سایت تبلیغات آگهی

سایت تبلیغات آگهی

تبلیغ یک کسب‌وکار در یک سایت تبلیغات آگهی روشی ارزان برای مشاهده تبلیغات شما توسط مخاطبان هدف است زیرا می‌توانید وب سایت‌هایی را انتخاب کنید که مخاطبان  شما اغلب از آنها بازدید می‌کنند.

سایت تبلیغات آگهی چیست؟

سایت تبلیغات آگهی به شما این امکان را می‌دهد تا آگهی‌های خود را برای فروش محصولات، خدمات و … به اشتراک بگذارید. این سایت‌ها برای جذب مشتریان از روش‌های تبلیغاتی مختلفی مانند تبلیغات پولی و یا تبلیغات رایگان استفاده می‌کنند. با استفاده از این سایت‌ها به راحتی می‌توانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.

سایت‌های تبلیغات آگهی مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

1.گوگل

همه کسب‌وکارها باید یک نمایه رایگان کسب‌وکار گوگل ایجاد کنند تا در Google Maps و زمانی که شخصی برای کسب‌وکارهای مشابه در اطراف جستجو می‌کند نشان داده شوند. برای تبلیغات پولی، Google Ads بهترین انتخاب تبلیغات آنلاین برای شرکت‌هایی با هر شکل و اندازه است.

2. بینگ

بینگ مایکروسافت از مدلی مشابه گوگل استفاده می‌کند که با پیشنهاد، کلمات کلیدی و شبکه جستجو و نمایش کامل می‌شود. دسترسی بینگ بسیار کمتر از گوگل است، اما قیمت ها متناسب است. رقابت کمتر برای کلمات کلیدی محبوب منجر به‌هزینه های کمتر می شود

3. فیس بوک

اگر مخاطب خاصی در ذهن دارید، می‌توانید تبلیغات فیسبوک خود را با دقت بسیار بالا تقویت کنید.

فیس بوک مکان های مختلفی را برای تبلیغات شما ارائه می دهد: در صفحه اصلی؛ در فید خبری دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه مخاطب .

مشابه شبکه نمایش گوگل، شبکه مخاطبان فیسبوک نیز وجود دارد. فیس بوک نیز از یک چارچوب پیشنهادی استفاده می کند. مانند  گوگل، پیشنهادات شما بر اساس بودجه روزانه‌ای است که به فیس بوک ارائه کرده‌اید.

4. اینستاگرام

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را تصاحب کرد و از آن زمان تاکنون، عملکرد این دو پلتفرم به هم نزدیک شده‌است. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند در فید کاربر یا در استوری آنها ظاهر شود، اگرچه محتوای حمایت شده یا برند شده در اینستاگرام بسیار محبوب‌تر از هر پلتفرم دیگری است.

محتوای اسپانسر شده زمانی است که یک شرکت به یک اینفلوئنسر اینستاگرام پول می‌دهد تا محتوایی را ارسال کند که درباره  نام تجاری آنها صحبت کند. چنین پست‌ها و استوری‌ها آنقدر رایج شده‌اند که اینستاگرام یک ابزار محتوای مارکدار برای آنها ایجاد کرده‌است.

5. لینکدین

اگر شرکت شما یک شرکت تجاری است، لینکدین (که اکنون متعلق به مایکروسافت است) ارزش بررسی را دارد.

می‌توانید تبلیغات لینکدین را بر اساس عنوان فرد، صنعتی که در آن کار می‌کنند و موقعیت مکانی بازار هدف خود هدف قرار دهید. تبلیغات با حداکثر بودجه روزانه از پیش تعیین شده بر اساس CPC، CPM یا CPV (هزینه هر نمایش ویدیو) اجرا می شوند.

در ادامه به بررسی دقیق تر سایت تبلیغات آگهی می‌پردازیم:

طبقه‌بندی سایت تبلیغات آگهی

طبقه‌بندی سایت تبلیغات آگهی

هدف طبقه بندی سایت تبلیغات آگهی متقاعد کردن مخاطب (بینندگان، خوانندگان یا شنوندگان) برای خرید یا انجام اقداماتی در رابطه با محصولات، ایده‌ها یا خدمات است. این شامل نام یک محصول یا خدمات و اینکه چگونه آن محصول یا خدمات می تواند به نفع مصرف کننده باشد، می شود تا بازار هدف را برای خرید یا مصرف آن برند خاص متقاعد کند

اهمیت طبقه بندی سایت تبلیغات آگهی

این تبلیغات به منظور انتقال یک ایده به مردم در تلاش برای متقاعد کردن آن ها به انجام اقدامات خاص مانند تشویق رفتارهای دوستدار محیط زیست و حتی رفتارهای ناسالم از طریق مصرف مواد غذایی و غیره است.

فروش محصولات، یا خدمات، از طریق استفاده از اشکال مختلف رسانه، مانند پخش چاپی یا پخش گسترده و اطلاعیه ها.

تبلیغات نه تنها به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتقای محصولات و خدمات شرکت و افزایش فروش، بلکه به‌عنوان وسیله‌ای برای ساختن هویت برند و انتقال تغییرات محصول/خدمات جدید به مشتریان استفاده می‌شود.

تبلیغات به یک عنصر ضروری در دنیای شرکت ها تبدیل شده است و همچنین شناخته شده ترین کانال ارتباط جمعی است. تبلیغات یک خط ارتباط مستقیم با مشتریان موجود و بالقوه در مورد محصول یا خدمات فراهم می کند.

بررسی طبقه بندی سایت تبلیغات آگهی

طبقه بندی تبلیغات ارتباط مستقیمی با طرح تبلیغاتی دارد. با تدوین یک طرح تبلیغاتی موثر، امکان افزایش بازده مثبت سرمایه گذاری تبلیغاتی صرف نظر از میزان هزینه شده وجود دارد.

برای ادامه مطالعه در خصوص طبقه‌بندی سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

انواع سایت تبلیغات آگهی

انواع سایت تبلیغات آگهی

تبلیغات آنلاین به روش های مختلفی در انواع سایت تبلیغات آگهی نمایش داده می شود. هر نوع تبلیغات ویژگی های خود را دارد، به گونه ای متفاوت درج می شود و هدف خاصی دارد

انواع سایت تبلیغات آگهی آنلاین چیست؟

انواع تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات وابسته، تبلیغات بومی، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات ایمیل و تبلیغات پلت فرم سمت تقاضا. کسب و کارها می توانند از هر یک از این انواع تبلیغات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

این ها برخی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین هستند:

1.تبلیغات بنری

احتمالاً رایج ترین و شناخته شده ترین نوع تبلیغات است. این بنرها اولین بنرهایی بودند که در اینترنت ظاهر شدند.

این شامل جعبه ای است که در یک مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیرد، اندازه و شکل متفاوتی دارد و برای نمایش تبلیغات شرکت های دیگر یا وب سایت های دیگر مفید است.

 بنر تصویری از ابعاد قابل توجه را نشان می دهد که در این مورد به ویژه محتوای وب سایت را برجسته می کند. هدف آن انتقال یک ایده است و مشتریان علاقه مند روی آن کلیک می کنند.

این نوع بنر برای آن دسته از برندهای تجاری که در بازار تاسیس شده اند و توسط بخش قابل توجهی از مخاطبان شناخته شده هستند مفید است.

آن ها نیازی به جلب توجه زیادی برای دسترسی ندارند، زیرا وجود لوگوی آن ها ممکن است برای ترغیب کاربران به خرید محصول آن ها کافی باشد.

برای ادامه مطالعه در خصوص انواع سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

استراتژی سایت تبلیغات آگهی

استراتژی سایت تبلیغات آگهی

اگر فروش محصولاتتان کاهش یافته است و ترافیک مشتریان به آرامی کاهش می یابد، ممکن است مشکلی در بیزینس شما وجود داشته باشد. به نظر می رسد ممکن است برای استراتژی بازاریابی وب سایت خود به کمک نیاز داشته باشید؟ در این مقاله با تعدادی از استراتژی سایت تبلیغات آگهی آشنا می شوید

انواع استراتژی سایت تبلیغات آگهی

امروزه وب سایت کسب و کار شما یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی شماست. هرچه بیشتر وب سایت خود را تبلیغ کنید، کلیک های بیشتری از سوی مشتریان بالقوه می تواند به شما برسد.

با بیش از 1.8 میلیارد وب سایت، از جمله رقبای شما، به یک برنامه بازی برای به دست آوردن بیشترین نتیجه از استراتژی بازاریابی وب سایت خود به همراه بهترین برنامه تاکتیک های بازاریابی نیاز دارید.

بیایید شروع کنیم، در اینجا تعدادی استراتژی سایت تبلیغات آگهی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری داشته باشید:

1.سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید

داشتن یک حضور قوی سئو آنلاین دیگر یک گزینه نیست. شما یا برای رتبه صفحه اول گوگل می جنگید، یا محکوم به ندیده شدن هستید.

وقتی اکثر مردم کلمه SEO را می شنوند، شروع به فکر کردن بیش از حد به پیچیدگی های سئو می کنند و حتی ممکن است فکر کنند که این فقط برای متخصصان آموزش دیده است.

اینجاست که اشتباه می کنند. در هسته خود، سئو پیچیده نیست. این فقط به ثبات، استراتژی درست و زمان نیاز دارد. شما نمی توانید سئوی وب سایت خود را در یک روز سخت تر کنید و در روز بعد انتظار نتایج را داشته باشید.

برای ادامه مطالعه در خصوص استراتژی سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

لیست سایت تبلیغات آگهی

لیست سایت تبلیغات آگهی

صنعت فناوری تبلیغات همیشه در حال پیشرفت است. بنابراین، نمی‌توان گفت که گوگل رقبایی دارد که می‌توانند عملکرد خوبی برای آن ها داشته باشند. در این مقاله در خصوص لیست سایت تبلیغات آگهی شبکه های تبلیغاتی، نحوه عملکرد آن ها و اینکه چرا ناشران باید آن ها را انتخاب کنند، بیاموزید

اهمیت لیست سایت تبلیغات آگهی

هر زمان که در مورد کسب درآمد از وب سایت ها صحبت می کنیم، اولین نامی که در ذهن ظاهر می شود Google AdSense است. در حالی که هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، به هر حال این بهترین شبکه تبلیغاتی جهان است، عاقلانه نیست که فرض کنیم AdSense  نمی تواند از هیچ شبکه تبلیغاتی دیگری پیشی بگیرد.

ممکن است برای فهمیدن اینکه کدام شبکه تبلیغاتی یا ترکیبی از شبکه های تبلیغاتی بالاترین درآمد را ایجاد می کند، چند آزمایش لازم باشد. با این حال، پس از فهمیدن آن، ناشران می توانند به طور موثر روی کسب درآمد از وب سایت خود کار کنند.

شبکه تبلیغاتی چیست؟

شبکه‌های تبلیغاتی موجودی‌های موجود را از یک ناشر دریافت می‌کنند و آن‌ها را به عنوان نمایش‌های بسته‌بندی شده به تبلیغ‌کنندگان می‌فروشند.

در یک فرآیند ساده فروش موجودی، یک شبکه تبلیغاتی را به عنوان واسطه ای در نظر بگیرید که مسئول معرفی برداشت مناسب به خریدار مناسب است.

با ناشران (طرف عرضه) و تبلیغ کنندگان (طرف تقاضا) همکاری می کند تا به آن ها کمک کند تا به اهداف کمپین تبلیغاتی خود برسند.

اکنون، با پیچیده شدن چرخه تبادل موجودی، نقش شبکه های تبلیغاتی متفاوت می شود. برای ناشران، شبکه‌های تبلیغاتی گاهی مستقیماً موجودی را می‌فروشند و در زمان‌های دیگر، موجودی را از SSP یا صرافی‌های تبلیغاتی می‌خرند و آن را برای سود بیشتر می‌فروشند.

برای ادامه مطالعه در خصوص لیست سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

سایت تبلیغات آگهی مدرن

سایت تبلیغات آگهی مدرن

سایت تبلیغات آگهی مدرن به میزان قابل توجهی در معرض دید برند شما به مخاطبان هدف شما قرار می گیرد. کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین قابلیت‌های هدف‌گیری پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که می‌تواند ROI (بازگشت سرمایه گذاری) را افزایش دهد. تبلیغات مستقیماً بر فروش و درآمد بسیاری از مشاغل کوچک تأثیر می گذارد

اهمیت سایت تبلیغات آگهی مدرن

تبلیغات یک سرمایه گذاری کلیدی برای مشاغل ، صرف نظر از اندازه است. شرکت‌ها در سراسر جهان سالانه بیش از 600 میلیارد دلار برای تبلیغات خرج می‌کنند و تبلیغات دیجیتال به طور خاص تا سال 2024 به 876 میلیارد دلار خواهد رسید. اما چرا تبلیغات مهم است؟ هفت مزیت تبلیغات را کشف کنید و اینکه چرا برای کسب و کارهای کوچک ارزش هزینه را دارد.

تبلیغات چیست؟

تبلیغات استفاده از پیام های حمایت شده و برند برای فروش محصولات یا خدمات است. هدف از تبلیغات افزایش درآمد، کسب مزیت نسبت به رقبا و ایجاد آگاهی از برند است.

اگر در مسیر خود به سمت خواربارفروشی از کنار یک آگهی عبور کنید، ممکن است به نظر بیلبورد یا پوستری مستقل باشد. با این حال، تبلیغات تک معمولاً بخشی از یک کمپین بزرگتر هستند.

کمپین های تبلیغاتی مجموعه ای از تبلیغات هستند که حول یک موضوع یا هدف مشترک گروه بندی می شوند. شرکت‌ها ممکن است کمپین‌های تبلیغاتی خود را در داخل، با همکاری با مشاوران تبلیغاتی مستقل یا با کمک یک آژانس تبلیغاتی شخص ثالث ایجاد کنند.

مردم حداقل از دهه 1500 به شکلی کالاها و خدمات را تبلیغ می کردند. تبلیغ‌کنندگان امروزی گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل در اختیار دارند و تبلیغات را به ابزاری مؤثر برای شرکت‌هایی در هر اندازه تبدیل می‌کند.

برای ادامه مطالعه در خصوص سایت تبلیغات آگهی مدرن بر روی لینک کلیک کنید.

ساخت سایت تبلیغات آگهی

ساخت سایت تبلیغات آگهی

ساخت سایت تبلیغات آگهی بخش مهمی از بازاریابی تجاری است. این به برندها کمک می کند تا آگاهی و اعتماد را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کنند و همچنین به رقبا در همان بازار پاسخ دهند.

اهمیت ساخت سایت تبلیغات آگهی

این راهنما به شما کمک می کند تا نقشی را که تبلیغات در بازاریابی ایفا می کند و اینکه چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد را درک کنید.

از تاریخچه تبلیغات گرفته تا نکاتی برای شروع کمپین تبلیغاتی بعدی، همه چیز اینجاست.

چرا تبلیغات مهم است؟

ساخت سایت تبلیغات آگهی بخش بسیار مهمی از بازاریابی و فروش است. از طریق تبلیغات، مشاغل می توانند:

  • با رقبا رقابت کنید
  • افزایش آگاهی در مورد محصولات یا خدمات جدید
  • با مشتریان فعلی مرتبط باقی بماند
  • ایجاد اعتماد و وفاداری
  • یک خط لوله کشت کنید
  • گسترش به بازارها و مناطق جدید
  • افزایش حجم فروش کالا یا خدمات

بدون تبلیغات، دستیابی به مشتریان جدید و رد ادعاهای شرکت های رقیب می تواند بسیار دشوارتر باشد.

تبلیغات در مقابل بازاریابی: چه تفاوت هایی با هم دارند؟

ساخت سایت تبلیغات آگهی تنها بخشی از بازاریابی یک محصول، خدمات یا رویداد است. بازاریابی شامل شناسایی نیازهای مصرف کنندگان و کشف چگونگی برآورده کردن آنها است. فرآیند کلی بازاریابی شامل مراحل مختلفی است، از جمله:

برای ادامه مطالعه در خصوص ساخت سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

بودجه سایت تبلیغات آگهی

بودجه سایت تبلیغات آگهی

رشد کسب و کار شما از طریق تبلیغات آنلاین هرگز آسان نبوده است. با این اوصاف، اطلاعات زیادی از قبیل بودجه سایت تبلیغات آگهی وجود دارد که می تواند ذهن شما را به خود جلب کند و برای تازه واردان به تبلیغات آنلاین، حداقل می تواند کمی ترسناک باشد

بودجه سایت تبلیغات آگهی آنلاین

هر پلتفرم تبلیغات آنلاین نقاط قوت و ضعف خود را دارد و ده ها فرمت تبلیغاتی، نوع کمپین، معیارهای عملکردی و بودجه سایت تبلیغات آگهی وجود دارد که تبلیغ کنندگان باید در نظر بگیرند. با این حال، در زیر همه اینها، همیشه یک سوال سوزان وجود دارد.

امروز ما نگاهی عمیق به هزینه های تبلیغات در سه تا از بزرگترین پلتفرم های تبلیغات آنلاین  Google AdWords،Facebook Ads  و Instagram خواهیم داشت.

ما هزینه های نسبی تبلیغات در گوگل، فیس بوک و اینستاگرام و همچنین نقاط قوت و ضعف هر پلتفرم تبلیغات آنلاین را بررسی خواهیم کرد.

در نهایت، بررسی خواهیم کرد که هر پلتفرم از نظر عملکرد چگونه ارزیابی می‌شود و داده‌ها و تحقیقات دنیای واقعی زیادی در سراسر آن وجود خواهد داشت.

در اینجا خلاصه ای سریع از راهنمای ما برای هزینه های تبلیغات آنلاین آمده است:

  • میانگین هزینه یک تبلیغ در گوگل ادز (AdWords) 2.32 دلار به ازای هر کلیک در شبکه جستجو است. میانگین هزینه هر کلیک یک تبلیغ در شبکه نمایش زیر 0.58 دلار است.
  • میانگین هزینه هر اقدام (CPA) در کمپین جستجوی تبلیغاتی گوگل 59 دلار است.
  • گران ترین کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ برای هر کلیک 50 دلار یا بیشتر هزینه دارند. این ها معمولاً کلمات کلیدی بسیار رقابتی در صنایعی هستند که ارزش طول عمر مشتری بالایی دارند، مانند قانون و بیمه.
  • میانگین کسب و کارهای کوچکی که از تبلیغات گوگل استفاده می کنند بین 9000 تا 10000 دلار در ماه برای کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود هزینه می کنند. این 100000 تا 120000 دلار در سال است.

برای ادامه مطالعه در خصوص بودجه سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

سایت تبلیغات آگهی هدفمند

سایت تبلیغات آگهی هدفمند

سایت تبلیغات آگهی هدفمند برای جلب توجه، با به خاطر سپردن مطالبی که آنلاین می‌خوانیم و می‌خریم، با عادت‌های مشاهده دیجیتال سازگار شده‌اند، سپس از این اطلاعات برای فروش چیزهایی که فکر می‌کنند دوست داریم استفاده می‌کنند

اهمیت سایت تبلیغات آگهی هدفمند

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این عمل که تبلیغات هدفمند نامیده می شود، بسیار رایج شده است.

تبلیغات هدفمند شکلی از تبلیغات آنلاین است که بر ویژگی ها، علایق و ترجیحات مصرف کننده تمرکز دارد. تبلیغ کنندگان این اطلاعات را با ردیابی فعالیت شما در اینترنت کشف می کنند.

سایت تبلیغات آگهی هدفمند چگونه کار می کند؟

یکی از رایج ترین روش ها در اینجا آمده است: فرض کنید به آمازون می روید تا به دنبال یک سی دی جدید پل مک کارتنی بگردید. به منظور پیگیری بازدید شما، آمازون فایلی به نام کوکی در رایانه شما ایجاد می کند.

بعداً، وقتی در حال خواندن مقاله‌ای در Slate هستید، تبلیغات خودکار این کوکی را می‌خوانند و برای موارد مرتبط با بازدید از آمازون، مانند سایر آلبوم‌های پل مک‌کارتنی یا تی‌شرت‌های بیتلز، تبلیغات ایجاد می‌کنند.

خوبی در مورد تبلیغات هدفمند این است که شما تبلیغات محصولاتی را که واقعاً می خواهید مشاهده خواهید کرد. با این حال، این سیستم کامل نیست.

حتی اگر فقط یک بار از یک صفحه بازدید کنید، ممکن است برای مدتی طولانی تبلیغات آن محصول خاص را ببینید. برای مثال، ممکن است مدت‌ها پس از زایمان، تبلیغات لباس بارداری را دریافت کنید.

به غیر از کوکی‌ها، تبلیغ‌کنندگان به روش‌های دیگری مانند بررسی سابقه موتور جستجو و یافتن اطلاعات شخصی شما در رسانه‌های اجتماعی نیز درباره شما یاد می‌گیرند.

برای ادامه مطالعه در خصوص سایت تبلیغات آگهی هدفمند بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

هر زمان که با یک مشتری جدید در مورد ویژگی های سایت تبلیغات آگهی صحبت می کنم، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهم این است که به وب سایت آن ها نگاهی بیندازم. حداقل چیزهایی وجود دارد که هر وب سایت باید شامل آن ها باشد. این موارد باعث می‌شود سایت به راحتی پیدا شود، به اشتراک گذاشته شود و بتواند تمام فعالیت های بازاریابی اینترنتی را ردیابی کند

اهمیت ویژگی های سایت تبلیغات آگهی

قبل از اینکه وبستر دیجیتال مارکتینگ را شروع کنم (و حتی قبل از شروع به کار به عنوان یک متخصص بازاریابی اینترنتی)، مدیر پروژه یک شرکت طراحی وب سایت و قبل از آن یک توسعه دهنده وب بودم.

بنابراین می دانم که اجرای هیچ یک از این موارد دشوار نیست. در واقع، راه حل های رایگان برای اکثر موارد موجود در این لیست وجود دارد.

اگر وب‌سایتی ندارید، این فهرست را با شخصی که می‌خواهید برای شما بسازد به اشتراک بگذارید. آن ها باید بدانند همه چیز در این لیست به چه معناست و بتوانند هر مورد را در برآورد شما بگنجانند. یا طراحی وب سایت توسط وبستر دیجیتال مارکتینگ را در نظر بگیرید.

اگر قبلاً یک وب‌سایت دارید  ، به آن نگاهی بیندازید تا ببینید در حال حاضر چند مورد از این موارد را شامل می‌شود. اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی موثر باشید، بقیه را اضافه کنید.

من در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه تشخیص اینکه آیا سایت شما این موارد را نیز دارد، در جایی که مشخص نیست، درج خواهم کرد.

1.یک نام دامنه عالی انتخاب کنید

سایت شما باید نام دامنه ای داشته باشد که با این معیارها مطابقت داشته باشد:

برای ادامه مطالعه در خصوص ویژگی های سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

ابزارهای سایت تبلیغات آگهی

ابزارهای سایت تبلیغات آگهی

بازاریابان در تبلیغات آنلاین، به ویژه آن هایی که چندین حساب را مدیریت می کنند، می دانند که راه اندازی و اجرای کمپین ها بدون ابزارهای سایت تبلیغات آگهی چقدر خسته کننده است. همیشه باید تحقیق، طراحی و تجزیه و تحلیل انجام شود و تا زمانی که بودجه وجود داشته باشد، این یک چرخه بی پایان است

اهمیت ابزارهای سایت تبلیغات آگهی

مانند ماشین‌هایی که برای آسان‌تر کردن کارهای فیزیکی ساخته شده‌اند، ابزارهای سایت تبلیغات آگهی نیز برای بازاریابان در دسترس هستند تا همه کار PPC  را قابل مدیریت کنند. در این مقاله، تعدادی از قابل اعتمادترین ابزارهایی را که می توانید برای اجرای کمپین های PPC استفاده کنید، معرفی می کنیم. ما آن را به مراحلی تقسیم می کنیم و با این موارد شروع می کنیم:

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

برای راه‌اندازی درک بازار و ابزارهای سایت تبلیغات آگهی بسیار مهم است و این شامل مخاطبان و رقبا می‌شود. هرچه بیشتر در مورد مشتریان خود بدانید، دسترسی به آن ها آسان تر می شود. این امر باعث می‌شود تا قبل از شروع هر کمپین، تحقیق در مورد کلمات کلیدی ضروری باشد و ارزش تمرکز و زمان لازم را داشته باشد. به همین ترتیب، هرچه بیشتر در مورد رقبای خود بدانید، عملکرد بهتری از آنها خواهید داشت.

1.ابزار Semrush

Semrush یک شریک استثنایی در ایجاد کمپین های PPC با ابزارهای قدرتمند تحقیق کلمات کلیدی خود است. این پلتفرم با شروع ماهانه 119.95 دلار، بررسی استراتژی رقبا و مقایسه آن با استراتژی شما را آسان می کند.

بهترین راه برای استفاده از Semrush برای PPC استفاده از داده هایی است که ابزار تحقیقات تبلیغاتی برای پیشی گرفتن از رقبای تبلیغاتی خود فراهم می کند.

برای ادامه مطالعه در خصوص ابزارهای سایت تبلیغات آگهی بر روی لینک کلیک کنید.

سایت تبلیغات آگهی چیست؟

سایت تبلیغات آگهی به شما این امکان را می‌دهد تا آگهی‌های خود را برای فروش محصولات، خدمات و … به اشتراک بگذارید. این سایت‌ها برای جذب مشتریان از روش‌های تبلیغاتی مختلفی مانند تبلیغات پولی و یا تبلیغات رایگان استفاده می‌کنند. با استفاده از این سایت‌ها به راحتی می‌توانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.

تفاوت بینگ و گوگل چیست؟

بینگ مایکروسافت از مدلی مشابه گوگل استفاده می‌کند که با پیشنهاد، کلمات کلیدی و شبکه جستجو و نمایش کامل می‌شود. دسترسی بینگ بسیار کمتر از گوگل است، اما قیمت ها متناسب است. رقابت کمتر برای کلمات کلیدی محبوب منجر به‌هزینه های کمتر می شود

محبوب ترین تبلیغات چیست؟

فیسبوک در سال 2012 اینستاگرام را تصاحب کرد و از آن زمان تاکنون، عملکرد این دو پلتفرم به هم نزدیک شده‌است. تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند در فید کاربر یا در استوری آنها ظاهر شود، اگرچه محتوای حمایت شده یا برند شده در اینستاگرام بسیار محبوب‌تر از هر پلتفرم دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *