تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

در گذشته تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک بر کمیت متمرکز بود نه کیفیت، اما امروزه لینک بیلدینگ بسیار متفاوت شده است. اگر در حال ساخت یک استراتژی ساخت لینک هستید، مهم است که بدانید آنی نخواهد بود. این یک فرآیند تدریجی است اگر آن را درست انجام دهید

وبلاگ نویسی در تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

برایان دین از Backlinko.com توانست ترافیک جستجو را تا 110 درصد از طریق استراتژی ساخت لینک معروف به “تکنیک آسمان خراش” افزایش دهد.

صفحاتی که در آنها لینک ایجاد می کنید، به ویژه کیفیت و اعتبار آن صفحات، نقش کلیدی در تعیین رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو دارند.

وبلاگ نویسی راهی واضح برای دریافت بک لینک به وب سایت شما است. با این حال، راه های اثبات شده زیادی برای ایجاد بهترین لینک ها و بالا بردن رتبه شما در SERP ها وجود دارد.

این پست وبلاگ به شما 9 استراتژی ایجاد لینک بی‌هدف را نشان می‌دهد که می‌توانید امروز به کار ببندید. آنها به ویژه برای بازاریابان پرمشغله ای که چیزهای زیادی در ظرف خود دارند و می خواهند به جایگاه خود در موتورهای جستجو توجه داشته باشند مفید هستند.

استراتژی لینک سازی چیست؟

استراتژی‌های لینک‌سازی به تکنیک‌هایی اشاره دارد که بازاریابان و سئوکاران از آن برای وادار کردن سایر وب‌سایت‌ها به وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که لوازم کمپینگ می فروشد، می توانید یک پست وبلاگی در مورد اقدامات احتیاطی ایمنی کمپینگ بنویسید. وب‌سایت‌های دیگری که درباره مسائل ایمنی بحث می‌کنند ممکن است به پست وبلاگ شما پیوند بزنند تا کاربرانشان بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع پیدا کنند.

چرا استراتژی های لینک سازی بسیار مهم هستند؟

ساخت لینک برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم است. این یکی از عوامل اصلی است که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه بندی استفاده می کنند، به این معنی که چه کسی نتیجه جستجوی صفحه اول را دریافت می کند.

در واقع، صفحاتی که در رتبه اول در SERP های گوگل قرار دارند، به طور متوسط ​​3.8 برابر بیشتر از صفحات 2 تا 10 بک لینک دارند.

هنگامی که تصمیم می گیرید چگونه وب سایت خود را رتبه بندی کنید، گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو به تعداد لینک هایی که به سایت شما منتهی می شوند (و کیفیت آن لینک ها) نگاه می کنند.

هر چه سایت های با کیفیت، قابل اعتماد و معتبرتر به شما لینک دهند، پست های وبلاگ و صفحات فروش شما در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند.

فراتر از آن، لینک‌هایی به وب‌سایت شما به کاربران کمک می‌کند تا سایت شما را پیدا کنند و می‌توانند ترافیک و اعتماد را افزایش دهند. از این گذشته، اگر سایت‌های دیگر فکر کنند شما می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید، کاربران بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

9 مورد از تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک برای بازاریابان

در یک نظرسنجی در سال 2020 که توسط بیش از 800 سئوکار حرفه ای انجام شد، تقریباً 40 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بیش از 1000 دلار در ماه برای ساخت لینک هزینه می کنند.

اما به طور خاص روی چه استراتژی هایی باید سرمایه گذاری کنید و چگونه می توانید لینک های با کیفیت بالا را از وب سایت های دیگر دریافت کنید با دنبال کردن استراتژی های لینک سازی من.

اینها استراتژی هایی است که من در ده سال گذشته برای ایجاد نیل پاتل دیجیتال و تبدیل شدن به یک مرجع در فضای بازاریابی دیجیتال استفاده کرده ام.

آزمایش کنید و استراتژی هایی را بیابید که برای شما و کسب و کارتان بهترین کار را دارد.

1.  از وبلاگ نویسی مهمان استراتژیک استفاده کنید

روش قدیمی وبلاگ نویسی مهمان انبوه فقط برای پیوندها از بین رفته است. شما نمی خواهید مقاله ای را در سایتی ارسال کنید که به سایت شما مرتبط نیست و دارای اعتبار صفر است و فقط برای دریافت بک لینک است.

این سبک وبلاگ نویسی مهمان آن را قطع نمی کند. موتورهای جستجو هوشمند هستند و می توانند ببینند که شما برای افزودن ارزش وبلاگ نویسی مهمان نیستید.

با این حال، در یک نظرسنجی در سال 2021، 60 درصد از وبلاگ نویسانی که پاسخ دادند گفتند که بین 1 تا 5 پست مهمان در ماه می نویسند.

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک
تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

اگر می خواهید از مزایای وبلاگ نویسی مهمان بهره مند شوید، باید استراتژیک و معتبر باشید. مطمئن شوید که یک محتوای منحصر به فرد برای سایت دیگر ایجاد می کنید (مثلاً یک مطالعه موردی) و اینکه سایت مرتبط معتبر است و مخاطبان شما را جذب می کند.

وقتی به صورت انتخابی وبلاگ مهمان می‌شوید، از مزایای رتبه‌های بالاتر، افزایش ترافیک و سرنخ‌های واجد شرایط بهره‌مند می‌شوید.

2. ایجاد و توزیع اینفوگرافیک

56 درصد از شرکت ها از اینفوگرافیک ها استفاده می کنند و 84 درصد از کسانی که از آنها استفاده می کنند آنها را مؤثر می دانند . این به این دلیل است که امروزه اینفوگرافیک ها هنوز کار می کنند و می توانند نقشی حیاتی در استراتژی ساخت لینک شما داشته باشند.

خوبی اینفوگرافیک ها این است که شما به طور مداوم ترافیک ارگانیک به وبلاگ خود ایجاد می کنید و لینک های با کیفیتی را حتی بدون درخواست آنها به دست خواهید آورد.

اگر آماده ایجاد و تبلیغ اینفوگرافیک خود هستید، پیوندهای زیر را ببینید:

  • نحوه ایجاد و ترویج اینفوگرافیک برای جذب 5000 بازدیدکننده در هفته
  • 35 درس بازاریابی محتوا

3. در رسانه های اجتماعی فعال شوید

Ahrefs  اخیراً یک مطالعه موردی لینک بیلدینگ را تکمیل کرده است. آنها پیوندهایی را از پنج ایالت مختلف دریافت کردند که به دلیل تلاش های رسانه های اجتماعی خود هیچ ارتباطی برای آنها انجام نداده بودند.

شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی بازاریابی را متحول کرده‌اند و می‌توانند امتیاز بزرگی برای پلن لینک‌سازی و تلاش‌های پست مهمان شما باشند. اگر در رسانه‌های اجتماعی فعال نیستید، به برندتان آسیب رسانده‌اید.

با اشتراک گذاری پست ها، تصاویر و به روز رسانی های جدید فعال شوید. با اشتراک‌گذاری آن در مکان‌های بیشتر با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، به طرفداران خود کمک کنید آنچه را که می‌خواهند ببینند پیدا کنند.

وقتی در رسانه های اجتماعی فعال می شوید، به راحتی می توانید تعامل را افزایش دهید، حتی اگر تازه کار باشید. در نتیجه، برند و سایت خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار خواهید داد که می توانند بهترین پست های شما را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند.

این پروفایل پیوند شما را بهبود می بخشد و دید شما را به طور کلی تقویت می کند.

4.  از لینک های منبع از سایت های مورد اعتماد استفاده کنید

زمان آن فرا رسیده است که از لینک های منبع از سایت های قابل اعتماد استفاده کنید. یک منبع مانند راهنما است که شما برای مخاطبان هدف خود ایجاد یا جمع آوری می کنید.

برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌های معتبر مانند فوربس، کارآفرین، هافینگتون پست، جف بولاس، اگزمینر رسانه‌های اجتماعی و کپی‌بلاگر دارای صفحات منبعی هستند که می‌توانید در حین ایجاد صفحات خود از آنها استفاده کنید.

اگر یک سایت پیشرو در جایگاه شما لیستی از وبلاگ های صنعت شما را گردآوری کرده باشد، بازدیدکنندگان آن راحت تر می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

در اینجا یک مثال از Copyblogger است.

اگر بتوانید یک مقاله منبع بزرگتر از مقاله بالا ایجاد کنید، بک لینک بیشتری دریافت خواهید کرد. می توانید تعداد خود را به 25، 50 یا بیشتر افزایش دهید.

ایده سر فصل جدید برای منبع

در اینجا چند ایده سرفصل جدید وجود دارد که می توانید برای منبع خود مدل کنید:

  • 25 وبلاگ کپی رایتینگ که برای شما درآمد بیشتری دارد
  • 50 وبلاگ کپی‌نویسی که نمی‌دانستید وجود دارند
  • 27 وبلاگ کپی‌نویسی و بازاریابی محتوا که برای شما ترافیک رایگان می‌فرستد

این نوع منبع می تواند ابزار عالی برای یک تیم بازاریابی باشد. پس از نوشتن، پیوندها را از طریق ارتباط با ایمیل دریافت کنید. یک ایمیل ساده برای همه افرادی که وبلاگ آن ها را وارد کرده اید ارسال کنید.

من یک بار برای 30 وبلاگ نویس که در پست منبع خود به آنها اشاره کردم ایمیل فرستادم. دوازده تا از آن ها در عرض ده روز به صفحه منبع من پیوند داده شدند و من عشق اجتماعی زیادی دریافت کردم.

اطلاع رسانی ایمیل نسبت به لینک شکسته معمولی یا ایمیل درخواست پیوند بهتر عمل می کند زیرا شما ابتدا به آنها پیوند داده اید.

شما سطح معینی از اعتماد را ایجاد کرده اید و همچنین از آنها قدردانی کرده اید. آن ها تمایل بیشتری خواهند داشت تا با پیوند دادن به صفحه وب شما، سخاوت شما را متقابلاً جبران کنند.

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک
تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

5. از استراتژی پیوندهای شکسته استفاده کنید

بر اساس یک مطالعه  Semrush، 42.5 درصد از وب سایت ها دارای لینک های شکسته هستند. شما می توانید با استراتژی لینک شکسته از این سرمایه گذاری کنید.

استراتژی پیوند شکسته ممکن است بهترین راه باشد اگر برای نوشتن محتوای وبلاگ یا پست مهمان بیش از حد مشغول هستید.

به عنوان یک بازاریاب پر مشغله، می دانم که شما زمان محدودی برای نوشتن محتوا دارید. این یکی از دلایلی است که چرا تعداد زیادی از بازاریابان محتوای B2C برای ایجاد محتوای جذاب برای مشتریان خود تلاش می کنند.

لینک بیلدینگ شکسته چگونه کار می کند؟

این استراتژی ایجاد لینک ساده است. صفحاتی را در وبلاگ‌ها با پیوندهای مرده (پیوندهایی که دیگر کار نمی‌کنند) پیدا کنید و پیشنهاد کنید پیوند شکسته را با پیوندی به محتوای مشابه در سایت خود جایگزین کنید.

اگر من به یک صفحه وب خاص از وبلاگ نیل پاتل خود پیوند زدم و متوجه شدم که پیوندها مرده هستند، به راحتی می توانم آن را با منبع مرتبط و با ارزش دیگری جایگزین کنم. اگر آن صفحه با ارزش بالا متعلق به شما باشد، هم بهینه سازی موتور جستجو و هم یک لینک ارزشمند است.

چندین راهنمای عمیق وجود دارد که به شما در درک مفهوم لینک سازی شکسته و نحوه درست کردن آن در اولین بار کمک می کند. این منابع را واقعاً مفید خواهید یافت:

  • ساختمان پیوند شکسته کمربند سیاه
  • اجازه ندهید پوسیده شود: 5 استراتژی برای استفاده از لینک های شکسته
  • نحوه استفاده از استراتژی لینک شکسته برای دریافت لینک

6. برند شخصی خود را رشد دهید

یکی از بهترین استراتژی های لینک سازی، رشد برند شماست. نام تجاری شما از افکار شما تکامل می یابد، سپس شروع به بیان بیرونی خود می کند.

وقتی نوبت به ساخت لینک می رسد که کار می کند، بدانید که مردم به طور طبیعی با رشد برند شخصی شما به شما پیوند می زنند.

در حالی که ممکن است تعاریف متفاوتی در دنیای بازاریابی بچرخد، پیوند طبیعی پیوندی است که:

الف) از طریق سرمقاله به دست آمده است

ب) ارگانیک در زمینه ای که به نظر می رسد

این بخشی از یک حمایت مالی نیست و به هیچ وجه پرداخت نمی شود. اغلب، یک پیوند طبیعی اعتباری را در جایی که اعتبار به آن تعلق می گیرد، می دهد و این چیزی است که هر وبلاگ نویس حرفه ای باید دنبال آن باشد.

من تماشا کرده ام که یک پیوند طبیعی چقدر می تواند قدرتمند باشد. هر زمان که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنیم، در عرض 24 ساعت، معمولاً پیوندهای جدیدی از وبلاگ های معتبر می بینم.

درآمدی که به کیفیت محتوا و برند شما برمی گردد. به یک معنا، برند شما نماینده شماست. تعریف من از برند این است که “نماینده شما وقتی آنجا نیستید.”

من بیش از یک دهه است که به صورت آنلاین بازاریابی می کنم. در طول این مدت، یکی از موثرترین استراتژی هایی که برای رشد برند شخصی خود استفاده کردم، وبلاگ نویسی مداوم بود. وقتی به طور مداوم وبلاگ می نویسید، توجه بیشتری به خود جلب می کنید.

اگر لینک سازی بخشی از استراتژی شماست، وبلاگ نویسی را جدی بگیرید. شما 97 درصد لینک های ورودی بیشتری دریافت خواهید کرد و همچنین رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود می بخشد.

7. بک لینک های رقبا را بررسی کنید

اگر رقبای شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری نسبت به شما دارند، ممکن است در مسیر درستی باشند. شما هم می توانید آنجا باشید.

هیچ چیز به اندازه جاسوسی از رقبای شما قدرتمند نیست تا بدانید پیوندهای آنها از کجا آمده است.

جاسوسی از رقبای خود به شما کمک می کند تا ببینید آنها برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند، بهترین لینک های آنها از کجا می آیند، و آنچه در حال حاضر انجام می دهند که به موفقیت آنها کمک می کند “تحلیل رقابتی” نامیده می شود.

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک
تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

چگونه بک لینک های رقیب خود را بررسی کنیم؟

این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: به Ubersuggest بروید و دامنه رقیب خود را در نوار جستجو تایپ کنید.

مرحله 2: در صفحه نتایج، روی کادر بک لینک ها کلیک کنید.

مرحله 3: برای دیدن لیستی از سایت هایی که به رقیب خود پیوند دارند، به پایین بروید.

وقتی می‌دانید رقبای شما از کدام سایت‌ها بک لینک‌های خود را تولید می‌کنند، نیمی از نبرد را برده‌اید. حالا می‌توانید به جای اختراع مجدد چرخ، بر روی سایت‌هایی تمرکز کنید که نتیجه می‌دهند.

8. بهترین پیوندهای رقیب خود را تکرار کنید

اکنون که می دانید رقبای شما لینک های خود را از کجا آورده اند، باید به سوال بعدی پاسخ دهید که چگونه می توانید موفقیت آنها را تکرار کنید؟

به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که چندین لینک از وبلاگ های مرتبط، به خصوص در نمایه نویسنده هستند، بدیهی است که وبلاگ نویسی مهمان برای آنها کار می کند.

اگر لینک های آنها از سایت های شرکتی باشد، رقبای شما احتمالاً از طریق ارتباط و شبکه سازی لینک دریافت می کنند.

از سوی دیگر، اگر لینک‌های آن ها از سایت‌های با ارزشی مانند  Entrepreneur، Forbes، CNN، Huffington Post  و مواردی از این قبیل باشد، باید بدانید که احتمالاً یک ستون‌نویس یا سردبیر درگیر است، و این ممکن است یک مکان پولی باشد.

از Ubersuggest برای کمک به تمرکز بر پیوندهایی با دامنه و اعتبار صفحه بالا استفاده کنید. شما پیوندهای طبیعی از وب سایت هایی را می خواهید که گوگل (و سایر بخش های صنعت شما) از قبل به عنوان یک رهبر فکری به آن نگاه می کنند.

9. خلاصه سازی لینک بیلدینگ ایجاد کنید

اخیراً، یک وبلاگ نویس با اولین پست جمع بندی خود بیش از 20000 صفحه را در شش روز بازدید کرده است. اگر لینک های مناسب می خواهید، ابتدا باید آن را بدهید. فقط با پیوند دادن به صفحات داخلی خود، با پست های خود خودخواه نباشید. یاد بگیرید که به سایر پست های وبلاگ مفید پیوند دهید.

جمع بندی لینک یک روش قدرتمند برای شبکه سازی و یک استراتژی عالی لینک سازی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیستی از پست های وبلاگ از سایر وبلاگ نویسان ایجاد کنید.

چگونه خلاصه سازی کنیم؟

ابتدا پست های وبلاگ مرتبط با موضوع شما را پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فهرستی از 50 وبلاگ که با تیتر نویسی سروکار دارند جمع‌آوری کنید و به سادگی به Google بروید و این رشته جستجو را امتحان کنید.

همچنین می‌خواهید به ترافیک و پروفایل پیوند فعلی خود توجه کنید. وبلاگ های بیشتری در صنعت شما ممکن است به پست های شما پیوند داده شوند. هنگام نوشتن پست‌های جمع‌بندی، با وبلاگ‌هایی شروع کنید که برای شما ترافیک ارسال کرده‌اند.

تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک
تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

به یاد داشته باشید که وقتی یک پست جمع بندی می کنید، فقط به صفحات داخلی خود پیوند ندهید. صاحبان سایت ممکن است برای پیوند مجدد به شما الهام نشوند زیرا شما از اصل متقابل استفاده نکردید.

به پست‌های آنها پیوند دهید و احتمال بیشتری وجود دارد که با پیوند دادن به صفحه منبع شما متقابلاً پاسخ دهند.

استراتژی لینک سازی چیست؟

استراتژی‌های لینک‌سازی به تکنیک‌هایی اشاره دارد که بازاریابان و سئوکاران از آن برای وادار کردن سایر وب‌سایت‌ها به وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند.
به عنوان مثال، اگر یک سایت تجارت الکترونیکی دارید که لوازم کمپینگ می فروشد، می توانید یک پست وبلاگی در مورد اقدامات احتیاطی ایمنی کمپینگ بنویسید. وب‌سایت‌های دیگری که درباره مسائل ایمنی بحث می‌کنند ممکن است به پست وبلاگ شما پیوند بزنند تا کاربرانشان بتوانند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع پیدا کنند.

چرا استراتژی های لینک سازی بسیار مهم هستند؟

ساخت لینک برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مهم است. این یکی از عوامل اصلی است که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه بندی استفاده می کنند، به این معنی که چه کسی نتیجه جستجوی صفحه اول را دریافت می کند.
در واقع، صفحاتی که در رتبه اول در SERP های گوگل قرار دارند، به طور متوسط ​​3.8 برابر بیشتر از صفحات 2 تا 10 بک لینک دارند.
هنگامی که تصمیم می گیرید چگونه وب سایت خود را رتبه بندی کنید، گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجو به تعداد لینک هایی که به سایت شما منتهی می شوند (و کیفیت آن لینک ها) نگاه می کنند.

چگونه بک لینک های رقیب خود را بررسی کنیم؟

این مراحل را دنبال کنید:
مرحله 1: به Ubersuggest بروید و دامنه رقیب خود را در نوار جستجو تایپ کنید.
مرحله 2: در صفحه نتایج، روی کادر بک لینک ها کلیک کنید.
مرحله 3: برای دیدن لیستی از سایت هایی که به رقیب خود پیوند دارند، به پایین بروید.
وقتی می‌دانید رقبای شما از کدام سایت‌ها بک لینک‌های خود را تولید می‌کنند، نیمی از نبرد را برده‌اید. حالا می‌توانید به جای اختراع مجدد چرخ، بر روی سایت‌هایی تمرکز کنید که نتیجه می‌دهند.

7 دیدگاه برای “تکنیک های سایت تبلیغات بک لینک

  1. اشتراک‌ها: سایت تبلیغات بک لینک - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

    • Parham گفته:

      استراتژی‌های لینک‌سازی به تکنیک‌هایی اشاره دارد که بازاریابان و سئوکاران از آن برای وادار کردن سایر وب‌سایت‌ها به وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند
      مطالب بسیار کامل و کار آمد بود بسیار ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *