نقليه
  • الکترونیک
  • صفحه اصلی
  • خدمات
  • شخصی
  • سرگرمی و اوقات فراغت
  • اجتماعی
  • کسب و کار
  • استخدام
لیست سایت تبلیغات ملی
لیست سایت تبلیغات ملی

2.بررسی لیست سایت تبلیغات ملی: شیپور

یک وب سایت تبلیغاتی برای ایرانیان است که به آنها امکان خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم را میدهد. سایت شیپور در مرداد ماه سال 91 توسط رضا اربابیان ایجاد شد. ایده ی ایجاد و راه اندازی این سایت طبق گفته ی رضا اربابیان به تجربه ی خرید و فروش او در سایت Ebay در زمان حضورش در کانادا برمیگردد.

به طور متوسط کاربران شیپور روزانه چند ده هزار آگهی منتشر میکنند که از این آگهی ها حدود صدها هزار نفر بازدید می کنند.

چگونه در شیپور می توان تبلیغات قرار داد؟

 برای قرار دادن تبلیغات در این سایت فقط کافیست در شیپور ثبت نام کنید و به صورت رایگان آگهی خود را در آن منتشر کنید. البته لازم به ذکر است که خرید  فروش کالا به صورت حضوری صورت میگیرد مگر اینکه از طریق پرداخت امن خرید خود را انجام دهید.

شیپور چه خدماتی را ارائه می کند؟

خدمات شیپور علاوه بر سایت شیپور از طریق نرم افزار اندروید و آی او اس و ربات تلگرام نیز به مردم ایران عرضه می شود. بعضی از خدمات شیپور عبارت اند از:

  • لوازم خانگی
  • لوازم الکترونیکی
  • املاک خودرو
  • لوازم شخصی
  • لوازم تفریحی
  • لوازم ورزشی
  • سرگرمی

معایب سایت شیپور چیست؟

شیپور برخلاف تبلیغات گسترده ای که انجام داده است موفق به جذب و دستیابی به مشتریان زیادی نشده است بنابراین تعداد آگهی دهندگان در سایت شیپور بیشتر از مشتریان شیپور است.

  • سایت شیپور بسیار کند است و سرعت دانلود پایینی دارد؛ در نتیجه تعداد کسانی که از این برنامه استفاده می کنند کاهش یافته است.
  • فرآیند ثبت نام از شیپور پیچیده و وقت گیر است و در نتیجه بسیاری از افراد قید ثبت نام در این برنامه را میزنند.
  • تعداد شهر های پوشش داده شده توسط شیپور نسبت به رقبای خود کمتر است.
  • سایت شیپور دارای دسته بندی های ریز و گیج کننده است که باعث میشود نمایش آگهی شما به سختی ممکن شود.

 قوانین سایت شیپور چیست؟

استفاده از سایت شیپور قوانین و مقررات خاص خود را دارد که در هنگام ثبت نام باید آنها را مطالعه و قبول کنید. عضویت و درج آگهی در سایت دیوار به معنی آگاهی و پذیرش تمامی قوانین و مقررات مربوطه است.

قوانین و مقررات شیپور به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول شامل ضوابط و شرایط عمومی و بخش دوم شامل ضوابط مربوط به خدمات اختصاصی شیپور است.

البته هر دوی این بخش ها نیز به قسمت های دیگر نیز تقسیم میشوند که بخش اول به سه قسمت( قسمت اول:مواد و شرایط کلی، قسمت دوم: شرایط و تعهدات عمومی، قسمت سوم: شرایط و ضوابط درج آگهی در سایت شیپور) و بخش دوم به دو قسمت( قسمت اول: سرویس خرید امن{خرید اینترنتی}، قسمت دوم:شرایط بارگذاری فیلم در قسمت املاک شیپور) تقسیم میشوند.

3.بررسی لیست سایت تبلیغات ملی: نت بینا

اکنون می خواهیم بررسی کنیک که سایت تبلیغات نت بینا چگونه به مشتریان خود کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند.

فعال سازی دیجیتال

نت بینا سالانه هزاران فعال سازی دیجیتال را از طرف مشتریان خود انجام می دهند. اینها شامل بنرهای نمایشی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، فعالیت‌های تبلیغاتی، کمپین‌های تأثیرگذار، تأیید افراد مشهور، رویدادهای راه‌اندازی و سایر فعالیت‌های بازاریابی است.

لیست سایت تبلیغات ملی
لیست سایت تبلیغات ملی

ارتباطات دیجیتال

نت بینا برای تعیین استراتژی ارتباطی و اجرای مفاهیم کمپین های خود مورد اعتماد برندهای جهانی است. چه به یک عنوان رسانه های اجتماعی، یک کمپین CSR، یک عنوان AdWords یا یک مقاله روابط عمومی دیجیتال باشد، همه ارتباطات با دقت ایجاد می شوند.

شبکه رسانه ای

نت بینا به عنوان یک آژانس مستقل که به هیچ گروه رسانه ای وابسته نیست، توانسته است بزرگترین شبکه رسانه ای ایران را برای مشتریان خود جمع آوری کند. همه شبکه های رسانه ای بزرگ و رسانه های مستقل دیجیتال و آفلاین برای اجرای ارتباطات آنها باز هستند.

برنامه ریزی استراتژیک

از مفهوم تا اجرا، نت بینا به طور دقیق ایجاد خدمات و ارتباطات تجاری را برنامه ریزی می کند. آنها در مورد بازار محلی، صنعت، رقبا، روندها، مطالعات موردی جهانی تحقیق می کنند و با مشتریان خود برای تعیین اهداف و استراتژی بهینه کار می کنند.

قبایل و تأثیرگذاران

نت بینا مکالمات ایجاد می کند و کمپین هایی را در میان قبایل مختلف مصرف کننده و تأثیرگذاران در ایران رهبری می کند. پلتفرم اینفلوئنسر توسعه‌یافته داخلی آنها شامل اینفلوئنسرهای دیجیتالی بزرگ ایران و فعال‌ترین افراد مشهور است.

سلبریتی ها

نت بینا با افراد مشهور مختلف در ایران برای حمایت از کمپین های خود کار می کنند. آنها با شخصیت‌های مشهوری از همه زمینه‌ها، ورزش، سینما، موسیقی، تلویزیون و غیره همکاری کرده‌اند. برای هر کمپین، آنها بهترین مسیر مشترک را برای دستیابی به اهدافشان استراتژی می‌کنند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

پلتفرم های اجتماعی به طور مداوم در حال تکامل هستند و محبوبیت آنها بر اساس منطقه و نسل متفاوت است. نت بینا یک تیم رسانه اجتماعی باهوش و با تجربه دارد که اهداف برند کیفی را در انجام فعال‌سازی مشتری در نظر می‌گیرند و فقط توسط KPI هدایت نمی‌شوند.

تحقیقات بازار

نت بینا به طور منظم تحقیقات بازار را برای مشتریان خود، قبل، بعد و در طول کمپین انجام می دهد. اینها شامل استخراج پایگاه های داده موجود، نظرسنجی های دیجیتال و راه اندازی گروه های متمرکز برای بینش عمیق تر می شود.

مفاهیم خلاقانه

تیم خلاق نت بینا آرزوی اصالت و رویکردی تازه در داستان سرایی خود را دارد. ایده ها در کارگاه هایی تولید می شوند که مشتری به آنها دعوت می شود. مجموعه نهایی پیشنهادات قبل از اجرا، استوری‌برد شده و با مشتری بحث می‌شود.

پلتفرم های فنی داخلی

نت بینا برای محبوب ترین فعال سازی های خود به پلتفرم های عمومی متکی نیستند. آنها پلتفرم‌های داخلی خاص ایران را برای تبلیغات نمایشی، نظارت بر رسانه، بازاریابی تأثیرگذار، گزارش رسانه‌های اجتماعی، و خلاصه اخبار کسب‌وکار توسعه داده‌اند.

تاسیسات دیجیتال

شکاف بین بازاریابی آفلاین و آنلاین بیش از هر زمان دیگری مبهم است؛ نت بینا تاسیسات دیجیتالی را ایجاد می کند که در رویدادها یک موفقیت ویروسی بزرگ هستند.

استودیو تولید

استودیوی داخلی نت بینا ویدیوهای دیجیتال، انیمیشن‌ها، عکس‌ها، مونتاژها، آثار هنری سه بعدی، طرح‌ها، بنرها را تولید می‌کند و معمولاً تمام نیازهای تولید یک کمپین را برآورده می‌کند. تقریباً همه فرمت‌های اصلی تولید، خروجی آنها را شکل می‌دهند.

نظارت بر برند و رقبا

نت بینا بستری را برای ایران ایجاد کرده است که امکان نظارت بر عبارات کلیدی را از بیش از هزار منبع رسانه دیجیتال روزانه فراهم می کند. این امکان نظارت کمی و کیفی رسانه ای برند خود یا رقبای شما را فراهم می کند.

هوش تجاری

نت بینا یک خلاصه کسب و کار روزانه مبتنی بر اشتراک را در تعدادی از بخش های صنعت و اقتصاد به طور کلی اجرا می کند تا اطلاعات تجاری به موقع و مختصر را به مشتریان خود ارائه دهد.

نکات انتخاب مناسب ترین سایت تبلیغات

انتخاب آژانس تبلیغاتی مناسب می تواند موفقیت شما را تغییر دهد. یک آژانس اساساً به عنوان توسعه دهنده تیم شما عمل می کند. شما باید بتوانید به طور یکپارچه با آنها تعامل داشته باشید و کاملاً به آنها اعتماد کنید.

راه های زیادی برای یافتن یک آژانس تبلیغاتی خوب وجود دارد. نکات زیر روند را ساده می کند و به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از رابطه آژانس خود ببرید.

سایت های تبلیغاتی که در لیست سایت تبلیغات ملی بررسی کردیم در اندازه های مختلف تولید می شوند.

آژانس‌های بزرگ معمولاً استعداد بالایی دارند و منابع فراوانی دارند. اما اگر برند بزرگی نیستید یا بودجه هنگفتی ندارید، ممکن است سوپراستارها روی حساب شما کار نکنند.

در حالی که این آژانس ها تا حد زیادی به دلیل موفقیت خود رشد کرده اند، برخی از آنها به این شهرت دارند که به مشتریان توجهی را که شایسته آن است نمی دهند.

با همکاری با یک آژانس کوچکتر، می توانید با کسری از هزینه با استعدادهای سطح بالا همکاری کنید. آژانس‌های کوچک‌تر نیز چابک‌تر هستند؛ معمولاً می‌توانند سریع‌تر از آژانس‌های بزرگ حرکت کنند و زمان چرخش می‌تواند سریع‌تر باشد.

آژانس های کوچک سلسله مراتب کمتری دارند و بسیاری از آنها در صنایع یا رشته های خاصی تخصص دارند. آنها شناخته شده اند که برای اطمینان از رضایت مشتری فراتر از آن عمل می کنند. در عین حال، آژانس های کوچکتر ممکن است فاقد پهنای باند باشند. با این حال، کمبود پهنای باند چیزی است که می توان با برنامه ریزی که می تواند امکان اضافه شدن کارکنان را فراهم کند، بر آن غلبه کرد.

لیست سایت تبلیغات ملی
لیست سایت تبلیغات ملی

1. فرهنگ

وقتی یک آژانس تبلیغاتی را استخدام می کنید، درواقع یک فرهنگ را استخدام می کنید.کار با آژانسی توصیه می شود که مشارکتی، مبتکر و فعال است.

آیا دیدگاه و فلسفه آنها را دوست دارید؟ آیا به نظر می رسد که آنها یک تیم لذت بخش هستند؟ در عین حال، حتماً در مورد فرآیندهای آنها سؤال کنید. دریابید که آژانس چگونه پروژه هایی را انجام می دهد که مهلت و بودجه آنها بیش از حد است.

در محیط کار از راه دور امروزی، ارزیابی فرهنگ نسبت به سالیان پیش دشوارتر است. حساب های رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و اعتبار کمپین آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به تیم آنها که نماینده برند شما هستند اعتماد کامل دارید.

آژانس های تبلیغاتی حول افراد ساخته شده اند، بنابراین آژانس تبلیغاتی را با افرادی که دوست دارید انتخاب کنید. شما به آنها اعتماد دارید تا به شما کمک کنند محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف خود بفروشید. در پایان، روح شما به شما خواهد گفت که آیا ارزش کار کردن با آنها را دارند یا خیر.

2.تجربه

هر کاری که انجام می دهید، آژانسی را انتخاب کنید که کارش را تحسین می کنید. اگر مجموعه کار آنها شما را شگفت زده نمی کند، بدون توجه به شهرت آنها ادامه ندهید. هنگام ارزیابی نمونه کارها، هم به مفهوم و هم به طراحی نگاه کنید. آیا طراحی گرافیکی بی انتها یا مد روز است؟ آیا کپی رایتینگ شما را به سمت عمل سوق می دهد؟ آیا استراتژی برندسازی آنها با اهداف شما همسو است؟

3.خلاقیت

خلاصه اینکه کار آژانس باید خاطره انگیز باشد. ایده‌ها باید شما را به این فکر بیاندازند که “وای، ای کاش به آن فکر می‌کردم.” به خاطر داشته باشید که یک فرد به طور متوسط ​​بین 6000 تا 10000 آگهی در روز می بیند، بنابراین کار باید بیانیه ای داشته باشد.

از آنجایی که هر روز تبلیغات بیشتری نسبت به قبل به مصرف کنندگان ارائه می شود، خلاقیت اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این در طراحی وب سایت و یک استراتژی بازاریابی کلی صادق است . مشتریان شما بی حس شده اند و کمپین های خلاقانه را از بقیه متمایز می کنند.

سوالاتی برای انتخاب بهترین سایت تبلیغات

در اینجا تعدادی از سوالات توصیه شده ما را، برای کمک به استخدام یکی از گزینه های لیست سایت تبلیغات ملی بالا از خود بپرسید.

سوالات از لحاظ فرهنگ

  • آیا ارزش های آنها با مأموریت ما همخوانی دارد؟
  • آیا تیمی که به تازگی با آن صحبت کردیم، تیم روزانه ما خواهد بود؟
  • آیا منتظر تماس های تیممان هستم؟

از لحاظ تجربه

  • آیا تجربه مستقیم برای من مهم است؟
  • تجربه صنعت مهمتر است یا رشته (طراحی، برندسازی و …)؟
  • اگر مشکلی پیش بیاید چگونه با مسائل برخورد می کنند؟

خلاقیت

  • کدام یک از پروژه های آنها من را بیشتر هیجان زده می کند؟
  • آیا آنها خارج از چارچوب فکر می کنند یا همراه با وضعیت موجود؟
  • برای آزمایش خلاقیت چه مثال هایی می توانم ارائه کنم؟

به یاد داشته باشید، هر آژانسی که استخدام کنید به عنوان بخشی از تیم شما عمل می کند و باید بتوانید در هر پروژه ای به آنها اعتماد کنید. با پرسیدن این سوالات و استخدام برای روابط بلندمدت، شروع خوبی خواهید داشت.

آیا برای تبلیغات در دیوار هزینه ای باید پرداخت کرد؟

برای استفاده از این اپلیکیشن، کاربران باید ثبت نام کنند، شناسه ملی ایرانی معتبر داشته باشند و برای درج بیش از 3 آگهی هزینه پرداخت کنند.

قوانین سایت شیپور به چند بخش تقسیم میشود؟

قوانین و مقررات شیپور به دو بخش تقسیم می شود که بخش اول شامل ضوابط و شرایط عمومی و بخش دوم شامل ضوابط مربوط به خدمات اختصاصی شیپور است.
البته هر دوی این بخش ها نیز به قسمت های دیگر نیز تقسیم میشوند که بخش اول به سه قسمت( قسمت اول:مواد و شرایط کلی، قسمت دوم: شرایط و تعهدات عمومی، قسمت سوم: شرایط و ضوابط درج آگهی در سایت شیپور) و بخش دوم به دو قسمت( قسمت اول: سرویس خرید امن{خرید اینترنتی}، قسمت دوم:شرایط بارگذاری فیلم در قسمت املاک شیپور) تقسیم میشوند.

مزایا و معایب آژانس تبلیغاتی کوچک چیست؟

آژانس های کوچک سلسله مراتب کمتری دارند و بسیاری از آنها در صنایع یا رشته های خاصی تخصص دارند. آنها شناخته شده اند که برای اطمینان از رضایت مشتری فراتر از آن عمل می کنند. در عین حال، آژانس های کوچکتر ممکن است فاقد پهنای باند باشند. با این حال، کمبود پهنای باند چیزی است که می توان با برنامه ریزی که می تواند امکان اضافه شدن کارکنان را فراهم کند، بر آن غلبه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *