تبلیغات رایگان گوگل

تبلیغات رایگان گوگل

گوگل به عنوان بهترین پلت فرم تبلیغاتی شناخته می شوند. بیشتر کسب و کارهای کوچک به دلیل هزینه ی بالای تبلیغات گوگل از انجام آن خودداری می کنند، اما باید گفت که می توانند تبلیغات رایگان گوگل داشته باشند. در ادامه، ابتدا تبلیغات پولی را توضیح می دهیم سپس به بررسی دقیق تبلیغات رایگان گول می پردازیم.

تبلیغات رایگان گوگل وجود دارد؟

تبلیغات در گوگل بی چون و چرا موثر است و راهی اثبات شده برای معرفی سریع پیشنهاد یا برند شما در اینترنت است. با این حال، یک کمپین تبلیغاتی گوگل می تواند بسیار گران باشد. از این رو این سؤال مطرح می شود: آیا راهی برای تبلیغات رایگان گوگل وجود دارد؟

بله، وجود دارد، و در این پست وبلاگ توضیح خواهم داد که چگونه شما، می توانید از  تبلیغات رایگان در گوگل بهره مند شوید.

اما قبل از آن، توضیح مختصری در مورد “Google Ads” (قبلاً: Google AdWords) خواهیم داد. اساساً بخشی از چیزی است که به عنوان “تبلیغات پولی” شناخته می شود. این پیشنهاد گوگل برای نمایش تبلیغات کوچک همراه با آگهی شما در نتایج جستجوی مرتبط است.

تبلیغات پولی” به این معنی است که شما باید برای گوگل هزینه کنید تا تبلیغات خود را به سایر کاربران در وب نشان دهد. اگر هزینه نکنید، دیگر تبلیغات جدیدی درج نخواهد شد.

Google Ads پلت فرم تبلیغات آنلاین گوگل است که به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبانی که به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم بر اساس تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) اجرا می شود، به عنوان مثال، شما باید هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه پرداخت کنید.

بازاریابان به Google Ads به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی متکی هستند زیرا به آنها اجازه می دهد:

  • با نمایش تبلیغاتی که مردم واقعاً برای یافتن اطلاعات به آنجا می روند، مشتریان بیشتری جذب کنید
  • برای مخاطبان محلی و جهانی تبلیغ کنید
  • با تقسیم بندی و شخصی سازی در زمان مناسب به مخاطبان هدف خود برسید

پلتفرم Google Ads را به عنوان یک بازار آنلاین در نظر بگیرید، جایی که کسب و کارها برای رتبه بندی آگهی هایشان در بالای صفحه نتایج جستجو یا نمایش برجسته در وب سایت های دیگر هزینه می پردازند.

در ژوئیه 2018، گوگل ادز، که قبلا به عنوان AdWords شناخته می شد، نه تنها نام تجاری خود، بلکه برخی از قابلیت های تبلیغاتی خود را نیز به روز کرد. پلتفرم به روز شده Google Ads چندین ظرفیت تبلیغاتی را ادغام می کند تا بینش دقیق تری را از طریق یادگیری ماشینی به مخاطبان ارائه دهد.

در پایان این بخش به‌روزرسانی‌های انجام‌شده برای پلتفرم را به تفصیل مورد بحث قرار خواهیم داد.

پلتفرم به روز شده گوگل ادز به دو دسته تقسیم می شود:

  • Search Ads 360 : شامل تبلیغات متنی است که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود.
  • Display & Video 360: شامل تبلیغات نمایشی در تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها در سراسر اینترنت، برنامه‌ها و YouTube است.

بنابراین اکنون می خواهید بدانید که چگونه می توانید تبلیغات رایگان گوگل داشته باشید. همراه ما باشید تا تبلیغات رایگان گوگل را به صورت دقیق بررسی کنیم:

طبقه بندی تبلیغات رایگان گوگل

طبقه بندی تبلیغات رایگان گوگل

انواع زیادی از تبلیغات گوگل وجود دارد و هر نوع برای هر سناریویی مناسب نیست. با دانستن طبقه بندی تبلیغات رایگان گوگل، دقیقاً متوجه خواهید شد که این پلتفرم چه کاری می تواند برای شما انجام دهد.

انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان گوگل چیست؟

گوگل ادز با بسیاری دیگر از پلتفرم های تبلیغات دیجیتال شباهت های زیادی دارد؛ اما چیزی که گوگل ادز را منحصر به فرد می کند، توانایی آن در دستیابی به مشتریان از سه راه متمایز است؛ تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی و تبلیغات ویدیویی. در اینجا، انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان گوگل و کمپین هایی را که می توانید در این سه دسته اجرا کنید، پوشش می دهیم.

جستجوی تبلیغات

مخاطبان عموماً از موتورهای جستجو  با هدف خاصی در ذهن استفاده می کنند؛ برای مثال برای جستجوی پاسخ، یافتن راه حل برای مشکلات خود یا یافتن محصولات یا خدمات خاص. این امر گوگل را به یک کانال بازاریابی قدرتمند برای مشاغل مختلف تبدیل می کند.

می‌توانید نحوه تبلیغ خود در گوگل را بر اساس میانگین حجم جستجوهای ماهانه برای یک درخواست معین و سایر داده‌هایی که گوگل به راحتی در دسترس قرار می‌دهد، مشخص کنید. شما می توانید تبلیغات جستجویی را اجرا کنید که محصولات و خدمات شما را مستقیماً در نتایج جستجوی یک جستجوی خاص تبلیغ می کند و حتی هدف خود را به کاربران در یک منطقه جغرافیایی خاص محدود می کند.

می‌توانید آگهی‌های متنی ایجاد کنید که در نتایج جستجو با کلمه «تبلیغ» در یک کادر کوچک نمایش داده می‌شوند، یا آگهی‌های فید خرید گوگل، که اطلاعات کلیدی خرید، مانند عکس‌های محصول، قیمت‌ها و رتبه‌بندی‌ها را نشان می‌دهد.

برای ادامه مطالعه در خصوص طبقه بندی تبلیغات رایگان گوگل بر روی لینک کلیک کنید.

انواع تبلیغات رایگان گوگل

انواع تبلیغات رایگان گوگل

ما تک تک انواع تبلیغات رایگان گوگل را از جمله اینکه چه چیزی هستند، برای چه کسی مناسب هستند، زیرشاخه‌ها و مزایا و معایب آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم تا بتوانید بدانید کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است.

انواع تبلیغات رایگان گوگل چیست؟

یکی از مواردی که باید به درستی مشخص شود این است که وقتی مردم این سوال را می پرسند، به احتمال زیاد به انواع کمپین تبلیغاتی گوگل اشاره می کنند و می خواهند با انواع تبلیغات رایگان گوگل آشنا شوند. چند نوع کمپین تبلیغاتی گوگل وجود دارد و در هر کمپین قالب های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد.

بررسی انواع تبلیغات رایگان گوگل

بیایید هر یک از انواع تبلیغات رایگان گوگل را با جزئیات بیشتری مرور کنیم.

1. کمپین های جستجوی گوگل
  • آنها چیستند: کمپین های جستجو به عنوان نوع “OG” تبلیغات گوگل شناخته می شوند.
  • چگونه کار می کنند: شما برای کلمات کلیدی مرتبط با خود پیشنهاد می دهید تا وقتی افراد چیزی مرتبط (یا مشابه) با آن کلمات کلیدی را در گوگل جستجو می کنند، تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج نمایش داده می شود.
  • آنها برای چه کسانی بهتر هستند: هر کسب و کاری می تواند از این نوع کمپین تبلیغاتی گوگل استفاده کند. با این حال، می‌توانند به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که تلاش می‌کنند سرنخ‌ها یا خریدها را هدایت کنند، مؤثر باشند.

برای ادامه مطالعه در خصوص انواع تبلیغات رایگان گوگل بر روی لینک کلیک کنید.

استراتژی تبلیغات رایگان گوگل

استراتژی تبلیغات رایگان گوگل

یک استراتژی تبلیغات رایگان گوگل که به خوبی اجرا شده باشد، کلید افزایش تبدیل و درآمد برای کسب و کار شما است. گوگل نه تنها پرکاربردترین موتور جستجوی جهان است، بلکه پربازدیدترین موتور جستجو در بین تمامی وب سایت ها نیز هست.

اهمیت استراتژی تبلیغات رایگان گوگل

با گزارش 2+ تریلیون جستجوی گوگل در سال، توجیه نکردن استفاده از Google Ads دشوار است. برای شروع، تبلیغات گوگل شما را در مقابل مخاطبان زیادی قرار می دهد، اما یک استراتژی تبلیغات رایگان گوگل محکم، شما را در مقابل مخاطبان مناسب نیز قرار می دهد.

امکانات هدف گیری تقریباً بی پایان است. شما می توانید تبلیغات خود را تقریباً در مقابل هر نوع مشتری که فکر می کنید قرار دهید و می توانید این کار را در هر مرحله از سفر خریدار انجام دهید. خواه فروشگاه شما کالاها و خدمات پرمصرف را بفروشد، یا پیشنهادات شما برای یک بازار خاص طراحی شده باشد، Google Ads می تواند به شما در یافتن خریداران مناسب کمک کند. در نهایت، می‌توانید عملکرد تبلیغات خود را ردیابی کنید و موفقیت خود را اندازه‌گیری کنید. 

اصول استراتژی تبلیغات رایگان گوگل

بنابراین، با در نظر گرفتن همه این موارد، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید یک استراتژی برنده ایجاد کنید تا بیشترین بهره را از کمپین های تبلیغاتی گوگل خود ببرید.

سایت خود را به Google Merchant Center، Ads و Analytics متصل کنید

اگر سایت شما قبلاً به Google Analytics، Google Merchant Center و Google Ads متصل نیست، ابتدا باید مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید.

برای ادامه مطالعه در خصوص استراتژی تبلیغات رایگان گوگل بر روی لینک کیک کنید.

تبلیغات رایگان گوگل مدرن

تبلیغات رایگان گوگل مدرن

اگر تا به حال در گوگل جستجو کرده اید، به احتمال زیاد یک تبلیغ را در بالای نتایج مشاهده کرده اید. اینها تبلیغاتی هستند که شرکت ها از طریق Google Ads ایجاد می کنند. بسیاری از شرکت ها از AdWords برای جذب سرنخ های جدید برای کسب و کار خود استفاده می کنند؛ به همین دلیل در ادامه تبلیغات رایگان گوگل مدرن را بررسی خواهیم کرد.

 ترفند های تبلیغات رایگان گوگل مدرن

در نگاه اول، تبلیغات گوگل می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. شما می خواهید مطمئن شوید که تبلیغات رایگان گوگل مدرن را ایجاد می کنید که برای مخاطبان شما موثر باشد. همچنین باید مطمئن شوید که نوع تبلیغات مناسب را برای کمپین خود انتخاب کرده اید، زیرا گوگل هم تبلیغات جستجو و هم تبلیغات نمایشی را ارائه می دهد.

بنابراین، چگونه می توانید تبلیغات گوگل را درک کنید و یک کمپین موثر ایجاد و مدیریت کنید؟ در این پست، چند نکته و ترفند برای داشتن تبلیغات رایگان گوگل مدرن را به شما ارائه می دهیم تا به شما در تسلط بر کمپین خود کمک کند. بیاید شروع کنیم!

1. هدف گذاری کنید

قبل از شروع هر نوع کمپین دیجیتال مارکتینگ، باید اهدافی را تعیین کنید. این مورد برای کمپین تبلیغاتی گوگل شما نیز مشابه است. اگر می خواهید تبلیغات گوگل را اجرا کنید، باید اهداف دست یافتنی برای آن تبلیغات ایجاد کنید.

با کمپین خود می خواهید به چه چیزی برسید؟ به عنوان مثال، آیا می خواهید سرنخ های بیشتری کسب کنید، تبدیل ها را افزایش دهید یا نرخ کلیک (CTR) خود را افزایش دهید ؟ اینها همه انواع مختلفی از اهداف هستند که می توانید با کمپین تبلیغات گوگل تعیین کنید و به آنها برسید.

برای ادامه مطالعه در خصوص تبلیغات رایگان گوگل مدرن بر روی لینک کلیک کنید.

ساخت تبلیغات رایگان گوگل

ساخت تبلیغات رایگان گوگل

آیا برای تبلیغ در گوگل آماده هستید؟ در این مقاله، ما به شما نشان می‌دهیم که ساخت تبلیغات رایگان گوگل چگونه است و چگونه باید یک حساب Google Ads راه‌اندازی کنید، برخی از ملاحظات را از قبل به اشتراک بگذارید و شما را با منابعی برای راه‌اندازی اولین کمپین خود مجهز کنیم.

مراحل ساخت تبلیغات رایگان گوگل

ساخت تبلیغات رایگان گوگل شاید بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما باشد. با تبلیغات در گوگل شما فرصت هایی را برای مردم ایجاد می کنید تا پس از هربار جستجو در گوگل بتوانند تبلیغ شما را ببینند و با شما آشنا شوند. تبلیغات گوگل باعث می شود که شما بیشتر در مقابل مخاطبان هدف خود قرار بگیرید و فروش محصولات خود  و همچنین ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

قبل از ایجاد حساب Google Ads

راه‌اندازی حساب Google Ads نسبتاً ساده است، اما برای اجرای مؤثر Google Ads، ابتدا باید چند چیز را در نظر بگیرید.

1. مطمئن شوید که وب سایت شما مرتبط است و به راحتی قابل پیمایش است

حساب Google Ads شما به شما کمک می کند تا جستجوگران واجد شرایط را به صفحات فرود خود بیاورید. هنگامی که آنها به سایت شما راه یافتند، این وظیفه شماست که آنها را متقاعد کنید تا به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند. برای رسیدن به این هدف، باید صفحات فرود ایجاد کنید که بازدیدکنندگان را وادار به انجام کاری کند. اگر صفحات فرود شما درهم و برهم هستند، فاقد اطلاعات مرتبط هستند، یا تبدیل را تسهیل نمی کنند، زمان خود را تلف می کنید و تلاش های شما برای جستجو بیهوده خواهد بود.

برای ادامهمطالعه در خصوص ساخت تبلیغات رایگان گوگل بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات رایگان گوگل هدفمند

تبلیغات رایگان گوگل هدفمند

در دنیای تبلیغات تجارت الکترونیک، دانستن اینکه دقیقاً از کدام استراتژی‌ها باید در تبلیغات گوگل استفاده شود بسیار مهم است. دانستن این نکات یکی از موارد ضروری برای داشتن تبلیغات رایگان گوگل هدفمند است.

بهترین پلت فرم تبلیغات رایگان گوگل هدفمند چیست؟

قبل از اینکه به جزئیات استراتژی های ایجاد تبلیغات رایگان گوگل هدفمند بپردازیم، اجازه دهید کمی اطلاعات پس زمینه اکوسیستم تبلیغات گوگل را پوشش دهیم.

دو پلتفرم اصلی وجود دارد که می توانید محصولات خود را در آن تبلیغ کنید: جستجوی گوگل و خرید گوگل.

جستجوی گوگل

تبلیغات جستجوی گوگل به دلیل طول عمرشان شاید شناخته شده ترین محصولات تبلیغاتی باشند. این پلتفرم تبلیغاتی گل سرسبد گوگل (که قبلا به عنوان Adwords شناخته می شد) بود که وقتی جستجوگر از کلمات کلیدی مشخص شده توسط تبلیغ کننده استفاده می کرد، تبلیغات متنی را نمایش می داد.

جستجوی گوگل به دلیل نحوه عملکرد پلتفرم با Google Shopping متفاوت است. جستجو به شما کنترل بیشتری روی کلمات کلیدی می‌دهد که می‌خواهید محصولاتتان برای آنها دیده شوند. تبلیغات جستجوی گوگل همچنین امکان کپی بیشتر، از جمله توضیحات را برای جلب توجه جستجوگر فراهم می کند؛ اما برخلاف تبلیغات خرید، تبلیغات جستجو فقط متنی هستند.

برای ادامه مطالعه در خصوص تبلیغات رایگان گوگل هدفمند بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های تبلیغات رایگان گوگل

ویژگی های تبلیغات رایگان گوگل

Google Ads (که قبلاً به عنوان AdWords شناخته می شد) یک پلت فرم تبلیغاتی آنلاین قدرتمند و پویا است، اما تعداد کمی از کاربران حتی شروع به دستیابی به پتانسیل کامل خود در این سرویس می کنند. در این مقاله به بررسی ویژگی های تبلیغات رایگان گوگل می پردازیم.

بهترین ویژگی های تبلیغات رایگان گوگل

گوگل هزاران بار در سال دائماً AdWords را به‌روزرسانی می‌کند، ویژگی‌های جدید اضافه می‌کند، مواردی را که کار نمی‌کنند حذف می‌کند و نحوه عملکرد ویژگی‌ها را تغییر می‌دهد. جای تعجبی نیست که بازاریاب ها نمی توانند در این پلتفرم به روز باشند و از تمامی ویژگی های آن استفاده کنند! به لطف این ماهیت دائماً در حال تغییر Google Ads، برخی از ویژگی های خیلی مهم وجود دارد که به ندرت بازاریابان از آن استفاده می کنند. با این حال، این ویژگی‌های کم استفاده می‌توانند تأثیر جدی بر عملکرد تبلیغات شما داشته باشند. برای موفقیت تبلیغات خود باید ویژگی های تبلیغات رایگان گوگل را بدانید.

اگر می‌خواهید واقعاً در رقابت پیروز شوید، باید از اصول اولیه Google Ads فراتر بروید و خلاق باشید. من به جستجوی ویژگی‌هایی از Google Ads  پرداختم که بیشترین پتانسیل تأثیر را دارند.

1. به صورت رایگان در Google Shopping فهرست شوید

اشتباه نکنید، Google Shopping همچنان یک کانال PPC پولی است، اما می‌توانید از ترافیک رایگان آن نیز لذت ببرید. چرا گزینه رایگان وجود دارد؟ پس از معرفی کانال خرید، گوگل اکثر وب سایت های مقایسه قیمت دیگر را از SERP خود حذف کرد.

برای ادامه مطالعه در خصوص ویژگی های تبلیغات رایگان گوگل بر روی لینک کلیک کنید.

ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل

ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل

احتمالاً اکثر شما گوگل را به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند و محبوب می شناسید، اما آیا می دانستید که ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل زیادی را برای صاحبان مشاغل آنلاین ساخته است؟ د ادامه به بررسی این ابزارها می پردازیم.

بررسی ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل

ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل بسیاری برای کمک کردن به شما وجود دارد. با کمک این ابزارها شما می توانید موارد زیر را به راحتی انجام دهید:

  • رتبه سئوی خود را افزایش دهید
  • نرخ تبدیل خود را افزایش دهید
  • تجربه کاربری خود را به خوبی تنظیم کنید
  • شهرت برند خود را پیگیری و مدیریت کنید
  • یک تقویم محتوای قابل مدیریت بسازید و اجرا کنید
  • فرآیند تولید محتوای خود را ساده کنید

گوگل ابزارهای عالی برای کمک دارد و همه آنها رایگان هستند.

بنابراین برای پست امروز، ما به سرعت چند مورد از ابزارهای بازاریابی گوگل و چند راه آسان برای ارتقای سطح عملکرد شما با استفاده از آنها را مرور خواهیم کرد.

1.ابزار Google Analytics

این یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزار برای نظارت بر ترافیک وب سایت شما است. با استفاده از گوگل آنالیتیکس، می‌توانید ردیابی کنید که کدام یک از پست‌های وبلاگ شما محبوب‌تر بوده است، چه تعداد از بازدیدکنندگان شما مرتباً بازمی‌گردند، چه مدت زمانی را مردم در وب‌سایت شما سپری می‌کنند و موارد دیگر.

برای ادامه مطالعه در خصوص ابزارهای تبلیغات رایگان گوگل بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات پولی گوگل چیست؟

Google Ads پلت فرم تبلیغات آنلاین گوگل است که به شما امکان می دهد تبلیغات آنلاین ایجاد کنید تا به مخاطبانی که به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم بر اساس تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) اجرا می شود، به عنوان مثال، شما باید هر بار که بازدیدکننده روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه پرداخت کنید.

چرا بازاریابان به گوگل به نوان پلتفرم تبلیغاتی متکی هستند؟

با نمایش تبلیغاتی که مردم واقعاً برای یافتن اطلاعات به آنجا می روند، مشتریان بیشتری جذب کنید
برای مخاطبان محلی و جهانی تبلیغ کنید
با تقسیم بندی و شخصی سازی در زمان مناسب به مخاطبان هدف خود برسید

پلتفرم به روز شده گوگل ادز چند دسته است؟

Search Ads 360 : شامل تبلیغات متنی است که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شود.
Display & Video 360: شامل تبلیغات نمایشی در تعداد زیادی از وب‌سایت‌ها در سراسر اینترنت، برنامه‌ها و YouTube است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *